abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter woensdag 22 juli 2009 @ 21:24:46 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_71229238
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.youtube.com/user/marjolijn2

Gave opnames van maandag .
Woah, kippevel tot aan m'n nagelriem van dit filmpje. Die meid filmt de beleving.
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:28:30 #177
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_71229377
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Woah, kippevel tot aan m'n nagelriem van dit filmpje. Die meid filmt de beleving.
.
http://twitter.com/marjolijn/ om haar te bedanken .
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:30:41 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71229454
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Werkt bij MTV, dus die doet niks anders . Helemaal niet verkeerd overigens; ik kijk de filmpjes graag.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71230678
quote:
Fantastisch!! Wat een geweldig moment was dat!
pi_71231276
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Gert het volgende:

Maar ik vraag me werkelijk af wat in godsnaam je verwachtingen dan waren als je zó'n podium met zó'n licht- en videoshow al "absoluut niet verrassend" vindt.
Ik kan je dat zo uitleggen: als je Zoo TV hebt gezien is alles daarna (en dat is al begonnen bij Zooropa, want in de Ahoy kwam het beter over dan in de Kuip) gewoon minder.

En persoonlijk vond ik dit de minste. Ik kan het niet exact duiden, maar ik ben onbevredigd weggegaan. Begrijp me goed, ik ga de volgende keer weer en U2 is nog altijd in mijn ogen de beste live band van dit moment, maar het was voor mij teleurstellend. En dat terwijl ik de nummers van NLOTH live erg goed vind werken.

Ik vind het overigens ook opvallend dat Edge niet lekker lijkt mee te doen. In het begin zat hij ergens buiten de maat te spelen, bij magnificent ging hij duidelijk de mist in... In Barcelona ging het natuurlijk ook al mis. Geen idee waar het aan ligt, maar hoewel de band er duidelijk plezier in lijkt te hebben heeft het toch ook iets plichtmatigs.

Mijn mening.

Ps. Als de verwachtingen hoog zijn ligt teleurstelling altijd op de loer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71233484
quote:
Videoschermen: made in Belgium (Barco)
Podium: made in Belgium (StageCo)


Noem ons nu nog eens domme Belgen
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:13:25 #182
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71233572
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:11 schreef Frederic het volgende:

[..]

Videoschermen: made in Belgium (Barco)
Podium: made in Belgium (StageCo)


Noem ons nu nog eens domme Belgen
En dan daar pas in 2010 gaan optreden
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 22 juli 2009 @ 23:45:55 #183
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_71235001
opvallend: in de download top 5 van vandaag stond snow patrol hoger dan u2.

kortom, ik denk dat iedere arena ganger ook heel erg van snow patrol genoten heeft. wat ik mooi vond: toen ze maandag wegliepen (via de achterkant) kregen ze van de tribune een staande ovatie
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_71236336
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef LeonH het volgende:

[..]

En dan daar pas in 2010 gaan optreden
Don't remind us
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:44:28 #185
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71237017
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:45 schreef evert het volgende:
opvallend: in de download top 5 van vandaag stond snow patrol hoger dan u2.

kortom, ik denk dat iedere arena ganger ook heel erg van snow patrol genoten heeft. wat ik mooi vond: toen ze maandag wegliepen (via de achterkant) kregen ze van de tribune een staande ovatie
Hoewel ik Shut Your Eyes niet meer kan horen waren ze ook echt retegoed!
Ik was ook eerst heel sceptisch over het Pinkpop optreden vantevoren, maar ook daar hebben ze het echt uitstekend gedaan!

Of het ooit een band zal worden wat stadions zal uitverkopen weet ik nog niet...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 00:54:22 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71237222
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik kan je dat zo uitleggen: als je Zoo TV hebt gezien is alles daarna (en dat is al begonnen bij Zooropa, want in de Ahoy kwam het beter over dan in de Kuip) gewoon minder.

En persoonlijk vond ik dit de minste. Ik kan het niet exact duiden, maar ik ben onbevredigd weggegaan. Begrijp me goed, ik ga de volgende keer weer en U2 is nog altijd in mijn ogen de beste live band van dit moment, maar het was voor mij teleurstellend. En dat terwijl ik de nummers van NLOTH live erg goed vind werken.

Ik vind het overigens ook opvallend dat Edge niet lekker lijkt mee te doen. In het begin zat hij ergens buiten de maat te spelen, bij magnificent ging hij duidelijk de mist in... In Barcelona ging het natuurlijk ook al mis. Geen idee waar het aan ligt, maar hoewel de band er duidelijk plezier in lijkt te hebben heeft het toch ook iets plichtmatigs.

Mijn mening.

Ps. Als de verwachtingen hoog zijn ligt teleurstelling altijd op de loer.
Misschien ben je eigenlijk al gewoon een tijdje uitgekeken op de band, maar hoop je bij elke tour weer wat van de magie die je vroeger hebt ervaren terug te vinden? Nou ja, wél jammer voor je. Want met zo'n dubbel gevoel bij zo'n concert zitten, zwalkend tussen loyaliteit en ongenoegen, lijkt me niet prettig!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:55:53 #187
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_71237250
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef LeonH het volgende:

[..]

Hoewel ik Shut Your Eyes niet meer kan horen waren ze ook echt retegoed!
Ik was ook eerst heel sceptisch over het Pinkpop optreden vantevoren, maar ook daar hebben ze het echt uitstekend gedaan!

Of het ooit een band zal worden wat stadions zal uitverkopen weet ik nog niet...
stadions weet ik ook niet, maar ik denk dat ze ahoy vol krijgen inmiddels.
ik denk dat van de 100.000 u2 bezoekers minimaal 10% = 1x Ahoy ze nog wel een keer wil zien
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 00:56:47 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71237270
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef LeonH het volgende:

Of het ooit een band zal worden wat stadions zal uitverkopen weet ik nog niet...
Ik denk het eigenlijk niet hoor. Daarvoor houden ze de aandacht toch niet genoeg vast.
Ik zal ook niet snel naar een concert van alleen SP gaan.
Maar toch.. ik zie ze volgende maand alwéér, op pukkelpop.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_71237900
Ik zou niet speciaal een kaartje voor Snow Patrol bestellen, want 2 uur achter elkaar zou iets teveel van het goede zijn, maarrrrrr ik heb me uitstekend vermaakt deze twee dagen! Vooral de tweede dag ging het publiek ook flink mee, en was het enorm leuk om iedereen enthousiast te zien klappen en zingen bij shut your eyes. Ook een nummer aan het eind, ik denk Open your eyes dat het heet? (dat zong de zanger doorlopend ) klonk erg goed..

Ik begrijp DS4 trouwens wel. Ik blijf ZOO TV hun beste show ooit vinden. Uberhaupt die tijd, die muziek, dat is voor mij gewoon U2. Wat jij schrijft over dat plichtmatige, dat gevoel heb ik op een of andere manier ook wel. Maar goed, bij zo'n grote show, het kan niet anders dan allemaal een beetje vast staan.. Ik vond U2 daarom de tweede dag ook veel beter, veel losser spelen, meer show maken, meer met het publiek. Ik herkende opeens weer 'de oude' U2 terug, die ik de dag ervoor minder had gezien. Voor mij was de tweede dag daarom ook stukken beter dan de eerste.

en The Edge die veel fouten maakt tijdens deze tour: ik weet dat hij menselijk is , maar ik heb daar nooit eerder iets van gehoord tijdens vorige tours!
pi_71240165
Mocht iemand nog een goede bootleg van dinsdag hebben, ik hou me graag aanbevolen
pi_71240378
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is jouw perceptie en jij hebt het zo ervaren. Daar valt niets op af te dingen. Maar ik vraag me werkelijk af wat in godsnaam je verwachtingen dan waren als je zó'n podium met zó'n licht- en videoshow al "absoluut niet verrassend" vindt. En dan een setlist met o.a. drie tourpremières en een totáál door de mangel gehaalde versie van Crazy. Alleen dát is al verrassend, want als bands besluiten om nummers een nieuw jasje te geven, zijn dat over het algemeen oudere songs.

Maar misschien heb je wel een enórme LCD-projector thuis hoor, waarop je altijd youtubes kijkt, dat het daarom wat tegenviiel allemaal, en had je op z'n minst vijf obscure B-kantjes in de setlist verwacht.
Zou het misschien meetellen dat ik geen enorme fan ben? En dat ik zo'n 100 meter van het podium afzat? Misschien? En dat ik daarom het gevoel had naar een Youtube filmpje te kijken?

En sorry, maar ik vond het podium echt niet zo spectaculair. Wat is er volgens jou dan zo spectaculair aan? Dat het rond is? En dat je rondom dingen kunt zien? En die catwalk? Of waren het de bewegende bruggen?
Of dat videoscherm waar maar een beetje moeilijk mee werd gedaan?
Jij vond het als enorme fan vast geweldig, maar ik werd er niet warm of koud van.
Sorry.

[sub]Dit was overigens mijn eerste en laatste stadionconcert. Ik geloof ik dat ik "grote" bands die het nodig vinden om in een stadion te spelen maar gewoon oversla en weer gewoon kleinere concerten ga bezoeken. Dan kan ik de band tenminste zien. En hebben ze nog het gevoel dat ze zich moeten bewijzen, wat het alleen maar leuker maakt wat mij betreft.[/quote]
pi_71240525
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:54 schreef Gert het volgende:

Misschien ben je eigenlijk al gewoon een tijdje uitgekeken op de band
Dat is het niet. Ik vond Vertigo nl. wel erg goed, beter dan Elevation.

Zo'n Arena helpt natuurlijk ook niet. Het is spijtig dat ze niet in Brussel speelde, want dan was ik daar zeker naartoe gegaan (volgend jaar als het goed is wel, dus...). Heb nog Göthenborg en Gelschenkirchen overwogen en denk dat ik dat de volgende keer ook ga doen, want de arena is gewoon k*t. Voor de goede orde: Vertigo ook in Brussel en Amsterdam gezien en toen was ik ook positief na Amsterdam. Het is dus niet alleen de arena...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71240585
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 01:38 schreef Kidney_Bean het volgende:

Voor mij was de tweede dag daarom ook stukken beter dan de eerste.
Ben alleen maandag geweest... dus wellicht zit daar een deel van de pijn. Had b.v. Until the end of the world graag bij de setlist gezien op maandag.
quote:
en The Edge die veel fouten maakt tijdens deze tour: ik weet dat hij menselijk is , maar ik heb daar nooit eerder iets van gehoord tijdens vorige tours!
Het valt daarom ook op. Maar goed, volgend jaar zijn ze vast weer goed ingespeeld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 09:33:39 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71240943
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zou het misschien meetellen dat ik geen enorme fan ben? En dat ik zo'n 100 meter van het podium afzat? Misschien? En dat ik daarom het gevoel had naar een Youtube filmpje te kijken?

En sorry, maar ik vond het podium echt niet zo spectaculair. Wat is er volgens jou dan zo spectaculair aan? Dat het rond is? En dat je rondom dingen kunt zien? En die catwalk? Of waren het de bewegende bruggen?
Of dat videoscherm waar maar een beetje moeilijk mee werd gedaan?
Jij vond het als enorme fan vast geweldig, maar ik werd er niet warm of koud van.
Sorry.
"Het videsoscherm waar maar een beetje moeilijk mee werd gedaan"..
Dat je dat nog kon zién joh, zonder verrekijkert.
Het was duidelijk niet aan je besteed. Zonde van je geld, hopelijk had je een 30-euro kaartje.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 09:34:52 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71240975
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:12 schreef DS4 het volgende:

Het valt daarom ook op. Maar goed, volgend jaar zijn ze vast weer goed ingespeeld.
Er zit in ieder geval flink progressie in, vergeleken bij Barcelona 1.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:35:52 #196
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_71240998
Vond het maandag hartstikke gaaf hoor
Dinsdagnacht nog een showcase van Snow Patrol gehad, meteen na hun optreden in de Arena
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:16:42 #197
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71242043
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zou het misschien meetellen dat ik geen enorme fan ben? En dat ik zo'n 100 meter van het podium afzat? Misschien? En dat ik daarom het gevoel had naar een Youtube filmpje te kijken?

En sorry, maar ik vond het podium echt niet zo spectaculair. Wat is er volgens jou dan zo spectaculair aan? Dat het rond is? En dat je rondom dingen kunt zien? En die catwalk? Of waren het de bewegende bruggen?
Of dat videoscherm waar maar een beetje moeilijk mee werd gedaan?
Jij vond het als enorme fan vast geweldig, maar ik werd er niet warm of koud van.
Sorry.
Een grote van mijn kant.
Koop dan staanplaatsen. Als je zitplaatsen haalt op die plek, dan weet je dat je weinig ziet.
Podium niet spectaculair Alsjeblieft zeg
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71242462
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:33 schreef Gert het volgende:

[..]

"Het videsoscherm waar maar een beetje moeilijk mee werd gedaan"..
Dat je dat nog kon zién joh, zonder verrekijkert.
Het was duidelijk niet aan je besteed. Zonde van je geld, hopelijk had je een 30-euro kaartje.
Maar natuurlijk had ik 30 euro kaarten.
Sorry, maar dergelijke concerten zijn aan mij dus duidelijk niet besteed. Ik mis heel duidelijk de wow-factor bij U2. Jullie niet. Smaken verschillen enzo. Maak er vooral geen probleem van.
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:45:09 #199
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_71242736
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien ben je eigenlijk al gewoon een tijdje uitgekeken op de band, maar hoop je bij elke tour weer wat van de magie die je vroeger hebt ervaren terug te vinden? Nou ja, wél jammer voor je. Want met zo'n dubbel gevoel bij zo'n concert zitten, zwalkend tussen loyaliteit en ongenoegen, lijkt me niet prettig!
In wat je hierboven schrijft herken ik me wel.
Heb sinds medio jaren '80 alle tours bezocht en na het POP-album/de Popmart tour vind ik de meeste songs niet meer interessant genoeg. Ik ben sindsdien dus wel naar alle concerten in NL geweest (op afgelopen dinsdag na dan) en soms ook nog in het buitenland (o.a. Slane, dat gaf me wel weer kippenvel), maar meer omdat ik inderdaad hoop iets van 'vroeger' terug te vinden dan voor het nieuwere materiaal.

Ijdele hoop waarschijnlijk en dus zal ik het voornamelijk moeten doen met de herinneringen...
  donderdag 23 juli 2009 @ 10:58:35 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71243117
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:16 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Podium niet spectaculair Alsjeblieft zeg
Idd.

Ik ben ook geen enorme fan en ik had ook 30 euro kaartjes omdat ik niks anders meer kon krijgen, maar ik vond het podium echt geweldig.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')