abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_245695
Spui hier je gal maar over wat jij dieptepunten vond in BB!!

Ikzelf moet er eigenlijk nog even over nadenken.......

Oh jah, ik weet al iets

De videoband. Ik kocht hem in de hoop een mooi verloop te zien van dag tot dag, maar in plaats daarvan zag ik een paar stomme compilatiefilmpjes (met zelfs ééntje speciaal helemaal van Ruud)

En om over BB the game maar niet te spreken.....
Ik kom niet verder dan de eerste level van het huis

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie (Datum 03 Februari 2000).]

  donderdag 3 februari 2000 @ 17:01:00 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_245696
De zogenaamde feedback die de bewoners op een zateravond kregen.

De bezoekjes

De cadeautjes

de sigaretten die Anouk kreeg

en alle andere manipulatie

pi_245697
-De speakers die een tijdje openstonden
-Het liedje "leef" dat we veeeeel te vaak gehoord hebben.
-Het geroddel van Willem
-Het gekots van Bart (moest dat nou echt uitgezonden worden?)
-De geniale combinatie van de drie minst interessante BB personen bij de laatste aflevering van "Hoe is het nu met...."
-het commentaar wat ze soms vanuit de DBK te horen kregen.

alles komt weer boven!

pi_245698
Eerlijk?

De avond dat Bianca en Mona opstapten...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_245699
quote:
op 02-03-2000 om 05:48 PM schreef Barbarella het volgende:

De avond dat Bianca en Mona opstapten...


hmmmm, daar kan ik niet helemaal inkomen...
Ik vind wel dat de manier waarop ze weggingen, met die 10000 gulden een dieptepunt was.....

pi_245700
1. het moment dat narcist Maurice zegt dat ie mannenlichamen lelijk vindt.
2. het moment dat Karin knutseltroep het huis in kreeg.
3. alle momenten dat de hoogwerker in actie kwam.
  donderdag 3 februari 2000 @ 18:21:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_245701
quote:
op 02-03-2000 om 06:03 PM schreef HiZ het volgende:
3. alle momenten dat de hoogwerker in actie kwam.

Je haalt de woorden uit mijn mond! Verder: Cyrille en Anouk het huis in, en de nepstemming tussen hen en de derde potentieel bewoner, die nooit een kans had.

  donderdag 3 februari 2000 @ 18:25:00 #8
2335 vossie
preekt met passie
pi_245702
Eigenlijk de hele "logeerpartij" van Anouk.
...dus let op je kippen

  donderdag 3 februari 2000 @ 18:34:00 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_245703
En niet te vergeten de aanwezigheid van Martin met zijn homofobe gedrag....... en zijn zeeeeer nadrukkelijke aanwezigheid als "deskundige" nadat hij het huis had verlaten....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 3 februari 2000 @ 19:17:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_245704
Meerdere dieptepunten:

De late donderdagavond uitzendingen met R.W en D.D.

  donderdag 3 februari 2000 @ 19:39:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_245705
Elke storing bij Pair/Rackspace
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_245706
Mijn dieptepunt kwam pas ná BB in de uitzending van "hoe is het nu met..."
Het hele interview met Ruud vond in tenenkrommend en zum kotsen !!!!!

De periode in het huis was hij zeker niet mijn favoriet, maar vond het wel een grappig en aardig (eerlijk) mannetje. Eigenlijk voelde ik me na de onthullingen van Ruud behoorlijk 'in the meeling' genomen!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_245707
De cliffhangers !
Blijft zich verbazen
  donderdag 3 februari 2000 @ 20:11:00 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_245708
Het einde....
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_245709
De krant....
die avond was dat heel leuk dat ze die kregen, maar daarna stortte het programma wel in.
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:58:00 #16
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_245710
- de iets te nadrukkelijke "sponsoring" door snack donalds, al kapoen`s pizzaservice.
- de ellenlange reclameblokken tussendoor.
- al die mongolen die zich lam stonden te schreeuwen buiten.
- de mongolen die het nodig vonden om naar almere af te reizen om her en der wat bewoners uit te gaan schelden (willem matenaaier etc)
- die belachelijke anti-rook debielen (laat ze lekker roken als ze dat willen zeg)
- Willebrord frequin
- en elke overige invloed van buitenaf.

mijn suggestie voor september: zet het huis op de noordpool, in een mijnenveld, in een bunker 30 meter onder de grond. En maak iedereen wijs dat het huis in staphorst ofzo staat

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 3 februari 2000 @ 23:59:00 #17
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_245711
phew dat lucht op
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 4 februari 2000 @ 00:32:00 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_245712
Het steeds meer toestaan van contacten met buiten. Met als absoluut dieptepunt de krant , gevolgd door de komst van Anouk en Cyrille.

Ook sommige weekopdrachten waren weerzinwekkend

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 4 februari 2000 @ 07:16:00 #19
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_245713
Alle manipulaties, met name die van Hummie toen men Mona irri begon te vinden.

De belofte : "24 uur per dag te volgen via het internet "

Na het vertrek van Mona, het besluit (na dringend verzoek van Karin?) om de nachtelijke streams vanuit de slaapkamer met het "geknuffel? " van MauWrice en Karin, Niet meer uit te zenden/ vertonen.

  vrijdag 4 februari 2000 @ 11:25:00 #20
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_245714
Dieptepunten.. hmm daar moet ik eens lang, heel erg lang over na denken. *denk* *denk* *denk*. Eh, nee niet gevonden! hmmm oh ik weet het al! Het hele programma was een groot dieptepunt! Met 1 lichtpuntje, en dat is dit forum
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_245715
quote:
op 02-03-2000 om 05:50 PM schreef Ossie het volgende:
hmmmm, daar kan ik niet helemaal inkomen...
Ik vind wel dat de manier waarop ze weggingen, met die 10000 gulden een dieptepunt was.....

Zal het even motiveren: ik moet heel eerlijk bekennen dat Bianca voor mij een drijfveer was om te blijven kijken.
0p de één of andere manier intrigeerde ze mij. Op het moment dat zij samen met Mona het huis verlieten, had ik zoiets van "van mij hoeft het niet meer".
Vanaf dat moment ben ik minder naar BB op de buis gaan kijken en me ook minder laten zien op het forum. Helemaal toen de leemte werd opgevuld met het duo Peppi en Kokkie...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_245716
Het grootste of diepste dieptepunt is eigenlijk wel dat het filmen van een zooitje randdebielen de firma Endemol een paar miljard heeft opgebracht. De zogenaamde winnaar schijnt te schoffelen. Is dit normaal of heb ik nou een tumor in me hoofd?
Je weet het vaak soms nooit

  zondag 6 februari 2000 @ 06:49:00 #23
1234 HiZ
Istanbullu
pi_245717
De telegraaf overdrijft weer heftig zoals we dat wel gewend zijn. John de Mol was allang miljardair voor Big Brother. Hij is alleen op papier nog wat rijker geworden door de stijging van de koersen van z'n aandelen. Niet omdat wij hebben gekeken naar BB, maar omdat z'n bedrijf het programma heeft verkocht aan CBS en nu waarschijnlijk ook nog aan andere landen. Ik moet nog zien dat het 'm lukt om z'n aandelen te verkopen tegen de huidige koers trouwens .
pi_245718
quote:
op 02-06-2000 om 06:49 AM schreef HiZ het volgende:
Niet omdat wij hebben gekeken naar BB, maar omdat z'n bedrijf het programma heeft verkocht aan CBS en nu waarschijnlijk ook nog aan andere landen.


Maar als wij niet hadden gekeken naar het programma, dan had hij het echt niet kunnen verkopen aan CBS en aan andere landen. Want als televisiebaas koop je natuurlijk alleen maar succesprogramma's over.
Maar voor de rest heb je wel gelijk ja.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')