lekker! wat komkommersalade erbij, en kipkrokantquote:
Oh shit, had dat eerder gezegd dan had ik komkommer meegenomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker! wat komkommersalade erbij, en kipkrokant
Onder de pomp volgens mijn moeder.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zij die net gedouched heeft groet u
Groeten terug! Ik was om 8 uur al spic en span.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zij die net gedouched heeft groet u
Ik 7.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Groeten terug! Ik was om 8 uur al spic en span.
En om 6.quote:
Tja, nachtdienst he?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
das vroeg Cat, hier net n half uurtje op ofzo
zometeen maar eens mn fiets naar de fietsenmaker brengen, fiets zo lastig met een platte achterband
Ik ook ja!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Dat vind ik trouwens wel leuk hieraan, dat iedereen mee mag die maar wil
geloof niet dat dat de bedoeling was, hoewel t me wel leuk lijktquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, nachtdienst he?
Ga jij trouwens mee naar Dierenthuis? Want mocht dat niet zo zijn dan kun je je spullies bij mij droppen als je van Heerlen Utrechtwaarts rijdt. Zo niet: meeten!
Duh...doe es le-zen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof niet dat dat de bedoeling was, hoewel t me wel leuk lijkt
waar is jouw thuis?
Je mag dus gewoon mee, als je wil.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof niet dat dat de bedoeling was, hoewel t me wel leuk lijkt
waar is jouw thuis?
ja dat snap ik, maar ik weet niet van te voren hoe ik me voel die dag, en als ik me niet goed voel kan ik niet mee, en dan staan die spullen hier bij mij, dan kan ik ze beter eerst droppenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag dus gewoon mee, als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |