abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244460
Omdat er Max. 15 plaatjes in 1 Topic kunnen heb ik even een nieuw deel aangemaakt. Deel4 heeft n.l zijn max. bereikt.

Hier is dus Deel 5 voor degene die nog wat te vertellen hebben vanuit GvjL, ga je gang en hou het NETJES.
_________________________________

Citaat uit Deel 4

Deze Topic gebruiken we standaard om dingen te melden vanuit GvjL die alleen te maken hebben met de ex-bewoners.

Ook gezien Hunter zijn perfecte idee van het houden van een reunie http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003519.html zal dit forum openblijven tot 3 Februari en daarna zal het over zijn en is ook goed om het dan te sluiten. Deze laatste keer is dan ook puur voor Hunter, een eerbetoon aan de man die niet alleen met een perfect plan komt, maar zowieso alle maanden zich uitgesloofd heeft om de slogan van dit forum 'je leest het het eerst op Fok' waar te maken. Hij en anderen waaronder ik zeker Voyeur, Doordevil en de beide dames Juul en Phileine wil noemen verdienen een goede afsluiter van het BB Forum. (en natuurlijk alle fokmembers die zich aangesproken voelen) Maar ik wilde deze toch speciaal even noemen omdat zij het verdienen om een goede afsluiter van het BB Forum.

Dus deze Topic please niet verplaatsen want het gaat alleen over de BB-bewoners en niet over dat vreselijke programma GvjL.

Veel leesplezier!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_244461
Uitzending 25 Januari

Bart heeft blijkbaar genoeg verdient en keert na vanavond niet meer terug in GvjL. De pinautomaat geeft ook genoeg saldo aan

Big Brother Willem leidt ons rond in zijn huisje in Leek. We hebben Willem al een tijdje niet gezien GvjL maar vandaag geeft hij een rondleiding in zijn huis..

W: Kom binnen, kijk dit is huisje boompje, beestje, opgeruimd natuurlijk. Hier hebbem we de spulletjes van BB huis meegenomen. het cameraatje waar we mooie shotjes op hebben gemaakt. Ruud verbleide iedereen met de ingebrande naam dat hij bij de vuurkorf heeft genomen in het huis. Hartstikke mooi, Ruudje jonge klasse. Kijk hier de porsche van Maurice, die staat hier."

W: "Dit is dus waar Willem woont. Ik zit nog met de fanmail, wat door te nemen wat de laatste dagen binnekomt. Verder is er rommel maar wel gezellig rommelig."

Hij laat foto's zien van BB..

W: "Chocolade jopie noem ik hem, chocolade Bartje, mooie vent. Mooie winnaar, spreekt boekdelen deze foto's"

Willem heeft zijn huisje ingericht met grenen meubels. Een grenen dressair en een roodachtige ruitjesbank.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 25 januari 2000 @ 20:45:00 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_244462
Hoi Oliebol,

Ik heb het vandaag gezien! (2e of 3e, maar zeker laatste keer)Het was even doorzetten...

* w.o.r. moet toch maar eens vragen waar Oliebol haar poedersuiker vandaan haalt die haar helpt dit programma te doorstaan.

... Maar ik heb het huis van Willem gezien! Boeiend hoor . Heeft Nederland hier nou echt zo massaal voor gebeld, terwijl niemand Bartje wilde terugzien? I DON'T THINK SO! Ik denk dat het niet meer verschijnen van Bart meer met zijn eigen keuze te maken heeft dan met die van het Nederlandse publiek - en ik geef hem groot gelijk!

Desalnietttemin vind ik het top van je dat je de FOKverslag-traditie hoog houdt...

pi_244463
Bedankt, Oliebol!!

* Ossie is hééél erg teleurgesteld dat ze Bartje niet meer kan zien in gvjl.

  dinsdag 25 januari 2000 @ 21:21:00 #5
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_244464
Veronica heeft gewoon weerrrrr met de kijkers lopen fokken... Maar dat maakt verder niets uit want GvjL suxz!!
En zeker nu Bart niet meer terug komt....

U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


  dinsdag 25 januari 2000 @ 22:02:00 #6
2004 sunshine
Still shining!
pi_244465
Hé, bedankt Oliebol! Fijn dat je iedere keer weer dat vreselijke programma voor ons wilt kijken
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  dinsdag 25 januari 2000 @ 22:14:00 #7
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244466
Dank je wel Oliebolletje voor je verslag, idd heel fijn dat elke avond kijkt, ik zat alleen nog te wachten op de plaatjes, maar ik denk dat je daar nu geen zin meer in hebt. Misschien morgen?
pi_244467
Hai Mimi, allereerst dit haar staat je veel leuker .

Maar ja morgen komen de shots, ik kan het nu even niet opbrengen. Oliebol is wat misselijk van de poedersuiker

pas goed opjezelf

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_244468
* Fannetje vond het weer een boeiende aflevering.

* Fannetje heeft besloten dat ze vanaf morgen NOOIT meer naar dat vreselijke GVJL kijkt.

* Fannetje vond de inboedel van Willem niet bijster interessant.

* Fannetje was verontwaardigd op de manier waarop de voice-over vertelde dat Bart niet meer in het programma zou verschijnen.

* Fannetje is eigenlijk toch wel een beetje opgelucht dat ze nu nooit meer naar GVJL hoeft te kijken.

* Fannetje wenst Oliebol heel veel succes met het bekijken van de afleveringen van de aankomende weken.

* Fannetje meldt even, off-topic, dat het geld onderweg is.

* Fannetje zegt: Slaap lekker allemaal.

pi_244469
Oliebol sterkte!

Wat mij opviel was dat in het programma werd beweerd dat er niet genoeg gebeld was voor Bart en dat hij daarom niet meer in de uitzending zou komen...

Ik denk dat ze eigenlijk bedoelden:
'Bart heeft er genoeg van en wil nu eindelijk wel eens van die camera verlost zijn. Wij kunnen het echter niet maken om dat aan het publiek te vertellen, want die beseffen anders dat mensen die het afgelopen weekend wél voor Bart hebben gebeld bedrogen zijn.
Als we netjes waren geweest, hadden we al voor het weekend verteld dat Bart niet meer zou komen, maar dan hadden we het geld van al die telefoontjes misgelopen.'

Hoezo déjà vu gevoel (remember Anouk).

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 25 Januari 2000).]


  woensdag 26 januari 2000 @ 07:58:00 #11
1829 Jewel
De enige echte!
pi_244470
Oliebol, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt dan gister. Mail me maar als je even je gal wil spuwen (hoeft niet, maar mag altijd!) beterschap.

Jewel.

pi_244471
Ik denk niet dat er behalve Oliebol verder nog iemand naar dat programma kijkt. Dus Bart komt niet meer? Ben benieuwd hoelang ze Willem en Ruud er dan nog inhouden.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_244472

Mogen wij Oliebol nog wel langer kwellen?
Het is wel even een bijzonder slecht programma.
Oliebol van mij mag je meteen stoppen.
Nog iemand die het met me eens is?

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 26 januari 2000 @ 20:31:00 #14
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244473
Oliebol, Mimi maakt zich zorgen om je, heb je vandaag nog niet gezien.Waar ben je nou?. Laat ff wat van je horen.
pi_244474
Mimi,

Kijk even in BB-reunie.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_244475
Mimi, ik ben er wel maar voel me ziek......Dus even geen shots van gisteren, daarbij was Willem zijn kamer toch niet zo boeiend

Lief dat je even vraagt, dat doet me goed...Thanks!!!

Pas goed opjezelf en je mooie rode haar
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 26 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 26 januari 2000 @ 21:05:00 #17
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244476
Oliebol, het ging me echt niet om de plaatjes van de woonkamer van Willem maar om jou, sorry dat ik het in dit topic post maar weet niet hoe ik je anders moet bereiken.
pi_244477
Mimi ik mail je even ok?..10 minuutjes
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 26 januari 2000 @ 21:13:00 #19
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244478
OK.
pi_244479
Mimi je hebt mail
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 26 januari 2000 @ 22:04:00 #21
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_244480
quote:
op 01-26-2000 om 09:16 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Mimi je hebt mail


Sorry voor dit totaal ongepaste berichtje, het is alleen voor Oliebol.
De overmaking wordt morgen behandeld. Mijn e-mail ligt momenteel, door wisseling van abonnement, plat. Ik kan wel ontvangen maar nog niet verzenden. Redenen en reactie volgens asap!!

Bedankt voor het wachten,

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')