quote:
En?
quote:
[..]
Mooi, hopelijk tref ik ze, zolang ze er nog zijn, nog vaak op mijn pad
Ik zou 't niet weten, ik meen dat de nummers ook weggeplakt waren onder de top tot teen jajem reclame.

quote:
[.sjoof Harlingen of Leeuwarden op 350.]
Hangt van de omloop af, of er een Harlingse of een Leeuwarder chauffeur op hoort te zitten.
Heb altijd de rit van half elf uit Alkmaar op zaterdag en half twaalf af Bolsward (let je op, Gnittoo) op maandag en dat zijn in de regel ritten met sjoof wissel. (En als je een oproep krijgt om even te wachten op de bus uit Be........ ....)
quote:
Tref je de blauwe Citaro G met Groningen (

) reclame op zondag aan, op een rit waar die hoort te zitten, dan hoort er ook een Leeuwarder chauffeur op te zitten
Zat ook al eens een sjoofse van Harlingen op, op zaterdag weliswaar. Die heeft de hele rit heel slecht gezeten omdat de bus haar totaal onbekend was en ze dus niet wist hoe het stuur te verstellen.[/quote]
quote:
[edit]
Trouwens, als InfoXX in zijn geheel niet werkt, mag die bus officieel niet eens rijden
[quote]
Dat ze überhaupt
met die dingen mogen rijden vind ik al een klein wonder.
Zeker nu ze ook het bedienen van TomToms e.d. willen gaan verbieden tijdens het rijden.
Deze gaf een foutmelding elke keer dat de kaartlezer crashte en die meldingen bleven zich ophopen waardoor je elke 2 minuten of zo eerst die foutmelding moest wegdrukken om de normale functionaliteit weer terug te krijgen en als je dat niet deed moest je je door alle opgehoopte meldingen heen drukken maar omdat je geen on-middelijk verschil ziet lijkt 't vervolgens alsof ie niet reageert en is vastgelopen. Niet echt bevorderlijk voor de verkeersveiligheid onderweg.
[ Bericht 9% gewijzigd door BeefRWijker op 12-08-2009 01:13:43 ]
Beef R. Wijker