abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244346
Bij het lezen van dit artikel dacht ik even, Ruud reageert zijn frustratie van "niet tegen het verlies kunnen" af . Maar het waren de stewards van het stadion. Ooh wat erg dat ik zo denk maar tja mag ik ook een keer .

Na het interview met Ruud vorige week weet je niets meer zeker bij hem. Het enigste wat ik wel weet is dat Ruud daar wel zichzelf was

quote:

BB-Ruud is indirect aanleiding geweest voor de mishandeling van een fotograaf, zaterdagavond, door drie stewards van voetbalclub NAC. Voorafgaand aan de wedstrijd NAC-Zwolle werd Ruud in het stadion gehuldigd. Een fotograaf die iets te dicht bij hem wilde komen, moest dat bekopen met een flink pak slaag...

Het gaat om Gerrit de Heus, een 32-jarige freelancer, die voor De Telegraaf de voetbalmatch bijwoonde. Uiteraard wilde hij Ruud, die onder luid gejoel werd verwelkomd, ook even op de kiek zetten. Toen de fotograaf dichter bij de razendpopulaire ex-BB-held probeerde te komen, werd hij door de NAC-stewards geschopt en geslagen.

"Ze wilden me tegenhouden terwijl anderen wel dichterbij konden komen. Op een gegeven moment lag ik op grond met een schoen van een van de stewards op mijn hoofd'', liet De Heus aan de pers weren. Hij heeft de wedstrijd nog wel gefotografeerd. Later bleek dat hij er een hersenschudding aan over heeft gehouden, waardoor hij een week niet kan werken. De fotograaf doet aangifte van mishandeling.

Waarom de stewards zo tekeer gingen, is nog niet helemaal duidelijk. Kennelijk waren vooraf strenge afspraken gemaakt over de afstand die tot Ruud behouden moest worden. Weer eens een bevestiging van de sterrenstatus die de voormalige BB-bewoners, en in het bijzonder Ruud, hebben verworven...



Bron: Mediaworld

Foto: NAC


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_244347
Inderdaad moest ik de artikel even twee keer lezen, anders had ik ook de indruk dat Ruud het was...maar ja ! Hij zal hem toch wel nog een knuffel hebben gegeven ?!?
  maandag 24 januari 2000 @ 21:30:00 #3
2355 Zelda
zonder Link.....
pi_244348
..ja..en waarom mochten de andere fotografen er wel bij komen...Misschien omdat DIE fotografen wel enigzins rustig toenadering zochten....Volgens mij was die gast zelf hevig te keer aan het gaan daar op dat veld om maar een foto van een Ruud te maken....lijkt me anders een sterk verhaal
U never get a 2nd chance, 2 make a 1st impression.


pi_244349
Zo is dat Zelda!

Trouwens nu ik er een paar dagen over na heb gedacht geloof ik die opmerking van Ruud over Willem ook niet meer zo. Ja ,ik weet dat Ruud dat zelf gezegd heeft maar zou het niet zo kunnen zijn dat ie door vrienden zoals dat in Brabant heet "opgenaaid" is?
Ik bedoel dat ze hem onder het genot van een paar honderd liter bier een beetje hebben zitten voeren? zo van "he Ruud man ,je bent ook wel een stomme lul ook he man, die Willem dat is gewoon een vieze gluiperd weet je wel die heeft gewoon een vies spelletje gespeeld man, als ie het mij zou flikken man dan sloeg ik 'm gelijk op z'n bek man, je bent toch geen mietje man. enz enz...

Ik bedoel eigenlijk dat Ruud zich achteraf een beetje is gaan schamen. Net zoals dat geval met Paul de Leeuw. Wat had ie dan moeten zeggen? Wat had JIJ gezegd?

Alleen wat ie over die vrouwen zei was behoorlijk stompzinnig ja , maar aan de andere kant wisten we dat eigenlijk toch wel? En trouwens heeft iemand van jullie wel eens een klupje werkneemsters van de Blokker of AH meegemaakt na een avondje uit in de nachtbus? Er zijn hele volkstammen die zo praten.Mannen EN vrouwen!

O, voor het geval je je afvraagt, ik ben geen Ruud fan! Ik ben van niemand fan van dat kluppie, maar om Ruud heb ik wel het meest moeten lachen.Fan ben ik alleen geweest van Paulus de Boskabouter en daar word ik voor behandeld

* BooBooSan spreekt een message in op het antwoord apparaat van dr.Paulusma en maakt een afspraak voor vrijdag 11:15.

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 24 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')