Ja, andere meiden worden echt blij van zulke opmerkingen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:24 schreef aardbeientaartje het volgende:
ben dan ook een meisje mss dat dát het is
6 jaar gewerkt bij een bromfietsenwinkel en gezien je nog een jong meisje bent is dit goed... tenzij je 120 kilo weegtquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef Kevincy het volgende:
meestal 1.8 voor 2.0 achter ( gewicht motorblok moet je achter mee rekenen)
Misschien moet je gewoon niet op een scooter gaan rijden als je niet eens weet wat je bandenspanning moet zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:24 schreef aardbeientaartje het volgende:
slim.. dat het op de band staat.. nooit geweten haha![]()
ben dan ook een meisje mss dat dát het is
Nee, maar de bandenspanning opzoeken is wel de basis. Als dat al niet lukt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef aardbeientaartje het volgende:
Ik eet niet veel aardbeientaart dus ik denk dat het met 1.8 en 2.0 wel gaat lukken!! hehe..
en hoezo moet ik geen scooter gaan rijden als je dat niet weet.. sorry hoor je kan niet overal verstand van hebben..![]()
maar thanks voor de wél nuttige reacties!!
Basis klopt, maar je wil niet weten hoeveel automobilisten dat niet weten, of welke brandstof ze nodig zijn (!), of hoe het werkt met tankklepjes, moet ik nog doorgaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, maar de bandenspanning opzoeken is wel de basis. Als dat al niet lukt...
Allemaal rijbewijs inleveren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Basis klopt, maar je wil niet weten hoeveel automobilisten dat niet weten, of welke brandstof ze nodig zijn (!), of hoe het werkt met tankklepjes, moet ik nog doorgaan?
Precies, dan heb ik meer plek om met mn opel te cruisen!quote:
Nou ja, niet zozeer daarom. Maar meer omdat je gewoon de basis dingen van je transportmiddel moet weten en kunnen. Als je niet eens de juiste brandstof kan tanken of niet weet hoe en hoe hard je je banden moet oppompen, hoor je m.i. niet op de openbare weg thuis.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Precies, dan heb ik meer plek om met mn opel te cruisen!
alles moet je lerenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, niet zozeer daarom. Maar meer omdat je gewoon de basis dingen van je transportmiddel moet weten en kunnen. Als je niet eens de juiste brandstof kan tanken of niet weet hoe en hoe hard je je banden moet oppompen, hoor je m.i. niet op de openbare weg thuis.
Ja, want daarmee worden je banden wel hard ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:16 schreef aardbeientaartje het volgende:
[..]
alles moet je lerenen anders kan je altijd nog bananen gaan kijken
nee maar op de brommert is het met dit weer wel lekker om in een tshirt en korte broek rond te veuren!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, want daarmee worden je banden wel hard ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |