abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246247
Ja lieve mensuhhhh, Ruud heeft de stap genomen en gaat proberen zijn iq te verdubbelen. Hij heeft een deal gemaakt met een shoarmazaak die twee geiten aan het spit hebben hangen. De deal bestaat hieruit dat de geitenhersenen die anders in de frikandellen terecht zouden komen op sap gezet worden en in Ruudje's hoofd ingeparkeerd worden. De operatie schijnt met korting te kunnen worden uitgevoerd omdat er veel parkeerruimte schijnt te zijn. De operatie wordt uitgezonden in het programma "Vinger in me hol" met Ria Bremer
Je weet het vaak soms nooit

pi_246248
Uhhmmmmm..... ha ha ha??
pi_246249
Wat een dom gelul


  dinsdag 8 februari 2000 @ 14:51:00 #4
2585 Atheist
De enige echte
pi_246250
> Ruud heeft de stap genomen en gaat
> proberen zijn iq te verdubbelen.

Euh? Twee keer nul is...?

Tomorrow has been cancelled due to lack of interest.

www.sjoerd.org

pi_246251
Ik wist dat Newbies dom konden lullen, maar dit slaat werkelijk alles

Dit topic is toch wel een dieptepunt in het FOK!Forum

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_246252
Wat is er mis met Ruud!!!!????:0:0:0

Nou ja, hij is misschien een beetje dom, is gewoon soms regelrecht smerig en dat irritante gepingel van hem op de gitaar is ook niet echt iets waarvan je blij kunt worden. Maar als je bedenkt wat Ruud ons gegeven heeft. Zonder ruud geen parodie van Paul de Leeuw en dus ook niet elke vrijdag je rot lachen. Zonder Ruud zou BB helemaal slaapverwekkend zijn omdat er dan geen domme acties gebeurd zouden zijn. Dus handjes af van onze Ruud.

Mister T

Mensen zoeken hun weg niet door een doolhof; ze zoeken een wijde horizon af die vol unieke mogelijkheden is
pi_246253
Oh nee mr T ?

Ik heb Ruud niet met een handdoek over z'n kop een plant zien voortduwen door de kamer.

Greetz

Trouwens.. het dizzen van newbies is smakeloos

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')