abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_245344
Danny, Ted, Arjen, Jorma, RemCow, Raiden, Phileine, Juul, Chainsaw, Wouter, Risk One, Dennism, Jaap, Tom, AcidBurn, Roadrunner, Coppertop, Aphrodite, WouterB, Knut, Buzzer:

DANK !!!!!!!!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_245345
* Hawkwind sluit zich hierbij aan en zegt ook dank.
Ik ben online
  donderdag 3 februari 2000 @ 10:03:00 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_245346
* Machiel vind dat Hunter zelf ook een bedankje verdiend.

En Oliebol moeten we zeker niet vergeten, zonder haar Streamverslagen was dit forum nooit geworden wat t nu geweest =

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 03 Februari 2000).]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 3 februari 2000 @ 10:42:00 #4
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_245347
/me bloost, maar jij ook dank en iedereen eigenlijk
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_245348
maar ook alle meder fokkers bedankt,want zonder ons met zijn allen was t hier een saaie boel geweest,en ik wil danny nog eb=ven bedanken voor het onzinforum,heb ik teminste nog wat te doen nu het bb eindigt
lekker belangrijk
pi_245349
Er zijn inderdaad meer mensen die veel moeite genomen hebben om ons te vermaken, Oliebol 2000, R@B, Hunter, Doordevil,Fannetje,
Wich, gtotep, en alle andere Fokmembers waar ik van genoten heb. Thanks
Ik ben online
pi_245350
D*A*N*K*U

DANKU DANKU DANKUWEL!!!!!

pi_245351
* Fannetje is helemaal blij dat ze genoemd werd door Hawkwind .

Ik wil ook iedereen bij deze bedanken voor hun geweldige bijdrage aan het BB forum!

BEDANKT MENSEN!!!!!!

Liefs, Fannetje

pi_245352
Wat kan ik er nog aan toevoegen?

Bedankt dat ik in mijn schaarse vrije uurtjes zoveel gezelligheid mocht kennen in jullie gezelschap. Alle Fokkers bedankt!

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 3 februari 2000 @ 18:46:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_245353
Uiteraard alle Fok!kers bedankt voor een uniek forum-tijdperk en in het bijzonder:

Oliebol voor het eindeloze geduld om de streams te verslaan, en dat maakte dit forum uniek in Nederland

Hunter voor het hele vele spit en postwerk

Doordevil voor de heeeeerlijke columns met een smeuig sausje

R@b voor alle audio en visuele ondersteuning

Het StreamTijger Team

Gtotep voor de Polls die elke keer weer zeer dicht bij de uitslag zaten.

Nu op naar de bus voor onze tweede klus !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 3 februari 2000 @ 19:44:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_245354
Ik wil ook even Hummie bedanken zonder wie dit allemaal niet mogelijk was geweest

Verder sluit ik me bij bovenstaande namen aan!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')