abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_245121
Oliebol schreef:
--------------------------
Okeoke, deel 2, ik heb er gewoon een ander slot op gezet zodat Juul geen toegang meer heeft tot de grote voorraad, dat is dus verleden tijd. Maar vooruit hier zijn nog 12 flessen wijn en wat prik en dan is het over en uit. Hier weer verder met het wijnproeven. Doosje asprientjes liggen rechts in de hoek. Oliebol moet geen wijn dat lijkt me zeer onverstandig maar ik neem wel een glaasje prik.
De bedden uit deel 1 blijven nog even voor jullie staan dan hoef je niet te rijden en kun je overnachten. Verder goed op jullie zelf passen hoor en geen brokken maken.

Badjassen hangen links in de hoek voor degene die even gebruik willen maken van het zwembad maar laat het nog wel netjes voor donderdag als de gasten komen. Papiertjes, blaadjes etc uit het water laten en opruimen. Veel plezier nog.


OOh ja en kijk ik ben nog voor de laatste keer even met AutoCad en photoshop in de weer geweest, anders wordt het vervelend denk ik maar dit is de voorraadkelder, die is alleen voor donderdag . De aanvulling van mijn bestelling komt er nog bij maar deze kelder wordt pas geopend op de dag zelf.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_245122
quote:
op 02-01-2000 om 11:14 PM schreef Dodo het volgende:
ALs ik jou was zou ik ook maar een beetje oppassen met die meneer Heijn van jou. Die is toch failliet? Iets met z'n aura is mij ingefluisterd.....


Leugens!! En niets dan!! Meneer Heijn is totaal onthecht van deze wereld! Hoe kan ie dan failliet zijn hùh??

En ik heb voor jou alvast een korting geregeld voor een performance van DE Bianca.
All Inn! Dus dat betekend inclusief psychedelische paddestoelen èn nazorg met hennep-dwangbuis als dat eventueel nodig mocht zijn. Dit voor het geval dat de openbaring die DE Bianca de wereld te bieden heeft NIET in jouw blonde hoofd past!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  dinsdag 1 februari 2000 @ 23:39:00 #3
2004 sunshine
Still shining!
pi_245123
Je kan hips wel zien dat ik hips er lekker van geniet hips, ik had nog in het vorige hips topic gepost hips.

Sorry

Nog iemand wat te hips drinken?

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  dinsdag 1 februari 2000 @ 23:47:00 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_245124
* Schanulleke wenst jullie allemaal een fijne reunie.

Letten jullie wel een beetje op met drank?

Life is what you make it.
  dinsdag 1 februari 2000 @ 23:48:00 #5
2004 sunshine
Still shining!
pi_245125
Aaajjj, Ger komt me ophalen, hadden hips jullie hem niet tegen kunnen hips houden? Doeiiiii, tot morg....
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_245126
* Kozzmic kruipt ook maar eens het bed in.

Zachtjes, om Mimi niet wakker te maken... Ja, hoor links, zei ze... inmiddels dus in het midden Vrouwen, geef ze een vinger...

* Kozzmic duwt Mimi heeeeeel voorzichtig terug naar de linkerkant en gaat zelf rechts liggen.

En ben niet eens dronken vanavond. Ja, ja, kan me best inhouden, hoor

  dinsdag 1 februari 2000 @ 23:56:00 #7
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245127
Nou zeg, niet meteen zo bozig doen! Doe mij trouwens nog maar snel even een driedubbele Martini, laat het ijs maar zitten, ach wat maakt het uit, doe mij die fles maar.
En ik dacht nog wel dat je het over mij had als je het over je blonde vriendin had (alleen moeten die drie katten er dan wel uit).
Zie nu dat m'n quote is weggevallen, dit was voor BooBooSan bedoeld natuurlijk, niet voor die zachtaardige Kozzmic!
------------------
In their nature all men are equal
It's their words that make them different

[Dit bericht is gewijzigd door Dodo (Datum 01 Februari 2000).]

pi_245128
Nou eerlijk gezegd viel ik ook wel een beetje op jou Dodo, met je blonde haar enzo.En voordat je nu gelijk allerlei feministische krachttermen begint te gillen, even dit: hier kan ik zelf niks aan doen! Het is nl. GENETISCH! Dat je daar verder vooral niets van denkt Dodo!
Maar jij bent volgens mij een SCHORPIOEN! Ja, ik weet ook wel dat je registratie datum iets heel anders zegt, maar daar heb ìk toevallig niets mee te maken! Ik heb zo mijn EIGEN methodes! En trouwens, normaal gesproken heb ik verder niets tegen schorpioenen, dat je dat ook vooral niet denkt, maar in jouw geval zeg ik toch "neen, dank je beleefd". Want wat blijkt verder namelijk uit mijn berekeningen? Jij bent een zgn "lege schorpioen"! En dàt gaat me nou toevallig nèt even een brug te ver! Kijk zie je, normaal gesproken is een schorpioen alleen zichzelf tot last, en dan denk ik op mijn beurt "je gaat lekker je gang maar" maar omdat jij Dodo, een "lege schorpioen" bent en dus ZELF niet op de hoogte bent van wat er zoal bij komt kijken om schorpioen te zijn, VAL JIJ ANDEREN LASTIG! En dat veranderd de zaak natuurlijk wel eventjes! Maar als ik heel eerlijk ben, ik voelde eigenlijk al nattigheid toen met dat geval met die eerste "dinges", weet je nog wel? Toen dacht ik eerst nog "ach, dat kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn" nou, "toeval" bestaat dus niet! Dat blijkt maar weer 'ns! Vertrouw dus altijd op je instinct in dit soort belangrijke kwesties mensen! Er is namelijk al genoeg rottigheid in de wereld lijkt me! En daar komt nog eens bij, dat ik tegen "lege schorpioenen" nog steeds niet ben ingeënt. Wel tegen gewone al een tijdje maar dus niet tegen "lege". Ik weet dat het stom is van mij, maar ik heb sinds kort een andere huisarts en deze man is een volslagen idioot! Hij zegt dat astrologie onzin is en weigert pertinent om mijn klachten serieus te nemen! Eigenlijk ben ik nog het meest kwaad op die vent omdat hij de laatste keer gezegd heeft dat ie er eigenlijk niets meer over wil horen, en dat ik anders maar een Rennie moet nemen. RENNIES!! Ja dàààg, alsof dàt soms helpt als je met "lege schorpioennen" te maken hebt! Die dokters van tegenwoordig denken zeker dat we nog in het vorig millenium leven, en dat de mensen zich nog STEEDS maar van alles op de mouw laten spelden. NOU MOOI NIET!! En bovendien heeft mevrouw Borst Rennies nog steeds niet in het ziekenfonds gedaan! Dat is OOK weer zoiets! Als je 'ns wist hoe vaak ik al een briefje aan mevrouw Borst heb geschreven Dodo...Maar ja, het zijn natuurlijk ook allemaal komma-neukers daar in Den Haag. Als je een komma vergeet per ongeluk dan kun je wachten tot je een ons weegt. Dan hoor je nooit meer wat van die lui! En je weet Dodo, dat ik niet zo goed ben met komma's dus...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 2 februari 2000 @ 00:31:00 #9
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245129
Jee, BooBooSan, wat heb jij dit ontzettend goed gezien en vooral raak getypeerd, hier zou ik nog wel een maandje of twee over door willen debatteren met je. Het klopt namelijk precies! Ik ben een zgn. door twee generaties schorpioenen gesandwichte tweeling! Dat wil zeggen dat ik zowel een grootmoeder-schorpioen als een dochter-schorpioen om mij heen heb hangen, zodat als het ware de ledigheid erin geperst wordt.
Nou je begrijpt wel, daar word je vanzelf ontzettend leeg en luchtig van!
Ik maak me dan ook ontzettend zorgen om de ontwikkelingen in de nabije toekomst, maar misschien kan je nog het een en ander voor mij natrekken, want wat wil het geval nou: mijn hond is een Hond volgens de Chinese dierenriem. Dat vraagt natuurlijk om conflicten, en wij vragen ons dan ook regelmatig af wie van ons tweeen de leider is! Hond trekt wel regelmatig heel hard aan zijn hondenriem, zou dat een teken zijn dat hij zich van mij los wil maken?
Ik hoop je observaties snel van je te horen!
pi_245130
quote:
op 02-02-2000 om 12:31 AM schreef Dodo het volgende:
Jee, BooBooSan, wat heb jij dit ontzettend goed gezien en vooral raak getypeerd, hier zou ik nog wel een maandje of twee over door willen debatteren met je. Het klopt namelijk precies! Ik ben een zgn. door twee generaties schorpioenen gesandwichte tweeling! Dat wil zeggen dat ik zowel een grootmoeder-schorpioen als een dochter-schorpioen om mij heen heb hangen, zodat als het ware de ledigheid erin geperst wordt.
Nou je begrijpt wel, daar word je vanzelf ontzettend leeg en luchtig van!
Ik maak me dan ook ontzettend zorgen om de ontwikkelingen in de nabije toekomst, maar misschien kan je nog het een en ander voor mij natrekken, want wat wil het geval nou: mijn hond is een Hond volgens de Chinese dierenriem. Dat vraagt natuurlijk om conflicten, en wij vragen ons dan ook regelmatig af wie van ons tweeen de leider is! Hond trekt wel regelmatig heel hard aan zijn hondenriem, zou dat een teken zijn dat hij zich van mij los wil maken?
Ik hoop je observaties snel van je te horen!


Een tweeling? Ook dat nog! Nou zet ze dan maar een flink eind uit elkaar en VOORAL niet in hun eigen huis. En misschien kun je er dan voor de zekerheid iets van leeuw bij zetten daar schrikken ze meestal wel van die tweelingen.

En wat die hond betreft, ik zag toen ik bij Oibibio was toevallig een boek van dr. Toni Boloni. Die man is al 27 keer bij Ophrah geweest dus dan weet je dat het niet zomaar een of andere kwakzalver is ! In ieder geval heeft ie pas een boek uit dat heet "All Dogs are Cats" misschien dat dat helpt?

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 02 Februari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 2 februari 2000 @ 01:03:00 #11
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245131
Ben je niet in de war met het fantaaastische boek wat ikzelf geschreven heb en inderdaad pas nog bij Oprah heb mogen promoten? Het heet: Cats are from Venus, Lions are from Mars and Dogs are from Jupiter.
Ik denk dat zelfs jij hier nog een hoop uit kunt leren, het gaat dan ook weer net iets verder dan de meeste werken op dit gebied!

Maar ik moet nu mijn aardse energie weer eens een beetje gaan opladen.

P.S. Vergeet vooral even niet Welterusten te zeggen in het daarvoor bestemde topic, anders wordt het zo'n teleurstelling voor Taraetc als op zijn trouwdag blijkt dat dat topic niet vol is gekomen. Dat werpt dan weer zo'n schaduw over zo'n gebeuren, nietwaar.

pi_245132
quote:
op 02-02-2000 om 01:03 AM schreef Dodo het volgende:
Ben je niet in de war met het fantaaastische boek wat ikzelf geschreven heb en inderdaad pas nog bij Oprah heb mogen promoten? Het heet: Cats are from Venus, Lions are from Mars and Dogs are from Jupiter.
Ik denk dat zelfs jij hier nog een hoop uit kunt leren, het gaat dan ook weer net iets verder dan de meeste werken op dit gebied!

Maar ik moet nu mijn aardse energie weer eens een beetje gaan opladen.

P.S. Vergeet vooral even niet Welterusten te zeggen in het daarvoor bestemde topic, anders wordt het zo'n teleurstelling voor Taraetc als op zijn trouwdag blijkt dat dat topic niet vol is gekomen. Dat werpt dan weer zo'n schaduw over zo'n gebeuren, nietwaar.


Nou goed dat ik hier nog eventjes kijk voor ik naar bed ga. Je denkt toch zeker niet dat ik daar in trap he? Dat boek heet namelijk: Cats are from Venus, Lions are from Mars and Dogs are from PLUTO.
Ha, Honden komen immers niet van Jupiter dat weet toch iedereen! Trouwens ook dit boek is van dr. Boloni! Pas maar op met dat plagiaat plegen Dodo, daar kun je nog een hoop problemen mee krijgen. Zeker als je dat bij een Amerikaan probeert...

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 2 februari 2000 @ 08:59:00 #13
2004 sunshine
Still shining!
pi_245133
Goeiemorgen (fluisterend)

Waar is iedereen? Liggen jullie allemaal je roes uit te slapen? Ik neem iig een paracetamolletje tegen de hoofdpijn en een bakkie koffie om wakker te worden!

Straks een afspraak bij de kapper, mijn nieuwe kleren moet ik nog uithangen, allemaal voor de Grote Bruiloft !

Tot later! (nog steeds fluisterend)

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 2 februari 2000 @ 09:25:00 #14
1829 Jewel
De enige echte!
pi_245134
Goeiemorgen Sunschine, ook al wakker?
Aangezien ik het gister rustig aan heb gedaan ga ik nu al vast maar eens flink aan de wijn. Als iedereen toch nog ligt te slapen kan ik op m'n gemak een goed wijntje uitzoeken.

(BTW:2-1 voor Dodo tegen BooBoosan.)

Oliebol, die wijnkelder moet nog flink bevoorraad worden anders hebben we nooit genoeg voor de reunie, als je ziet wat er al door gaat voor die tijd. (Het is toch godgeklaagd.)

  woensdag 2 februari 2000 @ 11:00:00 #15
1829 Jewel
De enige echte!
pi_245135
* Jewel heeft al anderhalf uur het rijk alleen hier.

* Jewel is aan het smullen .

Ik kan je zeggen, dit bevalt me best.

  woensdag 2 februari 2000 @ 11:28:00 #16
2004 sunshine
Still shining!
pi_245136
Nou Jewel, ik ben bij de kapper geweest, heeft alleen niet veel geholpen ben ik bang , mijn kleren voor morgen hangen te luchten, dus kom maar op met je wijntje! Wat heb je in de aanbieding?
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 2 februari 2000 @ 12:59:00 #17
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_245137
Oliebol.

* ayla1 vraagt moet ik nog een paar flessen
IT KIN NET BB bestellen voor morgen?.

ik hoor het nog wel.

  woensdag 2 februari 2000 @ 13:59:00 #18
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245138
* Bor laadt haar rugzakje vol met wijn en trekt nog even een dagje het enge bos in.

* Bor ziet een zakje beukennootjes en neemt dat ook maar mee.


------------------
Húúúú, ik zie door de bomen het enge bos niet meer!

[Dit bericht is gewijzigd door Bor (Datum 02 Februari 2000).]

Terug uit het enge bos
pi_245139
Nou Bor,

Wat doe je nu?
Heb ik de hele ochtend geploeterd, om zonder schuldgevoel lekker door te gaan met proeven.
Laat jij het afweten.

Ik dacht slim te zijn, om het eten alvast klaar te maken, want ze konden het gisteren niet zo waarderen, die aard. met pitten er nog in.
Snap ik niks van, ik heb toch nog gekookt.
En die zwartgeblakerde pannen heb ik net toch zelf ook schoongemaakt, wat zeuren ze nou.
Ach mannen, ik zal ze nooit begrijpen.

Maar BooBooSan, blitz plaatje.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_245140

Jullie gaan me toch niet vertellen, dat ik in mijn eentje moet drinken hier.
Niet dat ik daar zo'n groot probleem van maak, maar waar Jewel uithangt mag Joost weten.
Heeft hier helemaal in haar eentje zitten pimpelen, foei Jewel toch.

En dan Sunshine, eerst zeggen dat ze geen wijn lust, maar ondertussen.
Huppekee, meteen vanaf de kapper even zo vrolijk weer door met proeven.

Nou het is wel goed hoor, hou ik mijzelf wel gezelschap.
Maar eerst de wijn.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 2 februari 2000 @ 14:56:00 #21
2004 sunshine
Still shining!
pi_245141
Noumoe! Het is je eigen schuld hoor Eli!

Ik moest van jou wijn gaan proeven, dan doe ik dat, krijgen we dit!!!

En ik had nog wel zelf een litertje of 45 meegenomen.

Ik word er helemaal van.

Om mezelf te troosten neem ik er nog maar eentje, proost!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_245142
Oliebol,

Alles goed, ik heb jou nog niet gezien vandaag.
Misschien later nog, of bewaar je alles voor morgen?

Sunshine, wat brabbel je nou over 45 liter.
Waar zijn die dan?
Is Ger al weer nieuwe aan het maken, we organiseren zo weer een nieuw feestje, geen probleem.
We krijgen het wel op.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 2 februari 2000 @ 15:49:00 #23
1829 Jewel
De enige echte!
pi_245143
quote:
op 02-02-2000 om 02:29 PM schreef eli het volgende:

Jullie gaan me toch niet vertellen, dat ik in mijn eentje moet drinken hier.
Niet dat ik daar zo'n groot probleem van maak, maar waar Jewel uithangt mag Joost weten.
Heeft hier helemaal in haar eentje zitten pimpelen, foei Jewel toch.

groetjes eli.



En het was lekker!!!
Ik ben er weer hoor, ik was er de hele tijd al, alleen had ik me opgesloten in de wijnkelder en ik was in slaap gevallen achter de kratten. Dat heb je als je zo vroeg gaat drinken. Sorry dat ik zo ongezellig was. Ik zal voortaan rekening mee houden.
pi_245144
Oeps Jewel,

Ik was een beetje aan de wandel gegaan, maar ik zag bij welterusten/goedemorgen dat je heel verstandig verder bent gaan slapen.
Groot gelijk, tot morgen.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 2 februari 2000 @ 17:14:00 #25
2004 sunshine
Still shining!
pi_245145
Ah, Jewel, heb jij die 45 liter brandnetelwijn opgedronken? Toen ik gisteravond door Ger bij mijn haren werd weggesleept was er nog wel wat van over en vanmiddag heb ik me suf gezocht, omdat Ger de lege fles terug wilde hebben, maar ik kon hem nergens meer vinden.

Ik zal eens kijken wat hij nog heeft staan, kunnen we vanavond lekker verder. Maar ik ga op tijd naar bed, ik wil niets missen van de reunie morgen

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 2 februari 2000 @ 19:29:00 #26
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245146
Lieve Mensen, Mimi is vanavond een beetje druk met andere sociale verplichtingen, ik zou het zeer op prijs stellen als jullie niet alle drank opzuipen. En zoals Oliebol ook al gevraagd heeft zou het fijn zijn als jullie voor dat jullie naar bed gaan ff willen dweilen zodat we morgenochtend helemaal Spik en Span kunnen beginnnen.


bvd , Mimi.

  woensdag 2 februari 2000 @ 19:32:00 #27
2335 vossie
preekt met passie
pi_245147
Zo, het werk is weer gedaan. Pffff.
Doe mij maar een pintje. Nee geen grolsch! Doe mij maar zo'n heerlijke Rochefort. Nog 1 dagje en dan....de reunie, met gelijk daar achteraan een heerlijk lang weekend zalig niksen. Morgen wordt het vast heel laat en dus vrijdagmorgen ook. Klokklokklok....mmmmm heerlijk biertje
...dus let op je kippen

pi_245148
Rustig hier zeg. Nou ja was te verwachten natuurlijk. Nog maar een nachtje slapen en dan...

Ik wou iedereen vast veel plezier wensen morgen. Zelf kan ik pas heel laat m'n eigen melden, maar ik heb er verder toch niet zoveel aan toe te voegen eerlijk gezegd. Ruud had van mij mogen winnen (ja, zelfs nu nog) en verder hoop ik dat iedereen van de ex-bewoners krijgt wat ie verdiend/verlangt!
Ikzelf ga morgen lekker lezen denk ik. In "stealth" mode!Laten jullie elkaar een beetje heel Fok!kers?

Dan eventjes off-topic, (maar ja dit topic heette toch al iets met klieren als ik me niet vergis) Dodo, ik wens je vast een goeie vlucht en een prettige vakantie!! En vergeet het adres van Fok! niet mee te nemen (en je password)! Als je dan een Pc'tje tegenkomt met niemand erachter dan kun je ff kijken of iedereen het overleefd heeft na morgen. Als je niet op tijd terug bent voor De Bus begint zal ik proberen om een plekje voor je vrij te houden. En anders kom je maar bij mij op schoot zitten! Als je geen Patchoeli meer gebruikt tenminste, want dan ga je maar op het dak! Kom je wel terug als jezelf Dodo? En niet als die "T" figuur (Truus, Tom, Trambestuurder, Traumahelicopterpiloot...)?

O ja, Stay Out Off The Smog (slecht voor je haar)!!!!!

Groetjes.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 02 Februari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 2 februari 2000 @ 21:45:00 #29
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245149
quote:
op 02-02-2000 om 09:25 AM schreef Jewel het volgende:
(BTW:2-1 voor Dodo tegen BooBoosan.)

Hallooo, BooBooSan, hier had je toch niet toevallig over heen gelezen?

Ik zal proberen als mezelf terug te komen (lijkt wel of het om een reincarnatie gaat, maar zover weg ga ik nou ook weer niet) en wie weet, misschien gaat me in alle rust wel ineens een licht op, wat betreft T.
(Tijger? Tuthola? Triest figuur? Tandarts? Tara? Taraboemdijee? Truffel? Tante? Theaterdier? (brr))
Ik vrees dat ik geen enkele PC zal tegenkomen, ga namelijk met drie echte digibeten op stap. Zal bij terugkomst wel op de Bus springen!

pi_245150
quote:
op 02-02-2000 om 09:45 PM schreef Dodo het volgende:
Hallooo, BooBooSan, hier had je toch niet toevallig over heen gelezen?

op 02-02-2000 om 09:25 AM schreef Jewel het
(BTW:2-1 voor Dodo tegen BooBoosan.)


Ja eigenlijk wel Dodo. Nou gefeliciteerd !!!

Ik was een smiley vergeten, anders denk je nog dat ik het niet meen!

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 02 Februari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 2 februari 2000 @ 22:26:00 #31
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245151
quote:
op 02-02-2000 om 09:54 PM schreef BooBooSan het volgende:
Ja eigenlijk wel Dodo. Nou gefeliciteerd !!!

Ik was een smiley vergeten, anders denk je nog dat ik het niet meen!


Natuurlijk niet, ik ben niet zo achterdochtig!
Dank je, dank je, dank je wel!

(Ben in een nogal uitbundige bui).

  donderdag 3 februari 2000 @ 00:09:00 #32
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245152
Wel G&%__(%()%##'"%$%&_dmme. BBS ,DODO.

Jullie zijn hier gisteravond als laatste de deur uitgegaan, we hadden met Oliebol afgesproken dat we de boel netjes achter zouden laten.

Nou ja, Mimi pakt wel een emmer en een dweil, fles bleek erbij en boenen maar want in deze K3*&%$# zooi kunnen we dus morgenochtend niet beginnen .

  donderdag 3 februari 2000 @ 00:51:00 #33
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_245153
quote:
op 02-03-2000 om 12:09 AM schreef mimi het volgende:
Wel G&%__(%()%##'"%$%&_dmme. BBS ,DODO.

Jullie zijn hier gisteravond als laatste de deur uitgegaan, we hadden met Oliebol afgesproken dat we de boel netjes achter zouden laten.

Nou ja, Mimi pakt wel een emmer en een dweil, fles bleek erbij en boenen maar want in deze K3*&%$# zooi kunnen we dus morgenochtend niet beginnen .


Bedankt Mimi! Maar zoals je ziet, ik was nog helemaal niet weg, had zelfs nog niet eens wat te drinken gehad. Maar ik ga hier natuurlijk ook niet in m'n eentje zitten!

pi_245154
Ik was ook elders de hele avond, dus ben onschuldig...

En ik duik nu maar weer meteen dat riante bed in, ben ik tenminste morgen goed uitgerust!!!

  donderdag 3 februari 2000 @ 09:02:00 #35
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_245155
* ayla1 heeft de plee al geboend de vloer nepmielegerold ben nu de bar aan het soppen..


------------------
* ayla1 zegt an orange each
day keeps the doctor away.


[Dit bericht is gewijzigd door ayla1 (Datum 03 Februari 2000).]

  donderdag 3 februari 2000 @ 09:34:00 #36
1829 Jewel
De enige echte!
pi_245156
Ayla1, Keep up the good work
  donderdag 3 februari 2000 @ 09:43:00 #37
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_245157
doe ik Jewel doe ik maar jongens maak er geen al te grote bende van vandaag wil ook wel een beetje van het feest genieten hoor.
Mimi helpt ook mee geloof ik zijn er nog meer vrijwilligers voor het grote boenwerk?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')