abonnement Unibet Coolblue
pi_71602951
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef Kerol het volgende:
Inderdaad, wordt een spannend jaar daar in Spanje.
.

Wel mooi dat er weer een spanjaard terugkeert naar de Primera Division..
Nu Cesc en Torres nog.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71603573
quote:
Mike Zonneveld naar FC Groningen

GRONINGEN - FC Groningen heeft zich versterkt met Mike Zonneveld. De linkermiddenvelder wordt gehuurd van PSV voor de rest van dit seizoen.

Zonneveld is de opvolger van Evgeniy Levchenko wiens contract vorig seizoen niet werd verlengd.

RTVNOORD
pi_71603778
Ik zal hem niet missen, maar hij zal toch wel nooit meer terug komen in Eindhoven mag ik hopen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71604010
-

[ Bericht 80% gewijzigd door vitessezuid113 op 04-08-2009 20:23:07 ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:22:32 #205
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71604019
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:11 schreef Gruning3r het volgende:

[..]
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
'Groningen haalt Zonneveld alsnog binnen'
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71629161
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:17 schreef EvanderSno het volgende:
AQUILANI van AS Roma naar Liverpool.

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N165312090805-1649.htm
.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71629613
WTF

Dacht echt dat die gast de nieuwe Totti zou gaan worden daar..erg verrassend. Weet niet of Liverpool de juiste club is voor hem alleen. Zit ie nog op de bank waarschijnlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71631036
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:41 schreef Tim86 het volgende:
WTF

Dacht echt dat die gast de nieuwe Totti zou gaan worden daar..erg verrassend. Weet niet of Liverpool de juiste club is voor hem alleen. Zit ie nog op de bank waarschijnlijk.
Hij zal het toch niet nog slechter doen dan Lucas? Mits hij een beetje fit blijft natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71631381
Maar Aquilani is veel aanvallender..dat werkt niet echt een 4-5-1 met wingers als je Gerrard al hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71632261
Edison Méndez van PSV naar LDU Quito
psv.nl
quote:
Edison Méndez keert terug naar zijn vaderland Ecuador, waar hij gaat spelen voor zijn oude club LDU Quito. De middenvelder koestert mooie herinneringen aan PSV en zegt dankbaar te zijn voor de mogelijkheid die de club geeft om hem naar huis te laten gaan. Hoofdcoach Fred Rutten noemt Méndez ‘een echte prof’. Vanavond vliegt hij terug naar Zuid-Amerika.

Edison Méndez keert terug naar zijn vaderland Ecuador.

Kampioen in 2007 en 2008
“We wisten dat hij terug naar huis wilde, naar zijn familie. Daar heeft PSV begrip voor gehad”, reageert hoofdcoach Fred Rutten vanuit Bulgarije op het nieuws dat al een aantal dagen rondging. “In de korte tijd dat ik met hem heb gewerkt, is heeft hij zich gemanifesteerd als een echte prof. Door privéomstandigheden is dit het moment voor hem om terug te gaan. PSV heeft daarin meegedacht”, aldus Rutten. Méndez verlaat PSV na drie jaar, waarin hij kampioen werd in 2007 en 2008. De international gaat terug naar zijn oude club LDU Quito, een topclub in Ecuador.


“Warme gevoelens voor PSV”
“Ik heb hier drie hele mooie jaren meegemaakt. PSV is een fantastisch warme club. We zijn kampioen geworden, we hebben mooie wedstrijden gespeeld in de Champions League. Ik ben erg dankbaar dat PSV mij nu de mogelijkheid geeft om terug naar huis te gaan. Ik heb hier vrienden overgehouden en zal PSV altijd herinneren met warme gevoelens”, aldus Méndez.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71645267
De soap rond Arnautovic is nu ook afgelopen
quote:
Arnautovic kijkt uit naar strijd met Eto'o en Milito
06/08/2009 09:54

Internazionale heeft de komst van Marko Arnautovic eindelijk afgerond. De spits speelt komend seizoen op huurbasis in Milaan, waarbij beide clubs overeengekomen zijn dat Inter hem definitief overneemt indien hij een bepaald aantal wedstrijden actief is geweest.

De twintigjarige aanvaller is blij dat de transfer eindelijk is afgerond. 'Alles ging zo snel. Ik werd opgehaald van de training en moest naar het kantoor komen. Daar kreeg ik een contract voorgelegd, dat ik natuurlijk meteen ondertekend heb. Ik kan het nog steeds bijna niet geloven.'

'Al met al heeft het lang geduurd', vervolgt een opgeluchte Arnautovic zijn verhaal tegenover Oostenrijkse media. 'Maar Inter wilde dan ook duidelijkheid over mijn blessure. Ik verwacht over twee á drie weken de groepstraining te hervatten, zodat ik de concurrentiestrijd aan kan gaan met Samuel Eto'o en Gabriel Milito. Dat is een uitdaging waar ik van hou.'

In het seizoen 2006/07 maakte Arnautovic zijn debuut voor FC Twente, maar afgelopen jaargang brak hij definitief door. De aanvaller scoorde in 28 competitiewedstrijden twaalf keer, waarna Chelsea en Internazionale zich meldden. De club uit Londen haakte af nadat Arnautovic een stressfractuur in de rechtervoet had opgelopen, maar Internazionale durft het risico wel aan.

VI
pi_71645716
Lindenbergh naar AGOVV

Lijkt De Graafschap 2 daar onderhand wel. Allemaal transfervrije oude knakkers. Beetje hap snap beleid lijkt het wel.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_71645873
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lindenbergh naar AGOVV

Lijkt De Graafschap 2 daar onderhand wel. Allemaal transfervrije oude knakkers. Beetje hap snap beleid lijkt het wel.
verassend , ik dacht dat ie juist met De Graafschap aan het praten was , en net wat je zegt idd.
benieuwd of die het nog een beetje kan omdat ie ook best wel een lange poos zonder club heeft gezeten.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:11:11 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_71646180
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lindenbergh naar AGOVV

Lijkt De Graafschap 2 daar onderhand wel. Allemaal transfervrije oude knakkers. Beetje hap snap beleid lijkt het wel.
Jammer dat die oude knakker meteen al allemaal in de lappenmand zitten. Bot en vd Haar doen morgen sowieso niet mee tegen Zwolle.
pi_71647076
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:00 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

verassend , ik dacht dat ie juist met De Graafschap aan het praten was , en net wat je zegt idd.
benieuwd of die het nog een beetje kan omdat ie ook best wel een lange poos zonder club heeft gezeten.
Hij is wel zaalvoetbalinternational (geweest), dus hij heeft niet stil gezeten...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71657662
Verrassende aankoop van Inter uiteindelijk toch en Mendez is uiteindelijk toch wel een redelijk aankoop geweest maar niemand zal hem missen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71658041
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hij is wel zaalvoetbalinternational (geweest), dus hij heeft niet stil gezeten...
Das wel waar maar dat is als ik me niet vergis weer een heel ander voetbal en zeker op een kleiner veld , is ook weer minder trainen lijkt me.
Maar het zal wel een goedkope optie zijn voor AGOVV net zoals VVV nog aast op Takak ( maar hoelang zijn ze daar al niet mee bezig )
Maar ja het kan allemaal voor hetzelfde geld strikt een club Davids ofzo
pi_71666428
-deze transfer is niet gevonden op die site-

www.goal.com

[ Bericht 25% gewijzigd door -J-D- op 07-08-2009 09:40:29 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71666592
Barcelona verhuurt Cáceres aan Juventus
06/08/2009 21:25

Martín Cáceres speelt komend seizoen bij Juventus. De Italianen huren de 22-jarige Uruguayaanse verdediger voor een seizoen van Barcelona.

De club uit Turijn bedong tevens een optie tot koop. Mocht Cáceres bevallen dan kunnen de Bianconeri de verdediger voor elf miljoen euro overnemen.

Cácares slaagde er bij Barcelona niet in om zich te ontpoppen tot basisspeler. Afgelopen seizoen speelde hij zestien wedstrijden in de Primera División. Voor Barça stond hij onder contract bij Villarreal.


Prima deal voor Juve
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71674324
quote:
Spurs halen Bassong op bij Newcastle United

De transfer van Sebastien Bassong van Newcastle United naar Tottenham Hotspur is donderdagavond afgerond.

The Magpies, die het voorbije seizoen degradeerden uit de Premier League, ontvangen 9,3 miljoen euro voor de voormalig speler van Metz. Bassong (23) kan als linksback en centrale verdediger uit de voeten. Bron: goal.com
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71674376
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


Handig, zijn al je centrumverdedigers geblesseerd, ga je er een geschorste bijkopen
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71674428
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:07 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Handig, zijn al je centrumverdedigers geblesseerd, ga je er een geschorste bijkopen
Ja, erg logisch is 't niet
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71677063
Bassong is wel (erg) goed, dus slimme zet van de SPurs!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')