abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:16:05 #51
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_71104328
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:00 schreef SpecialK het volgende:
Water met koolzuur drinken. Dat's echt voor homo's ofzo

"Ik wil overall bubbelzz hihihi"

Rot op man.

Echte mannen drinken water uit de kraan.

Jod die je bent das fijn als je net vier meter spareribs naar binnen hebt gevroten dan borrelt alles wat sneller weg nubz0r.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_71104497
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:09 schreef lorrieboy het volgende:

[..]

ja dat is ook al zo dom
da's inflatie horeca-stijl .. van kwartje, equivalent van zo ongeveer 11 eurocent naar 50 eurocent .. gelukkig gaat het met het bier iets minder hard, iig in mijn stamkroeg, de 1,80 voor mijn amsterdammertje van toen is nog steeds 1,80 ..
pleased to meet you
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:25:02 #53
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71104599
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef moussie het volgende:

[..]

da's inflatie horeca-stijl .. van kwartje, equivalent van zo ongeveer 11 eurocent naar 50 eurocent .. gelukkig gaat het met het bier iets minder hard, iig in mijn stamkroeg, de 1,80 voor mijn amsterdammertje van toen is nog steeds 1,80 ..
Laat ze allemaal maar massaal failliet gaan idd. Tuig.

Sorry, dat zou ik met hoofdletters moeten schrijven: TUIG.
pi_71104798
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:15 schreef Manke het volgende:

[..]


volgens mij hebben we daar geen last van hier in nederland, in engeland kregen mannen spontaan borsten, stond een eeuwigheid geleden op fok
er staat me vaag iets bij van zo'n verhaal, tig jaar geleden, als ik het goed herinner bleek later dat dat iemand was die bezig was met een (toen nog vrij ongewone) operatie, en die had een grapje gemaakt over tietjes krijgen door het water .. en tja, al die fish and chips eaters met overgewicht en bijbehorende tieten wisten het ineens, het ligt niet aan mijn overgewicht, het ligt aan het water ..

Volkomen absurd als je je even informeert over de hoeveelheden hormonen die nodig zijn om dat te bewerkstelligen, maar wie heeft er nou informatie nodig als je onderbuik je al verteld heeft hoe dat zit ..
pleased to meet you
pi_71107951
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef lorrieboy het volgende:
(bron: lorroman.hyves.nl)

Spa rood ís water!

Nee, het is niet voor het eerst dat de consumentenbond een test deed in horecazaken naar bubbelwater. Sorry voor deze open deur, maar nog steeds wordt u genaaid door de horeca. De bond bezocht 24 terrassen en bij 9 ervan werd bij het bestellen van een Spa rood kraanwater geserveerd waar koolzuur aan was toegevoegd. En dit terwijl Spa rood al niets meer is dan... water. In 2000 serveerden nog 19 van de 31 bezochte etablissementen leidingwater. Helaas maakt de bond dit maal niet bekend om welke zaken het gaat. Maar je kan er donder op zeggen: IEDERE horecazaak die Spa blauw, Spa rood, Perrier of Sourcy in een glas serveert is zwaar, maar dan ook zwaar verdacht. Want als ze rommelen met water, doen ze dat ook met vlees en vis en schoonmaak. Noem gerust namen en rugnummers in de comments van dit soort zaken. Eis een gesloten flesje voor je -kansloze- watertje. Maar veel veiliger is het om gewoon bier te zuipen. Aan de andere kant, drinken uit de kraan is voor studenten en tokkies.
Maar welke sukkel bestelt nou ook een watertje uit een fles?
Vraag dan gewoon om een glas leidingwater. Zelfs in Holland schijnt het leidingwater tegenwoordig te drinken te zijn .
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71111638
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:48 schreef Robin__ het volgende:
Detail.. het duurste glas nep spa rood uit die test van ze koste 3,75..

Hoeveel 1000 liter water koop je daar tegenwoordig voor Als je duur 'slecht' water uit een fles je wilt dien je dat ook gewoon te krijgen.
Je vergeet de kosten voor de bediening!
Take the risk or lose the chance
pi_71111824
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef Pluckie het volgende:
Je kan je beter druk maken om sommige horeca-uitbaters die ¤ 3,75 durven te vragen voor een glaasje Spa Rood. Dat is pas crimineel.
Dan ga je daar toch gewoon niet heen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_71111835
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 22:22 schreef moussie het volgende:

[..]

da's inflatie horeca-stijl .. van kwartje, equivalent van zo ongeveer 11 eurocent naar 50 eurocent .. gelukkig gaat het met het bier iets minder hard, iig in mijn stamkroeg, de 1,80 voor mijn amsterdammertje van toen is nog steeds 1,80 ..
Bij mijn stamkroeg is het van 2,50 gulden naar 2,00 euro gaan voor een vaasje...

En dan die kroegen die inmiddels 2,40 voor een vaasje bier vragen, wat ze het liefst ook nog eens serveren met zoveel mogelijk schuim
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_71112018
Ik zie het probleem niet zo. Mensen vragen water en krijgen water, als je het verschil toch niet proeft vraag je er ook gewoon om om afgezet te worden.

Sowieso vind ik het drinken van bronwater asociaal. Een beetje files veroorzaken met al dat water dat over onze wegen vervoerd moet worden terwijl er een prachtig leidingnetwerk ligt om water in te vervoeren. En dat allemaal om een beetje pretentieus te kunnen doen over water.

Natuurlijk moet de bediening ook betaald worden, maar vraag dan gewoon geld voor een glas leidingwater, blokje ijs erin, limoen op de rand, dat mag best wat kosten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71119909
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Sowieso vind ik het drinken van bronwater asociaal. Een beetje files veroorzaken met al dat water dat over onze wegen vervoerd moet worden terwijl er een prachtig leidingnetwerk ligt om water in te vervoeren. En dat allemaal om een beetje pretentieus te kunnen doen over water.
Nouja, da's 1 vrachtwagen op de vele.
Take the risk or lose the chance
pi_71120142
to the point!
  zondag 19 juli 2009 @ 15:44:40 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_71120405
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bij mijn stamkroeg is het van 2,50 gulden naar 2,00 euro gaan voor een vaasje...

En dan die kroegen die inmiddels 2,40 voor een vaasje bier vragen, wat ze het liefst ook nog eens serveren met zoveel mogelijk schuim
Toen ik als kind met mijn dinkytoys zat te spelen en er een glamrock band op toppop liep, sprak mijn opa de wijze woorden, jongen, zei hij, jongen, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen...
Als jij vindt dat je genaaid wordt in de kroeg, moet je er niet heen gaan.
Vote with your dollar zeggen de amerikanen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:56:04 #63
132605 kawotski
Il Dottore
pi_71120772
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toen ik als kind met mijn dinkytoys zat te spelen en er een glamrock band op toppop liep, sprak mijn opa de wijze woorden, jongen, zei hij, jongen, het zijn niet de gekken die het maken, het zijn de gekken die het kopen...
Als jij vindt dat je genaaid wordt in de kroeg, moet je er niet heen gaan.
Vote with your dollar zeggen de amerikanen.
exact, en voeg daar aan toe dat je tegenwoordig via internet een leuke review over een een tent kan schrijven.. (maar ja, zolang hele volksstammen aldi en lidl als de standaard zien..)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_71121530
Wake up and smell the daisies....alsof dit nog niet duidelijk genoeg was...9 van de 10 x is cola wat je uit zo'n "tap" krijgt ook koolzuurhoudend water met geconcentreerde colatroep...
Nogal logisch dat de spa rood dan ook 9 van de 10x fake is...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_71122004
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar welke sukkel bestelt nou ook een watertje uit een fles?
Vraag dan gewoon om een glas leidingwater. Zelfs in Holland schijnt het leidingwater tegenwoordig te drinken te zijn .
Kan het me nauwelijks voorstellen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71123647
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bij mijn stamkroeg is het van 2,50 gulden naar 2,00 euro gaan voor een vaasje...

En dan die kroegen die inmiddels 2,40 voor een vaasje bier vragen, wat ze het liefst ook nog eens serveren met zoveel mogelijk schuim
Het is ook maar 8 jaar geleden ofzo dat de euro is ingevoerd...
pi_71185039
Technisch
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:50:23 #68
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71185204
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:19 schreef nikk het volgende:

[..]

Het is ook maar 8 jaar geleden ofzo dat de euro is ingevoerd...
Jij vindt een inflatie van 100% binnen 8 jaar wel een gezonde en normale situatie!?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:20:35 #69
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71196970
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef lorrieboy het volgende:
(bron: lorroman.hyves.nl)

Spa rood ís water!

Nee, het is niet voor het eerst dat de consumentenbond een test deed in horecazaken naar bubbelwater. Sorry voor deze open deur, maar nog steeds wordt u genaaid door de horeca. De bond bezocht 24 terrassen en bij 9 ervan werd bij het bestellen van een Spa rood kraanwater geserveerd waar koolzuur aan was toegevoegd. En dit terwijl Spa rood al niets meer is dan... water. In 2000 serveerden nog 19 van de 31 bezochte etablissementen leidingwater. Helaas maakt de bond dit maal niet bekend om welke zaken het gaat. Maar je kan er donder op zeggen: IEDERE horecazaak die Spa blauw, Spa rood, Perrier of Sourcy in een glas serveert is zwaar, maar dan ook zwaar verdacht. Want als ze rommelen met water, doen ze dat ook met vlees en vis en schoonmaak. Noem gerust namen en rugnummers in de comments van dit soort zaken. Eis een gesloten flesje voor je -kansloze- watertje. Maar veel veiliger is het om gewoon bier te zuipen. Aan de andere kant, drinken uit de kraan is voor studenten en tokkies.
mmhhh

en dat weet je sinds vandaag.....lijkt me erg logisch dit verhaal. zou ik ook doen
winst maximalisatie.
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71200814
Leuke bron.
pi_71207528
Ik ben het eens met de TT.
Oh, and that's a bad miss!
pi_71207686
Ik zou sowieso nooit bronwater bestellen als ik op een terras zat. Verder vind ik inderdaad dat de onderzoekers moeten dreigen om volgend jaar de namen van de bedrijven openbaar te maken. Eens kijken of zo'n kroeg het leuk vindt om aan de schandpaal genageld te worden.
pi_71213786
In België verkopen ze gebotteld kraantjeswater.
Dat zouden ze hier ook moeten doen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')