abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 4 februari 2000 @ 17:29:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_246196
Vanwege mijn prive situatie was het voor mij niet mogelijk gisteren bij de reunie te zijn. De komende tijd zal ik zeer weinig persoonlijk online zijn, maar zodra de problemen zijn opgelost en Jolanda en ik ons gesettled hebben zal er een pc met internetaansluiting komen en zal ik weer van de partij zijn.

Hierbij wil ik iedereen bedanken die in de afgelopen maanden dit forum en deze site groot hebben gemaakt. Dit geldt uiteraard voor zowel de bezoekers als de makers van de site. (om het risico te vermijden dat ik hier mensen ga vergeten ga ik geen namen noemen).

Zodra ik weer online ben zal ik het forum samen met m'n collega's 's onder handen nemen.
We hadden ooit een topic "wat gebeurt er na BB".
Daarin stonden wat goeie suggesties en nu BB definitief over is wordt het tijd die uit te gaan voeren.

Jullie horen het nog !

Danny

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_246197
Danny,

Ten eerste wil ik je heel veel geluk wensen met Jolanda; in mijn ogen heb je dat dubbel en dwars verdiend.
Wat me nog meer van het hart moet is dat ik hoop dat FOK en GVD ooit naast elkaar kunnen staan, in plaats van tegenover elkaar.
Elke minuut word ik grijzer, als ik lees hoe men elkaar hier in de hoek zet. Moet men echt de ander kleineren om zelf te groeien? Dat geldt voor beide "partijen". Ik schrijf "partijen", omdat het ondertussen voor de internetter voelt, alsof je moet kiezen.
Ik kies er voor om te doen en laten wat ik wil en of dat nu op FOK is, of op GVD, is mijn zaak.
Door deze strijd, wordt het steeds onaangenamer om op het forum te zijn. Waar is die saamhorigheid gebleven?
Ik hoop, dat jij en verdere moderatoren op een goede wijze deze wervelwind kunnen sussen en beter uit de "strijd" komen, dan er voor.
Het gaat mijn petje nu allemaal te boven.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 18:19:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_246198
Lees ook even Danny's reaktie in het GVD topic http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum2/HTML/000407.html

Maakt een hoop duidelijk

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_246199
quote:
op 02-04-2000 om 05:29 PM schreef Danny het volgende:
Zodra ik weer online ben zal ik het forum samen met m'n collega's 's onder handen nemen.
We hadden ooit een topic "wat gebeurt er na BB".
Daarin stonden wat goeie suggesties en nu BB definitief over is wordt het tijd die uit te gaan voeren.


Ge hebt een goeie site Roodhoofd , maar ge weet dat er een bij is gekomen ......

* Guus Muisarm gaat op beide forums de boel onveilig maken.


Ik hoop dat je dit goed voortzet Dan-nie ;-) het is een mooie site , hou het hoog !

* Guus Muisarm is een beetje gaar geworden door al het gezeur van afgelopen tijd ........


Dit is trouwens het eerste en laatste wat ik ff zeg over dat gezeik van jullie : ik heb een goed contact met GvdD en met Fok!

Jullie admins en moderators zoeken het maar uit , maar doe dat per icq/mail whatever als het ff kan ?

-------------------
goedwillende , vriendelijke brabander die altijd het goede in personen probeerd te zien .........

OH JA , douw er alseblieft een slotje op (BB forum), het is nu wel genoeg geweest ! er is alleen nog maar gezeik over

[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 04 Februari 2000).]

  zaterdag 5 februari 2000 @ 01:18:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_246200
Danny,
Heel attent dat je dit schrijft, maar je hoef je zeker niet te veranwoorden. Ik heb het gevoel dat je dit schrijft door al dat gezeur wat er gaande is.
Ik zou zeggen besteed er zo min mogelijk aandacht aan. Mensen denken toch wel wat ze willen.
  maandag 7 februari 2000 @ 10:36:00 #6
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_246201
quote:
op 02-04-2000 om 06:19 PM schreef R@b het volgende:
Lees ook even Danny's reaktie in het GVD topic http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum2/HTML/000407.html

Maakt een hoop duidelijk


Leuk misschien, maar link werkt niet.
Topic verwijderd?

  maandag 7 februari 2000 @ 12:16:00 #7
2582 1Steen
hoogbegaafd kind
pi_246202
quote:
op 02-07-2000 om 10:36 AM schreef Amoebe het volgende:
Leuk misschien, maar link werkt niet.
Topic verwijderd?

The requested URL /forum/NonCGI/Forum2/HTML/000407.html was not found on this server.

Feedback Forum was ook leeg.Server update?

PS: correctie - Feedback heeft 1 topic nu.

[Dit bericht is gewijzigd door 1Steen (Datum 07 Februari 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')