abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 7 februari 2000 @ 21:37:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_246274

Lijkt het nu maar zo of is iedereen opeens heel erg pro-bart?
daarmee bedoel ik: lijkt het nu maar zo of zit iedereen te slijmen....bart is aanwezig op forum...geweest/nog steeds. en opeens is iedereen wel heel erg "vriendelijk" aan het hielenlikken.

favoriete Bart ontkleedmoment is zo'n topic waar eigenlijk het kwijl er van afdruipt met emmers.
Ik bedoel hebben we ooit een
Maurice's favoriete ontkleed moment gehad......*gruwel*.......

Ik vindt het echt supertof (dat ik het woord kan gebruiken in een zin getuigt van een groots IQ...NOT!) dat Bart aanwezig is.

Hij is tot nu toe de enigste BB-er die hier iets van zich heeft laten horen.

Dus de grote vraag is eigenlijk.....zijn de Fokkers aan het slijmen als een stelletje op BN'ers gerichte aasgieren?
Wel eerlijk antwoorden he.....zelfkennis is een belangrijk onderdeel in het aanvaarden van de werkelijkheid en het groeien als mens-zijn.....

laten we eens een
Tara's favoriete-spring-zonder-bh-in-strak-truitje-op-trampoline-moment topic openen

of een

Hoeveel-dieren-hebben-moeten-lijden-eer-Sabine-een-nieuwe..al dan niet mislukte..hairextension-krijgt-topic openen


Ik herinner me nog een tijd dat Bart niet de populairste was......lang lang lang geleden.....nog voor de befaamde dag 36.........lang lang geleden in een galaxy far far away.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_246275
quote:
op 02-07-2000 om 09:37 PM schreef Cairon het volgende:
Hoeveel-dieren-hebben-moeten-lijden-eer-Sabine-een-nieuwe..al dan niet mislukte..hairextension-krijgt-topic openen


Volgens mijn informatie worden hairextensions niet van dierenhaar maar van mensenhaar gemaakt. Maar ik kan me vergissen.

En over Bart: Nee, dat hij hier ooit eens zeer kort is geweest, heeft er niets mee te maken.

Ik had zelfs liever Martin hier gehad. Dan had ik hem tenminste kunnen vragen hoe zijn vriendin het vond dat hij in het introductiefilmpje tegen haar zei dat hij haar niet kon beloven dat hij niet vreemd zou gaan in het huis.

Dààr ben ik nou echt benieuwd naar!


pi_246276
Goed, laat ik even melden dat ik niet eens wist dat Meneer hier geweest is. Bart is nooit mijn favoriet geweest en zal het ook niet worden.
Alleen zijn broek (die met die ruitjes) vond ik hardstikke ok. That's all.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_246277
Ik wist wel dat Bart hier geweest is (als het hem was tenminste ) maar dat heeft m'n (gedurende BB niet zo positieve)mening over hem niet veranderd.

Dat is eerder gekomen door z'n verschijning her en der in andere programma's NADAT BB afgelopen was. Daar vond ik dat ie zinnige dingen zei, vooral als ie het had over z'n recht op privacy nu het programma is afgelopen.

Tijdens BB vond ik hem vaak bijzonder irritant en kinderachtig. Het is fijn als iemand jou veel kan vertellen over een onderwerp waar je niets of weinig vanaf weet, maar dan moet het wel gedegen kennis zijn, en niet zoals bij Bart om een beetje interessant te willen doen.
Verder weet ik uit ervaring dat wanneer het om een groep van mensen gaat, dit soort gedrag alleen maar spanningen oplevert. Leuk voor de kijker, maar dat is dan ook alles!

Triviant niet gezien, dus daar verder ook geen mening over.

Als het gaat om pure fysieke aantrekkingskracht, dan kies ik voor Cyrille.
Over Tara kan ik wat dat betreft ook nog wel wat zeggen, maar dat zou een beetje seksistisch worden dus...

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 8 februari 2000 @ 13:51:00 #5
1234 HiZ
Istanbullu
pi_246278
Ik heb het topic over 'ontkleedmomenten' geopend en vind dit topic een beetje raar. De strekking van het topic is overduidelijk. Misschien had het beter in babes en hunks gepast, maar ik vind het vreemd om een topic dat iemand als sex-object bekijkt als slijmen te omschrijven.

Enne.. van mij mag jij je topics best openen hoor.

  dinsdag 8 februari 2000 @ 16:47:00 #6
1829 Jewel
De enige echte!
pi_246279
quote:
op 02-08-2000 om 01:51 PM schreef HiZ het volgende:
ik vind het vreemd om een topic dat iemand als sex-object bekijkt als slijmen te omschrijven.


Helemaal mee eens, toen ik in dat topic reageerde, reageerde ik alleen vanwege Bart's lichaam. (Mogen mijn hormonen ook eens wat zeggen? ) Ok, heel oppervlakkig, maar ik had niet in mijn achterhoofd dat Bart het zou lezen.

  dinsdag 8 februari 2000 @ 20:36:00 #7
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_246280
nou nou, iemand als lust/sex-object is geen geslijm.......daar ben ik het dus niet echt mee eens.

Is het niet het ultieme compliment als je hoort: "Podverdikkie weetjewel jij hebt echt een ongelofelijk geil lichaam"

ok ok zo mocht het dan niet precies zijn geformuleerd, maar het komt een beetje op hetzelfde neer. Dat moet je toch toegeven.

Ik bedoel anders zouden er allang een Maurice-z'n- favo-ontkleed-moment-topic zijn geweest.

Of niet dan?

Uiteindelijk hoop je toch wel een beetje dat Bart het leest......stiekem, in een donkere spelonk van je vormeloze onderbewustzijn die zich bezighoud met je seksuele fantasien.

Maar ik ben "blij" te horen dat er nog steeds een paar mensen zijn die "anti-bart" zijn gebleven.
Zelf ben ik er geen.....alhoewel deels........na de befaamde zwarte dag.....jeweetwel toen Sabine weg moest.....vond ik bart steeds meer appeal krijgen.....maar als ik mocht kiezen.......nee dan toch liever Sabine erin en Bart eruit.
(heerlijk zo'n gruwelijke bitch....en dan bedoel ik niet Willem)

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')