abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:28:15 #126
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_71550430
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

nou dan.. ik heb nog geen accu horen brullen.
Ik hou ook niet van accu's dus hoop ik dan ook dat er aan anders alternatief uitgevonden gaat worden dat nog wel een lekkere sound heeft, als het maar lage bassen heeft..
pi_71550432
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:27 schreef qu63 het volgende:

[..]

Je kan auto's liefhebben op verschillende manieren he..

Sommige mensen komen nooit voorbij de auto's uit de '60, andere zweren bij het nieuwste van het nieuwste op het gebied van techniek en computers in de auto's..
Klopt, en dat is ook best te begrijpen , alleen het opdringen van andermans keuze is hetgene wat me behoorlijk vaak stoort
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:29:24 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_71550463
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:27 schreef qu63 het volgende:

[..]

Je kan auto's liefhebben op verschillende manieren he..

Sommige mensen komen nooit voorbij de auto's uit de '60, andere zweren bij het nieuwste van het nieuwste op het gebied van techniek en computers in de auto's..
is zo, maar meestal hebben ze wel een ding gemeen. 'Die motor.. ooh en dat geluid'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71550469
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

of wat de merc e-classe heeft met dat speed limiter read system dat de max snelheid tussen de klokken projecteerd. Let op mijn woorden. over 20 jaar wordt probeerd de polititiek dat als verplicht te worden ingesteld en wordt de auto automatisch gelimiteerd met die snelheid.
Dan pas?
Het verbaast mij dat het nu nog niet zo is!
pi_71550484
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:27 schreef qu63 het volgende:

[..]

Fuck, mijn auto heeft een digitaal klokje (Carisma uit '98) En mn vorige (Lancer Wagon uit '95) ook!
Ach ja, er zit ook 40 jaar tussen
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71550495
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Klopt, en dat is ook best te begrijpen , alleen het opdringen van andermans keuze is hetgene wat me behoorlijk vaak stoort
m.a.w. jij haat milieu hippies?
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:30:27 #132
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71550501
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

of wat de merc e-classe heeft met dat speed limiter read system dat de max snelheid tussen de klokken projecteerd. Let op mijn woorden. over 20 jaar wordt probeerd de polititiek dat als verplicht te worden ingesteld en wordt de auto automatisch gelimiteerd met die snelheid.
Gisteren ook RTL Autowereld gekeken

Voorspellingen voor meer dan 5 jaar vooruit geloof ik niet, 25 jaar geleden zou de olie ook al op zijn..

Voorsprong door techniek (Audi) kan best kloppen, alleen krijgen we dan wel meer sufkutten achter het stuur (Volvo-rijders volgens Jeremy ) die ik niet tegen wil komen in een andere auto dan hun eigen!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:31:46 #133
168739 Red_85
'echt wel'
pi_71550544
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

Gisteren ook RTL Autowereld gekeken

Voorspellingen voor meer dan 5 jaar vooruit geloof ik niet, 25 jaar geleden zou de olie ook al op zijn..

Voorsprong door techniek (Audi) kan best kloppen, alleen krijgen we dan wel meer sufkutten achter het stuur (Volvo-rijders volgens Jeremy ) die ik niet tegen wil komen in een andere auto dan hun eigen!
Ja en mijn overbuurman heb er eentje

klopt, maar toch snap je best waar ik naar toe wil denk ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:31:52 #134
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71550549
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

is zo, maar meestal hebben ze wel een ding gemeen. 'Die motor.. ooh en dat geluid'
Ik zou het niet heel vervelend vinden om die stoomauto van Jay Leno in mn garage te hebben staan, maar ik zal dan echt niet dat soort uitspraken doen Is met eigenlijk voor iedere auto van voor '60.. Daarna ging het pas om "powerrrrrrr!"
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_71550554
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

Gisteren ook RTL Autowereld gekeken

Voorspellingen voor meer dan 5 jaar vooruit geloof ik niet, 25 jaar geleden zou de olie ook al op zijn..

Voorsprong door techniek (Audi) kan best kloppen, alleen krijgen we dan wel meer sufkutten achter het stuur (Volvo-rijders volgens Jeremy ) die ik niet tegen wil komen in een andere auto dan hun eigen!
Och over een paar jaar doe je geen praktijk examen op de weg, maar in een simulator
pi_71550577
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:30 schreef RiKe het volgende:

[..]

m.a.w. jij haat milieu hippies?
Nee, ik hou van goed onderbouwde keuzes die het milieu kunnen helpen en de mens tevens in zijn waarde en keuzes laat.

Ik haat opdringerij, het voelt als het afnemen van de vrijheid om te kiezen.

Milieuhippies moeten gewoon in de rivier schijten en van het land eten, zo doen zij hun ding, en als ze er mij niet mee storen, zou ik graag de mijne willen doen.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:34:16 #137
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71550619
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:32 schreef RiKe het volgende:

[..]

Och over een paar jaar doe je geen praktijk examen op de weg, maar in een simulator
Ik vind het examen nu al ruk.. Toen ik 6 jaar geleden voor mn tussentijdsetoets op moest ging ie niet door omdat het sneeuwde Examens werden toen ook afgelast vanwege het weer. Eigenlijk leer ja pas rijden ná je examen..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:36:02 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_71550674
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:33 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Nee, ik hou van goed onderbouwde keuzes die het milieu kunnen helpen en de mens tevens in zijn waarde en keuzes laat.

Ik haat opdringerij, het voelt als het afnemen van de vrijheid om te kiezen.

Milieuhippies moeten gewoon in de rivier schijten en van het land eten, zo doen zij hun ding, en als ze er mij niet mee storen, zou ik graag de mijne willen doen.
Dan proberen ze ook nog Jan Met De Pet-op te pakken in zijn net iets te snelle auto terwijl dat maar 6% is van de totale co2 uitstoot in de wereld. Waar echt op gepakt moet worden zijn de conglomeraten en energiemaatschappijen die voor de rest zorgen. Maar dat zal de hippies te veel tegen het zere been zijn omdat ze dan pas echt de wind van voren krijgen vanuit het bedrijfsleven. Dat kan niet natuurlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71550720
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:29 schreef RiKe het volgende:

[..]

Dan pas?
Het verbaast mij dat het nu nog niet zo is!
Het begin is er al, die Nissan GT-R uit de Japan aflevering had toch al iets vergelijkbaarbaars? Obv GPS gegevens bepaalt de auto of je op de openbare weg of het circuit zit, en zet de speedlimiter wel of niet aan...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:38:18 #140
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71550746
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Het begin is er al, die Nissan GT-R uit de Japan aflevering had toch al iets vergelijkbaarbaars? Obv GPS gegevens bepaalt de auto of je op de openbare weg of het circuit zit, en zet de speedlimiter wel of niet aan...
Ja, 155mph of harder...

Gewoon service dus
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_71550875
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ja, 155mph of harder...

Gewoon service dus
Duh
Niet op de details letten... in dat geval is het service, maar het kan dus... als het met een de onderscheiding circuit / openbare weg kan, kan het ook met het onderscheid 100 km of 120 km-stukken op snelwegen om maar eens wat te noemen....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:43:58 #142
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71550937
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:42 schreef Guard het volgende:

[..]

Duh
Niet op de details letten... in dat geval is het service, maar het kan dus... als het met een de onderscheiding circuit / openbare weg kan, kan het ook met het onderscheid 100 km of 120 km-stukken op snelwegen om maar eens wat te noemen....
1984
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_71551023
Big Brother is watching you
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_71551043
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Klopt, men haalt alleen snelheid en acceleratie aan, het zal allemaal best, maar hoe dan ook draagt het imho mij niks bij aan "autogevoel"

Historie, romantiek, geur, geluid, uitstraling, mechanica,soms zelfs de tegenvallende eigenschappen van een auto, het zijn allemaal dingen die een mens gek kan maken en om voor die auto te kiezen, blijkt ook maar weer, want dat 60-er jaren hokjesduwerij van mensen in appartementjes is ook geen succes gebleken.
Dan heb je een hekel aan 99% van de moderne auto's, aangezien brandstof injectie al een hoop van jouw punten wegstreept. Dan heb je geen geur, geen mechanica en niet de gave plofjes bij gas terug.
pi_71551355
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dan heb je een hekel aan 99% van de moderne auto's, aangezien brandstof injectie al een hoop van jouw punten wegstreept. Dan heb je geen geur, geen mechanica en niet de gave plofjes bij gas terug.
Geen hekel, maar het wordt inderdaad wel minder.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71551482
Whehe, die Vauxhals, dat geluid
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_71551686
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dan heb je een hekel aan 99% van de moderne auto's, aangezien brandstof injectie al een hoop van jouw punten wegstreept. Dan heb je geen geur, geen mechanica en niet de gave plofjes bij gas terug.
Wacht even, ik zal je de liefhebberij uit mijn ogen laten zien.



Moderne, best leuk vormgegeven, snelle automet alle soorten techniek die je je maar kunt bedenken.

En dan nu een voorbeeld die totaal de andere kant opgaat:



Ouderwetse zware auto met 0,0 aan brandstoffefficientie, slechtere wegligging, en waarschijnlijk ook nog eens langzamer dan de 350Z.(het zal elkaar niet veel ontlopen, maar toch)


Dus ik noem nu alle bekende punten bij bovenstaande 2 voertuigen op, en als ik moest kiezen, is de onderste de auto die ik liever zou hebben, klinkt dat dan niet heel onlogisch?
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_71552411
Het is maar net waar je het voor gebruikt. Ik heb nu een brommer met carburateur, een choke hendel, brandstofkraantje, enkel een kilometerteller en die trapkracht nodig heeft om te starten. Vind ik heerlijk.

Maar mijn toekomstige motor gaat toch echt brandstofinjectie, auto-choke, een brandstofmeter, een toerenteller en elektrische start hebben. Toch heel wat praktischer.
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:36:22 #149
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_71552620
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Het is maar net waar je het voor gebruikt. Ik heb nu een brommer met carburateur, een choke hendel, brandstofkraantje, enkel een kilometerteller en die trapkracht nodig heeft om te starten. Vind ik heerlijk.

Maar mijn toekomstige motor gaat toch echt brandstofinjectie, auto-choke, een brandstofmeter, een toerenteller en elektrische start hebben. Toch heel wat praktischer.
Maar je zou je oude brommer nog kunnen houden voor in het weekend
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_71552744
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

Maar je zou je oude brommer nog kunnen houden voor in het weekend
Precies. En zo zou je de Prius kunnen gebruiken om naar je werk te rijden, en de Chev om in het weekend te cruisen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')