abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_245214
1) Big Brother had:
d) de verkeerde winnaar én de verkeerde verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
a) het tv-programma

Voor de makers was het belangrijkste deel echter ongetwijfeld de reclameblokken.

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
d) bijna de ondergang van het programma

4) Ik had gedacht dat:
b) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en maar dat is niet uitgekomen

Vooralsnog heb ik geen (psychisch) schadelijke gevolgen kunnen constateren bij de bewoners. Maar ik weet ook niet of Karin nog getrouwd is, Maurice nog een vriendin heeft, Ruud ooit weer de oude wordt, Willem al begrijpt waarom hij kansloos was, Sabine spijt heeft van haar uitspattingen en Martin nog bij zijn vriendin is.

Noot: Als ik de vriendin van Martin was geweest, had ik de relatie al verbroken op het moment dat hij in de voorstelronde niet aan haar kon beloven dat hij niet vreemd zou gaan in het huis.

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
a) pre-Tara’s vertrek

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
Toen ik mezelf eindelijk aan kon melden omdat ik daarvoor geen geldig email-adres had .
b) om te reageren op iemand anders

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
Schaamte richting mijn omgeving over deze verschrikkelijke verslaving.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
Iemand die tot diep in de nacht de streams in de gaten houdt, zich opwindt over het onrecht en de misstanden aan het licht tracht te brengen.
Maar ook iemand die een telefoonrekening krijgt die 700 gulden hoger ligt dan normaal…

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
Ja, maar minder intensief en minder betrokken.

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
De onthullingen, de (zinvolle) discussies, de persoonlijke eye-openers dankzij oplettende FF’ers en de streamverslagen.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Zeker weten. Fly (on the wall) heeft dat ooit bewezen door te bedanken voor de fantastische feedback op Fok.

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?
Tijd en moeite zeker. De telefoonrekening heeft me echter twee jaar ouder gemaakt.
Maar dan nog was het het waard.


PS: Wil de gene die deze vragen hier heeft gedeponeerd deze zelf ook even beantwoorden


  donderdag 3 februari 2000 @ 15:14:00 #27
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_245215
De antwoorden op je vragen, Hunter:

1) Big Brother had:
b) de juiste winnaar maar de verkeerde verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
a) het tv-programma

Nooit had ik (en VOO ook niet) gedacht dat zoveel mensen ELKE dag naar BB zouden kijken. Jong of oud, man of vrouw, iedereen.

b) de internet-site van BB

Gedurfde, maar geheel in de zeitgeist passende zet, om de streams te gebruiken. Slimme marketing ook natuurlijk, maar dit is zeker wel een concept dat tot in den treure over zal worden genomen.

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
d) bijna de ondergang van het programma

4) Ik had gedacht dat:
a) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en dat is uitgekomen

Ik ken niemand van de bewoners die nu al WETEN dat ze problemen hebben door BB. Maar dat komt wel. Ik wil hierbij Willem ook als morele winnaar uitroepen. Hij heeft zich niet laten pakken door succes, en de negatieve publiciteit (voor zover wij dat kunnen merken) goed verwerkt, naast zich neer gelegd. Ruud is de grote verliezer.

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
a) pre-Tara’s vertrek

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
b) om te reageren op iemand anders

Denk ik

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?

Het gevoel dat je omringd was door totaal verschillende mensen die toch precies dezelfde band hadden: BB. En vooral VOO in de gaten houden. VOO speelde de hoofdrol in ons eigen BB We controleerden de controleurs. En het bleek vaak genoeg dat dat niet overbodig/onnodig was!

8) Omschrijf een echte BB/FF-er

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?

Ik wel. Ik had denk ik ook wel een andere plaats, manier gevonden om er over te praten. De dingen die mij intrigeerden werden nou niet bepaald vaak door VOO zelf behandeld.

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?

Het saamhorigheidsgevoel, nu ook weer. Dat heeft me, in deze toch harde internet wereld, verrast.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?

Nauwelijks. Al hebben ze vaak genoeg schamper om ons moeten lachen denk ik

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?

De tijd en moeite wel, de telefoonrekening moet ik nog even afwachten

Bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 3 februari 2000 @ 15:24:00 #28
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245216

1) Big Brother had:
a) de juiste winnaar en de juiste verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
d) Fok

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
d) bijna de ondergang van het programma

4) Ik had gedacht dat:
a) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en dat is uitgekomen

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
a) pre-Tara’s vertrek

Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
a) om aandacht te trekken
Ik geloof op 27 oktober oid

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
Ouwehoeren op Fok... Daar ging het om, verder de hoop dat er iets verschrikkelijks zou gaan gebeuren.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er

Iemand die een baan of studie of ziekte heeft waardoor hij/zij heel vaak online kan zijn om heerlijk de grootst mogelijk nonsense op de meest bloemrijke wijze te verdedigen.

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
No way.

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
Ouwehoren.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Denk dat dat wel meevalt.

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?

Nee!!! Maar ja, wat doe je eraan?


  donderdag 3 februari 2000 @ 17:29:00 #29
2335 vossie
preekt met passie
pi_245217
Ik ben vossie en dit zijn mijn antwoorden/meningen:

1)b
Ik vind Bart de terechte winnaar maar ik vind dat b.v. Cyrille onterecht heeft verloren van Anouk en Karin onterecht heeft verloren van Willem.(en niet alleen om de broedermoord)

2)e
Juist de kombinatie van T.V. de internet-sites en het forum maakte dat ik er zo ongeveer aan verslaafd raakte.

3)d

4)b
Ik zie wel wat negatieve effekten maar toch een stuk minder dan waar ik bang voor was.

5)a-a
Vanaf de komst van Mona heb ik met jullie/ons meegelezen. Daarvoor wist ik niets van jullie bestaan maar volgde ik wel de streams.

6)b
Op 30 december heb ik voor 't eerst antwoord gegeven op een vraag van Merel "voor iedereen die alleen leest en nooit post..."

7)"ff kijken wat ze er op FOK over schrijven"

8) De enige echte bestaat gelukkig nooit. Juist de diversiteit was/is de aantrekkelijkheid.

9)Zonder het forum misschien wel, zonder internet niet. Overigens nu ik het forum ken wil ik wel dat het blijft.

10)Al die diverse invalshoeken op BB. Het nieuws, de roddels, de verslagen, de soms zeer diepgaande diskussies in voer voor psychologen.

11)Zeker. Al die, toch zeer kritische, uitlatingen op manipulaties, op spelregelsvervormingen en b.v. de afluisterakties dat moet effekt hebben gehad op de regie. Daarom stonden de streams soms om "strepen".

12)De tijd en de moeite zeker...en gelukkig zit ik op de kabel.

...dus let op je kippen

  donderdag 3 februari 2000 @ 18:10:00 #30
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_245218

And the results from the ghetto are :
1B(Ruud kan niet tegen zijn verlies & = dus de verkeerde verliezer (kan zijn sporthart tot zijn eigen stomme verbazing niet tegen ; wordt-ie boos van Helemaal over zijn nek. Toch mooi, om iemand zo langzaam uit zijn illusie te zien komen...
2D & A ex- equo : het een versterkte het ander, door fok! ga je aan het eind steeds kritischer zitten kijken. IK vond het al heel snel via hier interessanter om te vernemen hoe we werden vernaggeld, dan wat er daadwerkeliijk aan "aktie" in het huis ad hand was.
3.a. definitely !! Media-camp op zijn best ! (Zie alle persiflages over dit duo i/d archieven
4. Kan ik niets over zeggen (of toch ???)
Is voor iedere bewoner van BB1 anders, toch ?
Ik vind B. er tot op heden zo te zien, horen & lezen, zelfs hier op het forum; er het tofst mee omgaan.
Van Ruud ïn "hoe is het nu met" moest ik echt
Wat een domme onsportieve kwakbol, zeg !Helemaal dollartekens in zijn ogen, wat ee lul dat tie niet tegen zijn verlies kan. Het heeft nl een negataratieve appeal op kijkers, bellers, voyeurs ,klapvee.Hij klapte echt helemaal in, er was geen zak meer met hem aan, beetje als een zombie door het huis lopen,geen initiatief meer,scheten latend, boerend,waarschijnlijk stinkend uit al zijn openingen,alleen nog maar lullen over sex &m voetballen. er , of all things,achterkomen dat sex toch belangrijker was dan voetbal, ontiegelijk lang in zijn nest rotten etc.
3 mnd zonder sex met het oog op 250.000 gulden ???
Zit -ie i/d wielersport & weet-ie nix van "afzien".
Hij = wel echt : hij is eeecht booooos !!!!
Op Bart, op Willem .
Durft het alleen niet rechtstreeks in hun bek te zeggen . Over conflictvermijdend gedrag gesproken...
Tableau :Farizeeer onder kerkgewelf, halo bijna zichtbaar(wacht maar tot ik ten hemel vaar, ik spreek jullie nog wel, verdikkie)

typisch een geval van door de mand.

Mona gaat er redelijk achterlijk & tenenkrommend om te zien mee om. Ze is ordinair, een platte nichtenmoeder met niets in haar bagage als wat popi- uitdrukkingen &_-popi-clichees.Over 2 jaar staat ze ieder weekend in een andere nichtentent op tafels te dansen

6e Weet het echt nietmeer : te lui om in de archieven te zoeken; vooral, denk ik, om mijn nieuwe computer uit te testen.(
Ik heb me 2 dagen na aankoop op Fok ! geregistreerd. Ik had toen eindelijk een definitief e-mail adres van een solide provider. Ik snapte toen nog de ballen van e-mailen; trouwens, i/h begin deed de Internet explorer het geeneens.(Me kind had alles fout gezet bij de instellingen)

Ik post 1 tm 6 eerst.
Wil ff nadenken over 7 tm tig
That's a different kettle of fish...

torn between 2 worlds...
  donderdag 3 februari 2000 @ 18:11:00 #31
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_245219
1) Big Brother had:
b) de juiste winnaar maar de verkeerde verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
d) Fok

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
d) bijna de ondergang van het programma

4) Ik had gedacht dat:
a) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en dat is uitgekomen (maar wel op een andere manier dan ik had gedacht; geen psychologische inzinkingen tijdens het verblijf maar een misplaatst gevoel van sterrendom achteraf.)

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
a) pre-Tara’s vertrek

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
Weet niet meer wanneer, maar het was om...
b) om te reageren op iemand anders


7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
(1) Een obsessie. (2) Totale verslaving. (3) Het idee dat je alles wilt weten en dat ook kunt als je Fok maar vaak genoeg checkt. (4)Heerlijk gevoel om te merken dat er anderen zijn die net zo hard met BB bezig waren als ikzelf. (Ik ben dus toch niet zo gek als ik dacht) (5) Totale verbazing over de werking van een virtual community. (6) De door mij onverwachte trouw van de leden aan deze community en aan elkaar. (7) Het voor mij ongekende gevoel van saamhorigheid met mensen die ik nooit heb ontmoet.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
Onmogelijk. Juist de diversiteit aan karakters is wat BBFF groot heeft gemaakt.

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
Ik denk het niet...

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
Het analyseren van de bewoners, hun onderlinge verhoudingen en strategisch handelen. En de visies van medefokkers hierop.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Zeker weten! En ik denk dat de makers van de Bus ook goed hebben meegelezen...

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?
Ik ben blijer dan ooit dat ik op de kabel zit, want anders wat ik nu failliet. En zelfs dat was het wel waard geweest.


pi_245220
'Hallo, ik was Ossie'!


1) Big Brother had:
b) de juiste winnaar maar de verkeerde verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
a) het tv-programma
(sorry)

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
a) een gouden greep
Want Rolf was zo geïnteresseerd in het programma en was altijd zo op de hoogte, en Daphne kwam nooit als een muts over.
Ja dit is sarcastisch bedoeld

4) Ik had gedacht dat:
b) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en maar dat is niet uitgekomen

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
a) pre-Tara’s vertrek

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
Na het einde van Big Brother, eigenlijk.
b) om te reageren op iemand anders

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
Iedere avond na BB naar de computer rennen om daar alleen al te lezen wat de rest vond van de aflevering, of ze ook dingen opmerkten die je zelf opmerkte enz.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
Oei.... Dat kan ik niet

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
Uhmm, ja, maar dan op een veel minder plezierige manier

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
Dat zoveel verschillende mensen zo een hobbie kunnen delen en dat hier ook deden/doen.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Ja. Bij mij in ieder geval wel. Ook als bv. RTL-live een "nieuwtje" op internet had gevonden, was dat iets wat ik letterlijk hier had gelezen.

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?
Oh ja zeker.


pi_245221
quote:
op 02-03-2000 om 02:44 PM schreef
Athena het volgende:

PS: Wil de gene die deze vragen hier heeft gedeponeerd deze zelf ook even beantwoorden


Nou??

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 03 Februari 2000).]


pi_245222
1) Big Brother had:
d) de verkeerde winnaar én de verkeerde verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
d) Fok

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
d) bijna de ondergang van het programma
(maar ik heb me er kostelijk mee geamuseerd!)

4) Ik had gedacht dat:
b) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en maar dat is niet uitgekomen (onder voorbehoud)


5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
Eigenlijk pas toen Mona & Bianca eruit gingen. Zielig he?


6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
Om iets te vragen over die streams. Ik wou het zelf ook wel 'ns zien namelijk. Is overigens nooit gelukt. Dus thanks for nothing!

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel? Ben ik nog niet helemaal over uit, het was wel prettig in ieder geval!

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
Onmogelijke vraag Hunter! Sommige zien er zo ongeveer de ondergang van de wereld in krijg ik wel 'ns de indruk, terwijl anderen zich alleen maar lijken te ergeren aan het feit dat andere personen het wel leuk vonden. Onmogelijke vraag Hunter!

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken? HA!!

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF? Lekker een beetje lachen hier op Fok!

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB? Wat denk je zelf huh?

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard? Nou ik vind van wel, m'n vriendin vindt van niet!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_245223
1) Big Brother had:
d)de verkeerde winnaar én de verkeerde verliezers
Voor mij had Ruud of Karin moeten winnen. Als de winnaar 'verkeerd' is, zijn de verliezers dat automatisch toch ook? Maar goed, ze hebben het allemaal op hun eigen wijze volbracht

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
d) Fok
Absoluut voor mij de drijfveer om me bij BB te houden. Vooral in de tijd van OMB was ik hier niet weg te slaan.Goed, zonder Big Brother op TV of het net hadden we ook niet veel te lullen gehad, dus een combinatie?

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
c) mwah
Ach ja, het gaf weer de nodige "praatstof" toch?

4) Ik had gedacht dat:
b) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en maar dat is niet bij iedere bewoner uitgekomen
Ik was in het begin best wel sceptisch over dit programma. Dacht dat het de bewoners behoorlijk in de psychische knoei kon brengen. Dat viel achteraf toch wel mee; zo erg waren ze nu ook weer niet van de buitenwereld afgezonderd. Een aantal bewoners zijn er in mij ogen wat minder goed vanaf gekomen en hebben het best moeilijk gehad tijdens en na hun verblijf in het huis.

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
a) pre-Tara’s vertrek
Vanaf 20 september was ik hier voor het eerst te vinden. Ik werd gelokt door de "onthullingen" die FOK! deed over de gang van zaken in het BB-huis. Een paar dagen later heb ik mij geregistreerd.

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
b) om te reageren op iemand anders
d) om een grappige opmerking te kunnen maken
Goh, dat wordt graven. Mijn eerste post was ergens rond 26 september. Waarom? Omdat ik met een grappige opmerking wilde reageren op iemand anders.

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
Heerlijk met z'n allen leuteren over één gemeenschappelijk iets. Iedereen keek naar BB, het gaf een gevoel van "wij tegen de boze VOO-buitenwereld".

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
Kritisch, gevoel voor humor, in bezit van PC of PC binnen bereik, openstaand voor andermans mening en nieuwe zaken (zoals BB was toendertijd), jong of oud....ieder op zijn/haar eigen karakteristieke wijze.

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
Ja, misschien wel wat minder intensief, vooral in de begindagen van BB was het een sport om zo snel mogelijk, of zelfs al tijdens de uitzending te posten.
Andersom geldt dat ik nu zonder BB nog steeds op FF te vinden ben.

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
-De OMB-actie. Samen met 18 bijna-wildvreemde Fokkers naar Het Huis gaan en tennisballen met boodschappen voor de bewoners over de (toen nog niet zo hoge hekken) gooien.
-Het aanbieden van het aquarium, namens Fok! aan de bewoners. Het idee dat er een visje dat na je is genoemd in het BB-huis zwom.
-De tijd dat ik anderhalve week thuiszat met een voorhoofdsholte-ontsteking en mijn wederhelft in de VS zat en ik onbeperkt op het Forum kon zitten.
-Doordevil en zijn verhalen.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Ja, zeker weten. Medewerkers van BB waren op FF te vinden en hielden alles nauwlettend in de gaten. Andersom heeft FOK natuurlijk een aquarium geschonken aan het BB-huis, naar aanleiding van OMB en zijn Serge en Taraboemdijee ook op Radio 3 geweest. Ook de OMA-actie is niet aan BB voorbijgegaan.

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?
Ja, absoluut. Ik zou willen dat ik er nu nog zoveel tijd voor had als toen. Nu ben ik ontzettend druk met mijn werk, mijn scriptie etc. Qua telefoonrekening; tja ik heb kabel..

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 3 februari 2000 @ 19:34:00 #36
242 Pinball
Electric Monk
pi_245224
1) Big Brother had:
d) de verkeerde winnaar én de verkeerde verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
d) Fok

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
c) mwah

4) Ik had gedacht dat:
b) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en maar dat is niet uitgekomen

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
a) pre-Tara’s vertrek

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
b) om te reageren op iemand anders
datum registratie


7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
Proberen de topiclijst bij te houden, F5, refresh, F5, refresh, alles lezen, hard lachen en me kwaad maken.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
Een mix van Hunter en Oliebol, snufje voyeur, scheutje Pinball.

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
NO WAY...

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
Doordevil!

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Ja, beetje iig.

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?
Ach..

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_245225
Hallo, ik was/ben Planner

1) Big Brother had:
c) de verkeerde winnaar maar de juiste verliezers.

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
a) het tv-programma.

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
c) mwah.

4) Ik had gedacht dat:
c) het programma de bewoners 'iets' positiefs zou opleveren en dat is uitgekomen.

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
b) ten tijde van de grote hype rond het lied en Sabine’s vertrek.

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
1 januari, omdat ik niet wou dat het BB forum werd opgeheven.

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
Na het kijken van het dagelijkse BB/TV programma op het forum kijken wat iedereen ervan had gevonden.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
BB/FF-ers zijn er in verschillende smaken; zoet, zuur, bitter en ongezouten.

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
Ja.

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
Lezen wat ik zelf ook vond. Lezen wat ik helemaal niet zelf vond. Doordevil. Oliebols verslagen.......alles.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Een klein beetje?

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?
Ja!!!!

  donderdag 3 februari 2000 @ 20:51:00 #38
1464 ART
FOK!member
pi_245226

1) Big Brother had:
a) de juiste winnaar en de juiste verliezers

2) Wat was het belangrijkste onderdeel van Big Brother?
d) Fok

3) De presentatie van Rolf en Daphne was:
c) mwah

4) Ik had gedacht dat:
b) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en maar dat is niet uitgekomen

5) Wanneer las je voor het eerst mee op het forum?:
Tussen a en b: Net na Tara’s vertrek

6) Wanneer was je eerste post op FOK en waarom zette je die neer?
b) om te reageren op iemand anders

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?
Samen naar een klote-programma kijken en dat tot op het bot fileren.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er
Een drang tot het delen van vragen, opvattingen, emoties, frustraties en humor


9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?
Nee

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?
De nominaties

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?
Een beetje, ze werden in ieder geval met de steams voorzichter

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?
Jazeker!
[Dit bericht is

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_245227
1) c) de verkeerde winnaar maar de juiste verliezers

2) d) Fok

3) c) mwah

4) b) het programma een kwalijk effect zou hebben op de bewoners en maar dat is niet uitgekomen

5) a) pre-Tara’s vertrek

6) 1 oktober 1999
d) om een grappige opmerking te kunnen maken

7) direkt na de tv-uitzending naar de computer hollen om tot diep in de nacht elk detail door te nemen met andere Fok!kers

8) pffffff

9) nee

10) de diversiteit en diepgang van de (meeste) forummers

11) een beetje

12) nee

pi_245228
HIK HIK\
bla bla BB bla hik
gezellig.
Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 februari 2000 @ 23:22:00 #41
862 Arcee
Look closer
pi_245229
1 d) de verkeerde winnaar én de verkeerde verliezers

Eigenlijk had het WEL de juiste winnaar, namelijk: Het publiek.

2) a) het tv-programma

Tja, da's een makkelijke.

3) c) mwah

Die van Daphe vond ik best goed en die van Rolf stuitend slecht, maar geenszins van invloed op het programma. Hij was totaal onderschikt.

4) Ik had gedacht dat:

Geen van alle. Ik dacht eigenlijk helemaal niks. Ik weinig TV, volg haast niks en was verbaasd hoe zeer ik hier bij betrokken raakte. Kep vanaf dag 10 ofzo geen dag gemist. Dat zegt wat.

5) b) ten tijde van de grote hype rond het lied en Sabine’s vertrek

Ik denk wel iets eerder. Paar dagen nadat Tara vertrok ofzo denk ik.

6) b) om te reageren op iemand anders

Denk ik. Daarna waren ook c en d het geval.

7) Wat was nou dat BB/FF-gevoel?

Onderdeel zijn van een fantastisch TV-programma.

8) Omschrijf een echte BB/FF-er

Oliebol2000.

9) Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken?

Tuurlijk. Laten we de boel nou niet omdraaien.

10) Wat vond je het allerleukste van BB/FF?

Het samen beleven van het BB gevoel.

11) Denk je dat Fok van invloed is geweest op BB?

Nee.

12) Was het nou allemaal de tijd, de moeite en de telefoonrekening waard?

Absoluut. Een prima toevoeging aan het programma.

  vrijdag 4 februari 2000 @ 19:42:00 #42
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_245230
Antwoorden op de vragenlijst dlII,vraag 7 tm12
7. Wat was nou dat BB/FF gevoel ?
Met een aantal gelijkgestemde mensen een uniek TV-programma kritisch volgen ,voor 't eerst ook via internet 24u/dag, voor het eerst het fenomeen van stream-verslagen zien ontstaan, met elkaar in toenemende mate de manipulaties, de willekeur, de verandering v/d spelregels,de opinie-beinvloeding middels montage & uitzetting van wenselijke verhaallijn,het samen aanschouwen van de aan het eind openlijke geldmelkerij middels sponsoring, het manipuleren van bewoners om onmisbare belrondes te garanderen,dat alles met openvallende bek virtueel in dit forum gezamenlijk aanzien : DAT is het BB/FF- gevoel !(& vergeet niet hewt samen verslaafd raken 7 afkicken)
* rosebud51 bevalt dit gevoel wel !.

8) zie bovenstaande vraag & maak daarvan zelfstandige naamwoorden . Dat = een echte BB/FF-er.
9)Zouden we ook zonder BB/FF naar BB zijn blijven kijken ?
Nee . ik denk het niet. Fok! bracht er zoveel nieuwe dimensies aan coor mij...
10 Wat vond je het allerlkeukste van BB/FF ?
Het vanuit diverse gezichtshoeken naar een in beginsel uiterst saai & voorspelbaar programma kijken
de psychologische optiek, (Moor, Voyeur,Quenda,W.O.R.)
astrologische (Lilith,Moor)
Mediatecnisch/inside-information(Tanjalies)
De broodnodige humoristische blik (GHaven,Ludo,Blauwe, LMK)
10)
Zie boven
11)Denk je dat Fok! invloed heft gehad op BB ?
Kan ik slecht beoordelen . Uiteindeloijk weet alleen de BB-redactie dat, & misschien een paar mensen bij Endemol.
12Was het nou allemaal de tijd, de moeite & de telefoonrekening waard ?
DRIEWERF JA !

torn between 2 worlds...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')