abonnement Unibet Coolblue
pi_245907
Wat een geknipt en gemaakt zooitje is het allemaal zeg
Blijft zich verbazen
pi_245908
Wat een onzin zeg, dat oortje van Rolf X. het is toch niet live !!
Blijft zich verbazen
pi_245909
oeieoeieoei. Ruud hangt de lamme zak uit. Is dit soms opgenomen de dag na dat feestje van Ruud in die discitheek ? waar ie zo lam was als een aangeschoten konijn ?., Mona heeft de Panty al kapot en heee, dat rokje van Mona is wel erug! kort !

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 03 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_245910
Wat heeft Mona mooie gaten in haar panties
pi_245911
Tara heeft nu helemaal een dikke kont gekregen!
Emmy
  donderdag 3 februari 2000 @ 22:46:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245912
En wat is Sabine eng!!
Terug uit het enge bos
pi_245913
Beetje trieste poging van rolfje, cas spijkers uitnodigen
Hoezo niet de ex-bewoners confronteren met schokkende beelden??
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 3 februari 2000 @ 22:54:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245914
Wauw, wat doet Cas populair

En Ruud zo heerlijk enthousiast , daar komt geen woord uit.

Terug uit het enge bos
pi_245915
Ik vind Bianca er nogal verlopen uitzien.
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:00:00 #10
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245916
Spannend, praten over geld en meteen klopt de informatie van Rolf niet. Duidelijk dat Bart Maurice geen geld wil geven.
Terug uit het enge bos
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:04:00 #11
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_245917
probeert Veronica Bart nu als geldwolf af te schilderen?
dat ze die 15.000,-- voor het voetlicht brengen als item van de laatste 5, terwijl dat de laatste avond besloten is, wat een slechte voorbereiding. Rolf zat met z'n hoofd nog in Italie bij het mislukte programma.

wat moet ik hier nu neerzetten?
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:09:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_245918
bart en sabine, plieeez, ik heb bij catherine ( ) betere interviews gezien..
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:14:00 #13
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245919
Laf van Ruud dat hij nu niet meer toe durft te geven dat hij het Willem nog steeds niet vergeven heeft. Hij is nu wel anders dan in het interview 'Hoe is het nu met ....'
Terug uit het enge bos
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:15:00 #14
1234 HiZ
Istanbullu
pi_245920
Gelukkig wordt nu die nep-relatie van Sabine en Bart de nek omgedraaid. En in schijnheiligheid kan Ruud Willem nog een lesje geven zeg
pi_245921
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het geweldig!!!

Nog steeds een kutkip, niks veranderd!!!

  donderdag 3 februari 2000 @ 23:20:00 #16
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245922
Het is wel weer helemaal 'net als vroeger'. Ik wil zo weer terug naar de dagelijkse BB-uitzendingen!
Terug uit het enge bos
pi_245923
De vergelijking van Rolf, met die elfstedentocht. Kop over kop en dan op het laatst iets sneller. Groot gelijk Willem, dat je zegt dat het nomineren verplicht was. !!

HUH ? was er een feesie bij Anouk ? Studentenfeesie zeker. heeft Ruud daar te veel gehad waarschijnlijk. ! Noekie gaat trouwens niet in de Playboy. Groot gelijk meid. Alhoewel ik dat liever zou zien dan Sabine. Ben blij dat Bianca niet gevraagd is. Die had het namelijk gedaan !

Blijft zich verbazen
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:23:00 #18
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_245924
Mis ik iets??? Je hebt de kans om binnen korte tijd gigaaaaaaaaaaaaaaantisch binnen te lopen, en dan ga je bij de plantsoenendienst werken?????
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:24:00 #19
1464 ART
FOK!member
pi_245925
Wat een duffe boel. Die lui hadden elkaar niks te melden en hébben elkaar niks te melden. En oei oei wat had Maurice een citroen achter de kiezen toen Bart hem die 15.000 niet beloofde. Hij zat inwendig te koken. 100 dagen lang was het advies: laat je eens gaan Maurice. Dan was het misschien nog spannend geworden. En ook nu geldt dat weer.
Zo, ze gaan weer verder babbelen.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_245926
Ja, Anouk heeft geprobeerd een anoniem reünietje te houden bij haar thuis. Er was toch een journalist over de schutting geklommen. Ik wacht al weken op foto's.....
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:28:00 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_245927
quote:
op 02-03-2000 om 11:20 PM schreef Bor het volgende:
Het is wel weer helemaal 'net als vroeger'. Ik wil zo weer terug naar de dagelijkse BB-uitzendingen!


Ik niet, ben heel januari bezig geweest met achterstallige rekeningen, onderhoud, was, afwas, opa's & oma's, werk, leven...

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:28:00 #22
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245928
O je weer een verlopen artiest!
Zitten ze al uren te roepen om Paul de Leeuw krijgen ze René Froger .

Zucht, het is echt weer helemaal als vroeger.
* Bor is terug in de nostalgische decembermaand.

Terug uit het enge bos
pi_245929
Zagen Jullie het ? Rene Froger komt binnen en je zag Tara aan Ruud vragen: Wie is dat ???

Opvallend dat alleen Anouk, Bart en Willem bier drinken. !

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 03 Februari 2000).]

Blijft zich verbazen
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:33:00 #24
242 Pinball
Electric Monk
pi_245930
quote:
op 02-03-2000 om 11:31 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Zagen Jullie het ? Rene Froger komt binnen en je zag Tara aan Ruud vragen: Wie is dat ???


Ben jij de nieuwe bewoner ????

Nee ik ben Anouk, de zangeres

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2000 @ 23:36:00 #25
862 Arcee
Look closer
pi_245931
Wat ontzettend flauw van Bart en Sabine om niks te vertellen zeg. Als je willekeurig iemand op straat aanvalt met een camera zal die je heel wat willen vertellen over zijn/haar leven en zij die 100 dagen lang 24 per dag met een camera gevolgd zijn willen ineens niets meer zeggen?? Waar slaat dat nou op? Errug flauw.

En wat is Ruud nog altijd onzettend pissig dat Willem hem genomineerd heeft zeg... ze hebben het dan wel zogenaamd goed gemaakt, maar de frustratie straalt er nog altijd vanaf bij Ruud. En wat stond Willem er ook bij als een zielig mannetje. Nee, het komt nooit meer goed tussen die twee.

pi_245932
Damn, ik was bijna helemaal afgekickt........
Ik hoop dat ik niet helemaal weer terug bij af ben.....
pi_245933
Ik had toch een iets flitsender einde verwacht, ipv dit einde met "Rene Froger"
Maar wel leuk om iedereen weer eens terug te zien. Wat zag Ruud eruit, die heeft gisteravond natuurlijk handtekeningen en foto uitgedeeld in discoteken. Jammer dat het nu echt afgelopen is, ik heb nooit erg veel gepost maar altijd veel gelezen, maar ik zal het wel missen. Gelukkig zijn er ook nog andere forum rubrieken, en we mogen hopen dat de bus en Big Brother 2000 net zo leuk worden als Big Brother 1999.

Tot ziens


pi_245934
Ik vond Bart & Sabine wel cute eigenlijk, met de kipjes enzo. Ja best wel...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_245935
BooBoosan--> helemaal gelijk. dat was ook een stukje dat weer het meest aan het BB tijdperk deed terugdenken. Gezellig kletsen, en niet doorhebben dat je toch weer wordt gevolgd.
Blijft zich verbazen
pi_245936
Jaaah, ze waren zo cute!!!

* Ossie heeft heimwee.

  donderdag 3 februari 2000 @ 23:47:00 #31
242 Pinball
Electric Monk
pi_245937
quote:
op 02-03-2000 om 11:38 PM schreef Lummel het volgende:
<...>ik heb nooit erg veel gepost maar altijd veel gelezen<...>

Op 13 januari was BB ook wel een beetje over he?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_245938
Wat een trage uitzending zeg ! Ik had wat meer esprit verwacht nu dat iedereen zich zo kon geven als die wilde, toch ?
Karin was weer in haar rol als moedertje en ruimte naar het eten gelijk de bordjes op!
Tara heeft een dikke reet gekregen, of had ze die al gehad ?( maar goed - niemand is volmaakt , de fotos waren wel mooi) , Ruud stervensdood van de( hicks) "drukte", sorry blurb !Effe nennn biertschje te veeeul gehad ....gisteren avond !
Weer de vragen van Rolf of Sabien en Bart wel of niet nog met elkaar " deden " ? Stomme vraag - zou ik ook niets over zeggen!
Willem die nog steeds probeerd de eer van een echte maat te herstellen bij Ruud, maar die staat nog in gedachten bij de moestuin met een hakkebeiltje in zijn handen en wil hem in elkaar "knuffelen " .Mona met drie ladders , wel wat kilos kwijt leek me ! Bij het lied met Rene Froger bleek dat zo nog steeds niet kan zingen..uuuaah !
Het leukste vond ik het "kutkip" van Sabien en het gesprek tussen haar en Bart in de tuin. Effe lekka wech wat bijpraten
Toen had ik het gevoel = jammer het is afgelopen , juist het fluisteren op de strohballen herinnerde me aan de goede oude tijden ..
Waar is toch Dordevil? Kom op - maak er iets leuks van !

pi_245939
Nou,ik vond er echt geen zak meer aan.De mensen deden me echt niets meer.
Wat hebben we van deze uitzending geleerd?
Altijd 'n extra panty in je handtas stoppen, je weet maar nooit of 't van pas komt.
Toch?

  donderdag 3 februari 2000 @ 23:56:00 #34
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_245940
Goh. Tja. Gunst...

Ben er achter gekomen dat het enige wat ik miste vanavond bij deze *sprankelende* uitzending het "En Vast!" in de leader was. Vond Bart nogal blasé overkomen, weinig enthousiast. Ruud valt ten tweede male door den mand, bah. Polonaises doen het bij mij nooit zo goed overigens, René F al helemaal niet. Merk sowieso dat er niet echt geweldig weemoedige melancholische reacties te lezen zijn, dus misschien ben ik wel niet zo zurig als ik denk. Het ging een beetje uit als een nachtkaars, aldus mijn aanstaande man. (Jaja, weddingbells are ringing...., maar dat terzijde)

Ben te zaai voor een signature
pi_245941
Nou deze uitzending viel me zwaar tegen. Ze zaten echt bij elkaar als een stelletje mensen die mekaar absoluut niks meer hebben te vertellen

Ik moest wel lachen om Bianca die zei dat ze wel in de Playboy had willen staan. Playboy had kennelijk geen belangstelling. Vreemd...

Ruud wil Willem nog steeds op ze bek slaan, aan de non-verbale houding te zien.

Sabien en Bart is nooit echt wat geweest. Ze hadden gewoon zin in sex en ach wat moet je anders in zo'n huis.

Had Mona eigenlijk wel in de gaten dat er zo'n enorm gat in d'r panty zat?

Martin kun je nauwelijks als een BB-er beschouwen maar hij probeerde toch weer even op te vallen met die leuk bedoelde balonnetjes.

Tara liep er net als tijdens het echte BB nog steeds een beetje verloren bij.

Bart maakt carriere bij de plantsoenendienst . Toch mag ik dit wel

Nou, al met al heb ik het gevoel dat ik inmiddels aardig van BB ben afgekickt. Het programma kon me niet meer boeien.

  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:07:00 #36
2004 sunshine
Still shining!
pi_245942
Sabien had het ook weer over die k*tkip!

lol!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:10:00 #37
2335 vossie
preekt met passie
pi_245943
Ik vond het een hele grote anti-climax! De meesten hadden niks te melden. Iedereen zag er moe en uitgeblust uit. Rolf weet sowieso niet waar ie 't nou eigenlijk over heeft of waar ie 't over zou moeten hebben.
En dan die Cas Spijkers en Rene Froger, sorry hoor maar mag ik ff een bakkie?
Terugkijkend vind ik Bart en Karin de winnaars, Maurice en Bianca een goede tweede en de rest is allemaal of op de bek gegaan of is gewoon niks.
...dus let op je kippen

  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:12:00 #38
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_245944
Ik wist tijdens het kijken naar de utizending al dat velen hetzelfde erover zouden denken als ik. Wat een WANPRODUKT, wat een gigantische aanfluiting. Ik heb me dood zitten ergeren.

Aan Rolf, die nooit interviewer kan worden, en geen oortje nodig had. Aan mister popular Cas Spijkers die de bewoners een educatief lesje in beroemd zijn gaf. Aan het gat in Mona's panty. Aan de complete opzet van het programma (iedereen praatte wat door elkaar heen), it never stops...

Hoorden jullie op een gegeven moment op de achtergrond ook gefluister in de trant van: er waren ook camera's op de WC!!!

En waarom wist ik niet dat Mona dat artikel mee had genomen? Of was dat al lang bekend??

Bah, wat een rotzooi.
Geen moment terug gedacht aan hoe het was toen de serie nog liep. Het is zum kotsen om telkens weer Mona en Martin te zien, terwijl ze denken dat ze nog heel wat zijn

Hard oordeel misschien hoor, en ik kan er gelukkig hard om lachen. Wat een zooitje.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_245945
Ook voor Kierewiet is het over. Deze uitzending was echt zwaar waardeloos. Nuchter bekeken vraag ik me ineens af wat me bezielde om elke dag de TV aan te zetten, en het programma van minuut to minuut te volgen, om vervolgens elke minuut die ik over had de livestreams aan te zetten en elk woord probeerde te spellen. Ik snap het niet. Ik ben helemaal afgekikt. Ik besluit nu maar om De Bus niet te gaan volgen. Het voegt niets toe, de tijd is beter te gebruiken. Misschien dat ik nog eens langswip in een ander topic hier op het Forum, misschien dat ik over een maand toch de Bus ben gaan volgen. Wie weet.

Het viel in deze uitzending op hoe er in beelden geknipt wordt, midden in zinnen zelfs (Cas Spijkers, het leek wel een voetbalprogramma met harry vermegen), hoe lelijk een grijze (beige) bank op TV kan zijn en inderdaad: Hoe weinig de bewoners aan Rolf te vertellen hadden. Want laten we wel wezen. Juist toen Rolf met de 5 uit de harde kern op de bank zat te babbelen klonk er vanuit de keuken Hilarisch gelach. Waarom werd dat niet even uitgezonden ?. Waarom niet gewoon die lui een feestje laten vieren zonder die quasi intervieuwtjes die helemaal niets toevoegden ? Verder viel op hoe ideaal die camera's zijn om alles in beeld te brengen en iedereen te volgen. Zelfs als Karin denkt dat er niets is opgenomen...

Blijft zich verbazen
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:27:00 #40
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_245946
ach, het was weer een uitzending zoals we dat ondertussen gewend zijn van Veronica. Nietszeggend. En daarmee is alles wel gezegd. Ik vond Ruud wel een schijnheil, volgens mij wilde hij nog steeds Willem op zijn bek slaan, hoewel ik Willem toch ergens wel gelijk gaf. En ook blij dat het Ruud niet is geworden die won. Bart, ach, nog altijd een irri ventje zoals hij dat altijd was. Dat viel me op zich mee, of misschien heeft hij zijn tv hoofd opgezet (ongetwijfeld). En Ruud met Mona op de bank.. meteen.. wat ben je toch een lekker wijf he.. Volgens mij bellen die 2 nog wel 's een keer. Ach, het was weer leuk en ook ergens blij dat het is afgelopen, wat mij betreft mogen ze allemaal wegzinken in de vergetelheid.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:44:00 #41
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_245947
Eerst even de negatieve gedachten...

Jammer jammer jammer

Jammer dat Rolf er zo nodig tussen moest zitten... zo te zien al een week niet geslapen, een tikkeltje té onverschillig, niet op de hoogte van enige BB info - behalve dan nog net de namen van de exbewoners (of zou ie daar dat oortje voor in hebben gehad?) Gaf alle aanwezigen zo te zien een ongemakkelijk gevoel,stelde net niet de juiste vragen, net niet op de juiste manier, net niet op het juiste moment aan net niet de juiste personen.

Jammer, maar eigenlijk schandalig dat Rolf Bart zo publiekelijk voor het blok zette over het geld. (En dat het nog wordt uitgezonden ook!) Eigenlijk zat ik te wachten tot Rolf zou aankondigen dat VOO aan de laatste vijf allemaal 15.000 ging geven...
Niet dus. Welk motief kan er dan zijn voor deze genante vertoning? (Karin zat trouwens ook echt op haar lip te bijten op dat moment, zichzelf vervloekend dat ze ooit dat contract heeft getekend) Valse hoop opwekken bij met name Maurice, ten koste van Bart? Het laatste grapje van VOO?: "Vanaf morgen zijn jullie vrij, maar vandaag laten wij nog even zien dat we de baas zijn?"

* w.o.r. wil zoveel slechts niet geloven...maar waarom hebben ze het er niet uitgeknipt? Tenenkrommend!.

Jammer dat het zo'n ontzettend geregisseerd toneelstukje was waarbij kennelijk niet eens moeite was gedaan om dit feit te verbergen (Het quasi-spontaan (=geforceerd) op volgorde binnenkomen van de bewoners. Rolf die nog even zegt na de eerste tafelsessie: gaan jullie zo weer even op dezelfde plek zitten anders is het moeilijk voor de montage'. Lelijk knipwerk in Cas Spijkers).

Jammer dat eigenlijk iedereen behalve Karin en Cyrille teveel make up ophad. Ik schrok me rot van Bart. Lag het aan mijn tv of heeft hij bijna witte stukjes in zijn haar gekregen?

Jammer Dat Mona nooit heeft geleerd dat je geen panties moet dragen als je ze niet heel kunt houden. Eigenlijk de schuld van degene die haar niet had verteld dat ze op rotan stoelen zou moeten zitten (panty-hell). En van iedereen die haar nooit heeft geleerd dat je, inderdaad, er altijd eentje extra mee moet nemen... vooral als je van nature nogal vaak tegen dingen aanloopt.

In de categorie 'jammer maar eigenlijk ook wel goed'.

Jammer dat de bewoners geen woord kwijt wilden aan Rolf. Geen nieuws eigenlijk. Dezelfde antwoorden op dezelfde vragen, met dezelfde lege uitdrukking in hun ogen. Is ook goed, omdat dit voor mij betekent dat ze inzien hoe ze zijn gebruikt, braaf aan hun contractuele verplichtingen voldoen maar ook geen onsje meer.

* w.o.r. wil het hier over een paar weken graag nog eens over hebben met de fokkers die Atlas Shrugged gaan lezen ..

Bij nader inzien gaat dat trouwens niet voor alle bewoners op. Martin en Mona genieten nog steeds van iedere minuut die ze voor de camera doorbrengen, en Ruud is continu bezig zichzelf te verkopen. Jammer dat nou net deze mensen niets interessants te vertellen hadden...

* w.o.r. gaat nu Oliebols verslag lezen, om even te worden herinnerd aan de positieve gedachten. This message will be edited..

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 04 Februari 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')