ik ben benieuwd. Heb gehoord dat er erg stijle stukken inzitten en dat het niet iets is voor beginners. Maar dan moet het maar op karakterquote:Op maandag 20 juli 2009 11:46 schreef Superher0 het volgende:
[..]
GrossGlokner!! In Juni nog beklommen. Vanaf Bruck an die GrosGlocknerstrasse. 25km omhoog. Er lag nog sneeuw, flink hoog ook. Was wel afzien. En als je toch boven bent doe dan meteen even de Edelweisspsitse erbij. Hopelijk heb je beter uitzicht dan ik. Vanwege het slechte weer was er bijna niets te zien.
Als je hem op tijd rijdt dan schijn je pas moeten beginnen met de meting op het moment dat je door de tol poortjes rijdt. Neem een stuk papier mee, er is daar een stempel automaat, ook op de top. Weet je hoe lang je erover gedaan hebt. Ik kwam op 1 uur en 20 minuten uit.
En er trekken idioot agressieve buien overquote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Yankee het volgende:
Tvp. Zo maar even fietsen, staat alleen idioot veel wind
Ja, maar waarschijnlijk is dit duurder dan als je alles in een keer koopt.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heeft het zin om een Sora group in stukjes om te bouwen naar een 105? Bijvoorbeeld eerst de achterderaileur, en dan in stappen de rest?
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:54 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. Heb gehoord dat er erg stijle stukken inzitten en dat het niet iets is voor beginners. Maar dan moet het maar op karakter
Wat is vereist?quote:
Gewoon linkeballen, wieltjeszuigen Laat hen maar het kopwerk doen, of je moet natuurlijk de wind mee hebben :quote:Op maandag 20 juli 2009 16:18 schreef thettes het volgende:
Vanavond fietsen met een collega waar ik nog nooit mee heb gefietst, en een maat van me die 1 keer per jaar fietst ongeveer
wordt leuk met de wind
Als ik er een "benzinestation nippel" erop zet dat werkt dat enigzins maar de lucht loopt er langzaam uit.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef thettes het volgende:
Gewoon je ventiel opendraaien, pomp erop, dan dat zwarte hendeltje omzetten (zodat ie in een hoek van 90 graden t.o.v. de slang staat). Dan maar pompen tot ca. 7 bar
zo iets heb ik ook, je moet wel je ventiel helemaal opendraaien!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als ik er een "benzinestation nippel" erop zet dat werkt dat enigzins maar de lucht loopt er langzaam uit.
Er zitten ook 2 gaatjes waar een ventiel in kan maar in geen van beide kan het normale ventieltje.
Doe ik maar dat ene gat is veel te groot en het andere te klein(als ik het erin prop gaat al het luch uit de band.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:06 schreef fetss het volgende:
[..]
zo iets heb ik ook, je moet wel je ventiel helemaal opendraaien!
tvp
Het lukt mij echt wel hoor, met vrijwel dezelfde pomp. Je moet hem er vrij ver overheenduwen en dan dat hendeltje dus omhoog doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als ik er een "benzinestation nippel" erop zet dat werkt dat enigzins maar de lucht loopt er langzaam uit.
Er zitten ook 2 gaatjes waar een ventiel in kan maar in geen van beide kan het normale ventieltje.
Maar gebruik je het grote of het kleine gat.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Het lukt mij echt wel hoor, met vrijwel dezelfde pomp. Je moet hem er vrij ver overheenduwen en dan dat hendeltje dus omhoog doen.
Het grote gat meen ik, iig die zonder iets erin.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:30 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Maar gebruik je het grote of het kleine gat.
En zonder verloopnippel toch?
Gewoon alleen het presta ventiel?
Altijd interessant die acties bij de LIDL...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:53 schreef jakkop het volgende:
Fietsaanbiedingen bij Lidl dus, maar zit niet heel erg veel tofs tussen. Die montagestandaard is misschien wel handig, ben alleen bang voor de stabiliteit. En zou die trainer wat zijn, in vergelijking met tacx bijvoorbeeld?
http://www.zitvlees.nl/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef el_salvador het volgende:
kater redelijk voorbij, tour voorbij, regen begint hier uiteraard net
* el_salvador zoekt nog steeds train advies, de beste krijgt een tekening
voorlopig 1e plaatsquote:
Dit soort (onweers-)buien kunnen ook ineens ontstaan en zie je dan niet aankomen op de radarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:19 schreef marcodej het volgende:
Pfff, er is nu echt een vertrouwensbreuk ontstaan tussen Buienradar en mij. Het zou hier droog blijven, maar na een kwartiertje rijden kwamen we in een verschrikkelijke regen- c.q. hagelbui terecht... Op een gegeven moment kon je niet verder dan 100m vooruit kijken liep het water in stroompjes de weg af, sommige wegen liepen zelfs onder. En wij maar doorrijden... Stapvoets door de bochten e.d. Ben echt tot mn enkels doorweekt en het zand zit echt overal. Mn benen zijn helemaal zwart.
Laatste half uur toch nog redelijk droog kunnen rijden, maar door al het opspattende water werd je niet echt droog... Het was gelukkig niet koud, dus op zich ging het wel. Op een gegeven moment vond ik het ook wel leuk: stoempen door de regen heeft wel wat.
Uiteindelijk een rondje gemaakt van tegen de 50km met een, door het slechte weer, relatief laag gemiddelde van tegen de 30...
die computer, is die ook met nieuwe knopjes?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb deze besteld!
http://www.futurumshop.nl(...)master-blaster.phtml
Zou het wat zijn?
en twee nieuwe bidons en een nieuwe fietscomputer, met trapfrequentie. als je dan toch bezig bent
Ik heb hem. Klein maar fijn en voor onderweg is het prima ding om er een bar of 6 mee in te krijgen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb deze besteld!
http://www.futurumshop.nl(...)master-blaster.phtml
Zou het wat zijn?
Voorlopig ziet zondag er pas als eerste dag echt droog uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hopen maar dat zondag het weer meevalt, heb gepland om mee te doen aan de 100km van de tourclub Weesp. Ze noemen het een heuveltocht, zal dus wel richting Utrechtse heuvelrug gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |