abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244247
Wie is er geïnteresseerd in het interview met Bart in de veronicagids en in de Yes?
Als er mensen geïnteresseerd zijn, kan ik het hier wel ff overtypen!!
Groetjes van Fannetje
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2000 @ 19:13:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_244248
* otaku-san is al blij met een samenvatting .
The future is after you
pi_244249
Als er nieuwe (verrassende) feiten/uitspraken instaan graag vandaag nog
  zaterdag 22 januari 2000 @ 20:06:00 #4
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244250
Lijkt me wat magertjes om een nieuw topic voor te openen, maar ik zag bij de sigarenboer de buitenkant van de Story (of zo): Bart verscheurt Sabines ticket naar de zon!!
Werd toch wel nieuwsgierig, maar kreeg de kans niet even verder te bladeren. Wie, o wie weet hier meer van?
  zaterdag 22 januari 2000 @ 21:35:00 #5
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_244251
Was inderdaad de Story Dodo ik heb het artikel voor me liggen. Zal het even samenvatten:


Bart wil voor geen goud met Sabine op vakantie!

Hij wil wel op vakantie, maar niet met SABINE! 'Big Brother'-winnaar BART zie 'nee' tegen een gratis vakantie met haar naar Bali en ook verder lijkt de eigenzinnige tv-held weinig meer van zijn vriendin te willen weten. Bart is druk met het opzetten van een eigen reisbureau, onder een naam die aan duidelijkheid niets te wensen overlaat: BIG BART!

De televisie-verliefdheid van BART en SABINE, die in het 'Big Brother'-huis voor het oog van 24 draaiende camera's opbloeide, lijkt in de boze buitenwereld geen lang leven beschoren. Vier miljoen tv-kijkers zagen het al in de grote finale; toen Bart als grote winnaar het pand verliet, liep hij de stralend4e Sabine eigenlijk zomaar voorbij! <knip>...hier volgt het verhaal over de door Vips aangeboden reis...<knip> 'Geen idee wat er gebeurd is', zeggen mensen uit haar omgeving. 'Bart lijkt er gewoon geen zin meer in te hebben om de relatie buiten Big Brother nog een kans te geven. Ze hebben nog wel gebeld, dat weet ik zeker, maar Bart lijkt met zijn kwart miljoen op zak liever even een leven alleen te willen leiden. Hij heeft natuurlijk drie maanden lang anderen op zijn lip gehad. En dat zie je ook aan het reisje dat hij meteen maakte: hup, naar zijn broer in Zwitserland, maar zonder Sabine'.
De geplande reis naar tropisch Bali is dan ook van de baan, de tickets zijn doormidden gescheurd. Sabine zal er niet om rouwen. Zij heeft direct na haar vertrek uit het huis de draad van haar bestaan met haar vriendinnen weer opgepakt, zoals Bart dat met zijn vrienden uit Roelofarendsveen gedaan heeft. <knip>... hier volgt nu een heel verhaal over Bart zijn plannen in de reiswereld...<knip>


Ik hoop dat je er iets aan hebt, maar veel nieuws bracht het dus niet.

"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)


  zaterdag 22 januari 2000 @ 21:48:00 #6
910 Barbie
Graduated Fool
pi_244252
Hé Fannetjes, ik ben wel heel benieuwd hoor, dus graag!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 22 januari 2000 @ 22:37:00 #7
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244253
Bedankt voor de moeite Sephiroth!
Is weer typisch zo'n niks-artikel dus.
pi_244254
Mischien iets voor een nieuwe hit van Koos Alberts...

'Ik Verscheurde Je Ticket'

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 23 januari 2000 @ 01:03:00 #9
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_244255
quote:
op 01-23-2000 om 12:33 AM schreef BooBooSan het volgende:
Mischien iets voor een nieuwe hit van Koos Alberts...

'Ik Verscheurde Je Ticket'


....heb je kettinkie verkocht...

pi_244256
Nou, van dat kettinkje zou ik niet zo zeker zijn. Op de foto van het Veronicablad had hij het nog gewoon om!
Samenvattingen volgen over een minuut of tien (effe typen!!)
pi_244257
Fannetje,

Daar baal ik nu toch zo van.
Hebben we de Voo gids, hebben een goede scan, vonden de kinderen het nodig om na het crashen van de computer, een totaal ander programma erop te zetten om te scannen.

Reuze handig hoor voor mooie foto's, maar nu de tekst nog.
En ach ja, het originele spul wat bij de scanner hoorde, ja waar zou dat nou toch liggen?
Ja en dan heb ik het nog niet eens over dat artikel in de Story, waar ik toevallig gisteren net bij de kapper in heb zitten lezen.
Maar daar is al een uitstekende samenvatting van gemaakt.

We gaan door met zoeken,(zal wel met St-Juttemis weer een keer boven tafel komen) maar wil toch wel even laten weten, dat je wederom veel goed werk hebt gedaan, en veel Bart fans blij zult gaan maken.

Ik zal de heren namens jou bedanken.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_244258
INTERVIEW VERONICA GIDS:

Zijn échte test
Kiezen voor Big Brother Bart

De deur van het Big Brother huis is gesloten, de poort naar dde toekomst van winnaar Bart staat wijd open. De ex-bewoner is het bewijs dat je ver kunt komen met het spelen van de eigenwijzen hofnar. "Enfant terrible? Ik kom op voor mijn principes!"

RUST OF ROEM
Op dit moment? Rust! De laatste dagen is het een aardig zooitje geweest. Er maalt dan behoorlijk wat door je hoofd. Met deze dag erbij heb ik het grootste gedeelte van de schrijvende en filmende pers gehad! Je moet je voorstellen dat je na 106 dagen ineens je verhaal mag doen. Hoe ik m'n rust nu vind?
Je schuift wat aardappels opzij en je vindt wat vlees, je schuift wat mensen opzij en je vindt rust! Als het me teveel wordt, zeg ik: "Jongens, ik ben er een paar dagen niet, ik zit in Portugal, Zwitserland, Nepal". Dat kan altijd. Roem? Dat is iets wat niemand van ons van tevoren had kunnen bedenken. De laatste weken zaten er zelfs mensen in de bomen en wij dachten: "Wat komen die in godsnaam doen? Worden er soms gratis worstjes uitgedeeld?" Bleek dat ze toch echt voor ons kwamen! Roem is iets waar je voorzichtig mee om moet gaan, ten 1e heb ik er absoluut geen ervaring mee, en ten 2e weet ik niet of het me allemaal zo geweldig gaat lijken. Voorlopig hou ik het bij rust en op het moment dat ik inderdaad alles op een rijtje heb wat betreft aanbiedingen en contracten, ga ik knopen doorhakken. Het is nog vrij ondoorzichtig. En de roddelbladen! Ik heb nog nooit zo vaak m'n hoofd gezien! Het raarste wat ik heb gelezen? (schampert) "Ik ga trouwen, he? Ik weet van niks!"

RUUD OF WILLEM
Allebei. Maar Ruud omdat ik daar heel veel mee gemeen heb; een vrije geest, passie voor de goede dingen in het leven, lichaamsbouw. Hij is alleen 10 cm langer, maar 'vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot', zei hij. Aan de andere kant Willem omdat-ie lekker kan koken, maar ook vanwege andere dingen: We zijn alledrie sportfanaten. Wat ik vond van het commentaar van kijkers dat Willem zo roddelt? Dat heb ik zelf helemaal niet zo ervaren. Ik kan uitermate goed met Willem opschieten, met alle bewoners eigenlijk wel, ook al is dat af en toe niet gebleken uit videobeelden. Negatieve dingen blijven langer hangen bij mensen dan positieve. Wat Willem betreft: Dat heb ik niet doorgehad en vind ik ook helemaal niet interessant. Mensen zeggen dingen. Als je daarover wilt vallen is het je goed recht, maar zo erg was het allemaal niet.

GELD OF GELUK
"Geluk! Absoluut. Of geld ook gelukkig maakt? Ligt eraan hoe je er mee om kunt gaan. Ik heb het de afgelopen jaren prima kunnen redden met een salaris van defensie. Daarvoor kwam ik rond met wat ik links en rechts deed: lopende band werk, rozenknippen. Geluk is dus voor mij veel belangrijker. Geld haal ik altijd wel ergens vandaan. Ik zou deze winter eigenlijk gaan werken als afwasser, is ook geen vetpot, maar daar verdien ik genoeg mee om mijn eigen geluk te financieren. Of het andersom ook werkt? Ja, ik denk dat als je weinig geld hebt, je altijd veel neer je eigen zaken moet regelen. Dan kun je alles veel zorgvuldiger uitstippelen dan wanneer je veel geld hebt. Zoals men mij al had voorspeld de dag dat ik het huis inging: "Vanaf nu gaat je leven geleefd worden". Dat betekent dat ik op dat moment niet zelf de dingen kan uitkiezen die ik graag zou willen doen. Nou betekent dat niet dat wat ik nu doe, niet leuk vind, wel degelijk! Interviews, de aandacht, ik vind het nog niet vervelend. Kan me zo voorstellen dat dit wel snel gaat veranderen. Of ik in het huis gelukkig was? Ik voelde me wel heel erg op m'n gemak, weet niet of dat onder geluk valt?
Zo lang ik me vrij normaal kon bewegen in dat huis, vind ik dat mijn leven op dat moment "normaal" is. Als je weet dat je 100 dagen in zo'n huis gaat zitten, kun je je daar op instellen. Je vormt je eigen referentiekader waarbinnen je je grenzen aftast. Of mijn grenzen verschoven? De eerste weken was iedereen erg aardig. Het cynische randje zat er nog niet omheen. Na een aantal weken kun je elkaar flink afzeiken zonder dat iemand daar last van heeft. Of ik voor mezelf grenzen heb overschreden? Dat weet ik nog niet precies. Verandering in gedrag en karakter? De enige verandering die ik heb opgemerkt, is dat ik langer nadenk over wat ik wil zeggen. Ben voorzichtiger geworden"

LIEFDE OF LUST
"Het hoeft niet alleen wat betreft een vrouw of -zoals volledig is uitgekauwd-Sabine. Ik heb een heel grote liefde voor muziek en sporten. Lekker eten is meer een lust. Dat hoeft voor mij niet netjes gedekt te zijn, als het maar lekker veel is en bij voorkeur warm. Goede muziek luisteren, boeken lezen, da's echte liefde. Vrouwen? Je wilt de fanmail niet zien! "Hoi Bart, ik ben Camilla en ik hou van je en ben dertien jaar". Ik denk dat ik in dat opzicht het aspect lust maar niet moet betreden! Dat kon wel eens niet goed uitgelegd worden. Ik zal het op dit moment meer van de liefde moeten hebben dan van de lust!"

BASIC OF LUXE
"Absoluut niet op weg naar een luxe leven! Ik trek nog steeds kleren aan die ik 5 jaar geleden ook al had en loop nog steeds op schoenen van m'n oude werkgever. Heb nog steeds een kamertje van twee bij vier. Voor mij is dit leven niet de weg naar luxe. Daar zit ik helemaal niet op te wachten. Ik ben gewoon een mens en mensen hebben over het algemeen niet zo veel nodig. Geef je meer, dan willen ze alleen maar meer! Zo slecht hadden we het niet in het huis: Een warm bed, warm eten en af en toe warm water, we hadden een tuin waarin je de blauwe lucht kon zien. Ondanks de kleine ruimte binnen, heb ik niet het gevoel gehad dat ik opgesloten zat. Je kon er toch elk moment uit als je weg wilde. In dat opzicht was het geestelijk niet erg basic. Luxe heb ik ook niet echt nodig.

ONZEKER OF ZELFVERZEKERD
"Als ik mezelf een beetje mag ophemelen, zou ik zeggen: Zelverzekerd en zeer aanwezig! Dat ik me ontpopte tot een enfant terrible? Haha, dat komt ook door de beelden die zijn uitgezocht. Op andere momenten heb ik me zeer schappelijk opgesteld. Tijdens de weekopdrachten heb ik laten zien dat ik zeker geen slechte was voor de groep. Enfant terrible? Ik weet niet of je het zo kunt noemen, ik denk dat het op sommige mensen wel zo is overgekomen, maar ik ben erg principieel ingesteld. Ik zie dingen in m'n eigen referentiekader en ik kom op voor m'n eigen principes! Principes zijn er om overboord te gooien, maar sommige zijn er ook om je aan vast te houden. Als je je eigen geest in werking wilt houden in dat huis zul je moeten blijven nadenken en voor jezelf op moeten komen. Dus in dat geval: zelfverzekerd en behoorlijk aanwezig!"

TACTIEK OF WERKELIJKHEID
"Werkelijkheid. Ik denk niet dat het spelletje zoveel met tactiek te maken heeft gehad, omdat we ons na 3, 4 weken al niets meer aantrokken van de geldprijs die erachter zat. Interesseerde ons gewoon niet, omdat we met elkaar moesten "overleven". Ik heb het nagevraagd bij mijn ouders en vrienden. Hoe zagen jullie mij op tv? Was ik mezelf? Iedereen zei ja. Ik kon het voor mezelf wel uitrekenen: ik heb dit en dat gedaan, zou ik dit of dat thuis of in de kroeg ook zo doen? Ik kan van mezelf zeggen dat het geen tactiek is geweest. Tactiek van buitenaf? Van Veronica? Zo ver ben ik er niet over na gaan denken. Als ze al een bepaalde techniek voor ogen hadden, dan zou ik denken: succes ermee!"

OBSERVATOR OF GEOBSERVEERDE
"Op dit moment ben ik voornamelijk een geobserveerde. Normaal gezien ben ik ook niet iemand die mensen observeert. Wat mensen denken en vinden vind ik prima, maar ik ga er niet achteraan. Iedereen heeft z'n eigen gedachtes en op het moment dat ze iets aan me los willen laten, dan hoor ik het wel. Ik ga niet maniertjes en tekens van mensen analyseren. Observeren zit niet in mijn karakter. Een oude wachtmeester in het leger heeft ooit gezegd: Je moet het niet meemaken, je moet het beleven! Zorg dat je er vol in staat en laat dingen niet langs je heen gaan, maar laat ze recht op je kop stuiteren. Als er een nieuwe serie Big Brother komt, ga ik zeker kijken. Ook de bus zal ik gaan bekijken.

pi_244259
pi_244260

Sorry Fannetje
Helpt het als ik zeg dat ik me heel schuldig voel.
Moet wel eerlijk toegeven dat toen je zelf voorstelde om het over te typen dacht, he gelukkig, hoef ik het niet te doen.
Erg he.
Bedankt.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_244261
Het artikel in de Yes

BARTS LEVEN NA BIG BROTHER

"De enigen die me echt kennen, zijn mijn ouders en mijn vrienden"

Bart Spring in 't Veld (23) werd in 106 dagen tijd een bekende Nederlander. Hij zat in Big Brother, het televisieprogramma dat heel Nederland aan de buis gekluisterd hield. Natascha van Aalst interviewde Bart voor Yes. Al gauw bleek: er is leven na Big Brother!

JE BENT NU RUIM DRIE WEKEN HET HUIS UIT, BEN JE IN EEN ZWART GAT GEVALLEN?
"Dat valt eigenlijk wel mee, ik heb het hardstikke druk gehad. Ik ben met mijn familie naar Zwitserland geweest met ou en nieuw. En ook daarna was er van alles te doen; een persconferentie, interviews...Die journalisten vragen allemaal hetzelfde: "Bart, hoe is het met Sabine?"

NOU, VERTEL MAAR DAN...
"Sabine en ik hebben elkaar nog nauwelijks gesproken. Op het feest, nadat Ruud, Willem en ik het huis uitkwamen, heb ik haar tien minuutjes gesproken, maar toen had ik drie cameraploegen op mn nek. Sabine en ik gaan heel binnenkort iets afspreken en verder zien we wel. Meer wil ik er niet over vertellen, dat hou ik lekker voor mezelf!"

WAAROM HEB JE JE EIGENLIJK AANGEMELD VOOR BIG BROTHER?
"Ik zag het als een uitdaging. Ik heb me heel impulsief aangemeld. Ik zat in het leger en was in Duitsland toen ik in de krant las over Big Brother. Grappig, dacht ik, verder niks. Maar toen ik thuis kwam lagen de inschrijfformulieren op mijn bed. dat had mijn broertje geregeld. Ik had nog
één dag om ze in te vullen. Nee, ik heb niet getwijfeld. Ik wist door het leger dat ik redelijk kan functioneren in een groep mensen die ik niet ken. Ik was benieuwd of ik ook met totaal onbekenden zou kunnen leven in een nieuwe omgeving. Met de wetenschap dat ik min of meer opgesloten zou zitten."

EN HOE WAS HET, DE EERSTE DAG TUSSEN 8 TOTAAL ONBEKENDEN?
"Volgens mij heb ik het die eerste avond al goed verknald bij de rest, want ik had nogal een grote mond. Maar zo werkt het toch een beetje, ik wilde door mijn uitspraken laten zien wie ik ben. Hoe ik in elkaar steek. En ik probeerde ondertussen natuurlijk ook een plaatje te schetsen van de andere acht bewoners. Grappig, achteraf gezien klopte dat helemaal niet. Ik heb me in 8 mensen vergist, iedereen bleek anders in elkaar te steken dat ik in eerste instantie dacht."

JIJ SCHOPTE REGELMATIG TEGEN DE HUISREGELTJES AAN. WAAROM?
"Omdat ik net vier jaar diensttijd achter de rug had. Daar werd me steeds verteld wat ik wel en wat ik niet mocht. Toen ik het BB huis inging, had ik daar even geen zin in. Ik heb ook tegen niemand in het huis gezegd wat-ie moest doen. De programmamakers hielden ons ook al aan bepaalde regels. Als we ons daar niet aan hielden konden ze ons "bestraffen". Op een gegeven moment mochten we elke dag in de DBK vijf minuutjes aan onszelf schrijven, of warm douchen tussen zeven en negen. Maar als we ons niet aan de BB regels hielden, konden deze privileges ons wellicht worden afgenomen. Verder hadden wij de touwtjes in handen, vond ik. Wij maakten in principe het programma, dus ook de regels!"

WAT MISTE JE HET MEESTE IN HET HUIS?
"Muziek. Ik hou vooral van de Manic Street Preachers en de Red Hot Chili Peppers. Ruud kan best aardig gitaar spelen hoor, maar na een tijdje kenden we zijn hele songbook uit ons hoofd en zongen we alweer "Close to you" van de carpenters.

ZIJN ER NOG SPANNENDE DINGEN GEBEURD DIE WIJ NIET GEZIEN HEBBEN?
"Ik zou het niet weten. Ik heb zelf nog nauwelijks iets van de programma's gezien. Thuis ligt een hele stapel videobanden. Ik heb uitgerekend dat als ik alles wil zien, ik zes dagen lang televisie moet kijken. Dat wordt een hele opgave, want ik hou absoluut niet van televisie kijken. Maar goed, zodoende weet ik dus niet wat jullie gezien hebben."

RUZIES BIJVOORBEELD. OM MET RUUD TE SPREKEN, JULLIE KNUFFELDEN ALLEEN MAAR. WAS ER NOOIT EENS BONJE?
"Heb je dat niet gezien dan? Voor Willems gekneusde ribben moest de dokter komen en Ruud had een blauw oog...Nee, schrijf dat maar niet op, want het is grote onzin. We maakten er met elkaar gewoon het beste van. In dat opzicht lijkt BB op het leger: Je hebt elkaar toch nodig. Je gooit je eigen, maar ook elkaars glazen in als je ruzie gaat lopen schoppen. Oke, ik jaag graag iemand op de Kast en ik kan soms een beetje ongenuanceerd zijn. Zoals die keer dat ik een bordje had gemaakt dat ik Sabine miste, nu ik tussen allemaal "ouwe lullen" zat. Karin was helemaal overstuur. Maar ik kan met iedereen nog goed door de bocht hoor. We gaan binnenkort allemaal een dag terug in het huis. Het programma dat hiervan wordt gemaakt, wordt op 3 februari door Veronica uitgezonden."

WAS JE SNEL GEWEND AAN DE CAMERA'S?
"Nee, want je hoort ze zoemen. Heel af en toe vergat ik ze misschien wel eens, als we in een heel druk gesprek waren"

EN TOEN JE MET SABINE IN BED LAG?
"Op zo'n moment ben je je natuurlijk helemaal bewust van die camera's om je heen. Je hebt geen privacy. Aan camera's valt gewoon niet te wennen.

WAT WAS VOOR JOU HET MOOISTE MOMENT IN HET HUIS?
"Het moment waarop we de weekopdracht met de postcodes wonnen. Toen heb ik, een dag nadat Sabine was weggegaan, laten zien dat ik sta voor wie ik ben. Dat is een karaktereigenschap van mij: als ik iets doe, doe ik het goed. Daarom baal ik er dus van dat ik het boek van Shakespeare niet heb uitgelezen."

DAT BOEK LAS JE TOCH ALLEEN MAAR OM INTELLECTUEEL OVER TE KOMEN?
"Nee, natuurlijk niet. Ik wilde min of meer kennis maken met Shakespeare, ik had namelijk nog niks van hem gelezen."

HAD JE VERWACHT DAT BB ZO POPULAIR ZOU WORDEN?
"Ik kijk zelf bijna nooit TV, dus ik weet eigenlijk niet waar het Nederlandse publiek op zit te wachten. Maar de makers zijn overdonderd. Dus het zal wel een succes zijn geweest. Wat wij wel zagen was dat er bij ieder vertrek van een bewoner een grotere groep bij het huis stond. Er stonden soms wel 300 man! Maar dat hadden ook de 300 BB fans van Nederland kunnen zijn... We konden dus niet echt een inschatting maken van de populariteit. Ik was er ook verbaasd over, want wat hebben we nou gedaan? Gevoetbald en op de bank gehangen."

EN WAT GA JE MET DE 250.000 GULDEN DOEN DIE JE HEBT GEWONNEN? ZOALS GEPLAND OP REIS NAAR ZIMBABWE?
"Daar wulde ik altijd al heen, dus daar kan ik het geld goed voor gebruiken. Maar het zal nog wel even duren voor ik op reis ga, eerst moet ik mijn leven hier weer even op een rijtje krijgen."

EN JE KRIJGT ALLEMAAL AANBIEDINGEN: GTST, TV-PROGRAMMAS PRESENTEREN. WAT GA JE DOEN?
"Over die aanbiedingen kan ik niet veel zeggen, daar moet ik nog over nadenken. het enige wat ik zeker ga doen, is mijn eigen verhaal schrijven voor Nieuwe Revu. Daarin kan ik mijn visie op het programma geven."

HEB JE GEEN SPIJT? VAN DOMME UITSPRAKEN, DE BEDSCENES MET SABINE, OF UBERHAUPT VAN HET MEEDOEN AAN BIG BROTHER?
"Nee, ik heb ook geen angst voor alles wat nu op me af komt. Wie A heeft gezegd, moet B zeggen. Al die indianenverhalen dat er nu allemaal mensen op me afkomen die van me willen profiteren, onzin! Daar ben ik nog altijd zelf bij."

HMMM...JE BENT HET TYPE 'GROTE MOND, KLEIN HARTJE' JE SCHOPT GRAAG OVERAL TEGENAAN OM EEN BEETJE LEVEN IN DE BROUWERIJ TE BRENGEN. JE BENT AVONTUURLIJK INGESTELD, GOOIT GRAAG MET DURE WOORDEN EN JE KOMT HET LIEFST STOER OVER?
"Oke, dat zijn drie regels, maar ken je me dan ook echt? In honderd dagen ben ik elke dag 10 minuutjes op tv geweest, das in totaal 8,5 uur. Veel mensen mogen denken dat ze me daardoor kennen, maar dat is niet zo. De enige mensen die mij kennen zijn mijn ouders en mijn vrienden. Of ik straks overal door iedereen herkend word? Dat zal toch wel meevallen? Zeker in mijn dorp. Iedereen lacht zich nu suf, Bart zat in BB! Maar het leven gaat verder."

EN IEDEREEN HEEFT JE AL DRIE MAANDEN OP TV GEZIEN. WIE WEET HEBBEN ZE INMIDDELS GENOEG VAN JE.
(Lachend "Ik hoop het!"

En dat was het tweede artikel.
Ik hoop dat jullie er blij mee zijn, mijn vingers doen zeer van het typen

Groetjes van fannetje

----------

pi_244262
pi_244263
De foto's zijn nu ook online te vinden en wel op: www.geocities.com/fannetje_2000/bb.html

Let vooral niet al te veel op de pagina,
ik ben pas net begonnen!

Groetjes, Fannetje

p.s. Let vooral op het kettinkje op de tweede foto
------------------
Het is pas koud, als ijsberen hout sprokkelen en het is pas nat als goudvissen een paraplu zoeken!

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje (Datum 23 Januari 2000).]

  zondag 23 januari 2000 @ 14:15:00 #18
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_244264
Nou, Fannetje hartstikke leuk toch! Je bent al veel verder dan ik ooit kan dromen. Ik hoop dat je veel bezoekers zult krijgen. Leuke foto's van Bart uit de Yes.
pi_244265
Mimi, bedankt!
Ik vond het inderdaad ook leuke foto's uit de Yes. Vooral de middelste twee zijn erg leuk.
Een homepage bij geocities maken is eigenlijk niet zo moeilijk, je moet het maar eens proberen!
Groetjes van Fannetje
pi_244266
Fannetje!
Fantastisch dat je die intervieuws over hebt getypt! Echt heel leuk om te lezen en ik kan het enorm waarderen!
Leuke foto's trouwens!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')