abonnement Unibet Coolblue
pi_71725551
Morgen.
Terug van vakantie!
pi_71731245
was echt wel gezellig in de stad gister
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:26:55 #103
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_71731401
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:33 schreef toma het volgende:
Morgen.
Terug van vakantie!
Waar ben je heen geweest?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_71737321
Kan iemand me vertellen of 't Huukske open is? Ik wil vanavond friet.
pi_71737375
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kan iemand me vertellen of 't Huukske open is? Ik wil vanavond friet.
De Engel is wel open iig, daar ga ik altijd patat halen-
pi_71737655
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

De Engel is wel open iig, daar ga ik altijd patat halen-
Waar zitten die?
pi_71737692
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:59 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Waar zitten die?
St Annaplein, bij de super de boer. Goede snackbar.
pi_71737759
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef VoreG het volgende:

[..]

St Annaplein, bij de super de boer. Goede snackbar.
Mja vind die heel erg duur moet ik zeggen, ga ook altijd naar het Huukske! Maar volgens mij zijn ze dicht tot eind augustus, gisteren was volgens mij de laatste dag.
pi_71737931
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:03 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Mja vind die heel erg duur moet ik zeggen, ga ook altijd naar het Huukske! Maar volgens mij zijn ze dicht tot eind augustus, gisteren was volgens mij de laatste dag.
pi_71738062
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:03 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Mja vind die heel erg duur moet ik zeggen, ga ook altijd naar het Huukske! Maar volgens mij zijn ze dicht tot eind augustus, gisteren was volgens mij de laatste dag.
Erg duur? Valt wel mee toch? Ik heb daar iig nog nooit slechte patat gehad en dat is ook wat waard .
Het is sowieso beter dan Van Iersel, over vette kleffe patat gesproken .
pi_71738139
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Erg duur? Valt wel mee toch? Ik heb daar iig nog nooit slechte patat gehad en dat is ook wat waard .
Het is sowieso beter dan Van Iersel, over vette kleffe patat gesproken .
Dat klopt, maar bij Huukske is het ook altijd lekker en daar ben ik voor grote friet met, grote friet oorlog en dan 2 snacks rond de 7¤ kwijt en bij Engel altijd rond 10¤
pi_71738210
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Dat klopt, maar bij Huukske is het ook altijd lekker en daar ben ik voor grote friet met, grote friet oorlog en dan 2 snacks rond de 7¤ kwijt en bij Engel altijd rond 10¤
¤7? Dat scheelt wel veel! Ook maar eens daar gaan kijken dan.
pi_71738499
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het is sowieso beter dan Van Iersel, over vette kleffe patat gesproken .
Dan hoef ik dat niet meer te vragen, de Engel is me eigenlijk net te ver weg.
Heeft er iemand wel eens friet gehaald aan de Eikstraat (langs het rode fietspad)?
pi_71738934
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dan hoef ik dat niet meer te vragen, de Engel is me eigenlijk net te ver weg.
Heeft er iemand wel eens friet gehaald aan de Eikstraat (langs het rode fietspad)?
Je gaat normaal langs 't Huukske, maar de Engel is te ver weg? 't Huukske zit toch bij het Korvelplein?
pi_71739090
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:54 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je gaat normaal langs 't Huukske, maar de Engel is te ver weg? 't Huukske zit toch bij het Korvelplein?
Diepenstraat en dat moet ik op de fiets doen, de Engel zit weer een stuk oostelijker.
pi_71740562
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Diepenstraat en dat moet ik op de fiets doen, de Engel zit weer een stuk oostelijker.
Das alleen de Korvel affietsen, je kan ook naar de Toerist gaan, zit op kruising Diepenstraat/Korvel op zich wel relaxte Vlaamse frieten!
pi_71740639
of naar (hoe heet het ook al weer..) trocadero ofzo? zit aan dat plein.. god. aan mij heb je echt niks
pi_71740831
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Waar ben je heen geweest?
Naar Oostenrijk. Heerlijk gefietst op m'n mtb en racefiets. Ook erg lekker weer gehad.
pi_71741089
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:53 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Das alleen de Korvel affietsen
Er is een maximum aan hoe ver ik wil fietsen voor friet, we hebben Spicy's gebeld.
pi_71741330
Als je rond de korvel een friettent zoekt moet je naar de schiznit ofzoiets die heeft goede frieten!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:46:31 #121
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_71742119
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:33 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dan hoef ik dat niet meer te vragen, de Engel is me eigenlijk net te ver weg.
Heeft er iemand wel eens friet gehaald aan de Eikstraat (langs het rode fietspad)?
Gister toevallig. Was 7,05 kwijt voor een patat pinda, frik. spec., kaassoufle en mexicano. Viel beetje tegen, de onderkant van mn tas zat onder de sate en de 'speciaal' was naar 1 kant geschoven. Klein Tilburg heet die tent en je bedoelt denk ik de Boomstraat. In de Eikstraat zit er ook een, weet niet hoe die heet.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:12:51 #122
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_71742940
*Terug*
Beste weekend gehad van het hele jaar tot nu toe Hier kan ik errug lang op teren
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:15:13 #123
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_71743012
Nu eerst maar eens even douche, anders vind ik over 2 weken nog steeds overal dat klapzand in alle lichaamsholtes
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 augustus 2009 @ 22:13:31 #124
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71744868
Ik was in Tilburg geweest o.a. met de kermis, vind jullie kerk wel mooi en de winkelstraten zijn ook wel puik.
Ben ook in die woonwijk geweest met half wijk half natuur wel apart om te zien.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_71745187
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:13 schreef Paul het volgende:
Ik was in Tilburg geweest o.a. met de kermis, vind jullie kerk wel mooi en de winkelstraten zijn ook wel puik.
Ben ook in die woonwijk geweest met half wijk half natuur wel apart om te zien.
Half wijk half natuur? Je bedoeld die huizen waar gras op de daken groeit?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 augustus 2009 @ 22:22:34 #126
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71745210
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef toma het volgende:

[..]

Half wijk half natuur? Je bedoeld die huizen waar gras op de daken groeit?
Ja en natuurgebieden met runderen en ganzen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:27:18 #127
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_71745386
Woon al 21 jaar in Tilburg, kan me zo niet inleven waar je hebt uitgehangen
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 augustus 2009 @ 22:31:22 #128
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71745541
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:27 schreef Stuurloos het volgende:
Woon al 21 jaar in Tilburg, kan me zo niet inleven waar je hebt uitgehangen


Wijk Reeshof



http://www.dongevallei.nl/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:34:56 #129
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_71745684
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:31 schreef Paul het volgende:

[..]



Wijk Reeshof

[ afbeelding ]

http://www.dongevallei.nl/
Ja, prettig wonen tussen die koeienvlaaien. Nadeel is alleen dat je overal erg ver vandaan zit, iig van het stadscentrum al heeft de Reeshof zijn eigen winkelcentrum.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_71745741
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:31 schreef Paul het volgende:

[..]



Wijk Reeshof

[ afbeelding ]

http://www.dongevallei.nl/
ow dat is dat nieuwe stukje in de reeshof tegen Hulten aan geloof ik?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 augustus 2009 @ 22:40:41 #131
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71745885
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef toma het volgende:

[..]

ow dat is dat nieuwe stukje in de reeshof tegen Hulten aan geloof ik?
Die foto heb ik niet gemaakt is van the internetz
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_71746275
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:40 schreef Paul het volgende:

[..]

Die foto heb ik niet gemaakt is van the internetz
Hij had het niet over de foto, maar over de wijk Reeshof, die is enorm groot. Dongevallei is slechts een klein deel ervan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71747030
De reeshof ligt verder van Tilburg af dan de meeste omrinende dorpen
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_71752454
Briljant
quote:
Donderdag 6 augustus wordt de Walk of Fame Tilburg 2009 in de Alexanderstraat opnieuw uitgebreid. Vier locale beroemdheden, genomineerd door hun mede-Tilburgers, onthullen deze dag hun eigen Walk of Fame tegel. Deze feestelijke gebeurtenis wordt weer opgeluisterd door een muziekensemble van Fontys Hogeschool en gepresenteerd door stadsdichter Frank van Pamelen. De ceremonie start om 16.00 uur en is voor iedereen toegankelijk.

Boegbeelden van Tilburg
Bekend in heel Tilburg onder de namen 50 cent, De Gulden Heer en D'n Halven euro. Maar hij heet eigenlijk Jan Schellekens en mag als lokale beroemdheid natuurlijk niet ontbreken in een Walk of Fame.


Dat geldt ook voor Pater Poels, de man die ooit s' nachts door de stad fietste om brood te bezorgen bij mensen die in de problemen zaten. Inmiddels helpt hij met zijn vrijwilligers nog dagelijks honderden mensen. Een unieke man die zich al zijn hele leven belangeloos inzet voor zijn medemens.

Vrijwilliger in hart en nieren
Frans Coolen is al jaren werkzaam binnen Scouting Peerke Donders. Zijn mede scouting leden noemen hem de beste vrijwilliger van de groep omdat hij altijd en overal voor iedereen klaarstaat. Zo heeft hij zich met succes hard gemaakt voor nieuwe huisvesting voor de Scouting groep.

Ambassadeur van Tilburg
Pieter Korremans rijdt een aantal keer per week met een volle touringcar door Tilburg. Hij verzorgt namelijk de Tilburgse citytour en doet dit met zoveel enthousiasme en hart voor de stad, dat hij zelfs de geboren en getogen Tilburger nog kan verrassen.

Dertig tegels voor bekende en onbekende Tilburgers
In totaal zullen dertig Tilburgers een tegel krijgen in de speciaal voor de gelegenheid volledig verbouwde straat. Naast een compleet nieuwe bestrating dankzij Zoontjens, is de straat ook feestelijk aangekleed. Zo zijn er levensgrote portretten te zien van de bekende Tilburgers die een eigen tegel mogen onthullen. Ondanks het feit dat Kluun pas in december zijn eigen tegel krijgt, hangt zijn beeltenis al prominent naast de eerste ontvanger van de gewilde tegels, Guus Meeuwis.
pi_71752560
Oh nee Schellekens...

Een beetje zo'n zwerver gaan "vereren"

Doe dan Rocking Louis een plakkaat in de hall of fame...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71752630
En nagaan dat hij geen zwerver is.
wat ik gehoord heb heeft hij gewoon een duur huis en een hoop geld. alleen hij leeft van de straat.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_71752720
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
En nagaan dat hij geen zwerver is.
wat ik gehoord heb heeft hij gewoon een duur huis en een hoop geld. alleen hij leeft van de straat.
Ja dat verhaal heb ik ook wel eens gehoord.
Ook verhalen over vroeger, dat hij ongeveer de nachtburgemeester van Tilburg was.
Toen kwamen de drugs....
En nu wordt zijn levensstijl beloond.... mooi voorbeeld voor de jeugd....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71752776
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
En nagaan dat hij geen zwerver is.
wat ik gehoord heb heeft hij gewoon een duur huis en een hoop geld. alleen hij leeft van de straat.
Nou Jan woont gewoon in de opvang, hij heeft schijnbaar vroeger wel geld gehad, was schijnbaar artiest, maar nu heeft ie echt niets meer.



http://jan-schellekens.hyves.nl/
quote:
Iedereen is hem op straat wel eens tegen gekomen. Met uitgestoken hand vraagt hij u om vijftig eurocent. Of een sigaretje. Soms probeert hij een vers stapeltje gekopieerde dvd´s te slijten. Verhalen doen zich de ronde over deze icoon van Tilburg. Zo zou hij in een ver verleden professioneel danser zijn geweest in de St. Tropez aan het Smitspad en de Gouden Regenstraat. Sommigen zeggen dat hij misschien wel van een andere planeet komt. Hij wordt stiekem door velen geliefd en door sommigen gehaat. Hij heeft zijn eigen profiel op Hyves, onlangs was hij strak in pak te bewonderen in Magazine De T en eind dit jaar prijkt hij zelfs op de Typisch Tilburgs Kalender 2007. Wij vonden het de hoogste tijd voor een diepte-interview met Tilburgs bekendste dakloze: De Gulden Heer alias D´n Halven euro alias 50 cent omdat wij graag het antwoord willen op de vraag:

Wat heeft Jan Schellekens in Tilburg te zoeken?

Door Frank van Bergen

Meneer Schellekens, gaat het een beetje?”Ja hoor, het is wel een beetje koud vandaag.”

Een leven als clochard; u moet dan toch van alles meemaken, dachten wij zo. Wat heeft u vandaag allemaal gedaan?”Dat weet ik niet meer.”

Hoe laat staat u ’s ochtends op? ”Om half zeven.”

En hoe laat gaat u dan weer slapen?
“Slapen? Daar doe ik niet aan. Ik ga gewoon op bed liggen.”

Krijgt u nog niet genoeg van het zwervende bestaan?”Nee hoor.”

U bent wereldberoemd in Tilburg. Interviews, fotoshoots voor magazines, hoe vindt u het om zo in de schijnwerpers te staan?
”Ik vind het wel leuk om te doen. Maar ik houd me normaal altijd een beetje gedeisd. Dat vinden de mensen het fijnst, als ik me een beetje gedeisd houd.”

Hoe vond u het om voor de Typisch Tilburg Kalender op de foto te mogen?
”Vond ik leuk om te doen. Het was wel een beetje koud. Mag ik een dubbele koffie alstublieft?”

Vroeger vroeg u ons Tilburgers om ‘unne gulden.’ Daarna kwam de euro en werd u genoodzaakt voortaan een halve euro te gaan vragen. Hoeveel levert dat nou op per dag?“Veertig euro.”

En op zaterdag voor vijftig cent met de bus mee zeker?”Wat bedoel je?”

En wat doet u met die niet bepaald schamele opbrengst van veertig euro?
”Speed kopen. En soms eten. Heeft u alstublieft nog een sigaretje voor mij?”

Speed? En waar haalt u dat dan?”Dat ga ik niet zeggen natuurlijk.”

Wat doet u nog meer graag?“Muziek luisteren. Hardrock enzo. Ik vind de Rolling Stones ook goed. Ik heb alles van ze van de afgelopen dertig jaar.”

Zo gaan die veerig euro wel snel op natuurlijk.”Ach, dat kan nog wel lijen.”

Wat heeft u in Tilburg te zoeken?“Ik heb het hier naar m’n zin, ik wil hier nooit meer weg. Ik vind het overal altijd wel gezellig waar muziek is. Als er iets te doen is, wil ik even gaan kijken. Ik vind muziekwinkels ook leuk. Ik ga daar vaak naartoe om muziek te luisteren.”

Welke muziekwinkel heeft uw voorkeur dan?“Ik mag nergens meer binnen.”

Wat zou u doen met een miljoen?
”Ik zou het uitdelen. Aan m’n vrienden. Heeft u alstublieft nog een sigaretje?”

Alles uitdelen? Dan blijft er weinig over voor uzelf.
”Ik zou ook een nachtclub kopen. In Antwerpen.”

Dat klinkt als een mooi vooruitzicht. En wat voor nachtclub wordt het dan?“Een hele grote, met hardcore-muziek. Maar er wordt niet gegokt. Er is alleen drank. En vrouwen.”

Curriculum Vitae
Naam: Jan Schellekens
Geboren: 1944
Woonplaats: Tilburg, Traverse aan de Fabrieksstraat
Functie: Dakloze, zelfstandig ondernemer
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:17:44 #139
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_71756633
Ik woon tegenover de Fabrieksstraat aan de Noordhoekring, dus ik zie hem regelmatig voorbij komen. Misschien bij jullie ook bekend 'Adje' die altijd op iedereen loopt te schelden en hardop in zichzelf praat. Verder staan hier de heroinehoeren gewoon aan de andere kant van de straat. Het lijkt af en toe de Keileweg (Rotterdam) wel.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_71756753
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef Stuurloos het volgende:
Ik woon tegenover de Fabrieksstraat aan de Noordhoekring, dus ik zie hem regelmatig voorbij komen. Misschien bij jullie ook bekend 'Adje' die altijd op iedereen loopt te schelden en hardop in zichzelf praat. Verder staan hier de heroinehoeren gewoon aan de andere kant van de straat. Het lijkt af en toe de Keileweg (Rotterdam) wel.
Adje is inderdaad wel redelijk freaky soms... Die hoertjes staan ook altijd bij de brandweerkazerne op de Noordhoekring.
pi_71766517
Jan Schellekens heeft vroeger bij mijn pa op de hogeschool gezeten, was in die tijd idd een populaire gozer. En toen ging het mis met de drugs.
full stops and exclamation marks
pi_71767801
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef krioro het volgende:
Jan Schellekens heeft vroeger bij mijn pa op de hogeschool gezeten, was in die tijd idd een populaire gozer. En toen ging het mis met de drugs.
Heb gehoord dat hij zelfs ooit een eigenaar is geweest van een discotheek en best veel geld had. Totdat ie drugs verslaafd werd. M'n neef is politieagent in de binnenstad en ik hoor regelmatig leuke verhalen over hem en andere zwervers.
pi_71768426
Toma,
ik heb 6 nieuwe "mountainbike" routes gevonden, nog geen 5 min van mn huis af

Het zijn eigenlijk soort wandelroutes maar heb nu die van de reeshof voor de helft gefietst en was wel snel en heuvelachtig
(6 km)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_71770191
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:54 schreef toma het volgende:

[..]

Heb gehoord dat hij zelfs ooit een eigenaar is geweest van een discotheek en best veel geld had. Totdat ie drugs verslaafd werd. M'n neef is politieagent in de binnenstad en ik hoor regelmatig leuke verhalen over hem en andere zwervers.
Ik heb ook gehoord dat ie DJ is geweest en dansleraar, mja, of dat ook echt allemaal waar is..
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_71771005
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef aardappel het volgende:

[..]

Ik heb ook gehoord dat ie DJ is geweest en dansleraar, mja, of dat ook echt allemaal waar is..
Nou ik heb gehoord dat hij de vaste stand-inn is voor Koningin Beatrix.. Maar of dat waar is...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_71771521
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef theKiD het volgende:

[..]

Nou ik heb gehoord dat hij de vaste stand-inn is voor Koningin Beatrix.. Maar of dat waar is...
LOL:

Langenoten....... 'n halve euro?

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:15:52 #147
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_71772148
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:21 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Adje is inderdaad wel redelijk freaky soms... Die hoertjes staan ook altijd bij de brandweerkazerne op de Noordhoekring.
Daar woon ik dus tegenover..
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:29:55 #148
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_71772509
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_71776464
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
Toma,
ik heb 6 nieuwe "mountainbike" routes gevonden, nog geen 5 min van mn huis af

Het zijn eigenlijk soort wandelroutes maar heb nu die van de reeshof voor de helft gefietst en was wel snel en heuvelachtig
(6 km)
ok. Zijn het ook routes met wat hoogte verschil?
pi_71776767
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef toma het volgende:

[..]

ok. Zijn het ook routes met wat hoogte verschil?
zitten wel wat kleine heuveltjes in, en 1 hele lastige oversteek (waar ik zelfs even de route kwijt was haha)

maar ik zeg wel: het is officieel ee nwandelroute

maar die zijn er hier 6
1: reeshofroute
2: wandelbosroute
3: waranda route
4: vijverroute
5: amarant route

6de weet ik even niet.
en route door wandelbos lijkt me niet echt iets, is allemaal verhard daar.
o en reeshofroute is puur bosgrond, klein stukje verhard, en ook gewoon wortels en paar snelle bochtjes.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')