abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juli 2009 @ 20:43:02 #1
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71376113




DE SELECTIE:

  • Coach


  • Keepers


  • Verdedigers


  • Middenvelders


  • Aanvallers



    DE STAND:



    Competitieprogramma:

    1 za 1/8 Heracles Almelo AZ
    2 vr 7/8 AZ Sparta Rotterdam
    3 za 15/8 RKC Waalwijk AZ
    4 zo 23/8 SC Heerenveen AZ
    5 za 29/8 AZ Willem II
    6 za 12/9 ADO Den Haag AZ
    7 za 19/9 AZ NEC
    8 za 26/9 FC Utrecht AZ
    9 za 3/10 AZ NAC Breda
    10 za 17/10 FC Twente AZ
    11 zo 25/10 AZ Ajax
    12 za 31/10 FC Groningen AZ
    13 zo 8/11 AZ Feyenoord
    14 za 21/11 Roda JC AZ
    15 za 28/11 AZ VVV-Venlo
    16 vr 4/12 AZ Vitesse
    17 za 12/12 PSV AZ
    18 za 19/12 AZ ADO Den Haag

    Prijzenkast:

    Landskampioen (2x) 1981, 2009

    Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998

    KNVB beker (3x) 1978, 1981, 1982

    Johan Cruijff Schaal (1x) 2009

    Download hier de OP

    [ Bericht 5% gewijzigd door wallofdolls op 27-07-2009 21:26:03 ]
  • pi_71376224
    Uit vorige topic nog
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 18:57 schreef DurumDoner het volgende:
    Als jullie nou niet zo'n grote bek hadden gehad de laatste jaren, had je niet eens met de combi gehoeven.
    Want door een grote bek wordt je een combi opgelegd .
    quote:
    Overigens snap ik wel dat het pijnlijk is als een van de betere spelers van afgelopen jaargang na een kampioenschap nog steeds naar het grote Ajax wil. Die club waar jullie beweren zo'n hekel aan te hebben ineens.
    Ajax is een grotere club dan AZ, dat zal altijd zo zijn. Het grote Ajax waar jij het over hebt is niet meer.
    AZ heeft een speler dit jaar meer te bieden dan Ajax, behalve op financieel vlak waar Demy gewoon voor gekozen heeft.

    Dembélé geeft aan liever bij AZ te spelen dit jaar dan dat hij naar club als Milan gaat. Dembélé toont hiermee zijn ambitie en weet dat zijn transfer wel komt vroeg of laat. Schaars deed ditzelfde dmv het verlengen van zijn contract. Ik zie niet in waarom het dan pijnlijk moet zijn dat er één angsthaas weg is die voor het geld gekozen heeft. De Zeeuw had zich dit jaar gewoon kunnen laten zien in de Champions Leaugue en op die manier had hij de clubs voor het uitkiezen gehad.
      maandag 27 juli 2009 @ 21:05:28 #3
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71376890
    Kan iemand mij even helpen de selectie op pijl te brengen en verder zinvolle informatie toe te voegen?

    Gatalin: kun jij nieuwe pics hosten? Nielsen, Heijblok en Wernbloom missen nog volgens mij.
    pi_71377151
    Waarom staat Holman eigenlijk onder Aanvallers? Als Martens een middenvelder is, dan is Holman dat ook zeker.
    Op AZ.nl staan al die foto's trouwens, tenzij je op eigen host wilt natuurlijk....



    pi_71378295
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 19:26 schreef thewishmaster het volgende:
    Nog maar even over de wedstrijd van zaterdag, aanvallend gezien is AZ in Nederland nauwelijks af te stoppen, zeker nu Lens ook nog even begint te presteren. De verdediging maakte dan weer een zwakke indruk. Sowieso moet er zo langzamerhand toch wel een vervanger gezocht worden voor Jaliens, dat was niks, is niks en wordt niks.
    Eindelijk een reactie vanuit Ajax-kant waar ik het volkomen mee eens ben.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      maandag 27 juli 2009 @ 22:10:45 #6
    177738 DirkScheringa
    retteketet......
    pi_71378867
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:53 schreef Madhouse11 het volgende:

    [..]

    Eindelijk een reactie vanuit Ajax-kant waar ik het volkomen mee eens ben.
    Gelukkig wil Koeman eerst daar investeren.
    AZ!
    De magisch realist van AZ!
    Leen is mijn vriend!
    pi_71380188
    Met Swerts is het al een enorm verschil. Maar de spoeling is dun inderdaad!
    Als er een geblesseerd uitvalt dan zijn we de sjaak!
    Luijckx hmmm, dat weet ik nog tegen PSV...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71387309
    quote:
    Luijckx: 'Ik wil voor 1 september keuze maken'

    Voor Kees Luijckx wordt het de komende weken wikken en wegen. De 23-jarige middenvelder vecht voor zijn plaats in het elftal van AZ-trainer Ronald Koeman, maar er is ook interesse van andere clubs.

    "In de voorbereiding heb ik best veel minuten gemaakt, maar de wedstrijd om de Supercup heb ik niet meegedaan", zegt Luijckx tegenover ELF Voetbal. "Voor mij wordt het de komende weken afwachten. Krijg ik mijn minuten of niet? Blijkt dat ik in de eerste competitiewedstrijden niet gebruikt wordt, dan moet ik misschien ergens anders gaan kijken. Laat ik vooropstellen: ik zit goed bij AZ. Maar elke week in de basis spelen bij een club is natuurlijk ook mooi. Ik ga er de komende weken goed over nadenken, zodat ik voor 1 september (transferdeadline, red.) de juiste keuze kan maken."

    Eind mei kreeg Luijckx nog te horen dat hij mocht vertrekken bij de landskampioen, maar Koeman wilde hem er graag bij houden. "Hij ziet het in me zitten als voetballer. Dat is goed om te weten. Maar ik heb Stijn Schaars en David Mendes da Silva voor me. Ik ben in principe de eerste stand-in voor Schaars, maar ik weet niet of ik moet gaan zitten wachten tot hij geblesseerd raakt", zegt Luijckx. "Het voordeel is wel dat ik dit seizoen kansen kan krijgen als middenvelder, terwijl ik vorig jaar vooral als verdediger ben gebruikt. Ik denk dat ik als middenvelder van waarde kan zijn voor AZ."

    Er is al interesse geweest van diverse clubs. "Vooral in Nederland hadden veel clubs interesse, maar daar zat niet echt de club bij waar ik naartoe zou willen. Er is nog steeds interesse vanuit de subtop. Aan de andere kant: ik ben na dit seizoen transfervrij, wat een voordeel kan zijn. Maar daar staat ik me niet blind op. Wat ik al zei: ik wacht de komende weken af wat er gaat gebeuren en dan wil ik de juiste keuze maken."

    Luijckx behoort sinds het seizoen 2006/'07 tot de selectie van AZ. De Alkmaarders verhuurden hem tussentijds anderhalf seizoen aan Excelsior. Vorig jaar kwam Luijckx, exponent van de jeugdopleiding, tot vijftien optredens in het shirt van AZ.
    Die blijft......herstel, wilt blijven...
    quote:
    AZ'er Martens: 'We kunnen het ook zonder De Zeeuw'

    Eind april zong Stijn Schaars tijdens de huldiging van AZ als kampioen luidkeels: ‘Demy moet blijven!’ Drie maanden later bleek dat tevergeefs. Demy de Zeeuw tekende vorige week voor Ajax. Een transfer die niet tegen te houden was, weet Schaars. “Ik heb het gevraagd en hij zocht een nieuwe uitdaging. In eerste instantie in het buitenland, maar toen Ajax zó concreet werd, begon het bij hem te kriebelen. Als club moet je dan de hoofdprijs vragen in plaats van hem tegen te houden.”

    Daar sluit Maarten Martens zich bij aan: “Als een speler echt aan iets anders toe is, is het voor beide partijen het beste dat er een oplossing komt. Het is jammer. Demy was een goede en belangrijke speler voor ons. Met hem verliezen we veel kwaliteit. Maar we liggen er niet wakker van. We hebben nog steeds een heel goede selectie. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we het ook zonder hem kunnen. Nu kan David Mendes da Silva centraal op het middenveld gaan spelen, dus zo los je ook weer een probleem op.”
    Dus Wernbloom of Holman dan op rechts?
    Of liever Dembele?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 15:40:04 #9
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71398339
    Wat voor een speler is die Nielsen eigenlijk precies? Middenvelder, maar verder kom ik eigenlijk niet.
    Als vervanger van wie zou hij moeten spelen? En heeft hij een beetje potentie of is het meer een Poulsen verhaal? Gokje?
      dinsdag 28 juli 2009 @ 16:38:12 #10
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71400348
    Rasmus Bengtsson staat in de belangstelling van AZ.
    Ze zouden zich officieel gemeld hebben voor deze speler.

    @prosac.
    Nielsen schijnt een erg goede middenvelder te zijn.
    Wat meer aanvallender. Maar gaat gewoon beginnen in Jong-AZ.
    Gescout door Chelsea en speelde daar vrij aardig naar wat ik heb mogen lezen. Blijft altijd moeilijk en een gok zeker als je nog zo'n jong ventje bent.
    Maar hij heeft bij meerdere clubs in europa interesse gewekt nadat het duidelijk werd dat hij niet zou doorbreken naar het eerste van Chelsea.

    Gokje?! Altijd maar ik schat zijn kansen en talent aanzienlijk beter in dat Poulsen...

    Time will tell, maar ik ben er erg blij mee!
    Goede aktie van Bruins slot, die overigens zat te scouten bij Sparta.
    Strootman?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 16:42:12 #11
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71400473
    quote:
    PSV en AZ azen op Honda
    Door Sjors (Sj0rSz) op dinsdag 28 juli 2009 15:02
    Bron: Soccernews

    Het is al een tijdje stil rondom Keisuke Honda, maar de Japanse middenvelder wil VVV-Venlo nog steeds verlaten. De speler wordt op dit moment gevolgd door PSV en AZ, maar geen van beide is concreet.

    "Keisuke staat ongetwijfeld op veel lijstjes, maar er is nog geen club concreet," liet de zaakwaarnemer van Honda, Kees Ploegsma jr., in een reactie weten. "AZ en PSV hebben interesse, maar ze zitten op dit moment vol. Misschien dat er bij Heerenveen een kansje is. Ajax wordt het in elk geval niet."

    Ook een aantal buitenlandse ploegen is geïnteresseerd in de diensten van Honda. Zo zouden Anderlecht, FC Porto en Galatasaray naar de speler hengelen. "We vinden het voor Keisuke het beste dat hij in Nederland blijft, maar hij is geen EU-speler en dus duur. Voor Nederlandse topclubs is het mede door de vraagprijs van VVV een flinke investering. Die transfer komt er wel. Is het niet deze zomer dan is het wel in januari."
    Oud nieuws in n nieuw jasje
    pi_71401732
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 16:38 schreef fuckbuddy het volgende:
    Rasmus Bengtsson staat in de belangstelling van AZ.
    Ze zouden zich officieel gemeld hebben voor deze speler.

    @prosac.
    Nielsen schijnt een erg goede middenvelder te zijn.
    Wat meer aanvallender. Maar gaat gewoon beginnen in Jong-AZ.
    Gescout door Chelsea en speelde daar vrij aardig naar wat ik heb mogen lezen. Blijft altijd moeilijk en een gok zeker als je nog zo'n jong ventje bent.
    Maar hij heeft bij meerdere clubs in europa interesse gewekt nadat het duidelijk werd dat hij niet zou doorbreken naar het eerste van Chelsea.

    Gokje?! Altijd maar ik schat zijn kansen en talent aanzienlijk beter in dat Poulsen...

    Time will tell, maar ik ben er erg blij mee!
    Goede aktie van Bruins slot, die overigens zat te scouten bij Sparta.
    Strootman?!
    Nielsen speelde in de oefenwedstrijden op de positie van Martens.

    En Bruins Slot is geen scout, maar analist, dus haal je maar niets in je hoofd.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 17:37:44 #13
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71402096
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 17:23 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Nielsen speelde in de oefenwedstrijden op de positie van Martens.

    En Bruins Slot is geen scout, maar analist, dus haal je maar niets in je hoofd.
    ja leuk geformuleerd maar je weet zelf ook als het goed is das beide heren op deze manier spelers "vinden"
    Middels analyses of scoutingswerk.
    Nielsen is via de contacten van Bruins Slot naar AZ gegaan.
    En Bruins Slot gaat echt niet bij Sparta in de zon staan om gewoon een potje voetbal te kijken. Die heeft gewoon spelers bekeken. Ik verwacht dat hij dan zijn analyses bespreekt met de technische staf van AZ.
    Die man kan van heel veel waarde zijn voor AZ. Die heeft echt goede contacten over heel de wereld...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71402183
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 17:37 schreef fuckbuddy het volgende:
    Nielsen is via de contacten van Bruins Slot naar AZ gegaan.
    Klopt, de vader van Nielsen heeft hem aangeboden aan TBS, het is niet dat hij hem heeft gescout.
    quote:
    En Bruins Slot gaat echt niet bij Sparta in de zon staan om gewoon een potje voetbal te kijken.
    Dat is nou precies waar hij voor aangetrokken is
      dinsdag 28 juli 2009 @ 17:44:35 #15
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71402268
    quote:
    Op 17 mei 2009 werd bekend dat hij wederom Koeman zal volgen naar zijn nieuwe club, AZ uit Alkmaar. Hij zal verantwoordelijk zijn voor de analyse van de tegenstander.
    Sparta, altijd gevaarlijk
      dinsdag 28 juli 2009 @ 18:21:30 #16
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71403113
    Sja hoe je het het bekijkt mag jezelf invullen, kan goed zijn omdat AZ de 2e wedstrijd tegen Sparta speelt. Ik doelde dus met spelers bekijken op wie ze zijn en hoe ze spelen. Ik ging ervan uit en wat ik gelezen heb op de fanpage dat er nog steeds interesse is in Strootman. Dus dan kan je 2 vliegen in 1 klap slaan...

    @Gatalin, laat ik het anders formuleren, jij denkt dat TBS (leuke initialen) niets met het scoutings werk te maken heeft? Gaat hebben door zijn internationale contacten?
    Ik heb Derksen namelijk horen zeggen dat TBS echt hele goede contacten wereld wijd heeft en AZ daar echt een voordeel uit kan putten tov een andere club uit de ere...

    Maar als ik jou zo hoor en de quote van Wallofdolls lees dan vraag ik me ook af of TBS wel daadwerkelijk een vinger in de pap te brokkelen heeft bij AZ qua aantrekken van spelers..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71403428
    Van zijn contacten zal heus wel gebruik worden gemaakt, maar aangezien hij zich met de analyse van tegenstanders zal bezig houden, zal hij geen spelers bekijken die nog niet bekend zijn bij AZ. Misschien dat hij bij Europese tegenstanders nog iets rond ziet lopen dat interessant is, maar dan nog gaan er andere mensen heen om een oordeel te vellen.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 19:01:45 #18
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71404243
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 18:33 schreef Gatalin het volgende:
    Van zijn contacten zal heus wel gebruik worden gemaakt, maar aangezien hij zich met de analyse van tegenstanders zal bezig houden, zal hij geen spelers bekijken die nog niet bekend zijn bij AZ. Misschien dat hij bij Europese tegenstanders nog iets rond ziet lopen dat interessant is, maar dan nog gaan er andere mensen heen om een oordeel te vellen.
    Nouu. Ik denk wel dat ie kan zeggen van eh "hé Marcel, ik zag iemand lopen, daar moeten we beter op letten". Ofzo. Snap je?
      dinsdag 28 juli 2009 @ 19:02:28 #19
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71404261
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef fuckbuddy het volgende:
    Sja hoe je het het bekijkt mag jezelf invullen, kan goed zijn omdat AZ de 2e wedstrijd tegen Sparta speelt. Ik doelde dus met spelers bekijken op wie ze zijn en hoe ze spelen. Ik ging ervan uit en wat ik gelezen heb op de fanpage dat er nog steeds interesse is in Strootman. Dus dan kan je 2 vliegen in 1 klap slaan...

    @Gatalin, laat ik het anders formuleren, jij denkt dat TBS (leuke initialen) niets met het scoutings werk te maken heeft? Gaat hebben door zijn internationale contacten?
    Ik heb Derksen namelijk horen zeggen dat TBS echt hele goede contacten wereld wijd heeft en AZ daar echt een voordeel uit kan putten tov een andere club uit de ere...

    Maar als ik jou zo hoor en de quote van Wallofdolls lees dan vraag ik me ook af of TBS wel daadwerkelijk een vinger in de pap te brokkelen heeft bij AZ qua aantrekken van spelers..
    Wat?

    Ik moest lachen
      dinsdag 28 juli 2009 @ 19:33:14 #20
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71405136
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 19:02 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Wat?

    Ik moest lachen
    he zeikerd ga jij ff moeilijk doen. Of zal ik eens in jouw pap gaan brokkelen?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71432094
    quote:
    Het bedrag dat Ajax overmaakte naar AZ om Demy de Zeeuw van de Alkmaarders over te nemen, ligt onder de 6,5 miljoen euro. Eerder werd geschat dat de landskampioen om en nabij de 7,5 miljoen had ontvangen van de club uit de hoofdstad.

    Beide clubs hebben afgesproken niets over de transfersom te zeggen. Dat het bedrag onder de 6,5 miljoen ligt is gebasseerd op het feit dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. Daardoor is de club verplicht om uitgaven die groter zijn dan tien procent van de begroting bekend te maken. Omdat de jaarlijkse begroting van de Amsterdammers 65 miljoen euro is, lijkt de rekensom snel gemaakt.

    Vorig jaar werd de 6,5 miljoen die voor Darío Cvitanich wel naar buiten gebracht. Mocht Ajax dit nu vergeten zijn, dan kan de Autoriteit Financiële Markten (AFM) de club op de vingers tikken. Martin Jol, de in juni aangestelde Ajax-coach, gaf in een eerder stadium van de onderhandelingen al aan niet meer dan vijf miljoen te willen betalen voor De Zeeuw.
    Lekker verhaal, dus 5 miljoen.. Right! Ik geloof er geen ene moer van..
    Maar goed, we zijn weer pagina's aan het vullen...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71432260
    Of hun begroting ligt lager dan 65 miljoen

    Ik ben er zaterdag gewoon bij tegen Heracles, heb ik zojuist vernomen.
    pi_71432522
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Gatalin het volgende:
    Of hun begroting ligt lager dan 65 miljoen

    Ik ben er zaterdag gewoon bij tegen Heracles, heb ik zojuist vernomen.
    zit jij nog steeds op dezelfde plek? Ik heb trouwens mijn nieuwe SCC niet binnen..
    Lekker krappe sokken weer bij AZ... Maar hij moet er morgen uiterlijk zijn.
    Ik zit weer in vak P overigens.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71432798
    Ik zit nog steeds in vak M. Hoewel mijn SCC er belabberd aan toe is, hoop ik dat ik er nog dit seizoen mee kan doen, daarna wil ik verhuizen naar U. Was nu te laat met een wijziging doorgeven.
    pi_71433028
    Je mag je tegen me zeggen hoor...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71449500
    ....

    [ Bericht 95% gewijzigd door fuckbuddy op 30-07-2009 09:07:28 (duidelijker bericht hieronder) ]
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71449655
    quote:
    Afkoelmoment El Hamdaoui na incident training AZ

    AZ-aanvaller Mounir El Hamdaoui is tijdens de laatste training van de Alkmaarders weggestuurd door trainer Ronald Koeman. Na een incident met assistent-trainer Shota Arveladze moest de topscorer van het voorbije seizoen even afkoelen in de kleedkamer.

    30 jul 2009 07:31:11

    El Hamdaoui kreeg tijdens de training een discussie met Arveladze tijdens een oefening. De international van Marokko was het niet eens met de manier waarop hij werd behandeld.

    De gemoederen liepen hoog op en ook aanvoerder Stijn Schaars kon de boel niet sussen. Koeman stelde El Hamdaoui vervolgens voor de keuze: of de opdracht uitvoeren of naar de kleedkamer. El Hamdaoui stapte vervolgens van het trainingsveld af.

    Inmiddels heeft Koeman met zijn spits gepraat over het incident. "Voor ons tweeën is er niks meer aan de hand," tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van de AZ-coach. Ook voor El Hamdaoui is de kous af, zo meldde zijn zaakwaarnemer en vertrouwenspersoon Sietje Mouch.

    "Dit soort dingen gebeuren bij alle profclubs op het trainingsveld. Als een speler ervoor kiest om even af te koelen, is dat alleen maar positief. Er is geen probleem tussen Mounir en andere spelers, er is ook geen probleem tussen Mounir en de trainer."

    Ook Louis van Gaal had vorig seizoen moeite om El Hamdaoui in het gareel te houden. De aanvaller had er moeite mee dat de coach hem zich naar zijn strakke tactische plan wilde laten schikken. Van Gaal besloot uiteindelijk El Hamdaoui een vrije rol te geven. De aanvaller werd uiteindelijk topscorer van de eredivisie en had een belangrijke rol in het kampioenschap van AZ. 

    "Datzelfde doel streeft hij nu weer na," aldus Mouch. "Mounir leeft maar voor een ding. Hij wil belangrijk zijn voor het elftal met zijn doelpunten. Tegelijkertijd wil hij zich verder ontwikkelen, want hij heeft dezelfde ambities als andere grote spitsen in Europa."


    Zijn teleurstelling over het uitblijven van een transfer heeft hij nooit naar buiten gebracht. Tot eind augustus bestaat de kans dat een club zich nog meldt voor de man die vorige week in de strijd om de Johan Cruijff-schaal ook al weer raak knalde. Niemand bij AZ wil El Hamdaoui echter kwijt, omdat hij van grote waarde is voor de ploeg en straks ook in de Champions League bepalend kan zijn.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      donderdag 30 juli 2009 @ 09:20:13 #28
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71449986
    Goed dat er vermeld wordt dat ie onder Louis ook al moeilijk deed. Het zou zomaar kunnen dat er weer van die nitwits het topic in komen stampen om te bevestigen dat Koe niet met spelers om kan gaan
    pi_71450275
    quote:
    AZ wil Didulica twee jaar verlengen

    AZ Joey Didulica kan zijn contract bij AZ met twee jaar verlengen. De tweede keeper van de Alkmaarders heeft een gesprek gehad met de clubleiding en gaat deze week weer om de tafel zitten.

    'Ik ben heel blij met het gebaar van AZ. Ik vind het natuurlijk jammer dat ik niet speel, maar als Romero zo blijft keepen als nu, is het slechts een kwestie van tijd voordat een grote club zich gaat melden bij AZ', aldus de tweede doelman van AZ.

    Een transfer naar Feyenoord ging niet door wegens de financiële malaise bij de club en dus lijkt de kans de groot dat Didulica bijtekent bij AZ.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71450312
    quote:
    Voorbeschouwing Eredivisie: AZ


    Als laatste in deze reeks zal de regerend landskampioen onder de loep gelegd worden: AZ. De Alkmaarders zullen het komende seizoen zonder Louis van Gaal, maar met Ronald Koeman de titel proberen te prolongeren. Omdat de selectie vrijwel intact is gebleven lijkt deze opgave wellicht eenvoudiger dan hij is. De Johan Cruijffschaal werd al overtuigend gewonnen en de club uit Noord-Holland zal naar alle waarschijnlijkheid fel uit de startblokken van de Eredivisie komen.

    Verleden
    AZ wordt de afgelopen seizoenen regelmatig bij de topclubs van de Eredivisie gerekend, maar de club heeft geen rijke historie als Ajax, Feyenoord of zelfs PSV. Toch hebben de Alkmaarders een verleden in de bovenste regionen van de Eredivisieranglijst. De start van de club was niet zo voortvarend. Hoewel zowel Alkmaar '54 als FC Zaanstreek al bestond, maakten de twee clubs geen deel uit van de Eredivisie in het betaalde voetbal. Pas na de fusie in 1967 noemde de club zich AZ '67 en werd de weg omhoog ingezet.

    De club ging vervolgens buitensporig veel buitenlanders aantrekken, waardoor financiële problemen aan de orde van de dag waren in Alkmaar. De inmiddels legendarische gebroeders Molenaar zorgden voor de broodnodige laatste strohalm. De Zaanse zakenlieden brachten in 1972 redding aan AZ '67, dat vervolgens ambitieus werd. Willem van Hanegem, John Metgod, Kristen Nygaard en Eddy Treijtel warden gecontracteerd om deze ambities kracht bij te zetten. Na enkele ereplaatsen vormde het seizoen 1980-1981 het hoogtepunt van de club. De landstitel werd veroverd, de KNVB-Beker werd veroverd en de finale van de UEFA Cup werd bereikt: alleen deze prijs kon AZ '67 niet winnen. Ipswich Town toonde zich te sterk.

    Tot de gewenste euforie leidde de landstitel echter niet, waardoor ook de gebroeders Molenaar zich langzaam terugtrokken. Hierdoor nam het niveau van de selectie langzaam af, waardoor de degradatie naar de Eerste Divisie in 1988 uiteindelijk onvermijdelijk was. In 1993 was er een nieuwe investeerder nodig om de weg omhoog weer in te zetten. Dirk Scheringa nam de club op zijn schouders, waarna er in 1998 via de titel van de Eerste Divisie promotie naar de Eredivisie werd bewerkstelligd.

    2004 vormde een nieuw hoogtepunt in de clubhistorie. Co Adriaanse bereikte Europees voetbal met de Alkmaarders. De campagne werd vervolgens uiterst succesvol. Pas in de blessuretijd van de verlenging wist Sporting Lissabon AZ uit te schakelen in de halve finale van de UEFA Cup. In de zomer van 2005 vertrok succestrainer Adriaanse en werd een nieuwe toptrainer aangesteld: Louis van Gaal zou de vier seizoenen hierna de Alkmaarders onder zijn hoede nemen.

    In het seizoen erop werd AZ tweede, maar werd het in de play-offs uitgeschakeld door FC Groningen. Hierdoor moest de club zich 'slechts' tevreden stellen met UEFA Cup-voetbal. De jaargang 2006/2007 verliep verrassend succesvol. In de laatste speelronde mochten AZ, Ajax en PSV uitmaken wie er landskampioen zou worden. AZ had de beste papieren, maar ging op dramatische wijze ten onder in de uitwedstrijd tegen Excelsior. Omdat ook de bekerfinale verloren ging liep de club alle mogelijke prijzen mis.

    Het seizoen 2007/2008 werd begonnen met hoge verwachtingen, maar AZ bezweek onder de druk. Aan het einde van de rit werd slechts een twaalfde plaats genoteerd. Dit zorgde echter voor grote revanchegevoelens in de selectie, met de landstitel van het afgelopen seizoen als belangrijkste gevolg.

    Afgelopen seizoen
    Het seizoen voor AZ leek te beginnen, zoals het seizoen ervoor geëindigd was. De ploeg leed in de eerste twee competitieduels nederlagen tegen NAC Breda en ADO Den Haag en een nieuw rampseizoen leek geboren. Louis van Gaal wilde echter niets weten van het negativisme. Volgens de oefenmeester speelden de Alkmaarders hun beste voetbal. Demy de Zeeuw kwam vervolgens weer in de ploeg en Maarten Martens brak de ban in het thuisduel tegen PSV: AZ won met 1-0 en de machine begon te draaien. Louis van Gaal haalde zijn gelijk.

    AZ leek bij tijd en wijlen ook echt een machine. Na de eerste twee competitienederlagen bleef de ploeg liefst 28 duels ongeslagen. Ongeacht wie er in de ploeg ingebracht werd, het keurcorps van Van Gaal bleef haar wedstrijden stoïcijns winnen. Vaak gebeurde dit op een degelijke, efficiënte manier en eindigde een wedstrijd in 2-0. Dit zorgde ook voor een lange reeks zonder tegentreffers.

    AZ werd uiteindelijk met veel overtuiging voor de tweede maal in de clubhistorie landskampioen van Nederland, maar trainer Louis van Gaal besloot toch te vertrekken. Hij verkoos het om Bayern München in de Champions League te begeleiden, in plaats van AZ. Die taak liet hij aan Ronald Koeman. Koeman zal het komende seizoen de scepter zwaaien in het DSB-Stadion.

    Selectie
    De selectie van AZ is verrassend genoeg bijna ongewijzigd gebleven. Vooralsnog is alleen middenvelder Demy de Zeeuw vertrokken. Afgelopen week tekende hij een vierjarig contract bij aartsrivaal Ajax. Alle andere sleutelspelers zijn vooralsnog gebleven. Ondanks veel interesse staan Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé, Stijn Schaars, Niklas Moisander, David Mendes da Silva, Sergio Ramos , Sébastien Pocognoli en Kew Jaliens nog onder contract in Alkmaar.

    De spelers waaruit trainer Ronald Koeman kan kiezen zijn dan ook ruim voldoende van kwaliteit en een nieuwe landstitel lijkt zeker tot de mogelijkheden te behoren. Het team is op elkaar ingespeeld. Op middenvelder Pontus Wernbloom na heeft AZ geen nieuwe spelers, die een aanwinst vormen voor de eerste selectie, aangetrokken. AZ moet dan ook zeker in staat worden geacht om voor een verrassing te kunnen zorgen in de Champions League en lang mee te kunnen doen om de titel in Nederland.

    In the spotlight: Maarten Martens
    Waar bij AZ het vorige seizoen veel aandacht uitging naar spelers als Stijn Schaars, Sergio Romero, Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé, daar is de drijvende kracht achter het elftal wellicht wel Maarten Martens. De Belgische linkspoot, van nature een speler die achter de spitsen het beste opereert, is van levensbelang voor het Alkmaarse aanvalsspel met zijn steekpasses.

    In het dramatisch verlopen seizoen 2007/2008 was Martens eigenlijk de hele jaargang niet inzetbaar en dat liet zich voelen. Zijn terugkeer in het elftal, samen met aanvoerder Stijn Schaars, betekende het begin van de wederopstanding van AZ. Met zeven goals en zes assists was hij cijfermatig van groot belang voor AZ, maar ook zijn invloed in de kleedkamer en zijn invloed in het spel hebben zich ongetwijfeld laten voelen. Het is welhaast onbegrijpelijk dat het spel van Martens bij de grote Europese ploegen nog niet opgevallen is.

    Maarten Martens is deze zomer 25 jaar oud geworden. Hij zal aan zijn vierde seizoen in Alkmaar beginnen en zijn jeugdopleiding doorliep hij dan ook niet in Noord-Holland. Hij debuteerde in zijn vaderland in het paars-wit van Anderlecht. Door de grote concurrentie in Brussel kwam hij echter niet verder dan één duel voor de Belgische recordkampioen. Een overstap naar Nederland volgde. Martens ging spelen voor RKC Waalwijk, destijds nog een gewaardeerde Eredivisieploeg. Hier speelde hij zich in twee seizoenen in de kijker, waarna AZ hem aan de vooravond van het successeizoen 2006/2007, dat zo dramatisch eindigde, wist te contracteren.

    Ook het komende seizoen zal Martens de kleuren van AZ verdedigen. De doelstelling is helder: Martens wil een nieuwe titel met AZ veroveren, maar ook de KNVB-Beker staat bij de Alkmaarse club hoog op het verlanglijstje. Voor de Belg zelf zal het ook interessant worden hoe hij zich staande houdt in het toernooi om de Champions League. En zal hij zich eindelijk eens in de basis kunnen spelen bij het nationale elftal? Bij België zit Martens vooralsnog veel op de reservebank, al ligt dat meer aan de speelwijze van onze zuiderburen. Misschien maakt de entree van de Nederlander Dick Advocaat bij de Rode Duivels het verschil, ook voor Martens.

    Trainer: Ronald Koeman
    Na de zeer succesvolle spelersloopbaan van Ronald Koeman, waarvan iedereen de belangrijkste wapenfeiten wel kent, is de trainersloopbaan van Ronald Koeman vooralsnog ook een hele opvallende. Zijn loopbaan als oefenmeester begon hij op het WK van 1998, waar hij assistent-trainer van Guus Hiddink was bij het Nederlands elftal. Vervolgens werd hij assistent van Louis van Gaal bij FC Barcelona. Hier trainde hij ook één seizoen Barcelona B, maar in 2000 besloot de trainer op eigen benen te gaan staan. Hij nam Vitesse onder zijn hoede.


    In Arnhem verliep de loopbaan van Koeman voorspoedig. Het ging zelfs zo goed, dat Ajax aan de deur klopte. Hier boekte Koeman voorlopig zijn grootste successen. Bij de Amsterdammers bereikte hij de kwartfinale van de Champions League, waarin AC Milan zich op het allerlaatste moment te sterk toonde. Bovendien behaalde hij de landstitel met Ajax in het seizoen 2001/2002 en 2003/2004. De laatste titel is overigens ook de laatste Amsterdamse landstitel. In 2005 ontstond er echter wrevel binnen de club, al was het tijdens de gehele periode onrustig in de ArenA. Koeman nam ontslag.

    Het seizoen na zijn ontslag bij Ajax ging Koeman aan het werk in Portugal. Een seizoen Benfica verliep redelijk. Hoewel de landstitel niet werd veroverd, bereikte Koeman wel de kwartfinale van de Champions League. PSV vormde de volgende werkgever. Ook in Eindhoven wist Koeman twee titels te veroveren en hij bereikte zelfs voor de derde maal de kwartfinale van de Champions League. Echter, ook in Eindhoven kreeg Koeman problemen binnen de club. Dit bracht hem ertoe om in november 2007 te kiezen voor een avontuur in Valencia.

    In Spanje haalde Koeman zich de woede van de aanhang op de hals om de ervaren spelers uit de selectie te zetten, maar hij wist nog wel de Copa del Rey, de Spaanse beker, te winnen. Toch volgde er een ontslag. In de loop van 2009 werd uiteindelijk bekend dat Koeman AZ mocht gaan trainen. Na een sabbatical lijkt de trainer klaar om ook AZ kampioen te maken en tot de kwartfinale van de Champions League te leiden. De Johan Cruijffschaal wist hij alvast in de prijzenkast te schuiven.

    Voorspelling
    Omdat de selectie van AZ eigenlijk intact is gebleven en de ploeg nog beter op elkaar ingespeeld is dan vorig seizoen, zijn de Alkmaarders het eigenlijk aan hun stand verplicht om lang te blijven meestrijden om de landstitel. Het is echter moeilijker om aan de top te blijven dan aan de top te komen, maar het is aan AZ om te bewijzen dat ook aan de top blijven mogelijk is.

    Met het aantrekken van de bewezen prestatietrainer Ronald Koeman moet AZ in staat worden geacht ook het komende seizoen een gevaarlijke titelpretendent te zijn, al kan ook het Champions League-avontuur roet in het eten gaan gooien. Hoe gaan de spelers om met het ritme van het spelen van drie duels in de week? Het Eredivisieseizoen belooft dus ook in Alkmaar opwindend te gaan worden.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71451501
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 09:32 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]


    Waar komt dit vandaan? VI?
    pi_71451588
    El Hamdaou moet gewoon luisteren en respect tonen naar Shota .
    to the point!
    pi_71451930
    quote:
    'AZ bekijkt NAC-speler Gorter in Polen'

    AZ heeft belangstelling voor NAC Breda-middenvelder Donny Gorter. Volgens BN De Stem houdt de landskampioen het talent goed in de gaten, en zou er een scout afreizen richting Polen.

    Namens AZ zou Tonny Bruins Slot donderdagavond aanwezig zijn tijdens de wedstrijd Polonia Warschau - NAC Breda.

    Afgelopen seizoen brak Gorter door bij NAC. De middenvelder kwam tot 28 competitieduels en scoorde twee keer. Ook dit seizoen lijkt hij een vaste waarde te worden in het team van trainer Robert Maaskant.

    Of Gorter vertrekt is nog maar de vraag. "Ik heb niet voor niets een vierjarig contract bij NAC getekend. Ik heb het naar mijn zin. Ik blijf bij NAC", aldus de linkspoot in gesprek met Sportweek.
    quote:
    'FC Barcelona denkt aan Vertonghen en Mendes da Silva'

    Ajacied Jan Vertonghen en David Mendes da Silva van AZ staan op de groslijst van FC Barcelona om de positie van defensieve middenvelder te bekleden.

    Volgens de Catalaanse krant Sport zoekt de Champions League-houder een goedkoper alternatief voor Cesc Fábregas (Arsenal) en Javier Mascherano (Liverpool). FC Barcelona heeft ook Mehmet Topal van Galatasaray in het vizier voor de in het systeem zo vitale positie van ‘verbindingsspeler’, in het jargon van Johan Cruijff de ‘nummer vier.’

    Vertonghen (22) verlengde in oktober vorig jaar zijn contract bij Ajax tot halverwege 2013. De Belg scoorde in zestig eredivisieduels zes keer voor de hoofdstedelingen. Ook David Mendes da Silva komt pas in 2013 transfervrij op de markt. AZ ziet de bijna 27-jarige international als opvolger van de naar Ajax vertrokken Demy de Zeeuw als centrale middenvelder. (MA)
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71470343
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 16:32 schreef fuckbuddy het volgende:
    Ik zit weer in vak P overigens.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 10:01:32 #35
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71482510
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Vrij netjes toch?
    Ik zat afgelopen seizoen achter het doel maar dan zie je echt te weinig...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71482808
    Ik dacht even dat je het over de wedstrijd van morgen had.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 12:50:34 #37
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_71487137
    quote:
    Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef wallofdolls het volgende:
    Goed dat er vermeld wordt dat ie onder Louis ook al moeilijk deed. Het zou zomaar kunnen dat er weer van die nitwits het topic in komen stampen om te bevestigen dat Koe niet met spelers om kan gaan
    Die Koeman hè, zo'n relletje met El Hamdaoui geeft maar weer eens aan dat die gast echt niet met spelers om kan gaan. Vraag me af hoe lang hij blijft zitten voordat hij op de volgende trein springt
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      vrijdag 31 juli 2009 @ 15:30:58 #38
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71491873
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 12:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Die Koeman hè, zo'n relletje met El Hamdaoui geeft maar weer eens aan dat die gast echt niet met spelers om kan gaan. Vraag me af hoe lang hij blijft zitten voordat hij op de volgende trein springt
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    he apekop! Moet dat nou weer met zo'n reactie?
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 16:57:14 #39
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71494267
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 15:30 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    he apekop! Moet dat nou weer met zo'n reactie?
    Wel lef dat je je binnen een week na zon oorwassing durft te vertonen
      vrijdag 31 juli 2009 @ 17:04:30 #40
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71494435
    quote:
    Analytici verliezen vertrouwen in kampioen AZ

    31/07/2009 16:00

    Wie kroont zich dit seizoen tot kampioen van de Eredivisie? Voetbal International legde die vraag voor aan twaalf prominente voetbalanalytici. Volgens hen is PSV dit seizoen topfavoriet voor de landstitel. AZ maakt volgens de kenners geen kans zijn titel te prolongeren.

    De twaalf kenners voorzien verder een sportieve terugval van FC Twente, dat vorig seizoen nog knap als tweede finishte. De kracht van Feyenoord lijkt moeilijk in te schatten. In ieder geval ziet niemand de Rotterdammers hoger eindigen dan de derde plaats.

    Onderin dreigt er volgens de analytici een zwaar seizoen voor RKC Waalwijk en VVV-Venlo, beide vorig seizoen gepromoveerd. Een enkeling meent dat dat Willem II deze jaargang degradatie uit de Eredivisie wacht.

    In onderstaand overzicht staat te lezen wie er volgens de twaalf deelnemers aan de strijd om de Toto Cup kampioen wordt. Hun volledige voorspelling van de eindstand van het seizoen 2009/10 is te lezen in de Seizoengids van Voetbal International, die sinds woensdag in de winkel ligt.

    Analyticus Organisatie Kampioen
    Hugo Borst Algemeen Dagblad PSV
    Johan Derksen Voetbal International PSV
    Valentijn Driessen De Telegraaf Ajax
    Tom Egbers NOS Ajax
    Jan Joost van Gangelen Eredivisie Live/SBS 6 PSV
    Wilfred Genee RTL 7/Voetbal International PSV
    Kees Jansma Sport1 PSV
    Hans Kraay junior Voetbal International/SBS 6 Ajax
    Theo Reitsma Eredivisie Live Ajax
    Humberto Tan Eredivisie Live/RTL PSV
    Matty Verkamman De Buitenspelers PSV
    Willem Vissers De Volkskrant PSV



    Alsof je zo veel waarde moet hechten aan van die mannen die van uit hun nek zwetsen hun beroep hebben gemaakt.

    Maar wel grappig om te zien. Vooral dat PSV na een mislukt seizoen toch weer boven Ajax wordt verwacht
    pi_71494500
    Wat is jullie verwachting eigenlijk? Selectie is nagenoeg intact gebleven tot nu toe (op De Zeeuw na), maar er loopt nu wel een Europees programma naast.
      vrijdag 31 juli 2009 @ 17:12:30 #42
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71494602
    PSV wordt het sowieso niet, aangezien Derksen dat voorspeld heeft.
    pi_71495459
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef Blawh het volgende:
    Wat is jullie verwachting eigenlijk? Selectie is nagenoeg intact gebleven tot nu toe (op De Zeeuw na), maar er loopt nu wel een Europees programma naast.
    Doelstelling is Europees voetbal en dat mag geen probleem zijn. Voor de titel zal het er aan liggen wie er snel uit Europa ligt/liggen. We maken zeker weer kans, maar zo gemakkelijk als afgelopen seizoen zal het niet worden.

    Ik zit morgen trouwens op de lange zijde, fuck de combi!
      vrijdag 31 juli 2009 @ 18:04:50 #44
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_71495729
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 16:57 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Wel lef dat je je binnen een week na zon oorwassing durft te vertonen
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 14:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Och, zo sterk speelde AZ nu ook weer niet gisteravond. Wel een stuk effectiever (met name in de afronding) dan ons. En met dat dramatische verdedigen aan onze kant (onder andere Popov bepaald niet sterk bij de 0-1, 0-2 en 1-5) is zo'n wedstrijd dan snel gespeeld, na 28 minuten om precies te zijn..

    Benieuwd waar dit AZ in de competitie zal staan. Het lijkt me dat zeker Ajax, PSV en Feyenoord sterker voor de dag zullen komen dan afgelopen seizoen. En ook Heerenveen is er, ondanks het vertrek van Pranjic, wel sterker op geworden. Twente vind ik lastig inschatten.. 't Zal dringen worden in de (sub)top..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71508616
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Gatalin het volgende:
    Of hun begroting ligt lager dan 65 miljoen

    Ik ben er zaterdag gewoon bij tegen Heracles, heb ik zojuist vernomen.
    Dan zou die transfer dus nog minder opgeleverd hebben
    pi_71510552
    Waar speelt Kemy Agustien tegenwoordig? Nog bij AZ?

    En Milano Koenders? En Morten Nielsen?
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_71512447
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 11:06 schreef RayMania het volgende:
    Waar speelt Kemy Agustien tegenwoordig? Nog bij AZ?

    En Milano Koenders? En Morten Nielsen?
    Agustien en Koenders zijn teruggezet naar jong-AZ. Morten Nielsen is gehaald voor jong-AZ om zo door te groeien naar het eerste.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:04:58 #48
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71514318
    Echt waar? Lopen Agustien en Koenders nog rond bij AZ?

    Begin het wel zielig voor ze te vinden. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om ze te verkopen?
    Confidence through competence
    pi_71514825
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
    Echt waar? Lopen Agustien en Koenders nog rond bij AZ?

    Begin het wel zielig voor ze te vinden. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om ze te verkopen?
    Verkopen? Ik denk dat het al lastig wordt om ze ergens te dumpen voor niks.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:35:38 #50
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71514916
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 14:31 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Verkopen? Ik denk dat het al lastig wordt om ze ergens te dumpen voor niks.
    Nouja, Koenders was toch niet verantwoordelijk voor zoveel tegendoelpunten bij NEC vorig jaar?

    Heeft De Zeeuw al gehuild trouwens, in de Arena?
    Confidence through competence
    pi_71515283
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 14:35 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Nouja, Koenders was toch niet verantwoordelijk voor zoveel tegendoelpunten bij NEC vorig jaar?

    Heeft De Zeeuw al gehuild trouwens, in de Arena?
    Dat is een hele goede voetballer. Hij heeft heel wat counters eruit gehaald afgelopen seizoen voor AZ. De Zeeuw zal Ajax sterker en volwassener maken. Ook voetballend is hij een toegevoegde waarde.
    pi_71515444
    Als de Zeeuw met Ajax op bezoek komt in Alkmaar en hij wordt uitgefloten dan raakt hij geen bal volgens mij. Net als Vlaar toentertijd
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:18:58 #53
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71515705
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 14:54 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Dat is een hele goede voetballer. Hij heeft heel wat counters eruit gehaald afgelopen seizoen voor AZ. De Zeeuw zal Ajax sterker en volwassener maken. Ook voetballend is hij een toegevoegde waarde.
    Ik zeg toch niet dat het geen hele goede voetballer is? De Zeeuw is een van de beste verdedigende middenvelders van Nederland. Aanvallend en spelverdelend vanuit die positie met Schaars zelfs de beste.

    Hij is in alles een toegevoegde waarde, maar de vraag was of hij mentaal al niet geknakt is door... tja, weet ik veel. Een omgevallen grassprietje van de grasmat van de Arena?
    Confidence through competence
    pi_71517313
    Uitgefloten?
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:45:50 #55
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71517395
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 16:42 schreef Blawh het volgende:
    Uitgefloten?
    Sorry, hij bedoelde uitgeklappert.
    Confidence through competence
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:06:39 #56
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71517929
    quote:
    Op vrijdag 31 juli 2009 18:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]


    [..]


    Wat wil je nu zeggen? Dat 5-1 geen oorwassing is?
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:25:23 #57
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71518385
    Als ik t zo lees zouden we van het vertrek van De Zeeuw alleen maar sterker moeten worden...
    quote:
    Exact zeven jaar na hun eerste samenwerking kruisen de paden van AZ-middenvelder David Mendes da Silva en trainer Ronald Koeman elkaar weer.

    Het seizoen 2002-2003 werd destijds het meest ongelukkige uit de carrière van de Rotterdammer. Nu wacht onder dezelfde coach het belangrijkste en mooiste jaar uit zijn loopbaan, met het WK in Zuid-Afrika als beoogd eindstation.

    Ajax nam Mendes da Silva in januari 2003 over van Sparta, waar hij onder Frank Rijkaard als net doorgebroken talent een hele competitie had uitgeblonken. Eenmaal in de Arena beland, waar Koeman als coach de scepter zwaaide, ging alles mis wat maar mis kon gaan. Mendes moest zich aanpassen aan het hogere tempo van Ajax, liep tegen blessures aan en had te maken met een moordende concurrentie.

    Toen hij in de zomer al terugging naar Sparta, had hij niet een keer het shirt van ajax in een officiële wedstrijd om de schouders gehad. De man die door iedereen werd getipt als de ‘nieuwe Rijkaard’ bleef voor het ajax-publiek een grote onbekende.

    Samen hebben ze het deze zomer, toen Koeman bij AZ in dienst trad als opvolger van Louis van Gaal, nog eens over Mendes’ mislukte avontuur gehad. De periode van toen kwam aan de orde in persoonlijke gesprekken. Maar niet omdat de speler nog met verwijten rondliep of omdat de coach Koeman vond dat hij destijds een andere keuze had moeten maken.

    ,,David,’’ zegt Koeman, ,,moest bij ajax opboksen tegen Nigel de Jong, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. Dat waren zijn concurrenten. Hij had liesklachten, zag dat er bij ajax een enorm hoge handelingsnelheid werd gevraagd en daar had hij in het begin gewoon problemen mee. Maar David is gegroeid. Het feit dat hij nu Oranje-international is, zegt eigenlijk alles.’’

    Via Sparta en NAC knokte de ras-atleet, wiens motoriek, gecombineerd met zijn uithoudingsvermogen het voorbeeld is voor menige fysioloog, zich terug omhoog. In de voorbije drie jaar was hij onder Louis van Gaal een vaste waarde in het elftal van AZ, maar niet altijd op de plek waar hij thuishoorde. In dat opzicht lijkt Ronald Koeman nu de juiste man op de juiste plek te zijn in de carrière van Mendes. Hij heeft de 26-jarige international gebombardeerd tot een van de belangrijkste centrale middenvelders in het elftal, dat straks de Champions League ingaat.

    De gapende wond die de fans van AZ na het vertrek van judas De Zeeuw naar Ajax vreesden te zien in het hart van de kampioensploeg, hoeft er in de ogen van Koeman niet te zijn. Met Mendes, die voorheen veelvuldig op de rechterflank moest opereren, heeft AZ de oplossing al lang in huis.

    Koeman vertelt dat hij die positie voor Mendes al in z’n hoofd had voordat Martin Jol tot ergernis van AZ De Zeeuw polste om naar de Arena te verhuizen. ,,David is als speler compleet. Hij is snel, heeft een fysieke inbreng en zorgt voor ‘power’ in de ploeg. Verdedigend is hij ook beter dan De Zeeuw.’’

    Koeman heeft daarmee een uitgesproken mening over de balans in het elftal van AZ. De ploeg zit vol aanvallend geweld. Jeremain Lens is ‘misschien wel de snelste aanvaller van de eredivisie’, Mounir El Hamdaoui heeft louter oog voor doelpunten, Moussa Dembélé is de koning van de solo, Ari en Graziano Pellè blijven het liefst kamperen in het strafschopgebied van de tegenstander.

    Met zoveel aanvallers, weet Koeman, komt er in het middenrif veel op de schouders van aanvoerder Stijn Schaars en nu David Mendes terecht. Het is geen toeval dat beide spelers de enige AZ-voetballers in het Nederlands elftal zijn. Koeman lijkt er trots op te zijn.

    ,,Ooit deed ik bij ajax ook nauwelijks een beroep op Jason Culina als spits. Maar later bij PSV was ik blij dat ik hem had. Niet elke speler kan er aan het begin van zijn loopbaan al staan. Dat zie ik nu bij Mendes ook. Voor dit AZ is hij nu heel belangrijk.’’
    Vooral als je daarna dit broodje aapverhaal leest
    quote:
    'Barcelona is op zoek naar een verdedigende middenvelder. De winnaar van de Champions League slaagde er niet in om Cesc Fabregas van Arsenal los te weken en ook Javier Mascherano van Liverpool bleek een onhaalbare klus. Sport weet dat Barça nu denkt aan Jan Vertonghen van Ajax en AZ-speler David Mendes da Silva. Een derde speler op de lijst is Mehmet Topal van Galatasaray. 'Ik moest er eerst eens goed om lachen, maar als het klopt zou dat natuurlijk fantastisch zijn. Het is wel Barcelona hè!', reageerde Vertonghen (foto) in Het Laatste Nieuws.
    (bron: vi)
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:38:13 #58
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71518664
    Ik weet trouwens niet of Mendes verdedigend beter is dan De Zeeuw. Was billenknijpen met Mendes als centrale verediger. Met De Zeeuw voor je weet je zeker dat je getackeled wordt of een beuk krijgt, maar Mendes die faket gewoon een ontwrichte schouder.

    Mendes is wel een stuk langer, dus kan kopduels winnen. Maar ook hier geldt: De Zeeuw geeft dan gewoon een smerige beuk, en dan ben je er ook.
    Confidence through competence
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:45:09 #59
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71518824
    Op AZ.tv zei Koeman dat de volgende 6 spelers niet bij de selectie tegen Heracles zitten:

    Heijblok, Luirink, Luijckx, Vejinovic, Poulsen...

    ... en nog eentje die hij vergeten is te noemen.
    Confidence through competence
    pi_71519125
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
    Ik weet trouwens niet of Mendes verdedigend beter is dan De Zeeuw. Was billenknijpen met Mendes als centrale verediger. Met De Zeeuw voor je weet je zeker dat je getackeled wordt of een beuk krijgt, maar Mendes die faket gewoon een ontwrichte schouder.

    Mendes is wel een stuk langer, dus kan kopduels winnen. Maar ook hier geldt: De Zeeuw geeft dan gewoon een smerige beuk, en dan ben je er ook.
    Ik vind het wel een knap stukje van Koeman. Maar ja die krijgt over een half jaar een zak met geld om op te rotten of stapt op een trein die daar toevallig langs komt.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:08:22 #61
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71519274
    Of hij wordt kampioen, want dat heeft ie nog vaker gedaan. Ondanks de grote woorden van PSV, Ajax, Twente, Feyenoord en Heerenveen (die zichzelf allemaal kampioens- of top-3-kans zien toegedicht)
    pi_71519545
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 17:06 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Wat wil je nu zeggen? Dat 5-1 geen oorwassing is?
    Wat jij wilt... Heb je je tattoo CL '09-'10 al gezet?
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71519589
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:08 schreef wallofdolls het volgende:
    Of hij wordt kampioen, want dat heeft ie nog vaker gedaan. Ondanks de grote woorden van PSV, Ajax, Twente, Feyenoord en Heerenveen (die zichzelf allemaal kampioens- of top-3-kans zien toegedicht)
    Die kans zit er uiteraard ook in al acht ik die wel heel erg klein hoor.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:27:19 #64
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71519604
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Wat jij wilt... Heb je je tattoo CL '09-'10 al gezet?
    What the fuck heeft dat er me te maken? Kampioen '08-'09 vind ik voorlopig genoeg om trots op te zijn .
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:30:20 #65
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71519661
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:26 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Die kans zit er uiteraard ook in al acht ik die wel heel erg klein hoor.
    Ja, ok, maar dat gedoe alsof ie hier ook even gaat falen hoeft dan toch ook niet ? Het is een beetje uitgekauwd aan het worden dat ie afgerekend wordt op een paar merkwaardigheden in zn carriere. Nieuwe club, nieuwe kansen
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:31:55 #66
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71519686
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Wat jij wilt... Heb je je tattoo CL '09-'10 al gezet?
    Heb scherpere replieken van jou gezien
    Confidence through competence
    pi_71519714
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:27 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    What the fuck heeft dat er me te maken? Kampioen '08-'09 vind ik voorlopig genoeg om trots op te zijn .
    Wat heeft die 1-5 er dan mee te maken dat ik in het AZ-topic reageer met een grapje? Alsof het niet toegestaan is om als voetballiefhebber buiten je eigen clubtopic te posten..

    Daarnaast gaf ik met m'n 2e post even aan dat ik binnen 24 uur zelfs al gereageerd had. Wat dat betreft was je opmerking over die 1-5 al helemaal rijkelijk laat...

    Maar afijn, zullen we 't gewoon weer over AZ hebben?
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:34:02 #68
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71519726
    Ohja? Niet in deze topicreeks. Dan gaat t meestal over dat AZ toch net niet goed genoeg is en dat ze hun succes aan ome Dirk te danken hebben
    pi_71519738
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:31 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Heb scherpere replieken van jou gezien
    Laten we het er op houden dat het vakantietijd is
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71519749
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:34 schreef wallofdolls het volgende:
    Ohja? Niet in deze topicreeks. Dan gaat t meestal over dat AZ toch net niet goed genoeg is en dat ze hun succes aan ome Dirk te danken hebben
    Voor wat betreft het eerste is relatief (niet goed genoeg waarvoor??) en het tweede is ook gewoon waar
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:35:39 #71
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71519753
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:34 schreef wallofdolls het volgende:
    Ohja? Niet in deze topicreeks. Dan gaat t meestal over dat AZ toch net niet goed genoeg is en dat ze hun succes aan ome Dirk te danken hebben
    Ja en die verdomde kutklappers
    Confidence through competence
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:47:35 #72
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71519944
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Voor wat betreft het eerste is relatief (niet goed genoeg waarvoor??) en het tweede is ook gewoon waar
    Dat er toevallig een stijgende lijn heerst sinds het aanstellen van Scheringa als hoofdsponsor zegt niet dat t een met t ander te maken heeft

    Je moet het een beetje vergelijken met een God. Er gebeuren allemaal waanzinnige en onverklaarbare dingen, maar dat dat door iemand van bovenuit geregeld wordt is nauwelijks te bewijzen en zeer onwaarschijnlijk.



    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:49:24 #73
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71519988
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 18:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Voor wat betreft het eerste is relatief (niet goed genoeg waarvoor??)
    Om zichzelf een topclub te noemen. _! wat niemand *binnen* AZ doet, alleen de media en wat projecterende Ajax-fans
    Confidence through competence
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:17:45 #74
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71520775
    Opstelling AZ: Sergio Romero, Kew Jaliens, Niklas Moisander, Ragnar Klavan, Sébastien Pocognoli, Moussa Dembélé, David Mendes da Silva, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Jeremain Lens

    Klavan ipv Moreno, en Jaliens ipv Swerts dus. Dembele op rechtshalf.
    Confidence through competence
    pi_71523635
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 14:31 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Verkopen? Ik denk dat het al lastig wordt om ze ergens te dumpen voor niks.
    niets voor jullie?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71523717
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 21:00 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    niets voor jullie?!
    Och, zij zijn gewend om degradatie-/vechtvoetbal te spelen. Ik heb geen beelden, maar als ik het een beetje volg had AZ daar ook wel wat van kunnen gebruiken vanavond. Aan de andere kant, er is nog 30 minuten te gaan...
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_71523749
    3-0
      Forum Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:38:43 #78
    35723 crew  GGMM
    pi_71524764
    Het Koeman effect.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_71524782
    AZ gewoon overklast door Heracles op het laatste kwartiertje na.
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:39:44 #80
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71524789
    Steer kom er maar in.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_71524794
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 21:38 schreef GGMM het volgende:
    Het Koeman effect.
    Welnee stop eens met dat slap gelul . Koeman is een perfecte trainer
    pi_71524809
    1. AZ speelde kut, zal ik eerlijk in zijn
    2. Kaarten waren ook terecht, domme manier van kaarten pakken
    3. In het licht van die debiele scheids zijn de kaarten wel te nuanceren, hoe duidelijk wil je een penalty in godsnaam hebben? Wat een mafkees.
    4. Heracles wel goed gespeeld, laten we dat niet vergeten.
    pi_71524875
    Kom wel goed jongens, het is nog iets teveel gebrei voorin, maar de goals maken wel weer duidelijk dat het er nog wel in zit.
    Vorig jaar ook 2x verloren in het begin, dus lekker boeiend. Kijk over 10 wedstrijden maar eens verder.
    pi_71524883
    Bij die tweede goal stapt die verdediger gewoon verkeerd uit. Hij maakt zich klein in plaats van groot.
    pi_71525704
    Wat een ploeg joh.

    Geluk voor ons dat de scheids hem niet durfde te geven in de 2e? minuut.
    pi_71526091
    Niet zo verrassend. AZ was tegen ons vorige week ook al niet zo goed, alleen waren wij nog slechter
      zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:28:48 #87
    70881 Abe_Lenstra
    Terug op het oude nest....
    pi_71527111
    Ok, zaak staat ten minste op scherp voor vrijdag tegen Es-Pee-Ar-Tee-AA

    (Die rode kaarten waren echt dom. Maar ja, Swerts heeft nou niet bepaald het buskruit uitgevonden natuurlijk)
      zondag 2 augustus 2009 @ 00:15:06 #88
    172247 djnospinzone
    wolfheaded conjurer
    pi_71528048
    Haha fucking goed.
    they ain't proud colours, but they're true
    colours of my home
    pi_71528799
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef djnospinzone het volgende:
    Haha fucking goed.
    altijd kijken naar het slechte van een andere club, ipv de prestaties van je eigen club.
    Pannenkoek!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71528861
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 00:54 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    altijd kijken naar het slechte van een andere club, ipv de prestaties van je eigen club.
    Pannenkoek!
    Ja want daar zijn az'ers ook zo goed in
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
      zondag 2 augustus 2009 @ 01:10:21 #91
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_71529033
    Ik heb net die wedstrijd zitten kijken, wat een vertoning. .
    Zullen de kampioenkriebels wel zijn. Een titel halen is makkelijker dan verdedigen zeggen ze.. .
    Of is het toch De Zeeuw die mist? .
    -
    pi_71529189
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 01:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Ik heb net die wedstrijd zitten kijken, wat een vertoning. .
    Zullen de kampioenkriebels wel zijn. Een titel halen is makkelijker dan verdedigen zeggen ze.. .
    Of is het toch De Zeeuw die mist? .
    Nee joh, mendes is veel beter dan de zeeuw
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
      zondag 2 augustus 2009 @ 01:28:40 #93
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_71529285
    Die rode kaarten, altijd jammer dat men zo reageert in de wedstrijd
      zondag 2 augustus 2009 @ 01:36:12 #94
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_71529374
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 01:28 schreef Susi het volgende:
    Die rode kaarten, altijd jammer dat men zo reageert in de wedstrijd
    Ze waren allebei iig terecht.. Voor Swerts al de 2de rode kaart voor zoiets doms in AZ dienst.
    -
      zondag 2 augustus 2009 @ 01:37:12 #95
    202348 Susi
    Temple of Love
    pi_71529383
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 01:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Ze waren allebei iig terecht.. Voor Swerts al de 2de rode kaart voor zoiets doms in AZ dienst.
    Ik wilde ook niet zeggen dat het níet terecht was hoor , maar jij drukt het beter uit : dom was het, beetje jezelf in je frustratie zo laten meeslepen en afreageren
      zondag 2 augustus 2009 @ 02:42:21 #96
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71529994
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 01:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Ze waren allebei iig terecht.. Voor Swerts al de 2de rode kaart voor zoiets doms in AZ dienst.
    Pelle vorig jaar ook 4 wedstrijden schorsing voor relletje na wedstrijd met Jong AZ
    Confidence through competence
      zondag 2 augustus 2009 @ 03:59:17 #97
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71530453
    Pellè scoorde wél. 1 op 1 dit seizoen .

    Verder is het jammer, maar je zag op een aantal momenten de klasse er weer vanaf stralen. Ik denk dat we blij mogen zijn dat we die altijd lastige uitwedstrijd op het kunstgras hebben gehad (hoewel ik eerlijk moet zijn dat ik wel een flink pak slaag de andere kant op had verwacht). Als de verdediging weer gaat draaien (alle goals waren prutsmomenten van de verdediging, op die mooie vrije trap na) moet het weer goed gaan... goals komen er gegarandeerd, ondanks het gemis aan een echte goalgetter.

    Die rode kaarten, tja, Swerts doet gewoon heel dom. Pellè, ik ga er niet van uit dat er opzet in het spel was, die heeft wel vaker niet geheel de controle over zn benen op cruciale momenten. Om dan weer af te sluiten met mijn oprechte adoratie voor deze man. Wat een goal . Incl. werelds overstapje waarmee hij de hele Heracles-verdediging te kijk zet
      zondag 2 augustus 2009 @ 04:08:04 #98
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71530496
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 21:39 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Welnee stop eens met dat slap gelul . Koeman is een perfecte trainer
    Goed dat je helemaal begrijpt wat er gezegd is
      zondag 2 augustus 2009 @ 04:11:04 #99
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71530501
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 01:21 schreef GieJay het volgende:

    [..]

    Nee joh, mendes is veel beter dan de zeeuw
    Ik heb jou hier vorig jaar niet zo tof zien doen als je nu doet .
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:35:20 #100
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71531320
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 01:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Ik heb net die wedstrijd zitten kijken, wat een vertoning. .
    Zullen de kampioenkriebels wel zijn. Een titel halen is makkelijker dan verdedigen zeggen ze.. .
    Of is het toch De Zeeuw die mist? .
    meneer Daggla, ik ben het zelden met je eensch maar jij hebt gelijk.
    Zal de samenvatting eens gaan kijken straks. En je weet maar nooit wat voor een verrassingen er nog komen vandaag ;-)
    EN, AZ verloor vorig seizoen de eerste 2 wedstrijden, om er daarna 24 ongeslagen te blijven...

    Dus ne spas...

    Die Pelle man!! Nog 9 te gaan dit seizoen (ik voorspelde dat ie er 10 zou maken)
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71531360
    Dit kan alleen maar nervositeit of druk zijn. Als je kijkt naar het middenveld met Schaars, Martens, Mendes da Silva en Dembélé, dan had AZ hier gewoon moeten winnen. Vorig jaar kon AZ nog zeggen dat het geen geluk had in de afronding tegen NAC en ADO (en de onterechte rode kaart), maar gisteren is er amper een kans gecreëerd (in de 77e minuut de eerste?) en zijn ze gewoon volledig afgetroefd. Of worden Van Gaal en De Zeeuw gemist?
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:41:11 #102
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71531380
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 09:38 schreef RayMania het volgende:
    Of worden Van Gaal en De Zeeuw gemist?
    Dat kunnen we het beste zo rond wedstrijd 10 wel beoordelen denk ik.
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:41:43 #103
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71531384
    Als AZ gewoon in de eerste 5 minuten had gescoord hadden ze gewonnen. Pas toen het onverwacht 1-0 werd liep de trein volledig uit de rails.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:42:04 #104
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71531386
    Waarom heeft Koemand Moreno buiten de basis gelaten?!
    Retard aktie!!! Moreno is een topverdediger.
    Het MoMo duo is supergoed, dan kad het misschien beter af kunnen lopen
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:42:35 #105
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71531390
    Als Quansah niet die 0-1 eruit peert, dan wint AZ -met alle respect voor Heracles- eenvoudig denk ik.
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:43:15 #106
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71531392
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 09:42 schreef fuckbuddy het volgende:
    Waarom heeft Koemand Moreno buiten de basis gelaten?!
    Retard aktie!!! Moreno is een topverdediger.
    Het MoMo duo is supergoed, dan kad het misschien beter af kunnen lopen
    Volgens de NOS was dat vanwege Klavan's kunstgras ervaring.
    pi_71531401
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 09:43 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Volgens de NOS was dat vanwege Klavan's kunstgras ervaring.
    Wat een waanzin natuurlijk !
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:46:21 #108
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71531416
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 09:42 schreef Prosac het volgende:
    Als Quansah niet die 0-1 eruit peert, dan wint AZ -met alle respect voor Heracles- eenvoudig denk ik.
    Absoluut.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      zondag 2 augustus 2009 @ 09:46:58 #109
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71531423
    Kunstgras ervaring moet nog steeds een issue zijn voor een profvoetballer, wat een gelul
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      zondag 2 augustus 2009 @ 10:03:32 #110
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71531525
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 09:38 schreef RayMania het volgende:
    Dit kan alleen maar nervositeit of druk zijn. Als je kijkt naar het middenveld met Schaars, Martens, Mendes da Silva en Dembélé, dan had AZ hier gewoon moeten winnen. Vorig jaar kon AZ nog zeggen dat het geen geluk had in de afronding tegen NAC en ADO (en de onterechte rode kaart), maar gisteren is er amper een kans gecreëerd (in de 77e minuut de eerste?) en zijn ze gewoon volledig afgetroefd. Of worden Van Gaal en De Zeeuw gemist?
    Nou, nee. Die corner in de 5e minuut . [/mierenneukmodus].. Maar inderdaad. Heel raar.

    Tsjongejongejongejongejongejonge. En echt die 2-0, ik blijf me dr over verbazen. Dat lijkt godverdomme wel op de verdediging van mijn voetbalteam in de 7e reserveklasse .

    Ik hoop echt dat het aan het kunstgras lag
      zondag 2 augustus 2009 @ 10:09:58 #111
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71531595
    Wat zegt Koe nou aan t einde van de samenvatting? 'klaar als n huisie' ? Die kende ik nog niet.
    pi_71533016
    Ik verbaas er enorm over dat er zo wordt afgegeven op de verdediging van AZ.
    Vorig seizoen was dezelfde verdediging top en bijna niet te kloppen. Moreno en Moisander waren het koningskoppel centraal.
    En nu zou diezelfde verdediging er opeens niets meer van kunnen? Lijkt me dat dit een selffulfilling prophecy is. Als je maar vaak genoeg blijft herhalen dat je je moet verbeteren in verdedigend opzicht dan gaan die verdedigers er vanzelf in geloven dat ze idd niet zo goed zijn.

    En een complete ploeg met zelfvertrouwen bij AZ is toch wel erg belangrijk voor heel Nederland straks in de CL.
    Zeker aangezien ze voorlopig toch nog niet tegen mijn Feyenoord hoeven.
    Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
    pi_71533134
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
    Kunstgras ervaring moet nog steeds een issue zijn voor een profvoetballer, wat een gelul
    Idd, wat een bullshit is dat, als je er 2 keer op getraind hebt dan weet je het wel.


    Zeer matige vertoning van AZ maar komt wel goed de komende wedstrijden. Mits Koeman geen rare dingen gaat doen.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_71533976
    Die Wernbloom is wel een goede, daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven.
    - verwijderd door admin -
      zondag 2 augustus 2009 @ 12:37:53 #115
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_71534028
    Verdedigend was het wel erg dramatisch hoor, maar de verdediging was sowieso erg overrated vorig jaar. Sergio Romero haalde er vorig seizoen heel veel uit, een beetje in de stijl van Gomes. Maar goed, het middenveld en de aanval van AZ zijn sterk genoeg om dit jaar weer mee te doen om de landstitel.
      zondag 2 augustus 2009 @ 12:45:21 #116
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71534176
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:37 schreef thewishmaster het volgende:
    Verdedigend was het wel erg dramatisch hoor, maar de verdediging was sowieso erg overrated vorig jaar. Sergio Romero haalde er vorig seizoen heel veel uit, een beetje in de stijl van Gomes. Maar goed, het middenveld en de aanval van AZ zijn sterk genoeg om dit jaar weer mee te doen om de landstitel.
    Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar dr zijn een aantal wedstrijden geweest waarin de tegenstander bijna geen schot op doel gelost hebben. Wedstrijd tegen NEC in januari ofzo bijvoorbeeld, was een sterk staaltje verdedigingskunst. De aanvallen stokten al op de helft van de helft van AZ.
      zondag 2 augustus 2009 @ 12:47:18 #117
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_71534222
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar dr zijn een aantal wedstrijden geweest waarin de tegenstander bijna geen schot op doel gelost hebben. Wedstrijd tegen NEC in januari ofzo bijvoorbeeld, was een sterk staaltje verdedigingskunst. De aanvallen stokten al op de helft van de helft van AZ.
    Ik heb het niet over het verdedigen vorig seizoen, maar in de wedstrijd tegen Heracles, dat was inderdaad niet erg duidelijk in mijn post.
      zondag 2 augustus 2009 @ 12:54:03 #118
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71534395
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:47 schreef thewishmaster het volgende:

    [..]

    Ik heb het niet over het verdedigen vorig seizoen, maar in de wedstrijd tegen Heracles, dat was inderdaad niet erg duidelijk in mijn post.
    Ja nee, maar zo overrated vond ik het vorig jaar niet .

    Maar wat betreft gisteren heb je helemaal gelijk. Dat moet beter.
      zondag 2 augustus 2009 @ 12:55:42 #119
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_71534434
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:54 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ja nee, maar zo overrated vond ik het vorig jaar niet .

    Maar wat betreft gisteren heb je helemaal gelijk. Dat moet beter.
    Toch vind ik het onzin om AZ nu meteen af te schrijven dit seizoen. PSV en Ajax zijn ook allesbehalve overtuigend. In de CL krijg je met deze manier van verdedigen wel heel wat goals om de oren.
      zondag 2 augustus 2009 @ 12:57:38 #120
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71534491
    Ik denk dat we er gewoon van uit kunnen gaan dat het ook beter gaat worden. Koeman is echt niet zo'n prutser als er beweerd wordt.
      zondag 2 augustus 2009 @ 12:58:46 #121
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_71534523
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:57 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik denk dat we er gewoon van uit kunnen gaan dat het ook beter gaat worden. Koeman is echt niet zo'n prutser als er beweerd wordt.
    Met Ajax heeft hij de kwartfinale CL bereikt met betonvoetbal, dus dat biedt in ieder geval hoop .
      zondag 2 augustus 2009 @ 13:02:14 #122
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71534604
    Zolang een 2e jaars prof met gemak door 4 verdedigers slalomt en dan ook nog scoort moet daar nog wel wat aan gedaan worden
    pi_71534875
    Als wij op basis van deze wedstrijd conclusies gaan trekken wordt Heracles kampioen.
    Rennis weg
      zondag 2 augustus 2009 @ 13:39:31 #124
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71535657
    quote:
    Koeman baalt vooral van wangedrag AZ-spelers

    ALMELO - AZ-trainer Ronald Koeman baalde zaterdag van de nederlaag in de eerste competitiewedstrijd bij Heracles Almelo (3-2). De oefenmeester was echter vooral ontstemd door het gedrag van een aantal van zijn spelers. Mounir El Hamdaoui liet zich in de slotfase gaan tegenover de grensrechter, even later werden de invallers Gill Swerts en Graziano Pellè met rood uit het veld gestuurd. "Daarmee hebben ze het team geen goede dienst bewezen”, stelde Koeman.


    Ronald Koeman kijkt machteloos toe hoe AZ verliest van Heracles Almelo. De frustratie bij AZ ontstond nadat scheidsrechter Reinold Wiedemeijer een 'zekere' strafschop over het hoofd had gezien. Pontus Wernbloom werd in het strafschopgebied onderuit getrokken - een "zuivere strafschop”, aldus Koeman - maar de arbiter wuifde de overtreding weg. AZ was kort daarvoor terugekomen tot 3-2, nadat het lang met 3-0 achter had gestaan. "De irritatie die vervolgens ontstond was slecht”, vond Koeman. "Ik vind niet dat ze zich zo moeten gedragen. Dat we de wedstrijd verliezen is jammer, maar dat we twee spelers met rood verliezen, is nog veel pijnlijker.”

    Koeman gaf toe dat zijn verdediging ook tegen Heracles aan onzekere indruk had gemaakt, net als eerder in de oefenwedstrijd tegen Hamburger SV en de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen SC Heerenveen. "Maar ik vind niet dat we moeten praten over het halen van een andere verdediger. We moeten als team verbeteren. Ook in aanvallend opzicht was het niet goed. Het was te vrijblijvend. Dembélé trok telkens naar binnen toe, waardoor het veld niet breed werd gehouden.”

    De Belgische aanvaller, net hersteld van liesklachten, bleef na de rust met enkelklachten in de kleedkamer achter. Koeman haalde een kwartier voor tijd ook zijn aanvoerder Stijn Schaars naar de kant. "Hij had kramp”, verklaarde Koeman. "Waar dat door komt? Dat weet ik ook niet.”
    quote:
    AZ-speler kon nog niet protesteren
    ALKMAAR - Bijna pakte AZ in het uitduel tegen Heracles Almelo nog een puntje, maar scheidsrechter Reinold Wiedemeijer onthield de Alkmaarders in de slotfase een zuivere penalty. Wiedemeijer oordeelde dat in het strafschopgebied zowel AZ-speler Pontus Wernbloom als zijn opponent bij het bewuste incident een trekfout begingen.


    Wernbloom was des duivels en vooral teleurgesteld in arbiter Wiedemeijer. “Mijn Nederlands is nog niet zo goed om te protesteren, maar er kwamen wel wat Zweedse scheldwoorden uit. Het was een zuivere strafschop", liet hij op de officiële website van AZ optekenen.

    AZ verloor het eerste competitieduel uiteindelijk met 3-2.
    quote:
    Wiedemeijer: Spijtig genoeg een penalty
    ALMELO - "Ik heb inmiddels de beelden gezien en spijtig genoeg is het een penalty", was de eerste reactie van Reinold Wiedemeijer nadat ook de arbiter zelf tot de conclusie was gekomen dat hij AZ in de 85e minuut tegen Heracles Almelo een zuivere strafschop had onthouden.

    "Vanuit mijn positie was het gewoon echt heel, heel moeilijk te zien of hij werd vastgehouden", doelde hij op het bewuste incident waarbij AZ-speler Pontus Wernbloom door een speler van Heracles naar de grond werd getrokken. "Ik heb het vasthouden nooit gezien, maar de beelden zijn duidelijk", baalde Wiedemeijer van zijn fout.

    Het was een dure misser van Wiedemeijer, want vanaf de strafschopstip had AZ wellicht de gewenste 3-3 kunnen aantekenen. Overigens gaf de Limburgse leidsman in de slotfase wel terecht rood aan de AZ-spelers Gill Swerts en Graziano Pellè. De Alkmaarders verloren met 3-2
    Top, dus als we het kampioenschap missen op 1 punt, dan kunnen we Wiedetemeier de schuld geven!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 2 augustus 2009 @ 13:44:28 #125
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71535795
    quote:
    AZ wacht op Bengtsson

    ALKMAAR - AZ wacht op verdediger Rasmus Bengtsson of hij AZ verkiest boven de belangstelling van PSV en Lazio Roma. Het lijkt erop of de Zweedse jeugdinternational de voorkeur geeft aan Serie A.

    "Wij hebben aangegeven dat we hem graag willen, het is nu afwachten welke keuze hij maakt", aldus AZ-directeur Marcel Brands. "Inderdaad, uit wat ik lees maak ik op dat het Italië zal worden."


    Ben benieuwd, feit is dat we wel een goede extra verdediger kunnen gebruiken, of Koeman gaat volgende week onze rasta rechtsback opstellen, om zo te zien hoe we weer 3 doelpunten om onze oren krijgen..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 2 augustus 2009 @ 13:52:14 #126
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71536041
    quote:
    "Maar ik vind niet dat we moeten praten over het halen van een andere verdediger. We moeten als team verbeteren. Ook in aanvallend opzicht was het niet goed. Het was te vrijblijvend. Dembélé trok telkens naar binnen toe, waardoor het veld niet breed werd gehouden.”
    Duh!!! Als je Dembele op rechtshalf plaatst, weet je toch dat dat gebeurt?
    Confidence through competence
    pi_71536189
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Duh!!! Als je Dembele op rechtshalf plaatst, weet je toch dat dat gebeurt?
    Koeman mijn jongen.
    Rennis weg
    pi_71536197
    Ook na een nachtje slapen is de kater nog aanwezig. Nu maar afwachten of zij zich herpakken. Dit was wel een lachertje zo.
    Tevens nog steeds pissed op de scheids, hoewel ik niet kan oordelen of hij het inderdaad slecht kon zien, heb daar toen niet op gelet.
    pi_71536288
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef xFriendx het volgende:
    Ook na een nachtje slapen is de kater nog aanwezig. Nu maar afwachten of zij zich herpakken. Dit was wel een lachertje zo.
    Tevens nog steeds pissed op de scheids, hoewel ik niet kan oordelen of hij het inderdaad slecht kon zien, heb daar toen niet op gelet.
    Iedereen zag het, zelfs in ons vak op 100 meter afstand zag iedereen dat het een zuivere penalty was.
      zondag 2 augustus 2009 @ 14:32:35 #130
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71537279
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar dr zijn een aantal wedstrijden geweest waarin de tegenstander bijna geen schot op doel gelost hebben. Wedstrijd tegen NEC in januari ofzo bijvoorbeeld, was een sterk staaltje verdedigingskunst. De aanvallen stokten al op de helft van de helft van AZ.
    Ben ik het wel mee eens. Het feit dat AZ vorig jaar ondanks wijzigingen in de defensie weinig tegendoelpunten kreeg, lag aan Schaars / De Zeeuw op het middenveld, en niet zozeer Sergio Romero.

    Tegen Heerenveen vorige week heb ik die jongen voor het eerst echt echt goed zien (lijn-)keepen.
    Confidence through competence
      zondag 2 augustus 2009 @ 15:15:01 #131
    147271 fuckbuddy
    Ken sent me
    pi_71538691
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Duh!!! Als je Dembele op rechtshalf plaatst, weet je toch dat dat gebeurt?
    ik heb liever Holman op rechts half ipv Dembele..
    Maar goed..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      zondag 2 augustus 2009 @ 15:36:42 #132
    89850 Proud2beDiepfries
    Fryslân Boppe!!!
    pi_71539306
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:44 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Ben benieuwd, feit is dat we wel een goede extra verdediger kunnen gebruiken, of Koeman gaat volgende week onze rasta rechtsback opstellen, om zo te zien hoe we weer 3 doelpunten om onze oren krijgen..
    Bengtsson zou afgelopen vrijdag al voor vijf jaar bij Lazio hebben getekend volgens diverse bronnen.. (waaronder NOS-TT en vi.nl). Nu hoeft dat nog niet zoveel te zeggen, maar reken er maar niet op dat 'ie nog naar AZ komt..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 2 augustus 2009 @ 15:47:53 #133
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71539610
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 13:57 schreef Rennis-Dommedahl het volgende:

    [..]

    Koeman mijn jongen.
    Shota Arveladze en Martin Haar
    Confidence through competence
    pi_71541612
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 12:45 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken, maar dr zijn een aantal wedstrijden geweest waarin de tegenstander bijna geen schot op doel gelost hebben. Wedstrijd tegen NEC in januari ofzo bijvoorbeeld, was een sterk staaltje verdedigingskunst. De aanvallen stokten al op de helft van de helft van AZ.
    Daar heb je zelf met mazzel van gewonnen.
      zondag 2 augustus 2009 @ 17:05:20 #135
    230223 Chewbalhaar
    uhhhwhhooeehhww
    pi_71541781
    quote:
    Martens: "Ik had het gevoel dat de thuisploeg het voordeel kreeg"

    AZ-speler Maarten Martens bleek na afloop van de verloren wedstrijd tegen Heracles (3-2) erg ontevreden over het functioneren van scheidsrechter Reinold Wiedemeijer.
    "Zo bepaalde de scheidsrechter voor een groot gedeelte het duel," aldus Martens volgens De Telegraaf. De Belgische middenvelder doelde voornamelijk op het feit dat Wiedemeijder de bal niet op de stip legde, toen Pontus Wernbloom naar de grond werd getrokken.

    "Het is ongelooflijk dat hij niet zag dat het een stafschap was," zo vervolgde Martens. Als Wiedemeijder de strafschop had toegekend, hadden de Alkmaarders mogelijk de gelijkmaker gescoord en hadden ze alsnog een punt weten te behalen.

    "Ik had sowieso het gevoel dat dit een duel was waarin de thuisploeg steeds het voordeel kreeg van de scheidsrechter. Dat zou niet mogen op dit niveau. Lichte duels werden steeds in het voordeel van Heracles gefloten," zo besloot Martens.
    ! wat een huillie. Niets over het spel, alleen maar over de scheids
    Had hij onder von Gahl wel gelaten, dat was, ondanks een bokkenlul, tenminste nog een beetje een vent

    Ben benieuwd of het zo'n jaar als het vorige wordt (slecht begin, daarna erg sterk), of zoals 2 jaar geleden (slecht begin, waardeloos vervolg).
    Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
    pi_71541783
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 14:32 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Ben ik het wel mee eens. Het feit dat AZ vorig jaar ondanks wijzigingen in de defensie weinig tegendoelpunten kreeg, lag aan Schaars / De Zeeuw op het middenveld, en niet zozeer Sergio Romero.

    Klopt helemaal. Iedere tegenstoot werd er door die twee al vroeg uitgehaald waardoor de laatste linie erg weinig moeilijk werk te doen kreeg.
    pi_71546160
    - troll -

    [ Bericht 96% gewijzigd door Prosac op 02-08-2009 19:52:09 ]
    pi_71546730
    Al die supporters en zelfs spelers die janken omdat AZ geen penalty kreeg .
    AZ speelde gewoon kut en verdiende nieteens een punt.
    pi_71546961
    Wat is die Wiedemeijer een droeftoeter. "Vanuit mijn positie was het gewoon echt heel, heel moeilijk te zien of hij werd vastgehouden. Ik heb het vasthouden nooit gezien, maar de beelden zijn duidelijk." Terwijl die lul vlak na dat incident aan Martens duidelijk maakt dat er niets aan de hand was. Wees dan gewoon eerlijk en zeg dan ook tegen de speler dat je er niet goed voorstond en je grens aan die kant een blinde homo is, want het was ook al geen achterbal.

    Voor de rest is het vooral op inzet verloren. Al had het gescheeld als Koeman gewoon met hetzelfde team als vorige week was begonnen. Kunstgraservaring, hoe komt hij erop Hij komt net terug van een blessure en heeft een groot deel van de voorbereiding gemist, het is echt geen hogere wiskunde. Verder werd er voorin weer teveel gelopen met de bal en werd minstens de helft van de kansen voor Heracles veroorzaakt door balverlies van Lens en El Hamdaoui. Hopelijk staan die weer met beide benen op de grond. Enige positieve aan de avond is de rode kaart voor Pelle. Hopelijk zijn ze zijn incident van eind vorig seizoen niet vergeten en krijgt hij een hoop wedstrijden aan zijn broek.
    pi_71546990
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:11 schreef Genius-F het volgende:
    Al die supporters en zelfs spelers die janken omdat AZ geen penalty kreeg .
    AZ speelde gewoon kut en verdiende nieteens een punt.
    Boeiend. Een scheidsrechter staat niet in het veld om een eerlijke score op het bord te krijgen.
    pi_71547148
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:21 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Boeiend. Een scheidsrechter staat niet in het veld om een eerlijke score op het bord te krijgen.
    Qua spelbeeld dan. Wel qua regels. Dus.
    pi_71547155
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:21 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Boeiend. Een scheidsrechter staat niet in het veld om een eerlijke score op het bord te krijgen.
    Geef direct toe dat jullie benadeeld zijn hoor, maar het geluk met dwalingen had net zo goed jullie op kunnen vallen. Die onterechte corner waar bijna uit werd gescoord bijvoorbeeld en de zuivere rode kaart van Wernbloom (die vervolgens een assist geeft en een pingel had moeten hebben) die niet gezien werd.

    Als je zoveel kwaliteit hebt dan mag je best naar jezelf kijken, gelukkig deden Schaars en Koeman dat ook.
    pi_71547317
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:27 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Geef direct toe dat jullie benadeeld zijn hoor, maar het geluk met dwalingen had net zo goed jullie op kunnen vallen. Die onterechte corner waar bijna uit werd gescoord bijvoorbeeld en de zuivere rode kaart van Wernbloom (die vervolgens een assist geeft en een pingel had moeten hebben) die niet gezien werd.

    Als je zoveel kwaliteit hebt dan mag je best naar jezelf kijken, gelukkig deden Schaars en Koeman dat ook.
    Dat zeg ik er boven toch ook. We hebben op voornamelijk inzet verloren. Verder is dit natuurlijk wel licht ironisch, aangezien jullie vorig seizoen schande spraken over de wedstrijd tegen ADO, terwijl die goal van vd Bergh ook makkelijk afgekeurd had kunnen worden, daar er een overtreding aan vooraf ging. Over een seizoen vlakt het zich uit en ik kan mij er nu ook niet meer druk over maken. Ik ben nu wel benieuwd hoe Koeman dit gaat managen.
    pi_71547865
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:11 schreef Genius-F het volgende:

    AZ speelde gewoon kut en verdiende nieteens een punt.
    Subjectieve zaken die geheel losstaan van het domweg toepassen van regels. AZ is 3 punten ontnomen.
      zondag 2 augustus 2009 @ 20:56:24 #145
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71547915
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef taxhaven het volgende:

    [..]

    Subjectieve zaken die geheel losstaan van het domweg toepassen van regels. AZ is 3 punten ontnomen.
    2
    Confidence through competence
    pi_71547935
    1
    pi_71548192
    Een goede kans op 1.
    pi_71548534
    Was een duidelijke pingel maar ja AZ had het vooral aan zichzelf te danken
    pi_71548683
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:21 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Boeiend. Een scheidsrechter staat niet in het veld om een eerlijke score op het bord te krijgen.
    Klopt, maar je hebt nu van die figuren die enkel janken om die penalty en net doen alsof het alleen daar aan lag.
      zondag 2 augustus 2009 @ 22:33:11 #150
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_71550583
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef taxhaven het volgende:

    [..]

    Subjectieve zaken die geheel losstaan van het domweg toepassen van regels. AZ is 3 punten ontnomen.
    1 punt natuurlijk.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 2 augustus 2009 @ 22:38:43 #151
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_71550764
    Ok, het was een 100% pingel
      zondag 2 augustus 2009 @ 22:42:01 #152
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71550874
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:57 schreef Gatalin het volgende:
    1
    Dat
    Confidence through competence
      maandag 3 augustus 2009 @ 01:55:13 #153
    230223 Chewbalhaar
    uhhhwhhooeehhww
    pi_71555012
    Het was inderdaad een 100% penalty.
    Ik zou me als ik er 1 van AZ was toch vooral druk maken om hoe knullig de 2-0 wordt weggegeven. Of hoe Romero aan de grond genageld staat bij de 3-0.

    AZ had geen recht op een punt.
    Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
      maandag 3 augustus 2009 @ 01:57:55 #154
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_71555037
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef taxhaven het volgende:

    [..]

    Subjectieve zaken die geheel losstaan van het domweg toepassen van regels. AZ is 3 punten ontnomen.
    Ach, Ajax liep de titel mis door die moordaanslag van De Zeeuw op Stekelenburg. Het kan erger.
    -
    pi_71555414
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 01:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
    Het was inderdaad een 100% penalty.
    Ik zou me als ik er 1 van AZ was toch vooral druk maken om hoe knullig de 2-0 wordt weggegeven. Of hoe Romero aan de grond genageld staat bij de 3-0.

    AZ had geen recht op een punt.
    Ja, schandalig dat hij die 3-0 niet even uit de kruising tikt, het is zijn schuld dat we verloren hebben.
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 01:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

    [..]

    Ach, Ajax liep de titel mis door die moordaanslag van De Zeeuw op Stekelenburg. Het kan erger.
    Moordaanslag Jullie mochten van geluk spreken dat Huntelaar geen rood kreeg voor natrappen op Cziommer in de Arena. Huntelaar maakte daarna de 2-2, anders hadden wij kampioen geweest
    pi_71555544
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 02:44 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ja, schandalig dat hij die 3-0 niet even uit de kruising tikt, het is zijn schuld dat we verloren hebben.
    [..]

    Moordaanslag Jullie mochten van geluk spreken dat Huntelaar geen rood kreeg voor natrappen op Cziommer in de Arena. Huntelaar maakte daarna de 2-2, anders hadden wij kampioen geweest
    Laten we met z'n allen even ouwe koeien uit de sloot gaan halen. Ajax wint, Az verliest en Psv speelt gelijk, prima begin!
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
      maandag 3 augustus 2009 @ 03:37:46 #157
    230223 Chewbalhaar
    uhhhwhhooeehhww
    pi_71555583
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 02:44 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    Ja, schandalig dat hij die 3-0 niet even uit de kruising tikt, het is zijn schuld dat we verloren hebben.
    Hele aardige vrije trap hoor, niet loepzuiver in de kruising though. Maar je mag nooit zo aan de grond genageld staan als hij deed.

    Niet geschoten is altijd mis enzo.

    Verder niet zo rampzalig hoor, maar de 2-0 was wel schandalig te noemen.
    Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
      maandag 3 augustus 2009 @ 08:57:08 #158
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_71556485
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 02:44 schreef Gatalin het volgende:
    anders hadden wij
    Als Wastora en DSB niet hadden bestaan, hadden jullie nu nog steeds voor Ajax geweest
    pi_71561591
    Volgens mij heb ik wel een interessante wedstrijd gemist.
    Ach ja, vorig jaar verloren we de eerste 2 wedstrijden.
    En anders gaan we 28 jaar teren op het kampioenschap van vorig seizoen.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_71561646
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 08:57 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]

    Als Wastora en DSB niet hadden bestaan, hadden jullie nu nog steeds voor Ajax geweest
    Ach gut, daar hebben we weer de meeloop-troll, die zelfs zijn eigen zoontje loopt te trollen door hem Duncan te noemen
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
      maandag 3 augustus 2009 @ 13:07:27 #161
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_71562195
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef Madhouse11 het volgende:

    [..]

    Ach gut, daar hebben we weer de meeloop-troll, die zelfs zijn eigen zoontje loopt te trollen door hem Duncan te noemen
    Duncan
      maandag 3 augustus 2009 @ 14:45:45 #162
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71564652
    quote:
    Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    1 punt natuurlijk.
    Nee 3. Als Pelle niet gefrustreerd werd door het ontnemen van die strafschop had ie in blessuretijd nog even een hattrick gemaakt
    pi_71566481
    quote:
    Pittige strafeis tegen AZ-spelers Pellè en Swerts

    Als het aan de aanklager betaald voetbal van de KNVB ligt, staan Graziano Pellè en Gill Swerts (foto) langdurig aan de kant. Arbiter Reinold Wiedemeijder stuurde de AZ'ers zaterdag van het veld tijdens het uitduel tegen Heracles Almelo (3-2 verlies).

    Pellè kreeg een schikkingsvoorstel van vijf duels, Swerts van vier, zo weet het ANP. Voor dinsdagochtend 10.00 uur moet het tweetal laten weten of ze het eens is met het voorstel. Pèlle moest inrukken wegens natrappen; Swerts deelde een elleboogstoot uit.

    Beide spelers hadden nog een voorwaardelijke straf van één wedstrijd schorsing staan vanwege een vergrijp in het vorige seizoen.
    bron
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
      maandag 3 augustus 2009 @ 16:06:43 #164
    230223 Chewbalhaar
    uhhhwhhooeehhww
    pi_71566843

    Flinke schorsingen, maarja als ze nog wat hadden staan...

    Wat denken jullie, gaat Koeman de kerst halen? En het einde van het seizoen? En het einde van z'n contract?
    Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
    pi_71566877
    Meteen accepteren, stelletje droeftoeters. Al vind ik een elleboog erger dan het trapje van Pelle.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_71566898
    Dit seizoen zal hij zeker wel afmaken, einde contract zeker niet, voor die tijd is er al lang weer een mooie trein voorbijgekomen
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      Moderator / Redactie Sport maandag 3 augustus 2009 @ 16:30:29 #167
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71567427
    Terechte straffen . Lekker laten brommen.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_71567457
    Wernbloom gaat er mischien ook nog wel bijkomen.
    pi_71567912
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Blawh het volgende:
    Wernbloom gaat er mischien ook nog wel bijkomen.
    Denk het niet.

    Jammer van Swerts, gelukkig zijn we nu een maandje verlost van Pelle
    pi_71568039
    Wel vreemd trouwens dat een elleboog minder zwaar bestraft wordt dan een onschuldig tikje op de voet.
      maandag 3 augustus 2009 @ 16:56:16 #171
    172247 djnospinzone
    wolfheaded conjurer
    pi_71568161
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Blawh het volgende:
    Wernbloom gaat er mischien ook nog wel bijkomen.
    Waarom?
    they ain't proud colours, but they're true
    colours of my home
    pi_71568174
    Swerts werd behoorlijk vastgehouden en een gele kaart voor die neger had niet misstaan. Dat hij zich dan zo afreageert is niet goed te praten, maar zal misschien als verzachtende omstandigheid mee zijn genomen.
    pi_71568356
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 16:56 schreef djnospinzone het volgende:

    [..]

    Waarom?
    Het met opzet uit de wedstrijd trappen van een Heraclied bij een 3-0 achterstand.
    pi_71569461
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Het met opzet uit de wedstrijd trappen van een Heraclied bij een 3-0 achterstand.
    ach houd op man... Dat was bullshit.
    Wat wil je nou? 3 rode kaarten?!

    Wel kut van Pelle dat ie 5 wedstrijden er niet bij is, dan word het nog moeilijker om er nog 9 bij te maken dit seizoen...
    Fuck.. Swerts is gewoon een klootzak die zijn excuses aan zijn trainer, team, supporters en speler van Heracles moet maken...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      Moderator / Redactie Sport maandag 3 augustus 2009 @ 17:49:22 #175
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_71569465
    AZ accepteert de straffen aldus VI.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      maandag 3 augustus 2009 @ 17:52:12 #176
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71569537
    Ach, kan Jaliens op rechtsback weer een zekerheidje worden. En Ari in de spits
    Confidence through competence
    pi_71569852
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
    ach houd op man... Dat was bullshit.
    [
    Was je in Almelo? Het gebeurde in het 16 meter gebied voor de korte zijde waar ik zit. Heb geen lens of bril nodig, dus kan nog altijd vertrouwen op mijn eigen waarnemingen. Waarom denk je anders dat Looms opeens gaat liggen bij een standaardsituatie en vervolgens het veld geblesseerd moet verlaten?
    quote:
    Wat wil je nou? 3 rode kaarten?!
    Als Wernbloom er toen was afgestuurd had hij niet meer onderuit gehaald kunnen worden vlak voor tijd, dan was het waarschijnlijk bij 1 rode kaart gebleven.
    pi_71569942
    Ach, onder andere Looms schopte Dembele ook de wedstrijd uit, kan er geen medelijden mee hebben...
    pi_71570310
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Gatalin het volgende:
    Ach, onder andere Looms schopte Dembele ook de wedstrijd uit, kan er geen medelijden mee hebben...
    Ik neem aan dat jullie ook wel verschil zien tussen een stevig duel en bewust iemand uit de wedstrijd schoppen.
    pi_71570384
    Dat van Wernbloom leek mij ook een stevig duel, en tevens miste Looms in het begin volledig de bal en raakte hij vol de benen van Dembele, had ook een strafschop moeten zijn. Dan kun je zeggen stevig duel, maar hij zat gewoon helemaal mis.
    pi_71570515
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 18:24 schreef Gatalin het volgende:
    Dat van Wernbloom leek mij ook een stevig duel, en tevens miste Looms in het begin volledig de bal en raakte hij vol de benen van Dembele, had ook een strafschop moeten zijn. Dan kun je zeggen stevig duel, maar hij zat gewoon helemaal mis.
    Jullie hadden in de tweede minuut een penalty moeten hebben, daar ben ik het helemaal mee eens. Heb ik ook al eerder aangegeven.
    pi_71571439
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
    Ach, kan Jaliens op rechtsback weer een zekerheidje worden. En Ari in de spits
    Ik vind Jaliens nu bepaald geen zekerheidje als rechsback
    Centraal achterin ook niet trouwens
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_71571881
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 19:04 schreef navigator het volgende:

    [..]

    Ik vind Jaliens nu bepaald geen zekerheidje als rechsback
    Centraal achterin ook niet trouwens
    Centraal achterin zeker niet, hij moet als ie moet spelen maar op rechts spelen..
    Dan speel ik liever zo

    Klavan/Pocognoli-Moreno-Moisander-Jaliens

    Koeman zal wel komen met;

    Klavan-Moisander-Luijckx-Koenders
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71573751
    Net bij On air.
    quote:
    Attentie. Wil passagier Ronald Koeman zich melden voor de pilotenopleiding. Ik herhaal, wil Ronald Koeman zich melden voor de pilotenopleiding. U leert dan hoe u wel een goede start maakt.
      maandag 3 augustus 2009 @ 20:58:55 #185
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71574779
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Centraal achterin zeker niet, hij moet als ie moet spelen maar op rechts spelen..
    Dan speel ik liever zo

    Klavan/Pocognoli-Moreno-Moisander-Jaliens

    Koeman zal wel komen met;

    Klavan-Moisander-Luijckx-Koenders
    Klavan-Jaliens-Luijckx-Koenders

    edit: met het tempo waarin wij rood pakken
      maandag 3 augustus 2009 @ 21:00:22 #186
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_71574822
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Centraal achterin zeker niet, hij moet als ie moet spelen maar op rechts spelen..
    Dan speel ik liever zo

    Klavan/Pocognoli-Moreno-Moisander-Jaliens

    Koeman zal wel komen met;

    Klavan-Moisander-Luijckx-Koenders
    Lol, Koenders leeft ie ook nog ja
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_71574854
    Dat van Pelle was minder erg dan die elleboog.. wel raar dat hij dan zwaarder wordt gestraft
      maandag 3 augustus 2009 @ 21:02:38 #188
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71574913
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef Chadi het volgende:
    Dat van Pelle was minder erg dan die elleboog.. wel raar dat hij dan zwaarder wordt gestraft
    En die gast ging liggen alsof ie net met gestrekt been op zn knieschijven was getrapt
    pi_71574941
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    En die gast ging liggen alsof ie net met gestrekt been op zn knieschijven was getrapt


    Dat heet professioneel
    pi_71574984
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    En die gast ging liggen alsof ie net met gestrekt been op zn knieschijven was getrapt
    Dat doet tegenwoordig iedere profvoetballer als hij de kans krijgt.
    Misschien Pelle zelf niet want die zou al voordat hij nagetrapt wordt al op de grond liggen omdat hij over zijn eigen veters is gestruikeld.
      maandag 3 augustus 2009 @ 21:24:28 #191
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71575656
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef EvanderSno het volgende:

    [..]

    Dat doet tegenwoordig iedere profvoetballer als hij de kans krijgt.
    Misschien Pelle zelf niet want die zou al voordat hij nagetrapt wordt al op de grond liggen omdat hij over zijn eigen veters is gestruikeld.
    Moet je s opletten als je aan zn haar zit. Dan zal het lijken of ie dood gaat
      maandag 3 augustus 2009 @ 21:25:23 #192
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71575682
    quote:
    "Rasmus Bengtsson tekent bij AZ"

    Nog even op de AZ Boulevard (slag om de arm) maar (waarschijnlijk) snel naar het nieuws gedeelte!

    Waar eerder PSV en Lazio Roma ter vergeefs hengelde naar de diensten van Rasmus Bengtsson is het AZ wel gelukt de 23 jarige verdediger van Trelleborgs FF vast te leggen.

    Vorige week legde Bengtsson een aanbieding van de Eindhovenaren naast zich neer. Het bod was niet hoog genoeg. Maar ik durf niet te zeggen dat een transfer naar PSV helemaal van de baan is,’ vertelde Oliver Cabrera, de zaakwaarnemer van Bengtsson, in het Algemeen Dagblad. AZ heeft hier kennelijk slim op ingespeeld en de verdediger een beter aanbod gedaan dan PSV.

    Rasmus heeft inmiddels zijn medische keuring achter de rug en zal naar alle waarschijnlijkh eid aanstaande woensdag gepresenteerd worden.

    Bengtsson was de afgelopen jaren een vaste waarde in Zweden onder-21. Zijn verbintenis met Trelleborgs FF loopt eind november af.
    pi_71575690
    Ik dacht dat hij al naar Lazio was.
      maandag 3 augustus 2009 @ 21:30:58 #195
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_71575862
    -
    pi_71576029
    Johan Derksen zegt nu ook dat hij naar AZ gaat.
    pi_71577506
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef Chadi het volgende:

    [..]



    Dat heet professioneel
    Dat heet theatraal
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71578345
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef EvanderSno het volgende:
    Johan Derksen zegt nu ook dat hij naar AZ gaat.
    die kunnen we er goed bij hebben die bengel..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      maandag 3 augustus 2009 @ 23:01:23 #199
    230223 Chewbalhaar
    uhhhwhhooeehhww
    pi_71579187
    Omhooggevallen chagrijnen hier zeg
    Het kampioenschap van vorig jaar heeft de supporters duidelijk geen goed gedaan.
    Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
      maandag 3 augustus 2009 @ 23:08:13 #200
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
      maandag 3 augustus 2009 @ 23:08:39 #201
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71580387
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
    Omhooggevallen chagrijnen hier zeg
    Het kampioenschap van vorig jaar heeft de supporters duidelijk geen goed gedaan.
    waar heb jij het over gast?! Omhooggevallen?!
    Wie ben jij eigenlijk?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:42:57 #203
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71583280
    Don't feed the trolls
    Confidence through competence
    pi_71584709
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
    Omhooggevallen chagrijnen hier zeg
    Het kampioenschap van vorig jaar heeft de supporters duidelijk geen goed gedaan.
    Flikker op, je bent dit topic niet waardig.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Genius-F op 04-08-2009 07:58:33 ]
    pi_71586275
    quote:
    AZ-aanvaller Moussa Dembélé: 'Mijn transfer komt wel'

    Moussa Dembélé (22, zou deze zomer een transfer gaan maken, maar bij de start van de competitie droeg de spits gewoon het shirt van AZ.

    “Ik ben niet teleurgesteld dat ik hier nog speel, hoor,” zegt Dembélé in de nieuwe Sportweek. “Kan me ook weer makkelijk opladen voor een nieuw seizoen. Ik ben nog maar 22, heb de tijd. Als het nu niet lukt, lukt het volgend jaar wel. Ik blijf er rustig onder, mijn transfer komt wel.” Dat-ie deze maand nog komt, daar gaat hij niet vanuit. “Ik heb niet zoiets van: ik ga nog vertrekken. Je kunt het nooit uitsluiten, maar mijn gevoel zegt me dat ik nog een seizoen blijf. Mijn hoofd zit bij AZ.”
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71586360
    quote:
    Kaartverkoop

    Wedstrijd RKC Waalwijk - AZ
    Datum 15-08-2009
    Aanvang 19:45
    Stadion Mandemakers Stadion


    Er zijn 680 plaatsen beschikbaar en er geldt een verplichte Auto- of buscombi.


    Voucher autocombi 1 per AZ (Seizoen)Clubcard:

    Vanaf 03/08 t/m 12/08 15:00 uur via Online kaartverkoop ¤ 17,- of

    Vanaf 03/08 t/m 14/08 12:00 uur via AZ Fancentrum ¤ 17,-.


    Voucher op vertoon van uitkaart in persoon omwisselen bij parkeerplaats Haarrijn langs de A-2 ter hoogte van Maarssen tussen 17:45 en 18:15 uur. Er is in Waalwijk geen speciale parkeerplaats voor AZ-supporters gereserveerd.


    Buscombikaarten 1 per AZ (Seizoen)Clubcard:

    Vanaf 03/08 t/m 12/08 15:.00 uur via Online kaartverkoop leden supportersvereniging/ waaghalzen/allstarz ¤ 23,- en niet-leden ¤ 28,-. Vanaf 03/08 via AZ Fancentrum leden supportersvereniging/waaghalzen/allstarz ¤ 23,- en niet-leden ¤ 28,-.

    De ledenpassen worden bij het instappen van de bus gecontroleerd.

    Na woensdag 12 augustus worden uitsluitend nog buscombikaarten verkocht als de op dat moment gereserveerde bussen nog niet vol zijn. De bussen vertrekken 15 augustus 16:45 uur.
    Scheitzooi, dat flikken ze expres met die parkeerplaats. En lekker ruk dan we weeeeeer niet op eigen vervoer mogen. Je mag godverdomme nog blij zijn dat je lopend naar het AZ stadion mag....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:52:34 #207
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71589226
    Ik vind t bij het zien van de samenvatting nog steeds heel dubieus dat:

    a) die neger Swerts een kwartier mag vasthouden terwijl de scheids er bovenop staat
    b) die gast die Wernbloom een 100% scroingskans (= 'doorgebroken' alleen de keeper stond nog voor hem) ontneemt géen rood krijgt
    c) Pelle een zwaardere straf krijgt dan Swerts
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:55:01 #208
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71589301
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik vind t bij het zien van de samenvatting nog steeds heel dubieus dat:

    a) die neger Swerts een kwartier mag vasthouden terwijl de scheids er bovenop staat
    b) die gast die Wernbloom een 100% scroingskans (= 'doorgebroken' alleen de keeper stond nog voor hem) ontneemt géen rood krijgt
    c) Pelle een zwaardere straf krijgt dan Swerts
    a) Dit was een overtreding geweest, echter de scheids wacht tot er voordeel wordt behaald. Slaan mag overigens nog steeds niet, al knijpt ie hem in zn zwans.
    b) Wernbloom had, zoals al eerder vermeld, niet eens meer op het veld mogen staan op dat moment.
    c) Volgens mij komt dat omdat Pelle nog een wedstrijd voorwaardelijk had?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71589382
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik vind t bij het zien van de samenvatting nog steeds heel dubieus dat:

    a) die neger Swerts een kwartier mag vasthouden terwijl de scheids er bovenop staat
    AZ kreeg daarvoor ook een vrije trap mee
    quote:
    b) die gast die Wernbloom een 100% scroingskans (= 'doorgebroken' alleen de keeper stond nog voor hem) ontneemt géen rood krijgt
    Eens, al had hij al niet meer op het veld mogen staan. Hij trapte Looms uit de wedstrijd en in de fase dat Looms' vervanger warmliep scoorde AZ 2x, uit aanvallen over de rechterflank waar Looms amper meer kon lopen.
    quote:
    c) Pelle een zwaardere straf krijgt dan Swerts
    Vreemd inderdaad.

    Edit: Wat Damzkieee zegt dus.
    pi_71594319
    Ik zeg dat de komst van Koeman, die gerust kan voortborduren op het raamwerk wat van Gaal heeft neergezet, een zegen is voor de concurrerende clubs.. denk maar goed na wat ik hiermee bedoel
    75 topics = FIN
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:45:42 #211
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71594377
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef FP128 het volgende:
    Ik zeg dat de komst van Koeman, die gerust kan voortborduren op het raamwerk wat van Gaal heeft neergezet, een zegen is voor de concurrerende clubs.. denk maar goed na wat ik hiermee bedoel
    Goh, je bent pas de 2093483408e die dit zegt, wat zou je nou bedoelen.
    Confidence through competence
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:50:54 #212
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71594718
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik zeg dat Koeman gewoon eventjes de halve finale CL haalt
    Ik hoop het van harte want dat gaat jullie in de competitie aardig wat punten kosten dan
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:04:24 #214
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71594866
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:58 schreef navigator het volgende:

    [..]

    Ik hoop het van harte want dat gaat jullie in de competitie aardig wat punten kosten dan
    En t zal Ajax geen goed doen als ze geen CL kunnen halen als ze tweede worden (als AZ de UEFA ranking niet boost)
    pi_71594878
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 14:58 schreef navigator het volgende:

    [..]

    Ik hoop het van harte want dat gaat jullie in de competitie aardig wat punten kosten dan
    We staan er nu al 3 achter...... Redden jullie het nou nog niet?!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:11:04 #216
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71595074
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:04 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    We staan er nu al 3 achter...... Redden jullie het nou nog niet?!
    Confidence through competence
    pi_71595112
    quote:
    Scheidsrechter Wiedemeijer gestraft voor blunder bij Heracles - AZ

    Maandag liet scheidsrechters baas Jaap Uilenberg nog weten dat Reinold Wiedemeijer ‘gewoon weer zijn wedstrijd’ zou krijgen, maar de scheidsrechter is dit weekend niet actief in de Eredivisie. Wiedemeijer blunderde afgelopen speelronde door AZ geen strafschop toe te kennen bij een duidelijke overtreding op Pontus Wernbloom. Ook Ben Haverkort fluit dit weekend geen Eredivisie- wedstrijd.

    Een duidelijk signaal van de KNVB die hiermee aangeeft dat scheidsrechters in het betaaldvoetbal ook afgerekend worden op hun prestaties in het veld. We kunnen daarom lang stil blijven staan bij de fout van Dhr. Wiedemeijer, maar gebeurd is gebeurd en daar moeten we ook niet telang bij stil staan. Fouten maken blijft natuurlijk menselijk alleen is het jammer als dat ten kosten gaat van AZ. Komend weekend een nieuwe ronde en nieuwe kansen.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71595218
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:17:37 #219
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71595298
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]




    Ach, 3 punten blijven gewoon in Almelo.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:19:14 #221
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71595307
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:16 schreef Blawh het volgende:
    Moreel gelijkspel noemen we dit

    Vind het eigenlijk slechte zaak dat ze scheidsrechters op deze manier ook gaan straffen. Ze moeten toch autoritair kunnen optreden en met veel zelfvertrouwen.

    Ik ben eerder voor een technische oplossing, net als met rugby, dat beelden terugbekeken kunnen worden op dat moment door de 4e official. Dan blijft het spel het spel en wordt het niet door arbitrale dwalingen gestoord.
    Confidence through competence
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:40:09 #222
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71595951
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:19 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Moreel gelijkspel noemen we dit

    Vind het eigenlijk slechte zaak dat ze scheidsrechters op deze manier ook gaan straffen. Ze moeten toch autoritair kunnen optreden en met veel zelfvertrouwen.

    Ik ben eerder voor een technische oplossing, net als met rugby, dat beelden terugbekeken kunnen worden op dat moment door de 4e official. Dan blijft het spel het spel en wordt het niet door arbitrale dwalingen gestoord.
    Als dat was gebeurd dan was Wernbloom er dus uitgestuurd
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:42:15 #223
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71596009
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:40 schreef Damzkieee het volgende:

    [..]

    Als dat was gebeurd dan was Wernbloom er dus uitgestuurd
    Dan zij het zo: da's toch eerlijker dan het spel behalve met twee teams ook nog door de arbitrage laten beinvloeden?

    Die derde partij hoort er niet bij, in het spel.
    Confidence through competence
    pi_71596025
    En had jij een andere avatar gehad.
    Oud Wereldkampioen
    4-voudig Nederlands Kampioen
    je mag me aanraken
    pi_71596139
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:40 schreef Damzkieee het volgende:

    [..]

    Als dat was gebeurd dan was Wernbloom er dus uitgestuurd
    kom eens met een cap van die aktie, of een samenvatting waarop dat te zien was dan....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:47:45 #226
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71596186
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef Madhouse11 het volgende:
    En had jij een andere avatar gehad.
    Snappum niet.
    Confidence through competence
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:55:10 #227
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71596373
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef Madhouse11 het volgende:
    En had jij een andere avatar gehad.

    Scherp +1
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:55:58 #228
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71596397
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    kom eens met een cap van die aktie, of een samenvatting waarop dat te zien was dan....
    Die samenvatting zit in mijn hoofd, zul je de hele wedstrijd voor terug moeten kijken.
    En dan nog denk ik dat je het niet kunt zien, aangezien op dat moment altijd op de hoekschopnemer wordt gefocust. Het gebeurde echter recht onder mijn neus
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:57:16 #229
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71598302
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 15:19 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Moreel gelijkspel noemen we dit

    Vind het eigenlijk slechte zaak dat ze scheidsrechters op deze manier ook gaan straffen. Ze moeten toch autoritair kunnen optreden en met veel zelfvertrouwen.

    Ik ben eerder voor een technische oplossing, net als met rugby, dat beelden terugbekeken kunnen worden op dat moment door de 4e official. Dan blijft het spel het spel en wordt het niet door arbitrale dwalingen gestoord.
    Precies.

    Een 5e official die videobeelden kan zien. Ieder team krijgt 1 á 2 mogelijkheden per wedstrijd op een 'time out' en de 5e official mag altijd binnen 15 á 30 seconden na de actie de scheidsrechter adviseren ofzo.

    Maar dat is niet n.a.v. afgelopen zaterdag . Daar ben ik al heel lang voorstander van
    pi_71599167
    Dan zullen er we meer camera's geplaatst moeten worden.
      Forum Admin dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:29:21 #231
    35723 crew  GGMM
    pi_71599229
    Zielige discussie dit. Toen het vorig jaar met Ajax tegen Heracles gebeurde 'hadden we het allang moeten beslissen' en nu krijgen we deze discussie.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
    pi_71599332
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef GGMM het volgende:
    Zielige discussie dit. Toen het vorig jaar met Ajax tegen Heracles gebeurde 'hadden we het allang moeten beslissen' en nu krijgen we deze discussie.
    Eh, nee?
    pi_71599425
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 09:48 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    Scheitzooi, dat flikken ze expres met die parkeerplaats. En lekker ruk dan we weeeeeer niet op eigen vervoer mogen. Je mag godverdomme nog blij zijn dat je lopend naar het AZ stadion mag....
    Inderdaad apart. Bij een combi wordt je normaal gesproken afgeschermd van de thuissupporters, al loop je bij PSV met een autocombi ook gewoon tussen de thuissupporters, maar dan staat je auto wel veilig op een apart terrein.

    Kaarten voor Heerenveen zijn besteld, RKC gaat lastig worden...
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:00:18 #234
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71605368
    Trouwens, die heeft dat latje schieten van vorig seizoen gewonnen? Martens toch?
    Confidence through competence
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:09:37 #235
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_71607647
    Ombudsman: veel klachten over DSB

    Niets is meer te gek om AZ te schaden
    Wie dit leest is gek
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:21:54 #236
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_71608104
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
    Ombudsman: veel klachten over DSB

    Niets is meer te gek om AZ te schaden
    Dat doet die wolf in schaapskleren zelf wel
    Scheringa
    pi_71610744
    Er komen wat extra CL-miljoenen jullie kant op nu....

    toch?
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_71610822
    Klopt, al is het nu niet zo veel meer als PSV kreeg, omdat de tv-rechten hier fors minder hebben opgebracht.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:30:40 #239
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71611039
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef dndiek het volgende:
    Er komen wat extra CL-miljoenen jullie kant op nu....

    toch?
    Alsof Twente de CL had gehaald tegen een team uit n topland
    pi_71612215
    Geen bengel naar AZ.
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 00:27:20 #241
    70881 Abe_Lenstra
    Terug op het oude nest....
    pi_71612612
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef fuckbuddy het volgende:
    Geen bengel naar AZ.
    Zat De Snor d'r naast?
    pi_71612736
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef Gatalin het volgende:
    Klopt, al is het nu niet zo veel meer als PSV kreeg, omdat de tv-rechten hier fors minder hebben opgebracht.
    Maar nog altijd meer dan je het moet delen , al was die kans idd klein.
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 00:27 schreef Abe_Lenstra het volgende:

    [..]

    Zat De Snor d'r naast?
    Hij vertelde daarna ook nog dat als hij voor het geld kiest ( wat nu lijkt te gebeuren ) hij het idd fout heeft en het morgen zomaar weer anders zou kunnen zijn ( wat dus zo is ) maar gister wel nieuws was en dat vertelde hij dus.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 00:45:30 #243
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71612962
    Zuur voor die Twentenaren zeg. 't is net 5-5-05
    Confidence through competence
    pi_71615386
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
    Zuur voor die Twentenaren zeg. 't is net 5-5-05
    ik voel zeker met ze mee. Gadverdamme, tering zeg, das zo zuur en meteen klaar met de CL!.

    Maar die Bengel gaat naar italie, das een feit, dus de FB overtroeft deze keer de Derksen...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71615410
    quote:
    Bengtsson zegt AZ af


    Rasmus Bengtsson heeft AZ afgezegd en met Lazio Roma alsnog definitief gekozen voor het grote geld in de Serie A. Die boodschap liet de 23-jarige Zweedse jeugdinternational dinsdag door zijn zaakwaarnemer Oliver Cabrera bezorgen in Alkmaar. Eerder werden PSV en het Duitse Hertha BSC al door hem afgewezen.
    Een weekeinde plus een dag lang mocht de landskampioen hopen op het ja-woord van de centrumverdediger. Maar inmiddels heeft Marcel Brands plan B in werking moeten stellen. En dat was ondanks de overeenkomst die AZ al met Bengtsson en zijn club Trelleborg had, een mogelijkheid die de directeur voetbalzaken nooit uit het oog verloor. Want hoewel de Zweed reeds medisch was gekeurd heeft hij steeds het voorbehoud gemaakt dat zijn keuze op Lazio kon vallen.
    Dat zeg ik...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 09:10:26 #246
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71615442
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 09:06 schreef fuckbuddy het volgende:

    [..]

    ik voel zeker met ze mee. Gadverdamme, tering zeg, das zo zuur en meteen klaar met de CL!.

    Maar die Bengel gaat naar italie, das een feit, dus de FB overtroeft deze keer de Derksen...
    Het was echt n soort trauma dat naar boven kwam. En toen gingen ze er nog even lekker het AZ-drama doorheen wrijven bij de NOS
    pi_71617210
    ........
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 12:13:56 #248
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71619786
    Ik kwam deze nog een keer tegen (n.a.v. de goal van El Hamdaoui op 1:57, die erg leek op de goal van Ketsman bij PSV tegen Man U)



    5:25 wat een ongelooflijk formidabele aanval van AZ. Echt heerlijk. Ik heb m al 10 keer gezien vandaag.

    Pellè
      woensdag 5 augustus 2009 @ 12:19:04 #249
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71619918
    Ik zweer het jongens. Laat Pellè nou in de punt met El Hamdaoui en Dembele of desnoods Lens er omheen zwervend staan en dan Wernbloom en Martens als buitenspelers en je hebt n zwaar Champions Leauge-waardige aanval
      woensdag 5 augustus 2009 @ 12:24:42 #250
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71620059
    trechtervoetbal krijg je dan weer hoor.
    Confidence through competence
      woensdag 5 augustus 2009 @ 12:36:39 #251
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71620687
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik zweer het jongens. Laat Pellè nou in de punt met El Hamdaoui en Dembele of desnoods Lens er omheen zwervend staan en dan Wernbloom en Martens als buitenspelers en je hebt n zwaar Champions Leauge-waardige aanval
    Ik denk dat er maar weinig CL waardig zijn van de namen die jij hier roept. Maar dat ga je ook vanzelf wel zien binnenkort.
    pi_71620908
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 12:13 schreef wallofdolls het volgende:
    Ik kwam deze nog een keer tegen (n.a.v. de goal van El Hamdaoui op 1:57, die erg leek op de goal van Ketsman bij PSV tegen Man U)



    5:25 wat een ongelooflijk formidabele aanval van AZ. Echt heerlijk. Ik heb m al 10 keer gezien vandaag.

    Pellè
    Ik ken hem wist precies welk filmpje dit is, geniaal te noemen en een bewijs dat Graziano Pelle wel kan voetballen maar dat je deze vent niet iedere keer wat anders moet laten doen....
    Topscorer in de voorbereiding.. Maar goed die mag een ruime maand thuis blijven...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71623450
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 12:13 schreef wallofdolls het volgende:
    5:25 wat een ongelooflijk formidabele aanval van AZ. Echt heerlijk. Ik heb m al 10 keer gezien vandaag.
    Wat een aanval was dat zeg
    Ik was die helemaal vergeten .
    pi_71626099
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 14:31 schreef Genius-F het volgende:

    [..]

    Wat een aanval was dat zeg
    Ik was die helemaal vergeten .
    een van de leukste wedstrijden van vorig seizoen..
    Steppe was bij die 3-3 weer aan het kloten, netzoals bij de 5-1 van Lens...

    Samengevat, kut keeper als je tegen AZ speelt..
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 17:01:33 #256
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71627258
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 12:51 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Ik denk dat er maar weinig CL waardig zijn van de namen die jij hier roept. Maar dat ga je ook vanzelf wel zien binnenkort.
    Goed dat jij het zo goed weet jongen. Die eerste zin geloof ik je nog. Dat je daarna zo wijs gaat lopen doen is precies de reden dat er vanuit het AZ-kamp zo denigrerend gedacht wordt over Ajax-aanhangers.
    pi_71627514
    Jammer dat als je zaken positief benaderd en je enthousiast bent over je club, dat je dan zo vaak te maken hebt met azijn pissers die zgn. "advies" willen geven, maar middels dubbelzinnige opmerkingen en smileys trachten lollig te zijn..

    Fuck it, zo hangen er hier op zondag zo rond 16:00 ook vaak van dat soort figuren...

    Maar goed, game on ... Retteke dinges etc...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 17:23:33 #258
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71627731
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
    trechtervoetbal krijg je dan weer hoor.
    Maarja wie heb je dan aan de buitenkanten?

    We hébben vooral centrumspelers lijkt t wel. Alleen Nielsen is echt iemand die aan de zijkant (schijnt het ) kan voetballen.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 17:46:00 #259
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_71628312
    quote:
    AZ gold voor Berg niet als een stap hogerop en Ajax was niet concreet. "AZ was voor mij geen optie, dat zag ik niet als een stap hogerop. Ajax wél. Ajax is huge. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij", klonk de loftuiting over Ajax.
    pi_71628326
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]
    jajajaja, blablabla dit en dat...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71628340
    quote:
    AZ Landskampioen AZ heeft door de uitschakeling van FC Twente in de Champions League een financiële meevaller.

    AZ ontvangt door de uitschakeling van Twente, door Sporting Clube de Portugal dinsdagavond, een startbonus voor deelname aan de Champions League die 25 procent hoger is dan begroot.

    De Alkmaarders krijgen nu het gehele bedrag dat de UEFA voor Nederland beschikbaar heeft op de rekening gestort, maar het is nog even onduidelijk hoe groot het bedrag is. AZ neemt de meevaller hoe dan ook dankbaar in ontvangst.

    .
    Das dan wel weer leuk...
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 17:51:49 #262
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71628435
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]
    Gloryhunter dus.

    Ajax is een grote club door puike prestaties in het verleden en de bijbehorende groei. Ofwel, je wordt blijkbaar fan van Ajax vanwege behaalde resultaten waar je nog immer op teert.
    Confidence through competence
      woensdag 5 augustus 2009 @ 17:54:28 #263
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71628495
    AZ speelde en presteerde afgelopen seizoen gewoon veel beter dan FC Groningen en mag Champions Leauge spelen... hoezo geen stap vooruit .

    Kijk ik kan z'n keuze goed begrijpen. HSV spreekt meer tot de verbeelding dan AZ en is waarschijnlijk ook een mooiere club in een zwaardere competitie.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 18:35:54 #264
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_71629493
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 17:51 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Gloryhunter dus.

    Ajax is een grote club door puike prestaties in het verleden en de bijbehorende groei. Ofwel, je wordt blijkbaar fan van Ajax vanwege behaalde resultaten waar je nog immer op teert.
    Dat is toch juist de kern van goed supporterschap?
    In goede en in slechte tijden.
    Wie dit leest is gek
    pi_71630206
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 17:01 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Goed dat jij het zo goed weet jongen. Die eerste zin geloof ik je nog. Dat je daarna zo wijs gaat lopen doen is precies de reden dat er vanuit het AZ-kamp zo denigrerend gedacht wordt over Ajax-aanhangers.
    Wijs? Dat is gewoon een feit !
    pi_71630232
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef wallofdolls het volgende:
    AZ speelde en presteerde afgelopen seizoen gewoon veel beter dan FC Groningen en mag Champions Leauge spelen... hoezo geen stap vooruit .

    Kijk ik kan z'n keuze goed begrijpen. HSV spreekt meer tot de verbeelding dan AZ en is waarschijnlijk ook een mooiere club in een zwaardere competitie.
    En het jaar daarvoor?
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:18:45 #267
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71630518
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:06 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Wijs? Dat is gewoon een feit !
    Dat vind jij een feit ja. Het is niet voor niks dat Koeman deze selectie beter vind dan die van het Benfica waarmee hij de kwartfinales haalde. Ik vind het een beetje zielig dat je dan zo zelfingenomen gaat roepen van eh: "let op mijn woorden, dit team gaat falen". Dat jij het team niet in staat vindt potten te breken heb ik alle respect voor. Uiteraard. Dat mag je ook zeggen. Maar dat "iedereen kan zien dat mijn mening een feit is"-gebeuren er achteraan is gewoon enorm vervelend.
    pi_71630642
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:18 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Dat vind jij een feit ja. Het is niet voor niks dat Koeman deze selectie beter vind dan die van het Benfica waarmee hij de kwartfinales haalde. Ik vind het een beetje zielig dat je dan zo zelfingenomen gaat roepen van eh: "let op mijn woorden, dit team gaat falen". Dat jij het team niet in staat vindt potten te breken heb ik alle respect voor. Uiteraard. Dat mag je ook zeggen. Maar dat "iedereen kan zien dat mijn mening een feit is"-gebeuren er achteraan is gewoon enorm vervelend.
    Koeman vindt zoveel. Maar we praten over een half jaar weer verder hierover als je er tegen die tijd nog zin in hebt
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:26:16 #269
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71630710
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:07 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    En het jaar daarvoor?
    En de 4 jaar daarvoor?

    2004: Groningen 13e, AZ 5e
    2005: Groningen 12e, AZ 3e, halve finale UEFA cup
    2006: Groningen 5e, AZ 2e, 1/8 finale UEFA cup
    2007: Groningen 7e, AZ 3e, kwartfinale UEFA cup

    Verdorie, blijkt AZ toch weer even wat beter dan je graag zou willen zien
    pi_71630755
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    En de 4 jaar daarvoor?

    2004: Groningen 13e, AZ 5e
    2005: Groningen 12e, AZ 3e, halve finale UEFA cup
    2006: Groningen 5e, AZ 2e, 1/8 finale UEFA cup
    2007: Groningen 7e, AZ 3e, kwartfinale UEFA cup

    Verdorie, blijkt AZ toch weer even wat beter dan je graag zou willen zien
    En de 10 jaar daarvoor?
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:32:33 #271
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71630906
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:24 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Koeman vindt zoveel. Maar we praten over een half jaar weer verder hierover als je er tegen die tijd nog zin in hebt
    Ik neem geen voorschot op successen van AZ, dus ik wil graag nog een keer met je spreken. Ik zeg je alleen dat je hier op een ietwat te belerende toon de visionair probeert uit te hangen op basis van nonsens.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:33:44 #272
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71630948
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    En de 10 jaar daarvoor?
    Dat doet er inderdaad toe, want die periode doet er altijd toe bij Ajacieden
    pi_71631060
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Dat doet er inderdaad toe, want die periode doet er altijd toe bij Ajacieden
    Toen was Groningen inderdaad beter dan AZ. Maar je kan net zo selectief zijn in je periodes als je wil.
    pi_71631132
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ik neem geen voorschot op successen van AZ, dus ik wil graag nog een keer met je spreken. Ik zeg je alleen dat je hier op een ietwat te belerende toon de visionair probeert uit te hangen op basis van nonsens.
    Grote nonsens dat je die spelers CL waardig noemt.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:46:30 #275
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71631258
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Grote nonsens dat je die spelers CL waardig noemt.
    Want?

    Het zijn allemaal internationals of jeugd-internationals.
    pi_71631396
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Want?

    Het zijn allemaal internationals of jeugd-internationals.
    Meen je dit nou serieus?
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:53:04 #277
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71631428
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Toen was Groningen inderdaad beter dan AZ. Maar je kan net zo selectief zijn in je periodes als je wil.
    En omdat Groningen >5 jaar geleden beter was dan AZ en AZ 5 seizoenen beter voetbal laat zien, met 1 seizoen minder resultaat, is AZ nu nog steeds van hetzelfde niveau?

    Hoeveel seizoenen heb je nodig om structureel beter te worden dan een andere club? Ik vind 5 jaar een behoorlijke tijd en in die tijd zijn er zeer zeer zeer goede resultaten behaald voor een modale club als AZ.

    Oh nee, want alleen vorig seizoen telt en de seizoenen >5 jaar geleden tellen ook.

    AZ is momenteel de landskampioen en speelt Champions League, dan ben je echt geen stapje terug voor iemand van een niet-top3-club .
    pi_71631464
    -

    [ Bericht 99% gewijzigd door StarGazer op 05-08-2009 19:54:17 ]
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
      woensdag 5 augustus 2009 @ 19:54:14 #279
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71631470
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Meen je dit nou serieus?
    Ik laat me graag verrassen door een splijtend betoog die het tegengestelde aannemelijk maakt.
    pi_71631616
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    En omdat Groningen >5 jaar geleden beter was dan AZ en AZ 5 seizoenen beter voetbal laat zien, met 1 seizoen minder resultaat, is AZ nu nog steeds van hetzelfde niveau?

    Hoeveel seizoenen heb je nodig om structureel beter te worden dan een andere club? Ik vind 5 jaar een behoorlijke tijd en in die tijd zijn er zeer zeer zeer goede resultaten behaald voor een modale club als AZ.

    Oh nee, want alleen vorig seizoen telt en de seizoenen >5 jaar geleden tellen ook.

    AZ is momenteel de landskampioen en speelt Champions League, dan ben je echt geen stapje terug voor iemand van een niet-top3-club .
    Het was ook geen stap terug . Hij vond het geen stap vooruit.
    pi_71631752
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:54 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Ik laat me graag verrassen door een splijtend betoog die het tegengestelde aannemelijk maakt.
    Omdat iemand international is of jeugd international is maakt hem dat geen CL waardige speler. Ik hoop dat je toch echt zelf inziet dat Dembele en Elhamdaoui en Schaars namen zijn die er tegenaan zitten en dat de rest kwalitatief nog te kort komt.

    Volgens jouw redenering zou iedere club in Nederland CL waardige spelers hebben.
    pi_71631769
    Is er eigenlijk al een loting geweest voor de CL?
    :-0
      woensdag 5 augustus 2009 @ 20:05:10 #283
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_71631806
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 20:03 schreef Cappellatti het volgende:
    Is er eigenlijk al een loting geweest voor de CL?
    Vrijdag wordt er weer geloot voor de laatste voorrondes CL en EL als ik het goed heb.
    pi_71631829
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 20:03 schreef Cappellatti het volgende:
    Is er eigenlijk al een loting geweest voor de CL?
    De voorrondes zijn nog bezig. Loting voor het hoofdtoernooi is 27 augustus.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 20:09:07 #285
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71631937
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Het was ook geen stap terug . Hij vond het geen stap vooruit.
    Ik chargeerde
      woensdag 5 augustus 2009 @ 20:17:20 #286
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71632165
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef Chadi het volgende:

    [..]

    Omdat iemand international is of jeugd international is maakt hem dat geen CL waardige speler. Ik hoop dat je toch echt zelf inziet dat Dembele en Elhamdaoui en Schaars namen zijn die er tegenaan zitten en dat de rest kwalitatief nog te kort komt.

    Volgens jouw redenering zou iedere club in Nederland CL waardige spelers hebben.
    Niet iedere club heeft 11 internationals in de basis (waarin Moisander met 1 cap een beetje achterloopt).

    Niet iedere club heeft zulke talentvolle internationals.

    Ik vermoed dat we Champions League-waardig beiden anders zien. Ik zie dat als: niet stijf laatste worden in de poule.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 21:46:51 #287
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71634714
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef Gatalin het volgende:

    [..]

    De voorrondes zijn nog bezig. Loting voor het hoofdtoernooi is 27 augustus.
    Spannend.

    Ik hoop stiekem op Barcelona of Man U en dan de 2 kleinste clubs uit de overige potten.

    Wow ik had plotseling echt een enorme adrenalinestoot door mn lijf toen ik dacht aan Barcelona-thuis
      woensdag 5 augustus 2009 @ 21:49:44 #288
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71634796
    Waar kom je eingenlijk terecht als je 3e wordt in de poule? 3e ronde of 1/8e finales EL?

    Want je als deze ploeg niet Champions Leauge-waardig is moet ie maar in de EL verder

    edit: Ok 2e
    quote:
    Naar 2e ronde Europa League
    edit2, nu goed:
    quote:
    Final phase
    Main article: 2009–10 UEFA Europa League final phase

    The following teams are expected to participate in the final phase:

    * 12 group winners from the group stage
    * 12 group runners-up from the group stage
    * 8 third-placed teams from the 2009–10 UEFA Champions League group stage
    quote:
    Play-off round 7 August 2009 20 August 2009 27 August 2009
    Group stage Matchday 1 28 August 2009 17 September 2009
    Matchday 2 1 October 2009
    Matchday 3 22 October 2009
    Matchday 4 5 November 2009
    Matchday 5 2-3 December 2009
    Matchday 6 16-17 December 2009
    Knock out phase Round of 32 18 December 2009 18 February 2010 25 February 2010
    Round of 16 11 March 2010 18 March 2010
    Final phase Quarter-finals 19 March 2010 1 April 2010 8 April 2010
    Semi-finals 22 April 2010 29 April 2010
    Final 12 May 2010 at HSH Nordbank Arena, Hamburg
    Incl play-offwedstrijd voor groepsfase komen we dus in de 3e ronde terecht indien we 3e worden in de groepsfase . De 1/16-finale dus, vergelijkbaar met wat in de UEFA cup de 3e ronde was.

    Buhhh

    [ Bericht 20% gewijzigd door wallofdolls op 05-08-2009 22:01:34 ]
    pi_71635395
    3e betekent dat je EL speelt geloof ik en 4de mag je het het jaar erop proberen.
    pi_71635764
    3e in de poule lijkt mij het best, we hebben meer kans in de EL dan de knock-out fase in de CL.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 22:25:39 #291
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_71635902
    net terug van vakantie, sjongejonge wat een teleurstellend verlies en 2 rode kaarten

    ik roep al een aantal weken om nieuwe spits en een beul achterin maar er wordt niet geluisterd.
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 22:29:06 #292
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71636008
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 22:25 schreef Fortitudo het volgende:
    net terug van vakantie, sjongejonge wat een teleurstellend verlies en 2 rode kaarten

    ik roep al een aantal weken om nieuwe spits en een beul achterin maar er wordt niet geluisterd.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 22:43:56 #293
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71636394
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 22:20 schreef Gatalin het volgende:
    3e in de poule lijkt mij het best, we hebben meer kans in de EL dan de knock-out fase in de CL.
    Uiteraard.
      woensdag 5 augustus 2009 @ 22:48:27 #294
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_71636535
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 22:20 schreef Gatalin het volgende:
    3e in de poule lijkt mij het best, we hebben meer kans in de EL dan de knock-out fase in de CL.
    Heerlijk Europaleaugueavondje met AZ
    Confidence through competence
    pi_71637066
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef Stereotomy het volgende:

    [..]

    Heerlijk Europaleaugueavondje met AZ
    Gewoon de afkorting gebruiken; EL is makkelijker dan UEFA Cup
      woensdag 5 augustus 2009 @ 23:10:50 #296
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_71637304
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 22:20 schreef Gatalin het volgende:
    3e in de poule lijkt mij het best, we hebben meer kans in de EL dan de knock-out fase in de CL.


    Dit geloof je toch niet, ZITTEN jullie eindelijk in die begeerde CL...hoop je de 1e ronde niet te overleven
      woensdag 5 augustus 2009 @ 23:17:30 #297
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_71637533
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]



    Dit geloof je toch niet, ZITTEN jullie eindelijk in die begeerde CL...hoop je de 1e ronde niet te overleven
    Begeerd? Je hebt niemand horen zeggen dat we op sportief gebied graag in de CL zitten . Alleen voor Dirk is t zo'n mooie opsteker
      donderdag 6 augustus 2009 @ 08:15:15 #298
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_71642350
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef wallofdolls het volgende:

    [..]

    Begeerd? Je hebt niemand horen zeggen dat we op sportief gebied graag in de CL zitten . Alleen voor Dirk is t zo'n mooie opsteker


    Ik zal nooit de supporters van een provincieclub kunnen doorgronden
    pi_71642498
    Niks zover mogelijk komen in de CL maar liever zo snel mogelijk naar de EL.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_71644513
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 08:15 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]



    Ik zal nooit de supporters van een provincieclub kunnen doorgronden
    tering kunnen ze jou geen medaille geven?
    De grootste mongool van Fok!
    Dat denigerende toontje komt me echt mijn strot uit...
    Flikker ff lekker op zgn. Ajax supporter...

    Doordat jij een ajax pen hebt en een avatar van een aap met een ajaxpetje geeft je echt geen reden om "groots" te doen....
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_71644657
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 08:15 schreef Doopy-X- het volgende:

    [..]



    Ik zal nooit de supporters van een provincieclub kunnen doorgronden
    In de provincie viert realisme nog hoogtij, wordt het beste beleid. Niet voor niets loopt het bij geen enkele 'to[s]p[/sb]club' voor geen meter.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')