abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246150
?????????????????????
Ik zal het missen - heel eerlijk !

pi_246151
Charisma,
Ik zal het ook missen, daar staat tegenover dat ik door BB internet-fora en chatten heb ontdekt. Daar zal ik me mee overeind houden tot september want ik verwacht weinig van de bus.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 01:09:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_246152
Ik zal vooral jullie missen. GVD, werd 'ie toch nog sentimenteel terwijl 'ie zich had voorgenomen dat niet te worden! KLOJO'S!
We zien mekaar vast nog weleens, maar dit is toch best een episch slot waar ik van gehoopt had dat het me minder zou aangrijpen. (Groot woord, maar de Nederlandse taal voorziet niet in een minder hemeltergende versie.)
Ben wel blij dat de BB slotuitzending zo'n anticlimax was, helpt me het opgetrokken muurtje van zuurheid omtrent BB in stand te houden.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 4 februari 2000 @ 01:38:00 #4
1464 ART
FOK!member
pi_246153
Ik denk dat ik maar eens een nieuwe hobby ga zoeken. Fok boeide me de laatste niet meer. Het zal shoppen worden op het net. Voorlopig bevalt www.gesprekvandedag.nl me wel.
Het is het Gesprek waar het om draait
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 februari 2000 @ 03:54:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_246154
Ik doe eigenlijk al een paar maand zonder FF/BB, de andere topics krijgen uitgebreid mijn aandacht (hoewel ik hier nog altijd keek)

Ook ben ik aangesteld als Op op de chat en ben daar dus bijna altijd. Ik blijf dus nog gewoon. En dat Gvdd, ik heb me ingeschreven maar kijk het nog ff aan. Gewoon benieuwd wat het wordt.

Maar ik ben dus een FOK!ziner in hart en nieren en blijf dat ook voorlopig, dus wens ik gvdd veel suc6 toe en ik kom wel eens een keer langs. Merel en ik vermaken ons hier prima

(Ik kan het niet laten te zeggen dat ik de 'reclamepost' wel erg vaak tegenkwam.
Jongens, 1x was toch wel genoeg geweest?
Ik heb het nu al 5x ofzo gezien)

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')