abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 augustus 2009 @ 16:10:33 #101
75556 erkel
back from Dagestan
pi_71540369
Thiemo de Bakker heeft zich op zeer duidelijke wijze weten te plaatsen voor de finale van het challengertoernooi in het Finse Tampere (¤42.500).
In de halve finale walste de 20-jarige Nederlander over zijn tegenstander, Alberto Brizzi (Ita, 287), heen. Met 6-0, 6-0 liet hij de Italiaan volledig kansloos en bereikt hierdoor zijn tweede challengerfinale dit jaar.
Morgen staat hij in de finale tegenover de winnaar van het duel tussen twee geplaatste spelers, Peter Luczak (Aus, 137)(2) en Florian Mayer (Dui, 150).

bron: tennisactueel.nl

Misschien wat wraakgevoelens jegens van Lottum die hij eruit staat te beuken . Goed toernooi iig voor de Bakker.
Weisst
pi_71540646
Het is Luczak geworden. 1-0 in games voor Luczak en toen begon het te regenen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:32:25 #103
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_71550565
De Bakker wint het toernooi van Tampere! Met 6-4 7-6 was hij Luczak de baas. Mooie overwinning; het is zijn eerste titel in het challenger-circuit
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_71560729
De nieuwe ranking van deze week...



Deze week weer volop actie wat betreft de Nederlanders .

Jesse Huta Galung speelt in het sterk bezette toernooi in Spanje (waar een Feliciano Lopez bijvoorbeeld ook aan deelneemt) tegen een qualifier.

Igor Sijsling heeft zich via de kwalificaties weten te plaatsen voor het hoofdtoernooi in Vancouver en speelt tegen Bogdanovic (hier spelen oa. Baghdatis, Ram en Berrer).

Thiemo de Bakker speelt in San Marino op gravel tegen Dolgopolov Jr. Eventuele 2e ronde kan de Bakker - Oscar Hernandez worden. Hier spelen ook jongens als Seppi, Gaudio en O. Rochus.

Futures & Satellites

Michel Meijer, Lithuania F1
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:50:25 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71566441
Erg netjes.

Wel apart dat hij breekt met zijn coach, wij allemaal zeggen dat het over en uit is en dan wint hij een challenger
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:37:44 #106
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71567645
Flinke sprong, goed gedaan van Thiemo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_71592136
Huta Galung speelde tegen Dimitrov uiteindelijk. 6-7 verloren derde set.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:23:30 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71597247
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Tim86 het volgende:
Huta Galung speelde tegen Dimitrov uiteindelijk. 6-7 verloren derde set.
das ruk....

Hij zit wel een beetje in een mega dip volgens mij
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_71626832
Jammer dat Thiemo het deze week niet heeft door kunnen trekken maar goed, volgens mij heeft ie heel weinig tot niks te verdedigen aan punten tot volgend jaar dus hij kan nu de definitieve sprong maken.

Overigens gaat die 17-jarige Kiki Bertens ook als een speer de laatste weken... haalt enorm goede resultaten in de futures inclusief complete veegpartijen van meiden die al een flink stuk hoger staan op de ranking
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:48:00 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71650578
Btw heeft De Bakker de 2de helft van het jaar nog wel gespeeld? Of was zijn schouderblessure nou een jaar eerder? Anders zou hij nog relatief makkelijk veel punten kunnen halen. Is voor hem wel een teken om de motivatie te houden, waarvan ik denk dat het heel belangrijk is bij hem....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_71651455
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:48 schreef Komakie het volgende:
Btw heeft De Bakker de 2de helft van het jaar nog wel gespeeld? Of was zijn schouderblessure nou een jaar eerder? Anders zou hij nog relatief makkelijk veel punten kunnen halen. Is voor hem wel een teken om de motivatie te houden, waarvan ik denk dat het heel belangrijk is bij hem....
Nee precies, hij heeft inderdaad niet tot nauwelijks gespeeld vorig jaar in de tweede helft, daarom heeft ie de komende tijd zo weinig te verdedigen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_71659719
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Thiemo het deze week niet heeft door kunnen trekken maar goed, volgens mij heeft ie heel weinig tot niks te verdedigen aan punten tot volgend jaar dus hij kan nu de definitieve sprong maken.

Overigens gaat die 17-jarige Kiki Bertens ook als een speer de laatste weken... haalt enorm goede resultaten in de futures inclusief complete veegpartijen van meiden die al een flink stuk hoger staan op de ranking
Net als Richel Hogenkamp.

Rich staat nu ook in de kwartfinale van het 10.000 dollar-toernooi in België nadat ze de nummer 1 met 7-6, 6-0 naar huis knikkerde. Ze heeft tot nu toe alles in 2 sets gewonnen, inclusief 3 kwalificatiewedstrijden.

In principe moet zij nog veel verder kunnen komen. Gewoon Aran achterna moet ik principe goed mogelijk zijn. Ze haalde twee weken geleden niet voor niets de finale op het EK -18 jaar.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:12:17 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71676041
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee precies, hij heeft inderdaad niet tot nauwelijks gespeeld vorig jaar in de tweede helft, daarom heeft ie de komende tijd zo weinig te verdedigen
Dat is alleen maar mooi
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_71688080
Hogenkamp naar de halve finales in België, Bertens uitgeschakeld.
pi_71690269
Ben weer terug van vakantie.

Deze week spelen alleen nog Hogenkamp en Sluiter, de rest is al helaas uitgeschakelt,
( Volgende week een challenger met 3 Nederlanders , De Bakker, Sluiter, Koning).
pi_71691017
Overigens heeft Dolgopolov de halve finale gehaald. De Oekraïner was al goed bezig voor het toernooi, met vorige week ook winst in een challenger, maar het blijft toch zonde dat Thiemo net niet wist te winnen. Maar goed, Thiemo is dus in ieder geval goed bezig.
pi_71707604
Sluiter helaas verloren.
De als 6e geplaatste Bastian Knittel(Dui, 391)(6) was met 3-6 4-6 te sterk voor de als 2e geplaatste Sluiter.
pi_71710241
Richel in de finale na alweer een 2 sets overwinning: 6-2, 7-5. Opnieuw geen set verloren en ditmaal tegen een goed in vorm zijnde Spaanse.

Haar tweede futurefinale op rij na de finale in Alkmaar die ze won. Als we nog een dame richting top-100 willen hebben, moet het van haar komen. Nu moet ze niet teveel druk opgelegd krijgen, maar ze is echt aan een heel goed jaar bezig.
pi_71712761
Ze komt teminste goed uit de startblokken bijna het maximale als je kijk na futeres
van ranking loos bijna in de top 800 toch vreemd dat je eerst 3 prof toernooien moet spelen voordat je een ranking hebt eerlijk gezegd
pi_71738828
Richel Hogenkamp wint met 4/6 6/4 6/3, dit is haar 2de toernooiwinst. Ze is goed bezig

[ Bericht 1% gewijzigd door tennisboy op 09-08-2009 20:00:54 ]
pi_71740911
Nederlanders aankomende week in actie;
- De Bakker, Koning en Sluiter spelen een challenger in Spanje( De Bakker speelt gelijk in de 1ste ronde tegen Koning).
- SIjsling zit in de beslissende kwalificatie ronde in de US.
- Frantzen speelt een Future in Rusland.
- Meijer en Fransen spelen in België.
- Van der Duim speelt in Italië

Dames:
- Rus speelt een challenger toernooi in België.
-Gerards speelt een IFT toernooi in Duitsland.
- Koek speelt een IFT toernooi in Tunesië

[ Bericht 5% gewijzigd door tennisboy op 09-08-2009 22:32:50 ]
pi_71741818
Rich

2 futurewinsten op rij in 3 futures die ze ooit heeft gespeeld
pi_71742125
TVP.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71757979
deze week ook NK tennis:

Dames
Marlot Meddens (3), Voorhout
Olga Kalyuzhnaya (4), Berlicum
Quirine Lemoine (7), Woerden
Stephanie Gomperts (10), Utrecht
Leonie Mekel (11), Leidschendam
Marrit Boonstra (12), Groningen
Kiki Bertens (13), Wateringen
Danielle Harmsen (15), IJmuiden
Kelly de Beer (16), Amsterdam
Nicolette van Uitert (20), Vlaardingen

Heren
Bart de Gier (7), Zwaag
Jasper Smit (9), Volendam
Arko Zoutendijk (12), Delft
Boy Wijnmalen (13), Den Haag
Peter Lucassen (15), Vught
Thomas Schoorel (18), Amsterdam
Evthimios Karaliolios (20), Wageningen
Sander Koning (22), Oosthuizen
André van der Bijl (23), Etten-Leur
Eric Kuijlen (24), Woensdrecht

Verder bij de dames is de WC naar Lyn Schonhagen gegaan.

NK is bij mij om de hoek dus ga zeker even kijken. Peter Lucassen wil ik toch wel aan het werk zien.
pi_71758316
Dit zijn niet alle deelnemers hè. Er zijn ook nog WC's en qualifiers, want het kwalificatietoernooi begon geloof ik vanochtend. Schönhage heeft volgens mij geen wildcard gekregen, want die speelt kwalificaties.

Gezien het deelnemersveld zal het bij de vrouwen wel tussen Bertens, Van Uitert, Meddens en Hogenkamp gaan. Rich heeft een wildcard gekregen. Bij de mannen is Schoorel gewoon huizenhoog favoriet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')