abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:04:36 #1
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71431677
Geachte bezoekers van dit forum

Ik ben dit filmpje op internet tegen gekomen.



filmpje duurt 10 minuten

Hierin spreekt een huisvrouw, Désirée Röver , die zich de titel Medisch Research journalist toekent, over complottheorieën en massavernietingswapens. In de opening heeft zij het over varkensgriep, vogelgriep, mexicaansegriep, "of een combi daarvan". Saillant detail, vogelgriep is van de H5N1 familie niet de H1N1. Zij beweerd dat de vaccins klaarliggen. Daar denkt het RIVM anders over.
Zij vraagt zich af hoe een vaccin gemaakt kan worden van een virus waarvan nog geen pandemie aan de gang is. Dat komt door onderzoek te doen naar de agressie van een virus en al in een vroeg stadium een juiste inschatting maken.

Mevrouw trekt hieruit de conclusie dat de het virus in een laboratorium gemaakt is. De manier waarop ze die bewering bekrachtigt is onfeilbaar, met het argument: "En dat klopt."
Vervolgens heeft ze moeite om World Health Organisation uit te spreken, en zij meldt vrolijk dat er middelen zijn om je lichaam sterk te maken en op die manier te beschermen, Colloïdaal zilver (onderaan mn post meer info). Met de fijne tip, dit te vernevelen in de longen.

De artsen die zij volledig vertrouwd en waar zij haar info vandaan haald:

Bill deagel, zijn medische licentie is in 2007 ingetrokken, sinds 2004 was hem al een beperking opgelegd

Rebecca Carley, Haar medische licentie is ook ingetrokken, wegens mentale problemen.

Viera Scheibner, professor in geologie, geen geneeskunde o.i.d.

Andrew Moulden, beweert dat je van vaccinaties hersen infarcten krijgt en autisme veroorzaakt. Ik heb nog nergens kunnen verrifieren dat hij de papieren heeft die hij pocht te bezitten

Désirée Röver noemt de vaccinaties, naar aanleiding van info van Dr. Carley, wapens van massavernietiging.
Zij heeft een ontmoeting gehad met Viera Scheibner, de geologie professor vertelde haar dat een intenting het lichaam juist gevoelig voor ziektes,langdurig onderzoek denkt daar anders over

Zij zegt in één van de boekwerken van de NAVO een zin gevonden te hebben die haar theorie, een vaccin maakt een persoon gevoelig voor de ziekte ipv beschermen tegen de ziekte, bevestigt. Helaas is zij niet duidelijker dan deze vage verwijzing.

Zij spreekt zichzelf ook heel leuk tegen, volgens haar heeft Ab Osterhaus zonder een datum te noemen of iets anders waaraan we de uitspraak terug zouden kunnen vinden, gezegt dat de oude (dier) vaccinaties het die wel eens ziek maakten. Maar ze meldde ook dat Ab Osterhaus de nieuwe vaccins wel veilig acht, wat haar hele 10 minuten durende relaas onderuit schopt.

Zij roept tevens moeders op om naar hun intiutie te luisteren, nergens rept zij een woord over onderzoeken en informatie inwinnen, en hun kind niet te vaccineren.
Ze gaat daarna opsommen wat die moeders wel moeten doen volgens haar:

- goed eten, obvious
- geen E nummers, word al wat ridiculer
- vitamine C, E 300
- colloïdaal zilver, hieronder meer hierover
- essentiele oliën van lavendel, uit lavendel kan enkel etherische olie gewonnen worden. Zij haalt etherische olie en essentiele vetzuren door elkaar, hierdoor krijgen we een redelijk belangrijk klinkende verbastering, essentiele olie. Welke zij op wonden wil smeren.
-tea tree oil, zij wil dat de dampen hiervan naar binnen komen als het kind griep heeft. In de onderzoeken die ik zojuist gaf, is naar voren gekomen dat het niet ingeslikt moet worden, dan is het giftig, de dampen zijn volgens mevrouw veilig.

Hierna geeft zij aan dat haar kinderen zijn gevaccineerd. Ondanks die vaccinaties hebben de kinderen toch ooronsteking gekregen, zijn verkouden geworden en de hele "onduidelijk gebrabbel". het kan aan mij liggen, maar ik weet niet van vaccinatie programma's tegen oorontsteking en verkoudheid.

Zij blijft hameren op een causaal verband tussen vaccinatie en ziektes waarvoor je niet ingeënt bent. Zij benadrukt dit door kinderen met een snottebel op de creche. Mijn eigen theorie, kind 1 heeft een snottebel en steekt de rest aan, is iedereen genezen van kind 1 dan komt kind 2 iedereen aanstekken etc. etc.

Is het mogelijk dat deze mevrouw aangeklaagd word omdat ze allerlei onzin verklaard en uit haar rode behaarde nek lult?


*edit*

In het filmpje prijst mevrouw onderandere colloïdaal zilver aan. Hiervan is bekend dat het eigenlijk vergif is en het geen werking heeft m.b.t. bestrijden van ziekten.

Een mevrouw die colloïdaal zilver gebruikt heeft. En de nare gevolgen heeft ervaren

nuttige info m.b.t. colloïdaal zilver

mocht iemand anders een toevoeging hebben laat het me via PM weten!

[ Bericht 38% gewijzigd door Dartanion op 30-07-2009 09:55:15 ]
:-)
pi_71431822
wat doet haar functie er toe?

Ik zit nu tijdelijk ook in een heel andere functie dan dat waar ik de kennis en kunde voor heb

Daarnaast... waarom háár aanklagen?
Er wordt wel meer gezegd.
Ook artsen spreken elkaar tegen!

De éne huisarts zegt dat het onzin is om alles te melden en verplicht thuis te blijven, de andere vindt dit noodzaak.
De éne wetenschapper zegt dat iedereen een vaccin moet halen, de ander beweerd dat het vaccin op zich wel oké is, maar dat het niet voor het (gemuteerde) virus zal helpen wat strak rond zal gaan. (en zegt dus dat die massahysterie rond vaccinatie op zijn minst apart te noemen is. Alsof je de BMR prik tegen tetanus gaat halen)


Verder raad ik iedereen aan gewoon even normaal te doen en even de testresultaten af te wachten etc... er wordt nog aan gewerkt mensen!
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:16:16 #3
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71431999
Deze dame heeft een website waarin ze iedereen "waarschuwd", ze schrijft boeken met het zelfde doel, zij propt briever door mensen hun brievenbussen met dezelfde boodschap.

Zij meldt dat de vaccinatie een massavernietigings wapen is. Dus die onderzoeken zal zij afdoen als nonsence. Zij wil dat mensen Colloidaalzilver tot zich gaan nemen en lavendelolie om op die manier dit virus te bestrijden.
:-)
pi_71432801
Met dat soort mensen valt niet te praten. Switchboy heeft ze een brief met tegenargumenten gestuurd (hier te vinden) en dit was het antwoord.

edit;
Dat is Désirée Röver( )
Wist niet dat ze naast "wetenschappelijk onderzoeksjournaliste" ook actief was bij de verontruste huismoeders.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:48:17 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71432970
enige wat je kan blijven doen is het blijven debunken met gedegen bronnen en mensen zelf laten beslissen wie ze geloven of niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:08:41 #6
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71433579
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef Re het volgende:
enige wat je kan blijven doen is het blijven debunken met gedegen bronnen en mensen zelf laten beslissen wie ze geloven of niet
Ik vind het angstaanjagend. Ik heb ze dan ook een mail gestuurd, met het verzoek om telefonisch met elkaar te spreken. Dan kunnen ze minder makkelijk wegduiken. En het bespaard mij een lange mail

*we wachten af*
:-)
pi_71441310
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:16 schreef Dartanion het volgende:
Deze dame heeft een website waarin ze iedereen "waarschuwd", ze schrijft boeken met het zelfde doel, zij propt briever door mensen hun brievenbussen met dezelfde boodschap.

Zij meldt dat de vaccinatie een massavernietigings wapen is. Dus die onderzoeken zal zij afdoen als nonsence. Zij wil dat mensen Colloidaalzilver tot zich gaan nemen en lavendelolie om op die manier dit virus te bestrijden.
Eigenlijk heeft colloïdaal zilver wel degelijk een antibiotische werking, mits goed klaargemaakt. Om een resultaat op het plaatje te krijgen, moet je flinke fouten maken tijdens de productie ervan waardoor de zilverdeeltjes te groot zijn.

Daarnaast, als he spul totaal niet zou werken, waarom wordt het dan nog steeds toegepast op brandwonden?

Niet dat ik het verder zou gebruiken hoor.
Mrrrr.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:59:32 #8
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71441763
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Eigenlijk heeft colloïdaal zilver wel degelijk een antibiotische werking, mits goed klaargemaakt. Om een resultaat op het plaatje te krijgen, moet je flinke fouten maken tijdens de productie ervan waardoor de zilverdeeltjes te groot zijn.
Kun je mij één onderzoek geven waaruit blijkt dat een oplossing van nanodeeltjes zilver een antibacteriële werking heeft bij inwendig gebruik door mensen?
quote:
Daarnaast, als he spul totaal niet zou werken, waarom wordt het dan nog steeds toegepast op brandwonden?
Ah, maar dat is heel wat anders dan inwendig gebruik. Overigens is dat geen colloïdaal zilver, maar een crème met zilver, namelijk Zilversulfadiazine. (Een complex molecule). Het is totaal niet vergelijkbaar. Je kunt niet zeggen 'oh handzeep werkt heel goed om je handen schoon te maken, probeer het ook te gebruiken om je maag mee schoon te maken’. Dat zou een zot idee zijn.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:01:48 #9
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71441845
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft colloïdaal zilver wel degelijk een antibiotische werking, mits goed klaargemaakt. Om een resultaat op het plaatje te krijgen, moet je flinke fouten maken tijdens de productie ervan waardoor de zilverdeeltjes te groot zijn.

Daarnaast, als he spul totaal niet zou werken, waarom wordt het dan nog steeds toegepast op brandwonden?

Niet dat ik het verder zou gebruiken hoor.
Lees dit eens aandachtig door, inclusief de bronnen en verwijzingen onderaan, en lees je reactie dan nog een keer terug.

Op brandwonden smeren ze geen colloïdaal zilver maar zilversulfadiazine


*edit*

iemand was mij voor

[ Bericht 3% gewijzigd door Dartanion op 29-07-2009 22:07:41 ]
:-)
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:15:38 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71442440
mag best een groeidocumentje worden dit hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:45:14 #11
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71447028
OP aangepast klein beetje aangevuld

Ook heb ik een nr van een van de verontruste moeders gekregen. Die ga ik dus binnenkort verblijden met een belletje! Ik ga nog achter die van Desire Rover aan!
:-)
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:49:50 #12
191838 mrfool
Why so serious?
pi_71447123
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:45 schreef Dartanion het volgende:
OP aangepast klein beetje aangevuld

Ook heb ik een nr van een van de verontruste moeders gekregen. Die ga ik dus binnenkort verblijden met een belletje! Ik ga nog achter die van Desire Rover aan!
Voor een goede bijdrage aan fok, zou je het gesprek kunnen opnemen en hier neer plempen! misschien kunnen we lachen, en volgende dag staat het op geenstijl.nl
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:53:55 #13
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71447208
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:49 schreef mrfool het volgende:

[..]

Voor een goede bijdrage aan fok, zou je het gesprek kunnen opnemen en hier neer plempen! misschien kunnen we lachen, en volgende dag staat het op geenstijl.nl
Dat is wel het plan! En als iemand het nummer van Desiree Rover kan geven dan kan ik die ook bellen

Heb wel wat vragen die ik wil stellen, zoals je in de OP kan lezen
:-)
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:58:30 #14
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71450930
Zijn er nog mensen met ideeën voor vragen die ik kan stellen aan de dames van verontruste moeders?

Of vragen voor mevrouw Röver?

ik heb beide hun nummers
:-)
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:15:12 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71451311
Heeft ze haar kinderen de DTP prik gegeven?.. en zo ja waarom?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71451432
Dat ze maar als eerste Nederlander mag sterven aan de griep

Wat een rare opvatting heeft ze, en ik neem aan dat het grootste deel van de NL bevolking inziet dat dit onzin is.
pi_71452310
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:47 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft colloïdaal zilver wel degelijk een antibiotische werking, mits goed klaargemaakt. Om een resultaat op het plaatje te krijgen, moet je flinke fouten maken tijdens de productie ervan waardoor de zilverdeeltjes te groot zijn.

Daarnaast, als he spul totaal niet zou werken, waarom wordt het dan nog steeds toegepast op brandwonden?

Niet dat ik het verder zou gebruiken hoor.
Laat ik het dan zo stellen > wat gaat een middel dat anti-bacterieel werkt, doen tegen een griep?

M.b.t. gesprek opnemen > geen slim plan, tenzij ze haar toestemming ervoor geeft. Anders is dat strafbaar in Nederland. Het opnemen zelf niet, het publiceren wel
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71452796
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo stellen > wat gaat een middel dat anti-bacterieel werkt, doen tegen een griep?

M.b.t. gesprek opnemen > geen slim plan, tenzij ze haar toestemming ervoor geeft. Anders is dat strafbaar in Nederland. Het opnemen zelf niet, het publiceren wel
Is het niet zo dat slechts één van de deelnemende partijen toestemming hoeft te geven voor opname en publicatie? Of geldt dat alleen voor opname?

Hoe dan ook, sowieso opnemen en later uitzoeken hoe het juridisch zit.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:24:26 #19
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71453175
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Is het niet zo dat slechts één van de deelnemende partijen toestemming hoeft te geven voor opname en publicatie? Of geldt dat alleen voor opname?

Hoe dan ook, sowieso opnemen en later uitzoeken hoe het juridisch zit.
Ik mag het inderdaad niet zomaar publiceren. Zij moet weten, of moet redelijkerwijs kunnen aannemen, dat het gesprek wordt opgenomen. Dus natuurlijk vraag ik van te voren of het mag.
Dat ik me in het begin voordoe als iemand die voorstander is van haar site, maar na toestemming omsla. Dat is volgens mij juridisch geen probleem
:-)
pi_71453287
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Ik mag het inderdaad niet zomaar publiceren. Zij moet weten, of moet redelijkerwijs kunnen aannemen, dat het gesprek wordt opgenomen. Dus natuurlijk vraag ik van te voren of het mag.
Dat ik me in het begin voordoe als iemand die voorstander is van haar site, maar na toestemming omsla. Dat is volgens mij juridisch geen probleem
Hehe, dan niet nee
Ik heb gemaild met de vraag waar zij dit op baseren, en dat ik bereid ben hen te geloven indien ze een goede bron hebben. Krijg ik vast niks op terug
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71453384
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:42 schreef Cerbie het volgende:
Met dat soort mensen valt niet te praten. Switchboy heeft ze een brief met tegenargumenten gestuurd (hier te vinden) en dit was het antwoord.
OMG!
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:34:14 #22
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71453467
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hehe, dan niet nee
Ik heb gemaild met de vraag waar zij dit op baseren, en dat ik bereid ben hen te geloven indien ze een goede bron hebben. Krijg ik vast niks op terug
Ik heb mevrouw Röver en de verontruste moeders gemailt vannacht, maar nog niks ontvangen.

(ik maak gebruik van meerdere IP adressen en mail adressen zodat ze niks kunnen traceren of herleiden naar één persoon)
:-)
pi_71453503
Wat ik het ergste vind is dat ze moeders met kinderen of zwangeren, aanspoort om geen VACCIN te nemen en alleen vitamine C en dat zilver. En ook dat zilver te nevelen in de longen.

En dan maakt ze de link > ik heb mijn kinderen laten vaccineren en daarom worden ze verkouden
Mini-herseninfarct en foto's waarbij 1 oog een fractie meer naar binnen staat
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71453822
En als je die vrouw met haar waanzin niet gelooft, is er ook nog altijd Paganiproductions


Meneer wil meteen ff antwoord op de volgende vraag, dus vrouwelijke Fok!kers leg eens uit waarom jullie zijn filmpje kijken, want het vaccin etc. is een MANNENZAAK!!!!
quote:
Can anybody explain me we i have 59%female viewers and only 41% male viewers can anybody explain this to me i love to why my females do so good whit females?
Not that their is anything wrong whit that i just like to kownwhy all videos i make are about male subjects not really female stuff i think.
It it's because of me or my videos?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:58:23 #25
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71454229
Ik heb hard gelachen idd toen ik de OP aan het maken was

En die Pagainproductions zijn mic is stuk
Een cursus engels zou hem ook niet misstaan als ik dat zo lees
:-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')