abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_246138
Lieve Hunter en Oliebol,

Gefeliciteerd met jullie welverdiende overwinning!

Bedankt voor al jullie tijd, energie, bloed, zweet en (soms) tranen die jullie in het forum hebben gestoken! Zonder jullie was BigBrother niet hezelfde geweest.

Ik ben een beetje van jullie gaan houden gedurende de laatste maanden en ik hoop dat we elkaar weer tegen zullen komen in september. Maar eigenlijk liever nog eerder!

Mag ik jullie uitnodigen het bal te openen met een dans, terwijl ik nog een wijntje (?) voor jullie inschenk?


pi_246139
* Hunter en Oliebol zwieren over de virtuele dansvloer.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_246140
Heerlijk een dans Hunter dank jewel...Ik zal zo een wijntje pakken om even van alles te bekomen..
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_246141
Nou ik lust zelf ook wel wat! Is er nog wat over?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:53:00 #5
2004 sunshine
Still shining!
pi_246142
Ger heeft voor de King and Queen een heerlijk honingwijntje staan
Hij ligt toch al op bed, ik haal wat voor jullie!

Oja, van harte gefeliciteerd!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_246143

Laat ik eens een goede gastvrouw spelen. Kan Oliebol even uitrusten.

Hunter, liefie wat wil je?


  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:53:00 #7
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_246144
Alsjeblieft, twee wijn voor de koning en de koningin.

PROOST, ik neem er zelf ook nog maar een.

pi_246145
Mag ik met jou ook even dansen Athena? Ik heb nu de smaak te pakken.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_246146

Ik heb nog nooit met een koning gedanst, dus graag!

* Athena maakt meteen misbruik van de situatie door Hunter iets in zijn oor te fluisteren.

<....>


pi_246147
* Hunter krijgt prompt rooie oortjes.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_246148
Cheers
bottoms up
a votre sante
proost
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_246149
Hunter,

Gefeliciteerd met je koningschap. Jij hebt als geen ander het forum gestalte gegeven en vooral de laatste maand in leven gehouden onder meer door je idee voor de reunie. Ik was te laat om te nomineren maar Oliebol en jij zijn de terechte winnaars. (Stiekem wel blij dat een plaatsgenoot wint.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')