abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:12:15 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_71508182
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:21 schreef bulbjes het volgende:

Wat vinden jullie trouwens van bi-meiden? Ik hoor vaak verhalen/ vooroordelen van dat veel lesbiennes er weinig van moeten hebben omdat het toch een volk apart is aangezien ze ook met mannen omgaan en ze daardoor toch net iets anders zijn.
Sommige lesbiennes willen ook geen vrouw waar ook een piemel in mag komen/ in is geweest.
Of lesbiennes zijn bang (net als hetero's) dat bi-meiden van twee walletjes tegelijk willen eten.
En veel lesbiennes (en hetero's) hebben zoiets van 'bi zijn bestaat niet, je kan gewoon niet kiezen/ durft niet uit de kast te komen/ je bent een nepper '
Volgens mij voelen veel lesbiennes zich genept als een vrouw daarna iets met een man heeft (dus bi blijkt te zijn), zo van: 'jij bent een nepper '

Zijn deze vooroordelen die je altijd over bi-seksuelen hoort waar of echt vooroordelen en wordt er helemaal niet zo moeilijk gedaan over bi-meiden in de lesbo scene?

Trouwens: waaraan kun je een bi-meid herkennen, zien deze er vaak meer hetero uit of vrouwelijker uit dan lesbische meiden? (aangezien ze ook mannen willen bekoren bijv, ze zijn immmers bi?)
Mijn beste vriendin is bi.
Niets mis mee, ze is monogaam. Heeft een dochter van 11. Een vriendin waarmee ze nu 7 jaar samenwoont. Helemaal prima. Oké de verhalen dat ze soms wat mist kan ik wel eens van over mn nek gaan maar dat heb ik ook met hetero vriendinnen als ze te plastisch worden.

Er zijn ook zat dames die bij een man zijn en af en toe een dame willen hebben omdat ze dan wat missen maar dan ook meteen verwachten dat de ander het accepteerd dat ze nooit bij de vent weg gaan. Daar heb ik meer moeite mee. Vooral als ze bij de eerste ontmoetingen niet aangeven hoe het zit.

Maar ook dat heb ik bij hetero's ook die buiten hun relatie scharrelen.


Zelf val ik op een persoon. Niet op een uiterlijk of op een pot of bivrouw... Soms heb je dan ook wel dat je valt voor een hetero... Bummer
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 07:53:32 #52
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_71508879
Seven, wat ben je lief!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:57:21 #53
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71509734
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 02:22 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik stuitte in een ander topic hier op Sex op een verhaal van Seven.Of.Nine. , dat ze uit pure frustratie zeg maar op een gegeven moment dr haar enzo maar had afgeknipt om niet meer lastiggevallen te worden door mannen die niet geloven dat ze lesbisch is en dr wel even willen bekeren. Bovendien ben je zo makkelijker herkenbaar voor andere lesbiennes.
Sorry meiden.

En er stond dat het nu aannemelijk is dat ik lesbisch ben (voor zowel mannen als vrouwen), niet dat ik makkelijker herkenbaar ben. . Maar is alles nu een beetje duidelijker?

En Seven volstaat .
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 07:53 schreef Pien85 het volgende:
Seven, wat ben je lief!
Resistance is futile
pi_71516718
kusje





is weer eens iets anders dan een schopje
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:21:13 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71516804
TVP, want hier wil ik wel even op reageren nog.

Edit:

Reactie: Ik kleed me gewoon normaal en zie er niet per se lesbisch uit. Hangt er ook een beetje van af wat ik aan heb. Nu heb ik een spijkerbroek aan met een bloesje en niet echt vrouwelijke laarzen, maar ik draag ook gerust een rokje als ik daar zin in heb. Dat ik daarmee ook aandacht krijg van mannen is voor mij echt geen reden om maar iets anders aan te trekken of om m'n haar af te knippen. De 'verklaringen' die je noemt vind ik ook de grootste kolder ever, persoonlijk, maar ik begrijp dat anderen daar anders over denken. Ik kleed me zoals ik wil, ik laat m'n haar knippen zoals ik wil en dat ik er dan redelijk hetero uit zie: jammer dan. Ik val ook op vrouwen die er hetero uit zien en het nadeel daarvan is dat mijn gayradar niet werkt bij die vrouwen .

[ Bericht 90% gewijzigd door Viking84 op 01-08-2009 17:07:54 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_71518452
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:21 schreef Viking84 het volgende:
TVP, want hier wil ik wel even op reageren nog.

Edit:

Reactie: Ik kleed me gewoon normaal en zie er niet per se lesbisch uit. Hangt er ook een beetje van af wat ik aan heb. Nu heb ik een spijkerbroek aan met een bloesje en niet echt vrouwelijke laarzen, maar ik draag ook gerust een rokje als ik daar zin in heb. Dat ik daarmee ook aandacht krijg van mannen is voor mij echt geen reden om maar iets anders aan te trekken of om m'n haar af te knippen. De 'verklaringen' die je noemt vind ik ook de grootste kolder ever, persoonlijk, maar ik begrijp dat anderen daar anders over denken. Ik kleed me zoals ik wil, ik laat m'n haar knippen zoals ik wil en dat ik er dan redelijk hetero uit zie: jammer dan. Ik val ook op vrouwen die er hetero uit zien en het nadeel daarvan is dat mijn gayradar niet werkt bij die vrouwen .
en ik ben Hetro en ik draag ook het liefst een spijkerbroek, en ik heb járen kort haar gehad,
toevallig nu even niet

en nee is ben niet eens BI

raar hé...
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:24:32 #57
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71548714


Lesbofuifje in Antwerpen. Dit geeft een accuraat beeld, er zitten eigenlijk niet echt lelijke chicks tussen. Veel mooie stoere vrouwen die toch nog vrouwelijk zijn. Ik ga voor de danseressen .

Is 2 x per maand trouwens, voor de liefhebbers. Kan het aanraden, 500 leuke vrouwen. Niet echt flirtsfeertje maar toch erg leuk om rond te lopen.
Resistance is futile
pi_71550371
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:21 schreef bulbjes het volgende:

Wat vinden jullie trouwens van bi-meiden? Ik hoor vaak verhalen/ vooroordelen van dat veel lesbiennes er weinig van moeten hebben omdat het toch een volk apart is aangezien ze ook met mannen omgaan en ze daardoor toch net iets anders zijn.
Sommige lesbiennes willen ook geen vrouw waar ook een piemel in mag komen/ in is geweest.
Of lesbiennes zijn bang (net als hetero's) dat bi-meiden van twee walletjes tegelijk willen eten.
En veel lesbiennes (en hetero's) hebben zoiets van 'bi zijn bestaat niet, je kan gewoon niet kiezen/ durft niet uit de kast te komen/ je bent een nepper '
Volgens mij voelen veel lesbiennes zich genept als een vrouw daarna iets met een man heeft (dus bi blijkt te zijn), zo van: 'jij bent een nepper '
Ik vind ze echt prachtig! Waar haal je ze in godsnaam vandaan?
Met name die dikgedrukte vind ik erg sterk.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:35:37 #59
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71550659
Bi vrouwen: niks tegen. Ik was ook ooit bi en ik zou er ook niet zoveel op tegen hebben om soms eens met een man de koffer in te duiken. Maar ik heb toch altijd de indruk dat de vrouwen dan meer voor alleen seks zijn en mannen voor relaties. Niks mis mee maar ik ben er wel altijd een beetje door op mijn hoede want ik ben met vrouwen niet zo van de avontuurtjes.

Trouwens: mijn mannelijke exen zijn ook hevig geshockeerd dat ik nu voor vrouwen ga.
Resistance is futile
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:36:28 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550681
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vind ze echt prachtig! Waar haal je ze in godsnaam vandaan?
Met name die dikgedrukte vind ik erg sterk.
Ik erger me echt rot aan TS . Niet eens zin om er serieus op in te gaan en getuige de reacties in het topic ben ik niet de enige .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:37:28 #61
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71550722
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik erger me echt rot aan TS . Niet eens zin om er serieus op in te gaan en getuige de reacties in het topic ben ik niet de enige .


Dat vond ik ook. Adem in, adem uit en toen besloot ik dat het wel heel erg is dat TS er zo over denkt en dan neem ik liever de moeite om er maar wel serieus op in te gaan of zoiets.
Resistance is futile
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:38:35 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550759
Overigens heb ik een beetje gemengde gevoelens tov bi-vrouwen. Ik schat de kans dat ik met een bi-vrouw eindig groter in dan de kans dat ik met een lesbische vrouw eindig (omdat bi-vrouwen over het algemeen vaker toch meer heterolooks hebben dan lesbische vrouwen), maar tegelijkertijd vraag ik me af of een bi-vrouw wel bij mij past, aangezien we op één punt radicaal van elkaar verschillen: zij doet het ook met mannen, ik absoluut niet. Zal ik het niet vervelend vinden als ze er met een man vandoor gaat? Erger dan wanneer ze er met een vrouw vandoor gaat?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:39:44 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550789
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]



Dat vond ik ook. Adem in, adem uit en toen besloot ik dat het wel heel erg is dat TS er zo over denkt en dan neem ik liever de moeite om er maar wel serieus op in te gaan of zoiets.
Ja maar ik neem aan dat TS representatief is voor een veel grotere groep. Ik vind het echt vervelend dat er blijkbaar veel mensen zijn die zo tegen 'ons' aan kijken .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:39:58 #64
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71550800
Denk het wel Viking. Ten slotte kun je als lesbo een bepaalde mannelijkheid gewoon niet bieden. Ik zou me kut voelen als een ex ineens toch weer voor mannen gaat, dan zou ik me wel afvragen of het met mij als vrouw dan echt zo fucked up was.
Resistance is futile
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:40:54 #65
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71550831
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar ik neem aan dat TS representatief is voor een veel grotere groep. Ik vind het echt vervelend dat er blijkbaar veel mensen zijn die zo tegen 'ons' aan kijken .
Gelukkig lezen hier ook meer mensen dan TS. Eigenlijk zou er eens een goed boek moeten verschijnen waarin lesbo's neergezet worden zoals ze zijn, en niet het achterhaalde tuinbroeken-idee.
Resistance is futile
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:43:05 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550912
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:39 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Denk het wel Viking. Ten slotte kun je als lesbo een bepaalde mannelijkheid gewoon niet bieden. Ik zou me kut voelen als een ex ineens toch weer voor mannen gaat, dan zou ik me wel afvragen of het met mij als vrouw dan echt zo fucked up was.
Dat is toch frustrerend? Alleen al omdat veel mannen roepen dat ze vrouwen wel even zullen bekeren. Die krijgen op die manier toch gelijk. Maar gelukkig hebben wij weer een bepaalde vrouwelijke zachtheid bieden waar mannen niet aan kunnen tippen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:43:40 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71550931
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Gelukkig lezen hier ook meer mensen dan TS. Eigenlijk zou er eens een goed boek moeten verschijnen waarin lesbo's neergezet worden zoals ze zijn, en niet het achterhaalde tuinbroeken-idee.
Goed idee. Met foto's en interviews .
Niet meer actief op Fok!
pi_71551025
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed idee. Met foto's en interviews .
Ehh de zaz? . Tegenwoordig is 't een hippe glossy.
ijs_beer fan!
pi_71551053
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik erger me echt rot aan TS . Niet eens zin om er serieus op in te gaan en getuige de reacties in het topic ben ik niet de enige .
Snap ik.
Ik kijk er als buitenstaander natuurlijk ook wat anders tegenaan. Ik vind de geëtaleerde domheid gewoon grappig maar die uitspraken gaan ook niet over mij. Ik kan me voorstellen dat als lesbienne dit soort dingen je persoonlijker raken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71551082
Eigenlijk zou de TT moeten zijn: Vraagjes aan een tuinbroekenpot.
Dan hoeven de rest van de dames zich hier ook niet aangesproken te voelen.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:50:00 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71551126
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ehh de zaz? . Tegenwoordig is 't een hippe glossy.
O?

Zit er nog steeds zo'n mooi wit papier voor met daarop de adressering? .
Niet meer actief op Fok!
pi_71551155
Wat is de zaz?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71551201
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O?
Ja sinds 2 maanden. Gewoon morgen even kopen
quote:
Zit er nog steeds zo'n mooi wit papier voor met daarop de adressering? .
Ja , verschrikkelijk.
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is de zaz?
ZijAanZij.
ijs_beer fan!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 augustus 2009 @ 23:13:31 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_71551868
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ehh de zaz? . Tegenwoordig is 't een hippe glossy.
Voor mij de reden om de ZAZ opgezegd te hebben btw

Vond het juist heerlijk om het ala donald duck te kunnen lezen eigenlijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_71551913
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

Voor mij de reden om de ZAZ opgezegd te hebben btw

Vond het juist heerlijk om het ala donald duck te kunnen lezen eigenlijk.
. Ik heb 'm al 100 keer bijna opgezegd omdat ik er ziek van werd dat er nooit iets nieuws in stond. Ik vind het eindelijk een volwaardig blad geworden.
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')