abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:39:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_246091
Over back to basic gesproken. Dat elektronisch oortje van Rolf Wouters, dat gebruiken ze bij de Zuid- Afghaanse staatstelevisie. Er zat een complete drive-inn show achter zijn oor, met zo’n mooie ouderwetse kruldraad. Ik moest er steeds naar kijken. En naar Mona natuurlijk. Die had, om het een beetje thematisch te houden, de panty’s aan van de Zuid-Afghaanse presidentsvrouw, ten prooi gevallen aan het verzet en 47 kilomter aan haar haren door de savanne gesleept. Zo zagen ze er ongeveer uit, de pntys. Als ik één keer een niet gewild kijkje in de keuken kreeg dan was het wel tijdens de hug van Ruud en Mona. Ik schreeuwde weer van alles, maar kon het niet bezweren. Wij keken de Koningin Van De Nichten recht op haar behaarde Amsterdamse togus.
Maar, ik ga te snel van start. Laten wij bij het begin beginnen.
Prachtige spontane opkomst van de oud-bewoners. Ruud door zeven man rechtop gehouden. Veel in het gelaat slaan. Ruud, jongen, Ruud, hoeveel geld heb je gisteren verdiend, steek eens vingers op. Goed zo, 9 . En waar houd je van, Ruud, Ruud, er bij blijven, niet wegvallen, waar houd je van? Nee, niet dikke ballen, je houdt van , je houdt van.....Bi? Bi? Nee, je houdt niet van Bi, dat is Martin, jij houdt van Bibi. En nou dat huis in jongen, ja, sta je los? Probeer eens, ja, hop, ga maar” En daar kwamen de gladiatoren om zich te laten ondervragen door het achterlijke neefje van Julius Ceasar. Willem in het geinige tot overhemd verknipte theedoekje en Bart vooral op zijn hoede. Zelden een duidelijkere tegenzin gezien als bij Bart. Zeg maar het omgekeerde van Mona en Martin (prachtige naam voor een accordeonduo, realiseer ik me nu), die pas echt los kwamen toen Reneetje in beeld was. Dit wordt zeker uitgezonden, ik ga lekker gek doen.
Ik vond de binnenkomst van Bianca en Mona ook heel ontroerend. Mona met een vegetarische panter om haar lichaam heen gedrapeerd en Bianca, de Koningin van de Wadden voor deze gelegenheid met een hele zeehond om haar nek. Stond haar
leuk, dat wijd uitstaande elektrocutiekapsel. Ze zat nog niet aan die ontzettend leuke tafel, die , en durft u dat nu ook eens, de kamer tot een dynamische eenheid maakte door alleen maar een paar van die heel speelse accenten zoals rieten stoeltjes en een grove afwerking van het bovenblad, of ze had het hoogste woord. Veel minder grof afgewerkt was vanavond Bianca haar eigen bovenblad, want, geinig woonidee, je zag tijdens het gesprek met Maurice en Karin dat zij, trendhoppertje, op de plek van haar tepels twee schilderijhaken had laten monteren, opdat ze, inspiratie kan opeens toeslaan, vooral bij een zo theatrale persoonlijkheid als Bianca, de geactionpainte innerlijke gematerialiseerde explosies direct op kan hangen. Maakt haar wel weer volkomen kansloos voor de door haar zo felbegeerde fotoreportage in de Playboy, maar daarentegen wel weer heel aantrekkelijk als de eerste playmate van Eigen Huis En Tuin.
Wat mij brengt bij de binnenkomst van de vier tieten (ook leuke naam voor accordeonduo) Tara en Sabine. Sabine nog steeds met die levende bos Thais Wier op haar hoofd, die vegetarische bijeengebonden tahoestruik. Je moet er steeds naar kijken, hebt u dat niet? En uiteindelijk die vreselijk leuke opkomst van Martin, de beroemde bandparodist, die een pointeloze, door merg en been gaande grap had ingestudeerd met ballonnetjes. Zonder dat hij het weet waarschijnlijk zijn gedoemde voorland, met Mona het land door, eeuwig in die panty, en terend op nog een sprankje herkenning vouwt hij tekkels van lange ballonnetjes voor ongeïnteresseerde jeugd.
Hoorde u het ook, Ruud, toen Cas Spijkers, die voor deze gelegenheid zijn dictie nog Sesamstratiger had gemaakt, opsomde wat er allemaal te eten was, steeds luider denken, denken, Ruud, koppie er bij blijven, het is een kok, ja, het is een kok en die koken maar ik wil niet, ik wil kaneelbiscuit voor Bibi heb ik het allemaal gedaan en zonder die 17000 gulden per uur was het gewoon, echt mensen, niet mogelijk geweest, want ik bracht toch sfeer met dat geknuffel verdomd als het geen kok is, ja, man, kijk dan, die muts enz. enz. Hij was erg de weg kwijt Ruud. Ontluisterend.
Het gekke is dat als Mona over vegetarisme begint, dat ik dan juist heel voorzichtig het taboe op kannibalisme weer wil doorbreken. Zag u het niet, dat pulserende vlees door dat gat in de panty heen. Laat het eens bezinken.
Heel leuk vond ik ook de opmerking van Maurice dat hij zo vreselijk populair is in Schotland. Dat klopt. Ik was vorige week nog in Schotland en ze zijn daar he-le-maal gek van Maurice. Wat die jongen daar heeft losgemaakt, dat begrijp je pas als je er geweest bent. Maurice handpoppetjes , Maurice levensgroot voor iedere winkel, met een rode baard opgeplakt. Speciaal Maurice-ijzerdraad. Grootheid daar, kan je je hier niet voortstellen. Over vijf jaar moeten we weer allemaal naar de Ahoy als er zo’n stampende en beukende groep Schotse dansers met zijn 180-en een woeste, op Maurice zijn body-language geïnspireerde dans om een tafeltennistafel heen doen.
En toen weer Ruud. Hoort “liefdadigheid”en dan zit die pavlov-reactie er al goed ingeramd. “Wie is er voor kanker? Jij, Bianca, voor kanker? Ok, wil dan iedereen van malaria zijn hand opsteken? Goed. En dan Oud-Friese Skòmlûûs, wie wil dat?”
Robert ten Brink zal er wel weer een aardig programma van smeden, “Lachen met Patienten”. Integer mens, Robert.
Ik vond het ook goed dat Sabine teruggekeerd was in de moederschoot. Ze had aan haar mammie gevraagd of ze in de Playboy mocht. Ja, ze was gewaarschuwd door Tara. Keihard werken was het, dat onderschat iedereen enorm. Ze had niet één maar twee dagen een photo-shoot gedaan, nou ze had betonvlechters gesproken, die hadden het nog niet zo zwaar gehad als zij. Dus Sabine twijfelde. Wat wel weer iets had. Ontzettend opgewonden en mysterieus doen over een in zwart-wit gekiekte tepelhof, maar wel mooi artistiek gefotografeerd, en je twee maanden eerder vlak na Het Klokhuis wreed in de uitademplekken van het lichaam laten bezitten, de wilde Eland dans voor eenzame mensen dansen.

En toen kwam Reneetje. En toen vond ik het mooi. Het was prachtig. Nu is het uit.
Tot volgend jaar, in wat voor vorm dan ook. Prettige reünie verder.
Doordevil heeft het volbracht.

Dag

  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:42:00 #2
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_246092
Nico, bedankt. Ik heb ontzettend moeten lachen om je stukjes, en soms de bevestiging van de harde waarheid gezien. Scherp en doordacht, daar hou ik wel van.

Bedankt voor alle columns, bedankt voor alles!

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_246093

Doordevil ook jij bedankt!
En tot ziens.

  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:46:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_246094
"Heb het volbracht"? Was het een levenstaak jongen? Het heeft je in ieder geval geen windëieren gelegd, succes!

Bedenk me ineens dat die vreselijke Ruud ook nog in een, weetjewel, massageclub zou moeten hebben opgetreden zou hebben gedaan doen, maar dat 'ie zijn naam niet met sex in verband wilde brengen. How low can you go. Sukkel.

Doordevil, bedankt voor je bezieling, waanzin en disturbing visie op BB en andere zaken, maar vooral BB, daar heb ik echt een najaars- winterdepressie mee voorkomen. Het ga je goed, en ik lees je vast wel weer!

Gegroet

Ben te zaai voor een signature
pi_246095
Nico bedankt! Een waardig eind...
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:48:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_246096
quote:
op 02-04-2000 om 12:46 AM schreef Kozzmic het volgende:
Nico bedankt! Een waardig eind...


Ik sluit me hier helemaal bij aan.

  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:48:00 #7
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_246097
MOCHT iemand me willen wijzen op het onjuiste gebruik van een trema op de letter e in windeieren in mijn vorige bericht, dan mag dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 04 Februari 2000).]

Ben te zaai voor een signature
pi_246098
Heel scherp - dit had ik nou juist nodig als afsluiting van de avond ! Bedankt Doordevil !
pi_246099
Bedankt, dank je, 1000 maal dank.
Mijn avond is nu echt compleet
pi_246100
Doordevil,
Een waardig afscheid van een mooi programma door een geboren columnist, hulde en bedankt voor al het moois.
pi_246101
Leuk dat je toch nog ff langs kwam Nico. Ik vond het deze keer wat minder maar ja...daar kan jij niets aan doen. Wat een flut uitzending!

Maar eigenlijk heb ik geen zin om te zeiken en daarom bedank ik je liever voor al die keren dat ik me WEL half-gek heb gelachen om je stukjes!

En trouwens, ook om de dingen die je na BB schrijft.

Ik zie je (al zie je mij niet)!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:58:00 #12
1464 ART
FOK!member
pi_246102
Een knallende afsluiter DD, als in de oude dagen. Ik zal je lezen op www.gesprekvandedag.nl .

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_246103
bedankt, nu kan ik slapen.
"Don't drink water, fish fuck in it"
  Admin vrijdag 4 februari 2000 @ 00:59:00 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_246104
Mijn dank is groot doordevil....heel jammer dat het voorbij is
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_246105
Je hebt het inderdaad volbracht, Nico, en ik denk niet dat velen het je nadoen. Jammer dat je zo snel verdwijnt naar 'gesprekvandedag',
voelt een beetje wrang...

Nogmaals bedankt voor al je stukjes en je inspanning en ook plezier aan 't schrijven, waar BB allemaal niet goed voor kan zijn !

  vrijdag 4 februari 2000 @ 01:30:00 #16
798 voyeur
bemoeit zich
pi_246106
Fantastisch als altijd DD en gelukkig is er vanavond nóg een Doordevil te lezen op www.gesprekvandedag.nl

Dat is niet wrang; da's dubbel genieten \ch{lach}

Here we are now, entertain us.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 01:32:00 #17
1464 ART
FOK!member
pi_246107
Moor, BB is echt voorbij. Dit forum is echt voorbij. Ik heb op www.gesprekvandedag.nl gekeken en gezien jouw posts in de afgelopen maanden valt daar ook voor jou veel te halen.
Ik hoop je daar dus te zien. En waar mogelijk op je te reageren.
Nico had een concrete functie op het BB-forum. Met de laatste uitzending is die vervallen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien ook wel beter, een frisse start met nieuwe inspiratie, moet jou ook daar kunnen inspireren.

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 4 februari 2000 @ 02:10:00 #18
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_246108
quote:
op 02-04-2000 om 12:48 AM schreef Roache het volgende:
MOCHT iemand me willen wijzen op het onjuiste gebruik van een trema op de letter e in windeieren in mijn vorige bericht, dan mag dat.

* w.o.r. zegt (op vermanende toon): Roache, die trema hoort daar niet omdat er geen spraakverwarring mogelijk is wanneer hij wordt weggelaten!.


Doordevil, Ik heb zitten giechelen...
Dank je wel voor je heerlijke observaties waarvoor ik je geloof ik nog nooit eerder heb bedankt maar waar ik wel altijd naar uitkeek.
Ik heb gesprek van de dag gelijk even gebookmarkt. Consider yourself stalked!

<edit>
en zie net tot mijn schrik dat ik zelf giegelen ipv giechelen had geschreven. Schaam!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 04 Februari 2000).]

pi_246109
quote:
op 02-04-2000 om 01:32 AM schreef ART het volgende:
Moor, BB is echt voorbij. Dit forum is echt voorbij. Ik heb op www.gesprekvandedag.nl gekeken en gezien jouw posts in de afgelopen maanden valt daar ook voor jou veel te halen.
Ik hoop je daar dus te zien. En waar mogelijk op je te reageren.
Nico had een concrete functie op het BB-forum. Met de laatste uitzending is die vervallen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien ook wel beter, een frisse start met nieuwe inspiratie, moet jou ook daar kunnen inspireren.



Met excuses aan Nico voor de off-topic, maar er wordt op mij gereageerd hier, dat wil ik graag hierbij even stoppen.

Voyeur: het woordje 'wrang' is mijn persoonlijk gevoel, hoeft dus niet door jou ontkend te worden.

Art: bedankt voor je uitnodiging. Ik had het niet over een BB dat door zou gaan. Maar over de 'publieks-trekkende' werking van het mee-overstappen door Nico. Vind het een beetje 'wrang' dat dit hier breed uitgemeten gemeld wordt (en niet alleen door Nico),
aangezien het overduidelijk dan door de forumleiding hier als 'reclame' opgevat moet worden. Of staat de GvD Site ook open voor reclame over het FOK!Forum ? Dat lees ik niet uit hun Topic-intro, die niet voor niets door de admins hier meteen verplaatst werd.

Verder zand erover graag, laat dit Nico's topic blijven alsjullieblieft. En Nico, niemand hoeft voor jou te spreken of voor jouw keuze, daar ben je zelf man genoeg voor.
Nogmaals excuses voor dit off-topic terzijde.

  vrijdag 4 februari 2000 @ 02:37:00 #20
622 spider
in the worldwide web
pi_246110
Moor zet door


pi_246111
Voorbij,......voorbij !
Voorgoed voorbij.

Kom vanavond met verhalen,
hoe het forum is verdwenen,
En herhaal ze duizend malen.
Alle malen zal ik wenen.

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 02:56:00 #22
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_246112
* Quenda mist de beschrijving van de gezichtjes van Mauwrice en Karin nadat Rolfje de vraag stelde over
" de verdeling van het winnaarsgeld".



http://home.wanadoo.nl/doordevil/index.htm

  vrijdag 4 februari 2000 @ 02:59:00 #23
798 voyeur
bemoeit zich
pi_246113
quote:

Of staat de GvD Site ook open voor reclame over het FOK!Forum ? Dat lees ik niet uit hun Topic-intro, die niet voor niets door de admins hier meteen verplaatst werd.

Off-topic, maar vooruit:
Als een van de initiatiefnemers kan ik je verzekeren dat we geen enkele moeite hebben met reclame voor het Fok!Forum op het GvD forum. Banner exchange is ook prima; samenwerking is nog steeds een serieuze optie. Altijd geweest en nog steeds no problemo. Fok! is dé jongerensite van Nederland en mag daar terecht trots op zijn. Het was ook de plek waar ik me lang ongelooflijk thuis gevoeld heb en genoten heb van de mooie debatten, de scherpe inzichten en vooral de boeiende mensen achter al die posters. We zijn geen concurrent maar een aanvulling. Andere onderwerpen, andere stijl. Dit land is daar gelukkig groot genoeg voor


voyeur vindt Fok GvD een prima forum!

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 05 Februari 2000).]

Here we are now, entertain us.
pi_246114
Spider,

Ben jij Moor?
Sorry ik moest het een keer vragen.
Zit hier al 2 maanden aan te denken.
Of z'n vriendin?
Nou ja als dat niet zo is, zul je het me ( naar ik hoop ) niet kwalijk nemen.
Eerder vereerd.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_246115
* een grote duim voor Nico *

Al werd mijn kritische comentaar (niet door jouw hoor) mij niet altijd in dank afgenomen, er zaten in totaal toch minimaal 3 zinnen in jouw columns die precies verwoorde wat ik dacht (danwel denk).

Greetings en tot sinas,

G-J

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')