abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244929
REUNIE OP 3 FEBRUARI !!!!!


Zij zullen er in elk geval zijn:
160bits, Aernout, Ajaxgirl, Alkyone, Amoebe, Anais, Arcee, Art, Athena, Ayla1, BA, BadGirl, Barbarella, Barbie, Bazyx, Beelzebub, Beppie, Bibi, Bixister, Blauwe M&M, Bogus, Bolletje, BooBooSan, Bor, Braakmiddel, Buzzer / Buschauffeur, BwennieBren, Casey, Charisma, Chip, Curio, Dark, Darkthorn, Dee Dee, DiEr, Doc, Dodo, Doordevil, Dutchie, Duiveltje, Dwientje, Eli, Elmo, Fannetje, Firefly, Fokke, Gert, GHaven, Guus Muisarm, Harry, Hunter, JayBee, Jeike, Jesper, Jessicaa, Jewel, Juul, Just Me, Kangaroo, Kierewiet!, Knut, Kozzmic, Liejannuh, Liz, Lousje, Machiel, Madeline, M@rt.in-JungleMan, Maloney, Manono, Maunij, Maurisico, Merel, Mimi, MissAverage, MisterDre, Moor, Oliebol2000, Ossie, Otaku-San, Phileine, Pinball, Planix, Planner, Pooh, Roache, Rosebud 51, Ruby, Sanseveria, Sombie, Sunshine, Super Snackman, TARAraboemdijee, Ted, Thorka, Twinny Sister,Yppy, Yvonne, Verbal, Vossie, Voyeur, W.O.R.

Zij zullen in gedachten bij ons zijn:
Juan Z., Schanulleke.


Het BB forum leeft nog steeds (enigszins) maar een groot deel van de trouwe kijkers en bezoekers zijn inmiddels verdwenen. Ik zou het jammer vinden als de boel hier als een nachtkaars uit zou gaan en dat we op het laatst alleen nog wat bekvechterijtjes in onze herinnering hebben. Ik stel voor om er geheel in onze eigen stijl een mooi punt achter te zetten.

Donderdag 3 februari wordt de reünie van de BB-bewoners uitgezonden.
Het lijkt mij erg leuk om op dezelfde datum ook een grote FOK-Big Brother Cyber-Reünie te houden.

- Nog één keer met zoveel mogelijk oude bekenden tegelijk op het forum
- Chatten in Hallo, wie was ik .....-topics
- Evaluatie-topics voor de bewoners
- een laatste scheldpartij op Rolf snif Wouters en Dufne Deckers
- Topics over uitgekomen/niet uitgekomen verwachtingen of doomsday -scenario’s
- het topic ‘wat het nou allemaal de moeite en de telefoonrekening waard?
- Hoe nu verder met het BB-forum?

Bij deze roep ik jullie op:
- allemaal aanwezig te zijn op 3 februari en nog voor één keer je 'rol' te vervullen
- als je e-mail of icq adressen hebt van verdwenen forumleden deze van de reünie op de hoogte te stellen
- topics voor de reunie te bedenken.

Moderators: wat vinden jullie eigenlijk van het idee? Zullen jullie er ook bij zijn?

Komt allen! Let’s have old-fashioned BB-fun!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_244930
Om alvast te wennen aan de ruimte.

Nog even een aanvulling voordat de poedersuker hier vervelend gaat doen.

met nadrukkelijk verzoek wordt gevraagd om de krukken te bespreken. De twee krukken bij de het tafelblad zijn besteld door Mimi en w.o.r


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 31 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_244931
En nog even de concept-dagindeling:

Voorstel van Hunter uit deel 4 van dit topic:

Het lijkt me vanzelfsprekend dat Oliebol de reunie-dag 's ochtends feestelijk voor geopend verklaard. (inmiddels door haar toegezegd, zal geschieden om ongeveer 9:00 uur ('s ochtends))

Vervolgens een officieel woordje van de aanstichter van het gehele gebeuren: Danny. (helaas nog niet vernomen of hij deze dag aanwezig kan zijn)

Ik zoek nog iemand die dan vervolgens een dankwoordje aan de admin en alle moderators wil wijden.

Dan openen we het eerste 'hallo, ik was ....' Ik stel voor om iedereen die daar post dan een aantal vaste vragen te laten beantwoorden. Persoonlijk, over BB, verleden en toekomst. Graag hoor ik voorstellen daarvoor.

Tegelijkertijd openen we topics als 'Ik vond .... de leukste, want ....' of '.... had moeten winnen, omdat ....

Ook hoor ik graag van jullie welke oude topics naar boven gehaald moeten worden, of heropend.

Om 10 uur 's avonds gaat Oliebol het verslag maken en kijken we allemaal tv, daarna bespreken we nog eenmaal alles tot op de laatste puntjes.

Daarna blijven we nog lekker tot laat in de nacht doorzakken

En dat is dan het einde ......
Of misschien een nieuw begin?

[einde quote van Hunter]

Kortom, nog eenmaal een gezellig samenzijn voor old times sake, ter ere van het programma waardoor een groot aantal Fokkers op dit Forum is samengekomen. We drinken wat, we eten wat, we lachen wat, we huilen wat, nog één keer zullen we de BB-bewoners becommentarieren aan de hand van de reunie-uitzending, waarna we de dag eindigen met een groot vuurwerk!!
Oh ja, verder zal ook in de REHAB-kliniek het nodige gaande zijn; een bruiloft tussen TARAraboemdijee en zijn Merel...

Niet alleen Oldbies zijn trouwens welkom die dag, ook Newbies mogen gezellig meekleppen...

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 31 Januari 2000).]

  maandag 31 januari 2000 @ 21:43:00 #4
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244932
Lieve Lieve Oliebol, ik denk dat het je ontgaan is maar ik had een verzoek ingediend om een barkruk te reserveren, ik zou het heel fijn vinden als je daar ff een sticker met mijn naam op wilt plakken.

bvd Mimi.

pi_244933
Nog even een aanvulling voordat de poedersuker hier vervelend gaat doen.

Met nadrukkelijk verzoek wordt gevraagd om de krukken te bespreken. De twee krukken bij de het tafelblad zijn besteld door Mimi en w.o.r Gezien de wijn wordt geproeft wel een verzoek niet alles op te drinken anders moet oliebol weer naar de drankenhandel en dat gaat ff moeilijk. De catering is besteld en daar hoeven we niet meer achteraan, die wordt geleverd in het middaguur en aangevuld tot in de nacht. De beukenootjes heb ik persoonlijk achterover gedrukt voor Bor omdat het een erg schaars produkt is.

En nu gaat oliebol in de poedersuiker want anders wordt het een spugbakje


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 31 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 31 januari 2000 @ 21:59:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244934
Truste Oliebol,slaap lekker. En bedankt dat je een kruk voor me hebt gereserveerd.
  maandag 31 januari 2000 @ 22:40:00 #7
2004 sunshine
Still shining!
pi_244935
Ik wilde graag een kruk aan de bar in het subtropisch zwembad, maar ik zag dat die er niet waren Zou je die er nog bij kunnen maken Oliebol? Dan is de eerste voor mij graag
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  maandag 31 januari 2000 @ 22:51:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_244936
quote:
op 01-31-2000 om 09:55 PM schreef oliebol2000 het volgende:
De beukenootjes heb ik persoonlijk achterover gedrukt voor Bor omdat het een erg schaars produkt is.



Oliebol, je bent geweldig!

Een (voorzichtige) beterschapsknuffel van me.

Terug uit het enge bos
  maandag 31 januari 2000 @ 22:58:00 #9
2335 vossie
preekt met passie
pi_244937
Fantastiese lokatie heb je voor ons gereserveerd oliebol. Doe mij maar dat tafeltje bij die flesjes Grolsch. Als ik ga zwemmen neem ik ze zelf wel mee naar het terras bij het zwembad. Ik denk dat ik er maar gelijk een lang weekendje van maak...
...dus let op je kippen

pi_244938
Vossie ik doe met je mee. Als nep-Belg ga ik natuurlijk ook aan het bier. Enneuh ik neem de pelpinda's wel mee...
pi_244939
OVERMORGEN ......
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 1 februari 2000 @ 07:39:00 #12
1829 Jewel
De enige echte!
pi_244940
Oliebol, wat een fantastische lokatie heb je voor ons gebouwd . Ik ga die trap 15 keer op en neer lopen al zwaaiend naar iedereen die buiten staat, zoals de ex-bewoners dat ook deden als ze uit het huis kwamen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 februari 2000 @ 07:46:00 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_244941
Oliebol: ziet er goed uit meid, leuk dat er een aparte trouwzaal voor ons is. Bedankt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_244942
Jewel,

Alles goed en wel, maar ik ga mooi niet in die kou staan te vernikkelen hoor, om naar jou te zwaaien.
Paradeer die trap maar lekker een paar keer op en af, ik zwaai wel, natuurlijk wel.
Maar dan van binnen, als je het niet al te erg vind.

Ik zal eerst eens even een mooi plekje uit gaan zoeken, bijna iedereen slaapt toch nog.
groetjes eli.


Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_244943
TARAraboemdijee,

Als jij niet meer slaapt valt er dadelijk niets meer te trouwen.
Man... zometeen fiets je onder een auto.
Nou ja, moet je ook zelf weten.

Kijk je wel uit!!!!

En dat is niet alleen omdat ik een feestje wil.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_244944
Dat gaat nooit goed, er wordt teveel voorgeproeft. Mijn kat zomaar een nacht weg die lag in het bed bij Bor, zie foto in de topic wijnproeven, het bewijs is er. Ik heb vanmorgen een nieuwe lading frisdranken, wijnen en biersoorten binnen gekregen en die heb ik in de drankenvoorraad gezet met een heel groot slot erop, waarvan ik alleen de sleutel heb. Ik blijf niet aan het sjouwen.

Deze biersoorten is bestelt en nog wat coctails die die avond worden gemaakt. Verder bestel ik niets meer.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_244945
Nou bedankt hoor Oliebol,

Maar goed dat ik uit nieuwsgierigheid dit topicje nog even bekeek.
Ik had net de uitnodiging van Bor voor het wijnproeven aangenomen, en was al op weg.

Nou dan blijf ik maar thuis.
Maar ik weet toch al welke ik donderdag moet hebben.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  dinsdag 1 februari 2000 @ 12:42:00 #18
568 Juul
Is gewoon lief
pi_244946
Hihi, laat ik nou nog net een sleutel hebben voor dat grote slot van Oliebol *gniffel*

[fluistermode]Jongens en meisjes, allemaal zachtjes lopen, pak wat je hebben wil, het 'voorproeven' kan weer verder.......

The Bitch is Back!
pi_244947
jahaaaaa bollie is er weereens..maarreh...hoelaat word ik nou verwacht woensdag??????
oh en mag zonnedauw mee?mijn relatie met ludo is helaas over en zonnedauw is mijn nieuwe liefde
lekker belangrijk
pi_244948
quote:
op 02-01-2000 om 12:54 PM schreef bolletje het volgende:
hoelaat word ik nou verwacht woensdag??????

Woensdag??? Donderdag!!! Om 9:00 uur 's ochtends wordt de reunie officieel door Oliebol geopend... Officieus zijn we echter gisteren al begonnen
i/s/Forum21/HTML/003646.html

  dinsdag 1 februari 2000 @ 23:49:00 #21
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_244949
Veel plezier allemaal, ik zal aan jullie denken, daar op de zwitserse alpenhelling!
Life is what you make it.
pi_244950
Oliebol, mag ik voor de ochtend een staanplaats en koffie reserveren en 's avonds na ongeveer 23.45. een staanplaats met erg veel rode wijn want als ik ga zitten, ben ik niet meer weg te branden. Ik moet tussendoor nog een late dienst draaien en dan moet ik wel fit zijn.Tot donderdag,.
pi_244951
NOG ÉÉN NACHTJE SLAPEN ....

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 2 februari 2000 @ 20:05:00 #24
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_244952
Ik post sinds het begin van 2000 niet meer in t BB-forum, had niet zoveel tijd nodig om af te kicken. Maar ik ben onder de indruk van de mooie lokatie voor de reünie

Ik zal er zeker zijn maar weet niet of ik de opening haal.

Tot morgen mede BBfokkers!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_244953
Jumparound wil wel komen maar hij weet niet waar hij zijn moet: kan iemand hem effe inlichten op het bart-topic?
Emmy (die uiteraard van de partij zal zijn, sinds ze Newbie af is, durft ze wel!)
pi_244954
Lang niet gereageerd, maar moet nu toch mijn bewondering uitspreken voor de mooie locatie( kamers ) van de reunie.Bedankt Oliebol!
Ik ben er vanaf 0900uur , moet wel werken maar volg alles op de "toets" !!
cy
  donderdag 3 februari 2000 @ 02:35:00 #27
374 beelzebub
master of disaster
pi_244955
En ik pleit voor rehabilitatie van Amappa's spooktopic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')