abonnement Unibet Coolblue
pi_71485953


RIP .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71486869
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:50 schreef buddyb het volgende:
hoe is de financiele situatie van barcelona eigenlijk? ik weet dat madrid een schuld van honderden miljoenen heeft... zoveel zal het niet zijn toch?
Ik heb pas nog ergens gelezen dat de schuld van Barca ook in de honderden miljoenen is. Maar bij welke europese topclub is dat niet het geval.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:45:14 #4
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71487002
Wat duurt die zomerstop in Spanje verschrikkelijk lang zeg
pi_71487040
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

RIP .
Mooie foto.

Hele verschillende karakters, toch allebei topcoaches (geweest).
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71487185
Komt de match tegen man city nog live op Sport 1 ?
pi_71487214
Mourinho

Was wel een enorm mooi seizoen dat..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71487415
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

RIP .
pi_71487440
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:52 schreef Ytereo het volgende:
Komt de match tegen man city nog live op Sport 1 ?
Zover ik weet niet. Vorig jaar sowieso niet.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:28:27 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71488173
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

RIP .
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71494422
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:03 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

RIP .
Mooie foto
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71510695
Komende nacht om 05.00 werkt Barcelona een oefenpot tegen Backham's Galaxy af..
Wat een klote tijd .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71511595
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:16 schreef venomsnake het volgende:
Komende nacht om 05.00 werkt Barcelona een oefenpot tegen Backham's Galaxy af..
Wat een klote tijd .
Voor jouw toch geen probleem?

BTW: Real heeft gisteren verloren van Juve.

Mo Money, Mo Problems
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:23:21 #14
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71512040
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Voor jouw toch geen probleem?

BTW: Real heeft gisteren verloren van Juve.

Mo Money, Mo Problems
Tja de nieuwe aankopen stonden er nog niet in he

Drenthe,Metzelder, Torres en Pepe als laatste 4
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71512197
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:23 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Tja de nieuwe aankopen stonden er nog niet in he

Drenthe,Metzelder, Torres en Pepe als laatste 4
Maar wel met CR9 & Benzema in de basis.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71512216
Op weg naar de titel
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71512320
------------------------Valdes--------------------
-D.Alves-------Puyol-------Pique-------Maxwell-
-------------------------Yaya-----------------------
-----------------Xavi-------------Iniesta------------
----Messi----------Ibracadabra-------Henry----

Laat het seizoen maar snel beginnen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:40:03 #18
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71512368
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar wel met CR9 & Benzema in de basis.
Ja maar 2 aanvallers maken de verdeding niet goed he.
Ik heb gisteren een stuk gezien van Juve-Real. Maar wat viel die benzema tegen zeg. Gozer kan niet eens normaal op doel schieten.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71512498
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:37 schreef venomsnake het volgende:
------------------------Valdes--------------------
-D.Alves-------Puyol-------Pique-------Maxwell-
-------------------------Yaya-----------------------
-----------------Xavi-------------Iniesta------------
----Messi----------Ibracadabra-------Henry----

Laat het seizoen maar snel beginnen.
Niets aan toe te voegen

Hiermee worden we gewoon fluitend kampioen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71512613
Nou ja, dat is ook weer wat overdreven.. Madrid heeft ook aardig ( ) ingekocht met Kaka, Ronaldo, Albiol, Arbeloa etc... Gaat gewoon weer mega spannend worden..

Ben benieuwd hoe Zlatan het gaat doen. Zal toch even wennen voor hem zijn, heel ander systeem dan Inter speelt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71530638
Opstelling Barcelona:
Pinto; Dani Alves, Márquez, Muniesa, Maxwell; Touré Yaya, Keita, Jonathan Dos Santos; Messi, Bojan y Pedro
Messi is aanvoerder.

.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71530669
1-0 Pedro

Barcelona speelt fris en in een enorm hoog tempo.

1-1 door een vrije bal van die pis Beckham

Staan nu 11 andere spelers in het veld, oa Xavi, Henry etc..
Maar ik geloof het wel, ziet er goed uit allemaal.

Ik ga weer

edit
1-2 geworden



[ Bericht 31% gewijzigd door venomsnake op 02-08-2009 09:04:28 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71531293
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:37 schreef venomsnake het volgende:
------------------------Valdes--------------------
-D.Alves-------Puyol-------Pique-------Maxwell-
-------------------------Yaya-----------------------
-----------------Xavi-------------Iniesta------------
----Messi----------Ibracadabra-------Henry----

Laat het seizoen maar snel beginnen.
* RayMania kwijlt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71587013
quote:
'Clausule Messi wordt 300 miljoen'

BARCELONA - Voor Lionel Messi lijkt een 'gouden contract' klaar te liggen bij Barcelona. De Catalanen willen zijn huidige verbintenis openbreken en opwaarderen. Volgens de Spaanse krant El Mundo Deportivo kan het Argentijnse voetbalwonder tot 2014 bijtekenen, met in het vooruitzicht een jaarsalaris van 9,5 miljoen euro plus een bonus van vijf ton. Vervolgens hoopt Barcelona met een clausule van 300 miljoen euro (!) een vertrek van Messi uit te sluiten.

De vader en tevens zaakwaarnemer van Messi, Jorge Messi, heeft inmiddels al informele gesprekken met de clubleiding van Barcelona gevoerd. De verwachting is dat later deze maand de deal met de 22-jarige international wordt beklonken. Momenteel is hij met de Catalaanse ploeg op trainingskamp in de Verenigde Staten.

Met Barcelona speelde Messi afgelopen weekeinde een oefenduel tegen het Los Angeles Galaxy van David Beckham. De Spanjaarden wonnen, ondanks een fraaie tegentreffer van Beckham, met 2-1.


.

[ Bericht 9% gewijzigd door venomsnake op 04-08-2009 16:26:07 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71616502
quote:
Vincent Kompany staat in de belangstelling van FC Barcelona. Dat heeft de Catalaanse krant AS gisteren gemeld. De entourage van de speler bevestigde bovendien aan Het Laatste Nieuws dat ze telefonisch gecontacteerd werd door de Europese grootmacht. De coach van Barcelona, Pep Guardiola, ziet in de Rode Duivel het eerste alternatief mocht de transfer van de Oekraïense verdediger Chygrynski (Shakhtar Dontesk) niet doorgaan.

Te hoge transfersom
Guardiola liet na de transfer van Zlatan Ibrahimovic - die voor 45 miljoen euro van Inter overkwam en waar ook Eto'o in de deal betrokken werd - weten dat het zeker niet de laatste aanwinst zou zijn. De coach van de Champions League-winnaar wil er immers ook graag een verdediger bij die ook centraal op het middenveld geposteerd kan worden.

Hij denkt daarbij eerst en vooral aan Dmitro Chygrynski van Shakhtar Donetsk. De 22-jarige Oekraïner won met zijn ploeg de UEFA Cup en is bovendien een van de sterkhouders in de nationale ploeg. Het enige wat de transfer momenteel in de weg staat, is het prijskaartje. Donetsk vraagt tussen 15 en 20 miljoen euro, Barça is niet van plan dat te betalen.

Eerdere interesse
Daarom heeft de Catalaanse club een plan-B klaar liggen waarin onder andere de naam van Kompany voorkomt. Onze landgenoot past perfect in het profiel dat Guardiola voor ogen heeft. De eerste contacten zijn intussen al gelegd en aan Kompany's waarnemer Jacques Lichtenstein werd gevraagd of de Rode Duivel een eventuele overgang zou zien zitten. Lichtenstein zei niet 'neen' en Barcelona beloofde opnieuw contact op te nemen.

Het is trouwens niet de eerste keer dat Barcelona interesse toont voor Kompany. In 2004 was er al een eerste toenadering toen de Rode Duivel nog voor Anderlecht speelde. Maar de toen pas 18-jarige Kompany vreesde voor een plaatsje op de bank bij de winnaar van de Champions League en koos in 2006 voor sportieve zekerheid bij het Duitse Hamburg.

Vriend Ibrahimovic
Nu lijkt onze landgenoot wel te zullen toehappen. Niet alleen het verfijnde voetbal van Barça is onze landgenoot op het lijf geschreven, de aanwezigheid van Ibrahimovic zal ook wel een rol spelen. De twee zijn vrienden sinds Christian Wilhelmsson, ex-ploegmaat van Kompany bij Anderlecht, hen aan elkaar voorstelde.
pi_71620899
Klik .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71621504
Soort van Habbo look-a-like?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71641840
Messi heeft er alweer 2 inliggen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71642990
http://www.mysoccerplace.net/video/barca-vs-seattle-40-highlights

Mooie goals ook, pass van Xavi naar Messi bij de 2e goal is weer eens prachtig. Die Pedro heeft me ook positief verast tot nu toe.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_71647458
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef ROFLOL het volgende:
http://www.mysoccerplace.net/video/barca-vs-seattle-40-highlights

Mooie goals ook, pass van Xavi naar Messi bij de 2e goal is weer eens prachtig. Die Pedro heeft me ook positief verast tot nu toe.
De Pedro is een jongen van de toekomst

Barcelona heeft het "hoe ontloop ik de buitenspelval" inmiddels tot kunst verheven.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71649134
Xavi

Stond Maxwell nou in de basis?
pi_71651163
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Xavi

Stond Maxwell nou in de basis?
Speelde 2de helft geloof ik..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71692647
Hoe geil zou het zijn als Cesc zou komen? . Dat is echt een natte droom.

Zlatan, Iniesta, Xavi, Cesc, Messi, Henry, Maxwell, Puyol, Alves .

En ik wil van iedereen een shirt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71692683
Sport.es en MD melden nu wel dat ze hem gaan proberen te halen..

Maar ik vrees dat Arsenal daar niet aan gaat meewerken.
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:35 schreef RayMania het volgende:

En ik wil van iedereen een shirt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71692700
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef venomsnake het volgende:
Sport.es en MD melden nu wel dat ze hem gaan proberen te halen..
Wat een geilheid, venom!

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71692755
Dat zou wel ziek zijn ja .

Ook weer iemand uit de eigen opleiding!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71692777
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:39 schreef venomsnake het volgende:
Dat zou wel ziek zijn ja .

Ook weer iemand uit de eigen opleiding!
WAT EEN GEILHEID .

En dan straks nog Real ownen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71692867
!

Staat hem goed dat shirt .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:35:50 #41
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71694407
Cesc is gewoon niet nodig op dit moment bij Barcelona. Hoe zou je iedereen moeten opstellen?
Lijkt me beter om een vervanger te halen voor Yaya als hij weg is voor de Africa Cup. En een goede verdediger erbij is ook niet weg, want Milito zal niet meer z'n oude niveau snel gaan halen en Puyol wordt ook al ouder.
pi_71694601
Hoe graag ik Cesc ook bij Barca wil zien voetballen ben ik het eens dat bijvoorbeeld een Mascherano een veel betere keus zou zijn. Je kan niet spelen met 3 creatieve en 0 verdedigende middenvelders. En om Iniesta nu op te offeren op de linkerflank ipv Henry is ook kwaliteitvernietiging
pi_71695135
Cesc is wmb altijd welkom. Komt uit de eigen jeugd en is gewoon een geweldige speler.
Hleb is vertrokken, Henry wordt ook weer een dagje ouder, en Iniesta kan ook prima ook links spelen af en toe.

Xavi en Iniesta zullen ook niet het hele seizoen fit blijven, en bovendien zijn er zo verschikkelijk veel wedstrijden dat het best lekker is als je iemand af en toe rust kunt gunnen..

Maar nogmaals, ik denk niet dat hij komt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:01:46 #44
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71695274
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Cesc is wmb altijd welkom. Komt uit de eigen jeugd en is gewoon een geweldige speler.
Hleb is vertrokken, Henry wordt ook weer een dagje ouder, en Iniesta kan ook prima ook links spelen af en toe.

Xavi en Iniesta zullen ook niet het hele seizoen fit blijven, en bovendien zijn er zo verschikkelijk veel wedstrijden dat het best lekker is als je iemand af en toe rust kunt gunnen..

Maar nogmaals, ik denk niet dat hij komt.
Ja maar je kunt niet zo blijven voetballen een aantal jaren. Iniesta is geen speler die als Henry weggaat op links gaat spelen. Zijn capaciteiten liggen op het middenveld. Dan dient dus altijd een Xavi, Iniesta of Cesc op de bank te zitten.

Macherano is dan een betere keus, hoewel je iemand dient te hebben die niet begint te zeuren als hij op de bank komt te zitten. Yaya is namelijk gewoon nr.1 voor de positie van verdedigende middenvelder. Een type Heitinga is dan veel interessanter. DIe kun je in de verdediging zetten als er iemand daar geblesseerd is en gebruiken als verdedigende middenvelder als Yaya geblesseerd is of weg voor de Africa Cup.
pi_71695364
Macherano <--> Yaya is dan precies hetzelfde verhaal.
Dat zijn ook spelers waarvan je niemand op de bank wil hebben.
Maar als je een goede sterke brede selectie wilt hebben krijg je dat nu eenmaal.

Cesc is een jongen uit de eigen opleiding, enorm goed en dus wmb altijd welkom.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71698913
Neeee niet Cesc.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:23:02 #47
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71699431
zlatan bij barca. ik blijf het niks vinden.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71702719
quote:
'Barcelona en Messi sluiten megaovereenkomst'

De contractverbetering van Lionel Messi bij Barcelona is een feit. Volgens de Spaanse televisiezender TVE hebben beide partijen in de nacht van vrijdag op zaterdag overeenstemming bereikt over de financiële voorwaarden. Aan de contractduur is niets veranderd. De aanvaller blijft tot de zomer van 2014 onder contract staan.

Afgelopen week kondigde Barcelona-voorzitter Joan Laporta de gesprekken al aan. "We willen dat hij zich lekker voelt. Hij is een grote speler, door ons zelf opgeleid en we zijn er trots op dat hij hier speelt: de beste speler in de wereld. Hij voelt veel liefde voor de club, dus daarom moeten we hem op alle mogelijke manieren belonen."

De opwaardering heeft vooral te maken met de komst van Zlatan Ibrahimovic, die met een salaris van negen miljoen euro de duurste speler in de selectie van hoofdtrainer Josep Guardiola was. De 22-jarige Messi gaat nu 9,5 miljoen op jaarbasis verdienen. Dat is exclusief wedstrijdpremies en anderhalf miljoen meer dan voorheen.

Eventuele geïnteresseerde clubs zullen rond de driehonderd miljoen moeten betalen om Messi bij Barça los te weken. De eerdere transferclausule bedroeg 'slechts' de helft. Messi debuteerde in het seizoen 2004/05 onder Frank Rijkaard in het hoogste keurkorps en staat na 161 officiele wedstrijden op 80 doelpunten en 38 assists.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:32:03 #49
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71703704
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 08:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]


IS niet heel erg goed nieuws. Straks wordt het ook weer zo'n volgevreten miljonair zonder enige motivatie.
pi_71704233
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:32 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

IS niet heel erg goed nieuws. Straks wordt het ook weer zo'n volgevreten miljonair zonder enige motivatie.
En met 8 miljoen euro per jaar wordt je dat dan niet?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_71704285
Dat ligt inderdaad meer aan de speler zelf dan aan een beetje salarisverhoging. Ik vind het wel een goede zet, je beste speler hoort eigenlijk ook het meest te verdienen.

Alleen die clausules he, gekke Spanjaarden
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:55:36 #52
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71706036
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:12 schreef DemonCleaner het volgende:
Alleen die clausules he, gekke Spanjaarden
Het is een wettelijke verplichting als ik het goed heb, maar het slaat natuurlijk nergens op.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71710616
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:10:18 #54
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71710734
José hebbe zijn ziel .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71711040
quote:
Andres Iniesta: I Would Never Ask For A Single Euro From Barcelona

‘Don Andres’ has declared that he will be happy with whatever his employers offer him...

Following the ¤66 million arrival of Zlatan Ibrahimovic, the focus at Barcelona has shifted very much to mega-money contract renewals.

Ibra’s presence at the Camp Nou has raised questions as to whether or not some of the other superstars in the squad are now demanding more lucrative contracts to match the Swede's.

One player who is certain to get a handsome pay rise is Lionel Messi, but one of the side’s other key figures, Andres Iniesta, also reportedly set to receive a new contract, doesn’t care much about money.

“I only renewed my contract a year and a half ago, but if the club decide the time is appropriate to offer me a new deal based on my merits, then I appreciate their gesture,” he told Sport.

“I have not asked [for a contract renewal]… I would never ask the club for even a Euro. They have always been the one who have made me the offer and I just accept it. In this regard, I must admit it that I am grateful to FC Barcelona.

“I have matured a lot on a personal level and on a sporting perspective. I feel complete and full of energy and optimism. My desire is to continue at Barca for many more years to come. Hopefully until I retire.”

The 25-year-old is currently in the United States for Barca's pre-season tour, even though he will not be taking part in any matches as he continues to recover from a muscle tear.

But he did drop a hint as to when he might make his return.

“We already knew that it would virtually be impossible to play on this tour,” he began.

“I’ll only be back when the necessary muscles are fully strengthened and there’s not even the slightest risk of a relapse, because that’s the worst thing that could happen.

“We’ll see if I can make the Gamper Trophy [against Manchester City].”

Finally, Iniesta spoke about his famous injury-time goal at Stamford Bridge in the second leg of last season's Champions League semi-final against Chelsea.

“The joy was just overwhelming," he said. "That goal changed my life. I will remember it as long as I live.”

Goal
Wat een held is het ook he!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71711158
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef venomsnake het volgende:
Samuel !
Hij miste ook wel weer een rits kansen zeg
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71716751
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wat een held is het ook he!!
Ik was al heel lang fan van deze held, hij passeert zn mannetje echt heel makkelijk met zijn uberdribbelskilss. Echt een topspeler!
pi_71720886
quote:
Heerlijke goal zeg,
pi_71720956
quote:
Toch vreemd gezicht, Samuel in het shirt van Inter
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71724512
Barcelona moet zo tegen Chivas..
Ik ga even de eerste helft kijken

Opstelling:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71724613
Rust, 0-0.

Maar het ziet er zeer, ZEER goed uit wat Barcelona laat zien. Er wordt gespeeld in een enorm hoog tempo en positioneel staat het gewoon erg goed. Veel driehoekjes, één keer raken etc. Voetbal doet me denken aan het dreamteam spel van jaren geleden met Romario, Koeman, Stoichkov etc..

Ow en Messi: die is verschikkelijk goed, eng gewoon.

Kortom, ook al zijn het maar oefenwedstrijden, het ziet er prima uit!

2e helft wordt de hele ploeg omgegooid, Messi, Xavi, Yaya, Henry etc eruit..

En nu ga ik pitten....

[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 09-08-2009 06:19:31 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71725151
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 05:56 schreef venomsnake het volgende:
Rust, 0-0.

Maar het ziet er zeer, ZEER goed uit wat Barcelona laat zien. Er wordt gespeeld in een enorm hoog tempo en positioneel staat het gewoon erg goed. Veel driehoekjes, één keer raken etc. Voetbal doet me denken aan het dreamteam spel van jaren geleden met Romario, Koeman, Stoichkov etc..

Ow en Messi: die is verschikkelijk goed, eng gewoon.

Kortom, ook al zijn het maar oefenwedstrijden, het ziet er prima uit!

2e helft wordt de hele ploeg omgegooid, Messi, Xavi, Yaya, Henry etc eruit..

En nu ga ik pitten....
1-1 geworden door een goal van Bojan.
pi_71725192
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71725819
Had de goals van Barca tegen Seattle nog gekeken, Wat was Messi weer super
pi_71744606
quote:
Guardiola: "A very positive balance"

The US tour over, Guardiola has spoken about how pleased he is with the way the 12-day stay in America has gone. Despite only drawing with Chivas, Pep said "I will remember the good taste that reminds me of certain things that happened last year."

FC Barcelona have ended their US tour and Guardiola is more than happy with the two wins and a draw, and following the game with Chivas, the manager only has good words about the way everything has gone. "I have no complaints. The training sessions have been of a very high standard". His only concern has been the injury to Márquez.

Ideal shape

The game with Chivas of Guadalajara was the last before Barça embark on their official 2009/10 fixtures next weekend with the Spanish Super Cup. Guardiola said the team “is in very good shape” and that it would be impossible to feel better about the way their last game panned out.

High level

Guardiola knows all about Mexican football after playing for Dorados himself, and knows the players deserve all the credit for the way they played. It is also worth remembering that Chivas are much more into the rhythm of things, but "were unable to string three passes together … more than the result, I will remember the good taste that reminds me of certain things that happened last year.”

Group football

Josep Guardiola wished to highlight the way the players work for each other. “They don’t play individually, but do everything with a certain intention.” He is also delighted with the performances of the youth players. "I feel confident about them all. They have adopted the defensive ideas very well, and also the constructive element."

Next training on Wednesday

Once back in Barcelona, the players will be free until Wednesday. Guardiola wants them to report for training on Wednesday at 9.30. Neither Márquez nor Gudjohnsen will be joining them. Despite his injury, the Mexican will be staying in America, as he is shortly going to be joining his national squad. Meanwhile, Gudjohnsen will travel to Reykjavik, where he is required by the Iceland national team.

www.fcbarcelona.cat
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:50:03 #66
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71748241
andres iniesta is echt mn favoriete speler van barca

en over geld

een andere speler uit spanje maakt ook een geweldig gebaar

die ging hele seizoen voor minimumsalaris voetballen omdat hij de club zo dankbaar was. met zo'n actie maak je je natuurlijk mateloos populair en onsterfelijk
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71748881
Wel mooi om te zien dat Pep behoorlijk wat jeugdspelers heeft meegenomen en ze allen aan hun speelminuten komen.
pi_71758336
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel mooi om te zien dat Pep behoorlijk wat jeugdspelers heeft meegenomen en ze allen aan hun speelminuten komen.
Genot om naar te kijken. Zit erg veel groot talent tussen, goede zaak. .
quote:
Barça verdient miljoenen in VS

BARCELONA - De 12-daagse oefentrip van Barcelona door de Verenigde Staten heeft de Spaanse kampioen geen windeieren gelegd. Barcelona houdt zo'n vijf tot zes miljoen euro over aan de oefenwedstrijdjes tegen onder andere L.A. Galaxy en Seattle Sounders.

Barcelona won de ontmoetingen met de Amerikaanse clubs en speelde gelijk tegen het Mexicaanse Guadalajara. Zo'n 221.000 supporters woonden de wedstrijden bij aan de Amerikaanse westkust.

"We hebben een belangrijke markt aangeboord", zegt club-voorzitter Joan Boix op de website van de club. "We hebben een sponsorcontract van drie jaar getekend. Daarmee kunnen we dus bevestigen dat Barcelona terugkeert in de Verenigde Staten. We hebben zo'n vijf tot zes miljoen euro verdiend; het heeft onze verwachtingen overtroffen."

De club-voorzitter ziet grote voordelen aan de overeenkomst. "We merken nu al een enorme impact van onze tour in de VS. We hebben veel goodwill gekweekt en Amerika is een belangrijke afnemer van onze producten."

Barcelona is afgelopen zondag teruggekeerd en heeft nog een week om zich volledig voor te bereiden op de Primera Division. De eerste wedstrijd is uit tegen Athletic Bilbao aankomende zondag.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71759800
quote:
Barcelona is afgelopen zondag teruggekeerd en heeft nog een week om zich volledig voor te bereiden op de Primera Division. De eerste wedstrijd is uit tegen Athletic Bilbao aankomende zondag.


Barcelona opent de competitie thuis tegen Gijon, klapjosti's. De wedstrijd tegen Athletic is voor de Spaanse Super Cup.
pi_71783078
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71783127
quote:
Zou fantastisch zijn, maar ze moeten niet gaan worden meegesleept in de waanzin van Real.
pi_71783231
Heeft Zlatan eigenlijk intussen al gespeeld?
pi_71783299
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Zlatan eigenlijk intussen al gespeeld?
Nee, hij heeft zijn hand gebroken.
Waarschijnlijk gaat hij tegen City (Gamper) zijn debuut maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71783320
Ah ok, gracias.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:57:44 #75
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_71785416
quote:
Cesc is teveel. Niet nodig. We hebben Busquets ook nog, naast Xavi en Iniesta. De aankoop van Cesc zou de ontwikkeling van Busquets doen dwarsbomen.
pi_71785823
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee, hij heeft zijn hand gebroken.
Waarschijnlijk gaat hij tegen City (Gamper) zijn debuut maken.
Ja wanneer is dat ook alweer?
pi_71785960
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja wanneer is dat ook alweer?
Woensdag 19 augustus.
Volgende week dus.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71786079
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Woensdag 19 augustus.
Volgende week dus.
ThnQ. Dat valt voor City dus net wanneer de competitie is begonnen.
pi_71811086
Komende zondag al een echte wedstrijd, vorig jaar was deze wedstrijd live op Sport 1, nu staat er niets over
pi_71813498
quote:
Messi loopt blessure op bij training Argentinië

12/08/2009 10:41

Lionel Messi heeft dinsdag de training van de Argentijnse ploeg moeten verlaten. De Argentijnen spelen woensdag een oefenduel met het Rusland van Guus Hiddink.

De 22-jarige aanvaller van Barcelona kampt met een spierverrekking in zijn been. De ernst van de blessure is nog niet bekend. 'We gaan geen enkel risico nemen met Messi', vertelde bondscoach Diego Maradona aan de pers. 'Ik ben een tovenaar... Ik wist al langer dat deze interland niet georganiseerd moest worden.'

De keuzeheer van de Argentijnen was niet blij met de oefenwedstrijd tegen Rusland omdat hij van mening is dat het niet goed is om zo vroeg in het seizoen vriendschappelijke duels te houden. Maradona is bovendien angstig dat spelers geblesseerd zouden kunnen raken en niet mee kunnen doen in het cruciale WK-kwalificatieduel met Brazilië op 5 september.

Messi was in Moskou gearriveerd met een fysiotherapeut van zijn club Barcelona. De dribbelaar heeft er met zijn club al oefentrips door Engeland en Noord-Amerika op zitten.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71814150
quote:
'Ik ben een tovenaar... Ik wist al langer dat deze interland niet georganiseerd moest worden.'
pi_71881142
quote:
Cesc Fabregas' Father Doubts Arsenal Exit

The young Spaniard appears to be a long way from any move to Camp Nou...

There have been reports linking Cesc Fabregas with a transfer to Barcelona after the Catalan club publicly admitted their desire to have the 22-year-old back in their ranks.

But the player's father, Francesc Fabregas, has now guaranteed the Spain international is fully committed to the Gunners.

"Honestly, I think this signing by Barca will not be produced," he told COM Radio.

"Evidently, the football world is crazy and you never know, but today I think Cesc will stay at Arsenal. He is super committed to Arsenal and he is really eager to do things there.

"If the day comes [when Cesc moves to Barcelona] then it will come, but as a professional and out of respect for Arsenal, where he has always been very well treated, he cannot say anything about these rumours."

Nevertheless, Francesc admitted that his son has strong feelings for Barcelona, the club he left in 2003 for the North London outfit.

"Cesc is Catalan and a cule, and obviously he takes that with him all the time, but he gives it all for Arsenal, regardless of that feeling," he noted.

Luís Mira, Goal.com
quote:
Wenger - No chance of Fabregas leaving

Cesc Fabregas is not leaving Arsenal.

Reports this week suggested that Barcelona were trying to bring the midfielder back to Spain. However the very idea was swiftly dismissed by Arsène Wenger at his pre-match press conference on Friday.

“No chance,” he replied bluntly when the question was put to him. “Do you really think we'll sell our players one day before the Premier League starts? Players who are basic players of the team? There is no chance.

“Again you cannot stop people from having a lot of creative imagination during their sleepness nights but that doesn’t mean we will do it.”

It was then suggested that the lure of Barca will always be enticing to Fabregas. He has Catalan blood flowing through his veins and learnt his football in the youth section at the Nou Camp. Wenger was equally ebullient on this issue.

“I believe that in life you are committed to clubs with contracts,” he said. “And in no contract is the colour of your blood described.

“A man is always defined by the way he is committed to his contracts and that has nothing to do with the blood you have.”

Arsenal.com
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71881214
quote:
Whehe dat ziet er raar uit.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71897429
Messi haalt de wedstrijd tegen Bilbao helaas nog niet, zelfde geldt voor Henry en Zlatan.
ZIjn allen geblesseerd.

En ondanks dat Wenger Cesc niet wil laten gaan, gaat Barcelona nog een laatste poging wagen volgens Catalaanse media.





Denk niet dat het gaat lukken, maar je weet maar nooit.
Volgend jaar zijn er weer verkiezingen, Cesc moet dan natuurlijk de verkiezingsstunt worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71897912
Waar zou je Cesc dan willen zien spelen (welke positie dan he, niet welke club), venom?
Ervan uitgaande dat je 433 wilt blijven spelen, met Zlatan als diepe spits en Henry en Messi daar links en rechts omheen zwervend, zou je dus een middenvelder op moeten offeren. Want Cesc haal je toch niet als bankzitter?
Tuurlijk, dat ging op het EK ook goed, maar dat is toch weer even iets anders.
Xavi en Iniesta haal je niet uit elkaar, en als je ´m in de rol van Busquets, Toure of Keita wilt laten spelen speel je veel te aanvallend.
Dus hoe zie jij dat dan?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71899686
22:40
Trofeu Joan Gamper

Officiele seizoens-openingswedstrijd van FC Barcelona. Dit jaar strijden ze met Juventus om de Trofeu Joan Gamper.

Op Sport 1 woensdag
pi_71899809
Was toch tegen City?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71900487
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waar zou je Cesc dan willen zien spelen (welke positie dan he, niet welke club), venom?
Ervan uitgaande dat je 433 wilt blijven spelen, met Zlatan als diepe spits en Henry en Messi daar links en rechts omheen zwervend, zou je dus een middenvelder op moeten offeren. Want Cesc haal je toch niet als bankzitter?
Tuurlijk, dat ging op het EK ook goed, maar dat is toch weer even iets anders.
Xavi en Iniesta haal je niet uit elkaar, en als je ´m in de rol van Busquets, Toure of Keita wilt laten spelen speel je veel te aanvallend.
Dus hoe zie jij dat dan?
Iniesta op links (ipv Henry), Cesc naast Xavi. En dan veel wisselingen tussen Iniesta en Cesc.
En in sommige wedstrijden Xavi controlerend met Cesc en Iniesta ervoor. Want een Yaya gaat bv naar de Afrika cup.

Dat zijn in ieder geval de geluiden die je in de Catalaanse media hoort. Pep zou meer positie wisselingen willen, en wat vaker bepaalde spelers rust geven. Dus iets meer roteren.

Maar nogmaals, ik denk dat Cesc in ieder geval dit jaar nog bij Arsenal blijft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71909461
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Iniesta op links (ipv Henry), Cesc naast Xavi. En dan veel wisselingen tussen Iniesta en Cesc.
En in sommige wedstrijden Xavi controlerend met Cesc en Iniesta ervoor. Want een Yaya gaat bv naar de Afrika cup.

Dat zijn in ieder geval de geluiden die je in de Catalaanse media hoort. Pep zou meer positie wisselingen willen, en wat vaker bepaalde spelers rust geven. Dus iets meer roteren.

Maar nogmaals, ik denk dat Cesc in ieder geval dit jaar nog bij Arsenal blijft.
Dat denk ik ook wel. Maar als Arsenal dit seizoen weer niets noemenswaardig bereikt, is de kans groot dat ´ie weggaat. En dat komt ´ie naar jullie toe.

En dan is Henry ook alweer halverwege de dertig, dus dan zou dat wel een goeie oplossing zijn.
Maar liever niet natuurlijk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_71910158
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71931701
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:44 schreef venomsnake het volgende:
Messi haalt de wedstrijd tegen Bilbao helaas nog niet, zelfde geldt voor Henry en Zlatan.
ZIjn allen geblesseerd.
Jammer.

Over een klein uurtje de wedstrijd.
pi_71932607
Henry staat in de basis?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71932669
Yep..

Valdés; Alves, Piqué, Puyol, Abidal; Xavi, Touré, keita, Pedro, Bojan y Henry.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71932732
Maxwell moet natuurlijk op die linksback staan, niet Abidal
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71932962
Wordt dit niet uitgezonden op sport1
pi_71932979
Nee.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71937578
1-2 winst!!









Met dank aan Weebl!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71937681
Leuk voor Pedro, die winnende goal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71937874
Goeie wedstrijd, op de laatste 10 min van de eerste helft en de eerste 10 van de 2de helft na.

Jammer dat Maxwell niet meer mocht invallen, vond Abidal ook weer ontzettend matig spelen.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71938175
Was natuurlijk gewoon een verkapte oefenwedstrijd, maar de eerste prijs zal wel binnen zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71938352
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wordt dit niet uitgezonden op sport1
Vorig jaar nog wel
pi_71944383
Binnenkort eindelijk weer de competitie. Dan kunnen we zien hoe Real en Barca ervoor staan ten opzichte van elkaar.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_71944928






"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71955247
De UEFA-lijst met genomineerden:

Beste keeper van het jaar:
Petr Cech (Chelsea)
Víctor Valdés (Barcelona)
Edwin van der Sar (Manchester United)

Beste verdediger van het jaar:
Nemanja Vidic (Manchester United)
Gerard Piqué (Barcelona)
John Terry (Chelsea)

Beste middenvelder van het jaar:
Steven Gerrard (Liverpool)
Xavi (Barcelona)
Andrés Iniesta (Barcelona)

Beste aanvaller van het jaar:
Cristiano Ronaldo (Manchester United)
Samuel Eto'o (Barcelona)
Lionel Messi (Barcelona)

6 nominaties
Al speelt Samuel natuurlijk voor Inter nu..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71955337
Valdes genomineerd voor beste keeper van het jaar, dat ik dit nog mee mag maken

En Piqué ben ik het zó mee eens, held dat het is
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71957212
Valdez moet inderdaad een grap zijn. Elke keeper kan in een goed draaiend team als dit Barca genomineerd worden.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:54:03 #107
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71959289
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Valdez moet inderdaad een grap zijn. Elke keeper kan in een goed draaiend team als dit Barca genomineerd worden.
Zal dan wel komen door die wereldredding tegen chelsea (drogba eerste halve finale).
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef Palau het volgende:
Binnenkort eindelijk weer de competitie. Dan kunnen we zien hoe Real en Barca ervoor staan ten opzichte van elkaar.
Pff dat worden geweldige wedstrijden (dat waren ze vorig jaar al) . Ik kijk er nu al naar uit.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71959519
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Valdez moet inderdaad een grap zijn. Elke keeper kan in een goed draaiend team als dit Barca genomineerd worden.
Het is Valdes, hoe moeilijk kan het zijn.

Overigens heeft Valdes het wel super gedaan in de CL hoor, je kan zeggen dat we door zijn reddingen tegen Chelsea de finale hebben bereikt en dus de CL gewonnen hebben.

Heb trouwens erg veel zin in het nieuwe seizoen

[ Bericht 4% gewijzigd door _Mike_ op 17-08-2009 20:10:14 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71980900
Messi en Zlatan zijn beide fit voor het duel tegen City (Gamper) morgen.
Zlatan zal zijn debuut maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71988728
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef venomsnake het volgende:
Messi en Zlatan zijn beide fit voor het duel tegen City (Gamper) morgen.
Zlatan zal zijn debuut maken.
Mooi zo, want ik zit in het stadion
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_71989167
Barca special bij Eredvisie Live nu.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71989368
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:59 schreef Strooper het volgende:

[..]

Mooi zo, want ik zit in het stadion
Mazzelpik .

Veel plezier .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:27:33 #113
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71989657
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:12 schreef Tim86 het volgende:
Barca special bij Eredvisie Live nu.
Bedankt voor de tip, net ff gekeken
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_71994998
Jezus wat een wereldgoal had Hleb vandaag
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71995005
Mooi doelpunt van Hleb bij Stuttgart
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71997622
-edit-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71997676
23e? Die pot is morgen toch gewoon?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71997715
Yup is gewoon morgen.

22:15 overigens
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71997727
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef _Mike_ het volgende:
Yup is gewoon morgen.

22:15 overigens
Foutje van mij

Komt het live op Sport1?

Kan het niet zien nml.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:13:18 #120
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_71997796
Dit jaar weer veel tripjes maken die kant op. Genieten van Zlatan en het sfeertje
  woensdag 19 augustus 2009 @ 00:32:46 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71998290
Alves heeft z'n oren laten bijwerken. Wat een circus blijft het ook.
http://marcawas5.recoletos.es/blogs/Controlador?opcion=9&codPost=3469
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71998320
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef jojomen4 het volgende:
Alves heeft z'n oren laten bijwerken. Wat een circus blijft het ook.
http://marcawas5.recoletos.es/blogs/Controlador?opcion=9&codPost=3469
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71998372
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef jojomen4 het volgende:
Alves heeft z'n oren laten bijwerken. Wat een circus blijft het ook.
http://marcawas5.recoletos.es/blogs/Controlador?opcion=9&codPost=3469
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71998413
Zijn oren zitten nu ondersteboven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72001508
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef jojomen4 het volgende:
Alves heeft z'n oren laten bijwerken. Wat een circus blijft het ook.
http://marcawas5.recoletos.es/blogs/Controlador?opcion=9&codPost=3469
Haha .

Barcelona schijnt trouwens interesse in Willian van Shaktar te hebben..
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72001589
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Foutje van mij

Komt het live op Sport1?

Kan het niet zien nml.
22.45 volgens mij hoor.
En live op sport 1, te laat voor mij, Neem het wel op.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:06 #127
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72009612
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef jojomen4 het volgende:
Alves heeft z'n oren laten bijwerken. Wat een circus blijft het ook.
http://marcawas5.recoletos.es/blogs/Controlador?opcion=9&codPost=3469
Komt gewoon door die zware dingen in z'n oren
pi_72010011
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 00:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Foutje van mij

Komt het live op Sport1?

Kan het niet zien nml.
Yep, deze komt gelukkig wel live op Sport1, ik ga zeker kijken.
pi_72010097
Ik ben echt een megafan van Xavi
pi_72010136
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Yep, deze komt gelukkig wel live op Sport1, ik ga zeker kijken.
soort van live, ze zenden pas na 30 minuten uit.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:20:58 #131
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_72011531
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Ytereo het volgende:

[..]

soort van live, ze zenden pas na 30 minuten uit.
yep, komt door de voorronde CL. Maar ff een stream zoeken voor de eerste 30 min.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_72012212
Ben benieuwd naar het debuut van Ibra vanavond.

In other news:
quote:
Guardiola wil nog drie versterkingen

Josep Guardiola blijft hameren op de komst van een of meerdere nieuwe spelers. De oefenmeester van Barcelona benadrukte dinsdag op een persconferentie dat hij ook dit jaar weer over een uitstekende selectie beschikt maar dat er nog spelers ontbreken. De succescoach zoekt nog een verdediger, een middenvelder en een buitenspeler. "Het bestuur werkt met man en macht, de versterkingen moeten namelijk héél goed zijn."

"Ik had vorig seizoen een uitstekende selectie tot mijn beschikking en die heb ik nog steeds", stelde de oud-middenvelder. "Maar toch ontbreken er nog spelers. Tot aan het einde van de transfermarkt zullen we alles op alles zetten om nieuwe spelers te halen. Maar zij moeten wel héél goed zijn, dat is één van de voorwaarden om voor Barcelona te spelen. Mochten er geen nieuwe spelers komen, dan is het maar zo."

Barcelona nam deze zomer afscheid van Alander Hleb (VfB Stuttgart), Samuel Eto'o (Internazionale) en Martin Cáceres (Juventus). Tot dusver werden alleen Zlatan Ibrahimovic en Maxwell van Internazionale gehaald. Volgens diverse media bekijkt technisch directeur Txiki Begiristain momenteel of de komst van Alex Song (Arsenal), Cédric Mongongu (AS Monaco) of Mauro Cetto (Toulouse) haalbaar is.

Dmytro Chygrynskiy blijft de favoriet van Guardiola. De centrale verdediger van Shakhtar Donetsk is dit seizoen echter niet meer speelgerechtigd in de Champions League en in een eerder stadium bereikten de clubs geen overeenstemming over de transfersom. Barcelona, dat vorig seizoen drie hoofdprijzen in de wacht sleepte, kan dit seizoen liefst zes prijzen aan haar uitpuilende prijzenkast toevoegen.
pi_72017236
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

yep, komt door de voorronde CL. Maar ff een stream zoeken voor de eerste 30 min.
Ik lees net op de Sport 1 site dat ze hem volledig gaan laten zien. Zal dan wel goed komen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 19:10:07 #134
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_72017481
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Ik lees net op de Sport 1 site dat ze hem volledig gaan laten zien. Zal dan wel goed komen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:41:37 #135
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72022090
Wat voor kak(a) opstelling is dat voor vanavond. Zlatan staat zelfs nog niet eens wissel.
Echt een B-elftal. Huilen met de pet op.
pi_72022211
Waar zie je dat? En wat is de opstelling?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:46:27 #137
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72022251
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Waar zie je dat? En wat is de opstelling?
Op de website van Barcelona!
pi_72022272
Pinto; Montoya, Puyol, Font, Maxwell, Busquets, Gudjohnsen, Touré, Pedro, Bojan and Jeffren.

Zlatan komt er echt wel in hoor de 2e helft.
Ik ben benieuwd naar Pedro
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:48:01 #139
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72022312
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
Pinto; Montoya, Puyol, Font, Maxwell, Busquets, Gudjohnsen, Touré, Pedro, Bojan and Jeffren.

Zlatan komt er echt wel in hoor de 2e helft.
Ik ben benieuwd naar Pedro
Maar op de website staan 11 wissels en daar staan Xavi en Zlatan niet bij
pi_72022514
Er zitten bijna 100.000 man in het stadion, dus die gaan echt wel spelen in de 2e helft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:58:43 #141
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72022688
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:53 schreef venomsnake het volgende:
Er zitten bijna 100.000 man in het stadion, dus die gaan echt wel spelen in de 2e helft.
Ja als hij niet speelt dan gaan er dingen vernielt worden vanavond
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:14:43 #142
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72023296
Hoeveel mensen zouden er in het stadion zitten?
pi_72023327
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:14 schreef BarbaRob het volgende:
Hoeveel mensen zouden er in het stadion zitten?
96.000

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:15:59 #144
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_72023334
Zlatan gaat egnie spelen heur, die 100.000 zijn voor kut naar camp nou gekomen.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_72023364
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef Wayoflife_ het volgende:
Zlatan gaat egnie spelen heur, die 100.000 zijn voor kut naar camp nou gekomen.
.

Alsof de wereld om Zlatan draait.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72023393
Op de officiele site van City word het ook uitgezonden... ik krijg alleen nogsteeds geen beeld

http://live.mcfc.co.uk/
pi_72023453
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

96.000

[ afbeelding ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:19:22 #149
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72023455
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef Wayoflife_ het volgende:
Zlatan gaat egnie spelen heur, die 100.000 zijn voor kut naar camp nou gekomen.
Ja volgens mij ook nie.

Hele avond verkloot!!!
pi_72023493
Kolo & Yaya
pi_72023523
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook nie.

Hele avond verkloot!!!
Zo te zien wel. Als ik het goed zag had Zlatan een wedstrijdshirt aan.
pi_72023534
Zlatan heeft zijn shirt al aan!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72023566
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef ROFLOL het volgende:
Zlatan heeft zijn shirt al aan!
Had ik het wel goed gezien.
pi_72023592
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Kolo & Yaya
.
Leuke shirts hebben ze aan trouwens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72023626
Jarque
pi_72023637
Mag ik vragen waarom ze in een ander shirt spelen?
pi_72023640
Die leipe arabier lult ook gewoon door de minuut stilte heen he.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72023668
Mooi gebaar van Zabaleta.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:24:50 #159
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72023679
zijn weinig goede streams zeg.
pi_72023681
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef venomsnake het volgende:
Die leipe arabier lult ook gewoon door de minuut stilte heen he.
Mijn roemeen niet! (sopcast, goede kwaliteit sop://211.152.36.37:3912/60341)
pi_72023687
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:23 schreef Fantasi het volgende:
Mag ik vragen waarom ze in een ander shirt spelen?
Voor het goede doel. Is een MES shirt, alles wat daarvan verkocht wordt gaat naar Unicef.
Ik heb daar een fraaie hoodie van gekocht.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72023708
Shit, ik ga me nu al ergeren aan die Arabier.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72023724
Wie is die linksbenige centrumverdediger? Gezicht is nieuw voor me.
pi_72023759
http://www.atdhe.net/8608/watch-fc-barcelona-vs-manchester-city

Betere stream dan die Arabier.

/ Niet dus, kut Justin.tv
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72023803
Maxwell .. dat is precies een van de aankopen die ze nodig hadden. Die man is steengoed als hij mag opkomen.
pi_72023810
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:26 schreef ROFLOL het volgende:
http://www.atdhe.net/8608/watch-fc-barcelona-vs-manchester-city

Betere stream dan die Arabier.

/ Niet dus, kut Justin.tv
Die sopcast link die ik net postte is hetzelfde kanaal alleen is de kwaliteit daarvan wel te pruimen, kom er nogsteeds niet door op de Manchester City site (zou fijn zijn want daar hebben ze engels commentaar)
pi_72023836
Justin.tv met hun locks
pi_72023846
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Voor het goede doel. Is een MES shirt, alles wat daarvan verkocht wordt gaat naar Unicef.
Ik heb daar een fraaie hoodie van gekocht.
Aha, bedankt. Het zijn inderdaad wel leuke shirts .
pi_72023858
Wat is dit nou weer...
pi_72023862
Jezus, die Arabier knalt hem naar een andere wedstijd.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72023881
Schakel terug bloedhond.
pi_72023897
Ah, hij luistert.
pi_72023919
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Ah, hij luistert.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72023926
Lekker fel begin van Barcelona.
pi_72024039
Shoef shoef Ibrahimovic
pi_72024109
Yaya, wat een beest !
pi_72024112
Yaya heeft er zin an.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024217
Sport1 begint ook nog eens hoor.. Fucking kwartier vertaging.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024276
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Sport1 begint ook nog eens hoor.. Fucking kwartier vertaging.
Laten ze eerst de hoogtepunten van de eerste 15 minuten zien ofzo?
pi_72024340
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Laten ze eerst de hoogtepunten van de eerste 15 minuten zien ofzo?
Volgens mij gaan ze de wedstrijd gewoon in zijn geheel uitzenden met een kwartier vertraging.
2e helft is dan live
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024367
pi_72024392
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Volgens mij gaan ze de wedstrijd gewoon in zijn geheel uitzenden met een kwartier vertraging.
Of ze schakelen na de rust live over.
pi_72024429
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Of ze schakelen na de rust live over.
Laten we het hopen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024612
Wat een actie
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72024613
Jeffren

Wat een actie van Pedro.
pi_72024624
Heerlijke actie
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024658
Het B-elftal van Barcelona overklast City.
pi_72024700
pi_72024702
0-1, prima counter.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024705
Wel een mooie counter.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72024726
Voor het eerst komen ze op de helft van Barcelona en meteen is het raak hoor. Bah.
pi_72024816
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor het eerst komen ze op de helft van Barcelona en meteen is het raak hoor. Bah.
Ach ja, dat is het gevaar van het spelletje dat Barcelona speelt, de counter.
Maar ik vind dat die jonge gastjes het geweldig doen tot nu toe.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024890
Puyol geblesseerd?
pi_72024901
What's up met Puyol, stukje gemist.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72024911
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Puyol geblesseerd?
Lijkt erop.
Hij kreeg in het begin van de wedstrijd een tikkie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72024947
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Lijkt erop.
Hij kreeg in het begin van de wedstrijd een tikkie.
Hmm het leek op het eerste gezicht mee te vallen, niet dus.
pi_72025398
Alves & Messi lopen zich warm.
pi_72025412
Messi en D.Alves lopen warm.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72025426
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves & Messi lopen zich warm.

Zlatan ook
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:09:31 #200
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_72025461
Ik dacht dat Messi en Zlatan zeker het begin van de competitie zouden missen?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_72025509
Zo, ik dacht dat ie erin zat.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72025696
Is het wat? Ik had na Dortmund-Real en Liverpool-Stoke weinig zin om deze ook nog te kijken maar ik zie dat het 0-1 staat, dus wellicht toch nog even genieten
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72025768
Barça domineert, en hebben hier en daar wat kansjes gehad. City eigenlijk niet echt boeiend, 0-1 kwam via een counter. Voor de rest niet echt gevaarlijk geweest.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:20:25 #204
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72025858
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:15 schreef WeebI het volgende:
Is het wat? Ik had na Dortmund-Real en Liverpool-Stoke weinig zin om deze ook nog te kijken maar ik zie dat het 0-1 staat, dus wellicht toch nog even genieten
Barca is echt veel beter, maar toevallig door 1 counter een goal
En dat met een B-elftal van Barca.
pi_72025982
En speelt Ibrahimovic ook?
pi_72026007
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:23 schreef carloz187 het volgende:
En speelt Ibrahimovic ook?
Kont er zometeen wel in.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72026071
Ben gestopt met kijken. Vindt het geen fuck aan zonder de helden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72026112
Daar is ie!
Zlatan dus.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72026146
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Ben gestopt met kijken. Vindt het geen fuck aan zonder de helden.
Een echte fan
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72026172
Messi aanvoerder nu.

Zlatan staat er nu ook in.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72026264
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
Ben gestopt met kijken. Vindt het geen fuck aan zonder de helden.
Het is juist leuk om te kijken wat er voor de rest bij Barça rond loopt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72026326
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het is juist leuk om te kijken wat er voor de rest bij Barça rond loopt.
Inderdaad, heb nu een aantal wedstrijden bekeken en Pedro is erg goed bezig tot nu toe.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72026434
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef WeebI het volgende:

[..]

Een echte fan
Dus jij ziet ook graag de B garnituur van Madrid spelen? Kom op nou, wat een kut opmerking.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het is juist leuk om te kijken wat er voor de rest bij Barça rond loopt.
Die heb ik al in USA zien spelen. Wil gewoon graag Iniesta, Xavi, Messi en Zlatan zien spelen. Is dat zo raar?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72026445
Fuck off Sport 1 met jullie ''live verslag'' .
pi_72026526
Jeffren er nu uit.. Die ontwikkelt zich ook goed, prima speler.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72026699
Pique komt er zo ook in.
pi_72026713
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dus jij ziet ook graag de B garnituur van Madrid spelen? Kom op nou, wat een kut opmerking.
Ja, die zie ik graag spelen.

Toegegeven, in de strijd om de Trofeo Santiago Bernabéu zou ik ook liever de beste spelers zien, maar ik zou niet stoppen met kijken omdat ze geblesseerd zijn of gespaard worden.

Maar jeugdspelers als Miquel Palanca, Antonio Adán en Marcos Tébar zie ik graag spelen hoor.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:46:22 #218
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72026786
iemand een stream voor barca?
mundus vult decipi
pi_72026812
Wat voor band-ding heeft Pique onder z'n shirt aan? Zag er net bij City ook al 1 mee lopen
pi_72026826
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef NickyvN het volgende:
Wat voor band-ding heeft Pique onder z'n shirt aan? Zag er net bij City ook al 1 mee lopen
Hartslagmeter.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72026872
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hartslagmeter.
En waarom dat? of is dat een domme vraag
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:49:14 #222
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72026878
waar de fuck kijken jullie barca?
mundus vult decipi
pi_72026893
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:49 schreef Gratau het volgende:
waar de fuck kijken jullie barca?
check je PM
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:50:10 #224
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72026923
oke, heb het al.

dankje venomsnake
mundus vult decipi
pi_72026932
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:49 schreef Gratau het volgende:
waar de fuck kijken jullie barca?
In de discotheek.
pi_72026950
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:49 schreef NickyvN het volgende:

[..]

En waarom dat? of is dat een domme vraag
Om te kijken hoeveel slagen per minuut het hart maakt tijdens inspanning. Daaruit kunnen ze ondermeer meten hoe fit een speler is etc etc..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72026951
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In de discotheek.
Ik vermoed een leugen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72026957
Oe Ibra...
pi_72027002
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Om te kijken hoeveel slagen per minuut het hart maakt tijdens inspanning. Daaruit kunnen ze ondermeer meten hoe fit een speler is etc etc..
Aha.. interessant, nooit eerder opgevallen. Lijkt me niet echt relaxed met zo'n ding om, mja als ze zo bij oefenpartijtjes wat wijzer kunnen worden over bepaalde zaken
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:53:31 #230
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72027035
lat
mundus vult decipi
pi_72027036
Paal
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72027042
Hij wil er ook maar niet in he.
pi_72027046
Lat, jammer!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72027050
Wat een pegel joh

Saai is het niet
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027056
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
Paal


Lat Mikeyboy.
pi_72027087
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



Lat Mikeyboy.
Dwarsliggende paal dan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72027094
Hehehe, mijn stream loopt 20 seconden achter. Kvond het al raar dat ik een bal op de lat gemist zou hebben
pi_72027129
Ibra
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:57:02 #239
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72027148
barca gaat het maken dit jaar
mundus vult decipi
pi_72027153
Het is een wonder dat het nog 0-1 staat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027199
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:57 schreef venomsnake het volgende:
Het is een wonder dat het nog 0-1 staat..
Ongelooflijk.
pi_72027200
City is wel effectief hoor... ongeveer 1 kans gehad en daaruit gescoord
pi_72027229
In dit soort situaties zie je dat Samuel zijn startsnelheid sneller is dan die van Zlatan.
Ik denk dat Samuel die steekbal van Messi gehaald had.

Maar goed, Zlatan heeft weer andere kwaliteiten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027401
Stream is dood hier.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72027425
Zucht...

Klote stream.
pi_72027464
En weer beeld.
pi_72027518
Ik moet echt wennen aan Zlatan in een Barcelona shirt..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027529
Dit is niet leuk meer, zo frustrerend. Hij wil er maar niet in.
pi_72027530
Bal wilt er echt niet in..
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72027568
Oef.....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027570
En weeeeeeeeeeer! ARRRGGHHHHHHHHH!
pi_72027587
Lucky City
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72027598
Ach, beter dat de bal er deze wedstrijd niet in wil, dan in een belangrijke wedstrijd
pi_72027599
Die Ricky(?) valt sterk in zeg.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:16:13 #255
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72027612
paal
mundus vult decipi
pi_72027614
OMG, Messi
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027618
Paal nu.

pi_72027620
Tering zooi.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_72027648
City wint Away.
pi_72027697
En afgelopen.. Prima wedstrijd, bal wilde er gewoon niet in.
Hele wedstrijd gedomineerd, één countertje tegen helaas.

Maar het spel ziet er gewoon prima uit, zeker als je bedenkt dat er gewoon veel jeugdspelers meespelen.
Spelers als Xavi en Iniesta deden niet eens mee.

Wat ik tot nu toe in de voorbereiding heb gezien ziet er prima uit!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027703
De jonge boys hebben hun visitekaartje afgegeven. Hebben het echt uitstekend gedaan.
pi_72027709




Maarja het is wel City en jullie waren beter.

Komen wij deran met de Trofeo SB tegen fucking Rosenborg
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72027719
Heerlijk om te zien
pi_72027738
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef WeebI het volgende:


Komen wij deran met de Trofeo SB tegen fucking Rosenborg
Had dan FC Groningen uitgekozen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027740
Leuke wedstrijd.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72027779
Ben wel blij dat ik die wilde Arabier voorlopig even niet meer hoef aan te horen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72027791
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Had dan FC Groningen uitgekozen.
Het was eerst Milan en toen ging ik op vakantie en toen ik terugkwam was het Rosenborg

Weet nog steeds niet waarom
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72027808
Thiago en Jonathan

Gai ook zeer ijverig maar probeerde iets teveel vaak.

Muniesa

The future looks bright
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72027849
Nu over naar MotD.
pi_72027954
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:23 schreef Saviola het volgende:
Thiago en Jonathan

Gai ook zeer ijverig maar probeerde iets teveel vaak.

Muniesa

The future looks bright
eens. Gai kan een hele grote worden, maar dan moet hij wat minder trucjes en wat directer gaan spelen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72028011
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:29 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

eens. Gai kan een hele grote worden, maar dan moet hij wat minder trucjes en wat directer gaan spelen.
Dat was die linksbuiten toch?

Maakte inderdaad een hele gretige indruk.
pi_72028063
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat was die linksbuiten toch?

Maakte inderdaad een hele gretige indruk.
Gai wordt een hele grote speler (volgens FM dan)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72028077
Gai maakte een goede indruk ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:02:40 #274
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72030315
Was gewoon een goede wedstrijd van Barcelona. Ze domineerden en dat met een veredeld B-elftal van jeugdspelers. Jammer dat ze verloren hebben, maar je verliest liever met het spel van Barcelona in een vriendschappelijke wedstrijd dan dat je wint met het droevige voetballen van Man City (11 man verdedigen )

Nu de volgende wedstrijd tegen Atletic weer winnen
pi_72030695




Shirt is trouwens hier te koop..
Niet goedkoop..

quote:
Nike MES Barcelona Considered Jersey Top - Storm Blue

FC Barcelona will wear a special kit for the Trofeo Joan Gamper game against Manchester City this month that will be dedicated to the MÉS project that the club, Nike and UNHCR founded last December.

Instead of donning the traditional Blaugrana colours for the match on August 19 in Camp Nou, Pep Guardiola's team will play in the new shirt that will carry the MÉS logo and red shorts.

The packaging and shirt it contains have been manufactured entirely from recycled materials.

Only 1899 have been produced worldwide, we only have 89 available!

This is more than a jersey, it's a way to support thousands of refugee children in camps to play sport and go to school. MéS is an initiative set up by FC Barcelona, Nike and UNHCR to raise funds for education and sport programs for refugee children around the world, giving them a chance to learn and play. All proceeds go towards the FC Barcelona foundation and UNHCR's www.ninemillion.org.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72033336
Aparte shirts, maar ik vind ze eigenlijk helemaal niet mooi..
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:53:13 #277
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_72033482
Jezus, wat een verschrikkelijk lelijke shirts. Dat "més" er ook op? Dat ziet er uit als een goedkope low budget supermarkt. Zet en dan niks op, en breng de traditionele banen terug. Jammer.

EDIT: Ok, misschien had ik eerst moeten lezen. Het is gelukkig maar éénmalig, al maakt dat het shirt niet minder lelijk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_72033588
Lekker jojo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72035444
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:57 schreef Tim86 het volgende:
Lekker jojo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72036319


Laatste paar minuten van de wedstrijd tegen City.
De bal wilde er gewoon niet in, Messi nog even op de paal. Wat een speler ook die Messi.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72038334


Wie is die knakker rechts naast Piqué?

[ Bericht 8% gewijzigd door MoneyTalks op 20-08-2009 14:07:40 ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72038588
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:38 schreef MoneyTalks het volgende:

En wie is die knakker rechts naast Piqué?
Andreu?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72039230
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef WeebI het volgende:

[..]

Andreu?
Wie is Andreu?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:07:47 #284
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_72039267
Hebben ze niet gewoon een foto gepakt met Eto'o en dan z'n hoofd vervangen? Anders kan ik niet verklaren dat die armen donker zijn.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_72039432
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Wie is Andreu?
Andreu Fontàs, een jeugdspeler. Maar ik kan er niet veel van maken.

En hij heeft net als Ibra en Piqué donkere armen, dus ik denk dat het gewoon met het licht te maken heeft.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72041869
quote:
Pedro langer bij Barcelona

Pedro heeft een vijfjarig contract getekend bij Barcelona. De 22-jarige speler kwam de afgelopen jaren slechts mondjesmaat in actie voor de Catalanen, maar maakte tijdens de voorbereiding op dit seizoen indruk op de technische staf van Barcelona.

Pedro heeft in zeven voorbereidende duels vier keer gescoord. Zondag maakte hij nog een doelpunt in de strijd om de Super Cup tegen Athletic Bilbao. In zijn contract is een clausule opgenomen dat hij tussentijds weg mag voor 75 miljoen euro.

Telegraaf
Mooi.. Maakte op mij een zeer goede indruk in de voorbereiding.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72047112
Goede zaak ja.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:18:02 #288
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_72049776
Ach, die leggen ze alleen vast zodat ze hem volgend jaar voor 5 miljoen kunnen verkopen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:27:35 #289
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72050097
Henrique wordt trouwens misschien aan Ajax verkocht.

Bron: http://www.ajaxf-side.nl/
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:34:44 #290
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_72050348
Omdat een fanpage zoiets schrijft denk jij echt dat dat zo is?

Laten we hier op fok zeggen dat Messi voor 30 miljoen naar Real gaat. Dan kunnen we fokforum al bron geven.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:03:32 #291
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_72051468
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef jojomen4 het volgende:
Omdat een fanpage zoiets schrijft denk jij echt dat dat zo is?

Laten we hier op fok zeggen dat Messi voor 30 miljoen naar Real gaat. Dan kunnen we fokforum al bron geven.
Geloof maar dat er iets van waar is.
pi_72095420
Morgen return supercup toch?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72096044
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Morgen return supercup toch?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72096179
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Hoelaat op sport1?

Dit staat op tvgids.nl
quote:
* Datum:
23 augustus 2009
* Uitzendtijd:
22:25 - 00:15 uur
* Genre:
Sport

Officiële seizoens-openingswedstrijd van FC Barcelona. Dit jaar strijden ze met Juventus om de Trofeu Joan Gamper.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72097237
Wedstrijd start om 22:00.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:04:33 #296
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72098817
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:27 schreef BarbaRob het volgende:
Henrique wordt trouwens misschien aan Ajax verkocht.

Bron: http://www.ajaxf-side.nl/
Dat blijft ook onzin.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72102020
Eerste prijs is binnen!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72102436
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72103785
Genoten van de wedstrijd, Messi was fantastisch.

Thanks Weebl.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72103811
Alleen jammer dat het niet op Sport1 kwam

Heb de wedstrijd via een lullig streampje moeten volgen

Nevertheless, de eerste prijs is binnen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72108910
Ook hier genoten. Met name van Messi inderdaad, maar ik was ook erg te spreken over Zlatan. Speelde duidelijk in dienst van het team tot mijn grote verbazing. Bewaarde steeds het overzicht, was totaal niet zelfzuchtig en ging alleen voor eigen succes daar waar het echt niet anders kon. Hij verdiende toch wel een doelpuntje.

Maxwell speelde ook uitstekend, zeer beweeglijk en actief (zijn actie die de 3-0 inleidde was geweldig). Wat mij betreft wordt hij de nieuwe linksback. Dani Alves zette de lijn van afgelopen seizoen gewoon vrolijk voort, Yaya idem.

Het doet me echt deugd dat de jongens al de gehele voorbereiding extreem fit ogen en het voetbal in dit stadium al uiterst verzorgd oogt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')