abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244267
Kijk dit las ik zo net op http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/

Bart site wordt binnenkort heropend
met o.a. de Bart Courant weer.

Bovendien heeft REBA een link opgenomen naar Bart zijn eigen site (waar u fanmail naar hem kunt versturen) U weet wel die site die eeeh ...nou ja laat maar.

En wat zei G_Heaven een paar dagen terug?? in dit topic i/s/Forum21/HTML/003592.html
""Ach, die ReBa is blijkbaar gewoon een erg gevoelige jongen. Ik vind dat wel iets hebben. Dit is niet de eerste keer dat hij kwaad zijn site opdoekt. Die komt wel weer terug.""

HE he G Heaven is een glazen bol kijker


Overigens HULDE HULDE 3WERF Hoera voor REBA (wat een paar sympathieke woorden van Bart al niet kunnen doen)

Bart Rules Bart is de beste , zeker na het debacle interview van afgelopen donderdag met Ruud

He he hi hi

Ik zal even een link opnemen naar REBA, de enige ECHTE FAN-site van BART , die ander is namelijk van Bart zelf, en je kunt natuurlijk geen fan van jezelf zijn Toch ??


Rob
licht ironisch , maar wel gemeend)


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 23 januari 2000 @ 14:28:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_244268
En op mijn eigen site heb ik een nieuwe mp3 neergezet die ik gemaakt heb van het Hoe is het nu met Ruud ? interview

Voor het archief hoorde die er wel bij vond ik, gezien de rake uitspraken van Ruud

De mp3 is 2.5 MB (32kbs sample) en duurt zo'n 10 minuten (ontdaan van de muziek reclame etc.)

Een betere kwaliteit sample (64kbs) wordt al gauw 5 MB maar als iemand daar interesse in heeft zet ik die ook wel ergens neer.

Groeten

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 23 januari 2000 @ 19:41:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_244269
Rob, bedankt, jouw "buspagina" heb ik alvast gebookmarkt, en zal hem waarschijnlijk vaak bezoeken.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')