abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:52:39 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71245024
Gewoon lekker laten meetrainen en wekelijks op de tribune zetten.

Als hij zonder toestemming afwezig is dan he.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:55:01 #127
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71245116
Ik snap hem ook echt niet. Je bent net kampioen geworden met je ploeg, hebt een gegarandeerde basisplek en iedereen waardeert je, én je speelt komend jaar Champions League. Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is je in deze situatie niet te kunnen motiveren?

Ajax is niet eens een sportieve vooruitgang op dit moment.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:55:32 #128
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71245144
Ja met beide commentaren eens, zo daalt je opgebouwde respect bij een club, spelers en supporters meteen naar nul.

Je kan beter zwaaiend de tent uit, dan via de zijdeur.... zonde echt jammer.
Ik gunde hem (omdat hij duidelijk wilt) de transfer nar Ajax, maar nu weet je al dat het "afscheid" van deze speler niets zal worden....

En idd als je hieraan toegeeft dan kan het nog feest worden in de ere met transfers...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71245174
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik snap hem ook echt niet. Je bent net kampioen geworden met je ploeg, hebt een gegarandeerde basisplek en iedereen houdt van je, én je speelt komend jaar Champions League. Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is je in deze situatie niet te kunnen motiveren?

Ajax is niet eens een sportieve vooruitgang op dit moment.
Als je ziet dat Atouba 1,4 miljoen gaat verdienen snap ik het wel hoor. Alleen moet Ajax niet alleen goede salarissen betalen maar ook goede afkoopsommen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:56:28 #130
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71245178
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat soort teksten kan je gewoon achterwege laten hoor, wallofdolls. Iedereen is hier welkom, mits zijn of haar mening maar op een normale manier gebracht wordt, en dat doet Yi-Long gewoon. Dat jij het er niet mee eens bent of niet in kan vinden is geen reden om iemand dan maar op te laten rotten.
Ja prima .

Ik word een beetje moe van types die denken visionaire uitspraken te doen op basis van kul, dan is t probleem nog niet eens dat ik t niet met m eens ben.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:59:31 #131
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71245310
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:56 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als je ziet dat Atouba 1,4 miljoen gaat verdienen snap ik het wel hoor. Alleen moet Ajax niet alleen goede salarissen betalen maar ook goede afkoopsommen.
Geldig punt, maar als het 'm puur om geld ging had ie ook naar het buitenland kunnen gaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:59:46 #132
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71245321
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik snap hem ook echt niet. Je bent net kampioen geworden met je ploeg, hebt een gegarandeerde basisplek en iedereen waardeert je, én je speelt komend jaar Champions League. Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is je in deze situatie niet te kunnen motiveren?

Ajax is niet eens een sportieve vooruitgang op dit moment.
Bovendien weet ik zeker dat ie binnen t rijtje transfers naar topclubs gaat vallen wat we laatst gemaakt hadden. De Zeeuw is een zeer belangrijke speler voor AZ, maar te zwak om bij een topclub te spelen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:00:01 #133
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71245335
quote:
Je kan beter zwaaiend de tent uit, dan via de zijdeur.... zonde echt jammer.
Precies, Suarez en Silva kunnen bij de meeste supporters van FC Groningen echt niks meer goed doen. Ook al is Luis een rasechte topper aan het worden. Maar dat iemand als Silva al weer zat te janken dat hij weg wilde, vinden de meesten maar al te mooi.
Over Lindgren hoor je ze niet zo veel, die is met opgeheven hoofd de voordeur uitgegaan.

Zegt ook genoeg dat Rasmus een officieel afscheid heeft gehad en de Uruguayanen niet.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:20:07 #134
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71246074
Denk dat we CL-waardige vervangers voor Jaliens, Holman en Ari moeten hebben. Swerts, VdVelden en Lens zijn beter en volstaan op respectievelijk dezelfde posities in de Eredivisie wat mij betreft
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:44:32 #135
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71246961
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:20 schreef wallofdolls het volgende:
Denk dat we CL-waardige vervangers voor Jaliens, Holman en Ari moeten hebben. Swerts, VdVelden en Lens zijn beter en volstaan op respectievelijk dezelfde posities in de Eredivisie wat mij betreft
Swerts vind ik idd beter dan Jaliens, en dan mede omdat ik hem aanvallend veel meer vind brengen. Verdedigend vind ik Jaliens en Swerts redelijk gelijk aan elkaar.

Vd Velden heb ik nog niet vaak genoeg gezien om er een duidelijke mening over te hebben, maar Holman vind ik (vooral positioneel) helemaal niks (gisteren ook weer rampzalig).

Ari vind ik VEEL beter dan Lens (Lens vind ik te wisselvallig), en wanneer Ari gewoon wekelijks speelt (in het juiste systeem en op de juiste positie) denk ik dat je daarmee een 20-25 goals-per-seizoen spits hebt.
pi_71248723
quote:
Update 13:28 uur - De Zeeuw heeft legitieme reden voor absentie
De reden voor de afwezigheid van Demy de Zeeuw op de donderdagtraining is legitiem. De middenvelder heeft een dikke knie, zo meldt Voetbal International donderdagmiddag. Tijdens een trainingssessie liep De Zeeuw woensdag een lichte knieblessure op. Daardoor was hij gedwongen donderdag binnen te blijven.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:35:57 #137
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71248819
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Swerts vind ik idd beter dan Jaliens, en dan mede omdat ik hem aanvallend veel meer vind brengen. Verdedigend vind ik Jaliens en Swerts redelijk gelijk aan elkaar.

Vd Velden heb ik nog niet vaak genoeg gezien om er een duidelijke mening over te hebben, maar Holman vind ik (vooral positioneel) helemaal niks (gisteren ook weer rampzalig).

Ari vind ik VEEL beter dan Lens (Lens vind ik te wisselvallig), en wanneer Ari gewoon wekelijks speelt (in het juiste systeem en op de juiste positie) denk ik dat je daarmee een 20-25 goals-per-seizoen spits hebt.
Van der Velden is op CL niveau ook niet goed genoeg, maar hij is wel iemand die in de korte combinaties goed en snel kan handelen, geen gekke dingen doet en redelijk oog heeft voor de positie waar ie moet plaatsnemen. Een soort van Meerdink. De reden waarom ik hem niet CL-vaardig acht is dat ie in verdedigend opzicht totaal niet opgewassen is tegen topspelers. Nu ik het zo bedenk vind ik Pelle ook zo'n type speler. Misschien moet die eens op t middenveld geposteerd worden .

Ari vind ik dan wel weer wisselvallig. Zoals alle spitsen die we hebben. Het grote minpunt vind ik dat ie niet als n killer precies weet waar ie moet lopen. Als ie de bal in zn voeten krijgt is ie gevaarlijk, maar dat is dan vaak net niet in een kansrijke positie. Met Berg hadden we dat gewoon opgelost, die heeft dit wel (als ie gemotiveerd is )

(En dan komen we weer op t oude verhaaltje. Koevermans blabla, Arveladze blabla. Iets met wel het juiste oog voor positie)
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:43:31 #138
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71249075
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef sjimz het volgende:

[..]
Meh. Verhoeven heeft ook een dikke knie, die is er ook altijd.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:50:06 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71249317
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:35 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Van der Velden is op CL niveau ook niet goed genoeg, maar hij is wel iemand die in de korte combinaties goed en snel kan handelen, geen gekke dingen doet en redelijk oog heeft voor de positie waar ie moet plaatsnemen. Een soort van Meerdink. De reden waarom ik hem niet CL-vaardig acht is dat ie in verdedigend opzicht totaal niet opgewassen is tegen topspelers. Nu ik het zo bedenk vind ik Pelle ook zo'n type speler. Misschien moet die eens op t middenveld geposteerd worden .

Ari vind ik dan wel weer wisselvallig. Zoals alle spitsen die we hebben. Het grote minpunt vind ik dat ie niet als n killer precies weet waar ie moet lopen. Als ie de bal in zn voeten krijgt is ie gevaarlijk, maar dat is dan vaak net niet in een kansrijke positie. Met Berg hadden we dat gewoon opgelost, die heeft dit wel (als ie gemotiveerd is )

(En dan komen we weer op t oude verhaaltje. Koevermans blabla, Arveladze blabla. Iets met wel het juiste oog voor positie)
Zoals je wellicht weet (of niet), ben ik dan ook een ontzettende Koevermans-fan . Zwaar onderschatte spits/voetballer. Onbegrijpelijk hoe AZ destijds met hem is omgegaan, maar goed, dat is inmiddels al voltooid verleden tijd...

Ik vind Ari niet zozeer wisselvallig, alleen het is een speler die je op een bepaalde manier moet gebruiken. Naast Dembele schat ik hem erg hoog in. Naast ElHam, die toch regelmatig het overzicht mist en zelf die gaten in wil duiken of de bal soms iets te lang vasthoud, is het weer een mindere combinatie.

Pelle vind ik Eredivisie onwaardig, of in ieder geval AZ-onwaardig. Ik vind het een 'domme' speler, die heus af en toe wel iets goeds doet, zoals een knappe kopbal of even de bal vasthouden (wat meer fysieke kwaliteiten zijn dan voetbaltechnische...), maar totaal niet creatief is, technisch tekort komt, en gewoon te beperkt qua mogelijkheden.

Vd Velden maakte gisteren op mij een 'sobere' indruk. Verder heb ik, zoals ik al zei, nog te weinig van hem gezien om hem echt te beoordelen.
Sober is namelijk 'goed', want simpel en rustig spelen is prima, omdat je dan in dienst van de betere spelers speelt, en weinig fouten maakt. Alleen het is bij sobere spelers dus een beetje moeilijk inschatten hoe goed ze dan wel of niet zijn.

Bij sommige spelers zie je al na een paar balcontacten dat het hele speciale spelers zijn (dat merk je aan de balaanname zelf, de manier waarop ze wegdraaien, en hoe ze vervolgens lopen, de combinatie zoeken, weer positie zoeken, etc...), en bij anderen zie je dat pas na langere tijd, of wanneer je zelf in het stadion zit en ze dus ook bezig ziet wanneer de bal niet in de buurt is (Viera bij Arsenal bijvoorbeeld).

Bij Vd Velden is het voor mij nog even afwachten. Kan heus een hele degelijke speler zijn, maar dat wil ik nog even aanzien.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:57:31 #140
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71249553
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:43 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Meh. Verhoeven heeft ook een dikke knie, die is er ook altijd.
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:06:19 #141
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71249821
"Degelijk" is het woord voor voor Van der Velden, ja. Die jongen voetbalt volledig naar zijn mogelijkheden, die misschien niet zo hoog liggen als die van sommige basisspelers maar waarvan hij wel de grenzen heel goed lijkt te kennen, en dat brengt steevast een aangename rust in zijn spel.

Hij acteert zelden beneden niveau en houdt het teamspel gewoon goed draaiend met nuchter voetbal. Dat maakt hem zo geschikt als invaller, vind ik, want als iemand op het middenveld een keer niet lekker in de wedstrijd zit (zoals Holman tegen HSV) weet je bijna zeker dat je met Nick een versterking in het veld brengt. Ik waardeer 'm erg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 23-07-2009 14:15:31 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:21:44 #142
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71252354
quote:
Column: 'Faalangst drijft De Zeeuw naar Amsterdam'

Sporter zijn is een mooi vak. Of je nu tennisser, wielrenner, darter of voetballer bent, ze hebben ��n ding gemeen: iedereen wil het hoogste bereiken waarin hij of zij goed is. Het is bijna zo stellig als de stelling van Pythagoras. In wiskunde zijn er geen uitzonderingen en dient een theorie altijd te kloppen. De menselijke praktijk kent die echter wel. Er was ooit eens een voetballer die van zijn god niet op zondag mocht spelen en daarom maar geen prof werd en nu is er ene Demy de Zeeuw. Een hoogbegaafde voetballer met de mentale weerbaarheid van een wezel.

Het is voor elke voetballer een natte droom om bij een Europese topclub dan wel in een Europese topcompetitie te spelen. Zo niet, dan is het spelen van Champions League een bijna even mooie compensatie. Het is immers het ultieme podium om je in de kijker te spelen van de grootmachten van het oude continent. Of in het oog te springen van ��n van de rijke Arabische clubeigenaren die de financi�le zekerheid van de volgende tien generaties kan waarborgen. Ambitie hebben heet dat.

Behalve dus voor De Zeeuw. Waar Stijn Schaars onlangs zijn contract verlengde en aangeeft via de Champions League zich te willen meten met de besten om zo zijn wk-ticket te verdienen, ziet zijn compagnon op het Alkmaarse middenveld de beste competitie ter wereld als een blok aan zijn been. Je ziet hem hardop denken: �het kan ook misgaan, misschien speel ik wel slecht en kan ik Zuid-Afrika vergeten. Om nog maar te zwijgen over een transfer naar een HSV of een Villarreal.�

Het is die angst die hem twijfels en kopzorgen bezorgt en hem naar de hoofdstad doet uitwijken. Zo kan hij in een veilige omgeving zijn wedstrijdjes afwerken en staat er �s avonds gewoon weer een bord aardappelen met worst of zo klaar voor hem. Een transfer naar het buitenland is daarmee definitief van de baan. Eind volgend seizoen � met nog ��n contractjaar voor de boeg, Champions League ervaring, deelname WK � had de kans er wellicht ingezeten. Nu kan De Zeeuw het schudden. Een meerjarig contract tekenen zet een dusdanige hoge prijs op zijn kop dat clubs niet zomaar geneigd zijn de hoofdprijs te betalen.

Die conclusie komt enigszins verrassend, zou je bijna denken. Gezien het totale gebrek aan interesse vanuit het buitenland lijkt men dus blijkbaar niet zo zeker te zijn over zijn kwaliteiten. Dat was De Zeeuw eigenlijk ook niet. Een half jaar geleden verklaarde hij in het supportersmagAZine nog dat een overgang naar een andere Nederlandse club niet aan de orde was en hij toe was aan een stap naar het buitenland. Niks mis mee tot hij vervolgde dat zijn nieuwe club geen Champions League hoefde te spelen. Een beetje rare uitspraak van een speler die op punt stond kampioen te worden. Ik verdenk Demy er dan ook van dat hij �s nachts badend in het zweet wakker wordt na door Steven Gerrard alle hoeken van het veld te hebben gezien.

De buitenlandse scouts zullen zijn derde seizoen bij AZ allicht nog niet vergeten zijn. AZ draaide voor geen meter en international De Zeeuw ging mee in de malaise. Niets van de rug rechten, de kar trekken en voorop gaan in de strijd. Neen, apathie, verstoppen en aftellen om zo snel mogelijk weg te raken. Terwijl in de voorbereiding van het voorbije seizoen de groep zich wilde revancheren was het woord eerherstel ver te zoeken. Weg, weg, weg, was het enige wat ie wilde. Pas toen dat niet lukte en de ploeg ook nog eens goed begon te presteren, kon De Zeeuw zich weer op zijn beroep richten en doen waarvoor hij door zijn werkgever zo vorstelijk wordt beloond. Het gedrag verdween ondertussen gretig in de scoutingsverslagen.

In Amsterdam zullen ze tevreden zijn. Ze krijgen er een uitstekende voetballer bij. Dat wil zeggen, zo lang het goed gaat tenminste. Bij de minste tegenslag (een vreemdgaande vriendin, de hond dood of zo) zakken de schouders naar beneden, worden de oogjes waterig en gaat de blik naar de schoenen. Twee jaar later klinkt het dan dat met Banik Ostrava zijn oude droom dan toch nog in vervulling gaat.
Hahahahaha
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:49:32 #143
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71255224
Schitterend stuk! Klopt als een bus. Ben benieuwd wanneer we te horen krijgen dat ie is opgerot.
Ik mag bidden dat AZ meteen het hele bedrag kan gaan cashen. En niet dat in delen betalen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:52:19 #144
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71255341
Ik ben benieuwd of dat geld dan wordt geinvesteerd of dat er rente op gevangen gaat worden
pi_71255346
Lastig dan voor De Zeeuw want ik denk dat er meer druk bij Ajax heerst dan bij AZ.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:30:43 #146
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_71258456
quote:
Shota Arveladze (36) heeft donderdag een contract tot de zomer van 2011 getekend als assistent-trainer/coach van AZ. De voormalig spits van de Alkmaarders was afgelopen seizoen als stagiair-trainer bij de A-selectie betrokken.

�Ik voel me prima bij AZ, heb goede mensen om me heen en wil me hier nog verder ontwikkelen�, verklaart Arveladze zijn langere verblijf in Alkmaar. �Of het trainersvak me bevalt? Zeker, en ik ben meteen kampioen geworden in mijn debuutjaar! Ik zie echt toekomst in dit vak.�

Toch kriebelt het bij vlagen nog steeds hevig als Arveladze met de selectie op het trainingsveld staat. �Dan zijn er inderdaad momenten dat ik nog graag meedoe. Tijdens het trainingskamp in Zeeland heb ik ook meegespeeld tijdens een paar partijvormen. Ik ben dan nog erg fanatiek en wil niet verliezen. Gebeurt dat toch, dan kan ik zeggen dat ik van de landskampioen heb verloren.�
Hmmmmm
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:31:45 #147
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_71258485
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:52 schreef sjimz het volgende:
Lastig dan voor De Zeeuw want ik denk dat er meer druk bij Ajax heerst dan bij AZ.
Dezelfde druk als wanneer een fluitketel fluit, ofnietsoms?
Confidence through competence
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:38:19 #148
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_71258676
quote:
'Koeman zei dat het vooral mentaal was. Kop houden, ogen dicht en rennen dus'

Doelman Erik Heijblok, de tweede aankoop van AZ, wist hoe hij zich tijdens het trainingskamp in Cadzand moest wapenen tegen de forse ochtendstrandloop (Voetbal International)
Confidence through competence
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:11:57 #149
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71259586
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Was exact iets geweest voor meneer De Zeeuw..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:46:35 #150
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_71262515
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Hahahahaha
en in Amsterdam hebben ze toch al allemaal van die sterke spelers
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')