abonnement Unibet Coolblue
pi_71230318
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:50 schreef Kerol het volgende:
Garcia altijd met zn kuthakjes Erger me dood aan hem.
Verkopen die hap!
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:54:48 #152
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71230385
Mod je nou je eigen bericht weg, Prosac?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:55:51 #153
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71230425
Ja, dat hoorde hier niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:56:51 #154
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71230483
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:55 schreef Prosac het volgende:
Ja, dat hoorde hier niet.
Haha, ik dacht al dat ik spoken zag .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 22 juli 2009 @ 22:32:02 #155
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71231889
2-0 verlies..

Maar toch een positieve oefenpot in mijn ogen. De eerste 60 minuten waren prima, er werd goed gespeeld en de FC deed zeker niet onder voor de Grieken. Wel kon je zien dat er een echte spits miste, een aanspeelpunt zeg maar. Toch twee kleine mannentje Koc en Garcia, bovendien is Garcia geen spits (en hij speelde zeer matig).

Na een zooi wissels werd het een stuk minder en kregen de Grieken de overhand.

Anyway.. Granqvist kan gewoon weer spelen, en speelde ook gewoon prima. Maar wie het vooral goed deed was Femi, en dat is toch hoopvol .

Een spits en middenvelder erbij en ik heb weer alle vertrouwen in komend seizoen. Maar dan moet Granqvist wel blijven!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71233356
Please Petter, herstel snel zodat we die Lovre eruit kunnen halen Wat is hij slecht geworden zeg
Garcia vervangen met Pedersen en ik heb er ook vertrouwen in volgend seizoen
Al zie ik Jans er nog wel voor aan om Garcia eerst 15 potjes nog te laten ballen ofzo.

Ook Stenman ben ik niet zo'n fan van, niet al te snel. Komt soms best paniekerig over heb ik het idee.
Verder Femi erg goed, Pedersen is een goede kaatser en Koç had ook af en toe wel iets leuks.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_71238274
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef clauwheee het volgende:Terro sorry, ik heb een paar die ik verder weinig spreek gewieberd... Maar neem het niet te serieus
Had ik eindelijk een vrouw op hyves
pi_71240700
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:23:36 #159
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_71243938
Gezien de TT misschien wel gepast

Kreeg een verzoekje vandaag van een Amerikaanse collega.
quote:
PS – I have a strange question. Do you know anyone that is affiliated with Groningen Futbol Club’s coaching staff? Our local youth club sends exceptional players to the Netherlands to train and play with some of the clubs. We don’t have a contact at Groningen FC yet. I was hoping you might know someone.
Wie is verantwoordelijk voor de scouting bij de FC?

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:30:27 #160
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71244177
Veldmate is hoofdverantwoordelijk.
pi_71252038
quote:
Jans: 'Ook dit seizoen wordt weer een uitdaging'

Hoewel FC Groningen nog twee versterkingen zoekt, is trainer Ron Jans tevreden over de voortgang van zijn selectie in de voorbereiding. 'Ik ben nog altijd trots hier trainer te zijn.'

'De inzet, instelling en sfeer binnen het team zijn erg goed', aldus Jans tegenover Voetbal International. De selectie van FC Groningen keerde vandaag terug uit Griekenland, waar woensdag werd geoefend tegen topclub Olympiakos Piraeus. Voor het oog van dertigduizend bloedfanatieke Grieken verloor Groningen met 2-0.

Jans: 'We hebben een heel aardige eerste helft gespeeld. Ik vond dat we makkelijker voetbalden dan Olympiakos. Toch kwamen we voor rust op achterstand en dat was door een penalty die simpel werd gegeven. De scheidsrechter kwam uit Piraeus, misschien heeft dat er wat mee te maken… De tweede helft vond ik erg rommelig, ook door de vele wissels.'

De coach is ondertussen nog op zoek naar twee spelers om zijn selectie te versterken. Het vertrek van Marcus Berg moet worden opgevangen en daarnaast hoopt Jans nog altijd de Finse international Tim Sparv (22) te contracteren. De linkermiddenvelder is nog eigendom van Halmstads BK. Jans: 'Wij hopen nog steeds op zijn komst, maar van een akkoord is nog geen sprake.'

Jans is bezig aan zijn laatste contractjaar in Groningen. Mits hij niet wordt ontslagen, dient de coach zijn complete termijn uit. 'Dat heb ik altijd gezegd. Ik werk dus in ieder geval tot medio 2010 in Groningen. Ergens na de herfst ga ik met FC Groningen om de tafel zitten en zien we wel weer verder. Ik ben nog altijd trots hier trainer te zijn. Ook dit seizoen beschouw ik weer als een grote uitdaging.'

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:24:49 #162
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71254401
Waarom is er nog geen akkoord met Sparv? Hij zou toch alleen wat prive dingen regelen en dan contract tekenen?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:45:34 #163
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_71258846
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Hij zal toch niet zijn contract gaan verlengen?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:56:59 #164
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71259177
quote:
Van de Laak nieuwe aanvoerder van FC Groningen

Koen van de Laak (foto, links) draagt dit seizoen de aanvoerdersband bij FC Groningen. De 26-jarige middenvelder neemt de rol over van Evgeniy Levchenko, die inmiddels in vertrokken bij de nummer zes van de eredivisie van vorig seizoen.

‘Vorig jaar was ik al de derde aanvoerder achter Matthijs en Levchenko en heb ik hem al diverse keren gedragen, dus het was niet helemaal een verrassing,’ aldus Van de Laak op de website van FC Groningen. ‘We hebben een vrij jong team en ik zit natuurlijk al lange tijd bij de club.’ (MavdH)

Bron: Sportweek
KOENTJUUUUUUUUUH
pi_71267288




Gelukkig staat dat Klupp niet meer boven dat auto'tje..
Ik vond het uitshirt van afgelopen seizoen iets mooier.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71267829
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:56 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gelukkig staat dat Klupp niet meer boven dat auto'tje..
Ik vond het uitshirt van afgelopen seizoen iets mooier.
Kan ik me helemaal bij aansluiten. Thuisshirt is daardoor inderdaad iets mooier.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:24:35 #168
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71270966
Ik vind het een beetje jammer dat ze van die witte lijntjes hebben gebruikt bij het uitshirt. En dat groene stukje onder op de mouw is imo wat overbodig. Wel vind ik paars een mooie kleur voor ons uitshirt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:27:56 #169
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71272518
Bij gebrek aan beter (shirt en aanvoerder).
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:44:06 #170
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71276623

Klikbaar
quote:
Groningen Fanatics wordt onafhankelijke stichting

Per 1 juli 2009 gaan de Groningen Fanatics verder als de onafhankelijke Stichting Groningen Fanatics. Dat hebben de Groningen Fanatics en de Supportersvereniging FC Groningen in goed overleg besloten. Dit betekent dat de Groningen Fanatics niet langer onderdeel uitmaken van de Supportersvereniging.

Vanaf de start in 2003 zijn de Groningen Fanatics een zelfstandig opererend onderdeel van de Supportersvereniging geweest. Met een eigen bestuur, een eigen boekhouding, een eigen visie en idealen streefden de Groningen Fanatics hun doelen na. Juridisch gezien vielen de Groningen Fanatics onder de Supportersvereniging, die bovendien zorgde voor een jaarlijkse bijdrage.

Met het formaliseren van het zelfstandige karakter wil de Stichting Groningen Fanatics een belangrijke stap richting de toekomst zetten. De stichting is gesprekspartner van FC Groningen op het gebied sfeeracties en het creëren van sfeer in het stadion. Daarmee richt de stichting zich nadrukkelijk op het nastreven van haar (idealistische) doelen. Als onafhankelijke stichting krijgen de Groningen Fanatics een eigen stem op 'hun' specifieke vakgebied en kunnen ze hun belangen beter verdedigen. Ook willen de Groningen Fanatics als stichting verder kunnen groeien. Er worden bijvoorbeeld eigen donateurs geworven om extra inkomsten te genereren. Deze inkomsten zijn noodzakelijk omdat de kosten van sfeeracties sterk zijn gestegen door de strengere veiligheidseisen van tegenwoordig.

Hoewel de Groningen Fanatics en de Supportersvereniging vanaf 1 juli hun eigen weg gaan, zullen ze elkaar in de toekomst waar mogelijk blijven ondersteunen.

Groningen Fanatics
Supportersvereniging FC Groningen


[ Bericht 90% gewijzigd door venomsnake op 24-07-2009 09:51:32 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:30:05 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71281550
quote:
Ron Jans was bij Villarreal in beeld om de naar Real Madrid vertrokken Manuel Pellegrini op te volgen. Ondanks de aanhoudende interesse van de Europa League-deelnemer liet de coach weten dat hij zijn contract bij FC Groningen, dat over een jaar afloopt, per sé wilde uitdienen. Daarom besloot Villarreal in zee te gaan met Ernesto Valverde, die geen akkoord bereikte met Olympiakos Piraeus. (El Mediterraneo)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71282109
presentatie door Wilfred.. Wat moet een presentator van TV tevens een Cambuur fan en Fries in Groningen doen.
pi_71282223
De open dag presenteren.
pi_71282271
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:45 schreef Zipportal het volgende:
presentatie door Wilfred.. Wat moet een presentator van TV tevens een Cambuur fan en Fries in Groningen doen.
Omdat hij gestudeerd heeft in Groningen en het is een Groninger.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 12:49:35 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71282285
Het is dat mijn vriendin moet werken op de open dag, anders kwam ik er niet eens.
Het voegt weinig toe voor mijn FC beleving.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')