abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244432
Maar ff Deel 2 aangemaakt;-)

Op verzoek even deze Topic geopent omdat anders de mooie Topic van Hunter wordt vervuild en dat is geensinds de bedoeling.

Foto gemaakt tijdens de Reunie opnames. "Voor allerlaatste keer in BB-huis." Mij valt wat op , jullie niet? Laat eens horen? Ik zie het wel en lig kompleet in de deuk.

Laten we wel deze Topic NETJES houden zodat er geen slotje opgaat. Hij is bedoeld om even wat te lachen, dat wordt er toch al zo weinig en om nog even wat leven in te blazen tot aan 3 Februari

Even quotes overgenomen uit Hunter zijn topic:

quote:
op 01-24-2000 om 01:53 PM schreef Ossie het volgende:
Leuke foto, zeg!!
Waar heb je die vandaan?

Inderdaad, mij valt ook wat op!!!


quote:
op 01-24-2000 om 01:58 PM schreef Fannetje het volgende:

Oliebol, gave foto hee!!! Waar heb je die vandaan. Tja, wat me opvalt:
Waarom staan Ruud en Sabine te zoenen????? en waarom zit Bartje helemaal aan de andere kant????? Roddel roddel roddel!!!

Liefs, Fannetje




quote:
op 01-24-2000 om 02:05 PM schreef Gilles Mag Alles het volgende:
Mij valt ook iets op aan die foto. Maar mij vallen wel een paar dingen op aan die foto!!!

quote:
op 01-24-2000 om 02:09 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Ja , hoe hebben ze Mona haar mond dicht gekregen ???

quote:
op 01-24-2000 om 02:21 PM schreef mimi het volgende:
Oliebol, bij de artikel stond dat de reunie op 4 feb. uitgezonden wordt, heb jij dat ook gezien?


Oplossing van vanmiddag

Oke, ik zal er wat over zeggen wat mij opviel ..Maar het meest heb ik nog moeten glimlachen om de creatieve dingen van jullie en ach ik geef het toe het is wat flauw, maar vondt de foto vanochtend wel leuk. Dus was vanuit mij een misschien wel flauw grapje, ach moet kunnen want ik zit de laatste dagen vol met poedersuiker en afleiding moet je dan toch hebben nietwaar.

Maar hier komt mijn visie op dingen



Bij 1: Hier stond met het verlaten van de laatste bewoner van het BB huis tekst. Daar stond een vogelhuisje met tekst erachter. Dus hebben ze de schutting schoongemaakt?..Of de Reunie is eigenlijk geen reunie geweest maar gewoon een plaatje allang eerder gemaakt? We zullen het nooit weten vrees ik

Onderstaande tekst stond/staat dus op de schutting. Deze screenshot is gemaakt 28-12.

Bij 2: Dat zit dus niet goed. Het is hier al gezegd, Sabien zo een eind vanaf Bart en zo bruin en Bart lijkbleek. Dat zal denk ik geen BB paar worden vrees ik. Misschien ziet Ruud wel een tweede Trude in haar

Bij 3: De spiegel is na het kapot trappen van Bart niet gemaakt. Op deze foto is echter de spiegel wel gemaakt. Dat was al door meerderen van jullie opgevallen en viel mij dus ook gelijk op. Dus tja, of alles is verbouwd of het is een nepfoto. Saskya (Fok!member) is 15-01 in BB huis geweest en vermelde dat alles er nog zo stond zoals het huis verlaten was behalve tafeltjes in de huiskamer niet. Die waren er neer gezet.

Bij 4: Karin heeft een ander boek in handen dan de rest. HAHA..of het is op de kop maar echt slim was het niet, had ik niet van Karin gedacht

Bij 5: Martin en Mona, zoals eerder vermeld in de media konden ze wel eens het tweede paar worden. Op de foto zien ze er in elk geval gelukkig uit.

Tja mensen dat was het dan, vergeef me als het misschien wat flauw was maar zoals ik al zei moest ik wat om handen hebben daar de poedersuiker rijkelijk vloeit hiero en wees eerlijk, het was toch best even een leuke Topic voor tussendoor. Even iets "roddelen" is voor mij ook wel even lekker, ik heb het maanden niet kunnen doen door objectieve verslaglegging. Vandaar deze zeer flauwe waarneming van mij. Maar 2 dingen zijn echt waar, de spiegel en de tekst. Daar zit een vreemd luchtje aan. Screenshot van de gebroken spiegel kan ik even niet vinden, ik zoek door als ik hem heb plaats ik hem alsnog.

Verder heb ik weer wat afleiding gehad en ben weer een dag doorgekomen

Groetjes van een gepoederde oliebol.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_244433
HAHA..Tina...haaaaaai was U erweer. Maare ik wilde wel wat zeggen over WIPO maar tja krijg anders de fans over mijn bolletje heen en dat lijkt me nu niet zo slim. Op de bol zit poedersuiker en dat moet even bljven zitten . Tjee maar WIPO ziet erugggggg wit vindt U niet?
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 24 januari 2000 @ 22:23:00 #3
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244434
Hai Oliebol, wat ben je nog laat op, of kan je door alle commotie rond DE foto niet slapen?
pi_244435
Ha Mimi, wat is er met jou gebeurd...naar de kapper geweest? ..Nee bah kan niet slapen klopt, maar dat ligt niet aan de Foto, maar aan de suiker, dus maar eens even nog een deel 2 aangemaakt, het liep opeens wat hard. Ik geeft toe het was wat flauw maar goed moet ook kunnen he?...

Maaaaaarrrrrr, het zit me niet lekker die twee echte dingen die me opgevallen zijn. Hoop dat ik er wel van kan slapen.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_244436
Oliebol,

Het was een heel leuke puzzel.
Is toch leuk nu er zo weinig op het forum gebeurd om met z'n allen ( ik met vergrootglas ) zo'n puzzel na te speuren.

Vrees alleen dat als ik straks ga slapen nog steeds alle BB-bewoners voor me zie.
Of ik daar nu zo blij mee moet zijn.

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  maandag 24 januari 2000 @ 22:30:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244437
Als je echt wilt weten wat er met me gebeurd is dan moet je even in de general chat in topic "hulp gevraagd " kijken.

Ik dacht ik verf mijn haar rood, misschien helpt het

enne ik vond het hartstikke leuk om weer even met BB bezig te zijn.
------------------
nog steeds digibeet

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 24 Januari 2000).]

pi_244438
mimi,

Kijk eens in Feedback, ga naar 22 januari daar wordt als ik me niet vergis alles heel goed over chatten uitgelegd.
Veel plezier bij het chatten.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  maandag 24 januari 2000 @ 22:41:00 #8
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244439
Dank je Eli, ben er inmiddels uit.
Denk dus dat het verven echt geholpen heeft.
------------------
nog steeds digibeet

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 24 Januari 2000).]

pi_244440
verwijderd door mijzelf

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 25 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 24 januari 2000 @ 23:12:00 #10
1464 ART
FOK!member
pi_244441
Hmmm...
De tekst achter het vogelhuisje staat volgens mij gewoon achter Cyrille (misschien is het kippenhok iets verschoven en is het vogelhuisje meegegeven aan QXL).
En Martin staat gewoon achter Mona. Ik denk niet dat je daar iets meer achter moet zoeken.
Ruud en Sabine is wel opvallend, maar gezien Ruuds opmerkingen in het interview van 'Hoe is het nu met...' gelooft hij steeds meer in zijn eigen sex-appeal. Die gozer heeft de afgelopen weken waarschijnlijk zo vaak moeten kussen, dat het bij hem een automatische beweging is geworden, zodra er een vrouw dichter dan dertig centimeter bij hem in de buurt staat.
Dat Bart zo ver van Sabine af staat, lijkt me alleen maar een bevestiging van zijn intelligentie.
En Karin heeft al zo vaak gezegd dat ze er puur voor haar eigen redenen zat, dat dat boek haar vermoedelijk geen fluit kan schelen. En zeg eens eerlijk, weten jullie bij de vormgeving van dat ding wat onder of boven is?

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 25 januari 2000 @ 00:25:00 #11
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_244442
volgens mij is die spiegel al eerder gemaakt. Ik kan me vaag herinneren dat me zoiets al opviel toen b/r/w nog in het bb-huis zaten. MIsschien snachts een keer gedaan??
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_244443
quote:
op 01-24-2000 om 11:12 PM schreef ART het volgende:
Die gozer heeft de afgelopen weken waarschijnlijk zo vaak moeten kussen, dat het bij hem een automatische beweging is geworden, zodra er een vrouw dichter dan dertig centimeter bij hem in de buurt staat.


Bedankt voor de waarschuwing Art! Als ik Ruud ooit tegenkom, zorg ik er zeker voor meer dan 30 centimeter uit zijn buurt te blijven.


  dinsdag 25 januari 2000 @ 13:16:00 #13
1656 GEeR+
een schaduw
pi_244444
Het viel mij meteen op dat Bart, winnaar en prominent op de voorgrond aanwezig, geen boek maar een flesje Grolsch in zijn hand heeft.
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_244445
Dag allemaal,
Nog even uit eigen archief de gebroken spiegel opgedoken:

Screenshots gemaakt op 17 december 1999.

De schutting is zo te zien niet schoongemaakt want het vogelhuisje stond waar nu Cyrril op de foto staat.

(De oplettende kijkertjes weten nog dat Karin bij nacht en ontij groen staat te plukken voor de kerstversieringen.)

Hier nog de schutting op 20 december, een klein stukje verderop:

  dinsdag 25 januari 2000 @ 23:42:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_244446
Wat mij opviel is dat ruud -als ambassadeur voor de dierenstichting- op de foto gaat met maurice, bianca, sabine, cyrille en tara, die
_allemaal_ een dood dier dragen

Dat vond ik dus wel komisch...

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_244447
quote:
op 01-25-2000 om 11:42 PM schreef Pinball het volgende:
Wat mij opviel is dat ruud -als ambassadeur voor de dierenstichting- op de foto gaat met maurice, bianca, sabine, cyrille en tara, die
_allemaal_ een dood dier dragen

Dat vond ik dus wel komisch...


Cyrille en Tara dragen geen dode dieren...
Dat zijn Furbies!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 26 januari 2000 @ 01:11:00 #17
1464 ART
FOK!member
pi_244448
Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 26 januari 2000 @ 01:46:00 #18
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244449
quote:
op 01-25-2000 om 11:47 PM schreef BooBooSan het volgende:
Cyrille en Tara dragen geen dode dieren...
Dat zijn Furbies!!

Ik dacht dat alleen Bianca een voorgeprogrammeerde spraak-chip bezat!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')