abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_245839
Vanavond is het dan zover, de Live uitzending van de BB-reunie. Voor de laatste keer hier dan het verslag van BB en van mij.

Veel leesplezier!!



Rolf: "welkom bij de reuinie van BB...vandaag komen ze nog 1 keer allemaal bij elkaar in BB huis, je ziet dat dingen veranderd zijn en dat komt dat dingen verkocht zijn. We maken nog 1 keer gebruik van het huis. Ze komen in omgekerede volgorde binnen dus Bart, Ruud etc"

B: "alles goed jongen, jeetje wat raar weer zeg. Dank je wel dat ik er even mag zijn"



R: "willen jullie een beetje bij elkaar zitten?"

Willen en Ruud komen ook binnen. Dan komt Karin.

K: "hallo het is een stuk opgeknapt hier zeg, nieuwe stoelen"

R: "raar zeg om hier te zijn weet je dat"

W: "ik zal het sowiezo niet meer doen doe je 1 keer in je leven"

B: "ik heb even na zitten te rekenen en denk dat het op 10 uur tv uitkomt per persoon dus dan kennen ze je goed."

Anouk en Cirryl komen binnen. Ze begroeten elkaar.



A: "het heeft me zo verrast dat het een duidelijk beeld van mijzelf heeft gekregen. Ik wist het wel maar als je dat dan buiten huis ziet is het toch anders."

A: "als je op jezelf bent aangewezen en heb je familie, je eigen dingetjes dan moet je het zelf doen. Ik had niet verwacht dat ik zo een waarde hecht aan mij eigen leven, lag niet aan de bewoners."

K: "het is nog niet helemaal 100% maar ik ben wel weer op aarde geland. De kinderen hebben er van genoten want hun moeder zat in BB, dat heeft het ze wel makkelijker gemaakt."

M: "ik heb wel eens gezegd in de DBK was ik maar in het klooster gegaan dan had je het makkelijker."

C: "maar je weet wel wat er ongeveer afspeelt en daar kies je dan voor."

Mona en Bianca komen samen binnen.



Rolf: "ik moet eigenlijk de gastheer zijn maar er klopt iets niet"

B: "jawel ik heb heel goede herrineringen aan maar op een bepaalde manier gaat het vervagen."

M: "nou ik had 10 minuten daarna al spijt dat ik het huis weg ging"

B: "afgelopen maanden heb ik toch ergens van moeten leven en dus is die 10.000 gulden al op."

Tara en Sabien komen als laatste binnen.

S: "er is hele veekl verandert, het is veel meer nu bekender. Ik baalde er wel van dat ik weg moets maar ik mocht niet langer blijven"

T: "ik had echt nooit spijt en heb echt geen spijt van mij beslissing en ook geen spijt dat ik mee heb gedaan maar op deze manier even terug zijn is wel leuk hoor. Er zijn nu leuke dingen gebeurd en heb wat dingen gedaan voor BB, maar ga toch wel weer aan het werk. Ik ga eerst reizen in Amerika en dan eens kijken wat ik kan doen"

B: "ik ben begonnen bij de plantsoendienst en schoffel de hele dag..ze moeten er om lachen, misschien komt er nog eens iets wat echt leuk is, maar voorlopig heb ik andere plannen een bedrijf opstarten en andere dingen"

Martin biedt Rolf wat balonnen aan.

M: "Ja logish, ik baalde als een stekker, je gaat natuurlijk niet hierheen om met een week buiten te staan natuurlijk. Ik had wel het idee dat ik het vol kon houden. Maar nomineren was na drie dagen dat is toch eigenlijk niks."

Ze gaan in de bank zitten, er staan drie grijze banken in de woonkamer. Ruud ligt op de bank en krijgt dirnken. Rolf geeft hem een sterke borrel. Mona komt hem knuffelen op de nieuwe bank. Je ziet ze even samen knuffelen en wat ouwehoeren.



Rolf: "Ruud je zit te kijken denkt vast Ruud je wil wel wat anders eten. Ik heb lekker broodjes en er is iets anders een verrassing blijf even zitten."

Rolf haalt Kas Spijkers op uit de DBK. Kas wordt gezoend en welkom geheten.



Ze gaan koken samen met Kas en zeker nu niet als Low budget.

K: "ik heb een lunch met broodjes en een buffet met lekker dingen, dus ik zou zeggen eet smakelijk"

Ze gaan aan tafel.

M: "nou in Shotland ben ik geweest en daar werd ik zlefs herkent dat is tocg even slikken"

B: "als je even geen zin hebt in interview dan denken mensen raar over je"

W: "dat is net zo als ik een handtekening moest zetten, ik deed dat wel maar doe je het niet zeggen ze weer, goh hij wil geen handtekeing zetten"

Rolf: "we hadden unaniem besloten dat we een doel zouden hebben voor de plaat."

B: "we kunnen de kleinere projecten finacieren"

Rolf: "het makkelijkste is als het aan 1 doel gegeven wordt, eind februari is het definitief bekend, het wordt ongeveer 10.000 gulden"

K: "je kan het in feite naar het Aids fonds doen, we hebben al met de sinterklaas voor zieke kinderen gedaan"

Rolf: "het wordt dus het aidsfonds."

Rolf: "zouden de laatste 5 bewoners met me meewillen naar de huiskamer. Jullie hebben ooit een afspraak gemaakt dat jullie een afspraak hebben als jullie de hoofdprijs zouden winnen. Iedereen kan zich dat herrineren?. Er is gezegd dat iedereen 15.000 gulden zou winnen."

B: "wat ik met Ruud en Willem heb afgesproken weet ik goed, we zouden elkaar 10.000 piek geven dat weet ik sowiezo en toen we hoorden dat het belastingvrij was zeiden we 15.000 gulden. Vorige week zat ik bij de bank om afspraken te maken als je geen domme dingen doet maar dan zie je het op papier en dan is het echt"

Rolf: "nu gaat het ook goed met je toch Ruud?"

R: "jazeker het gaat heel goed met me. Ik moest masseren in een club en dat werd gekoppelt aan sex, maar dat wilde ik niet, dat krijgt een naam en is slecht"

Rolf: "tara en Sabien, jullie hebben allertwee iets gemeen, jullie hebben een mooie fotoreportage, hoe gaat dat in zijn werk"

T: "ik kreeg een telefoontje of ik na wilde denken over een fotosessie, je denkt dat doe je even maar dat valt echt tegen, was echt heel zwaar. het is heel leuk om met zo een team samen te werken en je maakt er wat leuks van"

S: "bij mij ook, ze belden en ik moest eerst even denken, na drie weken had ik zoiets van ik doe het. Overlegd met mijn ouders en we dachten waarom niet, ik vindt het wel een eer eigenlijk. Je hebt niet echt inspraak op wat je aan moet en hoe je wordt opgemaakt. Ik heb graag de touwtjes in handen"

M: "ik zou het niet doen, ik heb natuurlijk ook twee kindjes en daar heb ik ook rekening mee te houden."

A: "ik zou het niet doen, ik zou me ongemakkelijk voelen"

Rolf gaat met Bart en Sabien de slaapkamer in.



Rolf: "jullie zijn de twee in huis die toch wel spraakstof heeft opgeleverd"

S: "ik kan me zo moeilijk herrineren wanneer het was dat we wat voelden voor elkaar. "

B: "ik liet meestal dingen niet zo heel erg duidelijk merken en had een uitgesproken mening erover. Ik heb er wel wat van terug gezien en gehoord."

S: "wij waren daar niet eens zo mee bezig, het is zo gegroeid en dat is met ons ook gebeurd en toen we dat krantenknipsel zagen dachten we van jee"

S: "je vergeet de camera niet maar op momenten denk je er even niet aan. Op een gegeven moment hangen die camera's maar je hebt op een gegeven moment dat je denkt wat dan nog. Achteraf denk je er wel anders over als op het moment"

B: "wat voor ons heel belangrijk was was dat we steun hadden aan elkaar, zeker de laatste 14 dagen. We hebben nu wel een relatie en zien elkaar vrij regelmatig maar omdat het met werk te maken heeft, maar geen echte relatie zoals jij bedoeld"


S: "we leren elkaar nu kennen buiten het huis en dat is echt heel raar. Goede vriendschap is het niet verder"

B: "wij hebben ook een prive leven en dat moet je zo laten, toen ik niet in het huis was vroegen ze dat ook niet, het is ons probleem en dat is nou eenmaal zo, voor de kijker is het ook voorbij. Maar we gaan nog niet trouwen"

Willem en Ruud staan nu buiten en hebben het over de nominatie.


W: "als we elkaar zouden nomineren zou ik het nooit als een persoonlijke aanval zien, ik heb

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_245840
  donderdag 3 februari 2000 @ 21:46:00 #3
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245841
Oliebol GO FOR IT GIRL.
pi_245842
K'heb er zin in k'heb er zin in k'heb er zin in........*hips*........k'heb zin om te kijken en het verslag te lezen....*hips*......

Oei Mimi dat wijntje dat je me net gaf was er toch net eentje te veel *hips*

  donderdag 3 februari 2000 @ 21:53:00 #5
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_245843
Oliebol,

(Ik schrok even toen ik je topic zag - dacht dat ik het gemist had...)

* w.o.r. is nu heel opgelucht.

Heel veel succes en plezier met de grand finale!

  donderdag 3 februari 2000 @ 22:00:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245844
Oliebol,
Veel succes en geniet er nog een keer van, net zoals wij ook weer van dit verslag zullen genieten straks.
Terug uit het enge bos
pi_245845
VOO is te laat !! Zouden de bewoners een opstootje hebben ?
Blijft zich verbazen
pi_245846
Nee nee nog effe wachten....

* Ossie zit helemaal in spanning.

pi_245847
Gezellig die reunie ...

En Bart is wel weer heel erg Bart. En S'bien vindt het weer niet leuk als ze in de sauna herkend wordt. -oeps da was Cyrille- Heb ik nooit last van (ik sauna zelden). En ik vind Maurice steeds leuker en leuker, maar ja, dat is mijn persoonlijke voorkeur nou eenmaal. En Ruud met het uitkiezen van het goeie doel van de plaat! Wie is er voor AIDS?! Wie is er voor Kanker?! Hij was echt nog of al weer bezopen!

Nou is het trouwens wel mooi geweest met BB99. Einde oefening!

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 07 Februari 2000).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_245848
En dat was het dan , het is genoeg geweest, even de tikfouten nog eruit halen.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Februari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_245849
Lieve Margot, het was weer helemaal TOP!!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_245850
quote:
op 02-03-2000 om 10:39 PM schreef JayBee het volgende:
Gezellig die reunie ...

En S'bien vind het weer niet leuk als ze in de sauna herkend wordt.


Nee, dat was Cyrille

pi_245851

Oliebol bedankt!

Petje af hoor. De hele dag gastvrouw spelen en dan ook nog dit!



  donderdag 3 februari 2000 @ 23:57:00 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_245852
Voor deze, en alle andere verslagen bedankt oliebol
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:58:00 #15
2004 sunshine
Still shining!
pi_245853
Voor de aller aller laatste keer:

HARTSTIKKE BEDANKT!!!!!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_245854
Margot bedankt ! Ik mail je weer ( sorry - oof-topic)
Ben nu wel een beetje treurig dat het afgelopen is ( nog meer off-topic )
pi_245855
Oliebol, het is weer SUPER! Hartstikke bedankt!
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:13:00 #18
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_245856
lieve margot.

Heel erg bedankt dank zij jou ben ik weer helemaal bij moest de uitzending missen maar dat is nu niet erg meer.

pi_245857
Ik schaam mij diep
Ik kom er nu pas achter dat je een vrouw bent
"Don't drink water, fish fuck in it"
  vrijdag 4 februari 2000 @ 01:55:00 #20
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_245858
Oliebol,

Je verslag maakte me blij. Ik heb net mijn negatieve puntjes over de uitzending opgeschreven en begon een beetje boos te worden, nu ik dit zie weet ik ook weer waarom ik het toch wel ontzettend leuk vond... en je screenshots zijn weer precies op het goede moment genomen! OBB OBB OBB OBB

* w.o.r. heeft niet voor niets onlangs een afkorting voor Oliebol bedankt geīntroduceerd en gebruikt 'm dus ook, maar wil toch even laten weten dat het geen klein bedankje is!.


Mona waant zich weer heleaal 'in het huis' en stapt moeiteloos in de rol die ze daar had. Beetje zingen met Rene Froger, beetje lachen, en vooral: Ruud geen moment uit het oog verliezen! Schitterende screenshot van Mona die het liefst op Ruud zou zijn gesprongen (Goed voor haar image en helemaal passend bij de strategie die ze volgens mij al toepaste vanaf de eerste dag dat ze erin kwam - ook de reden waarom ik denk dat ze best nog eens had kunnen winnen - en zij weet het ook!) Liefst had ze nog even in een groot t-shirt het huis in een soppie gezet...

Anouk die Bart aanraakt (screenshot) is denk ik een beetje hetzelfde.. behalve dat Anouk van nature misschien iets subtieler is.

Toch nog even 1 nieuw stukje info: het krantenknipsel. Hiz haalde het al even aan. Ik heb dat echt nooit eerder gehoord... anyone? Mmmm, ik voel weer helemaal de oude fanatieke informatie-obsessie opkomen..

Verder genoten van Karins cynische opmerkingen. Ik denk dat ik na de uitzending vanavond mijn top tien leukste bewoners zal moeten aanpassen...

En toch weer even kunnen lachen om het optreden van Rene Froger. Rolf Wouters, die een paar meter verderop gaat staan, blij dat hij even niet in beeld hoeft. Martin die probeert ritmisch te bewegen. En natuurlijk Bart, die de camera wegstuurt op het moment dat eigenlijk van 'm verwacht wordt dat ie gezellig omarmd met de hele groep gekke bekken naar de camera trekt: "Ga weg!".

Kortom, het was wel echt BB: irritant, maar tegelijkertijd heerlijk. Saai en toch boeiend. Om te huilen en om te lachen. Jezelf uitlachen terwijl je een hele conspiracy theory over de doofpotaffaire van het krantenknipsel van Mona voor je ogen ziet flitsen. En stiekum ieder hersenspinsel willen geloven.

Maar de magie is voorbij. De onbevangenheid, naīviteit en spontaniteit die BB vertederend en grappig maakten zijn weg . En omdat ik dat helemaal terecht vind (ik geloof erg in privacy - gek genoeg) ben ik eigenlijk wel blij dat het de laatste uitzending was.

BB is voorbij, maar Fok voor mijn gevoel nog niet. Moet zo echt even gaan slapen anders stort ik in, maar ik hoop wel dat het forum nog een paar dagen toegankelijk blijft om lekker na te 'tafelen'.

Iedereen, bedankt. Ik heb ervan genoten, ga lekker geen afscheid nemen want ik ga er gewoon van uit dat ik jullie nog zie bij de andere fora, maar stel in ieder geval voor dat we elkaar weer zien bij BB2!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 04 Februari 2000).]

  vrijdag 4 februari 2000 @ 02:01:00 #21
1464 ART
FOK!member
pi_245859
Margot, een zeer waardig slot.

Op weg naar 2001! Hopelijk kunnen we je daar in cyberspace een beetje bij helpen.

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 4 februari 2000 @ 07:48:00 #22
1829 Jewel
De enige echte!
pi_245860
Margot bedankt
Natuurlijk als je de video inprogrammeerd en het loopt uit mis je het einde, maar dankzij jouw verslag heb ik het weer ingehaald. Ik ga nu lekker de rest van de FOK!reunie lezen want dat is iets wat ik zeker niet wil missen.
pi_245861
Oliebol: Te gek! Leuk verslag, ik miste alleen nog even dat Bianca errug graag in de Playboy wilde en er natuurlijk weer ontzettend naar zat te solliciteren!

Verder ben ik het met W.o.r. eens: irritant, maar daardoor juist leuk!

pi_245862
Er keken gisteravond 1.160.000 mensen naar de reunie. Marktaandeel van 26%.
Blijft zich verbazen
pi_245863
Ik had zoals gewoonlijk weer een deel van de uitzending gemist. Voor de voorlopig laatste keer m.b.t BigBrother heel erg bedankt meid, en ik hoop je uiteraard nog vele malen in cyberspace aan te treffen
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')