abonnement Unibet Coolblue
pi_71552188







Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM
fcgrunn3 vak X



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] .......
    [*] .......


    Download hier de OP!
    quote:
    FC Groningen wil Zonneveld van PSV huren

    Ron Jans had Mike Zonneveld afgelopen vrijdag al graag op de training willen verwelkomen, maar zondag was een overgang van de linkermiddenvelder van PSV naar FC Groningen nog ver weg. "Het zit helemaal vast", laat algemeen directeur Hans Nijland zondagavond aan het Dagblad van het Noorden weten. FC Groningen wil nog graag tenminste twee middenvelders aan de te smalle selectie van Jans toevoegen. Daarnaast is ook een vervanger voor Marcus Berg welkom. Blijft PSV vasthouden aan de huurprijs die het in gedachten heeft, dan zet FC Groningen een streep door zijn naam. Nijland: "Dan schakelen wij over naar andere kandidaten."

    Zonneveld (28) speelt sinds medio 2007 voor PSV, maar heeft te horen gekregen dat hij geen toekomst meer heeft bij de club en moet uitzien naar een andere werkgever. FC Groningen heeft PSV aangegeven dat het hem voor een jaar wil huren met een optie tot koop. RKC Waalwijk heeft zich gemeld voor de huur van Shkodran Metaj.

    VZ
  • Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71552214
    Zonneveld zal jullie problemen niet oplossen maar het zal ook geen verkeerde voor een club als Groningen zijn.
    Zonder goede spits zie ik jullie een grauw seizoen in de middenmoot spelen.
      zondag 2 augustus 2009 @ 23:44:29 #3
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71552870
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 17:23 schreef clauwheee het volgende:
    Kunnen de mensen die Femi goed vonden spelen mij even uitleggen waarom? Dan heb ik dus écht geen verstand van voetbal. Die dokter Bibber schiet al compleet in de stress als er een bal aan komt! Hij is misschien iets sneller geworden, maar verder heb ik weinig van hem gezien. Het ziet er nog steeds onhandig uit.
    Ik vond Femi best aardig spelen het eerste half uur. Daarna werd het wel weer minder.
    quote:
    Lovre mag van mij wel op de bank op deze manier. Elke keer weer stelt hij teleur. Hij loopt als een kip zonder kop het veld rond en rendement is nul. Garcia kwam er pas halverwege tweede helft maar wat doet ie? Met zn handje omhoog staan en schouders ophalen. Fuck off, werken zal je!
    Ik vond Garcia wel goed invallen eigenlijk. Alleen jammer dat hij niet in het veld kwam voor Lovre, zodat hij twee spitsen voor zich had. Blijkbaar mag Garcia het niet op 10 proberen van Jans (deja vu Stef Nijland), want hij kon Lovre er ook eens uit spelen. Of Jans is de enige persoon die in Garcia een spits ziet i.p.v. een aanvallende middenvelder...

    Misschien kunnen we voor Lovre een tientjesactie opstarten zodat hij transfervrij weg kan? Wat een drama.

    Ik hoorde na de wedstrijd trouwens dat Zonneveld morgen wordt gepresenteerd. Geen idee of het waar is of niet. Laten we hopen van niet...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 2 augustus 2009 @ 23:54:01 #4
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71553178
    Geen Zonneveld!
      zondag 2 augustus 2009 @ 23:55:48 #5
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71553225
    Zonneveld..

    En dan weer alleen maar aanvallen over de rechterkant zeker omdat links weer vooral controlerend is.
      maandag 3 augustus 2009 @ 00:20:35 #6
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71553762
    Ik ben momenteel al blij met een spits zoals Vlemminckx van NEC.
    pi_71553787
    Welke spelers willen jullie er wel bij hebben?
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_71554027
    Zonneveld gaat ons ook niet uit de brand helpen hoor..
    Maar goed, gelukkig gaat het om huur, kopen moet je die vent dus niet.

    Er moet snelheid en creativiteit komen. Middenveld is te traag en te voorspelbaar.
    Doodzonde dat Andersson geblesseerd is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 00:35:40 #9
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71554072
    Hoe kan je een doelpuntenmachine als Berg verkopen maar geen vervanger hebben?
    pi_71554113
    Lev geen 2 jarig contract geven, maar Zonneveld huren.. ..
    Tja.....

    Ik hoop stiekem dat het niet lukt Zonneveld te halen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 00:39:48 #11
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71554138
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 00:35 schreef TheZapster het volgende:
    Hoe kan je een doelpuntenmachine als Berg verkopen maar geen vervanger hebben?
    Omdat de deal goed en onstopbaar was.
      maandag 3 augustus 2009 @ 00:44:20 #12
    199823 TheZapster
    Don't hassel The Hoff
    pi_71554198
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 00:39 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Omdat de deal goed en onstopbaar was.
    Onstopbaar ok, goed moet ik nog zien.Heeft Groningen er echt een flinke som geld aan over gehouden?
    pi_71554408
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 23:44 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Misschien kunnen we voor Lovre een tientjesactie opstarten zodat hij transfervrij weg kan? Wat een drama.
    Zijn contract loopt ook af.. Als je er nu een paar centen voor kunt krijgen moet je hem direct wegdoen. Niets lukt meer bij hem, doet alles fout wat je als nr 10 maar fout kunt doen. Dat was vorig seizoen trouwens ook al vaak het geval. Ook toen was de aanvoer naar Berg vaak dramatisch..

    Maar ik denk dat we het met hem moeten doen dit seizoen.. De FC heeft dit jaar nogal problemen met het aantrekken van spelers lijkt het (zit ook niet mee, zie Sparv en Diouf).. Men is al 2 jaar op zoek naar een speler voor de linker kant, en komt uiteindelijk op de proppen met Zonneveld .

    Ach ja.. Ik hoop maar dat we de komende weken positief verrast gaan worden met een aankoop, maar ik heb het idee dat dit weer eens een jaartje middenmoot of net iets daaronder gaat worden op deze manier. Hebben we wel weer wat te kankeren iedere week .

    Er moet ceativiteit komen, het is allemaal zo voorspelbaar nu. Ach ja....

    Eerst maar eens slapen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71556589
    quote:
    Adu gaat graag bij NAC of FC Groningen aan de slag


    Zijn naam werd zelfs niet In de wandelgangen genoemd maar Freddy Adu staat welwillend tegenover een verblijf in de Nederlandse competitie. Dat blijkt uit een vraaggesprek van het weekblad Sportweek met de aanvaller van Benfica. De twintigjarige Amerikaan met Ghanese roots kreeg onlangs te horen dat voor komend seizoen hij niet in de plannen van hoofdtrainer Jorge Jesus voorkomt.

    "Jesus heeft gezegd dat ik niet meer in zijn plannen voorkom", citeert het weekblad de Amerikaans international, die in het verleden een gouden toekomst werd voorspeld. "Maar ik wil graag spelen, ik ben nog jong, wil me ontwikkelen. I would love to play in Holland. Ik ben opgegroeid met de Nederlandse competitie."

    "Voor een jonge, buitenlandse speler is de Eredivisie een uitstekend begin van z’n internationale carrière", vervolgt Adu. "Ik ga niet zeggen dat ik naar Ajax of Feyenoord wil. In dat opzicht ben ik dus niet kieskeurig. Ik zou het al schitterend vinden als ik een kans zou krijgen bij NAC of FC Groningen. Anywhere."

    "Zo lang ik maar het gevoel heb dat ik me verder kan ontwikkelen door wedstrijden te spelen. Ik heb geen zin om stil te blijven staan. Ik verwacht dat Benfica medewerking zal verlenen. Als de trainer toch de voorkeur geeft aan anderen." Adu verliet Real Salt Lake in 2007 voor Benfica en werd vorig seizoen uitgeleend aan AS Monaco.

    VZ
    Laat maar komen...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71556716
    Freddy Adu
    pi_71556723
    Een paar jaar geleden speelden we onze tegenstanders met powervoetbal en pressing kapot (Nevland, Buijs), toen was creativiteit niet echt nodig. Nu missen we (behalve achterin) de kracht om tegenstanders kapot te spelen. En creativiteit hebben we ook niet m.u.v. Garcia (en die laat te weinig zien).
    "That rug really tied the room together".
    pi_71556837
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 09:08 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Laat maar komen...
    Wel ja? Die overschatte voetballer?
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_71556908
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 09:26 schreef dndiek het volgende:

    [..]

    Wel ja? Die overschatte voetballer?
    Niet goed genoeg voor de buitenlandse (sub) top. Maar voor een club als Groningen gewoon een bruikbare speler. Zo'n type speler hebben we nodig, eentje met snelheid en dreiging.

    Het is inderdaad niet de nieuwe Pele waar men hem eerst mee vergeleek.

    Bovendien verkoop je dan ook eens wat shirts in de VS waar hij gewoon nog enorm populair is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71557360
    Ik hoef Zonneveld ook niet
    TS zit een beetje vast geloof ik, slechte zaak. Ze hebben niet echt goed weten te anticiperen de afgelopen tijd. En ik heb zo het vermoeden dat het de trainer ook een beetje irriteert.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_71557502
    Ik snap ook niet dat Jans maar stijf vast blijft houden aan 4-4-2 terwijl we in mijn ogen daar op dit moment niet het materiaal voor hebben.. Waarom Femi of Holla op links zetten? zet ze dan gewoon naast elkaar en speel met twee controlerende middenvelders. Gooi Koc op de vleugel en Pedersen centraal.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 10:24:34 #21
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71557793
    Adu
    Zonneveld

    Dit is mijn mening! Adu...Kom maar naar Groningen, hoor!
    pi_71557839
    Als we het toch over Amerikanen hebben.. Wat ik een goede speler vind is Landon Donovan, speelde tegen Barcelona ook weer zeer goed. Gevaarlijk mannetje. Maar zal wel compleet onhaalbaar zijn.
    Die zal wel een beste zak geld verdienen bij Galaxy.

    Adu is leuk voor op het middenveld of bij 4-3-3 op de vleugel..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71557939
    Weet niet wat hij verdient, maar ik heb wel gelezen dat hij (voordat Beckham kwam) veruit de best betaalde (Amerikaanse) speler was in de MLS.

    Edit: Valt best mee.
    quote:
    David Beckham $6.5 million
    Landon Donovan $900,000

    http://www.mlsplayers.org/files/3_15_09_salary_info_club.pdf
    Alleen buitenlanders verdienen daar (ver) boven de miljoen.

    [ Bericht 36% gewijzigd door Blawh op 03-08-2009 10:37:35 ]
    pi_71558080
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 10:02 schreef clauwheee het volgende:
    Ik hoef Zonneveld ook niet
    TS zit een beetje vast geloof ik, slechte zaak. Ze hebben niet echt goed weten te anticiperen de afgelopen tijd. En ik heb zo het vermoeden dat het de trainer ook een beetje irriteert.
    Ik denk dat de scouting mogelijkheden tot nu toe op zijn.Ze hadden graag Diouf en Sparv gecontracteerd maar dat is niet gelukt.Mohammed Abdellaoue is laaste tijd minder in vorm.En die Braziliaan in Japan kost te veel. Ik hoop zelf dat die Freddy Adu komt,samen met Bajrami .
    pi_71558148
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
    Edit: Valt best mee.
    [..]

    Alleen buitenlanders verdienen daar (ver) boven de miljoen.
    Jeetje, wat een verschil in salarissen.. .
    Daar zou ik niet blij van worden als ik Donovan was.
    Komt er zo'n popie jopie uit Engeland aan die zo even 6 miljoen meer dan jou gaat verdienen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71558194
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 10:41 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Jeetje, wat een verschil in salarissen.. .
    Daar zou ik niet blij van worden als ik Donovan was.
    Komt er zo'n popie jopie uit Engeland aan die zo even 6 miljoen meer dan jou gaat verdienen..
    Volgens mij wordt daarvan het grootste gedeelte door een extern bedrijf betaald vanwege de salary cap in USA.
    pi_71558389
    Wat is precies de hoogte van die cap in de VS dan?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71558584
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 10:51 schreef venomsnake het volgende:
    Wat is precies de hoogte van die cap in de VS dan?
    2.3 miljoen dollar per team.

    Ik zie net dat Beckham een Designated Player is en dan is het weer net even anders.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Designated_Player_Rule

    Hier de salarissen in de MLS:
    http://www.mlsplayers.org/files/3_15_09_salary_info_club.pdf
    pi_71558773
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 10:59 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    2.3 miljoen dollar per team.
    Dat is niet veul ..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 11:06:42 #30
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71558790
    Adu lijkt mij wel lachen. Lijkt me ook een bruikbare speler.
    pi_71558890
    Hij is wel overal redelijk mislukt.. Er zijn ook wat vragen over zijn leeftijd. Er zijn mensen die beweren dat hij al 25 of 26 jaar is. Maar toch, het niveau is de eredivisie is nu ook niet bijzonder hoog, dus als je hem voor een redelijk bedrag kunt halen... Ik heb hem in ieder geval liever dan Zonneveld. Is wat sneller en heeft meer techniek.

    Hij is een enorme hype is de VS .
    Leuk voor de shirtverkoop.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 11:11:37 #32
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71558934
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef venomsnake het volgende:
    Ik heb hem in ieder geval liever dan Zonneveld. Is wat sneller en heeft meer techniek.
    Dat is natuurlijk niet de vraag, omdat er minimaal nog 2 spelers nodig zijn. Ik vind Zonneveld nog steeds prima. Zo'n dramatische voetballer vind ik het niet.
    pi_71558974
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:10 schreef venomsnake het volgende:
    Hij is wel overal redelijk mislukt.. Er zijn ook wat vragen over zijn leeftijd. Er zijn mensen die beweren dat hij al 25 of 26 jaar is. Maar toch, het niveau is de eredivisie is nu ook niet bijzonder hoog, dus als je hem voor een redelijk bedrag kunt halen... Ik heb hem in ieder geval liever dan Zonneveld. Is wat sneller en heeft meer techniek.

    Hij is een enorme hype is de VS .
    Leuk voor de shirtverkoop.
    Adu en Honda halen en je hebt de wereldmarketing aan je voeten.
    Real Madrid en Man United, eat your heart out!
    pi_71559130
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:11 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Dat is natuurlijk niet de vraag
    Mwah, weet ik niet. Ligt eraan welk systeem je wilt gaan spelen.
    Adu kan prima links op het middenveld spelen, of op de vleugel.
    Vooral in een 4-2-3-1 of 4-3-3 systeem kan hij erg bruikbaar zijn in mijn ogen.
    Voor de spits positie zou ik hem denk ik niet halen, scoort daar te weinig voor, te groot risico.
    quote:
    Ik vind Zonneveld nog steeds prima. Zo'n dramatische voetballer vind ik het niet.
    Ik heb het nooit een bijzondere speler gevonden. Is op basis van die paar afstandschoten naar PSV gegaan heb ik de indruk. Ik heb liever een wat snellere speler daar staan. Ik ben niet zo weg van Zonneveld.
    Alleen als noodoplossing aan beginnen, huur dus.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 11:21:22 #35
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71559250
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Adu en Honda halen en je hebt de wereldmarketing aan je voeten.
    Real Madrid en Man United, eat your heart out!
    pi_71559443
    quote:
    "Jesus heeft gezegd dat ik niet meer in zijn plannen voorkom", citeert het weekblad de Amerikaans international,
    Dat wordt naar de hel dus, de groene welteverstaan
    pi_71559487
    quote:
    RKC Waalwijk huurt Shkodran Metaj van FC Groningen

    RKC Waalwijk huurt de linksback Shkodran Metaj (foto) dit seizoen van FC Groningen. De 21-jarige jeugdinternational ligt nog tot medio 2012 vast bij de noorderlingen, waar hij de jeugdopleiding doorliep. Metaj debuteerde twee jaar terug voor FC Groningen. Zijn perspectief op veel speeltijd in de Euroborg was dit seizoen niet goed.

    Metaj moet zich in Waalwijk ontfermen over de erfenis van de naar NAC Breda vertrokken Ferne Snoyl. ‘Wij zijn blij met de komst van Shkodran. Hij is een talentvolle, jonge speler die zowel als linkervleugelverdediger als wel als linkermiddenvelder uit de voeten kan,’ meldt manager technische zaken Mohammed Allach van RKC. ‘Daarnaast voegt hij voetballend vermogen toe aan de huidige groep.’ (MA)

    Sportweek
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:27 schreef Cruoninga het volgende:

    [..]

    Dat wordt naar de hel dus, de groene welteverstaan
    !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 11:51:45 #38
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71560125
    Nog minder spelers...
    pi_71560149
    FREDDY ADU MOET KOMEN, wat een geweldenaar
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71560294
    Als hij een beetje zijn eigen spel speelt moet hij op eredivisie niveau wel mee kunnen denk ik.

    Het is echt geen enorme prutser,









    [ Bericht 23% gewijzigd door venomsnake op 03-08-2009 12:25:24 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71560345
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:29 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    [..]

    !
    Hoe kun je nou een speler verhuren terwijl je zelf helemaal niets over houdt Hij was bovendien onze enige echte linkshalf... Nijland
    pi_71560692
    Dat was ook wat het eerste bij mij opkwam...Misschien zijn we te ongeduldig, maar na gisteren hebben we daar echt wel reden toe.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      maandag 3 augustus 2009 @ 12:14:40 #43
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71560777
    Misschien hebben ze al een vervanger klaar en hopelijk is dit niet Zonneveld.
    Zo niet, tsja...misschien kunnen we bij de F-jes nog spelers vragen of ze komende zaterdag willen spelen .
      maandag 3 augustus 2009 @ 12:52:27 #44
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71561783
    Waarom wordt er toch altijd geroepen dat die Bajrami komt? Ik heb er geen gerucht van gelezen.

    Adu: Kom!!!!!!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 3 augustus 2009 @ 13:10:45 #45
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71562267
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Runselpink het volgende:
    Waarom wordt er toch altijd geroepen dat die Bajrami komt? Ik heb er geen gerucht van gelezen.
    Ik snap dat ook niet...
    pi_71562409
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Runselpink het volgende:
    Waarom wordt er toch altijd geroepen dat die Bajrami komt? Ik heb er geen gerucht van gelezen.
    Stond een poos geleden (nog voor het Jeugd EK) in de zweedse media dat Groningen hem volgt. Vandaar.
    Maar er zal na dat EK wel een aardig prijskaartje aan hangen.. Het is wel een goede speler.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 13:20:04 #47
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_71562509
    hé een fc topic, ff meelezen...
      maandag 3 augustus 2009 @ 13:31:32 #48
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71562811
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Runselpink het volgende:
    Waarom wordt er toch altijd geroepen dat die Bajrami komt? Ik heb er geen gerucht van gelezen.

    Adu: Kom!!!!!!
    Bij Adu hetzelfde. Heel leuk dat hij Groningen en NAC noemt, maar laten we niet gaan verwachten dat Groningen opeens voor Adu gaat...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71563035
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:59 schreef Grunner het volgende:

    [..]

    Hoe kun je nou een speler verhuren terwijl je zelf helemaal niets over houdt Hij was bovendien onze enige echte linkshalf... Nijland
    We houden niet veel meer over inderdaad .
    Maar goed, ben benieuwd hoe hij het bij RKC gaat doen.

    Ik vrees dat Granqvist ook nog wel vertrekt. Weet niet waarom, heb dat voorgevoel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 13:42:18 #50
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71563070
    Is het trouwens niet tijd voor stats
    pi_71566687
    quote:
    Zonneveld vooralsnog te duur voor de Fc:
    In de zoektocht naar een linkermiddenvelder had FC Groningen zijn licht opgestoken bij Mike Zonneveld. De overgang van de PSV'er laat voorlopig echter nog op zich wachten.

    'Het zit helemaal vast', zegt algemeen directeur Hans Nijland in het Dagblad van het Noorden. PSV vraagt een te hoge huursom voor Zonneveld. Als de prijs niet zakt, schakelt FC Groningen over op andere kandidaten.

    De noordelijke club ving eerder al bot bij Halmstads BK voor de overname van Fins international Tim Sparv. Trainer Ron Jans wil ten minste nog twee middenvelders aan zijn selectie toevoegen.
    VI
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71566798
    quote:
    Luciano voorlopig uitgeschakeld

    Luciano da Silva zal komende zaterdag in de uitwedstrijd tegen Roda JC niet het doel kunnen verdedigen van FC Groningen. De Braziliaanse keeper raakte zondag in de wedstrijd tegen Ajax na 72 minuten spelen geblesseerd na een botsing met ploeggenoot Fredrik Stenman.

    Luciano en Stenman kwamen met elkaar in aanraking bij een uiterste poging de tweede treffer van Ajax te voorkomen. Beide Groningen-spelers raakten bij die actie geblesseerd. Stenman kon worden opgelapt, maar Luciano moest zich met hevige knieklachten laten vervangen door Brian van Loo.

    Een dag na de met 2-0 verloren openingswedstrijd van het seizoen valt de teleurstelling van het gezicht van de keeper af te lezen. Luciano beweegt zich strompelend door de catacomben van Euroborg. “Ik heb veel pijn”, zegt hij op zachte toon. De populaire goalie is zichtbaar aangeslagen. “Ik moet vooral rusten en de knie met ijs behandelen. Het lijkt op een binnenband-blessure van de knie en het is nog niet te zeggen hoe lang ik uit de roulatie ben. Ik baal er enorm van. Ik wil spelen en dat kan nu even niet.”

    Trainer Ron Jans kan evenmin aangeven hoe lang hij zijn eerste keeper zal moeten missen. “De blessure is nog vers. Het is bandletsel, maar we moeten de komende dagen even afwachten hoe de knie reageert. Voorlopig zijn we hem even kwijt, tegen Roda JC zal Luciano niet kunnen keepen.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 3 augustus 2009 @ 16:05:49 #53
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71566815
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 16:01 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Bekende taktiek van Nijland, zal dus nog wel goed komen.
    pi_71566831
    Tot over een paar maand Luciano
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 3 augustus 2009 @ 16:11:04 #55
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71566968
    Luciano
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71567542
    Gatverdamme.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      maandag 3 augustus 2009 @ 16:47:48 #57
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71567927
    Ach, zo slecht is van Loo nou ook al weer niet, hij is alleen niet de snelste
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71571703
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71576886
    quote:
    blessures bij Luciano, Holla en Stenman

    FC Groningen is niet geheel blessurevrij uit de wedstrijd tegen Ajax gekomen. Het grootste probleem is op dit moment bij doelman Luciano die een erg pijnlijke knie heeft. Het lijkt erop dat er iets mis is met zijn kniebanden. Hij speelt zeker niet mee a.s. weekend tegen Roda.



    Ook Stenman en Holla hebben knieproblemen. Deze lijken minder groot dan van Luciano. Het is te hopen dat de blessures van deze laatste twee meevallen anders wordt de selectie die tegen Roda moeten voetballen wel heel klein.
      maandag 3 augustus 2009 @ 22:02:38 #60
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71577012
    Als Stenman geblesseerd is, speelt Michael Jansen
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 3 augustus 2009 @ 22:27:28 #61
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71577922
    Als ik Jans was zou ik Luciano even naar die dokter van Lovre sturen. Dan keept hij de wedstrijd tegen NAC al weer.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71580859
    Waarom is Sparv eigenlijk afgeketst? Zijn contract liep toch binnen een half jaar af?
    pi_71580977
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 23:50 schreef Blawh het volgende:
    Waarom is Sparv eigenlijk afgeketst? Zijn contract liep toch binnen een half jaar af?
    zijn club zit in degradatie problemen en wil hem gewoon niet verkopen deze zomer.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71584359
    quote:
    Groningen wil Van der Heijden huren van Ajax

    AMSTERDAM - FC Groningen heeft Ajax laten weten in Jan-Arie van der Heijden (21) een welkome versterking te zien. Algemeen-directeur Hans Nijland maakte zondag na FC Groningen-Ajax de interesse kenbaar bij Danny Blind en informeerde inmiddels bij Sören Lerby - de zaakwaarnemer van de speler - hoe Van der Heijden zelf tegenover een verhuur staat.

    De middenvelder, die tot 2013 in Amsterdam onder contract staat, maakte in de Euroborg geen deel uit van de Ajax-selectie en de kans op speeltijd lijkt niet groot. Als Ajax het licht op groen zet, zal de zaakwaarnemer met Van der Heijden overleggen. ,,Om te kijken wat het beste is voor zijn ontwikkeling", aldus Lerby. Ook Willem II is geïnteresseerd.

    Telegraaf
    Ik ken hem verder niet goed, ga er dus maar geen oordeel over geven...
    Behalve dan dat ik constateer dat we op de fucking huur tour zijn geslagen, en dat is nooit een goed teken.

    [ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 04-08-2009 06:25:13 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71585463
    Ik hoop dat Ajax lekker een flinke huursom vraagt en het daardoor afketst.
    Ik zie hem liever naar een club gaan die niet zo zielig een "verbond" is aangegaan.

    Aan de andere kant zou het wel weer mooi zijn als Ajax daar gewoon boven staat.
    pi_71586100
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 09:04 schreef EvanderSno het volgende:
    Ik hoop dat Ajax lekker een flinke huursom vraagt en het daardoor afketst.
    Ik ook .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71586612
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 09:04 schreef EvanderSno het volgende:
    Ik hoop dat Ajax lekker een flinke huursom vraagt en het daardoor afketst.
    Ik zie hem liever naar een club gaan die niet zo zielig een "verbond" is aangegaan.

    Aan de andere kant zou het wel weer mooi zijn als Ajax daar gewoon boven staat.
    Er is geen verbond. En sinds van Geel vertrokken is ("als die zijn mond open doet begint ie met liegen" hoorde ik een Groningen bestuurder ooit zeggen) is de lucht behoorlijk geklaard tussen Groningen en Ajax. Ajax was afgelopen zondag ook met een topzware bestuurlijke delegatie in de euroborg.
    "That rug really tied the room together".
    pi_71586639
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    zijn club zit in degradatie problemen en wil hem gewoon niet verkopen deze zomer.
    Daar proberen spelers dan zelf gelukkig niet een transfer te forceren. Op zich wel logisch dat ze willen huren overigens, als je nu een speler vastlegt en in de winter Sparv dan heb je een overbodige speler.
    pi_71586641
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 09:34 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik ook [ afbeelding ].
    Huren snap ik niet helemaal (van Groningen kant), maar zou zeker wel een aanwinst zijn voor Groningen.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:04:41 #70
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71586669
    Zo goed vind ik hem niet, die Jan-Arie Meer iets voor een Heracles, Sparta of ADO.
    Jullie hebben trouwens toch nog gewoon 10 miljoen liggen?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71586734
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 10:03 schreef Suijk het volgende:

    [..]

    Huren snap ik niet helemaal (van Groningen kant), maar zou zeker wel een aanwinst zijn voor Groningen.
    Wat is precies zijn positie, linker middenvelder?
    Als dat zo is mag hij wel een half jaartje komen tot Sparv komt, alles beter dan Zonneveld .

    Maar als men nu ook al voor andere posities aan het huren gaat slagen begin ik me enigszins zorgen te maken. .
    quote:
    In het seizoen 2008-2009 was Van der Heijden tot eind maart 2009 uit de roulatie wegens een dubbele knieblessure. Hij heeft tijdens het seizoen een aantal keer een terugslag gehad waardoor revalidatie langer duurde.
    Miischien is het om onze "geweldige" medische staf aan het werk te zetten?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71588786
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
    Zo goed vind ik hem niet, die Jan-Arie Meer iets voor een Heracles, Sparta of ADO.
    Jullie hebben trouwens toch nog gewoon 10 miljoen liggen?
    10 miljoen weet ik niet, maar iig genoeg om wat versterkingen te halen, maar als nijland geen 5 miljoen uit wil geven aan een spits wordt het moeilijk om een goede vervanger voor berg te halen... terwijl die er duidelijk moet komen
    pi_71588988
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 10:08 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Wat is precies zijn positie, linker middenvelder?
    Als dat zo is mag hij wel een half jaartje komen tot Sparv komt, alles beter dan Zonneveld .

    Maar als men nu ook al voor andere posities aan het huren gaat slagen begin ik me enigszins zorgen te maken. .
    [..]

    Miischien is het om onze "geweldige" medische staf aan het werk te zetten?
    Kan links vanaf het middenveld ja. Las ooit eens ergens dat hij zich een Richard Witschge vindt.

    Maar is jullie medische staf minder dan die van Ajax? Lijkt me niet. Heeft ook al eens een hernia gehad, las ik net.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_71589152
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Suijk het volgende:

    [..]

    Kan links vanaf het middenveld ja. Las ooit eens ergens dat hij zich een Richard Witschge vindt.

    Maar is jullie medische staf minder dan die van Ajax? Lijkt me niet. Heeft ook al eens een hernia gehad, las ik net.
    als een speler van groningen een blessure heeft, kijkt niemand meer raar op als we die een half jaar niet weer zien
    pi_71589423
    quote:
    Nijland: 'PSV wil meeprofiteren van hoofdprijs voor Berg'

    FC Groningen geeft de interesse in Mike Zonneveld voorlopig geen vervolg en zoekt verder naar andere alternatieven voor de vacante positie links op het miiddenveld. Ajacied Jan-Arie van der Heijden is een van de kandidaten.

    FC Groningen was het met Zonneveld al eens over een tijdelijke overgang, maar de vraagprijs van PSV blokkeert de verhuur. Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen noemt de gang van zaken rond de onderhandelingen 'zeer vreemd'.

    'Ik snap het niet. Jan Reker heeft mij gebeld met de vraag of wij interesse hadden in Zonneveld', legt Nijland uit aan Voetbal International. 'Hij wist dat wij een linkshalf zochten. Ik heb aangegeven dat we bezig waren met Tim Sparv. Toen bleek dat hij nog niet haalbaar is, heb ik Reker weer gebeld.'

    Dat gesprek leverde niet de uitkomst op die Nijland verwachtte. 'De vraagprijs is werkelijk belachelijk hoog. Ik weet zeker dat niet één club in de Eredivisie die som op tafel legt. Misschien denkt PSV mee te kunnen profiteren van de hoofdprijs voor Marcus Berg, maar daar doen wij niet aan mee.'

    Groningen wendt zich mogelijk tot Ajax om Van der Heijden op huurbasis over te nemen. De 21-jarige middenvelder kwam het afgelopen seizoen niet in actie vanwege een knieblessure. Ook Willem II heeft interesse in Van der Heijden.

    VI
    Mooi, want ik zie het echt totaal niet zitten in Zonneveld.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:02:29 #76
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71591101
    Wel in in Jan-arie?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:21:47 #77
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71591656
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    zijn club zit in degradatie problemen en wil hem gewoon niet verkopen deze zomer.
    Het ligt een beetje anders. Een delegatie van Groningen is daar een tijdje geleden geweest om de transfer af te ronden. Halmstad heeft toen gezegd, wanneer we de wedstrijd van vandaag winnen laten we Sparv naar Groningen vertrekken. Die wedstrijd werd verloren.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:09:20 #78
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71593194
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Runselpink het volgende:
    Wel in in Jan-arie?
    Ik bedoel maar!
    pi_71593334
    Als je Van der Eiijden alleen al kan huren, mag je Ajax op je blote knietjes danken als Groningen zijnde.
    pi_71593654
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Runselpink het volgende:
    Wel in in Jan-arie?
    Kan ik niet goed over oordelen..

    Maar ik vind Zonneveld gewoon niks. Kan er ook niets aan doen.
    Ik weet bij god niet wat velen in hem zien om eerlijk te zijn.

    Sommige spelers in de eredivisie erger ik me gewoon aan, Zonneveld heeft de pech dat hij daar tussen zit.
    Anderen die in dat rijtje passen zijn bijvoorbeeld: Jenner, Meerdink, Rutjes, Swerts, Dingsdag enz..
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 13:21 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Het ligt een beetje anders. Een delegatie van Groningen is daar een tijdje geleden geweest om de transfer af te ronden. Halmstad heeft toen gezegd, wanneer we de wedstrijd van vandaag winnen laten we Sparv naar Groningen vertrekken. Die wedstrijd werd verloren.
    Klopt.. Maar door die verloren wedstrijd zitten ze nu in degradatie zorgen volgens mij, althans dat begreep ik uit de woorden van Nijland.. En ze denken Sparv hard nodig te hebben.
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Cyberia18 het volgende:
    Als je Van der Eiijden alleen al kan huren, mag je Ajax op je blote knietjes danken als Groningen zijnde.
    .

    Hoevaak heb jij hem eigenlijk zien spelen?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:29:02 #81
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71593841
    Zonneveld heeft tenminste nog wat ervaring op Eredivisie-niveau. Ik denk dat dat wel een pre is wanneer je een speler voor een (half) jaar huurt.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71593873
    Dat is wel waar..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:41:24 #83
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_71594238
    quote:
    Granqvist sluit vertrek bij FC Groningen niet uit

    Andreas Granqvist sluit niet uit dat hij nog deze zomer vertrekt bij FC Groningen. De Zweedse verdediger staat in de belangstelling van verschillende Duitse Bundesliga-clubs, weet het Zweedse FotbollsExpressen.

    Onder meer Hamburger SV, VfL Wolfsburg en Schalke 04 hebben de lange Zweedse verdediger hoog op hun verlanglijstje staan. Concreet werd de belangstelling nog niet, maar Granqvist weet dat er interesse voor hem is vanuit Duitsland.

    "Ik heb het reusachtig naar mijn zin bij FC Groningen. Ik hoef hier ook niet te vertrekken, maar de transfermarkt is nog tot het einde van de maand geopend", zegt Granqvist in gesprek met de krant. "Concreet heb ik nog niets gehoord, maar ik weet dat die clubs geïnteresseerd zijn."

    "In eerste instantie zoeken die clubs naar een geroutineerde verdediger", weet de 24-jarige Zweed. "Mochten zij die niet vinden dan kom ik in beeld. En wie weet wat er dan te gebeuren staat. Ik focus me nu volledig op FC Groningen en laat alles over aan mijn zaakwaarnemer Martin Dahlin.
    De problemen kunnen dus nog gaan toenemen.......
    .
    pi_71594262


    Ik heb 'm redelijk vaak bij Jong Ajax zien spelen en daar maakte hij een hele sterke indruk op mij. Heeft een fenomenale linkerbeen, is redelijk balvast, behoorlijke techniek en beschikt over een geweldig inzicht. Hij heeft iets weg van Van der Vaart, wel wat minder genialer als in zijn vroege dagen, maar het is een hele sierlijke voetballer.

    Belangrijkste is dat hij nu echt aan spelen toekomt want een speler met zoveel potentie mag niet op de bank verpieteren. Groningen zou wat dat betreft een leuke club voor hem zijn.
    pi_71594666
    Het probleem is alleen dat hij weinig op eredivisie niveau heeft gespeeld. Maar goed, het zal wel een prima speler zijn verder anders zou Ajax hem niet zo'n langdurig contract hebben aangeboden. . Het is gewoon jammer dat de FC nu tijdelijk op huur over "moet" gaan. Blijkbaar heeft de FC enorm veel vertrouwen in Sparv, want ze zijn al ZO LANG op zoek naar een linkermiddenvelder, het lijstje zou toch wat groter moeten zijn anders zou je denken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:57:04 #86
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71594676
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:41 schreef Yankee het volgende:

    [..]

    De problemen kunnen dus nog gaan toenemen.......
    Na dit weekend weet ook hij genoeg... Als je dan naar HSV kan
    pi_71595623
    Morgen om 18.15 trouwens de eerste aflevering van FC Groningen TV op eredivisielive.
    quote:
    “Morgenavond (woensdag – red.) is de eerste uitzending te zien van FC Groningen TV. Via Eredivisie Live is om 18.15 uur een programma van ruim een kwartier te zien, exclusief over FC Groningen. In de eerste aflevering is onder meer een sfeerreportage te zien over de Open Dag, een verslag van de persdag en een uitgebreide terugblik op de openingswedstrijd van het seizoen tegen Ajax. FC Groningen TV zal wekelijks via Eredivisie Live uitzenden op de woensdagavond om 18.15 uur.”

    Nieuwsbrief
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71595747
    Even een vraagje, hoe moeilijk is het om een kaartje te kopen voor een thuiswedstrijd als je geen seizoenskaart oid hebt?
    pi_71596600
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:33 schreef Tommeke het volgende:
    Even een vraagje, hoe moeilijk is het om een kaartje te kopen voor een thuiswedstrijd als je geen seizoenskaart oid hebt?
    Niet echt moeilijk je kan via Skelper kaarten kopen.Of wachten wanneer de vrije verkoop is als het niet uitverkocht is.
    pi_71597214
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 16:03 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Niet echt moeilijk je kan via Skelper kaarten kopen.Of wachten wanneer de vrije verkoop is als het niet uitverkocht is.
    Oké, chill. Dankje
    Dit seizoen er maar eens heen met een huisgenootje van me.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:33:07 #91
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_71597590
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:


    Ik heb 'm redelijk vaak bij Jong Ajax zien spelen en daar maakte hij een hele sterke indruk op mij. Heeft een fenomenale linkerbeen, is redelijk balvast, behoorlijke techniek en beschikt over een geweldig inzicht. Hij heeft iets weg van Van der Vaart, wel wat minder genialer als in zijn vroege dagen, maar het is een hele sierlijke voetballer.

    Belangrijkste is dat hij nu echt aan spelen toekomt want een speler met zoveel potentie mag niet op de bank verpieteren. Groningen zou wat dat betreft een leuke club voor hem zijn.
    Ben ik het mee eens, en ik heb 'm ook wel regelmatig zien spelen. Het enige wat 'ie mist is veel snelheid, maar dat compenseert 'ie met z'n inzicht. Ook een nuchtere sympathieke jongen, past wat dat betreft wel bij FC Groningen. Zijn traptechniek is geil, en hij doet regelmatig een akka die zo vieessss is dat je (zoals je op onderstaande foto ziet) op gaat springen en roept 'OOHHHHWWWWW DISSSS' met de hand aan je mond.

    Gourmetten of steengrillen?
    pi_71597630
    Haha, goede foto.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71597950
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef Silenus het volgende:

    [..]

    Ben ik het mee eens, en ik heb 'm ook wel regelmatig zien spelen. Het enige wat 'ie mist is veel snelheid, maar dat compenseert 'ie met z'n inzicht. Ook een nuchtere sympathieke jongen, past wat dat betreft wel bij FC Groningen. Zijn traptechniek is geil, en hij doet regelmatig een akka die zo vieessss is dat je (zoals je op onderstaande foto ziet) op gaat springen en roept 'OOHHHHWWWWW DISSSS' met de hand aan je mond.

    [ afbeelding ]
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_71598285
    Whehe, goede fotograaf
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_71598319
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 16:56 schreef clauwheee het volgende:
    Whehe, goede fotograaf
    Idd. Die gast met het Yankees vest en dat jochie linksonder zijn helemaal geweldig.
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
    pi_71598399
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 10:08 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Wat is precies zijn positie, linker middenvelder?

    Linkermiddenvelder in een 4-3-3 of defensieve / centrale middenvelder in een 4-4-2.

    Niet echt iemand die de achterlijn haalt in elk geval.

    Welk nummer heeft Rijsdijk eigenlijk dit seizoen?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_71601110
    Hopelijk dwingt Nijland bij Jan-Arie een huur+koopcontract af

    Zijn er al nieuwere geruchten?
    If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
    pi_71603317
    quote:
    Mike Zonneveld naar FC Groningen

    GRONINGEN - FC Groningen heeft zich versterkt met Mike Zonneveld. De linkermiddenvelder wordt gehuurd van PSV voor de rest van dit seizoen.

    Zonneveld is de opvolger van Evgeniy Levchenko wiens contract vorig seizoen niet werd verlengd.

    RTVNOORD
    Tja.... Ik ben geen fan hem.
    Maar ik geef hem uiteraard een kans voordat ik hem verder af ga branden verder.

    Gelukkig gaat het om een huur, nu hebben ze een jaar de tijd om een speler te kopen, Sparv of een ander.
    En dat moet nu ook maar eens gebeuren na 2 jaar zoeken!!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71603388
    Dus toch je grote vriend.
    pi_71603474
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef Blawh het volgende:
    Dus toch je grote vriend.
    Gelukkig gaat het om een huur. .
    Want als je deze jongen koopt maak je er nooit meer winst op, en bovendien zijn er betere op die posiitie imo.
    Anyway, nu kunnen ze opzoek naar een definitieve vervanger op links, en dat moet nu maar eens lukken dit jaar. !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:09:53 #101
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71603539
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 16:03 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Niet echt moeilijk je kan via Skelper kaarten kopen.Of wachten wanneer de vrije verkoop is als het niet uitverkocht is.
    Hmm, dat klopt niet helemaal. Bij vrije verkoop (zoals Roda thuis) moest je, voor kaarten (was toen ook vrij), naar de Euroborg. Maar wel op vertoon van een geldige legitimatie. En ik neem aan dat jij ClubCard houder bij Ajax bent?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71603565
    Zat Michael Jansen nou bij de selectie afgelopen zondag?
    pi_71603569
    Ik ben er blij mee. Er moest gewoon iets bij komen. Nog een wedstrijd met Femi op linkshalf is ook niks. Dan maar Zonneveld. Dan kan Sparv (of Andersson) hem in de winter uit de basis spelen.
    pi_71603574
    Eindelijk weer eens een speler met snelheid, een goede dribbel, voldoende handelingssnelheid en tactisch inzicht; precies wat we nodig hebben.

    pi_71603583
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
    Zat Michael Jansen nou bij de selectie afgelopen zondag?
    Ja.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_71603585
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
    Zat Michael Jansen nou bij de selectie afgelopen zondag?
    Ja.

    Edit: wat neilpad zegt dus.
    pi_71603589
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
    Zat Michael Jansen nou bij de selectie afgelopen zondag?
    Ja, hij zat op de bank.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:12:34 #108
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71603617
    Zonneveld...mwa...nee, niet de speler waar ik op gehoopt had...voordeel van de twijfel, uiteraard...maar...nee, heb een raar gevoel bij deze speler. Geen verbetering naar mijn mening.
    pi_71603633
    Ja één keer is genoeg.

    Danke.
    pi_71603695
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Garudo het volgende:
    Zonneveld...mwa...nee, niet de speler waar ik op gehoopt had...voordeel van de twijfel, uiteraard...maar...nee, heb een raar gevoel bij deze speler. Geen verbetering naar mijn mening.
    Het gaat om huur he.. Zoals Grunner zegt, Sparv (of een ander) en Andersson kunnen straks mooi met hem de concurrentie aan.. Zonneveld moet je verder niet kopen imo, zit geen restwaarde aan, die verkoop je nooit met winst.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71603706
    Ach Zonneveld is geen drama hoor. Bij NAC deed hij het altijd wel goed. Bij PSV liepen er, helaas voor hem, altijd betere spelers rond op het middenveld. Voor de verdediging is hij niet goed genoeg.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_71603836
    Na 2 jaar zoeken voor een LM komen ze uit bij Zonneveld
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:21:31 #113
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71603979
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef Kerol het volgende:
    Na 2 jaar zoeken voor een LM komen ze uit bij Zonneveld
    maar die LM heeft destijds wel een transfer van NAC naar PSV verdiend
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71604129
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:21 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    maar die LM heeft destijds wel een transfer van NAC naar PSV verdiend
    Om zijn afstandsschoten ja
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71604134
    Weet iemand hoe veel de huursom is van Mike Zonneveld ?
    pi_71604171
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Gruning3r het volgende:
    Weet iemand hoe veel de huursom is van Mike Zonneveld ?
    Elke cent is er een teveel.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71604221
    Nu nog een goede spits graag...!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71604372
    Koef toch?
    pi_71604490
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:28 schreef venomsnake het volgende:
    Nu nog een goede spits graag...!
    Nog een middenvelder is geen overbodige luxe hoor
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:36:24 #120
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71604520
    Prima aanvulling op de selectie. Koevermans mag van mij best komen.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:36:47 #121
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71604535
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:28 schreef venomsnake het volgende:
    Nu nog een goede spits graag...!
    Die komt ook! 20 seconden voor 't sluiten vd transfermarkt...
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71604574
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:36 schreef Grulez het volgende:
    Prima aanvulling op de selectie. Koevermans mag van mij best komen.
    Laten we nu niet Feyenoord na gaan doen door allemaal oudjes te halen die je nooit weer kan verkopen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71604673
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:36 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Die komt ook! 20 seconden voor 't sluiten vd transfermarkt...
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:42:04 #124
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71604718
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Laten we nu niet Feyenoord na gaan doen door allemaal oudjes te halen die je nooit weer kan verkopen.
    Nee dat klopt. Het zijn ook puur noodoplossingen, maar er moet iets gebeuren en ik heb niet het gevoel dat ze talenten op het oog hebben.
    pi_71605332
    Ik weet bij God niet waarom ze Bajrami niet halen Hij speelt nog steeds bij Elfsborg hoor.. Moet hij 2 mil kosten, so be it. Hij is dat dubbel en dwars waard.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71605629
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Nee dat klopt. Het zijn ook puur noodoplossingen, maar er moet iets gebeuren en ik heb niet het gevoel dat ze talenten op het oog hebben.
    Maar ik denk niet dat PSV Koevermans gaat verhuren.
    Denk dat ze liever die debiel van een Lazovic kwijtraken.
    quote:
    Zonneveld voor één jaar gehuurd van PSV

    FC Groningen heeft Mike Zonneveld voor de rest van het seizoen 2009/2010 gehuurd van PSV. De 28-jarige linksbenige middenvelder komt per direct over van de Eindhovense club.

    Op 18-jarige leeftijd maakte Zonneveld zijn debuut in het betaalde voetbal bij Go Ahead Eagles in Deventer. Vervolgens speelde hij vier seizoenen bij NEC in Nijmegen en drie seizoenen bij NAC Breda. In 2007 maakte hij de overstap naar PSV, waar hij sinds afgelopen seizoen niet meer in aanmerking kwam voor een basisplaats. Zonneveld kwam tot dusver tot 193 competitieduels en 23 doelpunten in het betaalde voetbal.

    Directeur Hans Nijland over de komst van Zonneveld. “De onderhandelingen met PSV liepen aanvankelijk zeer stroef en moeizaam. De afgelopen dagen heeft Mike zijn trainer Rutten en de directie van PSV duidelijk gemaakt dat er - ondanks belangstelling van andere clubs - maar één club is waar hij dit seizoen wil spelen en dat is FC Groningen.”

    De komst van Zonneveld betekent niet dat de pogingen Tim Sparv aan te trekken nu worden gestaakt. “Het is zeer wenselijk nog een linksbenige middenvelder aan de selectie toe te voegen. Wij hopen dan ook deze 22-jarige Fin per 1 januari 2010 alsnog naar FC Groningen te kunnen halen.”

    Kogel door de kerk
    Mike Zonneveld is vanavond (dinsdag – red.) voor de tweede keer binnen een week onderweg naar Groningen. “Afgelopen woensdag werd ik door mijn zaakwaarnemer gebeld over de interesse van FC Groningen om mij een seizoen te huren en daarover in gesprek te gaan. Een dag later ben ik naar Groningen gekomen. Daar heb ik gesprekken gehad met onder anderen trainer Ron Jans, technisch manager Henk Veldmate en directeur Hans Nijland. Het klikte meteen goed.”

    “Helaas zijn de clubs er op dat moment nog niet uitgekomen. Het weekend is er vervolgens overheen gegaan en vandaag (dinsdag – red.) is de kogel dus door de kerk gegaan. Met FC Groningen hoop ik dit seizoen mee te doen in de strijd in het linkerrijtje. Ik ben gehaald als de opvolger van Evgeniy Levchenko als linkermiddenvelder. Ik hoop natuurlijk plezier te hebben in het spelen van wedstrijden en daar naartoe te leven. Daarnaast wil ik graag wat terugdoen voor de club in ruil voor de kans die mij dit jaar wordt geboden. Morgenochtend sta ik voor het eerst op het trainingsveld!”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71605844
    Adu zal dan wel niet komen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71606039
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:16 schreef Kerol het volgende:
    Adu zal dan wel niet komen
    FC Groningen heeft nooit interesse in Freddy Adu getoond.
    pi_71606065
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    FC Groningen heeft nooit interesse in Freddy Adu getoond.
    Andersom wel, en als zo'n speler naar je cluppie wilt komen moet je niet twijfelen. Deze speler komt echt wel uit de verf in Nederland.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71606740
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:46:01 #131
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71606827
    Beter Zonneveld dan Jan-Arie. Hopelijk haalt hij het niveau dat hij het laatste jaar bij NAC haalde.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71607568
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71612589
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 21:10 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Maar ik denk niet dat PSV Koevermans gaat verhuren.
    Denk dat ze liever die debiel van een Lazovic kwijtraken.
    [..]
    Lazovic zou wel niet zo trek hebben in FC Groningen maar FCG zou er vast wel wat aan hebben tenminste meer dan zonneveld
    pi_71614168
    Zonneveld, niks mis mee voor een jaar.
    pi_71616645
    quote:
    Andreas Granqvist sluit niet uit dat hij nog deze zomer vertrekt bij FC Groningen. De centrumverdediger uit Zweden staat in de belangstelling van diverse verenigingen uit de Bundesliga. "Er is nog geen concrete belangstelling, maar ik weet dat er enkele clubs voorzichtig hebben geïnformeerd. Ik kom echter pas in beeld als de zoektocht naar een geroutineerde mandekker niets oplevert", aldus Granqvist. (Aftonbladet)
    quote:
    FC Groningen wil naast Zonneveld ook nog Sparv

    Met de huur van PSV'er Mike Zonneveld heeft FC Groningen de door coach Ron Jans gewenste linkermiddenvelder in huis gehaald maar dat betekent niet dat de pogingen om de Fin Tim Sparv in te lijven gestaakt zullen worden. "Het is zeer wenselijk nog een linksbenige middenvelder aan de selectie toe te voegen", benadrukt algemeen directeur Hans Nijland via de officiële kanalen. Sparv (22) staat in Zweden onder contract bij Halmstads BK, dat de middenvelder pas aan het einde van de Allsvenskan wil laten gaan. De Zweedse competitie loopt in november ten einde. Het is nog onduidelijk of FC Groningen middels een extra financiële inspanning toch nog een poging zal doen om de tweevoudig A-international eerder naar de Euroborg te halen. Sparv speel eerder onder meer voor Southampton.

    Zonneveld kwam tot dusver tot 193 competitieduels en 23 doelpunten in het betaalde voetbal. Zijn contract bij PSV loopt door tot 2011. "De onderhandelingen met PSV liepen aanvankelijk zeer stroef en moeizaam", licht Nijland toe. "De afgelopen dagen heeft Mike PSV duidelijk gemaakt dat er, ondanks belangstelling van andere clubs, maar één club is waar hij dit seizoen wil spelen en dat is FC Groningen."

    "Met FC Groningen hoop ik dit seizoen mee te doen in de strijd in het linkerrijtje", vertelt Zonneveld op zijn beurt. "Ik ben gehaald als de opvolger van Evgeniy Levchenko als linkermiddenvelder. Ik hoop natuurlijk plezier te hebben in het spelen van wedstrijden en daar naartoe te leven. Daarnaast wil ik graag wat terugdoen voor de club in ruil voor de kans die mij dit jaar wordt geboden", aldus de ex-speler van NAC Breda en NEC
      woensdag 5 augustus 2009 @ 11:12:27 #136
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_71618116
    Is van der Gun niks voor Groningen?
    .
      woensdag 5 augustus 2009 @ 11:34:42 #137
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71618757
    Geen spits, maar hij mag van mij komen, al zal vn hem wel te oud vinden...
    pi_71619091
    Is wel een goede speler, maar enorm blessuregevoelig volgens mij. Bovendien zal hij wel een enorm salaris vragen, hij vind zichzelf nogal bijzonder en wilde niet bijtekenen bij Utrecht. Is ook meer een 10, en ik heb niet echt het idee dat men naar een 10 aan het zoeken is (helaas misschien wel).
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 5 augustus 2009 @ 12:49:04 #139
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71620630
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef venomsnake het volgende:
    Is wel een goede speler, maar enorm blessuregevoelig volgens mij. Bovendien zal hij wel een enorm salaris vragen, hij vind zichzelf nogal bijzonder en wilde niet bijtekenen bij Utrecht. Is ook meer een 10, en ik heb niet echt het idee dat men naar een 10 aan het zoeken is (helaas misschien wel).

    Volgens mij riep Nijland laatst dat ie misschien de aandacht zou gaan verleggen naar een aanvallende middenvelder..... stond laatst in DvnN volgens mij.......

    Maar VDG is welkom
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71622812
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Yankee het volgende:
    Is van der Gun niks voor Groningen?
    Zit die gast nog steeds zonder club?
    pi_71624324
    v/d Gun vind ik een goede speler, maar die schiet er geen 20 goals in.
    pi_71624694
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Zit die gast nog steeds zonder club?
    Hij kan beter naar ADO of zo
    pi_71627311
    quote:
    Zonneveld traint mee met FC Groningen

    GRONINGEN - Mike Zonneveld heeft woensdagmorgen voor het eerst meegetraind met FC Groningen.

    De 28-jarige linkermiddenvelder wordt gehuurd van PSV voor de rest van dit seizoen. Zonneveld volgt bij FC Groningen Evgeniy Levchenko op, wiens contract vorig seizoen niet werd verlengd.

    Dinsdagavond werd bekend dat Zonneveld naar Groningen zou komen en woensdagmorgen verscheen hij dus al voor het eerst op het trainingsveld.

    Bekijk de reportage...

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:39:34 #144
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71629573
    Mooi dat ie er al is, prima voetballer.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 6 augustus 2009 @ 12:48:16 #145
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71648821
    Zijn er beelden van FC Groningen TV?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:38:15 #146
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_71675140
    Wat had Groningen gekund in de voorronde van de Europa League?
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_71677241
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:38 schreef Barca het volgende:
    Wat had Groningen gekund in de voorronde van de Europa League?
    Die Polen hadden we ook wel kunnen hebben.
    "That rug really tied the room together".
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:15:00 #148
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71679811
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 10:38 schreef Barca het volgende:
    Wat had Groningen gekund in de voorronde van de Europa League?
    Geen idee. NAC heeft een mooi Europees avontuur in ieder geval.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71679967
    Onze selectie is daar véél te klein voor. Misschien dat we deze rondes door waren gekomen, maar dan hadden we de competitie nog meer verkloot dan we nu al doen denk ik.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:33:21 #150
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71680363
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef Grunner het volgende:
    Onze selectie is daar véél te klein voor. Misschien dat we deze rondes door waren gekomen, maar dan hadden we de competitie nog meer verkloot dan we nu al doen denk ik.
    We hebben nog maar 1 wedstrijd gespeeld
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71681492
    quote:
    Ron Jans passeert Nicklas Pedersen

    Nicklas Pedersen begint morgenavond de uitwedstrijd van FC Groningen tegen Roda JC op de reservebank. Trainer Ron Jans was ontevreden over zijn spel tegen Ajax. De Deen maakt plaats voor Tim Matavz.

    Pedersen speelde flets tegen Ajax en deed er weinig aan om in balbezit komen. Ten opzichte van de wedstrijd tegen Ajax ontbreekt ook Luciano in de basisopstelling. De aan zijn knie geblesseerde Braziliaan wordt vervangen door Brian van Loo. Ook Petter Andersson (knie), Tom Hiariej (enkel) en Gonzalo Garçia ontbreken in de selectie.

    De 17-jarige Leandro Bacuna maakt de wedstrijd selectie compleet. De A-junior is vervroegd doorgeschoven naar Jong Groningen en bevestigt daarin de goede indruk die Ron Jans al van hem had. Ook over Danny Menting (19) een andere jonge spits van Groningse bodem is Jans tevreden. "Beiden hebben specifieke kwaliteiten."

    Vermoedelijke opstelling: Van Loo; De Roover, Sankoh, Granqvist, Stenman; Van de Laak, Holla, Lovre, Ajilore; Koç en Matavz. Wissels: Ter Wielen, Svejdik, Jansen, Rijsdijk, Zonneveld, Pedersen en Bacuna.

    DVHN
    Wat is er nu weer met Garcia aan de hand?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:02:55 #152
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71681494
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef Grunner het volgende:
    Onze selectie is daar véél te klein voor. Misschien dat we deze rondes door waren gekomen, maar dan hadden we de competitie nog meer verkloot dan we nu al doen denk ik.
    Precies. Hadden we er weer 3 blessures bij gehad.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:18:24 #153
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71681950
    Garcia heeft rugklachten. Wel jammer, want Lovre is rijp voor de bank...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71682010
    Ik word niet vrolijk van deze smalle selectie.. Even wat blessures en je zit direct in de shit.

    Koc en Matavz in de spits, 2 spelers waarvan het eigenlijk nog afwachten is op eredivisie niveau imo.
    En als je dan de bank bekijkt met jongens als: Ter Wielen, Rijsdijk en Bacuna......

    Ik weet niet wat men nog van plan is bij de FC, maar ik voorzie een loodzwaar seizoen.
    Ik denk niet dat je met de huidige selectie bij de eerste 8 gaat eindigen om heel eerlijk te zijn.
    Hopelijk zit ik ernaast of komen er nog leuke versterkingen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:25:52 #155
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71682200
    Die Bacuna? Dat is toch een grote talent uit de jeugdopleiding? Hopelijk valt hij in rond de 80e minuut, want ik ben altijd benieuwd wat spelers uit de eigen jeugdopleiding laten zien.

    En Pedersen...
    pi_71682229
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 13:33 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    We hebben nog maar 1 wedstrijd gespeeld
    Oh, dus jij wil zeggen dat onze selectie daar wel breed genoeg voor is?
    pi_71693267
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71702658
    quote:
    Granqvist in beeld

    ALKMAAR - AZ-trainer Ronald Koeman wil zijn selectie nog versterken op één plaats. Na het afvallen van Rasmus Bengtsson heeft de technische staf goede gedachten bij Andreas Granqvist van FC Groningen, al wordt die visie binnen de gelederen van de landskampioen niet unaniem gedragen.

    Telegraaf
    Tja.. Daar kon je op wachten natuurlijk.
    Als Granqvist naar de huidige selectie van de FC kijkt, en wetende dat hij bij AZ Champions League kan spelen, denk ik niet dat hij nee zal zeggen mocht AZ zich melden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 07:44:06 #159
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71702664
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 07:42 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Tja.. Daar kon je op wachten natuurlijk.
    Als Granqvist naar de huidige selectie van de FC kijkt, en wetende dat hij bij AZ Champions League kan spelen, denk ik niet dat hij nee zal zeggen mocht AZ zich melden.
    Ze willen toch allemaal naar Ajax?
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:46:52 #160
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_71704843
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 07:44 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Ze willen toch allemaal naar Ajax?
    Misschien wil hij dat wel, maar wil Aax hem niet? Ajax heeft immers genoeg goede verdedigers!
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_71706773
    Gezien de kwaliteit van de aanvallers van zowel Roda als Groningen zal het wel een 0-0 worden.
    "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
    pi_71711950
    De interesse van AZ in Granqvist is grote onzin volgens Koeman.
    Bron: eredivisielive
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:19:08 #163
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_71714900
    1-1 Nu. Wel lekker afgemaakt door Lovre.
    :)
    pi_71715428
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 18:16 schreef venomsnake het volgende:
    De interesse van AZ in Granqvist is grote onzin volgens Koeman.
    Bron: eredivisielive
    Kijk da's beter nieuws!

    Mooie kutwedstrijd nu. Gelukkig maar want ik moet weg naar een feestje.
    pi_71716818
    Deeeeeeeeeeeeeeeeeegradatie!!!

    Man man, wat een niveau weer, of het gebrek daar aan.
    Echt diep triest.

    -V Loo die iedere bal vrolijk aan de tegenstander geeft. (al had ie wel een paar goede reddingen)
    -Lovre scoort, maar verder was het weer niks, hard werken maar veel te veel balverlies.
    -Koc, Matavz en Pedersen moeten nog een hoop leren en aan kracht winnen, er moet een spits bij!
    -Holla

    -Granqvist speelde dan wel weer goed.

    Maar oh oh, dit is lekker ouderwets Oosterpark voetbal..
    Als er geen aanwinsten komen dan wordt het zwaar, enorm zwaar!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:40:30 #166
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_71716875
    Is het 1 - 1 gebleven? Roda JC uit, altijd lastig!
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_71717109
    Zonneveld viel trouwens wel goed in imo.

    Holla er volgende keer dus niet bij. Ben benieuwd hoe het loopt als Femi controlerend speelt en Zonnveld op links.
    Ik heb best vertrouwen in Femi op die positie, hij kan gewoon prima voetballen, moet er alleen nog uitkomen.
    Vond Holla vandaag tegenvallen eigenlijk, los van die rode kaart.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71717122
    Pff. Dit komt niet goed zo hoor.

    Van Loo had dan misschien geen goede hervattingen, hij heeft voor ons wel het punt gewonnen. En hij staat er tenslotte om ballen tegen te houden en dat deed ie nu.

    Er moet echt nog veel gebeuren. Het loopt voor geen meter.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_71717279
    Tja wat Joihan Derksen gister al zei nu komt er gemor.
    pi_71717313
    Metaj speelde trouwens prima tegen Ajax, de eerste helft dan.
    2e helft heb ik uiteraard niet gezien.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:16:45 #171
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_71717635
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
    Tja wat Joihan Derksen gister al zei nu komt er gemor.
    Ach ... de snor!
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:35:15 #172
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_71718065
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 21:36 schreef venomsnake het volgende:

    -Koc, Matavz en Pedersen moeten nog een hoop leren en aan kracht winnen, er moet een spits bij!
    Dat viel mij ook op, er ging haast geen dreiging van de aanval van Groningen uit, daar moet echt iets bij. Koc liet voor rust wel wat leuke dingen zien (maar ook niet meer dan dat) en het verbaasde me dat hij gewisseld werd. Hij is weliswaar nog niet rijp voor dit niveau, maar hij is wel het type waar Kah en Addo problemen mee hebben, terwijl Pedersen juist het type spits dat door die twee makkelijk in de zak gestoken wordt.

    Maar goed, ik denk dat wij verdiend hadden om te winnen, maar het was anderzijds net niet goed genoeg om jullie kapot te spelen, er werd te weinig afgedwongen. Vorige week in Heerenveen kregen we met een punt iets te veel, nu wat te weinig.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Plato1980 op 08-08-2009 22:40:51 ]
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_71718149
    Ben ik met je eens, Groningen is met 1-1 bijzonder goed weggekomen, ook mede door V Loo. Ik ben dan ook blij met het puntje.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:00:30 #174
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_71718616
    Elke keer als ik die Koç in het veld zie staan vraag ik me af wie dat kind is ... Klein opdondertje
    Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
      zondag 9 augustus 2009 @ 00:30:19 #175
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_71720911
    Nee, dit is niks. Ik weet dat je na twee wedstrijden geen conclusies mag trekken, maar het lijkt nergens op en om eerlijk te zijn is er ook weinig reden om beter te verwachten.

    Ik zal mezelf even quoten in mei volgend jaar no matter what (want ik hoop dat ik ongelijk krijg!), maar de kans is groot dat dit een... tussenseizoen wordt.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_71760488
    quote:
    Holla accepteert twee duels schorsing

    Danny Holla is de komende twee competitieduels geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart in de uitwedstrijd tegen Roda JC.

    In de 51ste minuut van het duel werd Holla afgelopen zaterdag door scheidsrechter Vink met rood naar de kleedkamers gestuurd na een overtreding op Mads Junker.

    Van de aanklager van de KNVB kreeg de middenvelder een schikkingsvoorstel van drie duels schorsing waarvan één voorwaardelijk met een proeftijd van een jaar. Dit voorstel is inmiddels geaccepteerd. Het houdt in dat hij ontbreek in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda en het uitduel bij VVV-Venlo. In de thuiswedstrijd tegen PSV is Holla weer inzetbaar.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 10 augustus 2009 @ 14:50:57 #177
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71761416
    wat hebben we toch een geweldig programma.

    Tja, eigenlijk komt de schorsing wel goed uit. Femi speelt prima en Zonneveld kan beter ballen op links dan Femi.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      maandag 10 augustus 2009 @ 15:01:10 #178
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71761725
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 14:50 schreef Runselpink het volgende:
    wat hebben we toch een geweldig programma.

    Tja, eigenlijk komt de schorsing wel goed uit. Femi speelt prima en Zonneveld kan beter ballen op links dan Femi.
    Ik heb toch liever Holla erbij.
    pi_71762275
    Is Luciano er eigenlijk weer bij volgende week?
    pi_71762737
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 15:21 schreef El_Bassie het volgende:
    Is Luciano er eigenlijk weer bij volgende week?
    Ik vrees van niet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71763435
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik vrees van niet.
    denk het ook niet...
      maandag 10 augustus 2009 @ 17:37:58 #182
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71765864
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Ik heb toch liever Holla erbij.
    Ik denk dat Jans dit niet zo slecht uitkomt. Al zal hij dat natuurlijk nooit zal uitspreken...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:10:07 #183
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71787347
    Wat een negativisme, we lopen nog maar 5 punten achter op het schema van vorig seizoen.
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:41:28 #184
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71788306
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef Prosac het volgende:
    Wat een negativisme, we lopen nog maar 5 punten achter op het schema van vorig seizoen.
    En volgens Derksen gaan we zondag ook nog winnen!
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71789068
    quote:
    Op dinsdag 11 augustus 2009 13:41 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    En volgens Derksen gaan we zondag ook nog winnen!
    En als we verliezen breekt de pleuris hier uit, aldus Derksen.
      woensdag 12 augustus 2009 @ 15:29:39 #186
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71820684
    Uit de nieuwsbrief van ons aller Hans.
    quote:
    Overdreven reacties op Fanatics spandoek
    Vanmorgen las ik in de krant dat een Ajax-supporter het megadoek voorafgaand aan de wedstrijd als anti-semitisch bestempeld en een klacht daarover wilde uiten en zowel bij FC Groningen als de KNVB niet een bevredigend antwoord kreeg. Nou zag ik zelf in het stadion dat het een heilige was in het groen maar een link met jodenvervolging door christelijken had ik er echt niet achter gezocht en met mij niet veel mensen in het stadion denk ik. Nu snap ik wel dat het de intentie is en niet of men de intentie begrijpt maar het gaat mij wat te ver om dit als “nazi-propaganda” te betitelen.
      woensdag 12 augustus 2009 @ 15:40:28 #187
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71821010
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      woensdag 12 augustus 2009 @ 16:28:13 #188
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71822359
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 15:29 schreef Prosac het volgende:
    Uit de nieuwsbrief van ons aller Hans.
    [..]

    Ik dacht dat hij beledigd was door de lelijkheid van het doek...

    [ Bericht 2% gewijzigd door Grulez op 12-08-2009 16:56:59 (iets minder lelijke zin...) ]
      woensdag 12 augustus 2009 @ 16:59:52 #189
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71823203
    Op Voetbalprimeur als ik me niet vergis staat dat V.d. Heijden misschien nog steeds naar FCG komt.....

    waar blijft die spits?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71824641
    2 gehuurde spelers op links?
    Ik denk het niet hoor, als dit wel het geval is dan mag de TS zich eens diep gaan schamen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 12 augustus 2009 @ 17:56:55 #191
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71824744
    Bizar vooral dat ze al een bijna jaar wisten dat ze Lev kwijt konden raken en er nauwelijks op in leken te spelen. In die mate dat ze toch maar wilden verlengen.
    Ik wil echter pas oordelen na 1-9. Op zich is Zonneveld zo slecht nog niet.. ervaring, speelde goed bij NAC en moet dat ook kunnen bij ons, type Buijs. Goed ingezet bij hun subtopper, daar op het middenveld de transfer verdiend, waarna de topclub ze ineens back wil maken.
    pi_71843310
    http://fotboll.expressen.(...)v-klar-for-groningen

    Vertaling Google Translate:
    quote:
    Sparv ready for Groningen

    Halmstad stopped him from a shift in the summer.
    Now can reveal that FotbollsExpressen.se Tim Sparrow is ready for FC Groningen.
    According to the FotbollsExpressen.se he plays for the club from January 1, 2010.

    He was set to the removal and had already started to pack their bags when Halmstad stopped the transition.
    Now Tim Sparrow with FC Groningen - again.
    According to the FotbollsExpressen.se, it is now clear that the national team forward with the Dutch club from January 1, 2010.
    Upholstered transition

    Sparrow was previously with Groningen to make headlines for the game in the Dutch league before the transfer window closed.
    The problem: Halmstad was not getting it and stopped the transition.
    Sparrow made clear when he leaves the club as Bosman after the season.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71843408
    allemaal middenvelders..
    ik mis een spits???

    dat zou wel erg mooi zijn, maar onmogelijk denk ik
      donderdag 13 augustus 2009 @ 11:25:53 #194
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71843531
    Die komt echt niet meer terug
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71846107
    Nevland heeft het daar best naar zijn zin en verdiend echt goud geld daar. Die komt niet terug
      donderdag 13 augustus 2009 @ 13:15:06 #196
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71846376
    Dat moeten we ook niet willen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 13 augustus 2009 @ 13:35:15 #197
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71846955
    Nevland terug zou heel kansloos zijn.
      donderdag 13 augustus 2009 @ 15:05:48 #198
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_71849541
    over 5 jaar komt ie wel weer
    pi_71849572


    wel zo'n soort speler, zijn jullie het daar wel mee eens???
      donderdag 13 augustus 2009 @ 15:52:50 #200
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71850825
    Die Belg die NEC heeft gehaald zou een leuke spits voor Groningen zijn geweest.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71850932
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 15:52 schreef The_Verve het volgende:
    Die Belg die NEC heeft gehaald zou een leuke spits voor Groningen zijn geweest.
    daar dacht ik ook al aan ja, ik vrees dat er geen spits bij komt...
    maar aan de andere kant, wel iets voor nijland&co om iedereen eerst te laten geloven dat er geen spits komt, en uiteindelijk toch een halen
    pi_71852018
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef d_b01 het volgende:


    wel zo'n soort speler, zijn jullie het daar wel mee eens???
    Een Nevland kunnen we wel gebruiken, maar niet "de" Nevland. Gaat alleen maar de glans van zijn periode hier mee verloren.
    Ik kan ook geen namen noemen, al hoorde ik dat men ook bezig was geweest met speler van het noorse nationale elftal, maar dat die waarschijnlijk toch naar Chelsea gaat?
    pi_71852099
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 16:36 schreef Prosac het volgende:

    [..]


    al hoorde ik dat men ook bezig was geweest met speler van het noorse nationale elftal, maar dat die waarschijnlijk toch naar Chelsea gaat?
    Erik Huseklepp bedoel je denk ik,

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71852850
    Name rings a bell.. ik had wat drank op.
      donderdag 13 augustus 2009 @ 17:06:58 #205
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71852893
    Met wat drank op zou ik denken dat het een filmpje over Yuri Cornelisse was...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      donderdag 13 augustus 2009 @ 17:13:25 #206
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71853031
    wat een speler


    contracteren (A)
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71853133
    Hij is bij veel spaanse clubs aangeboden volgens Marca, alleen heeft nog geen club toegehapt.
    Hij moet zo'n 3 miljoen euro kosten volgens Marca.

    Chelsea zou nu een bod hebben gedaan van 2.5 miljoen euro.
    http://www.marca.com/2009(...)ague/1250155309.html

    Hij zowel links als rechts op de vleugel spelen, maar ook in de spits.

    [ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 13-08-2009 17:26:42 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 13 augustus 2009 @ 17:27:39 #208
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71853413
    waar wacht de fc op..... hier snap ik niets van
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      donderdag 13 augustus 2009 @ 20:16:56 #209
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71857588
    Drie miljoen, dat moet een club als Groningen alleen willen uitgeven aan een echte goalgetter. Niet één of andere vleugelspeler.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71857758
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef The_Verve het volgende:
    Drie miljoen, dat moet een club als Groningen alleen willen uitgeven aan een echte goalgetter. Niet één of andere vleugelspeler.
    dat woord zegt het
    dat wil groningen niet zomaar
    pi_71858973
    Jongens, voor profcoach , speelt luciano weer dit weekend?
    Enschede, onze stad! ons domein!
      donderdag 13 augustus 2009 @ 21:07:11 #212
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71859066
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 21:03 schreef Lamzak_ het volgende:
    Jongens, voor profcoach , speelt luciano weer dit weekend?
    Noop. Nog geblesseerd.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71862494
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Noop. Nog geblesseerd.
    Wordt dus billenknijpen met van Loo in het doel
    Twinning = boring
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:19:22 #214
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71864759
    quote:
    Op donderdag 13 augustus 2009 17:27 schreef Runselpink het volgende:
    waar wacht de fc op..... hier snap ik niets van
    We hadden allang Svensson, Bajrami en Huseklep kunnen hebben.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:33:03 #215
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71874651
    Leonardo is ook nog zonder club...
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:37:49 #216
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71874798
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 13:33 schreef Grulez het volgende:
    Leonardo is ook nog zonder club...
    Die komt echt niet......

    Hij jankt, zeikt en vraagt waarschijnlijk veel te veel loon.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:40:04 #217
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71874879
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 13:37 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Die komt echt niet......

    Hij jankt, zeikt en vraagt waarschijnlijk veel te veel loon.
    Dan bied je hem minder loon aan. Transfervrij. Zo'n speler kan de FC echt goed gebruiken, dan maar een eikel eerste klas.
    pi_71876901
    quote:
    Menting debuteert bij de achttien

    Aanstaande zondagmiddag om 16.30 uur speelt FC Groningen in Euroborg tegen NAC Breda. Voor het duel zijn vier spelers niet beschikbaar. Danny Menting, spits van Jong FC Groningen, maakt zijn debuut bij de selectie.

    Afwezig zijn de geblesseerden Petter Andersson (knie), Luciano da Silva (knie) en Gonzalo Garcia (enkel). Tom Hiariej is weer fit en sluit aan bij de selectie. Hij neemt de plaats over van de geschorste Danny Holla. Verder wordt Leandro Bacuna afgelost door collega-aanvaller uit de Beloften, Danny Menting.

    Menting is in mei 1990 geboren in Delfzijl en speelde in zijn jeugd voor VV Omlandia en Be Quick 1887. Sinds 2002 maakte hij deel uit van de jeugdopleiding van FC Groningen. In de afgelopen weken was hij topscorer in de voorbereiding van Jong FC Groningen.

    Trainers
    Trainer Ron Jans blikt vooruit op het tweede thuisduel van dit seizoen: “We hebben ze de laatste tijd vaak getroffen. Toen wij er vorig seizoen moesten staan, ging het mis. Daarvoor willen we nu sportieve revanche nemen. Wij willen winnen om met vier punten uit drie duels weer op een acceptabel gemiddelde te komen.”

    Robert Maaskant van NAC Breda: “NAC Breda en FC Groningen zijn clubs van het volk met een goede achterban. Toen wij vorig jaar in de play-offs wonnen, bleven de supporters van FC Groningen erg positief tegen onze spelers. Dat ben ik niet vergeten en vond ik heel mooi. ... Ik verwacht een wedstrijd die op details wordt beslist. Als we met een gelijkspel uit Groningen komen, ben ik tevreden. Laat ik 4-4 zeggen dan heeft iedereen een mooie wedstrijd gezien.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:54:12 #219
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71877009
    Topper die Menting, de nieuwe Romario.
    pi_71877035
    quote:
    NAC Breda kent wel aardig wat personele problemen vanwege blessures en ziekte. Zo zullen Matthew Amoah, Rob Penders, Kurt Elshot, Tommie van der Leegte en Ferne Snoyl sowieso niet spelen. "Met Penders en Elshot gaat het beter, maar we bouwen het rustig op voor het duo. Amoah heeft nog veel last van zijn hamstring. We kunnen het moeilijk inschatten van hem hoe lang hij nog uit de roulatie zal zijn."

    Achter de naam van Donny Gorter staat nog een vraagteken. Hij heeft de afgelopen dagen, net zoals Snoyl, ziek op bed gelegen. Gorter heeft echter wel weer getraind, waardoor hij dichter bij een rentree is. Fouad Idabdelhay lijkt, ondanks dat hij ook pas twee weken vol in training is, de vervanger van Amoah te moeten worden. "Hij is nog niet klaar voor een hele wedstrijd, maar hij zit wel bij de groep."
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:21:31 #221
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71877740
    Penders niet!

    Nu winnen we! Penders is de beste van NAC!!!

    Trouwens, is die Zwijnswijk (aldus Jans) niet geschorst i.v.m. zijn elleboog tegen Heracles?
    * Runselpink is blij
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71879310
    quote:
    Sparv per 2010 naar FC Groningen

    Tim Sparv komt per 1 januari 2010 naar FC Groningen. Hij heeft een contract getekend tot medio 2014. De 22-jarige Finse middenvelder is afkomstig van het Zweedse Halmstads BK waar bij sinds 2007 onder contract staat.

    De linksbenige international maakt het Zweedse seizoen af bij Halmstads en sluit na de winterstop in de Eredivisie aan bij FC Groningen. Sparv speelde in Finland voor Norrvalla FF voordat hij in 2003 naar het Engelse Southampton vertrok. In 2007 volgde het Zweedse avontuur. In 2008 kwam hij bovendien op huurbasis uit voor Vaasan Palloseura.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:20:58 #223
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71879408
    Vier en een half jaar dus. Netjes.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71879442
    quote:
    Tim Sparv

    Having failed to make the grade during his formative years at Southampton, Sparv is likely to have the Saints wondering how they allowed such a talent to slip through their net.

    Surprisingly tall for a midfield enforcer, at 6foot 4inches, Sparv is the heartbeat of his club side, Halmstads, and the Finnish U21 team.

    Not afraid to get stuck in, the 22-year-old is a born-leader who revels in the responsibly of captaining his country and being penalty-taker in chief.

    His height makes him difficult to shake off the ball when in possession, while he will also pose a considerable threat at set-pieces.

    Expected to one day go on to skipper the Finland national side, Sparv has broken into Stuart Baxter's plans in 2009.

    Sky
    Aldus Sky over Sparv .



    [ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 14-08-2009 16:34:30 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:44:59 #225
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71880053
    Mooi, goed gedaan.

    Krijgen we dan nu eindelijk een fatsoenlijke spits ?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:55:21 #226
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71880275
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 14:50 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Betekent dat dat Femi niet VM staat maar Hiariej.....?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:57:12 #227
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71880329
    Mooi, kan hij in januari direct zorgen dat we uit die degradatie zone komen.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:00:02 #228
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71880396

    TIMMEH!!!!!!!!!!!
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:02:07 #229
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71880452
    Hebben we al twee Timmeeeeej's.
    pi_71880486
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 16:55 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Betekent dat dat Femi niet VM staat maar Hiariej.....?
    Lijkt me niet..

    Ik denk dat dit de opstelling gaat worden:

    --------------------------V Loo-------------------------
    -De Roover----Sankoh----Granqvist-----Stengun
    ---------------------------Femi-------------------------
    ---------VD Laak--------------------Zonneveld-----
    --------------------------Lovre-----------------------
    ---------------Matavz--------------Pedersen------
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:04:10 #231
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71880503
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 17:03 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Lijkt me niet..

    Ik denk dat dit de opstelling gaat worden:

    --------------------------V Loo-------------------------
    -De Roover----Sankoh----Granqvist-----Stengun
    ---------------------------Femi-------------------------
    ---------VD Laak--------------------Zonneveld-----
    --------------------------Lovre-----------------------
    ---------------Matavz--------------Pedersen------
    An sich helemaal geen slechte opstelling als iedereen zijn niveau haalt..
    pi_71880623
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 17:04 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    An sich helemaal geen slechte opstelling als iedereen zijn niveau haalt..
    Alleen is dat met Lovre de vraag, de speelt al maanden zwaar kut.
    Zou mooi zijn als Andersson er weer snel bij is .

    Of zou Koc weer in de basis starten?
    Ik vond hem tegen Roda wat tegenvallen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:28:25 #233
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_71884715
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 17:08 schreef venomsnake het volgende:
    Of zou Koc weer in de basis starten?
    Ik vond hem tegen Roda wat tegenvallen..
    Vond je? Ik vond juist dat hij jullie aanvaller was waar de meeste dreiging vanuit ging tegen ons. Niet dat hij geweldig speelde, maar hij viel me meer op dan Matavz en zeker meer dan Pedersen.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_71885189
    Kolder draait lekker bij Veendam..
    Zul je zien dat hij weer terug word gehaald, mochten ze geen andere spits vinden..
    l|||-------|||l
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:58:41 #235
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71885504
    Kolder
    Dit gaat de nieuwe spts worden van FC Groningen :

    quote:
    Groningen hengelt naar Duisburg-aanvaller
    Gepubliceerd op: 14 augustus 2009 17:41

    FC Groningen heeft de jacht geopend op Sandro Wagner (21) van het Duitse MSV Duisburg. De spits staat nog twee jaar onder contract bij de club uit de 2. Bundesliga. De club van trainer Ron Jans wil de Duitser zo snel mogelijk losweken.

    De Noorderlingen hebben in de strijd om de aanvaller concurrentie van Club Brugge, dat volgens Duitse media al een bod van 1,2 miljoen euro heeft gedaan.

    Wagner, 1,94 meter en 87 kilo, scoorde afgelopen seizoen zeven keer in dertig wedstrijden bij Duisburg. Daarvoor kwam hij uit voor Bayern München, maar daar speelde hij in drie jaar tijd slechts vier wedstrijden in de hoofdmacht. Hij kwam daarin niet tot scoren.

    Bron
    pi_71885517
    EDIT: iemand was me al voor. Lijkt me zeker een interessante spits. Alleen het salaris zal lastig gaan worden als ik zo wat berichten doorlees.
    Om! Nom! Nom! Nom!
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:01:47 #237
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71885586
    Elfvoetbal? Is dat een beetje betrouwbare bron?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71885615
    Vraag me zeer af of hij haalbaar is, maar hij lijkt mij in ieder geval wel een type die we uitstekend kunnen gebruiken voorin.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:28:01 #239
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71886279
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 21:03 schreef TvhN het volgende:
    Vraag me zeer af of hij haalbaar is, maar hij lijkt mij in ieder geval wel een type die we uitstekend kunnen gebruiken voorin.
    waarom zou ie niet haalbaar zijn?

    Trwns, de Graafschap pakt ons lied af (een echte boer zal altijd blijven springen)
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:46:08 #240
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71886793
    Hij (Wagner) heeft de 1-1 gemaakt in de wedstrijd tegen Energie Cottbus .
    pi_71887191
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 21:28 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    waarom zou ie niet haalbaar zijn?

    Trwns, de Graafschap pakt ons lied af (een echte boer zal altijd blijven springen)
    Een Duits jeugdinternational, die twee keer heeft gescoord in een finale van een EK Onder-21, lijkt mij normaal gesproken niet haalbaar voor een club als FC Groningen. Daarnaast betwijfel ik of het wel een vooruitgang is om van MSV Duisburg naar Groningen te gaan.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:02:35 #242
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71887312
    Zou de eerste Duitse speler voor FC Groningen zijn.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71887900
    Ben benieuwd, nog nooit van hem gehoord.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:32:44 #244
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71888311
    Maaarre, vergeten we niet dat Club Brugge ook achter hem aan zit..... ?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:43:17 #245
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71888670
    Nee, dat vergeten we niet.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:43:54 #246
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71888696
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef Runselpink het volgende:
    Maaarre, vergeten we niet dat Club Brugge ook achter hem aan zit..... ?
    Pfff, Belgie.



    Je moet altijd proberen, veel spelers die wij de laatste jaren aantrokken waren ook begeerd door andere -"grotere"- clubs en toch kwamen ze naar ons..
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:44:25 #247
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71888712
    Gelukkig, nou maar hopen dat Nijland dat ook niet vergeet.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:08:25 #248
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71889488
    Volgens mij schat jij het Belgische voetbal iets te hoog in...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71890338
    Welkom Tim!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71894177
    quote:
    Interview met Sparv

    Gevraagd naar zijn stap van Zweden naar de Eredivisie antwoord Sparv: “Ik heb het altijd een goede stap gevonden om naar Nederland te gaan. Veel Scandinavische spelers maken die stap en ik ben blij dat ik dat voorbeeld nu kan volgen.”

    “Wat nadrukkelijk meegespeeld heeft in mijn keuze is dat de club me al een lange tijd volgt en dit seizoen ook veel wedstrijden in het stadion heeft bekeken. Ze weten dus precies wat ze als speler aan mij hebben en dat vind ik een prettig gevoel. Een paar weken geleden ben ik een paar dagen in Groningen geweest en heb ik gesproken met trainer Ron Jans en alvast kennis gemaakt met de mensen rond het team.”

    Toch kwam het voor de start van de competitie niet tot een overgang. “Dat heeft alles te maken met de prestaties die momenteel wat tegenvallen voor mij club Halmstads BK. We hebben negen keer op rij niet gewonnen en daarom wilde de club me niet direct laten gaan. Afgelopen maandag hebben we gewonnen van Kalmar en hebben we even weer wat lucht. Komende maandag hopen we daar tegen AIK een goed vervolg aan te geven.”

    De Fin draagt de opbouw van de selectie aan als mogelijke oorzaak van een tegenvallend seizoen voor zijn huidige club. “We hebben weinig spelers uit de categorie van 24 tot 28 jaar, waarin spelers doorgaans op hun best zijn en constant spelen. En dus spelen we de ene week met pieken en dalen. Hopelijk hebben we nu het lek boven.”

    Sparv speelde van zijn zesde tot zijn zestiende bij Norrvalla FF, een Finse club in de tweede divisie. “Ik heb op 15-jarige leeftijd mijn debuut gemaakt. Mijn vader was coach van dat team. Hij is momenteel scout bij Liverpool. In 2003 heb ik de overstap gemaakt naar de jeugdopleiding van Southampton, heb ik daar in de reserves gespeeld en meegetraind met het eerste. Op mijn negentiende ben ik naar Zweden gegaan.”

    Afgelopen zomer nam hij als aanvoerder van Jong Finland deel aan het EK onder-21. “Dat was een geweldige ervaring. Het was bovendien een historisch moment dat een Finse ploeg tot de beste acht van Europa behoorde. Het zijn wedstrijden die ik nooit meer zal vergeten. In de laatste wedstrijd raakte ik aan mijn schouder geblesseerd, maar daarna heb ik al snel de competitie in Zweden weer kunnen hervatten.”

    Het seizoen eindigt in Zweden op 2 november. Daarna is er een periode van twee maanden waarin Sparv zich kan voorbereiden op zijn komst naar Groningen. “Hoe het in november en december allemaal zal verlopen, heb ik nog niet besproken. Mijn contract gaat in op 1 januari, dus meteen na de winterstop sluit ik aan bij de groep.”

    Sparv omschrijft zichzelf als volgt: “Ik heb een goed linkerbeen, heb een goede korte en lange pass en kan situaties en wedstrijden goed ‘lezen’. Op zich ben ik ook vrij lang. Wat voor mij een uitdaging zal worden, is het spelen als linkshalf in een ‘ruit’ op het middenveld. In Zweden ben ik één van de twee controleurs in een 4-2-3-1-systeem. Maar het lijkt me echt leuk om weer een andere tactiek onder de knie te krijgen!”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:56:14 #251
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_71899989
    klinkt goed
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:03:38 #252
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71900157
    Al nieuwe geruchten over Wagner?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71900314
    quote:
    FC Groningen moet druk zetten op NAC

    GRONINGEN - Trainer Ron Jans wil dat zijn ploeg zondag de druk opvoert in de wedstrijd tegen NAC Breda. Ook moet er van achterin beter opgebouwd worden.

    De nadruk in de wedstrijd ligt bovendien op de spitsen. Maar wie er opgesteld gaan worden, wil Jans nog niet kwijt. In het middenveld en achterin zit volgens de trainer overigens ook genoeg kwaliteit. "We kunnen meer dan we hebben laten zien. Maar we zoeken nog als ploeg, en vooral naar punten."

    De wedstrijd tegen NAC Breda wordt zondagmiddag om half vijf gespeeld in de Euroborg.

    Trainer Ron Jans over de wedstrijd zondag...

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:35:49 #254
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71902173
    Wagner werd vandaag al nabij de Euroborg gespot las ik.
    Hij kon zelfs op de gevoelige plaat worden vastgelegd
    http://picnicb.ciao.com/de/156180565.jpg
    SPOILER class="spoiler"> gejat van UFCGF


    [ Bericht 4% gewijzigd door Prosac op 15-08-2009 16:08:50 ]
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:54:19 #255
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71902583
    Dat is hem niet, sjimz.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:59:39 #256
    240615 Gruning3r
    pi_71902695
    quote:
    Club krijgt concurrentie voor Wagner (Voetbalkrant)

    Club Brugge krijgt concurrentie in de strijd om Sandro Wagner. Ook het Nederlandse FC Groningen wil de 21-jarige Duitser binnenhalen.

    Groningen ziet in de 1,94 meter lange Wagner de opvolger van Marcus Berg, die afgelopen zomer naar Hamburg verkaste.

    Club Brugge zou al een bod van 1,2 miljoen euro hebben uitgebracht op Wagner. De aanvaller heeft nog een contract voor twee seizoenen bij de Duitse tweedeklasser.

    Afgelopen zomer maakte Wagner nog veel indruk op het EK –21. In de finale tegen Engeland scoorde hij twee doelpunten.
    Bron
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:06:40 #257
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71902836
    Zo, dat is nog eens een interessant bericht.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:15:22 #258
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71903004
    Dat ventje heeft in ieder geval ervaring op het hoogste niveau:







    Maar waarom heb ik het gevoel dat Groningen niet met hem bezig is, of dat hij behoorlijk onhaalbaar is?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:55:00 #259
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71903682
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 16:15 schreef venomsnake het volgende:


    Maar waarom heb ik het gevoel dat Groningen niet met hem bezig is, of dat hij behoorlijk onhaalbaar is?
    Dat idee heb je omdat je denkt (net zoals ik dacht) dat Club Brugge een topclub is.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:04:25 #260
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71903852
    Is er geen interesse uit Duitsland of een andere grote competitie voor die jongen dan?

    Anyway, Berg heeft trouwens zijn eerste competitie doelpunt voor HSV gemaakt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    UnibetUnibet
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:15:54 #261
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71904078
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 16:15 schreef venomsnake het volgende:
    Maar waarom heb ik het gevoel dat Groningen niet met hem bezig is, of dat hij behoorlijk onhaalbaar is?
    Omdat Elf de enige serieuze bron is die er melding van maakt. Als het nu eens in het Dagblad of op de site van RTV Noord stond...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:13:00 #262
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71905060
    PSV heeft ook interesse:
    quote:
    MSV Duisburg

    Nach dem FC Brügge, der 1,2 Millionen
    Euro für MSV-Torjäger Sandro Wagner ge-
    boten haben soll, signalisierte auch
    der holländische Spitzen-Club PSV Eind-
    hoven Interesse. Dem Vernehmen nach
    liegt das PSV-Angebot deutlich höher.

    http://www.wdr.de/themen/global/videotext/index.jhtml
    Pagina 219
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:14:49 #263
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71905095
    Wat moet PSV met hem??????
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:17:27 #264
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71905136
    Keine ahnung .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:52:17 #265
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71905678
    Jan Reker weet blijkbaar nog niet dat Club Brugge ook interesse heeft. Dan wil ie wel aftaaien...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:57:05 #266
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71905775
    Lazovic, Koevermans, Toivonen, Reis..
    Wat moeten ze in hemelsnaam met nog een spits zou je denken..

    Ik geloof dan ook weinig van dat bericht.
    Of Lazovic of Koevermans gaan nog verkocht worden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 10:10:24 #267
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71915163
    Best keuk trouwens die uitzendingen van FC Groningen TV. .
    Ik zag dat het gesponsord wordt door RWE, zou leuk zijn als die lui ooit hoofdsponsor van de FC worden, die hebben geld zat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 17:46:56 #268
    216022 Kerol
    Coño
    pi_71927099
    Ja, en nu? Wat is dit voor een seizoen aan het worden
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 16 augustus 2009 @ 18:10:29 #269
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_71927635
    Kák.
      zondag 16 augustus 2009 @ 18:13:23 #270
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_71927700
    Ik dacht dat er zoveel studenten uit Groningen hier op FOK! zaten.
    Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
      zondag 16 augustus 2009 @ 18:25:10 #271
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71927968
    1-2 dus..


    Over de wedstrijd kan ik kort zijn: !

    *Pedersen, Matavz en Koc komen momenteel gewoon nog tekort, of je moet er een sterke topspits naast zetten, maar die hebben we niet.

    *Van Femi word ik doodnerveus als hij de bal heeft, traag en onzeker. Verdedigend wel goed trouwens.

    *Lovre .

    *Van Loo blijft Van Loo

    Verder ga ik er maar geen woorden aan vuil maken..
    Maar wil je de doelstelling halen dit seizoen dat MOET er een goede spits en een goede aanvallende middenvelder bij. Anders wordt het gewoon rechter rijtje..

    Laatste 10 minuten waren nog wel vermakelijk omdat je dan vol op de aanval gaat.. Maar verder was het een matte bedoeling, niet om aan te zien eigenlijk.

    Tot slot: Granqvist
    Maak de beste man aanvoerder aub.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 18:28:03 #272
    18720 Ungeheuer
    pi_71928036
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 18:25 schreef venomsnake het volgende:
    1-2 dus..


    Over de wedstrijd kan ik kort zijn: !

    *Pedersen, Matavz en Koc komen momenteel gewoon nog tekort, of je moet er een sterke topspits naast zetten, maar die hebben we niet.

    *Van Femi word ik doodnerveus als hij de bal heeft, traag en onzeker. Verdedigend wel goed trouwens.

    *Lovre .

    *Van Loo blijft Van Loo

    Verder ga ik er maar geen woorden aan vuil maken..
    Maar wil je de doelstelling halen dit seizoen dat MOET er een goede spits en een goede aanvallende middenvelder bij. Anders wordt het gewoon rechter rijtje..

    Laatste 10 minuten waren nog wel vermakelijk omdat je dan vol op de aanval gaat.. Maar verder was het een matte bedoeling, niet om aan te zien eigenlijk.

    Tot slot: Granqvist
    Maak de beste man aanvoerder aub.
    Helemaal mee eens.

    Nu moet ik naar mn werk verdomme.
      zondag 16 augustus 2009 @ 18:29:42 #273
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71928068
    Spits en creatieve middenvelder graag. Verlies aan onszelf te danken en nac speelt het slim uit. Maar ik krijg met elke pot tegen hen meer hekel aan ze.
      zondag 16 augustus 2009 @ 18:53:05 #274
    211422 d_b01
    ...
    pi_71928510
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 18:13 schreef damsco het volgende:
    Ik dacht dat er zoveel studenten uit Groningen hier op FOK! zaten.
    die zaten of in het stadion of zitten op een terras o.i.d.

    maar verder:
    dat tijdrekken van nac

    granqvist

    waar blijft de spits??? ik heb zo'n gevoel dat die er ook niet komt
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:03:09 #275
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71928734
    Die wissels van de Graaf en Lurling, oh nee hij is al bijna in de kleedkamer en ik wil hem toch niet wisselen..
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:23:10 #276
    240615 Gruning3r
    pi_71929117
    Drama
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:33:16 #277
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71929364
    quote:
    Ron Jans: Geen gekke dingen doen

    GRONINGEN - Een valse start. Andere woorden kon Ron Jans het ene punt dat zijn FC Groningen in de eerste drie competitieduels behaalde niet noemen. „Maar we moeten rustig blijven en geen gekke dingen gaan doen. Net zoals we vorig jaar, toen we even bovenaan stonden, niet zijn gaan zweven.”

    Grootste probleem voor FC Groningen is het invullen van de vacature die topschutter Marcus Berg door zijn vertrek naar Hamburger SV heeft achtergelaten. Jans was de vragen over een nieuwe spits zondag echter even zat, kort na afloop van de 1-2-nederlaag tegen NAC Breda. „Daar heb ik nu even geen zin in. Ik geef gewoon het vertrouwen aan de spelers die ik nu wel heb.”

    Korte tijd later ging de trainer toch dieper op de materie in. „Wij hebben een bepaald type spits nodig en daar komen er niet veel voor in aanmerking. En je kunt wel tot 1 september iemand halen, maar clubs laten hun spelers niet gaan. En dan is er natuurlijk nog het financiële plaatje.”

    Telegraaf
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:33:35 #278
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71929372
    Ron Jans en ik weten het even niet meer...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:34:01 #279
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71929383
    Ik zie ons op deze wijze ook niet winnen in Venlo en thuis van PSV hoor.
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:39:51 #280
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71929534
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 19:34 schreef Prosac het volgende:
    Ik zie ons op deze wijze ook niet winnen in Venlo en thuis van PSV hoor.
    Daarna uit tegen Heerenveen en WillemII.. Ook niet echt zekerheidjes zullen we maar zeggen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:42:06 #281
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71929588
    Uit naar Willem II, daar heb ik al een 1-tje op het toto formulier staan.
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:45:32 #282
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71929675
    Oh, en daarna tegen Utrecht uit.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:57:47 #283
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71929960
    Ik denk dat als die spits komt (Wagner), 't allemaal wel goed komt met de FC

    Nijland snapt zelf ook wel dat dit prut is.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:02:11 #284
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71930067
    Ik lees net dat Ajax interesse heeft in Honda.
    Als dat zo is moet Groningen misschien eens informeren naar Aissati.

    Want als Honda naar Ajax gaat is het natuurlijk einde verhaal voor die jongen bij Ajax.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:07:29 #285
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_71930182
    aissati zou toch naar het buitenland gaan? Ik meen dat de 'wijze neuzen' het daar over hadden. En denk je nou echt dat ie van psv naar groningen gaat?
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:14:13 #286
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71930304
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:07 schreef e-wok het volgende:
    aissati zou toch naar het buitenland gaan? Ik meen dat de 'wijze neuzen' het daar over hadden. En denk je nou echt dat ie van psv naar groningen gaat?
    Laat hem eerst maar eens een basisplek ergens veroveren, denk dat er weinig buitenlandse club interesse in hem hebben momenteel. En als Honda komt zit meneer gewoon weer een jaar op de bank.

    Als hij wekelijks wil spelen zal hij toch echt een stap terug moeten doen..

    Maar goed, ik denk ook dat hij niet haalbaar is hoor. Maar je kunt het proberen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:16:21 #287
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71930352
    Venom, FCG wil toch een rechtermid en een aanvaller? Dus Aissati komt echt niet.
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:18:45 #288
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71930406
    Dat zal wel, maar in mijn ogen moet er een echte nr 10 bij, iemand die het spel voorin verdeelt en de aanvoer naar de spitsen verzorgd. VD Laak is aanvoerder, en die zal voorlopig wel recht op het middenveld spelen.

    Ja kan natuurlijk ook nog een jaar doormodderen met Lovre op 10 (die overigens volgend jaar transfervrij de deur uit loopt), maar ik vrees dat het daar allemaal niet beter van wordt.
    quote:
    Van de Laak: ‘We moeten niet in de put gaan zitten’

    De wedstrijd tegen NAC Breda resulteerde niet in de uitslag waar van tevoren op was gehoopt. Twee vervelende momenten deden de FC uiteindelijk de das om in een wedstrijd waarin FC Groningen zeker niet de mindere partij was.

    “Het was een moeilijke wedstrijd,” zei Oluwafemi Ajilore. “Maar ik vond dat we, zeker in de eerste helft, beter stonden dan NAC Breda. Het lukte alleen niet om een doelpunt te maken en dat deden zij wel. Ik kreeg nog een kans, maar de bal ging er niet in. Uiteindelijk gaat voetbal toch om het scoren van goals,” aldus een realistische Ajilore.

    Concentratie
    “De tweede helft was de concentratie minder. Als je niet volledig geconcentreerd bent, is het moeilijk voetballen,” zei de middenvelder. Ajilore speelde als controleur op het middenveld een degelijke partij. “Ik kan en wil nog beter en moet mezelf nog meer ontwikkelen. Ik moet meer zelfvertrouwen uitstralen, al is dat wel groeiende ten opzichte van vorig jaar.”

    Zonneveld
    Ajilore speelde zondagmiddag naast een debutant in de basiself en in Euroborg. Mike Zonneveld baalde van het verlies tegen NAC Breda en had het dan ook liever anders gezien. “Met een overwinning natuurlijk,” aldus een nuchtere Zonneveld. “Het waren twee vervelende momenten waar de doelpunten uit vielen. Van achteruit stond het nog wel redelijk, maar we kwamen niet verder dan dertig a veertig meter van het doel. Verder hebben we, op een kans van Reuser na, weinig weggegeven.”

    Bij het eerste doelpunt van de Brabanders kon Zonneveld de counter net niet met een sliding onderscheppen. “Ik dacht honderd procent dat ik hem had. Helaas bleek dat niet. Het klopte ook niet helemaal achterin. Het mag natuurlijk nooit zo zijn dat iemand zeventig meter van het doel geen sliding kan maken.”

    Ongelukkig
    Koen van de Laak scoorde nog wel de aansluitingstreffer, maar dat bleek niet genoeg. “De wil was er zeker, maar er viel een doelpunt op een ongelukkig moment. Toch waren we in de rust helemaal niet ontevreden, want we waren niets minder dan de tegenstander. We moeten dan ook niet in de put gaan zitten. Ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:22:56 #289
    211422 d_b01
    ...
    pi_71930499
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
    Dat zal wel, maar in mijn ogen moet er een echte nr 10 bij, iemand die het spel voorin verdeelt en de aanvoer naar de spitsen verzorgd. VD Laak is aanvoerder, en die zal voorlopig wel recht op het middenveld spelen.

    Ja kan natuurlijk ook nog een jaar doormodderen met Lovre op 10 (die overigens volgend jaar transfervrij de deur uit loopt), maar ik vrees dat het daar allemaal niet beter van wordt.
    dit is wel jans 'zijn nummer 10'...
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:25:32 #290
    211422 d_b01
    ...
    pi_71930563
    oosterparktijden herleven

    ach, het komt allemaal wel goed, als er tenminste een spits (wagner ) bijkomt

    hoelang duurt het nog voordat andersson terug is?? kan die op nummer 10 gaan spelen en dan is het lovre
    UnibetSpeel mee met Lucky Day en win!
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:28:56 #291
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71930649
    quote:
    FC Groningen beleeft zeldzaam zwakke competitiestart

    Met één punt uit drie wedstrijden kent FC Groningen een belabberde start van het Eredivisieseizoen 2009/10. De ploeg van trainer Ron Jans verloor van Ajax (0-2) en NAC Breda (1-2) en speelde tussendoor gelijk tegen Roda JC (1-1).

    In het verleden kwam het maar acht keer eerder voor dat FC Groningen zonder zege bleef in de eerste drie Eredivisieduels van het seizoen. Voor het laatst gebeurde dat in de jaargang 2002/03. Toen bleven de noorderlingen zelf in hun eerste elf wedstrijden zegeloos.

    Die zwakke start - negen nederlagen en twee gelijke spelen - kostte toenmalig hoofdtrainer Dwight Lodeweges in oktober 2002 zijn baan. De huidige coach van FC Groningen, Ron Jans, volgde hem destijds op.



    VI
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef d_b01 het volgende:

    hoelang duurt het nog voordat andersson terug is?? kan die op nummer 10 gaan spelen en dan is het lovre
    December of Januari geloof ik..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:33:50 #292
    211422 d_b01
    ...
    pi_71930758
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:28 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    [..]

    December of Januari geloof ik..
    oke, 1e seizoenshelft strijden tegen degradatie, daarna net de play offs halen en alsnog europa ingaan

    is er ook zo'n overzicht voor de 4e speelronde?? of wonnen we die al die keren
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:44:18 #293
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71931038
    Of we gaan gewoon net zo als NEC (paar jaar gelden) als 17e eindigen voor de winterstop, om daarna Europees te gaan halen
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:52:17 #294
    211422 d_b01
    ...
    pi_71931258
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:44 schreef Runselpink het volgende:
    Of we gaan gewoon net zo als NEC (paar jaar gelden) als 17e eindigen voor de winterstop, om daarna Europees te gaan halen
    dat bedoel ik ook al
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:15:09 #295
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71931937
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:25 schreef d_b01 het volgende:
    oosterparktijden herleven
    Alleen dan zonder echte strijd.
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:17:18 #296
    177727 Blawh
    pi_71932011
    Waar was Garcia?
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:17:45 #297
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71932030
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef Blawh het volgende:
    Waar was Garcia?
    Geblesseerd..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:18:27 #298
    240615 Gruning3r
    pi_71932054
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef Blawh het volgende:
    Waar was Garcia?
    Geblesseerd.
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:18:55 #299
    258734 Dynastic
    pi_71932067
    We houden de stand gewoon op zn kop.
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:26:04 #300
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_71932294
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:18 schreef Dynastic het volgende:
    We houden de stand gewoon op zn kop.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    Speel mee met Lucky Day en win!Speel mee met Lucky Day en win!
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:28:31 #301
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_71932392
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    WTF Groningen zowat bovenaan
    Edit: kak, ik wil geen nieuw topic aanmaken. Wil degene voor mij dit doen?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')