abonnement Unibet Coolblue
pi_71448315
Ik heb binnenkort mijn eerste rijles, Ik word bijna 19(Althans, in December) en het word toch tijd dat ik zelfstandig naar school kan karren in plaats van met een busje...

Ik heb nu al de zenuwen hier over, ik MOET in een Schakel lessen omdat het goedkoper is(zeggen den ouders) en ik ben bang dat ik het ga verkloten omdat ik nogal traag van begrip ben af en toe, En ook niet te veel tegelijk kan EN nystagmus heb(een afwijking aan m`n ogen)...


Please, Kan iemand mij hier wat moed in praten of dergelijk?
  donderdag 30 juli 2009 @ 03:15:30 #2
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_71448324
Nu al zenuwachtig zijn terwijl er nog geen problemen zijn is sowiezo niet nodig. Ga gewoon kijken hoe het gaat, je ziet het vanzelf wel
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_71448327
pi_71448334
Vooral belangrijk vind ik dat de rijschool geduld met je heeft,en je neit simpel zien als een betalend klantje!
Had zelf een wat oudere instructeur die alles om zijn gemakkie deed uitleggen,en heel veel geduld had met als iets niet lukte in 2 of 3 keer.

Verder vooral wel belangrijk bewaar de kalmte,beter 1xs iets te vaak doen als 1x wat vergeten te doen en zo evt brokken maken.

Veel succes!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_71448452
Niet te veel opwinden, gewoon over je heen laten komen.

Oh, en een paar uur vantevoren ff flink fappen kan ook wel rustgevend werken.

Succes!
pi_71448584
Ga op een parkeerterein ofzo eerst rustig oefenen met schakelen. Zorg dat je dat onder de knie hebt voor je aan je rijlessen begint. En ja, officieel mag dat niet, maar ik ken niemand die het niet gedaan heeft

Succes!
pi_71448703
Gewoon rustig aan doen. En anders heb je ook (duurdere) rijscholen speciaal voor neuroten zoals jou (A)

fluwelen handschoen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71449168
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 05:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Ga op een parkeerterein ofzo eerst rustig oefenen met schakelen. Zorg dat je dat onder de knie hebt voor je aan je rijlessen begint. En ja, officieel mag dat niet, maar ik ken niemand die het niet gedaan heeft

Succes!
De meeste instructeurs vinden het maar niks als mensen hebben "geoefend" voordat ze met rijlessen beginnen. Dat betekent meestal extra werk voor hen. De leerlingen wennen aan hun foute handelingen (die ze hebben geleerd tijdens het oefenen), die ze moeten afleren. Instructeurs hebben liever rookies, zodat ze het meteen goed kunnen aanleren.
Niet gaan oefenen dus.

En verder: er is niks om je druk over te maken. Jij bent betalende klant, dus jij hebt de macht om te zeggen "dit krijg ik niet onder de knie, ik wil het vaker oefenen". Als een instructeur dat niet wil, ligt dat niet aan jou, maar aan hem/haar. Dan wordt het tijd een andere te zoeken/nemen.
En misschien kun je vantevoren ademhalingsoefeningen doen om te relaxen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:50:49 #9
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_71449429
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 05:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Ga op een parkeerterein ofzo eerst rustig oefenen met schakelen. Zorg dat je dat onder de knie hebt voor je aan je rijlessen begint. En ja, officieel mag dat niet, maar ik ken niemand die het niet gedaan heeft
Ik ken ze wel, niemand in mijn omgeving heeft dit gedaan, inclusief mijzelf. En ik heb ook zaterdag m'n eerste rijles

TS, maak je niet te druk, kijk gewoon hoe het loopt. Nu is het toch koffiedik kijken. Het zou zo zonde zijn als alles meevalt en je je daarvoor zo druk maakt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_71449762
Het is maar een auto hoor. Binnenkort kan je roken, koffie drinken bellen en inparkeren tegelijk zonder erbij te hoeven nadenken.
pi_71449864
Je moet het zo zien: Er rijden miljoenen randdebielen op de weg, en dat is een understatement van de bovenste plank.

Als AL die debielen een rijbewijs kunnen halen, kan jij het zeker!
En ook wat illusions zegt.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_71449922
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:09 schreef illusions het volgende:
Het is maar een auto hoor. Binnenkort kan je roken, koffie drinken bellen en inparkeren tegelijk zonder erbij te hoeven nadenken.
Doe het bellen dan wel handsfree, anders kan je het stuur niet meer vasthouden als je ook koffie aan het drinken bent
pi_71449978
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Doe het bellen dan wel handsfree, anders kan je het stuur niet meer vasthouden als je ook koffie aan het drinken bent
Je hebt toch knieën?
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_71449999
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:17 schreef willempjewever het volgende:
Doe het bellen dan wel handsfree, anders kan je het stuur niet meer vasthouden als je ook koffie aan het drinken bent
Hoezo? Je hebt toch knieen om het stuur in bedwang te houden?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_71450263
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 03:13 schreef Braddie het volgende:
Please, Kan iemand mij hier wat moed in praten of dergelijk?
Gewoon moed indrinken!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:16:10 #17
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_71451333


Kijk een filmpje van mijn eerste rijles, zoals je ziet iedereen kan het
pi_71452816
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:14 schreef Schokbreker het volgende:
Je moet het zo zien: Er rijden miljoenen randdebielen op de weg, en dat is een understatement van de bovenste plank.

Als AL die debielen een rijbewijs kunnen halen, kan jij het zeker!
En ook wat illusions zegt.
zo is het maar net.
pi_71452859
het is maar een rijles hoor, niks om je druk over te maken.
als je je al zo druk maakt over je eerste les, wil ik niet weten hoe druk jij je gaat maken voor je rij examen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71453328
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:16 schreef Hr-Flip het volgende:


Kijk een filmpje van mijn eerste rijles, zoals je ziet iedereen kan het
Lekker aan het kleven, bumpers tikjes geven (zelfs de bus moest het ontgelden... ) en spookrijden.

Maar is die claxon/toeter die je hoort nou echt van een Humvee? Ik had op zijn minst een scheepshoorn verwacht.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71453510
Gewoon proberen, zo moeilijk is het uiteindelijk niet.

En fouten maken met schakelen hoort er, vooral in het begin gewoon bij, het is ook een wat ingewikkeld systeem

* lezut probeerde gisteren in z'n 3 weg te rijden bij het stoplicht. Wil niet
pi_71454505
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:35 schreef lezut het volgende:
* lezut probeerde gisteren in z'n 3 weg te rijden bij het stoplicht. Wil niet
Is mij al een keer gelukt
Maar in de 1 is het makkelijker..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_71456097
Ligt er ook een beetje aan wat voor'n auto je hebt. In een dikke diesel wil dat wel idd, maar in een 1.6 op LPG
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:04:44 #24
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_71456137
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:03 schreef lezut het volgende:
Ligt er ook een beetje aan wat voor'n auto je hebt. In een dikke diesel wil dat wel idd, maar in een 1.6 op LPG
Als je een fluwelen voet op de koppeling hebt heeft het wel kans van slagen
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_71456171
Als je trouwens een oogafwijking hebt, neem dan even contact op met de gene die je daarvoor behandeld; wellicht moet je een gezichtsveld onderzoek laten doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')