abonnement Unibet Coolblue
pi_3857949
hehehhe mocht ik al?
  dinsdag 16 april 2002 @ 22:32:14 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3857998
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3858025
Maar verkeerd genummerd!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 16 april 2002 @ 22:34:48 #4
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3858030
Slotje!
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_3858039
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar verkeerd genummerd!
sorry kan n modje dit ffkes veranderen? plies?
pi_3858100
maar goed...

een ode waard toch?

en dees;

hier was gijs nog in de pooier-thang

pi_3858112
Belachelijke vertoning die sjit met Robert en Daantje!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3858303
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 22:42 schreef mrcool het volgende:
Belachelijke vertoning die sjit met Robert en Daantje!
ik heb ook zo'n hekel aan die hans met dr paardegebit
pi_3858312
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 22:56 schreef karoltje het volgende:

[..]

ik heb ook zo'n hekel aan die hans met dr paardegebit


Hans is zeer vervelend ja!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3858335
Deze kerel zit volgens mij hasj te roken in India!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3858340
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 22:56 schreef mrcool het volgende:

[..]

Hans is zeer vervelend ja!


Idd, speelde zij eerder ook niet eens een rolletje in GTST. Die Tessa, die in het ziekenhuis werkte, en haar lesbische fanatasien losliet op Laura...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3858351
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 22:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Idd, speelde zij eerder ook niet eens een rolletje in GTST. Die Tessa, die in het ziekenhuis werkte, en haar lesbische fanatasien losliet op Laura...


Nééhéé, dat hebben we nou al honderd keer besproken. Dat was zij niet. En ze heette trouwens Tessel, niet Tessa.
  dinsdag 16 april 2002 @ 23:01:11 #13
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3858363
Wannneer gaat kleine Lucasje in therapie? Dan kan ie uitleggen dat zijn vader de zoon van de man van zijn moeder is. Ik vind persoonlijk ook dat de verhaal lijn Lucasje/Nina iets uitgebreider kan.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3858373
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:01 schreef Redman het volgende:
Wannneer gaat kleine Lucasje in therapie? Dan kan ie uitleggen dat zijn vader de zoon van de man van zijn moeder is. Ik vind persoonlijk ook dat de verhaal lijn Lucasje/Nina iets uitgebreider kan.
Idd, Nina is misschien wel de toekomstige scharrel van Robert..
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3858378
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 22:58 schreef mrcool het volgende:
Deze kerel zit volgens mij hasj te roken in India!
[afbeelding]
come back an stay for good!
pi_3858394
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:02 schreef karoltje het volgende:

[..]

come back an stay for good!


Als hij Anita dan maar achterlaat daar in het Verre Oosten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3858402
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als hij Anita dan maar achterlaat daar in het Verre Oosten.


Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3858403
dank schön voor het veranderen van de topictitel
  dinsdag 16 april 2002 @ 23:04:25 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3858406
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:04 schreef karoltje het volgende:
dank schön voor het veranderen van de topictitel
Heb ik ff geregeld. Thanks Knut!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3858471
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 23:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als hij Anita dan maar achterlaat daar in het Verre Oosten.


ow graaaaaaaaaag
  woensdag 17 april 2002 @ 08:27:33 #21
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3860338
Wilde allereerst even kwijt dat ik het totaal niet eens ben met de topictitel.
Ik stel dan ook voor om, als die lieve Hennie vroegtijdig komt te overlijden, de topictitel meteen wordt verandert.
*wacht op reacties*
Mooi zo, zwijgen is toestemmen.
Lief zijn jullie.

Hehehe, Charley is een keertje goed bezig hoor... lekker ding die fotograaf.
Ennnnneeeeee.... zou wel een hele mooie zomerstop worden als blijkt dat Rosa al jaaaaarrrreeennn lid is van de mafia en in haar uppie de gehele familie Sanders uit gaat moorden.

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 17 april 2002 @ 09:04:52 #22
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3860452
Hmpf

Ik post pas weer in dit topic wanneer de topic-titel aangepast wordt.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 17 april 2002 @ 09:09:58 #23
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3860473
Jeetje Kasper, gaat het een beetje jongen?
Weet je wat we doen?
Als Hennie ons gaat verlaten openen we een speciaal condoleance-topic...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3860479
quote:
Op woensdag 17 april 2002 08:27 schreef Odulla het volgende:
Ennnnneeeeee.... zou wel een hele mooie zomerstop worden als blijkt dat Rosa al jaaaaarrrreeennn lid is van de mafia en in haar uppie de gehele familie Sanders uit gaat moorden.

Daar hadden we het hier gisteren nog over, wat een mutserige rol die Rosa toch altijd heeft. Echt zo'n part-time baantje Die rol mag best eens wat spannender gemaakt worden.

Dat Sophia-gedoe begint me een beetje de keel uit te hangen eik.. ja, nu al

En Rik&Anita zitten niet in India, maar in Thailand. En ze moeten terugkomen

  woensdag 17 april 2002 @ 09:12:16 #25
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3860482
quote:
Op woensdag 17 april 2002 09:09 schreef Odulla het volgende:
Weet je wat we doen?
Als Hennie ons gaat verlaten openen we een speciaal condoleance-topic...
Dat vind ik nou een lief idee.

Tante Hennie roeleert!!

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 17 april 2002 @ 09:16:50 #26
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3860494
quote:
Op woensdag 17 april 2002 09:12 schreef kasper het volgende:
Dat vind ik nou een lief idee.

Tante Hennie roeleert!!


Ben ook best wel heel lief...
Jammer dat veel mensen dat niet zien...

Het enige vervelende aan Sophia vind ik dat vreselijke accent...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 17 april 2002 @ 09:20:41 #27
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_3860502
Ik vraag me nog steeds af van wie ze een tante is.

Net zoals Harmsen. Hij is een oom van twee meisjes en al snel noemt iedereen hem Oom Govert.

The Most Incredible, Baby
pi_3860887
quote:
Op woensdag 17 april 2002 09:16 schreef Odulla het volgende:
Het enige vervelende aan Sophia vind ik dat vreselijke accent...
Nogal ja
Vooral omdat soms de zinnen wel goed opgebouwd zijn, en dat ze soms weer helemaal nergens op slaan

"maar soms, ik denk, was ik maar weer met hem" ofzo..

  woensdag 17 april 2002 @ 10:14:50 #29
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3860908
quote:
Op woensdag 17 april 2002 08:27 schreef Odulla het volgende:
Ennnnneeeeee.... zou wel een hele mooie zomerstop worden als blijkt dat Rosa al jaaaaarrrreeennn lid is van de mafia en in haar uppie de gehele familie Sanders uit gaat moorden.
Jaaaa
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3860919
quote:
Op woensdag 17 april 2002 09:20 schreef RedGuy het volgende:
Ik vraag me nog steeds af van wie ze een tante is.

Net zoals Harmsen. Hij is een oom van twee meisjes en al snel noemt iedereen hem Oom Govert.


Iemand hoeft niet perse een oom te zijn om hem oom te noemen
Ik noemde mijn buren ook altijd oom en tante
  woensdag 17 april 2002 @ 10:22:41 #31
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3861003
quote:
Op woensdag 17 april 2002 10:14 schreef Marble het volgende:
Jaaaa
Go Rosa, Go Rosa, Go Rosa!!!!!
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 17 april 2002 @ 11:57:53 #32
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3862089
Ik vind het ronduit belachelijk dat Hennie in die keuken ligt. Lijkt me niet echt lekker je laatste dagen slijten in bloemkool en spruitjes lucht. Volgens mij heeft die Harmsen geen woonkamer, en als ie er al een heeft dan mogen wij die niet zien omdat dan uitkomt waarom hij graag door iedereen oom genoemd wilt worden.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3862141
Jaaaaaaaa Rosa haar rol mag ook wel eens groter worden vind ik.
  woensdag 17 april 2002 @ 12:04:46 #34
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3862157
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:57 schreef Redman het volgende:
Ik vind het ronduit belachelijk dat Hennie in die keuken ligt. Lijkt me niet echt lekker je laatste dagen slijten in bloemkool en spruitjes lucht. Volgens mij heeft die Harmsen geen woonkamer, en als ie er al een heeft dan mogen wij die niet zien omdat dan uitkomt waarom hij graag door iedereen oom genoemd wilt worden.
*zucht*
Ze hebben wel een woonkamer...
Job haalde er een paar dagen geleden nog een vaas met bloemen vandaan... Wel effe op blijven letten hé!?
En we zijn het over eens gekomen dat de keuken van meneer Harmsen heel gezellig is om in te liggen.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 17 april 2002 @ 12:39:00 #35
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3862562
Maar niet zo heel leuk om in dood te gaan...
Arme Hennie...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3867253
quote:
Op woensdag 17 april 2002 11:57 schreef Redman het volgende:
Ik vind het ronduit belachelijk dat Hennie in die keuken ligt. Lijkt me niet echt lekker je laatste dagen slijten in bloemkool en spruitjes lucht. Volgens mij heeft die Harmsen geen woonkamer, en als ie er al een heeft dan mogen wij die niet zien omdat dan uitkomt waarom hij graag door iedereen oom genoemd wilt worden.
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:04 schreef Odulla het volgende:

[..]

*zucht*
Ze hebben wel een woonkamer...
Job haalde er een paar dagen geleden nog een vaas met bloemen vandaan... Wel effe op blijven letten hé!?
En we zijn het over eens gekomen dat de keuken van meneer Harmsen heel gezellig is om in te liggen.


quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:39 schreef Odulla het volgende:
Maar niet zo heel leuk om in dood te gaan...
Arme Hennie...
uhm...leef jij je niet teveel in...
pi_3873078
quote:
Op woensdag 17 april 2002 18:10 schreef karoltje het volgende:
uhm...leef jij je niet teveel in...
Ja?
En?
Wat dan nog?
Tis toch ook zielig?
Dat jij nu geen gevoel in je nog jonge lijf hebt, Hennie zou willen dat ze nog zo jong als jij was...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  donderdag 18 april 2002 @ 08:59:39 #38
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3873270
quote:
Op woensdag 17 april 2002 18:10 schreef karoltje het volgende:

uhm...leef jij je niet teveel in...


Hoe bedoel je?


Ik vind tante Hennie er de laatste dagen weer wat beter uit zien. Denken jullie dat ze er misschien weer bovenop komt.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_3873316
quote:
Op donderdag 18 april 2002 08:59 schreef kasper het volgende:
Ik vind tante Hennie er de laatste dagen weer wat beter uit zien. Denken jullie dat ze er misschien weer bovenop komt.
Owh Kasper... ik hoop het zo, ik hoop het zo...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3874769
quote:
Op donderdag 18 april 2002 08:59 schreef kasper het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?


Ik vind tante Hennie er de laatste dagen weer wat beter uit zien. Denken jullie dat ze er misschien weer bovenop komt.


Ik hoop het niet, misschien heeft ze betere pijnstillers gekregen van Dokter Gijs of heeft Dokter Gijs Hennie ff een goede harde veeg gegeven zodat ze een paar dagen niet zeikt...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3874917
quote:
Op woensdag 17 april 2002 09:16 schreef Odulla het volgende:

Het enige vervelende aan Sophia vind ik dat vreselijke accent...


Neehee, ik vind Sophia het hoogtepunt van het jaar. Elke avond lig ik slap van het lachen
pi_3875680
Tante Hennie voelt het einde naderbij komen.
Dit is haar laatste lente.
pffffffff
  donderdag 18 april 2002 @ 12:56:18 #43
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3875815
Waarom schakelt oom Govert eigenlijk geen alternatief genezer in voor tante Hennie?

Hij zou toch alles moeten doen om haar leven zo lang mogelijk te rekken?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_3876942
Waarom huurt Oom Govert geen criminele verpleegster in die tante Hennie gaat vergiftigen zodat Govert het rijk weer voor zich alleen heeft...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 18 april 2002 @ 14:57:28 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3877350
quote:
Op donderdag 18 april 2002 12:56 schreef kasper het volgende:
Waarom schakelt oom Govert eigenlijk geen alternatief genezer in voor tante Hennie?

Hij zou toch alles moeten doen om haar leven zo lang mogelijk te rekken?


Volgens mij zou dat haar leven eerder verkorten dan verlengen...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3877958
quote:
Op donderdag 18 april 2002 14:57 schreef Marble het volgende:

[..]

Volgens mij zou dat haar leven eerder verkorten dan verlengen...


Inschakelen die alternatieve genezen dan
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3879419
Voor de mensen die het met de topic eens zijn:
www.welcome.to/pabolazio (check 'helden')
pi_3879434
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:04 schreef SpaceAce het volgende:
Voor de mensen die het met de topic eens zijn:
www.welcome.to/pabolazio (check 'helden')
Ten eerste is dat spam, en ten tweede is die link dood.
pi_3879658
quote:
Op donderdag 18 april 2002 18:05 schreef UTFS het volgende:

[..]

Ten eerste is dat spam, en ten tweede is die link dood.


ohhh?! Bij mij doet ie het gewoon...
ongevraagd of niet: voor de mensen die Bassie Muijs leuk vinden, is het zo ongevraagd nog niet o.i.d.
pi_3880183
Dan vind ik Bassie, je weet wel van Bassie en Adriaan toch leuker...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3880390
Gister kwam Rosa nogal grumpy over, dus ik denk (hoop) dat die nog wel in actie komt. Dat 'Ja, meneer Sanders' en dat 'Wilt u nog een kopje koffie, mevrouw Sanders?' komt mij (en Rosa zelf neem k aan ook) de keel uit
pi_3880925
Gladys, dat arme kind is verliefd op MArcus, terwijl marcus alleen zuipt en geilt op alles dat beweegd
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3880986
Jah, hoe gaan ze Gladys eruit schrijven?
pi_3881052
Ze krijgt liefdesverdriet omdat Marcus zijn zinnen zet op Roxy, en ze gaat terug naar Ghana ofzo? Of ze springt van een brug? Ze loopt een enge ziekte op, omdat Marcus binnenkort een wandelende SOAverspreider is...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3881065
Roxy heeft een raar hoofd. Maar ze is dé nieuwe bitch dus ze is top!
pi_3881078
Ze ziet er ook echt uit als een bitch, dat wordt een toppertje!!

Charly is dom dom dom dommer dommer domst

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3881088
Ook Job is niet al te slim bezig...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3881243
quote:
Op donderdag 18 april 2002 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roxy heeft een raar hoofd. Maar ze is dé nieuwe bitch dus ze is top!
hehe echt zo'n vierkant he? maar dat gaat wel wat worden met dat wief
  donderdag 18 april 2002 @ 21:49:07 #59
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3882161
Roxy is er nu al! Sneller dan ik had verwacht.

Ik bedacht me daarstraks trouwens dat ze in één seizoen de hele familie van Ludo er doorheen gejaagd hebben en de serie in hebben gegooid. Marcus, Maximiliaan, Sophia... Jarenlang hebben ze het opgebouwd en nu zijn ze in er in een paar maandjes doorheen! Toch wel opvallend.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3882413
quote:
Op donderdag 18 april 2002 21:49 schreef Marble het volgende:
Roxy is er nu al! Sneller dan ik had verwacht.

Ik bedacht me daarstraks trouwens dat ze in één seizoen de hele familie van Ludo er doorheen gejaagd hebben en de serie in hebben gegooid. Marcus, Maximiliaan, Sophia... Jarenlang hebben ze het opgebouwd en nu zijn ze in er in een paar maandjes doorheen! Toch wel opvallend.


Misschien willen Carolien en Erik stoppen?(Janine&Ludo)
  vrijdag 19 april 2002 @ 01:49:47 #61
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_3884672
De vrouw van mijn broer is Spaans en zij schept er behagen in om gelijk Sophia op dezelfde monotone emotieloze wijze in barokke zinnen Nederlands te praten, tis eigenlijk te onthutsend voor woorden.
Loedo dreigt trouwens in zijn positie aangetast te worden door de ambiteuze Stefano die notabene gisteren nog verkondigde dat het eerst marcus is die op de schopstoel zit en later is hij aan de beurt, zo gaat dat. Wil hij het lot voor zijn? Ik mis trouwens wel Ludo's mannetjes, die die ene Chewbacca toen, die Janine neukte, mede op dood spoor hebben gezet.
En je merkt echt aan Charlie dat ze voorgeprogrammeerd is door de hele range van Flair, Viva tot de Cosmo: de sterke onafhankelijke vrouw die zelf bepaalt wanneer en hoe het mannetje op commando reageert en enkel behoeften bevredigt. Maar dat dit enkel een loze huls is bewijst Gladys wel. Verliefd op Marcus maar als ze around blijft, zou zij het nog wel es kunnen zijn die samen met Marcus de handschoen oppakt tegen Ludo, al zal het wel Roxy zijn die dat deel voor dr rekening neemt..
  vrijdag 19 april 2002 @ 08:31:07 #62
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3885315
quote:
Op woensdag 17 april 2002 12:04 schreef Odulla het volgende:
En we zijn het over eens gekomen dat de keuken van meneer Harmsen heel gezellig is om in te liggen.
We hebben gisteren eindelijk bevestiging gekregen: Hennie zei zelf dat de keuken de gezelligste plek van het huis is.
Arme Hennie...


En onze Marcus heeft weer een nieuw speeltje gekregen om zijn lusten op bot te vieren!

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 19 april 2002 @ 08:35:17 #63
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3885336
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 08:31 schreef Odulla het volgende:

[..]

We hebben gisteren eindelijk bevestiging gekregen: Hennie zei zelf dat de keuken de gezelligste plek van het huis is.
Arme Hennie...


Ik ben echt blij dat tante Hennie ons nu zelf heeft laten weten dat ze idd toch het liefste in de keuken ligt.
Ik denk dat ze daar ook veel meer aandacht en zorg krijgt dan wanneer ze in de woonkamer zou liggen of, nog erger, boven in de slaapkamer. Ik zie oom Govert niet 20 keer per dag naar boven sjokken.

Maar het blijft natuurlijk een drama.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 19 april 2002 @ 08:50:20 #64
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3885413
Hou op Kasper, hou alsjeblieft op... elke keer als ik meneer Harmsen en Hennie samen zie krijg ik een brok in mijn keel...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 19 april 2002 @ 08:52:27 #65
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3885428
En juist nu ze zo gelukkig waren en samen hun levensavond tegemoet gingen.
Wat kan het leven toch hard en onrechtvaardig zijn.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 19 april 2002 @ 09:02:48 #66
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3885509
Heel hard en heel onrechtvaardig...
GTST (en met name meneer Harmsen en Hennie...) leert ons dat we met volle teugen van het leven moeten genieten en zeker de liefde niet moeten ontlopen!
Helaas komt dit voor ons mooie stel te laat...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:28:45 #68
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3888498
Goed nieuws? Hmpf

Ik dacht even dat tante Hennie weer aan de beterende hand was.

[Dit bericht is gewijzigd door kasper op 19-04-2002 13:29]

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:29:37 #69
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3888522
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef berney het volgende:
Goed nieuws!!!!!!
Bron:
http://soapworld.veronica.nl/nieuws/index/45942
Dat had ik een aantal dagen geleden al hier gepost hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3889137
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:29 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat had ik een aantal dagen geleden al hier gepost hoor.


Niet gezien toen.
Dit nieuws kan niet vaak genoeg gepost worden.
  vrijdag 19 april 2002 @ 14:10:04 #71
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3889223
Er zit een positieve en een negatieve kant aan. Positief is dat ze uit GTST gaat. Negatief is dat we nog steeds tegen haar aan moeten kijken.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3889731
Ik kijk gewoon geen TMF meer, dan hoef ik haar mislukte hoofd niet meer aan te zien!
Ben benieuwd hoe ze uit de serie gaat!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 19 april 2002 @ 14:35:50 #73
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3889750
Ze komt niet op TMF maar op MTV!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3890632
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef berney het volgende:
Goed nieuws!!!!!!
Bron:
http://soapworld.veronica.nl/nieuws/index/45942
oud nieuws
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:35 schreef Marble het volgende:
Ze komt niet op TMF maar op MTV!
valt me van je tegen Marble...

MTV+TMF=nieuw station snappie? op de 1 of andere manier komen de 2 samen (Veronica zal op TMF gana uitzenden...) ik weet r zelf ook niet veel van maar ja...

  vrijdag 19 april 2002 @ 17:25:05 #75
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3892452
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 15:21 schreef karoltje het volgende:
valt me van je tegen Marble...
Het valt me van jou tegen dat jij lulkoek loopt te verkopen.
quote:
MTV+TMF=nieuw station snappie? op de 1 of andere manier komen de 2 samen (Veronica zal op TMF gana uitzenden...) ik weet r zelf ook niet veel van maar ja...
Niets van waar. MTV en TMF blijven gewoon apart. Alleen wordt MTV meer TMF-achtig en TMF meer interactief.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3892492
Kortom, MTV gaat zo ongeveer weg (thank god, schijnheilige wegpiepers daar) en TMF wordt een soort Fok!
  vrijdag 19 april 2002 @ 17:29:23 #77
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3892503
Odulla, zullen we dit weekend een kaarsje aansteken voor tante Hennie?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  zondag 21 april 2002 @ 00:01:16 #78
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_3904650
Wat mij is opgevallen de laatste tijd is dat Oom Govert zich heel anders gedraagt t.o.v. Dokter Gijs.

Toen Gijs nog met Anita ging, was Govert veel informeler tegen hem. Sinds Gijs dokter is voor Hennie, is Goof opeens veel nederiger en spreekt Gijs aan met Dokter.

Waarom is dat? Hebben oudere mensen nog steeds veel respect voor alles met een witte jas? Of zijn de GTST-schrijvers vergeten hoe Goof en Gijs eerst met elkaar omgingen?

  maandag 22 april 2002 @ 08:53:09 #79
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3916260
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 17:29 schreef kasper het volgende:
Odulla, zullen we dit weekend een kaarsje aansteken voor tante Hennie?
Ik steek elke dag al een kaarsje voor Hennie aan Kasper...
Wat een sterke vrouw is Hennie toch, wat houdt ze zich goed...

Vrij normaal trouwens dat je een dokter met respect behandelt. Het is dus gewoon dokter Gijs voor meneer Harmsen.

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  maandag 22 april 2002 @ 08:57:33 #80
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3916273
quote:
Op zondag 21 april 2002 00:01 schreef Wieteke het volgende:
Wat mij is opgevallen de laatste tijd is dat Oom Govert zich heel anders gedraagt t.o.v. Dokter Gijs.

Toen Gijs nog met Anita ging, was Govert veel informeler tegen hem. Sinds Gijs dokter is voor Hennie, is Goof opeens veel nederiger en spreekt Gijs aan met Dokter.

Waarom is dat? Hebben oudere mensen nog steeds veel respect voor alles met een witte jas? Of zijn de GTST-schrijvers vergeten hoe Goof en Gijs eerst met elkaar omgingen?


Niet allen oudere mensen hebben respect voor een witte jas.
Ik merk elke dag dat zodra iemand over de drempel van de behandelkamer komt, de stoere praatjes vanzelf verdwijnen.

Odulla, wat een lieve woorden aan het adres van tante Hennie. Je bent een schat!

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  maandag 22 april 2002 @ 09:01:49 #81
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3916280
quote:
Op maandag 22 april 2002 08:57 schreef kasper het volgende:
Niet allen oudere mensen hebben respect voor een witte jas.
Ik merk elke dag dat zodra iemand over de drempel van de behandelkamer komt, de stoere praatjes vanzelf verdwijnen.

Odulla, wat een lieve woorden aan het adres van tante Hennie. Je bent een schat!


Dokters, dus ook dokter Gijs, stralen ook zoveel wijsheid uit dat je daar automatisch heel veel respect voor hebt/krijgt.

Voor tante Hennie heb ik ook heel veel respect: hoe zij omgaat met deze moeilijke situatie, daar moet je echt een hele sterke vrouw voor zijn...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  maandag 22 april 2002 @ 12:42:51 #82
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3918439
Hennie mag nou wel opzouten. Ik was eerst ook dol op d'r, maar nu melken ze het te veel uit. Exit!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3920700
quote:
Op maandag 22 april 2002 12:42 schreef Marble het volgende:
Hennie mag nou wel opzouten. Ik was eerst ook dol op d'r, maar nu melken ze het te veel uit. Exit!
Idd...Dokter Gijs moet er maar per ongeluk een dodelijke spuit inzetten
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3920823
quote:
Op maandag 22 april 2002 12:42 schreef Marble het volgende:
Hennie mag nou wel opzouten. Ik was eerst ook dol op d'r, maar nu melken ze het te veel uit. Exit!
Wie had ook al weer de topictitel Dag lieve tante Hennie gemaakt
  maandag 22 april 2002 @ 15:21:13 #85
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3920851
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:19 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Wie had ook al weer de topictitel Dag lieve tante Hennie gemaakt


Dat is al een maand geleden. Kun je nagaan. Zo lang rekken ze het al.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 22 april 2002 @ 15:24:35 #86
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3920935
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:21 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat is al een maand geleden. Kun je nagaan. Zo lang rekken ze het al.


Ja, en dat komt jou niet zo goed uit hè?
Jij ziet liever die muts van een Charlie met d'r eetprobleempje.

Laat tante Hennie toch kalm en vooral waardig sterven.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_3921027
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:21 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat is al een maand geleden. Kun je nagaan. Zo lang rekken ze het al.


De meeste ziektes gaan niet zo snel hoor... dat duurt wel een aantal maanden, ook al zijn de mensen in kwestie stervende
  maandag 22 april 2002 @ 15:32:38 #88
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3921094
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:29 schreef Fannetje het volgende:

[..]

De meeste ziektes gaan niet zo snel hoor... dat duurt wel een aantal maanden, ook al zijn de mensen in kwestie stervende


Dit is een soap, hoor. Daar hoort meer vaart in. Het is The Bold and the Beautiful niet.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3921098
Charlie!!!!
Deze week in de Break Out! ook een ode aan Aukje's lichaam! En terecht! En ze acteert natuurlijk ook erg goed
pi_3921120
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:32 schreef Marble het volgende:

[..]

Dit is een soap, hoor. Daar hoort meer vaart in. Het is The Bold and the Beautiful niet.


Of As the world turns... jezus, daar kunnen ze soms wel een week over één dag doen
  maandag 22 april 2002 @ 15:34:18 #91
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3921131
Tante Hennie mag toch wel verdomme in alle rust van ons heen gaan?
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  maandag 22 april 2002 @ 15:34:55 #92
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3921147
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:33 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Of As the world turns... jezus, daar kunnen ze soms wel een week over één dag doen


As the world turns rules, ja.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 22 april 2002 @ 15:35:10 #93
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3921154
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze week in de Break Out! ook een ode aan Aukje's lichaam! En terecht!
Ze heeft ontzettende vette bovenarmen.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3921160
Natuurlijk mag ze rustig sterven. Maar ik vind Hennie toch al niet zo leuk. Een soort van derderangs Helen Helmink.
  maandag 22 april 2002 @ 15:35:50 #95
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3921169
Aukje is een stom wijf. Tegenwoordig is ze alleen nog maar irritant. OOK EXIT!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3921186
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:35 schreef Odulla het volgende:
Ze heeft ontzettende vette bovenarmen.
Beter dan een plank op stokjes , toch
pi_3921189
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:34 schreef Marble het volgende:

[..]

As the world turns rules, ja.


Ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?

Maar geef toe, af en toe is het wel héél erg traag allemaal.

[/offtopic]

pi_3921212
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:35 schreef Marble het volgende:
Aukje is een stom wijf. Tegenwoordig is ze alleen nog maar irritant. OOK EXIT!
Ga je mond spoelen!
  maandag 22 april 2002 @ 15:38:31 #99
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3921236
Eigenlijk vind ik sinds een paar weken, sinds ik Buffy-fan ben om precies te zijn, en elke dag Buffy kijk, alle soaps minder. Een soap kan gewoon niet op tegen dagelijks een geweldige serie als Buffy.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 22 april 2002 @ 15:38:44 #100
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3921241
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:37 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen!


Make me!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 22 april 2002 @ 15:43:26 #101
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3921339
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk mag ze rustig sterven. Maar ik vind Hennie toch al niet zo leuk. Een soort van derderangs Helen Helmink.
Tssssssssttttt... tante Hennie vergelijken met Helen Helmink.
Kom op zeg, tante Hennie is zo'n karaktervolle vrouw, daar is Helen niets bij.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  maandag 22 april 2002 @ 15:44:07 #102
17321 Nemo
Nightwish
pi_3921355
Hennie Helmink?
  maandag 22 april 2002 @ 15:49:15 #103
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3921452
quote:
Op maandag 22 april 2002 15:43 schreef Odulla het volgende:

[..]

Tssssssssttttt... tante Hennie vergelijken met Helen Helmink.
Kom op zeg, tante Hennie is zo'n karaktervolle vrouw, daar is Helen niets bij.


Precies, tante Hennie heeft veel meer stijl.

Jullie hadden Helen Helmink is in een soortgelijke situatie moeten zien.
Die zou pas hebben lopen miepen.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_3921721
Was ook leuk geweest!
Of Wil de Smet met d'r mooie bovenlip
pi_3925369
wat een zeikwijf die hans zeg...
pi_3925377
ooo, job jat geld...
pi_3926236
quote:
Op maandag 22 april 2002 20:32 schreef LoekB het volgende:
wat een zeikwijf die hans zeg...
IK HAAT HANS egt n kutwief man!
  dinsdag 23 april 2002 @ 08:20:36 #108
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3930328
Wat een misselijk mannetje is die Job
Geld stelen terwijl het zo slecht gaat met tante Hennie.
Hij wil zeker weer drugs kopen.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 23 april 2002 @ 08:56:58 #109
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3930501
Dat heb je met die pubers: nergens meer respect voor.
Wordt trouwens tijd dat Charlie iets aan die vette bovenarmen gaat doen, kan ze niet eens haar armen gan trainen i.p.v. haar kont?

Ik mis onze mooie, sterke Hennie...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  dinsdag 23 april 2002 @ 09:00:17 #110
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3930517
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 08:56 schreef Odulla het volgende:
Ik mis onze mooie, sterke Hennie...
Ja, ze komt (te) weinig in beeld.
Ik hoop niet dat ze met stille trom 'vertrekt'.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 23 april 2002 @ 09:09:58 #111
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3930576
NEEEEEEEEEEE! Dat kunnen ze niet maken!
Hennie moet op een waardige manier van ons heen gaan.
Ze zal altijd in mijn herinnering blijven als de altijd lachende, lieve, o zo sterke Hennie... GTST zal nooit meer hetzelfde zijn als zij er niet meer is...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  dinsdag 23 april 2002 @ 09:14:19 #112
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3930609
Idd, ik weet niet eens of ik nog wel ga kijken wanneer tante Hennie ons verlaten heeft.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 23 april 2002 @ 09:24:22 #113
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3930677
Voor mij zal GTST nooit meer hetzelfde zijn als Henni er niet meer is...
Moeten we het weer doen met dat puberale gedrag van Charlie, Isabelle, Job en Gladys...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  dinsdag 23 april 2002 @ 09:39:34 #114
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3930801
Joh, van 2 zijn we iig binnenkort af:

Job gaat naar de gevangenis en Charlie sterft de hongerdood.
Opgeruimd staat netjes.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 23 april 2002 @ 09:47:26 #115
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3930869
Dat die twee weggaan o.k., maar ik wil DAT TANTE HENNIE BLIJFT!!!!!!
Waarom is het leven zo verdomde oneerlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door Odulla op 23-04-2002 09:47]

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  dinsdag 23 april 2002 @ 09:47:41 #116
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3930874
Job en Gladys zijn binnenkort toch exit.

Ik blijf me trouwens ergeren aan Daantje. Wat kan die slecht acteren zeg.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 23 april 2002 @ 10:47:41 #117
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3931464
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 09:47 schreef Marble het volgende:

Ik blijf me trouwens ergeren aan Daantje. Wat kan die slecht acteren zeg.


Who cares?

Het is toch een lekker kippetje?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 23 april 2002 @ 10:49:37 #118
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3931483
Ze ontneemt de zendtijd van Isabella!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 23 april 2002 @ 10:50:51 #119
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3931492
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 10:49 schreef Marble het volgende:
Ze ontneemt de zendtijd van Isabella!
Hahahaha!
Tis de naam hé!?!
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3933288
/wat zaten Charlie en Daantje weer leuk met elkaar te flamen zeg. prachtig gewoon.
Charlie:
"Waar bemoei je je mee Daantje,we zijn geen vriendinnen en zullen het ook nooit worden" (zoiets)
  dinsdag 23 april 2002 @ 13:30:52 #121
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3933447
Bitch met d'r vette bovenarmen.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3933583
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 13:30 schreef Odulla het volgende:
Bitch met d'r vette bovenarmen.
Alsof tante Hennie van die slanke bovenarmpjes heeft
  dinsdag 23 april 2002 @ 13:44:02 #123
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3933639
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 13:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alsof tante Hennie van die slanke bovenarmpjes heeft
Hé, hé, hé, niemand komt aan onze tante Hennie!!!!!!
Tante Hennie is een hele mooie vrouw met dito armen.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3934843
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 10:47 schreef kasper het volgende:

[..]

Who cares?

Het is toch een lekker kippetje?


Vind er niks lekkers aan aan die huppelkut.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 23 april 2002 @ 14:59:27 #125
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3934894
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vind er niks lekkers aan aan die huppelkut.
Dat zeg je alleen maar omdat je haar niet kan krijgen. Tis een mooie meid... alleen had ze Isabella moeten heten...

Maar zo mooi als tante Hennie, nee, dat is geen enkele vrouw...

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  dinsdag 23 april 2002 @ 15:00:19 #126
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3934910
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 10:50 schreef Odulla het volgende:
Tis de naam hé!?!
Echnie
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 23 april 2002 @ 15:02:55 #127
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3934943
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 15:00 schreef Marble het volgende:
Echnie
Echwel
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3935338
Niemand komt aan mijn Aukje ! Begrepen
  dinsdag 23 april 2002 @ 15:27:28 #129
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3935372
Mijn zegen heb je.
Veel plezier met die bitch met d'r bovenarmen.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3935476
Nee die ouwe tang is leuk
  dinsdag 23 april 2002 @ 15:35:09 #131
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3935509
De wijsheid die tante Hennie in één pink heeft, heeft Charley in heel haar lijf zitten. Dom, vet wicht.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3935620
leven rick en anita nog eigenlijk ?
pi_3935826
Odulla, je draaft door.
  dinsdag 23 april 2002 @ 15:54:28 #134
17321 Nemo
Nightwish
pi_3935850
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 15:41 schreef LoekB het volgende:
leven rick en anita nog eigenlijk ?
Hebben ze ooit geleefd dan?
  dinsdag 23 april 2002 @ 15:56:20 #135
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3935879
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Odulla, je draaft door.
Hoezo?
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3936775
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 08:20 schreef kasper het volgende:
Wat een misselijk mannetje is die Job
Geld stelen terwijl het zo slecht gaat met tante Hennie.
Hij wil zeker weer drugs kopen.


t is voor de grafsteen van zn mamsie
  dinsdag 23 april 2002 @ 17:06:55 #137
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_3936810
Owh.
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
pi_3937536
Nou ja zeg! We mogen nix negatiefs zeggen over Henniepennie, maar een fatsoenlijke grafsteen: ho maar.
pi_3938779
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die paarderaces waar Benjamin en Jop op hebben gewed?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 23 april 2002 @ 20:13:46 #140
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_3938899
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 20:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die paarderaces waar Benjamin en Jop op hebben gewed?
Die hebben ze dus verloren

En nu is Joppie aan de roulette.... kijken of dat wat opleverd..

(hmz, niet veel dus)

pi_3938971
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 20:13 schreef SpaceAce het volgende:

[..]

Die hebben ze dus verloren

En nu is Joppie aan de roulette.... kijken of dat wat opleverd..

(hmz, niet veel dus)


Hij is alles alweer kwijt wat ie had gewonnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3939140
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 15:41 schreef LoekB het volgende:
leven rick en anita nog eigenlijk ?
Die komen straks vast om met een vliegtuig ongeluk.
Sabine Koning wilde toch stoppen.
  dinsdag 23 april 2002 @ 20:33:57 #143
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_3939147
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 15:41 schreef LoekB het volgende:
leven rick en anita nog eigenlijk ?
hmz, deze vraag is ook meteen weer opgelost
pi_3939400
Dit zou nou een mooie manier zijn om Hennie te laten sterven...
pi_3939469
Anita besmet haar met haar HIV virus..
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 23 april 2002 @ 21:09:08 #146
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_3939592
Gaat tante Hennie in de aflevering van morgen dood???

  • Ja
  • Nee
  • Weet het niet...

  • Om de laatste stand te zien moet je ff over F5 aaien

    [TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
    Just a little lovin', early in the mornin'
    Beats a cup of coffee for startin' off the day.
      dinsdag 23 april 2002 @ 22:20:24 #147
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_3940354
    Dat gedoe met Job was spannend zeg! Ik zat met mijn handen voor mijn ogen toen ie dat geld in die kluis teruglegde.

    En dat stukje met Daantje en Robert was echt grappig. "'t is ook heel wat, zo'n prikje." Ze heeft toch wel humor, die Daantje.

    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_3940540
    Kan iemand me aub effe uitleggen hoe dat nou zit met Job? Ik snap het niet zo goed.. Pakte hij gister nou wat uit dat kluisje? En waarom stopte hij vandaag iets terug erin?
    pi_3940713
    quote:
    Op dinsdag 23 april 2002 09:47 schreef Marble het volgende:


    Ik blijf me trouwens ergeren aan Daantje. Wat kan die slecht acteren zeg.


    quote:
    Op dinsdag 23 april 2002 22:20 schreef Marble het volgende:

    En dat stukje met Daantje en Robert was echt grappig. "'t is ook heel wat, zo'n prikje." Ze heeft toch wel humor, die Daantje.


    hmmmmm
    pi_3940724
    quote:
    Op dinsdag 23 april 2002 21:09 schreef ForrestX het volgende:
    Gaat tante Hennie in de aflevering van morgen dood???

  • Ja
  • Nee
  • Weet het niet...

  • Om de laatste stand te zien moet je ff over F5 aaien

    [afbeelding]


    Ik mis de optie: "Ik hoop van wel, maar vrees dat GTST nog wel ff doorgaat met deze verhaallijn uit te melken".
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_3940739
    quote:
    Op dinsdag 23 april 2002 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Kan iemand me aub effe uitleggen hoe dat nou zit met Job? Ik snap het niet zo goed.. Pakte hij gister nou wat uit dat kluisje? En waarom stopte hij vandaag iets terug erin?
    Hij jatte het geld, ging er in het casino mee gokken, maakte winst en met die winst ging het verder gokken. Dat verloor hij natuurlijk allemaal weer dus had hij alleen nog het startbedrag over, dat dumpte hij weer in de kluis.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      dinsdag 23 april 2002 @ 22:52:55 #152
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_3940754
    quote:
    Op dinsdag 23 april 2002 22:49 schreef karoltje het volgende:

    [..]


    [..]

    hmmmmm


    In die ene scène was ze wél leuk. Maar dat lag meer aan de schrijvers dan aan haar.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      woensdag 24 april 2002 @ 08:20:11 #153
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3943119
    Weer geen Hennie gezien...
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      woensdag 24 april 2002 @ 08:28:48 #154
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3943143
    Ze zal toch niet al overleden zijn en dat wij dat pas volgende week gaan zien?
    I.v.m. de verwachte drukte op de begrafenis wil oom Govert misschien wat meer voorbereidingstijd hebben.

    O jee O jee, ik heb zo'n angstig voorgevoel.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      woensdag 24 april 2002 @ 08:33:04 #155
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3943154
    Dat angstige gevoel heb ik ook...
    Charley is nu iig uit de serie, kunnen ze weer wat meer aandacht besteden aan Hennie, dat prachtmens.
    Maar oh wat zal ik haar gaan missen...
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      woensdag 24 april 2002 @ 11:48:23 #156
    10757 ForrestX
    It's been emotional...
    pi_3945183
    quote:
    Op dinsdag 23 april 2002 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

    [..]

    Ik mis de optie: "Ik hoop van wel, maar vrees dat GTST nog wel ff doorgaat met deze verhaallijn uit te melken".


    sjit idd vergeten...volgende keer
    [TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
    Just a little lovin', early in the mornin'
    Beats a cup of coffee for startin' off the day.
      woensdag 24 april 2002 @ 16:58:48 #157
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3949852
    Nog 3 uurtjes en dan zien we hoe het nu is met tante Hennie.
    Ik heb nu al een knoop in m'n maag.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      woensdag 24 april 2002 @ 17:10:26 #158
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3949984
    Anders ik wel...
    Krijg vast geen hap door m'n keel heen...
    Verdomme... begin ik nog op Charley te lijken ook door deze trieste gebeurtenis!
    (gelukkig heb ik geen vette bovenarmen...)
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_3950298
    Charlie is echt niet weg hoor. Die komt binnenkort terug (hoop ik). Als Hennie weg is!
    pi_3950344
    quote:
    Op woensdag 24 april 2002 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Als Hennie weg is!
    ik kan niet wcahten
    pi_3952317
    hennie zag er vandaag wel héél slecht uit! Au revoir hennie!
    pi_3953254
    Barbara krijgt effe de rekening van haar opvoeding gepresenteerd.
    Tsja moeders...
      donderdag 25 april 2002 @ 08:30:06 #163
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3956574
    quote:
    Op woensdag 24 april 2002 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
    hennie zag er vandaag wel héél slecht uit! Au revoir hennie!
    Hmpf

    Maar je hebt wel gelijk. Arme tante Hennie.
    Ik vind oom Govert wel heel sterk deze moeilijke dagen.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 25 april 2002 @ 08:47:08 #164
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3956704
    Arme Hennie... haar laatste uren lijken geslagen te zijn...
    En meneer Harmsen houdt zich ook zo ontzettend sterk...

    Wat voor hoerigs had Isabella trouwens gisteren aan?
    Leek me eerder een outfit voor Moulin Rouge...

    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      FOK!fossiel donderdag 25 april 2002 @ 10:43:23 #165
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_3957812
    Isabella heeft best vaak lelijke outfits aan, ik vond die jurk (alhoewel best hoerig) wel een van de mooiere...
    Chick on a mission
      donderdag 25 april 2002 @ 10:44:39 #166
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3957841
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 08:47 schreef Odulla het volgende:
    Wat voor hoerigs had Isabella trouwens gisteren aan?
    Zou 't haar naam zijn?
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 25 april 2002 @ 11:17:45 #167
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3958307
    Blijf het een rare outfit vinden...
    Daarintegen vind ik Daantje er wel altijd leuk uit zien.
    Meer mijn stijl.
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 25 april 2002 @ 11:19:09 #168
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3958332
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 10:44 schreef kasper het volgende:
    Zou 't haar naam zijn?
    Als je geeneens jouw fanmeel meer leest, reageer ik alleen nog maar op z'n Kaspers:
    Hmpf
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 25 april 2002 @ 12:29:29 #169
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3959198
    Begin me trouwens steeds meer te ergeren aan dat gedrag van Gladys... hoe groot is dat betonblok dat ze voor d'r hoofd heeft wel niet?
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_3962250
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 08:47 schreef Odulla het volgende:


    Wat voor hoerigs had Isabella trouwens gisteren aan?
    Leek me eerder een outfit voor Moulin Rouge...


    t leek wel n zwangerschapsjurk!
      donderdag 25 april 2002 @ 16:32:27 #171
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3962416
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 11:17 schreef Odulla het volgende:
    Daarentegen vind ik Daantje er wel altijd leuk uit zien.
    Meer mijn stijl.
    Daantje ziet er idd altijd best leuk uit.
    Ze heeft bij elke gelegenheid precies de goede kleren aan.
    Soms chique en soms casual.

    Ik vind haar na tante Hennie het leukste.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 25 april 2002 @ 16:37:20 #172
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3962510
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 16:32 schreef kasper het volgende:
    Daantje ziet er idd altijd best leuk uit.
    Ze heeft bij elke gelegenheid precies de goede kleren aan.
    Soms chique en soms casual.
    Had ze nu nog maar de naam van... dan had je het hele plaatje compleet Kassie...
    Of je moet je meel effe checken...
    quote:
    Ik vind haar na tante Hennie het leukste.
    Hennie blijft de allermooiste...
    Geen twijfel mogelijk...
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_3964178
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 12:29 schreef Odulla het volgende:
    Begin me trouwens steeds meer te ergeren aan dat gedrag van Gladys... hoe groot is dat betonblok dat ze voor d'r hoofd heeft wel niet?
    Ach jah, aan het eind van deze maand is ze toch weer uit de serie ... K Ben trouwens benieuwd HOE ze uit de serie zal gaan . Misschien krijgt ze liefdesverdriet en gaat ze naar Terra in New York, of dumpt Marcus haar op z'n "Ludo Sanders"
      donderdag 25 april 2002 @ 20:17:52 #174
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_3965499
    Wat een zeikerds zeg die Anita en Rik.

    En Roxy moet duidelijk nog even inkomen.

    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_3968005
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 10:43 schreef Keroppi het volgende:
    Isabella heeft best vaak lelijke outfits aan, ik vond die jurk (alhoewel best hoerig) wel een van de mooiere...
    Die rooie jurk? Lelijk . Met rare platgedrukte borsten. Dat heeft ze wel vaker. Mooie meid met rare platgedrukte borsten. jammer

    pi_3968011
    Ow en ontopic: arme tante Henny
    pi_3968132
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 23:47 schreef Tinkerbell het volgende:
    Ow en ontopic: arme tante Henny
    Vandaag GTST gemist
    Maar leeft die oude tang nog steeds?
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      vrijdag 26 april 2002 @ 08:28:23 #178
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3969521
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 23:47 schreef Tinkerbell het volgende:
    Ow en ontopic: arme tante Henny
    Hé, hé, eindelijk iemand die dezelfde gevoelens met mij én Kasper deelt wat betreft Hennie...
    Wat houdt ze zich sterk ondanks die vreselijke pijn die ze heeft...
    Dat houdt ze nooit lang meer vol...

    Waar maakt Janine zich trouwens druk om? Zo'n simpel cdtje?
    Vrouwen.

    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      vrijdag 26 april 2002 @ 08:34:13 #179
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3969572
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

    [..]

    Maar leeft die oude tang nog steeds?


    *wast CherrymoonTraxx's mond met zeep*

    Ik vond haar gisteravond sterker dan ooit.
    Ze heeft duidelijk de regie nog in handen.

    GO Hennie GO

    Wat een muts die Janine, beetje jaloers zijn omdat de CD's niet meer op volgorde liggen.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      vrijdag 26 april 2002 @ 08:43:09 #180
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3969612
    quote:
    Op vrijdag 26 april 2002 08:34 schreef kasper het volgende:
    Wat een muts die Janine, beetje jaloers zijn omdat de CD's niet meer op volgorde liggen.
    Dat zeg ik: vrouwen.
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      vrijdag 26 april 2002 @ 08:47:26 #181
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3969636
    Hoewel ze natuurlijk wel gelijk heeft: Sophia probeert Ludo weer voor zich te winnen.
    En het gaat haar lukken denk ik. Sophia is een vrouw van de wereld, Janine een domme plattelandsmuts.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      vrijdag 26 april 2002 @ 08:48:41 #182
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3969644
    Amen.
    Kasper, wat heb jij toch vaak gelijk.
    Respect voor je.
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_3970596
    Janine moet iets, ze heeft ook wel in de gaten dat het tussen Sophia en Ludo weer goed kan komen...

    De grafsteen van Hennie is al vrijwel gereed dus het zal zo afgelopen zijn met haar!

    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      vrijdag 26 april 2002 @ 10:37:53 #184
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_3970608
    quote:
    Op vrijdag 26 april 2002 10:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    De grafsteen van Hennie is al vrijwel gereed dus het zal zo afgelopen zijn met haar!
    Ow? Volgens mij haal jij een paar mensen door elkaar.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      vrijdag 26 april 2002 @ 10:45:53 #185
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_3970673
    quote:
    Op vrijdag 26 april 2002 10:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    De grafsteen van Hennie is al vrijwel gereed dus het zal zo afgelopen zijn met haar!
    Je bent idd iets teveel bezig om Hennie het graf in te praten.
    Opletten!
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_3981675
    quote:
    Op vrijdag 26 april 2002 10:45 schreef Odulla het volgende:

    [..]

    Je bent idd iets teveel bezig om Hennie het graf in te praten.
    Opletten!


    Rustig maar,ze is er nog.
    pi_4004646
    quote:
    Op vrijdag 26 april 2002 10:37 schreef kasper het volgende:

    [..]

    Ow? Volgens mij haal jij een paar mensen door elkaar.


    Job is toch geld bij elkaar aant gokken om die grafsteen te kopen
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      maandag 29 april 2002 @ 16:55:58 #188
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4004708
    quote:
    Op maandag 29 april 2002 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

    [..]

    Job is toch geld bij elkaar aant gokken om die grafsteen te kopen


    Ik wil het nog niet accepteren dat het al snel afgelopen zou zijn met tante Hennie.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      maandag 29 april 2002 @ 18:16:17 #189
    20436 Jambo
    Hakuna Matata
    pi_4005799
    quote:
    Op maandag 29 april 2002 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

    [..]

    Job is toch geld bij elkaar aant gokken om die grafsteen te kopen


    Grafsteen voor z'n moeders graf, niet voor tante Hennie.
    Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
    Zo oud is Melvin
    pi_4006052
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 23:47 schreef Tinkerbell het volgende:
    Ow en ontopic: arme tante Henny
    weet je wat? open een topic over Hennie en dan kan dit topic schoon blijven van gezeur!
    pi_4007068
    Nou ik hoop toch echt dat Rik en Anita nog deze week trouwen. Het Henny mens wil de bruiloft ook nog meemaken. Wat een hel!

    Enne dat van Daantje en Robert had ik echt niet verwacht

      maandag 29 april 2002 @ 20:15:58 #192
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_4007077
    quote:
    Op maandag 29 april 2002 18:36 schreef karoltje het volgende:

    [..]

    weet je wat? open een topic over Hennie en dan kan dit topic schoon blijven van gezeur!


    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_4007158
    Wat is Barbara toch ook een lief mens. Ok, een beetje overongerust, maar ze is toch wel helemaal top. Volgend topic GTST deel 6! Ode aan Barriebar?
    pi_4007316
    jesus, wat een arrogant sletje is die charlie toch , alleen de arrogante kutkop van haar al..,
      maandag 29 april 2002 @ 20:55:06 #195
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_4007457
    Ja, kan Charlie niet een beetje aardig doen tegen die lieve Isabella.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_4007517
    quote:
    Op maandag 29 april 2002 20:55 schreef Marble het volgende:
    Ja, kan Charlie niet een beetje aardig doen tegen die lieve Isabella.
    idd! dies veeeel knapper en liever en leuker...
      maandag 29 april 2002 @ 21:54:47 #197
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4008066
    quote:
    Op maandag 29 april 2002 18:36 schreef karoltje het volgende:

    weet je wat? open een topic over Hennie en dan kan dit topic schoon blijven van gezeur!


    Nee, het volgende topic wordt gewoon weer:

    "Ode aan lieve tante Hennie"

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_4008127
    Zielig he, tante Henny

    En kan iemand Charlie niet de nek omdraaien, die muts

    pi_4008874
    Nou sorry hoor maar Henny houdt het echt niet lang meer vol. Ze herkende Job niet eens meer (of komt dat morgen pas?)
    pi_4009338
    quote:
    Op maandag 29 april 2002 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Nou sorry hoor maar Henny houdt het echt niet lang meer vol. Ze herkende Job niet eens meer (of komt dat morgen pas?)
    Ik geef haar nog een week!
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_4010031
    Ik volg goede tijden al een tijdje niet meer, maar zo te lezen heb ik niet veel gemist. Is Janine leuk met een rare paardepruik op haar kop? En beheerst ze het Italiaanse accent een beetje?

    Ik hou mijn hart vast. Straks schrijven ze Janine uit de serie en Sophia blijft. Arme Caroline de Bruin...

    Liefs,
    Helga

      dinsdag 30 april 2002 @ 09:34:21 #202
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_4012190
    Sophia is erg leuk Helga, ze is pittig en heeft humor.

    Vergeleken met Sophia is Janine eigenlijk behoorlijk mutserig.

    Wist je trouwens al dat Robert de vader is van Daantje?

    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_4012357
    quote:
    Op dinsdag 30 april 2002 00:28 schreef Helga het volgende:
    Ik volg goede tijden al een tijdje niet meer, maar zo te lezen heb ik niet veel gemist. Is Janine leuk met een rare paardepruik op haar kop? En beheerst ze het Italiaanse accent een beetje?

    Ik hou mijn hart vast. Straks schrijven ze Janine uit de serie en Sophia blijft. Arme Caroline de Bruin...

    Liefs,
    Helga


    Humor heeft ze soms wel, alleen het begint een beetje te irriteren dat vervelende accentje.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      dinsdag 30 april 2002 @ 15:14:29 #204
    27395 Miek
    Everything that can go wrong..
    pi_4013984
    Ik heb gtst gemist: is robert nu daantjes vader of niet?
    I don't apologize. I'm sorry, but that's just the way I am.
      dinsdag 30 april 2002 @ 15:16:11 #205
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_4013999
    quote:
    Op dinsdag 30 april 2002 15:14 schreef Miek het volgende:
    Ik heb gtst gemist: is robert nu daantjes vader of niet?
    Yep.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      dinsdag 30 april 2002 @ 15:17:40 #206
    27395 Miek
    Everything that can go wrong..
    pi_4014012
    oke, thanks.
    I don't apologize. I'm sorry, but that's just the way I am.
    pi_4016849
    Hoe zou het toch met tante Henny gaan?


    pi_4018456
    'k Geloof dat tante Hennie deze week zal overlijden
      woensdag 1 mei 2002 @ 08:31:08 #209
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4020859
    Ik denk het ook....
    Arme Hennie, meneer Harmsen en Job...
    Bij al dit vreselijke leed valt het puberale gedrag van Gladys en Charley geeneens meer op.
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      woensdag 1 mei 2002 @ 08:38:33 #210
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4020869
    quote:
    Op dinsdag 30 april 2002 20:15 schreef Sanshine het volgende:
    Hoe zou het toch met tante Henny gaan?


    [afbeelding]


    Bij het zien van deze foto schiet ik weer helemaal vol.

    Ik hoop dat ze de bruiloft van Rik en Anita nog mee kan maken.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      woensdag 1 mei 2002 @ 08:39:44 #211
    331 Merel
    Be here now.
    pi_4020871
    quote:
    Op donderdag 25 april 2002 23:47 schreef Tinkerbell het volgende:

    [..]

    Die rooie jurk? Lelijk . Met rare platgedrukte borsten. Dat heeft ze wel vaker. Mooie meid met rare platgedrukte borsten. jammer


    Nou die van Gladys gister in die jakkiejurk waren helemáál niet om aan te zien
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      woensdag 1 mei 2002 @ 09:56:18 #212
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_4021157
    Bah, wat kan die Gladys toch slecht acteren. Samen met Daantje de slechtste van het hele stel.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_4021253
    Nee, ik vind Roxy maar nix.
      woensdag 1 mei 2002 @ 10:34:34 #214
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4021446
    Waarom laten ze toch iedere keer die plat gedrukte tieten van Isabella zien?!?
    Er zo sloerig uitzien terwij je zo'n mooie naam hebt.
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_4021742
    quote:
    Op woensdag 01 mei 2002 08:39 schreef Merel het volgende:

    [..]

    Nou die van Gladys gister in die jakkiejurk waren helemáál niet om aan te zien


    egt ranzig! de tijd van de hoeren in de Rozenboom is toch al voorbij?
    pi_4029383
    Zou het vandaag gebeuren?
    pi_4029484
    Mini-spoilertje:
    In het GTST stukje uit de Veronicagids is Hennie volgende week woensdag nog niet dood
    pi_4029489
    quote:
    Op woensdag 01 mei 2002 20:08 schreef Sanshine het volgende:
    Zou het vandaag gebeuren?
    Nee, ik heb net de gids gelezen van volgende week, het duurt dus zeker nog een week
    pi_4029494
    quote:
    Op woensdag 01 mei 2002 20:17 schreef Tinkerbell het volgende:

    [..]

    Nee, ik heb net de gids gelezen van volgende week, het duurt dus zeker nog een week


    Ow, dan kan ik gerust nog een afleveringetje missen
      donderdag 2 mei 2002 @ 08:24:06 #220
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4035261
    Historisch moment:
    Het blok beton dat voor die kop van Gladys zat, is eindelijk verwijderd!

    Het valt mij iedere keer weer op dat die Kamerling zo slecht kan acteren...
    Ze heeft een mooi bekkie, maar acteren...

    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 2 mei 2002 @ 08:29:06 #221
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4035274
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 08:24 schreef Odulla het volgende:
    Het valt mij iedere keer weer op dat die Kamerling zo slecht kan acteren...
    Ze heeft een mooi bekkie, maar acteren...
    Joh, wat maakt dat nou uit. Het is gewoon een lekker kippetje.

    Tante Hennie is still going strong!
    Het zou zo maar eens kunnen dat ze er weer bovenop komt.
    Oh, als dat waar zou zijn...

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 2 mei 2002 @ 08:37:16 #222
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4035300
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 08:29 schreef kasper het volgende:
    Joh, wat maakt dat nou uit. Het is gewoon een lekker kippetje.

    Tante Hennie is zooooo sterk... wat een vrouw, wat een kracht...

    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_4035303
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 08:37 schreef Odulla het volgende:

    [..]

    Tante Hennie is zooooo sterk... wat een vrouw, wat een kracht...


    WTF is Tante Hennie??
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      donderdag 2 mei 2002 @ 08:42:01 #224
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4035307
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 08:40 schreef vosss het volgende:

    [..]

    WTF is Tante Hennie??


    Jij zit in het verkeerde topic mannetje.
    Schaam je!
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 2 mei 2002 @ 08:55:16 #225
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4035346
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 08:40 schreef vosss het volgende:
    WTF is Tante Hennie??
    Wie is tante Hennie?
    Wie is tante Hennie?
    Wie kent tante Hennie niet kan je beter vragen!!!
    Scheer je weg vosss!
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_4037303
    quote:
    Op dinsdag 30 april 2002 20:15 schreef Sanshine het volgende:
    Hoe zou het toch met tante Henny gaan?


    [afbeelding]


    [offtopic]
    Sanne beebie, heb je ook al zin in bb4?
    Ikke wel.
    Zeg kan je af en toe hier wat leuke screenshotjes faken?
    (zo noem je dat toch)
    [/offtopic]
    pi_4037330
    quote:
    Op woensdag 01 mei 2002 20:18 schreef Sanshine het volgende:

    [..]

    Ow, dan kan ik gerust nog een afleveringetje missen


    We roepen je wel.
    pi_4038166
    quote:
    Op maandag 29 april 2002 18:36 schreef karoltje het volgende:

    [..]

    weet je wat? open een topic over Hennie en dan kan dit topic schoon blijven van gezeur!


      donderdag 2 mei 2002 @ 13:13:12 #229
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4038231
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 13:10 schreef karoltje het volgende:

    [..]


    Karoltje, toppertje

    Dit topic over GTST is bijna vol.
    Als je een vervolg aanmaakt, geef het dan aub de titel:

    "Ode aan lieve tante Hennie - wat zullen we haar missen"

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 2 mei 2002 @ 13:31:31 #230
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4038562
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 13:13 schreef kasper het volgende:
    Dit topic over GTST is bijna vol.
    Als je een vervolg aanmaakt, geef het dan aub de titel:

    "Ode aan lieve tante Hennie - wat zullen we haar missen"


    Daar kan ik niet op wachten hoor.
    Ode aan tante Hennie - wat zullen we haar missen
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_4038682
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 13:31 schreef Odulla het volgende:

    [..]

    Daar kan ik niet op wachten hoor.
    Ode aan tante Hennie - wat zullen we haar missen


    mooi alle fans van tante Hennie kunnen daar miepen dan gaan wij hier verder!

    hoe gaan we deel 6 noemen? iets met Sofia misschien?

      donderdag 2 mei 2002 @ 13:41:09 #232
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4038700
    voor ons karoltje
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 2 mei 2002 @ 13:42:22 #233
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4038720
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 13:39 schreef karoltje het volgende:

    [..]

    mooi alle fans van tante Hennie kunnen daar miepen dan gaan wij hier verder!

    hoe gaan we deel 6 noemen? iets met Sofia misschien?


    Als alle "tante Hennie-miepers" naar Odulla's topic verdwijnen, hoef je je over een volgend deeltje echt niet druk te maken. Dat zal er niet eens komen vanwege gebrek aan belangstelling.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_4039004
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 13:42 schreef kasper het volgende:

    [..]

    Als alle "tante Hennie-miepers" naar Odulla's topic verdwijnen, hoef je je over een volgend deeltje echt niet druk te maken. Dat zal er niet eens komen vanwege gebrek aan belangstelling.


    haha u think? deel 1 tm 3 is ook volgekomen zonder Hennie
    pi_4039005
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 13:13 schreef kasper het volgende:

    [..]

    Karoltje, toppertje

    Dit topic over GTST is bijna vol.
    Als je een vervolg aanmaakt, geef het dan aub de titel:

    "Ode aan lieve tante Hennie - wat zullen we haar missen"


    Nu is Marble weer aan de beurt he.
    Eerlijk omstebeurt.
    pi_4039019
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:01 schreef berney het volgende:

    [..]

    Nu is Marble weer aan de beurt he.
    Eerlijk omstebeurt.


    haha no way deel 1 was ook van mij
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:03:36 #237
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039035
    GVD

    Die z*k van een Verbal heeft ons tante Hennie-topic dichtgegooid.

    [Dit bericht is gewijzigd door kasper op 02-05-2002 14:04]

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_4039039
    verbal
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:05:21 #239
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4039057
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:03 schreef karoltje het volgende:
    verbal
    Hahahahahahahaha!

    Verbal, poepie, schatje!
    Nu mogen we weer lekker hier praten over die lieve Hennie.

    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:08:18 #240
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039105
    Odulla, Marble schijnt degene te zijn die het volgende GTST-vervolg topic mag openen.
    Wanneer we een "ode aan tante Hennie-topic" willen, moeten dus Marble bewerken.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:13:39 #241
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4039200
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:08 schreef kasper het volgende:
    Odulla, Marble schijnt degene te zijn die het volgende GTST-vervolg topic mag openen.
    Wanneer we een "ode aan tante Hennie-topic" willen, moeten dus Marble bewerken.
    "Mag" openen? Was is dat nu voor onzin? Iedereen "mag" toch een topic openen?
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_4039206
    Nee hoor, nix ervan. Het volgende topic wordt:
    GTST deel 6! Ode aan Barbara-Beeb!
    Toch Marble?
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:15:18 #243
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039231
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:13 schreef Odulla het volgende:

    [..]

    "Mag" openen? Was is dat nu voor onzin? Iedereen "mag" toch een topic openen?


    Haha, totale anarchie!!

    Je hebt helemaal gelijk Odultje.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:16:17 #244
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039250
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Nee hoor, nix ervan. Het volgende topic wordt:
    GTST deel 6! Ode aan Barbara-Beeb!
    Toch Marble?
    Ga weg snotneus.

    Als GTST begint, hoor jij allang in bed te liggen.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:18:02 #245
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4039280
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:15 schreef kasper het volgende:
    Haha, totale anarchie!!

    Je hebt helemaal gelijk Odultje.


    Pcies.

    Maarreeee... wat maakt het uit hoe het topic gaat heten, wij blijven toch wel onze Hennie trouw met onze reacties... Toch Kassie?

    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    pi_4039284
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:16 schreef kasper het volgende:
    Ga weg snotneus.

    Als GTST begint, hoor jij allang in bed te liggen.


    Er is al een topic geweest met als subtitel Dag lieve tante Hennie. Dus is het nu tijd voor een andere GTST'er. Iedereen moet aan de beurt komen.

      donderdag 2 mei 2002 @ 14:20:38 #247
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4039311
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Er is al een topic geweest met als subtitel Dag lieve tante Hennie. Dus is het nu tijd voor een andere GTST'er. Iedereen moet aan de beurt komen.
    O.k., o.k., dan moet het heten: · GTST deel 6 · Ode aan onze sterke meneer Harmsen
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:20:46 #248
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039312
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:18 schreef Odulla het volgende:

    [..]

    Maarreeee... wat maakt het uit hoe het topic gaat heten, wij blijven toch wel onze Hennie trouw met onze reacties... Toch Kassie?


    Tuurlijk, maar ik vind het zo'n geruststellende gedachte dat wanneer tante Hennie het tijdelijke voor het eeuwige verruild heeft, ze toch nog een beetje bij ons is.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:22:54 #249
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039345
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:20 schreef Odulla het volgende:

    [..]

    O.k., o.k., dan moet het heten: · GTST deel 6 · Ode aan onze sterke meneer Harmsen


    Fantastisch compromis!

    Maar laten we er dan: GTST deel 6 - Ode aan onze sterke oom Govert van maken. Dat is iets persoonlijker.

    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_4039390
    Poll: Wie komt in de volgende GTST topictitel?
  • Laura
  • Daantje
  • Barbara
  • Roxy
  • Nina
  • Charlie

  • Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

    Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

      donderdag 2 mei 2002 @ 14:25:42 #251
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4039392
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:22 schreef kasper het volgende:
    Maar laten we er dan: GTST deel 6 - Ode aan onze sterke oom Govert van maken. Dat is iets persoonlijker.
    *stil*

    *mooi*
    (dit voor de oud-fokkers onder ons... )

    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:27:44 #252
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039422
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
    - nep poll -
    En waarom kunnen we niet op tante Hennie en/of oom Govert stemmen?
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_4039439
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:27 schreef kasper het volgende:
    En waarom kunnen we niet op tante Hennie en/of oom Govert stemmen?
    Tja, je moet toch een keuze maken tussen alle leuke karakters
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:29:24 #254
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4039445
    Ah joh Kasper, laat ze toch... Die puisterige pubertjes van tegenwoordig hebben geen respect meer voor ouderen.
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:30:35 #255
    4681 kasper
    Pecunia non olet
    pi_4039463
    Karoltje is akelig stil de laatste minuten.
    Volgens is het GTST topic deel 6 al klaar om onmiddellijk gepost te worden wanneer deze vol zit.
    Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
    pi_4039465
    Mensen, 't is maar een serie.
      donderdag 2 mei 2002 @ 14:31:47 #257
    4003 Odulla
    Moraalmuts
    pi_4039484
    quote:
    Op donderdag 02 mei 2002 14:30 schreef kasper het volgende:
    Karoltje is akelig stil de laatste minuten.
    Volgens is het GTST topic deel 6 al klaar om onmiddellijk gepost te worden wanneer deze vol zit.
    Lief toch?
    Kabouters, dié zijn pas rendabel!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')