abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:09:00 #1
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_246175
Quote van Voyeur in topic van Doordevil: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003687.html

nagekomen bericht: dit land is wel groot genoeg maar de Fok!leiding niet. Ik ben zonder opgaaf van redenen geband van dit Forum en kan geen berichten meer plaatsen. Na schier zeshonderd posts en een hoop energie om dit forum tot een leuke plek te maken was het stank voor dank kennelijk.
Aan al mijn medeposters: ik heb mooie dagen met jullie doorgebracht en genoten van alle bijdrages. Vaarwel...
[/quote]

***********
Is bovenstaande echt waar??????????
Ik kan het haast niet geloven. Ik liet zowaar de sinasappel die ik aan het pellen was vallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Amoebe (Datum 04 Februari 2000).]

pi_246176
Amoebe,

Kan me dit niet voorstellen.
Waarom zouden ze dat doen?
Ben toch al een hele tijd alles aan het lezen, en zie nergens een reden voor banning.
Wie zou dan de volgende zijn?
Nou snap ik de spelregels van Fok alweer niet.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_246177
Voyeur is inderdaad gebanned. Volkomen onterecht, m.i.

Er is ook totaal geen opgaaf van reden geweest van de kant van Fok dus dat is ook niet erg netjes.

Ik vind het ook jammer dat het initiatief voor GVD zo negatief wordt opgevat door een aantal mensen. GVD is bedoeld voor de poster die door BB op Fok terecht is gekomen maar hier eigenlijk verder niet vindt wat hij/zij wil op deze jongerensite. Want Fok is en blijft een jongerensite (een goede en populaire site! maar wel een jongerensite). GVD is dan ook eigenlijk meer een aanvulling op Fok dan een concurrent. Ik weet van mezelf dat ik na BB waarschijnlijk niet meer op Fok zou zijn gekomen om deze reden, of GVD er nou wel of niet zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 04 Februari 2000).]

  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:48:00 #4
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_246178
Wie????
Waarom????

  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:50:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_246179
Als hij gebanned is hoe kan hij dan nog onder zijn eigen naam dat bericht posten ???
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:52:00 #6
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_246180
quote:
op 02-04-2000 om 11:50 AM schreef R@b het volgende:
Als hij gebanned is hoe kan hij dan nog onder zijn eigen naam dat bericht posten ???

Hij had een oud bericht geedit. Blijkbaar kan het zo wel.
Het lukte me niet meer om hem te e-mailen.

pi_246181
Als je gebanned bent, kun je nog wel je berichten editten, Rob. Ik kan je verzekeren dat Voyeur echt gebanned is.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:57:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_246182
Sombie, ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat het iedereen opgevallen is dat een enorm aantal Fokmembers de afgelopen maand niet of nauwelijks aanwezig is geweest. Gisteren was het weer ‘als vanouds’. Wat bindt deze mensen? Juist, Big Brother. Nadat BB was afgelopen vonden velen hier niet meer voldoende om op Fok te blijven. Met of zonder GVdD zouden zij dus wegblijven.
Ik vind het een beetje kinderachtig dat Voyeur, één van de mensen die in de begintijd van BB er (zonder dat hij het zelf wist of weet) voor heeft gezorgd dat ik dagelijks op Fok kwam en me registreerde nu gebanned is.

Ik weet vrij zeker dat ik niet de enige ben die door mensen zoals Voyeur op Fok is blijven hangen.
Jammer dat hij op zo’n manier eruit gegooid is!

Laten we hopen dat hij, zoals in het verleden ook bij anderen is gebeurd, snel weer in ere wordt hersteld en hier zijn zegje kan doen!

Terug uit het enge bos
  vrijdag 4 februari 2000 @ 12:06:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_246183
quote:
op 02-04-2000 om 11:55 AM schreef sombie het volgende:
Ik kan je verzekeren dat Voyeur echt gebanned is.


Tja dan MOET Danny maar uitleg geven

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_246184
Los even van de kwestie van het bannen van Voyeur, dacht ik dat Danny in zijn laatste 'uitleg en nieuw begin' posts uitdrukkelijk had gesteld, dat zijn policy NIET die van een 'uitsluitend jongeren-site' was, en daarbij aanhaalde, zelf reeds te oud voor die zogeheten doelgroep te zijn.

Laten we dus niet al te snel de uitspraken (over FOK!) van (in dit geval Voyeur) overnemen zonder dat Danny zelf als bepaler van het gezicht van FOK! aan het woord geweest is,....
lijkt mij althans...

  vrijdag 4 februari 2000 @ 12:42:00 #11
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_246185
quote:
op 02-04-2000 om 12:40 PM schreef Moor het volgende:

Laten we dus niet al te snel de uitspraken (over FOK!) van (in dit geval Voyeur) overnemen zonder dat Danny zelf als bepaler van het gezicht van FOK! aan het woord geweest is,....
lijkt mij althans...


Mijn idee! Ik heb Danny net een mailtje verstuurd met het verzoek even op de Topic rond te komen neuzen en zijn licht op de zaak te laten schijnen.

Ik heb nl. nog steeds geen flauw idee waarom hij gebanned zou zijn.

  vrijdag 4 februari 2000 @ 12:51:00 #12
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_246186
Tja als het zo moet tegenwoordig als ook mensen als voyeur al gebanned worden. Jongens dan zit er niks anders voor ons op dan dit forum te verlaten en het nieuwe forum van Philleine,Juul en Voyeur te beman/vrouwen.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 13:03:00 #13
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_246187
Triest he dit weer
* Hawkwind is weer eens zeer ontstemt.
Ik ben online
  vrijdag 4 februari 2000 @ 13:06:00 #14
1940 Plankton
Meer hersencellen dan Mona
pi_246188
Nee, dan Doordevil bannen:

Overgenomen van column door Doordevil op Gesprek van de Dag:
http://www.gesprekvandedag.nl/columns/doordevil/column.html

***************
Misschien overmorgen een column voor Oud-Fokkers. Ik durf er nauwelijks nog te posten. Enkele weken geleden werd iedere scheet die welke bewoner van het huis dan ook liet nog van 47 verschillende kanten met bolle vissenogen beschouwd, in een jampotje opgevangen, gedetermineerd en gewicheld en werd iemand als Willem ongegeneerd honderden malen neergezet als een kokend addergebroed die het niet verdiende te leven. Mocht allemaal. Maar nu mag ik er geen "fistfuck" meer schrijven, terwijl ik dat juist één van de mooiste planten vind die er is. Ik heb er twee van naast mijn bank staan, de Latentia Fistfuck, en ik kan iedere keer wel huilen als ik er naar kijk, weet u dat
*******************

(dit is een stukje uit een langere column, je moet het maar even helemaal lezen zodat er geen 'uit z'n verband gerukt' opmerking zal komen.)

Ik vind zelf trouwens dat hij helemaal niet gebant zou moeten worden hoor. Je hebt nog altijd het recht om te zeggen wat je denkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Plankton (Datum 04 Februari 2000).]

  vrijdag 4 februari 2000 @ 13:33:00 #15
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_246189
Om crossgepost te voorkomen verwijs ik jullie nogmaals naar onderstaande topic van Doordevil. Hij heeft hier net een reactie op hele gebeuren gegeven.

http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003687.html

pi_246190
Ik was nog enigszins onder invloed van de drank enzo van gisteravond, maareh ik ben nu geheel ontnuchterd .
Omdat het voor mij in de eerste plaats om de inhoud gaat en dan pas over personen begrijp ik er ook nog eens totaal niets van. Wat is de zin hiervan Danny c.s ?
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  vrijdag 4 februari 2000 @ 14:31:00 #17
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_246191
Ik heb gisteren de heisa niet meegemaakt, ik lag al lekker in mijn bedje. Wat ik nu niet begrijp is waarom het topic van P&J&V na 33 minuten verplaatst is naar General Chat en dit topic, dat net zo min iets met BB te maken heeft, na ruim 3 uur nog steeds hier staat. Hetzelfde geldt voor een reactie van een mod of admin. Zonder partij te kiezen in deze zaak, zonder wie dan ook kritiek te geven vind ik dit vreemd.
Terug uit het enge bos
  vrijdag 4 februari 2000 @ 15:19:00 #18
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_246192
quote:
op 02-04-2000 om 02:31 PM schreef Bor het volgende:
Wat ik nu niet begrijp is waarom het topic van P&J&V na 33 minuten verplaatst is naar General Chat en dit topic, dat net zo min iets met BB te maken heeft, na ruim 3 uur nog steeds hier staat.

Aha, ik was onwetend over het bestaan van bovenstaande topic. Na het lezen hiervan wordt het e.e.a. duidelijk.
Ik raad een ieder die ook met grote verbazing in dit topic heeft zitten lezen even hierheen te gaan.
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum2/HTML/000407.html

  vrijdag 4 februari 2000 @ 15:25:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_246193
Is er al kritiek geleverd in Feedback? lijkt me de enige juiste plek.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')