abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 24 januari 2000 @ 17:50:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_244402
Ik had er een aantal weken niets an gedaan en nu ineens 2 mp3's in 2 dagen, maar deze wilde ik jullie niet onthouden

Echt een heel gaaf interview met Bart en Ruud in de ochtendkroeg bij veronica deze (24-1-20000) ochtend. En als je de eerdere mp3's van de ochtendkroeg wel eens hebt beluisterd weet je dat ze RAKE vragen kunnen stellen en een hoop lol maken

Het gehele interview (ontdaan van de muziek) heb ik op MP3 gezet. Het is een mp3 van 5 MB en duurt maar liefst 21 minuten

Misschien dat iemand het leuk vindt om wat uitspraken op te typen en hieronder te plaatsen voor hen die het niet kunnen downloaden of beluisteren (niet iedereen weet helaas hoe mp3's werken)

Veel plezier en succes met de (lange) download

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 24 januari 2000 @ 17:58:00 #2
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_244403
R@b,

Ik snap ook weinig van hoe mp3's werken, maar meestal kan ik ze wel gewoon downloaden en afluisteren.

Laat ik gelijk eens van de gelegenheid gebruik maken om je te bedanken voor alle mp3tjes tot nu toe... genieten!

* w.o.r. is blij dat anderen mp3 wel begrijpen.

Maar: als ik nu op de foto klik verschijnt er een scherm met allemaal @$#%&(%)(^%(&^ tekens... Ligt dit aan mij?

  maandag 24 januari 2000 @ 18:03:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_244404
Hmm dat zou kunnen liggen aan het feit dat ik hem nu meteen bij Graphics heb neergezet, en daar ondervinden nogal wat mensen problemen met de MP3's dat is op de een of andere manier niet overal compatibel. Het is wel goed te krijgen met programma's als uncook ofzo. wat je ook even kan proberen is om met de RECHTER muisknop op de foto te klikken en dan de optie DOEL OPSLAAN ALS of in engels SAVE TARGET AS

ik zal anders even proberen de MP3 ergens anders ook nog te stallen zodat je 2 keuzes hebt, maar dat kan even duren

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 24 januari 2000 @ 18:09:00 #4
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_244405
R@b,

Bedankt voor de suggesties, maar... het lukt me niet (save target werkt niet)!

* w.o.r. voelt zich nu helemaal digibeet.

Dus ik wacht wel even af en probeer het later nog eens. Alvast bedankt voor de moeite!

pi_244406
Rob,

Nog bedankt voor de leuke mp3tjes.
De mp3 van Ruud en Bart heb ik net gedownload, maar hij kraakt en stotterd alleen maar, ik had dat laatst ook al een keer met een mp3tje van maatje Ruud. Weet jij waar dat aan kan liggen????


  maandag 24 januari 2000 @ 20:12:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_244407
Tja is er nog iemand behalve ikzelf en een kennis van mij waar het wel gewoon lukt ???

Ik heb net geprobeerd om de file ergens anders neer te zetten, maar door de grote omvang weigert TRIPOD hem , en ik heb zelf geen plaats op Multiweb. Bovendien valt om de haverklap de verbinding hier weg (de laatste week het geval) dus het is op dit moment ondoenelijk om hem ergens anders te plaaatsen,
Probeer het later vanavond wel om hem ergens als zip-file te zetten

Kijk ook even op de hulp pagina http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/MP3-tips&trucs.htm
Daar staan een paar handige download tips , want het moet wel goed kunnen

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 24 januari 2000 @ 20:15:00 #7
2335 vossie
preekt met passie
pi_244408
Ik heb hem helemaal goed af kunnen luisteren. Normale (dus goeie) kwaliteit.
Nog bedankt trouwens.

Leuk, relaxed interview. Niet echt iets nieuws gehoord. Ruud had een kater, had gisteravond te veel gedronken. Na dit interview gaan ruud met vriendin en dochtertje op vakantie. Bart wil echt niks zeggen over Sabine, beschouwt dat als een prive-onderdeel van z'n leven. Ruud herhaalde dat hij Willem wel neer had kunnen slaan nadat die hem had genomineerd maar gaat binnenkort naar Willem toe voor een wedstrijd van Heerenveen dus zo diep zit die boosheid niet.
Ook herhaalt hij dat als "die mensen uit 't zuiden" wel allemaal erdoor gekomen waren met 't bellen, nou dat weet 'ie 't nog zo net niet....
Bart maakt daar overigens gewoon een grap over, dat iedereen natuurlijk voor hem zou hebben gebeld. Niet rancuneus ofzo.
Bart heeft het geld al op z'n rekening gestort gekregen maar heeft de 15.000 voor Ruud en Willem nog niet gestort. Gaat hij wel binnenkort overmaken.
Ze hebben allebei meegedaan aan Triviant en krijgen ook allebei veel vragen en aanbiedingen. Ruud zei inderdaad dat hij afgelopen weekend in die discotheek in Zoetermeer was geweest. Bart zei dat als hij een leuke brief kreeg met een verzoek voor een speciale gelegenheid hij daar niet perse geld voor wil hebben. Vind dat eigenlijk onzin. Zegt hij.
Verder wordt er veel gelachen en luchtige grapjes gemaakt.

...dus let op je kippen

  maandag 24 januari 2000 @ 20:31:00 #8
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244409
Vossie, dank voor je verslagje
pi_244410
Verder belde er nog een luisteraar op, met een vraag aan Bart.
Citaat:
Bart, je had Sabine 70 dagen niet gezien. Dan kom je het huis uit, en dan schrik je je toch de pleures? Ze zag er echt niet uit met dat haar!!
Einde citaat.

Antwoord van Bart:
Nou ik vind het hartstikke mooi staan. Dat past wel bij Sabine, om eens haar uiterlijk zo te veranderen. Ik vind het leuk.

pi_244411
R@b, Vossie en Ossie bedankt!

quote:
op 01-24-2000 om 08:15 PM schreef vossie het volgende:
Bart zei dat als hij een leuke brief kreeg met een verzoek voor een speciale gelegenheid hij daar niet perse geld voor wil hebben. Vind dat eigenlijk onzin. Zegt hij.


Toevallig vroeg ik me dit gisteren al af.
Het lijkt me goed voor zijn image (en daarop volgend zijn marktwaarde) als hij ook eens iets zou doen voor een goed doel.


  dinsdag 25 januari 2000 @ 19:34:00 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_244412
Ik heb 2 links toegevoegd om de mp3 te kunnen downloaden voor wie het niet lukte. ik ben vooral benieuwd W.O.R. of je de bovenste .zip link nu wel binnen krijgt.

succes

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 25 januari 2000 @ 20:01:00 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_244413
R@b,

Nou, ik ben alweer een stapje verder. Ik heb 'm gedownload, maar nu zegt Winzip dat het bestand uit een niet bestaande categorie komt, en ik kom er maar niet achter hoe ik (ik gebruik GoZilla voor dl) het kan renamen naar mp3. Ik heb al geprobeerd 'm bij 'save file as' te veranderen in .mp3, maar dan legt mijn computer de link niet tussen het zo genoemde bestand en het bestand dat hij net heeft gedownload...(.zip). Ik ga even verder stoeien en laat het hier wel weten.

* w.o.r. excuseert zich tegen degenen die deze problemen minder interessant vinden voor de off topic.

pi_244414
R@b, bedankt voor het opnemen en ik weet niet wat je er verder mee gedaan hebt van dit interview. Heel leuk om te horen.
  dinsdag 25 januari 2000 @ 20:36:00 #14
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_244415
* w.o.r. baalt.

* w.o.r. zucht.

* w.o.r. steunt.

* w.o.r. kreunt.

* w.o.r. heeft weer een idee en probeert het.

* w.o.r. baalt weer.

* w.o.r. zucht weer.

* w.o.r. steunt weer.

* w.o.r. kreunt weer.

* w.o.r. geeft het maar op.

Ik kom er niet uit! Ik heb beide zipbestanden met succes gedownload, maar hoe ik ze ook rename (naam gewoon wijzigen in .mp3, save as .mp3, allebei tegelijkertijd), Winzip blijft beweren dat ze 'do not appear to be of a valid archive'!

* w.o.r. gaat nu WinZip killen.

pi_244416
Weet je dat had ik eerst ook. Dan moet je hem effe opnieuw aanvragen om te downloaden, en dan vóórdat je hem download al de naam veranderen in .mp3. Het werkte bij mij

* Ossie hoopt dat het je nu wel lukt.

* Ossie vindt namelijk het interview SUPER!!!.

  dinsdag 25 januari 2000 @ 20:55:00 #16
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_244417
Ossie,

Thanx voor de tip... ik wil het namelijk ECHT horen ondertussen! Ik ga het gelijk proberen...

<edit>

Ik krijg nu inderdaad geen foutmelding meer van WinZip, maar wel van GoZilla, die stuurt niks naar Winzip, want is gewoon 'unable to launch file'!

AAAAARRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!

* w.o.r. troost zich nu maar met het feit dat medefokker R@b nu in ieder geval weer 100 hits meer heeft op zijn site.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 25 Januari 2000).]

  dinsdag 25 januari 2000 @ 21:29:00 #17
272 R@b
No-nonsens
pi_244418
W.O.R

LET OP DE MP3 is alleen herbenoemd naar .ZIP om de download te doen lukken Je moet in dit geval de .ZIP renamen naar .mp3 A.U.B NIET gaan unzippen maar alleen renamen
Ik had het ook .class kunnen noemen en dan moet je het ook gewoon hebenoemen naar .mp3
niets meer en niets minder

Overigens een hele normale gang van zaken bij MP3 sites omdat anders de mp3's vaak verwijderd worden

Dus .ZIP wordt .MP3 (NIET UNZIPPEN MAAR RENAMEN)

Nu moet het lukken

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 25 januari 2000 @ 21:33:00 #18
272 R@b
No-nonsens
pi_244419
Nog duidelijker

Eerst downloaden als .zip en dan op je harde schijf de file opzoeken en renamen (herbenoemen) naar .mp3 en afspelen maar

That's all

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_244420
Ja maar Rob....
Die tweede suggestie van je is nou juist waar W.O.R. zo'n problemen mee had....
  dinsdag 25 januari 2000 @ 21:46:00 #20
272 R@b
No-nonsens
pi_244421
Nou als het niet nog niet lukt beste W.O.R dan geef je maar een berichtje , dan stuur ik de hele mp3 wel per email op (Voor een keer )
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_244422
Fantastisch interview, na vijf keer downloaden en een hoop gekraak ben ik hem nu aan het luisteren.


bedankt


  woensdag 26 januari 2000 @ 00:01:00 #22
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244423
quote:
op 01-24-2000 om 11:16 PM schreef Ossie het volgende:
Verder belde er nog een luisteraar op, met een vraag aan Bart.
Citaat:
Bart, je had Sabine 70 dagen niet gezien. Dan kom je het huis uit, en dan schrik je je toch de pleures? Ze zag er echt niet uit met dat haar!!
Einde citaat.

Antwoord van Bart:
Nou ik vind het hartstikke mooi staan. Dat past wel bij Sabine, om eens haar uiterlijk zo te veranderen. Ik vind het leuk.


......aah...wah lief! (uit te spreken in Brabantse tongval)

pi_244424
Ja ja, zodra het over haar gaat ben je d'r weer als de kippen bij Dodo!!
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  woensdag 26 januari 2000 @ 00:22:00 #24
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244425
Haar, haar of haar??

Sabine, haar haar, of mijn haar??

Groetjes

  donderdag 27 januari 2000 @ 14:39:00 #25
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_244426
Ja hoor, na 20 downloads heb ik het interview dan eindelijk gehoord! R@b, bedankt dus voor het aanbod om het te mailen, maar het is niet meer nodig.

Inderdaad een ontzettend leuk interview (zeker de vele pogingen waard). Veel herhaling van wat ze eerder hebben gezegd, maar toch weer een beetje voor mij nieuwe info over Ruud:


  • heeft zijn vriendin ontmoet tijdens het vissen (!)
  • werkt in de winter 3 maanden in de bietencampage. Gelukkig legde hij even uit wat dat is... takjes enzo uit bakken suikerbieten halen. Heel gezellig werk, zegt ie.
  • had ook als er geen camera's hadden gehangen geen seks met een bbvrouw gehad, maar wel meer gelegenheid gegeven voor jeukende handen ten opzichte van Willem.

Verder een paar leuke uitspraken van Bart:


  • laat je nie insneeuweh! (tegen zijn legermaatjes)
  • (op de vraag welke aanbiedingen hij heeft gehad)Beatrix vroeg of ik niet de nieuwe koning wilde worden.
  • (over optreden in Lingo i.p.v. Triviant)Frans de Bakker? Nee dank je!
  • (over het haar van Sabine, dat de interviewer betitelt als 'alsof ze een straaljager had aangeduwd' is hij in eerste instantie positief, maar als wordt gevraagd of het een verbetering is...) Nou ja, verbetering? Nou ja een verandering in ieder geval!

Heel erg leuk, dus wederom thanx R@b!

* w.o.r. weet nu hoe het moet dus kom maar op met de volgende mp3's!.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')