abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244450
Ik was eerst echt blij met de overwinning van Bart. Omdat ik meer pro-ruurd ingesteld was. Net als in de elfstedentocht was de second runner up populairder geworden dan de winaar. Ik weet zijn naam niet eens meer..oja, Henk Agenent. Dus dat betekent dat Ruurd veel populairder wordt omdat die eigelijk toch wel leuker is.

Maar wat doet Ruurd?? In "BB..hoe is het nou met?'" Loopt die verschrikkelijk flauw te doen en loopt gewoon zielige redenen te bedenken waarom hij niet gewonnen heeft.
Zoals: Het programma werd vroeger uitgezonden zodat de jongere meisjes ook zouden kijken en daarom zouden de jongere meisjes voor Bart gekozen hebben. Nog een toppertje: Er zijn een heleboel telefoontjes uit Breda niet doorgekomen....blablabla!
Kun je nog meer onzinnige redenen verzinnen??

Hij zei ook dat hij had moeten winnen omdat het programma regelmatig door hem gedragen werd en dat hij degene was die behulpzaam was, dat hij mensen getroost heeft. Dit komt bij mij over alsof hij dat alleen maar gedaan heeft voor de overwinning en niet uit naastenliefde. Door dit interview vind ik Ruud gewoon een gefrustreerde, slechte verliezer.En ik ga ook niet meer als Ruud verkleed met Carnaval!!!!ZO

  dinsdag 25 januari 2000 @ 14:57:00 #2
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_244451
quote:
op 01-25-2000 om 01:30 PM schreef Rey-clan het volgende: (...)En ik ga ook niet meer als Ruud verkleed met Carnaval!!!!ZO

Dat zal 'm leren.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_244452
Ruud zou moeten inzien dat ie verloren heeft omdat de beste gewoon gewonnen heeft. Daarnaast heeft Ruud op een andere manier genoeg teruggekregen.

Wat bedoelt ie godsnaam met 'dat ie Bart wel op andere manieren gaat verslaan'? Ruud, blijf er niet in hangen jongen, dat staat je niet. Get a life!

[Dit bericht is gewijzigd door Manono (Datum 25 Januari 2000).]

Jusqu'ici tout va bien...
pi_244453
Wat het mooie was, is dat hij de kans had om bart te verslaan met een spelletje triviant op tv en dat lukte hem ook niet. Verloor hij weer.

Gniffel gniffel...

Ook dat stukje dat hij vertelde over willem sloeg toch alles!!
"Ik had hem gewoon op zijn bek moeten slaan"... Dat is toch niet te geloven.. En dat voor een vent van 45, terwijl hij in het huis willem er niet echt over durfde aan te spreken.

Ruud is inderdaad een slecht verliezer.

pi_244454
quote:
op 01-25-2000 om 05:22 PM schreef Rogier het volgende:
Ook dat stukje dat hij vertelde over willem sloeg toch alles!!
"Ik had hem gewoon op zijn bek moeten slaan"... Dat is toch niet te geloven.. En dat voor een vent van 45, terwijl hij in het huis willem er niet echt over durfde aan te spreken.


Dat niet alleen, het is nog erg laf ook. Nu hij weet dat Willem door (bijna) heel Nederland wordt uitgekotst durft hij zich ineens negatief over Willem uit te laten. Is dat geen matennaaierij, Ruud?
Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

  woensdag 26 januari 2000 @ 18:56:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_244455
GHaven, heb je al eens aan een loopbaan als psycholoog gedacht ? Depressieve mensen gan snikkend van het lachen de deur uit als je ze een half uurtje met je one-liners bestookt
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_244456
Ruud is precies terecht gekomen waar ik in het begin van BB al voorspelde dat ie terecht zou komen : plat op z'n bek
pi_244457
Kan iemand me misschien vertellen waar je die uitzending van hoe is het nou met ruud,
en nog andere? te downloaden is

Alvast bedankt

pi_244458
Ajaxgirl,

Bij wie anders dan bij R@B.

http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_244459
Veel dank Eli
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')