abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244481
Okay, okay, ik geef meteen toe dat dit wel eens topic vervuiling zou kunnen zijn. mocht dat zo zijn wordt hij vanzelf wel weer gesloten

Maar toch......
De 11e ben ik terug gekomen van vakantie en heb dus de hele BB finale gemist. Toch heb ik in Thailand via diverse internetcafes EN Fokzine me behoorlijk op de hoogte kunnen houden van de verwikkelingen in het BB huis. En dat zelfs met screenshots :-)

Uiteraard werden de Doordevil verhalen ook verslonden in het Thailandse.

Kortom: ik enorm mogen genieten van al jullie bijdragen de afgelopen maand, sterker, ik geniet er nog steeds van. ook al bent ik niet zo'n schrijvert

Bij deze wil ik toch iedereen die zijn/haar bijdrage geleverd heeft de afgelopen tijd. Ik heb er enorm van genoten. Ik snap ook nog steeds niet dat er mensen zijn die zoveel energie in de verslagen (van dag/nacht streams t/m de GvjL verslagen, INCLUSIEF veel captures) kunnen en willen steken. Gewoon super.

Ik denk dat er veel meer 'semi-lurkers' zijn zoals ik die dit mateloos waarderen.

Zo, dat moest me effe van het hart, zou niet eerlijk zijn als ik dit niet een keer gemeld had

Herman

*** I have this condition ***
pi_244482
Ook ik wil hierbij even al die mensen bedanken die het Fok! BB forum zo goed staande hebben weten te houden.

* Doordevil voor zijn columns.
* Oliebol voor haar dagelijkse verslagen en screenshots.
* Wich voor zijn vele visuele verslagen
* Hunter voor zijn prachtige idee voor de reunie op 3 februari.

En alle andere mensen die hier natuurlijk gepost hebben!

BEDANKT MENSEN!!!!

(Ik neem nog geen afscheid hoor, maar dit mag best gezegd worden!)

  woensdag 26 januari 2000 @ 08:03:00 #3
1829 Jewel
De enige echte!
pi_244483
Fannetje vergeet Wish niet voor zijn visueel sreamverslagen.
En natuurlijk alle anderen die mee hebben geholpen met het verslaan. Ik ga geen namen noemen want dan zal je net zien dat ik weer mensen over het hoofd zie.
pi_244484
Ja, daar kan je problemen mee krijgen, Jewel
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_244485
Daarom heb ik dus niemand bij naam genoemd. Stel je voor dat je iemand vergeet.

Ach ja, shit happens

*** I have this condition ***
  woensdag 26 januari 2000 @ 17:15:00 #6
910 Barbie
Graduated Fool
pi_244486
LOL Hunter!!!!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 26 januari 2000 @ 22:12:00 #7
2335 vossie
preekt met passie
pi_244487
en Hunter voor de ongelooflijke hoeveelheid links en al het archiefwerk....

...dus let op je kippen

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')