abonnement Unibet Coolblue
pi_71503013
http://en.wikipedia.org/wiki/Tazmamart
Stel je voor: je zit 18 jaar lang gevangen in een piepkleine cel ,compleet in het donker gehuld. De plafonds zijn zo laag dat je niet kan staan. Medicijnen en water krijg je niet, ziekte heerst overal. De rantsoenen voor het eten zijn klein en bestaan alleen uit zetmeelproducten. Maar stiekem wil je dood. Je leven is namelijk gereduceerd tot helemaal niks. Naar buiten mag je alleen om je dode vrienden te begraven...

Dan had de gemiddelde jood, die niet vergast werd, het nog beter...

Praat hier over de meest gruwelijke gevangenis van Marokko...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kralicek op 31-07-2009 22:40:11 ]
  PR/Manusje van alles vrijdag 31 juli 2009 @ 22:32:35 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71503054
Ja want de gemiddelde jood is dood dan heb je het inderdaad beter samen met je hele familie uitgemoord worden is beter dan in een gevangenis zitten.

Edit: die niet vergast is stond er net nog niet.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:34:04 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71503096
Vind het niet zo 'netjes' om te zeggen dat de gemiddelde Jood het toen beter had. Bedoel, weet niet of je ingelezen bent en hier en daar wat beelden gezien hebt? Familie die in kampen gezeten hebben?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:35:20 #4
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_71503134
1) Fix je link. Er staat een punt teveel.
2) Dat klinkt tenminste als een gevangenis. Niet dat luxeleventje zoals in NL.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71503167
Meneer Mengele dacht daar anders over.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71503185
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:34 schreef Biogarde het volgende:
Vind het niet zo 'netjes' om te zeggen dat de gemiddelde Jood het toen beter had. Bedoel, weet niet of je ingelezen bent en hier en daar wat beelden gezien hebt? Familie die in kampen gezeten hebben?
Ik ben bekend met Levi en Wiesel. Auschwitz was al gruwelijk, maar die mensen waren tenminste nog actief. Dit was gewoon 20 jaar lang hetzelfde: zitten ine en donkere cel en ondertussen gemarteld worden.
pi_71503233
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:36 schreef Quir het volgende:
Meneer Mengele dacht daar anders over.
Dat klopt, maar de joden daar werden zelfs niet 18 jaar lang aan een stuk door gemarteld.

De lange tijdsduur maakt het voor mij iig erger,
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:39:29 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71503246
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:37 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Ik ben bekend met Levi en Wiesel. Auschwitz was al gruwelijk, maar die mensen waren tenminste nog actief. Dit was gewoon 20 jaar lang hetzelfde: zitten ine en donkere cel en ondertussen gemarteld worden.
Je moet je echt laten nakijken. Sorry dat ik het zeg.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  PR/Manusje van alles vrijdag 31 juli 2009 @ 22:39:49 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71503253
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:37 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Ik ben bekend met Levi en Wiesel. Auschwitz was al gruwelijk, maar die mensen waren tenminste nog actief. Dit was gewoon 20 jaar lang hetzelfde: zitten ine en donkere cel en ondertussen gemarteld worden.
Ja die paar honderd meter lopen naar de gaskamers was inderdaad erg actief lees voor mijn part op wikipedia eens iets over Auschwitz
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71503304
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja die paar honderd meter lopen naar de gaskamers was inderdaad erg actief lees voor mijn part op wikipedia eens iets over Auschwitz
Ik oet me helemaal niet laten nakijken.
Niet elke jood werd vergast. Je hebt het nu over het vernietigingskamp. Ik heb het vooral over de werkkampen.

En persoonlijk lijtk vergast worden me beter dan 18 jaar lang in het donker wegkwijnen.
  PR/Manusje van alles vrijdag 31 juli 2009 @ 22:41:52 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71503311
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de joden daar werden zelfs niet 18 jaar lang aan een stuk door gemarteld.

De lange tijdsduur maakt het voor mij iig erger,
Nee, je familie vermoord zien worden en hun lijken weg moeten dragen om ze daarna te begraven is geen marteling.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles vrijdag 31 juli 2009 @ 22:42:52 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71503341
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Ik oet me helemaal niet laten nakijken.
Niet elke jood werd vergast. Je hebt het nu over het vernietigingskamp. Ik heb het vooral over de werkkampen.

En persoonlijk lijtk vergast worden me beter dan 18 jaar lang in het donker wegkwijnen.
Meid. Als het niet zo vreselijk was zou ik het je toewensen. Je zou je dood moeten schamen dat jij dit durft te zeggen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:43:42 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71503360
We houden het even simpel.

Gevangenis -->> 99% hoort daar. Geen medelijden mee. Eigen schuld, dikke bult.
Concentratie/werk (zoals jij ze noemt)kampen -->> Niemand hoorde daar.

Snap je het verschil?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_71503368
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee, je familie vermoord zien worden en hun lijken weg moeten dragen om ze daarna te begraven is geen marteling.
In Tazmamart mocht je alleen naar buiten om je vrienden te begraven die zelfmoord hadden gepleegd. Omdat de bewakers ze weigerden te doden zodat hun lijden langer duurde.
  PR/Manusje van alles vrijdag 31 juli 2009 @ 22:45:26 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71503403
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:44 schreef Kralicek het volgende:

[..]

In Tazmamart mocht je alleen naar buiten om je vrienden te begraven die zelfmoord hadden gepleegd. Omdat de bewakers ze weigerden te doden zodat hun lijden langer duurde.
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:43 schreef Biogarde het volgende:
We houden het even simpel.

Gevangenis -->> 99% hoort daar. Geen medelijden mee. Eigen schuld, dikke bult.
Concentratie/werk (zoals jij ze noemt)kampen -->> Niemand hoorde daar.

Snap je het verschil?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71503429
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:43 schreef Biogarde het volgende:
We houden het even simpel.

Gevangenis -->> 99% hoort daar. Geen medelijden mee. Eigen schuld, dikke bult.
Concentratie/werk (zoals jij ze noemt)kampen -->> Niemand hoorde daar.

Snap je het verschil?
Als je goed had gelezen waren de gevangenen daar studenten, soldaten die gewoon naar een plek werden gebracht zonder te weten wat ze te wachten stond. Daar kwamen ze erachter dat het een copup tegen te koning van marokko was. De meesten hadden niet eens afgevuurd.

Zij hoorden daar ook niet.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:46:48 #17
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_71503446
knip
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_71503450
Username van TS doet me denken aan een niet zo populair persoon ergens uit de buurt van Bosnie als ik het goed heb.

Mogelijk dat dat een en ander kan verklaren van de achterlijke posting van TS
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_71503458
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:43 schreef Biogarde het volgende:
We houden het even simpel.

Gevangenis -->> 99% hoort daar. Geen medelijden mee. Eigen schuld, dikke bult.
Concentratie/werk (zoals jij ze noemt)kampen -->> Niemand hoorde daar.

Snap je het verschil?
En ja er was een verschil tussen vernietigings en werk kampen. Ken je geschiedenis.
pi_71503496
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef Sakura het volgende:
Username van TS doet me denken aan een niet zo populair persoon ergens uit de buurt van Bosnie als ik het goed heb.

Mogelijk dat dat een en ander kan verklaren van de achterlijke posting van TS
Nee het is tsjechisch en het betekent konijntje. -_-
pi_71503498
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef Kralicek het volgende:

[..]

Ik oet me helemaal niet laten nakijken.
Niet elke jood werd vergast. Je hebt het nu over het vernietigingskamp. Ik heb het vooral over de werkkampen.

En persoonlijk lijtk vergast worden me beter dan 18 jaar lang in het donker wegkwijnen.
Hee, jij begint met een vergelijking met Auschwitz. Hoe dan ook, alles wat je zegt gaat volledig mank door kortzichtig en zeer beperkt historisch inzicht.
  PR/Manusje van alles vrijdag 31 juli 2009 @ 22:48:03 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71503499
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:47 schreef Kralicek het volgende:

[..]

En ja er was een verschil tussen vernietigings en werk kampen. Ken je geschiedenis.
Jij noemt Auschwitz..... Ken je geschiedenis.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:48:20 #23
263440 birrrd
letterpret
pi_71503512
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je moet je echt laten nakijken. Sorry dat ik het zeg.
Check haar geopende topics over haarzelf in R&P.
one day I fly awaaaaaaay
pi_71503552
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Meid. Als het niet zo vreselijk was zou ik het je toewensen. Je zou je dood moeten schamen dat jij dit durft te zeggen.
Is het niet ieders keuze of ie liever wil blijven leven in bepaalde omstandigheden of juist niet?
Persoonlijk kan ik het er alleen maar mee eens zijn. Liever dood dan jarenlang gemarteld worden.

Het probleem echter met de stelling is dat de joden niet zomaar even gedood werden, maar dat daar ook een hele lange lijdensweg aan vooraf ging.

Verder kan ik me zo voorstellen dat de rechtsgang in Marokko iets anders is - of op z'n minst was - dan hier. Het zou me niet verbazen wanneer daar meer mensen onterecht vast zitten dan in Nederland. Ik vrees dat dat voor het grootste deel van de wereld geldt overigens.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:49:53 #25
11102 knep
Mountainfreak
pi_71503557
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Jij noemt Auschwitz..... Ken je geschiedenis.
Inderdaad . Goeiendag zeg, hoe erg kun je je eigen post ondermijnen .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')