abonnement Unibet Coolblue
pi_71426717


Zoals vermeld staat de volgende cultheld op in de naam van Gary Mc Allister



On 1 July 2000, McAllister completed a surprise move to Liverpool in a bosman transfer.] Not many would have doubted McAllister's ability, but many Reds fans questioned manager Gérard Houllier's decision to sign a player who was by now 35 years old. Though serving for a relatively short time at Anfield, he played an integral role in the team that won a treble of cups in the 2000–01 season. His ability to play as a central midfielder or on either wing made him a useful weapon in the armoury of then-manager Houllier, who described McAllister as his "most inspirational signing".

Gary continued to be a first-class exponent of the dead-ball and frequently demonstrated his skill as he presided over most of Liverpool's set pieces in that season. He scored a penalty winner against Spanish side Barcelona in the UEFA Cup semi-fina] and followed it up with a memorable 44-yard free-kick that won the Merseyside Derby against local rivals Everton in the 94th minute,] thereby cementing himself into Anfield folklore. Further examples of this talent came in the run-in against Coventry Cit] and Bradford City.] These vital goals helped to take Liverpool into the Champions League and led many to suggest that the club had signed him ten years too late.

However, McAllister saved his best for those two finals the following May. He came on as a substitute in the FA Cup Final and his performance, together with Michael Owen's goals, turned the match after Liverpool had seemed to be heading for defeat against Arsenal. Four days later he was named in the starting line-up in the UEFA Cup Final against Deportivo Alavés in Dortmund. McAllister scored one, and had a hand in three, of the five Liverpool goals in a memorable 5–4 victory. He slotted home a penalty and Alaves' Delfi Geli scored a golden own goal from his 117th minute free-kick. He was deservedly awarded the man of the match award for his efforts and completed the season's success by scoring a penalty in Liverpool's 2–1 win over Manchester United in the Charity Shield at the start of the next season.

During his time at Anfield his presence, intelligent play and experience made a strong impression on the younger members of the squad and he seemed to inspire those around him when they found themselves in difficulty.[14] This is one of the qualities that have led to his nickname The Enforcer by which he was known throughout his career.[15]

McAllister left Anfield on 13 May 2002 to take up the role of player-manager of Coventry City.[3] He ended his Liverpool career with an emotional send-off with a substitute appearance in a 5–0 win over Ipswich Town.[16] The whole ground stood and applauded the "Kop hero" and despite only being with Liverpool for two years, he had featured 87 times and scored nine goals.[5] In recognition for his contribution to the club's success, McAllister was named as number 32 in the 100 Players Who Shook The Kop survey


En zijn winnende in de derby..

The moment he will always be remembered for by all Liverpool fans was Monday, April 16th at Goodison Park. 94 minutes were on the clock, Liverpool had a free-kick and from 44-yards out McAllister struck a superb free-kick into the net to send the Red half of Merseyside into complete delirium. What a way to win the derby and many have said it was the turning point of that season.

Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:42:47 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71432806
Held is het

Is hij tegenwoordig nog ergens trainer?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71436160
nee vorig jaar ontslagen bij Leeds
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71436372
Nog versterkingen op het oog?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71436414
McAllister
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:03:12 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71436457
Liverpool !!!
Ik was vorige week bij Thailand -Liverpool in Bangkok
was gaaf en ja ok ene oefen wedstrijd maar het was mijn 1e live wedstrijd
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_71448884
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef dndiek het volgende:
Nog versterkingen op het oog?
Ja genoeg maar dat zijn allemaal geruchten

Zoals Turner van Hull en Cattermole van Wigan om het team te versterken met engelse spelers

[ Bericht 10% gewijzigd door stevengerrard op 30-07-2009 11:54:36 ]
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71449064
Maar Aquilani is op het oog als Alonso/Mascherano vertrekken?
Liverpool moet gewoon wat geld neerleggen mocht dat gerucht van mevrouw Mascherano waar zijn.
pi_71454160
Liverpool betaald Mash genoeg en hij mag blij zijn dat we hem van de bank hebben afgehaald
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71454592
Aan wie wordt hij dan gelinkt?
pi_71454659
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:09 schreef Smeich het volgende:
Aan wie wordt hij dan gelinkt?
Barça
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71462580
Masch gaat natuurlijk gewoon naar Barca als die hem willen hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71465914
dacht het niet
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:46:40 #14
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71508361
Wat een doelpunt zeg
Maar is dat 44 meter
lijkt er niet op
quote:
'Real wil Huntelaar of Van der Vaart betrekken in ruildeal Xabi'Gepubliceerd op: 31 juli 2009 09:57


In poging Xabi Alonso alsnog naar Madrid te halen, heeft Real een nieuw voorstel gedaan bij Liverpool. De Madrilenen boden eerst 25 miljoen euro, maar willen daar nu Klaas-Jan Huntelaar of Rafael van der Vaart bij betrekken.

Het Spaanse AS meldt dat de Koninklijke Liverpool zo tegemoet wil komen in de vraagprijs van 35 miljoen euro. Ook Alvaro Negredo zou een in aanmerking komen om naar Anfield te verkassen. Real heeft de Engelsen tot maandag bedenktijd gegeven.

Huntelaar en Van Der Vaart hebben weinig perspectief in de Spaanse hoofdstad en oriënteren zich op de markt voor een nieuwe werkgever.
Die soap houdt ook maar niet op zeg. Als ik Alonso had geweest had ik allang m'n middelvinger naar Real opgestoken: 210 miljoen uitgeven, maar voor hem de knip maar niet willen trekken. Zal je zien dat hij bij Real op de bank/tribune beland.

Wat vinden jullie van de opties van der Vaart en Huntelaar? en hoeveel van de 35mio mogen ze dan vertegenwoordigen?

Voor Mascherano geldt denk ik hetzelfde als voor Alonso. Áls Barca hem echt wil, en hem als verreweg de beste optie ziet, hiervoor de knip wil trekken én een mooi verhaal houdt voor de speler is hij denk ik zo weg. Dan moet Barca alleen wél volledig voor hem gaan, en dat betwijfel ik.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:26:37 #15
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71509398
Beide mogen komen. In beide gevallen kan Gerrard iets zakken.en zo weinig mogelijk van de 35
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71509433
Huntelaar + Torres
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:32:42 #17
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71509452
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:31 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Huntelaar + Torres
Daar pleit ik ook al even voor
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71509650
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:26 schreef One_conundrum het volgende:
Beide mogen komen. In beide gevallen kan Gerrard iets zakken.en zo weinig mogelijk van de 35
Gerrard moet juist niet zakken, achter de spits is zijn beste positie sinds jaren. Dus mocht Rafa akkoord gaan vermoed ik dat hij eerder voor Vd Vaart zal kiezen als creative middenvelder dan voor huntelaar.

zo dan???

[ Bericht 24% gewijzigd door stevengerrard op 01-08-2009 14:46:10 ]
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71509967
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:49 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Gerrard moet juist niet zakken, achter de spits is zijn beste positie sinds jaren. Dus mocht Rafa akkoord gaan vermoed ik dat hij eerder voor Vd Vaart zal kiezen als creative middenvelder dan voor Stuntelaar.
Waarom moeten dit soort flauwe dingen toch altijd, ongeacht voor welke ploeg je bent

Al ben ik t 100% met je eens dat Gerrard gewoon achter de spits moet blijven staan, einde verhaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2009 10:22:36 ]
pi_71510095
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:49 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Gerrard moet juist niet zakken, achter de spits is zijn beste positie sinds jaren. Dus mocht Rafa akkoord gaan vermoed ik dat hij eerder voor Vd Vaart zal kiezen als creative middenvelder dan voor Stuntelaar.
Dan kun je Vd Vaart ook maar beter niet halen, die speelt te ver van de goal af in de rol van Xabi Alonso. Denk dat Benitez ook echt niet meer gaat schuiven met Gerrard, gaat prima zo achter Torres, zoals je zelf ook al aangeeft. Kan je daarachter denk ik beter Aquilani hebben dan Vd Vaart.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71515159
V/d Vaart is wel iemand die met een Mascherano achter hem richting doel zal kunnen opschuiven. En mijn inziens heeft hij genoeg creativiteit om dan vanuit het middenveld met een dieptepass Torres of Gerrard vrij te spelen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71530233
quote:
Real Madrid en Liverpool zijn het eens geworden over de transfer van Wesley Sneijder naar Liverpool., zo meldt althans de Birmingham Mail. Met de transfer zou een transfersom van zestien miljoen euro gemoeid zijn. Liverpool moet nog wel rond de tafel met Sneijder, en wil dit zo snel mogelijk doen om de concurrentie voor te blijven. Bij Real lijkt de kleine spelmaker weinig speeltijd te krijgen na de komst van Kaká en Cristiano Ronaldo. Sneijder kreeg enige tijd geleden nog te horen dat Pellegrini hem nodig had bij Real, maar toch lijkt het erop dat de nummer 10 naar Engeland verkast.
AjaxF-side.NL
Aston Villa is overigens ook geïnteresseerd in de diensten van de oud-Ajaced. De clubleiding wilt zich snel melden bij De Koninklijke. Hoewel de trainer van de club uit Birmingham graag een waardige opvolger wilt contracteren voor de vertrokken Gareth Barry, lijken de salariseisen van Sneijder vooralsnog te gortig.

De Nederlanderse enclave bij Real lijkt nu snel zijn aftocht te kunnen maken. Royston Drenthe lijkt ver verwijderd van een basisplaats en Klaas-Jan Huntelaar moet het doen met een tribuneplek en trainingen bij Real Madrid B. Ook Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooij en Arjen Robben zullen het moeilijk krijgen met de moordende concurrentie. Toch lijken bovengenoemden wel te kunnen rekenen op een vervolg van hun carrière op hoog niveau. Meerdere topclubs uit onder meer Engeland, Italië en Turkije hebben zich al gemeld. Zo kan Van der Vaart naar Inter Milaan (zie eerdere bericht).
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9208
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71530256
Als dat waar is gaat Xabi de andere kant op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71530831
Ik zou dr ondertussen niet eens negatief ertegenover staan.

Het verlies van Xabi is rot, de echte spelverdeler in de ploeg...maar die jongen moet met zn hoofd ondertussen toch al in het zonnige madrid zitten ipv in het regenachtig noord-engeland. Dat kan ook niet goed zijn...dan liever pakweg een Sneijder in de ploeg, die erop gebrand is om na de hele saga rondom alle nederlandse spelers bij Real te bewijzen dat hij wel degelijk zn mannetje staat.

Dat is iets waar denk ik veel europese clubs profijt van kunnen gaan hebben. Ik zie 'onze' jongens vanuit Real naar allerlei verschillend soorten clubs gaan, maar ze zullen allemaal getergd (moeten) zijn om zich te bewijzen. Ik blijf hopen!
pi_71531319
Dat Alonso weggaat is zeker, vraag blijft alleen voor welke prijs. Real wil geen 4 miljoen extra geven wat Benitez eist dus er moet een middenweg gevonden worden. Zelf denk ik dat het vandaag of morgen rond gemaakt wordt en dat Rafa nog 3 weken heeft om Silva, Villa of een andere naam te strikken.

Sneijder lijkt me niet echt in de deal betrokken te worden want ik zou zo 1,2,3 niet weten op welke positie hij dan zal moeten komen. Daarbij vraag ik me af of het engelse voetbal hem zal liggen.

En laten we reeel zijn, voor Yolanthe is de stad Liverpool ook een achteruitgang
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71531426
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:35 schreef stevengerrard het volgende:
Dat Alonso weggaat is zeker, vraag blijft alleen voor welke prijs. Real wil geen 4 miljoen extra geven wat Benitez eist dus er moet een middenweg gevonden worden. Zelf denk ik dat het vandaag of morgen rond gemaakt wordt en dat Rafa nog 3 weken heeft om Silva, Villa of een andere naam te strikken.

Sneijder lijkt me niet echt in de deal betrokken te worden want ik zou zo 1,2,3 niet weten op welke positie hij dan zal moeten komen. Daarbij vraag ik me af of het engelse voetbal hem zal liggen.

En laten we reeel zijn, voor Yolanthe is de stad Liverpool ook een achteruitgang
Ach, zo lang zit ze nog niet in madrid. En de stad Liverpool is toch wel n stapje hoger dan Volendam
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:41:55 #27
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71531916
Van Sneijder zou het iig niet minder worden. Maar die 16 van sneijder - de 30 van Xabi dan is er nog maar 14 voor Villa, dus ik weet niet hoe je dat wil hebben SG...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 augustus 2009 @ 10:53:35 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71532075
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:35 schreef stevengerrard het volgende:
Dat Alonso weggaat is zeker, vraag blijft alleen voor welke prijs.
Dat lijkt mij ook.

VDV bij LFC is iets waar ik een aantal topics op hint. Maar eigenlijk zou dat alleen qua posities kunnen als Gerrard op de plek van Alonso zou gaan spelen en VDV op die van Gerrard. De plek van Alonso is te ver naar achter voor VDV. Overigens ook voor Sneijder...

Vanavond oefenen tegen Espanyol. De oefen campagne loopt nog niet echt heel soepel heb ik het idee ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:01:57 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71532186
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:53 schreef Doc het volgende:

[..]
De plek van Alonso is te ver naar achter voor VDV. Overigens ook voor Sneijder...

Dat denk ik dus ook. Maar Gerrard mag niet naar achter...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71539369
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:41 schreef One_conundrum het volgende:
Van Sneijder zou het iig niet minder worden. Maar die 16 van sneijder - de 30 van Xabi dan is er nog maar 14 voor Villa, dus ik weet niet hoe je dat wil hebben SG...
dat sneijder komt is helemaal niet zeker dus ik verwacht dat de 27 + 4 voor arbelao gebruikt wordt voor Villa of Silva .
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71540628
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:53 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook.

VDV bij LFC is iets waar ik een aantal topics op hint. Maar eigenlijk zou dat alleen qua posities kunnen als Gerrard op de plek van Alonso zou gaan spelen en VDV op die van Gerrard. De plek van Alonso is te ver naar achter voor VDV. Overigens ook voor Sneijder...

Vanavond oefenen tegen Espanyol. De oefen campagne loopt nog niet echt heel soepel heb ik het idee ...
Sneijder speelde vrij aardig op het WK op de plek van Xabi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 augustus 2009 @ 16:39:25 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71541137
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Sneijder speelde vrij aardig op het WK op de plek van Xabi
Ik weet dat hij toen op die plek speelde, maar daar vond ik 'm niet echt tot z'n recht komen. Het was een van de redenen imho waarom dat een matig WK van NL was. Volgens mij heeft hij daar toen in het NLs elftal niet meer gespeeld.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71541389
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik weet dat hij toen op die plek speelde, maar daar vond ik 'm niet echt tot z'n recht komen. Het was een van de redenen imho waarom dat een matig WK van NL was. Volgens mij heeft hij daar toen in het NLs elftal niet meer gespeeld.
Tegen Servie en Ivoorkust een overwinning en tegen Portugal een totale off-day als team

Met Masche of Leiva achter hem moet het best kunnen en dan kan Gerrard achter Torres blijven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:52:51 #34
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71541467
Gister ging Alonso nog naar Real en Sneijder naar Liverpool.
Vandaag gaat Defour naar Real, blijft Alonso bij Liverpool, en gaat Sneijder naar Inter

geruchten
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 augustus 2009 @ 17:36:07 #35
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71542674
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tegen Servie en Ivoorkust een overwinning en tegen Portugal een totale off-day als team

Met Masche of Leiva achter hem moet het best kunnen en dan kan Gerrard achter Torres blijven
Servie en Ivoorkust speelde NL nou niet echt goed of vond je wel? Misschien dat Sneijder het wel zou kunnen, maar z'n best plek is het niet. Daarvoor zit te weinig tackle in zijn spel. Als Mach dat op kan vangen, maar toch...? Ik zou het gee ramp vinden als Sneijder zou komen, maar ik ben nog niet compleet overtuigd... Maar goed Wesley gaat nu toch weer naar Inter ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:59:11 #36
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71545097
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 15:38 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

dat sneijder komt is helemaal niet zeker dus ik verwacht dat de 27 + 4 voor arbelao gebruikt wordt voor Villa of Silva .
Dan moet Gerrard dus alsnog naar achter, toch?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71547282
Als Silva komt zal die denk ik gewoon linkshalf gaan spelen en als Villa komt gok ik dat er een roulatiesysteem tussen de 3 komt en als ze allemaal spelen gerrard idd weer op het middenveld
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:38:33 #38
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71547437
Ik vind dat geen probleem als er maar een scorende vervanger komt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71551598
¿Qué pasó?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:13:47 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71581501
Gisteren weer een oefenwedstrijd verloren ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:34:21 #41
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71582100
hopelijk komt sneijder niet, irritant rotventje

ik heb liever van der vaart of huntelaar
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71585280
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef Doc het volgende:
Gisteren weer een oefenwedstrijd verloren ...
Oefenwedstrijden zeggen mij nooit zo heel veel. Tegen Tottenham moeten ze er staan.
pi_71602427
Dag meneer Alonso.
pi_71602570
Scheelt weer wat rode kaarten voor de tegenstanders in Engeland.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:43:01 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71602751
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_71602856
quote:
Is al rond hoor..
Klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71602998
Hoe gaat Rafa dit managen?
pi_71603046
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Is al rond hoor..
Klik
Het stond er ook nog eens een minuut voor zijn post op.
pi_71603137
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef Doc het volgende:
Gisteren weer een oefenwedstrijd verloren ...
Inmiddels zou het complete team zich toch weleens mogen vormen; je kunt natuurlijk niet aan de gang blíjven met alleen geruchten .
I was an atheist until I realized I was God
pi_71604833
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:45:23 #51
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71604840
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef mcyodogg het volgende:
Scheelt weer wat rode kaarten voor de tegenstanders in Engeland.
Vorig jaar was dat inderdaad behoorlijk raak

Jammer dat Xabi weg gaat. Het waren 5 mooie jaren. Naast de handtekening en het XA shirt van M blijven de mooie herinneringen (CL!) over. Hopelijk doet-ie het goed bij Real. Ik gun hem het beste.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71605057
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik gun hem het beste.
Ik gun m alles. Behalve als ie tegen Liverpool speelt
pi_71605686
Dan Villa, Silva, Aquilani en of sneijder maar
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71605847
ik weet niet wie nu de vlag uithangen. De tegenstanders idd vanwege de rode kaarten of de bookmakers die blij zijn niet meer zoveel geld te hoeven uit te delen

Aquilanie is zo goed als rond dus dat word de vervanger. Kijken wie Rafa voor het overige geld binnen probeert te halen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71606034
Het laatste stukje van de legpuzzel van Real Madrid is binnen... jammer genoeg
quote:
The squad were sitting on the bus before leaving to the airport for Norway, and Rafa came on to tell Xabi to come off the bus. He personally informed him of the transfer, gave him a hug, and wished him the best of luck.

Aquilani is iig gekwetst (zo leuk hoe de Belgen dat zeggen) dus die mist de eerste paar wedstrijden mocht hij komen. Hij is sowieso een blessuregevoelige speler dus ben benieuwd of hij het volhoudt in Engeland. Jullie hebben nog weinig gekocht he, behalve Johnson en Voronin teruggehaald al hebben jullie aardig wat spelers van de hand gedaan (vooral in verdedigend opzicht.

Ik hoor net dat Lucas ook weg wil naar Corinthians.. feeling schijnt mutual te zijn

[ Bericht 14% gewijzigd door Smeich op 04-08-2009 21:34:53 ]
pi_71606492
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef Smeich het volgende:
Het laatste stukje van de legpuzzel van Real Madrid is binnen... jammer genoeg
[..]


Aquilani is iig gekwetst (zo leuk hoe de Belgen dat zeggen) dus die mist de eerste paar wedstrijden mocht hij komen. Hij is sowieso een blessuregevoelige speler dus ben benieuwd of hij het volhoudt in Engeland. Jullie hebben nog weinig gekocht he, behalve Johnson en Voronin teruggehaald al hebben jullie aardig wat spelers van de hand gedaan (vooral in verdedigend opzicht.

Ik hoor net dat Lucas ook weg wil naar Corinthians.. feeling schijnt mutual te zijn
Lucas moet toch echt wel blijven nu Xabi weg is
pi_71613724
Voetballer van het jaar 2007 van 22 weer terug in Brazilie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71629506
Aquilani is rond.

Geweldige speler! Ik hoop dat hij veel fit is.
pi_71631130
Goeie aankoop hoor. Kan zo op de plek van Alonso. Natuurlijk wel altijd even afwachten hoe snel hij zich aanpast.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:43:28 #60
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71631183
ik snap niet waarom alonso weggaat.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71632694
Krijgt Voronin dit jaar weer een kans?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:02:12 #62
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71633295
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef dndiek het volgende:
Krijgt Voronin dit jaar weer een kans?
hij is wel teruggehaald

voor de bank denk ik
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71634070
Goede, jonge en toch ervaren doch blessuregevoelige speler.
Kan dus alles of niks worden, maar voetballen kan ie.

Alles is nog even onder voorbehoud van de medical overigens.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_71634296
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:02 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

hij is wel teruggehaald

voor de bank denk ik
Ik denk dat Voronin meer kansen gaat krijgen dan vorig jaar, maar dat zal vooral liggen aan het feit of we er nog 1 speler bij krijgen. Voronin is in mijn ogen een prima speler die taktisch heel sterk is en prima op de nr 10 kan spelen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71635516
Groot risico genomen door Aquilani in te lijven voor zo'n geldbedrag (20 miljoen?).... Hebben jullie de film Unbreakable gezien? Kuyt speelt in 1 jaar meer wedstrijden dan deze jongen in drie jaar Hij kan erg goed voetballen.. maar ik hoop voor jullie dat hij fit blijft.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 augustus 2009 @ 22:38:18 #66
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71636240
Ik ben nog niet overtuigd dat LFC hier sterker door geworden is ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:46:39 #67
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_71636468
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:38 schreef Doc het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd dat LFC hier sterker door geworden is ...
ik wel! een enorm goede voetballer.. beetje type carrick. betere voetballer dan xabi alonso
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 augustus 2009 @ 23:05:47 #68
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71637124
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

ik wel! een enorm goede voetballer.. beetje type carrick. betere voetballer dan xabi alonso
I'll never trust a smiling SCUM supporter ...

Ik volg het Italiaanse voetbal niet zo, maar Italianen in de PL zijn op Zola na nou niet echt een enorm succesverhaal ... (of mis ik nu nog een andere topper?)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71637466
Di Canio!


Di Matteo was ook erg goed vond ik! Vialli? mmmmja. Macheda staat op het punt van
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 augustus 2009 @ 23:22:31 #70
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71637715
Di Canio had zeker toegevoegde waarde. Vialli en Di Matteo minder, maar zijn zeker niet mislukt. Materazzi en Gatuso (ok. dat was SPL) waren op het eiland wat minder succesvol.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71637865
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:38 schreef Doc het volgende:
Ik ben nog niet overtuigd dat LFC hier sterker door geworden is ...
Nu direct ga je er denk ik op achteruit, maar dat is niet zo gek want Alonso is ook een erg goede speler natuurlijk. Aquilani zal vast even moeten wennen en is defensief wat minder, maar aanvallend wel weer beter denk ik.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 augustus 2009 @ 23:31:09 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71638016
Ik had liever VDV zien komen, maar goed - dat zal ook komen omdat ik die Aquilani niet ken.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71638517
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef Doc het volgende:
Di Canio had zeker toegevoegde waarde. Vialli en Di Matteo minder, maar zijn zeker niet mislukt. Materazzi en Gatuso (ok. dat was SPL) waren op het eiland wat minder succesvol.
Om een Corradi en een Taibi maar niet te noemen
pi_71639253
Aquilani kan wel wat hoor. In de Serie A komt alles vanuit het middenveld.
pi_71642097
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:31 schreef Doc het volgende:
Ik had liever VDV zien komen, maar goed - dat zal ook komen omdat ik die Aquilani niet ken.


Je zegt dit alleen omdat je een voorliefde hebt voor onze hoofdstad en spelers die daar gespeeld hebben

Ben overtuigd dat Aquilani meer aanvoer richting Torres / Gerrard / voorhoede kan hebben dan Alonso heeft gedaan. Laten we hopen dat ie zich sneller aanpast dan Alonso en ook gelijk in vorm is

Alonso's 1e 2 seizoenen waren namelijk erg onder de maat
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71645879
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 07:37 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Je zegt dit alleen omdat je een voorliefde hebt voor onze hoofdstad en spelers die daar gespeeld hebben

Ben overtuigd dat Aquilani meer aanvoer richting Torres / Gerrard / voorhoede kan hebben dan Alonso heeft gedaan. Laten we hopen dat ie zich sneller aanpast dan Alonso en ook gelijk in vorm is

Alonso's 1e 2 seizoenen waren namelijk erg onder de maat
Nja, maar de stap Real Sociedad -> Liverpool is ook stukken groter dan AS Roma -> Liverpool.

Niveau van AS Roma en Liverpool ligt dichter bij elkaar, dus het aanpassen zal wat makkelijker zijn.
pi_71647574
aanpassen qua "niveau" zal ook wel niet het grootste probleem worden. Aanpassen qua spelsnelheid, klimaat en omgeving des te meer.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  Moderator donderdag 6 augustus 2009 @ 12:11:51 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71647909
Ik vind het nog steeds jammer dat Sneijder niet betrokken werd bij de deal met Xabi

Maargoed, ook ik ken Aquilani niet erg goed
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:37:21 #79
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71711285
En ook van Atletico wordt verloren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71711410
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef stevengerrard het volgende:
aanpassen qua "niveau" zal ook wel niet het grootste probleem worden. Aanpassen qua spelsnelheid, klimaat en omgeving des te meer.
Hij blijft een Italiaan die slagen toch niet bij een grote Engelse club
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71724917
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:37 schreef One_conundrum het volgende:
En ook van Atletico wordt verloren
No worries, vorig seizoen verloren we elke wedstrijd en hadden een prima seizoen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71724925
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij blijft een Italiaan die slagen toch niet bij een grote Engelse club
Net als Zola bijvoorbeeld
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71728368
We hebben nu bij deze 2 engelse internationals
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:30:07 #84
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71886331
Agger nog niet fit?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71886507
Morgen begint het feest weer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:00:58 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71887267
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Morgen begint het feest weer
LFC zondag pas
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71887315
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef Doc het volgende:

[..]

LFC zondag pas
Stimmt, maar ik had t ff over de Premier League
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:05:32 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71887413
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:02 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Stimmt, maar ik had t ff over de Premier League
Dan was je off-topic - dat soort posts plaats je maar in Premier League 09/10 #1: Een aanval van City op de titel?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71888595
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 08:58 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Net als Zola bijvoorbeeld
Grote ploeg zei ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71889496


Ga maar weer buiten spelen
pi_71892301
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Grote ploeg zei ik
Idd, want Chelsea is zo'n klein prutsploegje
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Dan was je off-topic - dat soort posts plaats je maar in Premier League 09/10 #1: Een aanval van City op de titel?

Nee, nee. Het resultaat van morgen is ook belangrijk voor ons Liverpool
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:41:01 #92
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71898483
http://www.vi.nl/Multimed(...)de-bal-Liverpool.htm

ik kan 1 en 2 niet bedenken

edit: heb ze al.

Gerrard als rechtsmidden

editedit: of niet? ik dacht dat die donkere knakker sissoko was, maar is dat wel zo?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71915863
nee die heet Traore
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:14:23 #94
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71915970
Dat was mijn andere optie ja. Linksback dus. Lekker elftal toen, maar behalve Torres en Reina zijn we er niet bijzonder beter op geworden...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71916289
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:14 schreef One_conundrum het volgende:
Dat was mijn andere optie ja. Linksback dus. Lekker elftal toen, maar behalve Torres en Reina zijn we er niet bijzonder beter op geworden...
Alle spelers die Traoré hebben vervangen waren ook een verbetering
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:36:41 #96
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71916430
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:29 schreef WeebI het volgende:

[..]

Alle spelers die Traoré hebben vervangen waren ook een verbetering
hehe, eigenlijk moet je riise als linksback zien natuurlijk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71929130


Da's dus mooi kut
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71929153
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:23 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]

Da's dus mooi kut
Dat dacht ik toch ook. Ik heb me 90 minuten lang zitten verbijten. We profileren ons meteen als een sterke titelfavoriet
pi_71929501
Waarom start Benayoun niet? Liverpools meest creatieve speler, denk ik.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71929604
Volgens mij is dat zo'n speler die 90 minuten lang niets kan brengen maar dit allemaal wel kan in pakweg 20.
pi_71930277
Yossi was nog ligt aangeslagen door de midweekse interland verplichtingen maar dat hij niet begon is mij ook een raadsel. Heeft in 20 min meer dreiging gehad dat Babel in 70, maar what else is new!

Torres ook dramatisch en het is duidelijk dat de keyspelers nodig wedstrijdritme missen en nog niet op elkaar ingespeeld zijn. Ach beginnen we gelijk met 3 punten achterstand maar reeel gezien is WHL een plek waar de overige top 3 het ook lastig gaat krijgen. Niks aan de hand na pas 1 wedstrijd. Al had de bal best op de stip gemogen/gemoeten toen Voronin een siebert kreeg.

Een ding mag duidelijk zijn. Er moet 1 CB en een creatieve speler bij komen voor 31 augustus. Nu midweeks geen punten verspelen tegen ploegen waar we vorig jaar punten verspeelden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71930750
Je vergeet nog een Liverpool waardige centrumspits.
pi_71934017
dat zei je 2 seizoenen terug ook niet
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71942326
Gewoon Torres klonen.
pi_71942400
Torres was gister ook dramatisch en die wedstrijden heeft hij de laatste tijd wel erg vaak voor iemand die voorin de kar moet trekken. hopelijk is dat woensdag anders
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71942984
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef stevengerrard het volgende:
Torres was gister ook dramatisch en die wedstrijden heeft hij de laatste tijd wel erg vaak voor iemand die voorin de kar moet trekken. hopelijk is dat woensdag anders
Er waren maar weinig spelers die gisteren een voldoende wisten te halen imho.
pi_71944111
true true maar je mag toch verwachten van Torres dat hij het King ( die toch niet de fitste is ) en Bassong toch moeilijker maakt dan dat hij heeft gedaan. Daarbij was het een ondermaatste team optreden en je snapt niet dat ze niet eerder druk zetten en aanvallend spelen. Laatste 20 min deden ze dat wel en werden gelijk gevaarlijker
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71945042
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:12 schreef stevengerrard het volgende:
true true maar je mag toch verwachten van Torres dat hij het King ( die toch niet de fitste is ) en Bassong toch moeilijker maakt dan dat hij heeft gedaan. Daarbij was het een ondermaatste team optreden en je snapt niet dat ze niet eerder druk zetten en aanvallend spelen. Laatste 20 min deden ze dat wel en werden gelijk gevaarlijker
Torres speelde niet best, maar dat kwam ook omdat hij te makkelijk te verdedigen was door een gebrek aan aanvoer. Zoals je zelf al zegt moet er echt wat creativiteit bij, Liverpool in deze opstelling is te voorspelbaar en veel te makkelijk te verdedigen. Met Benayoun erbij ging het al wel iets beter.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:47:18 #109
198365 Morendo
The Real Deal
pi_71945084
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Gewoon Torres klonen.
Ik heb een betere oplossing: Rafa moet gewoon de telefoon pakken en Cedric van der Gun bellen. Hij is transfervrij, gretig en wil dolgraag in Engeland voetballen. Bovendien kan hij naast en vlak achter Torres spelen. Dat wordt een gouden duo.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71945333
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Torres speelde niet best, maar dat kwam ook omdat hij te makkelijk te verdedigen was door een gebrek aan aanvoer. Zoals je zelf al zegt moet er echt wat creativiteit bij, Liverpool in deze opstelling is te voorspelbaar en veel te makkelijk te verdedigen. Met Benayoun erbij ging het al wel iets beter.
Liverpool speelde te defensief en er was idd geen bijsluiting als we de bal eindelijk eens rond de 16 in bezit hadden. Dat kan je ook op conto Kuyt en Babel bijschrijven. Liverpool is net als de overige top zeer voorspelbaar, alleen Arsenal heeft meerdere spelers met creativiteit om zo openingen te creeren. Yossi is zon speler en daarom was het ook raar dat hij niet begon ipv Babel.

Hopelijk zorgt Rafa dat hij deze week 1 a 2 spelers erbij krijgt maar als je de geluiden mag geloven zijn dat hoofdzakelijk centrale verdedigers ipv een creatief brein op het middenveld.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71945367
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik heb een betere oplossing: Rafa moet gewoon de telefoon pakken en Cedric van der Gun bellen. Hij is transfervrij, gretig en wil dolgraag in Engeland voetballen. Bovendien kan hij naast en vlak achter Torres spelen. Dat wordt een gouden duo.
Dan zie ik liever Rene van Rijswijk
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71945889
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik heb een betere oplossing: Rafa moet gewoon de telefoon pakken en Cedric van der Gun bellen. Hij is transfervrij, gretig en wil dolgraag in Engeland voetballen. Bovendien kan hij naast en vlak achter Torres spelen. Dat wordt een gouden duo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71948490
Platje moet toch ook nog wel op te pikken zijn?
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:47:44 #114
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71948812
honda
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71951069
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:47 schreef One_conundrum het volgende:
honda
Is geen spits. Tevens vind ik het waanzin als een top 4 club van een van de grote competities hem haalt.

Topspeler in wording, dat zeer zeker. Maar wat heeft ie nu laten zien? 3 wedstrijden op het hoogste niveau in Nederland. Nou jeuj.
Als ik die wedstrijd zag tegen FC Utrecht, werd ie wel compleet uit de wedstrijd gespeelt door Silberbauer. Hij kreeg eenmaal wat ruimte en wist daar een geniaal schot uit te persen, dat klopt.

Maar als Silberbauer hem uit de wedstrijd kan spelen, heeft ie nog genoeg te leren voordat ie naar een top 4 ploeg kan gaan in de Premier League.
pi_71955929
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Is geen spits. Tevens vind ik het waanzin als een top 4 club van een van de grote competities hem haalt.

Topspeler in wording, dat zeer zeker. Maar wat heeft ie nu laten zien? 3 wedstrijden op het hoogste niveau in Nederland. Nou jeuj.
Als ik die wedstrijd zag tegen FC Utrecht, werd ie wel compleet uit de wedstrijd gespeelt door Silberbauer. Hij kreeg eenmaal wat ruimte en wist daar een geniaal schot uit te persen, dat klopt.

Maar als Silberbauer hem uit de wedstrijd kan spelen, heeft ie nog genoeg te leren voordat ie naar een top 4 ploeg kan gaan in de Premier League.
Maar silberbauer is dan ook van het niveau van Yaya Toure dus dat is niet heel vreemd
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71956732
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Is geen spits. Tevens vind ik het waanzin als een top 4 club van een van de grote competities hem haalt.

Topspeler in wording, dat zeer zeker. Maar wat heeft ie nu laten zien? 3 wedstrijden op het hoogste niveau in Nederland. Nou jeuj.
Als ik die wedstrijd zag tegen FC Utrecht, werd ie wel compleet uit de wedstrijd gespeelt door Silberbauer. Hij kreeg eenmaal wat ruimte en wist daar een geniaal schot uit te persen, dat klopt.

Maar als Silberbauer hem uit de wedstrijd kan spelen, heeft ie nog genoeg te leren voordat ie naar een top 4 ploeg kan gaan in de Premier League.
Scouts volgen hem toch al weken, probleem bij Honda is dat hij geen werkvergunning krijgt voor Engeland. Mocht liverpool hem kopen dan is hij toch niet direct inzetbaar en dat is juist wel wat we nodig hebben
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 17 augustus 2009 @ 20:17:25 #118
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71960201
Van der Vaart halen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:21:57 #119
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_71967225
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:17 schreef Doc het volgende:
Van der Vaart halen.
daar komen we dan idd weer op en ik zeg het al weken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_71969748
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Scouts volgen hem toch al weken, probleem bij Honda is dat hij geen werkvergunning krijgt voor Engeland. Mocht liverpool hem kopen dan is hij toch niet direct inzetbaar en dat is juist wel wat we nodig hebben
Tuurlijk wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71969781
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:43 schreef stevengerrard het volgende:
Torres was gister ook dramatisch en die wedstrijden heeft hij de laatste tijd wel erg vaak voor iemand die voorin de kar moet trekken. hopelijk is dat woensdag anders
Jij vond hem toch een topper?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71970419
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij vond hem toch een topper?
Ook toppers kunnen een mindere periode hebben.
pi_71971362
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
want mister wise guy?

Oh en Torres is en blijft een topper maar zondag was hij dramatisch. Dat hebben we allemaal, behalve jij uiteraard, wel eens
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71971799
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 07:29 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

want mister wise guy?

Lijkt me slim dat je de volgende keer gaat lezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71972247
het gaat over je antwoord op het Honda verhaal. Niet over Torres
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71984051
Wtf Sport1, bagger europa league wedstrijden voorrang geven aan liverpool - stoke Direct maar een mail gestuurd
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_72000790
Om de problemen achterin op te lossen en het missen van financieen gaan we het de oude boeg gooien

AEK heeft een bod van Liverpool op de 30 jarige verdediger Sotiris Kyrgiakos geaccepteerd. Volgens Sky bedraagt de som £ 3m. De Griek zou al onderweg naar Liverpool zijn om het contract te bespreken en medisch gekeurd te worden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72000946
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:59 schreef GieJay het volgende:
Wtf Sport1, bagger europa league wedstrijden voorrang geven aan liverpool - stoke Direct maar een mail gestuurd
Ik zag het ook ja. Terwijl ze nog een kanaal vrij hebben zelfs dacht ik

Dan de online stream maar :/
pi_72001849
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:02 schreef stevengerrard het volgende:
Om de problemen achterin op te lossen en het missen van financieen gaan we het de oude boeg gooien

AEK heeft een bod van Liverpool op de 30 jarige verdediger Sotiris Kyrgiakos geaccepteerd. Volgens Sky bedraagt de som £ 3m. De Griek zou al onderweg naar Liverpool zijn om het contract te bespreken en medisch gekeurd te worden
Is niet te hopen dat ie vaak gaat spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:36:39 #130
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72002259
Neej man, Zaterdag gelijk in de basis
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72002389
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:36 schreef One_conundrum het volgende:
Neej man, Zaterdag gelijk in de basis
Zaterdag? Haast maken achter die transfer en vandaag erin gooien!
pi_72002553
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:36 schreef One_conundrum het volgende:
Neej man, Zaterdag gelijk in de basis
Dat zal dan wel 0 uit 2 worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72002650
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat zal dan wel 0 uit 2 worden
Je weet echt maar 10% van de tijd waar je het over hebt he?
pi_72002834
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Je weet echt maar 10% van de tijd waar je het over hebt he?
what else is new
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72002901
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Je weet echt maar 10% van de tijd waar je het over hebt he?
Je 0 werkt niet goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72003021
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je 0 werkt niet goed
Zaterdag is Liverpool's 3e wedstrijd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2009 10:13:35 ]
pi_72003115
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Zaterdag is Liverpool's 3e wedstrijd
Ze moeten toch maandag spelen en niet zaterdag?
pi_72003414
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze moeten toch maandag spelen en niet zaterdag?
Klopt, tegen Aston. Ik ging ff uit van de post van One_conundrum, mijn fout
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 augustus 2009 @ 11:07:51 #139
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_72004384
Had dan Hyypia gehouden ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:24:20 #140
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72004906
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef Doc het volgende:
Had dan Hyypia gehouden ...
Ja, idd. Of Henchoz .

Barca zou een bod gedaan hebben op Riera. Kunnen we ze Babel niet aanbieden...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72005797
Misschien allebei en dan Silva terugkopen ....Of om Doc blij te maken Vd Vaart kopen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72006270
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:02 schreef stevengerrard het volgende:
Om de problemen achterin op te lossen en het missen van financieen gaan we het de oude boeg gooien

AEK heeft een bod van Liverpool op de 30 jarige verdediger Sotiris Kyrgiakos geaccepteerd. Volgens Sky bedraagt de som £ 3m. De Griek zou al onderweg naar Liverpool zijn om het contract te bespreken en medisch gekeurd te worden
Loopt er nou helemaal geen centrumverdediger in de jeugd die wat kan? Lijkt me toch wel een behoorlijke paniekaankoop dit.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:14:24 #143
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72006327
Net wat ik dacht. Genoeg jongeren die meededen in de voorbereiding...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72008392
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Loopt er nou helemaal geen centrumverdediger in de jeugd die wat kan? Lijkt me toch wel een behoorlijke paniekaankoop dit.
Kelly, Ayala zijn jongens die CB kunnen spelen. Alleen denk ik dat het niet verstandig is om ze zo 1,2,3 voor de leeuwen te gooien
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72022301
Gaat goed tegen Stoke.
pi_72025025


Hopelijk gaat het nu lopen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72026346
Laten we het hopen. Aston Villa is toch een ander formaat.
pi_72026767
Vorig jaar niet (5-0).... en dit jaar is Villa er niet op vooruit gegaan...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:05:47 #149
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72032290
Rafael Benítez heeft opgemerkt dat zijn ploeg nog wel wat creativiteit kan gebruiken en hoopt zaken te kunnen doen met Real Madrid. De Spaanse coach van Liverpool overweegt om de clubleiding een bod te laten uitbrengen op Rafael van der Vaart. De Nederlander is niet meer nodig in het Santiago Bernabéu en mag bij een goed bod vertrekken. Benítez wil dertien miljoen euro uitgeven aan de spelmaker. (The Times)


Jaaaaaaaaa
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72034161
Als dat waar is en door gaat: top
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72041991
Ik zou een MC-Hammer dansje doen als v/d vaart kwam.
pi_72046391
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:18 schreef WeebI het volgende:
Als dat waar is en door gaat: top
Das wel erg win-win voor jou.
pi_72046519
Mooie club voor Rafael
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 22:16:47 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72124989
Gewoon 0-2 achter

Nog 35 min op de klok
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72125103
Liverpool wat doe je?
pi_72125326
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Liverpool wat doe je?
Verliezen voor de tweede keer
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 22:32:41 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72125580
FERNANDO TORRES!!!! 1-2
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 22:35:00 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72125669
1-3

Penal Young
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72127125
  maandag 24 augustus 2009 @ 23:26:54 #160
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72127615


waarom moeten we van die gierige kut amerikanen aan de macht hebben bij pool
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72127871
Waar is de overtuiging en kracht van vorig jaar

Liverpool oogt soms alsof ze gewoon niet weten hoe die bal naar voren moet, en wat ze dr mee moeten doen
pi_72127929
Jullie hebben een jongen lopen die Lucas heet.. wat een nietsnut is dat zeg
pi_72127997
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:37 schreef Smeich het volgende:
Jullie hebben een jongen lopen die Lucas heet.. wat een nietsnut is dat zeg
Denk dat die ook mag gaan bankzitten zodra Aquilani fit is.

En Babel heeft nog altijd de prijs voor grootste Liverpool-nietsnut ja!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2009 23:40:41 ]
pi_72128030
Idd.. ik wou het net editen: en Babel
pi_72128124
Oja Aquilani vergeten! Missen jullie alonso?
pi_72128403
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef Rejected het volgende:
Oja Aquilani vergeten! Missen jullie alonso?
Ja Ik moet nog elke avond mezelf in slaap huilen.

ff serieus -> Ja. Mascherano is nu niet bepaald een spelverdeler, en Lucas lijkt die rol ook niet op te kunnen pakken.
pi_72128981
Kan ik niet kijken, wordt Liverpool ingemaakt. Jammer zeg

Welk punt geef je de wedstrijd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72131258
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ja Ik moet nog elke avond mezelf in slaap huilen.

ff serieus -> Ja. Mascherano is nu niet bepaald een spelverdeler, en Lucas lijkt die rol ook niet op te kunnen pakken.
Lucas, het grootste talent van Brazilie . Eerste 15 min dacht ik eindelijk beslissen ze de wedstrijd voor de rust is het 25 min later 0-2! Wat een gekluns en we hebben nu al evenveel wedstrijden verloren als vorig seizoen! Zo word het helemaal kat in het bakkie voor Chelsea en Scum.

Torres mist scherpte en is zeker nog niet in vorm en oh wat missen we een creative speler op het middenveld want Lucas is duidelijk te zwak om die rol op zich te nemen.

Maar waarom spelen we gewoon niet bij thuis wedstrijden aanvallender en offert Rafa 1 controlerende middenvelder op voor een extra spits. Villa stond ook 90 % van de tijd met 9 man te verdedigen.

Nu hebben we nog 6 dagen te tijd om minimaal 1 speler erbij te krijgen en hopelijk word Rafa wakker en verkoopt die Lucas, Babel en al die andere prutsers die de wedstrijd toch niet kunnen doen kantelen.

Al met al komen nu 4 wedstrijden die op "papier" gewonnen moeten worden voordat Chelsea aan de beurt is. Hopelijk hebben ze nu het licht gezien en snappen ze dat 12 punten het minimale is om in de buurt te blijven.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72132270
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 07:38 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Lucas, het grootste talent van Brazilie . Eerste 15 min dacht ik eindelijk beslissen ze de wedstrijd voor de rust is het 25 min later 0-2! Wat een gekluns en we hebben nu al evenveel wedstrijden verloren als vorig seizoen! Zo word het helemaal kat in het bakkie voor Chelsea en Scum.

Torres mist scherpte en is zeker nog niet in vorm en oh wat missen we een creative speler op het middenveld want Lucas is duidelijk te zwak om die rol op zich te nemen.

Maar waarom spelen we gewoon niet bij thuis wedstrijden aanvallender en offert Rafa 1 controlerende middenvelder op voor een extra spits. Villa stond ook 90 % van de tijd met 9 man te verdedigen.

Nu hebben we nog 6 dagen te tijd om minimaal 1 speler erbij te krijgen en hopelijk word Rafa wakker en verkoopt die Lucas, Babel en al die andere prutsers die de wedstrijd toch niet kunnen doen kantelen.

Al met al komen nu 4 wedstrijden die op "papier" gewonnen moeten worden voordat Chelsea aan de beurt is. Hopelijk hebben ze nu het licht gezien en snappen ze dat 12 punten het minimale is om in de buurt te blijven.
Ja dat snap ik dus ook niet. Of 4-4-2 in je thuiswedstrijden, of 4-5-1 met 2 aanvallende middenvelders achter de spits ipv 1

Misschien n plekje voor V/d vaart naast Gerrard?
pi_72133126
V/d Vaart is ws een utopie aangezien er nu alweer geluiden zijn dat Benitez dit seizoen niet gaat afmaken als hoofdtrainer. Uiteraard gaat dit maar om 1 ding en dat is de alsmaar opladende ruzie tussen Gillet / Hicks en Benitez. Benitez heeft te kennen gegeven dat er minimaal 1 speler bij moet komen en eerst had hij nog 10 miljoen te besteden echter is dit nu ineens teruggedraaid met de woorden "je krijgt geen geld meer!"
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72133166
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:14 schreef stevengerrard het volgende:
V/d Vaart is ws een utopie aangezien er nu alweer geluiden zijn dat Benitez dit seizoen niet gaat afmaken als hoofdtrainer. Uiteraard gaat dit maar om 1 ding en dat is de alsmaar opladende ruzie tussen Gillet / Hicks en Benitez. Benitez heeft te kennen gegeven dat er minimaal 1 speler bij moet komen en eerst had hij nog 10 miljoen te besteden echter is dit nu ineens teruggedraaid met de woorden "je krijgt geen geld meer!"
Ach, op zn ergst hebben we teminste een 20-jarig jubileum te vieren dit jaar
pi_72133443
Aquilani is in October weer fit toch?

Tot die tijd krijg je Bolton, Burnley, West Ham en Hull. Relatief makkelijk programma dus, kan weleens de enige reden zijn dat Liverpool niet al in October uitgeschakeld is voor de titel.

En dat er geen geld meer was kon iedereen toch al aan zien komen bij de aankoop van die Griek. Anders was dat wel Turner of Shawcross geworden.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72133551
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:28 schreef DemonCleaner het volgende:
Aquilani is in October weer fit toch?

Tot die tijd krijg je Bolton, Burnley, West Ham en Hull. Relatief makkelijk programma dus, kan weleens de enige reden zijn dat Liverpool niet al in October uitgeschakeld is voor de titel.

En dat er geen geld meer was kon iedereen toch al aan zien komen bij de aankoop van die Griek. Anders was dat wel Turner of Shawcross geworden.
Ik had nog hoop dat ze daar geld op gingen besparen om nog geld over te houden voor een creatieve speler
pi_72133840
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:28 schreef DemonCleaner het volgende:
Aquilani is in October weer fit toch?

Tot die tijd krijg je Bolton, Burnley, West Ham en Hull. Relatief makkelijk programma dus, kan weleens de enige reden zijn dat Liverpool niet al in October uitgeschakeld is voor de titel.

En dat er geen geld meer was kon iedereen toch al aan zien komen bij de aankoop van die Griek. Anders was dat wel Turner of Shawcross geworden.
Die griek is niet ipv gekomen. Benitez was op zoek naar een ervaren verdediger die de taak van Hyypia kon overnemen. Turner en Shawcross zijn dat zeker niet. Na zijn komst zijn er nog altijd genoeg geld voor bijv V/d Vaart te zijn geweest, anders hadden ze nooit 10 milj aan Real geboden. Dit is echter nu teruggedraaid omdat de mensen in New York waarschijnlijk weer iets anders in de planning hebben.

Qua oktober bedoel je samen met Scum uitgeschakeld aangezien dit weekend ook jullie 2e verliespartij bijgeschreven kan worden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72134186
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Die griek is niet ipv gekomen. Benitez was op zoek naar een ervaren verdediger die de taak van Hyypia kon overnemen. Turner en Shawcross zijn dat zeker niet. Na zijn komst zijn er nog altijd genoeg geld voor bijv V/d Vaart te zijn geweest, anders hadden ze nooit 10 milj aan Real geboden. Dit is echter nu teruggedraaid omdat de mensen in New York waarschijnlijk weer iets anders in de planning hebben.
Hyypia was een betrouwbare verdediger. Deze pipo kreeg bij de Rangers al geen nieuw contract.
quote:
Qua oktober bedoel je samen met Scum uitgeschakeld aangezien dit weekend ook jullie 2e verliespartij bijgeschreven kan worden
Arsenal is wel sterk gestart. Maar ik zie Man Utd wel winnen. Dat Fabregas niet mee doet scheelt natuurlijk ook. Maar goed, ik doelde er meer op dat ze die ploegen nog wel aan moeten kunnen zonder Aquilani, niet zozeer dat de selectie te zwak is om voor de titel te gaan.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72134912
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:02 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Hyypia was een betrouwbare verdediger. Deze pipo kreeg bij de Rangers al geen nieuw contract.
[..]

Arsenal is wel sterk gestart. Maar ik zie Man Utd wel winnen. Dat Fabregas niet mee doet scheelt natuurlijk ook. Maar goed, ik doelde er meer op dat ze die ploegen nog wel aan moeten kunnen zonder Aquilani, niet zozeer dat de selectie te zwak is om voor de titel te gaan.
Deze pipo kan die 10 wedstrijden die hij maximaal gaat spelen wel zijn taak doen. Als Sami ernog was geweest had hij ook niet veel gespeeld. Laten we reeel zijn, achterin is het probleem niet.

De selectie is precies dezelfde als vorig seizoen. Alonso is de enige die we missen maar daar hebben we Johnson voor terug. Ach na 3 wedstrijden valt er toch niks op te maken. Feit is wel dat de sleutelspelers snel in vorm moeten raken om de kar te gaan trekken! Qua Aquilani zit er volgens mij ook nog een week tussen voor interland verplichtingen dus ik verwacht wel dat hij minimaal voor chelsea uit mee moet kunnen doen. Het is wat Rafa zei: Heb hem voor 5 jaar gekocht en niet voor 5 wedstrijden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72135331
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:28 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Deze pipo kan die 10 wedstrijden die hij maximaal gaat spelen wel zijn taak doen. Als Sami ernog was geweest had hij ook niet veel gespeeld. Laten we reeel zijn, achterin is het probleem niet.

De selectie is precies dezelfde als vorig seizoen. Alonso is de enige die we missen maar daar hebben we Johnson voor terug. Ach na 3 wedstrijden valt er toch niks op te maken. Feit is wel dat de sleutelspelers snel in vorm moeten raken om de kar te gaan trekken! Qua Aquilani zit er volgens mij ook nog een week tussen voor interland verplichtingen dus ik verwacht wel dat hij minimaal voor chelsea uit mee moet kunnen doen. Het is wat Rafa zei: Heb hem voor 5 jaar gekocht en niet voor 5 wedstrijden
Johnson is inderdaad wel een verbetering. Vult Kuijt ook goed aan. En ik zie Aquilani ook wel slagen, het enige risico zit hem er denk ik in dat hij zich fysiek aan de PL moet aanpassen. Maar het is wel een erg goede voetballer. Zijn afwezigheid nu kan voor dit seizoen echter net even het verschil tussen wel of geen titel zijn.

Verder is het inderdaad nog wel vroeg in het seizoen. En eerlijk gezegd zie ik behalve Chelsea op dit moment niemand op WHL winnen. Thuis van Villa verliezen is niet best, maar nog altijd niet zo slecht als bij Burnley verliezen
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72135820
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:44 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Johnson is inderdaad wel een verbetering. Vult Kuijt ook goed aan. En ik zie Aquilani ook wel slagen, het enige risico zit hem er denk ik in dat hij zich fysiek aan de PL moet aanpassen. Maar het is wel een erg goede voetballer. Zijn afwezigheid nu kan voor dit seizoen echter net even het verschil tussen wel of geen titel zijn.

Verder is het inderdaad nog wel vroeg in het seizoen. En eerlijk gezegd zie ik behalve Chelsea op dit moment niemand op WHL winnen. Thuis van Villa verliezen is niet best, maar nog altijd niet zo slecht als bij Burnley verliezen
True true, echter ben ik van mening dat Arsenal, Chelsea en Spurs niet echt de moeilijkste tegenstanders hebben getroffen. Spurs heeft op het juiste moment LFC gehad want een lfc in vorm is anders dan de prutsers die ze nu getroffen hebben. Ik ben ervan overtuigd dat Spurs ff bovenverwachting resultaten halen maar vanaf okt wel weer terugkaatsen richting top middenmoot. Chelsea heeft alleen nog maar degradatiekandidaten gehad, Fulham heeft 1 seizoen gepiekt maar eindigen nu weer in de middenmoot. Tja dat jullie verliezen van Burnley uiteraard schandalig maar dat is eenmalig geweest.

Ach over 1 maand kunnen we de balans opmaken en daadwerkelijk kijken of er wederom een top 4 is en wie zich kandidaat mogen gaan noemen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72135867
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

True true, echter ben ik van mening dat Arsenal, Chelsea en Spurs niet echt de moeilijkste tegenstanders hebben getroffen.
Wut? Everton-uit geen moeilijke tegenstander?
pi_72135955
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:00 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Wut? Everton-uit geen moeilijke tegenstander?
Niet als ze achterin volledig open huis houden nee
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72135993
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:04 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Niet als ze achterin volledig open huis houden nee
Dat is mooi achteraf geklets omdat je nu weet wat het resultaat is. Vooraf riep iedereen dat het een zware start was en nu is het ineens een waardeloze tegenstander? Feit is dat Everton 'best of the rest' is geworden afgelopen jaar.

Misschien dat de grote broer uit Liverpool beter naar zichzelf kunnen kijken dan hun slechte presteren proberen te bagatelliseren door de tegenstanders van de tegenpartij als no-hopers af te schilderen. Maar dat is natuurlijk makkelijker
pi_72136121
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:59 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

True true, echter ben ik van mening dat Arsenal, Chelsea en Spurs niet echt de moeilijkste tegenstanders hebben getroffen. Spurs heeft op het juiste moment LFC gehad want een lfc in vorm is anders dan de prutsers die ze nu getroffen hebben. Ik ben ervan overtuigd dat Spurs ff bovenverwachting resultaten halen maar vanaf okt wel weer terugkaatsen richting top middenmoot. Chelsea heeft alleen nog maar degradatiekandidaten gehad, Fulham heeft 1 seizoen gepiekt maar eindigen nu weer in de middenmoot. Tja dat jullie verliezen van Burnley uiteraard schandalig maar dat is eenmalig geweest.

Ach over 1 maand kunnen we de balans opmaken en daadwerkelijk kijken of er wederom een top 4 is en wie zich kandidaat mogen gaan noemen
Mwah. Man Utd heeft op papier de makkelijkste wedstrijden gehad. Al kon je aan Everton - Arsenal wel zien dat dat niet altijd alles zegt. Spurs hebben zo'n hele makkelijke start niet gehad. Worden natuurlijk geen kampioen maar top 6 gaat wel lukken. En ik zou Fulham en Sunderland toch niet als degradatiekandidaten willen zien, was ook allebei uit dus dat zijn geen hele makkelijke wedstrijden. Al zal Fulham inderdaad wel iets zakken ten opzichte van vorig jaar. Terecht dat men erg positief is over die ploeg, maar 20 keer met je sterkste team kunnen starten is in de PL ongelofelijk veel en dat lukt niet nog een jaar.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72136269
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Dat is mooi achteraf geklets omdat je nu weet wat het resultaat is. Vooraf riep iedereen dat het een zware start was en nu is het ineens een waardeloze tegenstander? Feit is dat Everton 'best of the rest' is geworden afgelopen jaar.
Als je zelf gekeken hebt weet je ook wel dat Everton echt dramatisch slecht was. Zeker, Arsenal zelf speelde ook erg sterk, maar daarbij helpt het wel enorm mee dat de tegenpartij niet verdedigd.

Dat iedereen van tevoren had gedacht dat Everton-uit zwaar zou zijn klopt wel. Betekend niet dat ze geen hele slechte wedstrijden kunnen spelen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:21:33 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72136472
quote:
Benitez baalt: "Het moet veel beter"
25 augustus 2009


Liverpool wilde dit seizoen eindelijk weer eens landskampioen worden, maar voorlopig draait de ploeg voor geen meter. Tegen Aston Villa (1-3) werd maandag al de tweede nederlaag van het nog prille seizoen geleden. De achterstand op koplopers Tottenham Hotspur en Chelsea is hierdoor al opgelopen tot zes punten.

"We speelden gewoon niet goed genoeg", zegt manager Rafael Benitez over de wedstrijd tegen Villa. "We begonnen nog best aardig, maar daarna maakten we te veel fouten. De 0-1 was een eigen doelpunt en ook later in de wedstrijd maakten we fouten op cruciale momenten. Tegen een team als Aston Villa mag je geen onnodig balverlies lijden en dat gebeurde te veel. Dat moet beter", baalt hij.

Van een crisis wil Benitez nog niets weten. "Het belangrijkste is dat we komend weekend drie punten pakken tegen Bolton. Verder kijk ik nog niet. De enige manier om de weg naar boven in te slaan, is wedstrijden winnen. Ik ben er van overtuigd dat we dat kunnen. De ervaren spelers moeten ons op sleeptouw nemen."
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72137232
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:00 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Wut? Everton-uit geen moeilijke tegenstander?
Everton zat middenin de Lescott saga en missen Arteta. Dan is Everton uit niet moeilijker dan Sunderland of Stoke uit

Ach de grote broer staat nogsteeds boven de kleine broer en dat zal ook altijd zo blijven
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72137301
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Misschien dat de grote broer uit Liverpool beter naar zichzelf kunnen kijken dan hun slechte presteren proberen te bagatelliseren door de tegenstanders van de tegenpartij als no-hopers af te schilderen. Maar dat is natuurlijk makkelijker
Gelukkig volg je ook de rest van de conversatie, dan had je namelijk ook gelezen dat ik vind dat wij zelf schuldig zijn aan het gepruts
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72185340
Vandaag in de Daily Mail dat Johnson bijna 140.000 pond per weerk verdiend , is dat waar?

http://www.dailymail.co.u(...)etition-Chelsea.html
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72185617
Zal best waar zijn ja

Ben benieuwd hoeveel Carragher, Torres, Masche en Torres verdienen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72189396
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Vandaag in de Daily Mail dat Johnson bijna 140.000 pond per weerk verdiend , is dat waar?

http://www.dailymail.co.u(...)etition-Chelsea.html
En krijg je dat dus 52 weken betaald? Dat is ruim 7 miljoen
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_72193167
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:30 schreef mcyodogg het volgende:
Vandaag in de Daily Mail dat Johnson bijna 140.000 pond per weerk verdiend , is dat waar?

http://www.dailymail.co.u(...)etition-Chelsea.html
En dat voor zulke middelmaat
pi_72195612
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal best waar zijn ja

Ben benieuwd hoeveel Carragher, Torres, Masche en Torres verdienen
Torres staat maar 1x op de loonlijst hoor
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72195664
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

En dat voor zulke middelmaat
hahahahahahhah, Johnson middelmaat ... Beste rechtsback momenteel in de PL, engels international die ook zijn goaltjes meepikt. Topper is het
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72196529
Ik heb hem anders flink zien blunderen in de laatste interland tegen Nederland.
pi_72197218
ach iedereen heeft wel eens een blunder. Over het algemeen is en was Johnson altijd een constante factor waar hij ook speelde
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72202028
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:46 schreef stevengerrard het volgende:
ach iedereen heeft wel eens een blunder. Over het algemeen is en was Johnson altijd een constante factor waar hij ook speelde
De interland ervoor was het ook al raak

Aanvallend is het inderdaad de beste rechtsback van de PL. Verdedigend moet ie nog wat meer getest worden, was niet altijd zijn sterkste punt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:12:37 #196
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72202134
Nouja, robben gaat naar duitsland, dus die is niet te tester
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72202285
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef DemonCleaner het volgende:
Verdedigend moet ie nog wat meer getest worden, was niet altijd zijn sterkste punt.
Wel vreemd dat een verdediger die 17 miljoen pond heeft gekost, niet zo goed kan verdedigen.
pi_72202967
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Wel vreemd dat een verdediger die 17 miljoen pond heeft gekost, niet zo goed kan verdedigen.
17 miljoen vond ik ook wel aan de hoge kant ja. Maar goed, hij hoeft in de meeste wedstrijden waarschijnlijk ook niet zo heel veel verdedigend werk te doen met mensen als Mascherano en Kuijt ook in het team.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72203015
Als je met 1-3 thuis verliest van Aston Villa was er blijkbaar voldoende verdedigend werk te doen.
pi_72203467
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef ktnxbye het volgende:
Als je met 1-3 thuis verliest van Aston Villa was er blijkbaar voldoende verdedigend werk te doen.
Het lijkt me niet echt zijn fout dat een medespeler de bal in eigen doel kopt of een penalty weggeeft. En de andere goal was uit een corner.

Ik vind het wel een versterking. Alleen vind ik 17M wat veel, maar ik sluit niet uit dat hij ook dat bedrag nog wel waarmaakt. Hij kan ook nog wel een tijdje mee natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:21:28 #201
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_72247274
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef Fortitudo het volgende:


waarom moeten we van die gierige kut amerikanen aan de macht hebben bij pool
omdat ze de DIC afgeblazen hadden ... klote beslissing imho
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_72577822
Nadat de FIFA Chelsea zwaar heeft gestraft voor het onreglementair benaderen van (jeugd) spelers stromen bij de FIFA de klachten binnen na Manchester United en Manchester City is nu ook Liverpool aangeklaagd door Crewe Alexandria de club uit league one beticht Liverpool ervan de pas 15 jarige Max Clayton illegaal te hebben benaderd

Wanneer de FIFA de zaak tegen Liverpool behandeld is nog niet bekend
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:05:45 #203
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72578022
hopelijk kan liverpool met een vernieuwde selectie in 2011 de premier league winnen. al verwacht ik niet dat dat gebeurt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:26:38 #204
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72578560
Met welk geld moeten ze dan vernieuwen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72678019
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:58:24 #206
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72678054
wat een prestatie

dit wordt gewoon weer een kutseizoen met hopelijk nog een 4e plek
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72678420
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom start Benayoun niet? Liverpools meest creatieve speler, denk ik.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:42 schreef Smeich het volgende:
Volgens mij is dat zo'n speler die 90 minuten lang niets kan brengen maar dit allemaal wel kan in pakweg 20.
Altijd leuk, jezelf quoten na zo'n actueel gerelateerde opmerking
pi_72713242
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:58 schreef Fortitudo het volgende:
wat een prestatie

dit wordt gewoon weer een kutseizoen met hopelijk nog een 4e plek
want prima wedstrijd en laatste minuten gas terug voor de champions league. Komende weken deze vorm,qua winnen van wedstrijden en dan wederom de 3 punten wegpakken op S.B.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_72820560
Heeft Aquilani al gespeeld?
  woensdag 16 september 2009 @ 21:39:42 #210
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72820670
geblesseerd
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72899529
Dit is wel grappig:

Feyenoord - PSV
VVV - Ajax

Chelsea - Tottenham
West Ham United - Liverpool

Mijn 2 favo clubs kunnen dus de grote winnaars worden van dit weekend (duimen voor gelijkspel bij de toppers), maar vvv en whu uit is altijd lastig..
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:37:39 #212
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72915436
weer 3 punten

was ff moeilijk

kuyt en babel speelden beiden verdienstelijk (voor babel zijn doen )

torres scoorde ook weer eens
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72915507
Hoe doet Insua het?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:44:05 #214
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72915607
gewonnen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 september 2009 @ 22:49:04 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_72919259
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doet Insua het?
Niet slecht, imho. Ook niet sensationeel goed, maar zeker ook gezien zijn leeftijd prima.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_72925680
het was wederom met de billen samengeknepen maar uiteindelijk toch 3 punten, het enige wat telt.
Hopelijk kan aquilani over 2 weken zijn opwachting maken voor wat meer creativiteit op het middenveld

1e helft waren de CB schijnbaar nog niet geheel wakker en ik heb Carra nog nooit zon slechte helft zien spelen!

Insua is bezig aan een goed seizoen, op die leeftijd en dan toch wekelijks op een constant niveau spelen doet ie het imo zeer goed.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_74126164
Ik was dit topic al kwijt, schopje!

Mag ook wel na zondag
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:36:50 #218
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_74126296
dat komt doordat niemand hier meer post ej
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_74126430
Kaarten voor Liverpool - Chelsea volgend jaar

Mooie wedstrijd afgelopen weekend, vooral de 2e helft dan.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_74158125
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef FJD het volgende:

Mooie wedstrijd afgelopen weekend, vooral de 2e helft dan.
  donderdag 5 november 2009 @ 00:32:21 #221
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_74407566
Waarom speelde Liverpool vandaag in blanco shirts? Erg mooi dat shirt zonder reclame trouwens.
  donderdag 5 november 2009 @ 09:05:15 #222
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_74409975
drankreclame mag niet in frankrijk
  donderdag 5 november 2009 @ 13:10:46 #223
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_74416780
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:05 schreef Grimm het volgende:
drankreclame mag niet in frankrijk
Ik zag wel reclameborden van Heineken langs de kant. Of zijn die tegenwoordig ook digitaal?
pi_74615245
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Ik zag wel reclameborden van Heineken langs de kant. Of zijn die tegenwoordig ook digitaal?
Dat is een sponsor van de CL, dat mag dan wel weer blijkbaar.
pi_74624159
Thuis Birmingham city 2 punten van je af laten pakken, ongelovelijk, ik kan niet wachten tot iedereen weer fit wordt
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_74631924
quote:
Op donderdag 12 november 2009 03:42 schreef GieJay het volgende:
Thuis Birmingham city 2 punten van je af laten pakken, ongelovelijk, ik kan niet wachten tot iedereen weer fit wordt
Misschien Benitez eruit plempen? Ik hoor dat Ron Jans volgend jaar niks te doen heeft
pi_74637590
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Misschien Benitez eruit plempen? Ik hoor dat Ron Jans volgend jaar niks te doen heeft
Leonardo geen optie?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_85201192
Volgens mij is er geen ander Liverpool topic?

Heeft iemand tips om kaartjes te kopen voor een wedstrijd, vanuit Nederland? Had al gevonden dat je meekan met The Dutch Branch van de Liverpool fanclub, maar zijn er nog andere opties?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:44:18 #229
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87290058
De nieuwe naam: Liverpool Red Sox?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:04:55 #230
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87386356
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:44 schreef popolon het volgende:
De nieuwe naam: Liverpool Red Sox?

[ afbeelding ]
Ik denk dat het contract met New Englands Sport Venture nog niet rond is. Hicks en Gillett hebben het bod van dat consortium nog niet goedgekeurd.

Het is overigens wel dringen geblazen: als Liverpool aanstaande vrijdag de lening van Bank of Scotland niet terugbetaalt, dan incasseert de club faillissement en negen punten aftrek.

Aan de andere kant wil ik wel weten of NESV in staat is The Reds terug te brengen naar de top...
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:05:57 #231
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_87386379
mjaa, daar hebben wij ook verschillende discussies over, maar het zou wel goed moeten komen volgens Broughton.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:01:59 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87464414
quote:
Miljardair Peter Lim uit Singapore heeft een bod van 360 miljoen pond, omgerekend 412 miljoen euro, uitgebracht op Liverpool.
Wordt een aardige soap zo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_87465919
Iemand een idee wanneer de rechtszaak is? Die zou toch al afgelopen moeten zijn?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:31:57 #234
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87467669
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef GieJay het volgende:
Iemand een idee wanneer de rechtszaak is? Die zou toch al afgelopen moeten zijn?
Die was al geweest dacht ik.

Ik vermoed dat Gillett en Hicks nog meer zand kopen voor hun lopertjes...
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:15:56 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_87623433
Geweldig nieuws. :) The only way is up.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:30:00 #236
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87658978
Het NESV-effect is uitgebleven.

Sterker nog: NESV heeft in zijn clausule bedongen aan het contract van Roy Hodgson te morrelen als resultaten uitblijven.
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:27:38 #237
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_87661992
Het is andersom. In het contract van Hodgson staat een clausule dat een nieuw bestuur hem mag ontslaan.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_87662436
Degradatie
  Forum Admin woensdag 29 augustus 2012 @ 01:38:38 #239
35723 crew  GGMM
pi_116135205


Hopelijk gaat hij dit jaar wat meer scoren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_116135253
Nee gaat em weer niet worden, zelfs niet met Sahin
pi_116135375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 01:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Hopelijk gaat hij dit jaar wat meer scoren.
Tja in deze competitie kan hij het niet alleen doen, hopelijk gaat dat team gewoon even lekker draaien.
pi_116155002
quote:
Liverpool weer lange tijd zonder Lucas Leiva

Liverpool kan de komende twee tot drie maanden niet beschikken over Lucas Leiva. De Braziliaanse middenvelder viel zondag in de eerste minuten van het duel tegen Manchester City uit met een dijbeenblessure.

De 25-jarige Leiva keerde vorige maand terug in de selectie van Liverpool, nadat hij sinds november vorig jaar aan de kant had gestaan met een zware knieblessure. „Geen woorden om mijn gevoelens te beschrijven op het moment”, schreef hij woensdag op Twitter. „Het is moeilijk om positief te zijn, maar ik ben er zeker van dat er betere dagen zullen komen.”
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:15:26 #243
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_142889152
Na een kleine 2 jaar weer een post in dit topic. Wat is er veel veranderd in die tijd voor Liverpool..
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:21:05 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142889340
Wat ene goed topic
Oh.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:25:55 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142889489
Wat vinden jullie van de aankopen dit jaar?
Oh.
pi_142890233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat vinden jullie van de aankopen dit jaar?
Ik vind ze wel goed. Nog een back en een spits voor de bank en dit is een geslaagde transferperiode. Verder vind ik dat we GEEN spits moeten halen voor de basis. 4-3-3/4-2-3-1 past beter vind ik. Ten slote moet Lovren ipv Skrtel spelen.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:52:47 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890255
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik vind ze wel goed. Nog een back en een spits voor de bank en dit is een geslaagde transferperiode. Verder vind ik dat we GEEN spits moeten halen. 4-3-3/4-2-3-1 past beter vind ik. Ten slote moet Lovren ipv Skrtel spelen.
Uh oké.

Skrtel is trouwens niks inderdaad.
Oh.
pi_142890273
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uh oké.

Skrtel is trouwens niks inderdaad.
Ik bedoelde GEEN spits voor de basis.
pi_142890289
Ik wist niet eens dat er een LFC topic was :P
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:54:07 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890291
Mignolet

Johnson ( :') ) - Lovren- Sakho - aankoop

Henderson-Gerrard-Lallana

Markovic-Sturridge- Sterling

Zoiets?
Oh.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:54:33 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik wist niet eens dat er een LFC topic was :P
Nee ik ook niet, vroeg het me vandaag opeens af :')

OP mag wel aangepast worden in het nieuwe deel
Oh.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:56:26 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890336
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik bedoelde GEEN spits voor de basis.
Ze hebben al genoeg spitsen. Misschien nog een vleugelspeler en een back erbij.
Oh.
pi_142890351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hebben al genoeg spitsen. Misschien nog een vleugelspeler en een back erbij.
Vleugelspelers heeft LFC ook al genoeg. Sterling, Markovic, Lallana, Suso, Ibe,Sturridge en Coutinho
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:57:36 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Vleugelspelers heeft LFC ook al genoeg.
Markovic, Sterling en voor de rest?
Oh.
pi_142890372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze hebben al genoeg spitsen. Misschien nog een vleugelspeler en een back erbij.
Sturridge, Lambert en Borini. Ik wil liever geen Borini of Lambert zien wanneer Sturridge geblesseerd is.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:58:14 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890374
Sturridge meer een spits en Coutinho en Lallana meer middenvelders. Maar is niet perse nodig dan. Alleen linksback dan nog. Die Alberto Moreno van Sevilla is kandidaat toch nog?
Oh.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:58:48 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890384
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Sturridge, Lambert en Borini. Ik wil liever geen Borini of Lambert zien wanneer Sturridge geblesseerd is.
Borini wordt verkocht toch?

En aangezien de transfer van Remy niet doorging denk ik dat Liverpool wel nog bezig is om een extra spits te halen. Misschien Bony?
Oh.
pi_142890411
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Borini wordt verkocht toch?

En aangezien de transfer van Remy niet doorging denk ik dat Liverpool wel nog bezig is om een extra spits te halen. Misschien Bony?
Borini wilt bij LFC blijven en is geblesseerd. Bony is te duur voor de bank.
pi_142890426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sturridge meer een spits en Coutinho en Lallana meer middenvelders. Maar is niet perse nodig dan. Alleen linksback dan nog. Die Alberto Moreno van Sevilla is kandidaat toch nog?
Lallana speelde regelmatig als LM bij Southampton hoor. Coutinho en Sturridge hebben regelmatig als buitenspelers gespeeld.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:01:09 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Borini wilt bij LFC blijven en is geblesseerd. Bony is te duur voor de bank.
Andere goede, goedkope backup spits dan halen. Maar wie :P
Oh.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:01:45 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Lallana speelde regelmatig als LM bij Southampton hoor. Coutinho en Sturridge hebben regelmatig als buitenspelers gespeeld.
Dat weet ik, maar dat zijn niet hun sterkste posities. Al kan Coutinho misschien nog wel, maar Sturridge is nu echt eerste spits.
Oh.
pi_142890461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Andere goede, goedkope backup spits dan halen. Maar wie :P
Muriel :P
pi_142890491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat zijn niet hun sterkste posities. Al kan Coutinho misschien nog wel, maar Sturridge is nu echt eerste spits.
Weet, maar desnoods kan hij als een buitenspeler spelen. Lallana is echt goed als LM, ik weet nog dat hij Johnson heel de wedstrijd dolde in 2012. Coutinho is veeeeel beter op CAM dan LM.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:04:19 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890510
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Weet, maar desnoods kan hij als een buitenspeler spelen. Lallana is echt goed als LM, ik weet nog dat hij Johnson heel de wedstrijd dolde in 2012. Coutinho is veeeeel beter op CAM dan LM.
Liverpool speelt toch met de punt naar achteren met Gerrard als "6"?

Dan kan Lallana prima op linkshalf :P Want Sterling moet ook spelen natuurlijk
Oh.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:04:34 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890519
Wel prima brede selectie zo van Liverpool, mag ook wel met het oog op de CL :)
Oh.
pi_142890593
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel prima brede selectie zo van Liverpool, mag ook wel met het oog op de CL :)
Vind ik ook.
Mignolet/Jones
Flanagan/Johnson-Lovren/Skrtel/Toure-Sakho/Coates-Enrique/niewe lb
Gerrard/Lucas
Henderson/Can
Coutinho/Suso
Sterling/Markovic-Sturridge/Lambert-Lallana/Ibe

Lijkt mij goed voor de top 4
pi_142890602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Liverpool speelt toch met de punt naar achteren met Gerrard als "6"?

Dan kan Lallana prima op linkshalf :P Want Sterling moet ook spelen natuurlijk
Normaal speelt LFC wel zo
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:08:08 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:07 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Mignolet/Jones
Flanagan/Johnson-Lovren/Skrtel/Toure-Sakho/Coates-Enrique/niewe lb
Gerrard/Lucas
Henderson/Can
Coutinho/Suso
Sterling/Markovic-Sturridge/Lambert-Lallana/Ibe

Lijkt mij goed voor de top 4
Dan kunnen ze volgend jaar misschien een paar bewezen toppers aantrekken om echt de stap naar de top te maken :)
Oh.
pi_142890663
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan kunnen ze volgend jaar misschien een paar bewezen toppers aantrekken om echt de stap naar de top te maken :)
Zal kunnen. Alleen kan ik geen topper bedenken die weg zou willen/ de club zou laten gaan.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:09:38 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142890680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Zal kunnen. Alleen kan ik geen topper bedenken die weg zou willen/ de club zou laten gaan.
Reus mag volgend jaar weg voor 35 miljoen. Dat kan Liverpool neerleggen als ze weer CL halen.
Oh.
pi_142890763
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Reus mag volgend jaar weg voor 35 miljoen. Dat kan Liverpool neerleggen als ze weer CL halen.
Volgens mij is de budget van LFC elk seizoen minimaal 50 mil. Dus dat kunnen ze sws neerleggen.
Verder zullen alle top ploegen dan geinteresseerd zijn in hem. Dus dat is onwaarschijnlijk
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:35:37 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142891370
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Volgens mij is de budget van LFC elk seizoen minimaal 50 mil. Dus dat kunnen ze sws neerleggen.
Verder zullen alle top ploegen dan geinteresseerd zijn in hem. Dus dat is onwaarschijnlijk
Hmm ja, dan moet Liverpool maar kampioen worden. Dan kunnen ze hem misschien overtuigen.
Oh.
pi_142891422
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hmm ja, dan moet Liverpool maar kampioen worden. Dan kunnen ze hem misschien overtuigen.
Kans is klein. Maar 5% :P
Chelsea en Man City eindigen sws in de top 2. De andere 2 plaatsen zullen LFC/Arsenal/Spurs/Man U of Everton zijn.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:38:51 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142891462
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Kans is klein. Maar 5% :P
Chelsea en Man City eindigen sws in de top 2. De andere 2 plaatsen zullen LFC/Arsenal/Spurs/Man U of Everton zijn.
Nee, ik denk dat Manchester United kampioen gaat worden door het gebrek aan Europees voetbal, Louisgod en er komen vast nog wat goede aankopen aan.
Oh.
pi_142891522
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat Manchester United kampioen gaat worden door het gebrek aan Europees voetbal, Louisgod en er komen vast nog wat goede aankopen aan.
Vidal is de enige topper die zal willen komen. Di Maria en Sanchez hebben ze al afgewezen. Verder hebben Man City en Chelsea een betere basiself en een betere selectie. 3-5-2 gaat ook hopeloos mislukken. Dat zagen we nog in Arsenal-LFC vorig seizoen.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:42:30 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142891561
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Vidal is de enige topper die zal willen komen. Di Maria en Sanchez hebben ze al afgewezen. Verder hebben Man City en Chelsea een betere basiself en een betere selectie. 3-5-2 gaat ook hopeloos mislukken. Dat zagen we nog in Arsenal-LFC vorig seizoen.
Louis is er nog niet helemaal uit wat het systeem wordt dit seizoen, en ik denk dat hij wel weer spelers boven zichzelf kan laten uitstijgen.
Oh.
pi_142891621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Louis is er nog niet helemaal uit wat het systeem wordt dit seizoen, en ik denk dat hij wel weer spelers boven zichzelf kan laten uitstijgen.
Dat denk ik niet. Ik denk dat veel spelers zich gaan irriteren aan hem.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:45:38 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142891645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat veel spelers zich gaan irriteren aan hem.
Eerste seizoen is dat meestal nog niet zo erg, komt pas in het tweede/derde seizoen
Oh.
pi_142891667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eerste seizoen is dat meestal nog niet zo erg, komt pas in het tweede/derde seizoen
Hij heeft laatst uitgelegd aan Rooney hoe hij het best kan schieten. Iemand zoals Rooney zal dit sws wel lullig vinden.
pi_142891685
Moreno zal niet komen, LFC wilt de extra 4 mil niet betalen terwijl ze nog 60 mil over hebben...
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:48:00 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142891712
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Moreno zal niet komen, LFC wilt de extra 4 mil niet betalen terwijl ze nog 60 mil over hebben...
Wie is er nog meer een optie voor linksback?
Oh.
pi_142891741
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie is er nog meer een optie voor linksback?
Davies was de 2de keus. Echter is hij nu in London. Betrand was de 3de keus, echter denk ik dat ze het nog 1x gaan proberen bij Moreno wanneer de transferperiode bijna afgelopen is.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:49:59 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142891770
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Davies was de 2de keus. Echter is hij nu in London. Betrand was de 3de keus, echter denk ik dat ze het nog 1x gaan proberen bij Moreno wanneer de transferperiode bijna afgelopen is.
Allemaal maar matige keuzes zo.

Kunnen ze beter die 4 miljoen extra neerleggen.
Oh.
pi_142891818
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Allemaal maar matige keuzes zo.

Kunnen ze beter die 4 miljoen extra neerleggen.
Ik vind Davies eigenlijk beter dan Moreno. Moreno is defensief zwak, maar aanvallend goed. Sevilla vraagt 25 mil en LFC wilt niet verder gaan dan 20 mil. 1 jaar met Enrique is ook geen ramp.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:53:37 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142891876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik vind Davies eigenlijk beter dan Moreno. Moreno is defensief zwak, maar aanvallend goed. Sevilla vraagt 25 mil en LFC wilt niet verder gaan dan 20 mil. 1 jaar met Enrique is ook geen ramp.
Enrique lag er vorig jaar lang uit. Maar ze kunnen beter dan nu helemaal goed aanpakken als ze toch bezig zijn :P. Geen zwakke plekken meer.
Oh.
pi_142891918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Enrique lag er vorig jaar lang uit. Maar ze kunnen beter dan nu helemaal goed aanpakken als ze toch bezig zijn :P. Geen zwakke plekken meer.
Ik vond LB helemaal geen zwakke plek. Enrique vind ik goed genoeg. Defensief goed en aanvallend redelijk. Snel, maar ook sterk. Ik vind Johnson juist afschuwelijk.
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:57:45 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142892018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik vond LB helemaal geen zwakke plek. Enrique vind ik goed genoeg. Defensief goed en aanvallend redelijk. Snel, maar ook sterk. Ik vind Johnson juist afschuwelijk.
Ja maar Enrique was wel heel lang geblesseerd, dan blijft er weinig achter.

Over Johnson heb je gelijk, dat is echt een vreselijke speler. Zou nog niet eens meekunnen bij Helmond Sport.
Oh.
pi_142892059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar Enrique was wel heel lang geblesseerd, dan blijft er weinig achter.

Over Johnson heb je gelijk, dat is echt een vreselijke speler. Zou nog niet eens meekunnen bij Helmond Sport.
Ik denk niet eens dat hij in de topklasse zou mee kunnen. Zo slecht is Johnson wel. Enrique leek in de laatste oefenwedstrijden fit.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:00:04 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142892088
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat hij bij de topklasse zou mee kunnen. Zo slecht is Johnson wel. Enrique leek in de laatste oefenwedstrijden fit.
Snap ook niet dat ze Johnson niet verkopen. Ze kunnen toch wel een betere rechtsback vinden, zelfs van der Wiel is beter.
Oh.
pi_142892165
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Snap ook niet dat ze Johnson niet verkopen. Ze kunnen toch wel een betere rechtsback vinden, zelfs van der Wiel is beter.
Van Der Wiel is niet veel beter. Wel een upgrade,maar geen grote. LFC zou die jonge RB van Atletico
willen huren. Ik vind Flanagan goed genoeg voor de RB positie. Dus het liefst zie ik Moreno voor de toekomst zien komen.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:03:33 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142892225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Van Der Wiel is niet veel beter. Wel een upgrade,maar geen grote. LFC zou die jonge RB van Atletico
willen huren. Ik vind Flanagan goed genoeg voor de RB positie. Dus het liefst zie ik Moreno voor de toekomst zien komen.
Posities moeten toch dubbel bezet zijn, dus kan Flanagan strijden met een nieuwe goede rechtsback. En Johnson lekker verkopen aan een 6e klasser.
Oh.
pi_142892304
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Posities moeten toch dubbel bezet zijn, dus kan Flanagan strijden met een nieuwe goede rechtsback. En Johnson lekker verkopen aan een 6e klasser.
Kelly kan ook als RB spelen he. Ik zie die RB van Atletico graag komen hoor, maar ik vind Moreno belangrijker.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:06:38 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142892371
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Kelly kan ook als RB spelen he. Ik zie die RB van Atletico graag komen hoor, maar ik vind Moreno belangrijker.
Ik ook, dus hopelijk maakt Liverpool het snel rond.
Oh.
pi_142892536
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ook, dus hopelijk maakt Liverpool het snel rond.
Het is rond hem redelijk stil. Dus ik verwacht het niet.
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:10:53 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142892557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Het is rond hem redelijk stil. Dus ik verwacht het niet.
Kan zomaar opeens los gaan.

En ik verwacht nog een spits trouwens, omdat ze toch voor Remy gingen maar dat ging niet door. Maar ze zoeken dus wel nog een aanvaller
Oh.
pi_142892736
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan zomaar opeens los gaan.

En ik verwacht nog een spits trouwens, omdat ze toch voor Remy gingen maar dat ging niet door. Maar ze zoeken dus wel nog een aanvaller
Ze zullen waarschijnlijk voor Jay Rodriguez gaan....
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:16:45 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142892776
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ze zullen waarschijnlijk voor Jay Rodriguez gaan....
Southampton laat niet nog meer spelers gaan.

En dat hele Southampton leegkopen begint wel een beetje treurig te worden
Oh.
pi_142892837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Southampton laat niet nog meer spelers gaan.

En dat hele Southampton leegkopen begint wel een beetje treurig te worden
Southampton wordt verkocht, waarschijnlijk zal hij naar Spurs gaan. Verder wordt LFC niet gelinkt met een spits
pi_142893378
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Moreno zal niet komen, LFC wilt de extra 4 mil niet betalen terwijl ze nog 60 mil over hebben...
Moeilijk doen om 4 miljoen euro. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142893792
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef superniger het volgende:

[..]

Moeilijk doen om 4 miljoen euro. :')
25 mil voor een LB is niet niks...
pi_142893849
Op naar 22
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')