abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_244239
Ruud is nu 'het gezicht' van de Hotelbon..."3 nachten knuffelen voor...".
Volgens enkele artikelen zou hij hier een bedrag van 3 ton aan overhouden.
'k Vraag me af of de mensen achter de Hotelbon nog wel zo blij zijn met hun keuze, na de uitzending van 'hoe is het nu met Ruud'.
Bij mij roept de reclame-campagne alleen een reactie op van "zo, ouwe toneelspeler heb je de buit binnen??!!" en niet van "Yes, nou gaan we 's lekker 3 nachten knuffelen!"

Welke BB-er is next en met welk artikel???

[Dit bericht is gewijzigd door MissAverage (Datum 22 Januari 2000).]

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_244240
HAHA, toen ik die reclame zag dacht ik ook meteen,'zo, dus Hotelbon was de hoogste bieder'.
  zaterdag 22 januari 2000 @ 16:18:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_244241
Aangezien Ruud in mijn ogen ogen door het ijs gezakt is, heb ik alleen maar associaties met "It ken net"..........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_244242
quote:
op 01-22-2000 om 04:18 PM schreef buzzer het volgende:
Aangezien Ruud in mijn ogen ogen door het ijs gezakt is, heb ik alleen maar associaties met "It ken net"..........

Even ter informatie voor iemand die een maand in Zuid Amerika is geweest en dus het einde + nasleep van Big Brother heeft gemist:

Wat is er met Ruud gebeurd dan? Kwam er plotseling een donkere kant van hem boven ofzo?

  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2000 @ 19:01:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_244243
Waarschijnlijk heb je het zelf al gevonden, maar even voor alle zekerheid :kijk FF hier en voor de uitzending waar alles op slaat een verslag van onze onvolprezen Oliebol


[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 22 Januari 2000).]

The future is after you
pi_244244
quote:
op 01-22-2000 om 07:01 PM schreef otaku-san het volgende:
Waarschijnlijk heb je het zelf al gevonden, maar even voor alle zekerheid :kijk FF hier en voor de uitzending waar alles op slaat een verslag van onze onvolprezen Oliebol

THANX! Ik had het nog NIET gevonden. (Oliebol natuurlijk ook bedankt)

Nu vind ik het alleen maar nog jammerderderder dat ik die uitzending heb gemist!

  zondag 23 januari 2000 @ 19:53:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_244245
En wil je die ellende nog even naluisteren, kun je hier de MP3 downloaden.

Als ik het weer terug hoor, dan gaan m'n nekharen weer overeind staan.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_244246
* blauwe m&m gaat ff luisteren, maar zet speakers uit, lekker veilig!.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')