abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_245158
Hoi allemaal
Nog een nachtje slapen en dan...juist, de reunie.
Ik moet zeggen dat ik er aardig in geslaagd ben om af te kicken van mijn BB verslaving maar blijf het erg jammer vinden dat het morgen zo ongeveer de laatste keer is dat we ze allemaal bij elkaar zien en dat wij BB forummers bij elkaar zijn.
Hebben jullie er allemaal zin in?
Tot morgen, op de BB forum reunie!

Liefs, Fannetje

pi_245159
Het is erg rustig hier op het forum.
Waarschijnlijk de stilte voor de storm.
Ik moet me afmelden voor de officiële opening om 9.00 uur - dat red ik niet.
Vanaf half tien ben ik present.

Iedereen weltrusten.
Ik zie jullie morgenochtend wel.

  woensdag 2 februari 2000 @ 22:11:00 #3
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_245160
Voor dingen als deze (reunie) is het verdomd jammer dat ik het nog met een 56k6 modem moet stellen. Ik vraag me wel eens af wie er allemaal nog met een modem werkt.

Ik ben bang dat morgen een gigantische data-overload wordt Waar haalt iedereen toch de tijd vandaan???

Maar ik zal het wel een beetje missen. Het BB topic was eigenlijk altijd mijn startpunt. Mijn aanwezigheid in andere topics wordt steeds groter, maar is wel erg uitgewaaierd. Om het heel 'cheesy' te zeggen: dit was mijn 2e huis

bogus.


bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_245161
quote:
op 02-02-2000 om 10:11 PM schreef bogus het volgende:
Voor dingen als deze (reunie) is het verdomd jammer dat ik het nog met een 56k6 modem moet stellen. Ik vraag me wel eens af wie er allemaal nog met een modem werkt.

bogus


Ik, 36k6 ook nog! Dus wat klaag je nou?

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 2 februari 2000 @ 22:41:00 #5
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_245162
quote:
op 02-02-2000 om 10:11 PM schreef bogus het volgende:
Voor dingen als deze (reunie) is het verdomd jammer dat ik het nog met een 56k6 modem moet stellen. Ik vraag me wel eens af wie er allemaal nog met een modem werkt.

me kabel chello maar vrees dat die morgen ook niet echt snel zal werken met de drukte op de reunie en bruiloft.

[/quote]

  woensdag 2 februari 2000 @ 22:45:00 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_245163
quote:
op 02-02-2000 om 10:15 PM schreef BooBooSan het volgende:
Ik, 36k6 ook nog! Dus wat klaag je nou?

Maar dan heb je me nog steeds niet verteld waar je de tijd vandaan haalt? Ik probeer het altijd van de dag te halen, maar een dag is maar zo kort!

Bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')