abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:11:38 #151
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71773979
Lieve kamertjes <3 Allemaal zo met zorg gemaakt. Die van mij is nog in de maak! Ik kan nog vrijwel niets laten zien aangezien B er nog gewoon slaapt.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:45:36 #152
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_71777124
We hebben nu een behang gevonden waar we beiden erg blij mee zijn maar we kunnen nog niks. Het is wachten op het dakkapel enzo Ik gok dat we over een ruime maand pas kunnen beginnen.

Ik heb er nu al zin in!

Karin waar heb je je hemel vandaan? Die vind ik mooi!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71779000
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Lieve kamertjes <3 Allemaal zo met zorg gemaakt. Die van mij is nog in de maak! Ik kan nog vrijwel niets laten zien aangezien B er nog gewoon slaapt.
gaan B. en de beeb een kamertje delen strakjes? k ben benieuwd

Vlindur leuk dat je mooi behang hebt gevonden! Jammer dat je nog ff moet wachten, vervelend he? liefst ga je gelijk aan de slag
wij hebben nog steeds het gordijntje niet binnen en dat irriteert me stiekem toch meer dan ik verwacht had haha
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:04:24 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71783989
Dat vogelhuisje! Lief!

En ik vind het beschermengeltje ook zo schattig.

Vorige week kreeg ik een kadootje van ET. De absolute finishing touch voor het kamertje.





ET, weet je dat mijn moeder dit dus wilde laten doen maar dat haar kennis alleen disney-figuurtjes kon doen en geen eigen plaatjes zeg maar. Die is dus ook helemaal blij dat er alsnog een lakentje met egel is.

En idd heb jij in dat kamertje toen geslapen Skaai!
***
pi_71784055
Ow gaaf zeg BE, dat lakentje, echt ook de finishing touch ja!
Heel leuk geworden, het hele kamertje!

Vlindur, de klamboe (tentje van de baby volgens Meike) hebben we destijds bij Duimeland gekocht, al voordat Meike werd geboren.

Thanks voor de complimentjes, ik ben zelf ook erg tevreden
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71784065
Gaaf dat lakentje BE!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:49:20 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71785148

Ik ben blij dat ik het bij een egeltje heb gehouden en niet meer heb gedaan.

Staat leuk! Komt vast een heel lief jongetje onder te slapen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71785304
Ooooooh BE & ET, wat een ontzettend gaaf dat egeltje op t lakentje, dat maakt t inderdaad gewoon helemaal af! Ik vind dat hoekje zooo beregezellig BE, end ie kleur blauw zó mooi! Het enige wat t nu nog écht helemaal af zou maken is een kleine BEeb in dat wiegje!!

Karin, wow! Wat is je boom goed gelukt zeg! Zo spannend als je t vond om eraan te beginnen... superleuk vind ik m geworden! En die uil.. ik ben geloof ik verliefd op je uil!! Wat een leukerd! Ik moet ff nog de ramen wassen op t kamertje, maar zal dan ook es ff foto's online gooien hoe t nu uiteindelijk helemaal af is geworden met boom in t geheel..

Sorbo, wat een drastische verandering! Wel jammer dat zo niet echt duidelijk is wat t geslacht van jullie kindje is Ik vind het echt een geweldige meidenkamer! En ook helemaal niet alleen maar baby.. gewoon ook echt voor een peutermeisje.. ik zie dr al hlemaal 1 rondbanjeren! heerlijk!

Het-is-mij... ik vind jullie kamertje vooral zo heerlijk fris! Het oogt echt zo ruim en rustig zo...ik ben heel benieuwd hoe het helemaal af resultaat straks zal zijn als je alles op zn plek hebt staan zoals je dat zelf graag zou willen!

Zó leuk al die verschillende stijlen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71785374
Sorbo, ziet er gezellig uit hoor!

Karin, mooie vrolijke boom.

BE, dat lakentje maakt t hele,aal af, mooi gedaan ET
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_71785404
Wat leuk dat lakentje met dat egeltje! Ik hou van geborduurde lakentjes Heel mooi geworden BE!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71786306
Oh spoedig ook maar eens een foto'tje hier plaatsen.
De muren zijn klaar. Plafon bijna en dan hup meubels erin.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:09:18 #162
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71787332
Da's inderdaad wel helemaal af zo, BE <3

Huup, nee ze gaan niet delen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71787943
Heel mooi, allemaal!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71788656
BE ooooh wat een tof kado! Het maakt het helemaal af zulke details zijn zo geweldig.

Rocka oooh okay, dan heb ik je post verkeerd gelezen. Ik dacht dat ze gingen delen en dat je geen foto's kon maken omdat B. daar lag te slapen ofzo.
Ben benieuwd naar t kamertje voor jullie ventje en stiekem ook wel naar die van baby-B. want die heb k nooit gezien geloof k. Staat die nog ergens?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71789666
Echt een superkamer BE, en wat een lief lakentje!
pi_71791183
BE, wat is het kamertje super gaaf geworden!! Die hangwieg is echt te schattig! ET wat onwijs leuk gedaan dat lakentje. Helemaal af.

Hier gaan we langzaam beginnen om de kamertjes leeg te halen. Grof vuil maar 'ns bellen dan Het zijn nu 2 kleinere kamertjes in gebruik als logeerkamer en waskamer (met het behang van de kinderkamers van de vorige bewoners er nog op ) en dat wordt 1 kinderkamer. Logeerbed en was gaan naar computerkamer en dan troep eruit en muurtje eruit. Flink wat te doen dus en we zijn allebei totaaaaaaal geen klussers dus dat wordt wat
pi_71801946
BE, je lakentje maakt het inderdaad helemaal af. Gaaf! En ik blijf het leuk vinden om te zien dat we dezelfde wiegjes hebben, maar dat de uitstraling zo anders is. Wat je met kleur en stof al niet kan doen.
Karin, wat een werk moet dat geweest zijn. En dat met je buik! Je boom is echt heel mooi.
Lief is hier nog steeds bezig met het project lamp. Als dat af is, is het klaar en zal ik nog een paar foto's plaatsen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71875015
Zo, nu t kamertje echt helemaal klaar en schoon is toch nog even een paar fotootjes gemaakt voor t nageslacht Ik kan niet wachten tot ons meiske dr in ligt!













* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71875132
ooooooooooh Poppedeinske ik vind het echt helemaal geweldig! het is echt super geworden.
Helemaal tot in de puntjes afgestyled

wat zul je trots zijn op dit kamertje
en het jasje aan de kapstok!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71875138
Wat mooi

Ik zal zo ook eens foto's plaatsen.
We zijn ook gewoon bijna klaar
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:50:38 #171
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71875214
Poppedein, ik ben helemaal verliefd op jouw kamertje Super!!!

BE, als Junah jouw kamertje ziet... ze is dol op egels Ik vind het erg leuk, en inderdaad, dat lakentje doet 't 'm.

Andere kamertjes zijn ook top. Ik kan niet wachten tot ik kan beginnen, we hebben dan geen kamertje, maar wel een babyhoekje op onze kamer.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:53:25 #172
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71875296
Poppedein wat een ontzettend gaaf kamertje
Waar heb je die mandjes gevonden die aan de plank hangen?
pi_71875301
BE, wat een ontzettend lief nestje voor jullie mannetje.

Poppedein, wat een leuk en gezellig kamertje. Helemaal hip.
pi_71875310
Wat mooi!!!
pi_71876347
geweldig Poppedein! Echt hulde!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')