abonnement Unibet Coolblue
pi_71697072
Nou nou nou... er moet nog heel wat gebeuren... Wat ging er veel mis bij Cambuur.

Zonder de rode kaart was het 0 punten geweest, dat is wel zeker. Zwakke scheidsrechter die een zware overtreding (elleboog) niet zag en daardoor geen 2e rode kaart uitdeelde.

2e helft was een ramp, dat had afgemaakt moeten worden, maar zo voorspelbaar elke keer. Vond een aantal spelers zwak, wel goede wissels van Menzo op de laatste wissel na die 20 minuten eerder had moeten plaatsvinden.

In ons vak zaten een stuk of 20 Graafschap supporters? Erg vaag. Wel een extreem lekkere meid naast mij, mijn god, de hele tribune zat meer naar haar borsten te staren dan naar het voetbal (maar geef ze eens ongelijk met dit spel), jammer dat ze er volgende week niet meer zit omdat ze een Graafschap supporter is (ze gaat elke uitwedstrijd tussen de supporters van de thuisploeg zitten om de sfeer te proeven).

Zag trouwens meer mooie meiden, super! En op West kon je gewoon treetjes bier mee op de tribune nemen, op Noord flink meer controle trouwens.

Verder was de koffie weer prima en was het gezellig, leuk veel supporters van het vorige seizoen weer op de vaste plek te zien.
pi_71697381
Hoe doet ons toppertje David Meul het eigenlijk bij jullie?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_71697621
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef meami het volgende:
Hoe doet ons toppertje David Meul het eigenlijk bij jullie?
Lange keeper, wel een fout bij een lage bal die hij miste, maar dat weet ik niet 100% zeker omdat ik aan de overkant van het veld zat, zag er wel als een fout uit.

Ik vind het nog wat lastig te zeggen hoe hij het doet omdat vanavond pas de 1e echte wedstrijd was waarin hij aan de bak ging, vind het in iedergeval een stuk beter dan onze vorige keeper (maar daar was ik al helemaal geen fan van, alhoewel hij in de play offs opeens goed ging keepen). Hij had verder een rustig avondje vanavond met de Graafschap met 10 man.

Vind het wel mooi dat hij in het rood speelt (helemaal rood), je ziet hem erg goed vanaf de tribune.
pi_71697824
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Lange keeper, wel een fout bij een lage bal die hij miste, maar dat weet ik niet 100% zeker omdat ik aan de overkant van het veld zat, zag er wel als een fout uit.

Ik vind het nog wat lastig te zeggen hoe hij het doet omdat vanavond pas de 1e echte wedstrijd was waarin hij aan de bak ging, vind het in iedergeval een stuk beter dan onze vorige keeper (maar daar was ik al helemaal geen fan van, alhoewel hij in de play offs opeens goed ging keepen). Hij had verder een rustig avondje vanavond met de Graafschap met 10 man.

Vind het wel mooi dat hij in het rood speelt (helemaal rood), je ziet hem erg goed vanaf de tribune.
En dat te bedenken dat wij hem vorig seizoen hebben weg geplukt bij het werklozenelftal van Belgie... Echt een leuke keeper en wij missen hem nu al
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_71697990
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:23 schreef meami het volgende:
En dat te bedenken dat wij hem vorig seizoen hebben weg geplukt bij het werklozenelftal van Belgie... Echt een leuke keeper en wij missen hem nu al
Jullie hebben nu toch de keeper van VVV of heb ik het mis?
pi_71699874
Tsjonge tsjonge wat een geluk hebben we weer. Goed vond ik het spel zeker niet. Dankzij de penalty werd het 1-1. Meul, tsja was die goal nou een blunder van hem of niet. Kon het niet goed zien omdat het aan de andere kant van het veld was.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:58:30 #107
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71700321
Ik heb de goal al teruggezien op tv, maar was zeker geen blunder. Verder weinig te zeggen over Meul, weinig te doen gehad.

Spel vond ik trouwens wel erg meevallen, De Graafschap was eerste helft wel beter, maar wat wil je met zo'n eftal, 80/90% speelde vorig seizoen gewoon eredivisie, die gaan echt wel meedraaien bovenin.

Tweede helft tegen 10 man geen moment in de problemen geweest, verdediging stond prima en Wau is echt een goeie aanwinst. Voorin te weinig rendement, de buitens leveren te weinig af. Wat mij betreft kan Menzo Diaz wel wat eerder brengen, want die geeft wel voorzetten, in de oefenwedstrijden iig wel.
Bedankt Hans.
pi_71700450
Diaz is inderdaad een erg goede linksbuiten !! Lekker blijven kleven aan de lijn, en met de bal aan de voet naar binnen kruipen. Jammer was wel dat alle ballen weer op De Vries gingen nadat hij erin kwam
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:59:37 #109
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_71701278
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef willempjewever het volgende:

Wel een extreem lekkere meid naast mij, mijn god, de hele tribune zat meer naar haar borsten te staren dan naar het voetbal (maar geef ze eens ongelijk met dit spel), jammer dat ze er volgende week niet meer zit omdat ze een Graafschap supporter is (ze gaat elke uitwedstrijd tussen de supporters van de thuisploeg zitten om de sfeer te proeven).
Verwar je de hele tribune nou niet met je eigen ego?
Maar wel leuk voor jullie dat je eindelijk eens een leuke meid hebt kunnen zien in friesland.
pi_71702983
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:29 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Jullie hebben nu toch de keeper van VVV of heb ik het mis?
Die zit op de bank...
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_71873943
quote:
Sandor van der Heide is een aantal weken uitgeschakeld voor Cambuur. De middenvelder zal binnenkort een meniscusoperatie ondergaan. Hoe lang de Sneker uit de roulatie zal zijn is nog onduidelijk.

Van der Heide dacht eerst tot de winterstop te kunnen spelen, om daarna onder het mes te gaan. Dat blijkt echter niet mogelijk. Na de wedstrijd tegen De Graafschap speelde het gewricht weer op.

Oguzhan Türk neemt vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Helmond Sport de positie links op het middenveld van Guijt in. Danny Guijt gaat op de positie van Van der Heide spelen.

Opstelling Cambuur: doel: Meul; achter: Wau, Van Boxel, Hese, Rustenberg; midden: Beekmans, Guijt, Türk; voor: De Visscher, Ter Heide, Maachi.
Mooi dat Turk een vaste plek krijgt en van mij hoeft Sandor niet meer terug te keren, vind hem echt niks meer presteren sinds halverwege seizoen 2008-2009 en deze operatie had in de winterstop van 2008 of geiljk na de playoffs in 2009 moeten plaatsvinden en niet nu. Hij loopt er al langer mee.
pi_71875651
Tsja Sandor, na vanavond (ongeacht de uitslag) zullen er wel weer mensen bleren dat Sandor onmisbaar is blabla. Van mij mag hij wel weg blijven hoor.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71886731
ik kijk de graafschap op tv, maar wat is er met cambuur de 2e helft? 3 goals tegen helmond? Ik ben benieuwd wat het voor gekkenhuis daar is! Het staat 4-1, ongelofelijk, helmond is een flinke tegenstander.
pi_71886814
Cambuur walst er nu overheen. Zelfvertrouwen kweken !!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71886990
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef justmattie het volgende:
Cambuur walst er nu overheen. Zelfvertrouwen kweken !!
mercurius radio doet erg vaag, maar ik vang iets op dat meul een heel slechte wedstrijd speelt en hoor geroep om van der vlag terug te krijgen? Straks maar even rlt7 kijken
pi_71887027
ohja, volgende week cambuur weer op tv bij rlt 7 live.
pi_71887095
Dan zit ik er gewoon live bij. Ik heb liever dat ze tegen Volendam live uit gaan zenden.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71887169
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef justmattie het volgende:
Dan zit ik er gewoon live bij. Ik heb liever dat ze tegen Volendam live uit gaan zenden.
ja, inderdaad! Gaan ze elke thuiswedstrijd van cambuur uitzenden. Maar ik begrijp wel waarom, naast de graafschap en volendam heeft cambuur sfeer, de rest zijn dooie stadions met weinig sfeer
pi_71887245
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ja, inderdaad! Gaan ze elke thuiswedstrijd van cambuur uitzenden. Maar ik begrijp wel waarom, naast de graafschap en volendam heeft cambuur sfeer, de rest zijn dooie stadions met weinig sfeer
En favoriet van deze competitie. Maar die wedstrijden als Eindhoven waar 2000 man komen, dat is oek niks
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71887704
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef justmattie het volgende:
En favoriet van deze competitie. Maar die wedstrijden als Eindhoven waar 2000 man komen, dat is oek niks
bij helmond ook maar 2811 toeschouwers vandaag, wel een rode kaart zag ik, was de goal van maachi een penalty of vrije trap?

heeft iemand hier de wedstrijd gehoord op internetradio?
pi_71889055
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef willempjewever het volgende:

[..]

bij helmond ook maar 2811 toeschouwers vandaag, wel een rode kaart zag ik, was de goal van maachi een penalty of vrije trap?

heeft iemand hier de wedstrijd gehoord op internetradio?
Vrije trap geloof ik. Heb de laatste 10 min van de 1e helft in de auto geluisterd, en de laatste 15 thuis.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71893436
Neen, goal van maachi kwam niet uit een spelhervatting, hij ging zijn mannetje voorbij en schiet vervolgens de bal keurig binnen

Verder, mooie goals vandaag, maar toch weer jammer dat het weer spannend (tenminste, als je de verslaggever van Omroep abe mag geloven) moet worden in de laatste minuten en dat je tegen 10 man een goal tegen krijgt, al waren toen Hese en Wau uitgevallen. Hopen dat ze niks ernstigs hebben, we zullen ze volgende week nodig hebben
pi_71893531
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:10 schreef Deadline11 het volgende:
Neen, goal van maachi kwam niet uit een spelhervatting, hij ging zijn mannetje voorbij en schiet vervolgens de bal keurig binnen

Verder, mooie goals vandaag, maar toch weer jammer dat het weer spannend (tenminste, als je de verslaggever van Omroep abe mag geloven) moet worden in de laatste minuten en dat je tegen 10 man een goal tegen krijgt, al waren toen Hese en Wau uitgevallen. Hopen dat ze niks ernstigs hebben, we zullen ze volgende week nodig hebben
Ik zag het in de samenvatting. Balen dat ik geen vrij kon krijgen op het werk (ziekte en vakantie ) maatjes van me gingen wel en hadden nog een plek vrij. Maar goed het is niet anders.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71909623
Zo, wat een goals gisteravond. Heb echt, maar dan ook echt genoten voor de tv. Wereldgoals, echt ongelofelijk mooi.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 02:50:16 #125
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71999931
Sandor niet meer terug in de basis? De beste voetballer van de eerste divisie?
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')