abonnement Unibet Coolblue
pi_71005483
Dat viel me eigenlijk op de laatste tijd, dat je makkelijk mensen kunt naaien. Ik wil hier geen mensen inspireren, maar ik ben wel benieuwd over het volgende:

Stel, je krijgt allemaal SMSjes van Jamba en bij de volgende telefoonrekening zie je dat je daar flink voor moeten betalen. Nu kom je er dus achter dat iemand je heeft genaaid door op de JAMBAsite je telefoonnummer in te vullen, dus dan krijg je allemaal smsjes daar van.

Is het uberhaupt mogelijk om je provider er van te overtuigen dat jij dat niet hebt gedaan? Lijkt me niet trouwens?

Of voorbeeldje 2:

Als je een gironummer weet van iemand kun je zo via uitgeverij Sanoma je abonneren op een tijdschrift. Voor de rest heb je daar geen wachtwoord voor nodig ofzo. Dat is toch eigenlijk apart? Of een gironummer gokken in de hoop dat je een bestaand gironummer hebt gevonden? Straks gaat er opeens geld van je girorekening af, kun je dan Sanoma er van overtuigen dat jij het nummer niet hebt ingevuld op hun site?

Iemand zoiets meegemaakt? En hoe is dat afgelopen?
Noot noot.
pi_71005732
Laat hen maar bewijzen dat jij je telefoonnummer en andere gegevens zelf hebt ingevuld.

Zolang je geen gebruik hebt gemaakt van de diensten en / of de tijdschriften niet aanneemt, ben je nergens toe verplicht.

Heb zelf ooit eens een paar tijdschriften icm een of ander fototoestel gekregen via de post, niks besteld (wel toffe grap overigens ). Koste iets van rond de vijf euro ofzo, maar ik hoefde van de bezorger niks te betalen en mocht het pakket zelfs houden.
pi_71006267
Doe je nummer eens pasen jojotje
pi_71006340
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef Moozzie het volgende:
Doe je nummer eens pasen jojotje
Vooral doen als je een hijger aan de lijn wilt
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:05:42 #5
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_71006371
Toevallig dacht ik daar laatst ook aan. Je kan op deze manier mensen erg hard naaien.

Eigenlijk zou er wettelijk iets van een confirmatie SMS moeten worden ingevoerd. Lijkt mij een stuk veiliger, veel moeilijker om op die manier ten prooi te vallen aan dat soort shenanigans.
pi_71006510
Daar heb je wel een punt ja. Maar zoiets stond laatst ook in de krant ja, gewoon dat anonieme politie nummer bellen en zeggen dat er ergens een hennepkwekerij is, dat kan ook.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:12:00 #7
158179 LS-Drop
Het zou verboden moeten worden
pi_71006588
Gewoon in volendam naar de kroeg gaan?
<insert pseudo intellectuele psychedische quote>
<insert grappige quote over hoe lui ik ben>
pi_71009109
Dat eerste is inderdad een groot probleem. Was laatst in het nieuws en in het kort: je kan er niks tegen doen, behalve je abbo opzeggen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:45:31 #9
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_71009548
Maar daar hoef je dan toch niet voor te betalen? Dat zij dat zo dom regelen daar hoef ik niet te dupe van te worden.
Jesus hates you.
pi_71009801
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
Maar daar hoef je dan toch niet voor te betalen? Dat zij dat zo dom regelen daar hoef ik niet te dupe van te worden.
Eensch
pi_71009901
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
Maar daar hoef je dan toch niet voor te betalen? Dat zij dat zo dom regelen daar hoef ik niet te dupe van te worden.
Is ook zo.
Noot noot.
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:59:16 #12
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_71009938
Stond vandaag ook in de Metro dat je via Meld Misdaad Anoniem iemand goed kan naaien, en dat dat ook gebeurd
pi_71011581
Moet je wel opletten op welke pc je het activeerd.

Maar in internet café moet het kunnen,
pi_71011613
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:57 schreef tehoef het volgende:
Moet je wel opletten op welke pc je het activeert.

Maar in internet café moet het kunnen,
En wat heeft dat er mee te maken? Omdat zo'n Jambabedrijf dan uit gaat zoeken vanuit welk IP-adres dat nummer heeft ingevuld
Noot noot.
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:59:24 #15
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71011657
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Stond vandaag ook in de Metro dat je via Meld Misdaad Anoniem iemand goed kan naaien, en dat dat ook gebeurdt
Melden dat je buurman pedofiel is, en dan lekker meekijken als de politie aan de deur komt en de buurvrouw opendoet, zwaar heersende prank
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71011900
Voor sms-diensten krijg je meestal een bevestiging + melding hoe af te melden + je moet terug sms-en om te activeren.

Bij sanoma oid geef je een machtiging. Geld kan de betreffende persoon binnen 30 dagen (en bij fraude langer) terug laten storten (storneren). Uitgever gaat achter de klant aan die de valse gegevens heeft ingevoerd.
dag
pi_71016742
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Dat viel me eigenlijk op de laatste tijd, dat je makkelijk mensen kunt naaien. Ik wil hier geen mensen inspireren, maar ik ben wel benieuwd over het volgende:

Stel, je krijgt allemaal SMSjes van Jamba en bij de volgende telefoonrekening zie je dat je daar flink voor moeten betalen. Nu kom je er dus achter dat iemand je heeft genaaid door op de JAMBAsite je telefoonnummer in te vullen, dus dan krijg je allemaal smsjes daar van.

Is het uberhaupt mogelijk om je provider er van te overtuigen dat jij dat niet hebt gedaan? Lijkt me niet trouwens?
Als je moet betalen heb je dat zelf gedaan. Lijkt me namelijk dat je een code als bevestiging moet geven om je te abonneren op die jamba zooi.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef Jojoortje het volgende:
Of voorbeeldje 2:

Als je een gironummer weet van iemand kun je zo via uitgeverij Sanoma je abonneren op een tijdschrift. Voor de rest heb je daar geen wachtwoord voor nodig ofzo. Dat is toch eigenlijk apart? Of een gironummer gokken in de hoop dat je een bestaand gironummer hebt gevonden? Straks gaat er opeens geld van je girorekening af, kun je dan Sanoma er van overtuigen dat jij het nummer niet hebt ingevuld op hun site?

Iemand zoiets meegemaakt? En hoe is dat afgelopen?
Als ik een abonnement afsluit dan teken ik daarvoor. Als zij geen handtekening van mij hebben dan heb ik geen abonnement afgesloten bij ze. Is het dus ten onrechte van m'n rekening afgeschreven, laat ik het simpelweg terugboeken.

Overigens: als het van m'n rekening nr afgeschreven zou worden dan zou ik volgens hun abonnee zijn. Dan vraag ik dus mooi even op naar welk adres "mijn" tijdschriften dan gestuurd worden...
pi_71016812
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
Maar daar hoef je dan toch niet voor te betalen? Dat zij dat zo dom regelen daar hoef ik niet te dupe van te worden.
Schijnt een heel gedoe te zijn om je geld dan weer terug te krijgen. Abbo opzeggen lijkt me makkelijker. Want als eenmaal zo'n schijtmogool je nummer hebt dan gebeurd het zo weer.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:36:23 #19
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_71016932
storneren
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:37:07 #20
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_71016963
Als je afschriften krijgt van je rekening van 'n bedrijf wat je niet herkent kun je 't volgens mij altijd laten terugstorten en dat bedrijf blokkeren zodat ze nooit meer zomaar kunnen afschrijven. Iig bij de rabobank gaat dat.
Hallon!
pi_71017295
Automatische incasso's kun je storneren. Met een CC nummer kun je wel makkelijk op internet aankopen doen en die nummers staan zelfs op de bonnetjes, soms heb je namelijk niet eens meer info nodig dan dat.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_71017378
Vroeger gingen deze kosten via je telefoonprovider, als je die storneert dan wordt je afgesloten.

Is dat nu niet meer dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_71017418
Een paar jaar geleden kon je bij de KPN zo ook je telefoonabonnement opzeggen. Alleen maar naam, nummer+postcode invoeren, en je telefoonlijn werd opgezegd of verhuisd.
pi_71017672
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef ngh het volgende:
Een paar jaar geleden kon je bij de KPN zo ook je telefoonabonnement opzeggen. Alleen maar naam, nummer+postcode invoeren, en je telefoonlijn werd opgezegd of verhuisd.
Toen ik nog bij de kpn helpdesk werkte had ik iemand aan de lijn, die ook spontaan was afgesloten omdat de buurman adsl had genomen en zijn huisnummer verkeerd had opgeschreven.

Duurde 6 maanden voordat die weer werd aangesloten
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_71017767
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:32 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Als je moet betalen heb je dat zelf gedaan. Lijkt me namelijk dat je een code als bevestiging moet geven om je te abonneren op die jamba zooi.
[..]

Als ik een abonnement afsluit dan teken ik daarvoor. Als zij geen handtekening van mij hebben dan heb ik geen abonnement afgesloten bij ze. Is het dus ten onrechte van m'n rekening afgeschreven, laat ik het simpelweg terugboeken.

Overigens: als het van m'n rekening nr afgeschreven zou worden dan zou ik volgens hun abonnee zijn. Dan vraag ik dus mooi even op naar welk adres "mijn" tijdschriften dan gestuurd worden...
Niet bij alle ringtone/mobielprutsites Kwestie van nummer invoeren en klaar is Kees. En je hoeft niet persé een handtekening te zetten voordat je een abonnement afsluit he

En die persoon kan ook een ander (bestaand) adres invoeren. Van een andere vriend die hij bijvoorbeeld kan naaien. Worden die 2 dus boos op elkaar
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')