abonnement Unibet Coolblue
pi_71350002
link

en nou geen flauwe grapjes hoor.....

t'is een belg, maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....




[ Bericht 6% gewijzigd door vanwelleer op 26-07-2009 22:51:04 ]
i reserve the right to do as i damnwell please.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:59:06 #2
231161 DeRick
De aandeelhouder wint
pi_71350190
Achja, het is nog een beetje onze schult..

Ben Eerst Limburger Geweest
pi_71350238
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef DeRick het volgende:
Achja, het is nog een beetje onze schult..

Ben Eerst Limburger Geweest
Limburg..... reserve-belgen.....
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71352015
“We are massively being poisoned and brainwashed”

Former mayor Peter Vereecke (53) of Evergem wants the justice department and the city council to act against planes that are according to him spraying day and night disease causing germs and chemicals all over the world.

”Rest assured I am not insane”


ik vind 'm heel stoer, alle respect voor de poging....
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71354502


i reserve the right to do as i damnwell please.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 27 juli 2009 @ 10:01:39 #6
74056 crew  ToT
pi_71357931
Ben benieuwd of het wat oplevert!
pi_71357989
Maar wat dan jammer is, dat hij dan wel zegt dat er bewijsbare gevolgen zjin, er wordt maar summier over doorgevraagd maar nergens zijn er echte bewijzen. Enkel een claim over Illuminati.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71358310
Ik vind het dan toch wel weer knap dat hij gewaarborgd blijft van de brainwashing. Hoe doet ie dat, vraag ik me dan af!!
pi_71358704
Kijk eens goed naar de foto, hij houdt buiten gewoon zijn mond dicht..
Lijkt me ook lastig om dan een "eigen" moestuin bij te houden, dat kan niet echt in een vaccuum bijvoorbeeld.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71358824
Ik vind het uitgangspunt altijd een beetje raar. Hij zegt:
quote:
Mijn mening is fel versterkt door mijn kennis over het fenomeen van de chemtrails. Die sporen mogen we niet verwarren met de snel oplossende condensatiestrepen van de vliegtuigen. Het zijn nevels van zware metalen, virussen en andere ziekteverwekkers.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=sd1pfvpg

Een chemtrail is een chemtrail als het niet snel oplost? Lost een spoor wel snel op, dan is het een condensatiestreep?
Is dat het enige 'bewijs' dat een chemtrail bestaat?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 27 juli 2009 @ 10:50:23 #11
74056 crew  ToT
pi_71358922
Dat van virussen en ziekteverwekkers heb ik nog niet eerder gehoord in combinatie met chemtrails, maar dat met zware metalen en dat het niet snel oplost wel. Daar hebben we al hele discussies over gehad hier in BNW en volgens mij ook in TRU.
Dat als vliegtuigen hoger vliegen de condensstrepen sowieso langer blijven hangen deed niet ter zake en dat iedereen in zijn jeugd die langdurige condensstrepen had zien hangen, waren "oefeningen" voor de huidige chemtrails.
pi_71359004
Ja nee, ik ben bekend met die discussie, heb er veelvuldig in mee gediscusseerd

Maar deze specifieke meneer, ik zie hem nergens hard bewijs hebben (of ik moet er overheen lezen) alsin dat hij kan onderzoeken uit welke stoffen chemtrails bestaan. Het enige wat ik hem lees zeggen is dat een chemtrail langer blijft hangen en een condensatiespoor niet en dat je boven de saraha geen vliegtuigstrepen ziet. Baseert hij het allemaal daarop? Is dat zijn enige aantoonbaar bewijs dat chemtrails bestaan?

Ja ik weet het, ik moet het hem eigenlijk vragen. Maar goed, topicstarter opent dit topic, dus wellicht dat hij er meer over kan vertellen.
pi_71359539
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef vanhal het volgende:
Ja nee, ik ben bekend met die discussie, heb er veelvuldig in mee gediscusseerd

Maar deze specifieke meneer, ik zie hem nergens hard bewijs hebben (of ik moet er overheen lezen) alsin dat hij kan onderzoeken uit welke stoffen chemtrails bestaan. Het enige wat ik hem lees zeggen is dat een chemtrail langer blijft hangen en een condensatiespoor niet en dat je boven de saraha geen vliegtuigstrepen ziet. Baseert hij het allemaal daarop? Is dat zijn enige aantoonbaar bewijs dat chemtrails bestaan?

Ja ik weet het, ik moet het hem eigenlijk vragen. Maar goed, topicstarter opent dit topic, dus wellicht dat hij er meer over kan vertellen.
Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71359596
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....


Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.
pi_71359610
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
Je laat ook geen ruimte open zo en lokt imo alleen maar trolls uit nu.
Jij post het, dus vind je het interessant of heb je "iets" met het artikel. Wat heeft jou overtuigd in dit artikel?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71359893
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:18 schreef vanhal het volgende:

[..]

Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.
als ik tegenover je zit met schaken, ziet het bord er anders uit dan vanuit jouw oogpunt, gezichtsbedrog.... open er een topic over of zo, .... klaagbaak kun je vast terecht.
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71359957
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef vanhal het volgende:
Done
trots is....
nou hier weer ontopic, goed?
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71360076
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
Wat heeft jou overtuigd in dit artikel?
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef vanwelleer het volgende:
“We are massively being poisoned and brainwashed”

Former mayor Peter Vereecke (53) of Evergem wants the justice department and the city council to act against planes that are according to him spraying day and night disease causing germs and chemicals all over the world.

”Rest assured I am not insane”


ik vind 'm heel stoer, alle respect voor de poging....
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71360605
Hij zegt/stelt dat er aanwijsbare gevolgen zijn van die chemtrails, maar vervolgens komt hij niet met het bewijs daarvoor, wat toch een essentieel onderdeel van het woord "aanwijsbaar" uitmaakt naar mijn idee? En hij vraagt zich af waarom men die chemtrails niet ziet boven de Sahara, nou mogelijk omdat daar het weer nagenoeg het hele jaar het zelfde is, er geen opstijgende/laagvliegende straalvliegtuigen zijn, en de enkele toearegs en andere bewoners die het mogelijk kunnen zien, niet twitteren/bloggen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71360757
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef vanwelleer het volgende:

[..]


[..]


Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71361861
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?

Heeft er al iemand aan gedacht om eens wat willekeurige vliegtuigen te onderzoeken?
Of een vluchtplan na te gaan van een gespot toestel met vermeende chemtrails?
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71362047
Gebruik de zoekfunctie van het Fok!-forum en u zult vinden wat u zoekt
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71364973
De zoekfunctie van fok is de grootste grap van het internet

Deze condens laat wel mooi de werking van de vleugel zien
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71379578
Ik begrijpo best dat in zo'n artikel de "bewijzen" etc niet neergelegd worden, omdat zo'n artikel bedoeld is om aandacht te trekken voor het onderwerp door de meneer en het blad zelf wil gewoon verkopen.

Nu heb ik dus de vraag..... waar staat waar deze meneer de bewijzen, onderzoeksreultaten, brieven/opdrachten.. verzin het maar dan wél uiteen gaat zetten om onze oogjes te openen? Dat zou als hij daadwerkelijk iets wil bereiken toch onderaan het artikel moeten staan?

Misschien dat TS de meneer kan emailen en kan vragen om inzage in zijn onderbouwde uiteenzetting.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')