quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:37 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik wel hoor![]()
Daar zeikerds als Sirolf maar commentaar op haar hebben, wil ik het toch wel over haar pluspunten hebben
Het is toch gewoon zo?! Als je niveau zoekt heb je toch niets te zoeken in de freaknacht.Als ze lelijke dikke wijven op de tv willen zetten ze Roosmarijn wel neer in plaats van Dorien.quote:
*proest*.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo?! Als je niveau zoekt heb je toch niets te zoeken in de freaknacht.Als ze lelijke dikke wijven op de tv willen zetten ze Roosmarijn wel neer in plaats van Dorien.
1 ding komen Roosmarijn en Dorien wel overeen, die afschuwelijke stem.Voordeel voor Dorien is dat ze een fantastisch lichaam heeft, over Roosmarijn zal ik maar niet beginnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest*.
Ben blij dat m'n fles wijn al leeg is; anders ging die nu over 't scherm.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 ding komen Roosmarijn en Dorien wel overeen, die afschuwelijke stem.Voordeel voor Dorien is dat ze een fantastisch lichaam heeft, over Roosmarijn zal ik maar niet beginnen.
Volgens mij hebben (ex-)rokers toch altijd een afschuwelijk gezicht?quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ex-rokers toch altijd een afschuwelijk gezicht?
Nep natuurlijk, maar dat waren die van Ancilla ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben (ex-)rokers toch altijd een afschuwelijk gezicht?
Zijn die tieten van Dorien echt of nep?
Heeft iets weg van Beth Ditto, alleen iets slanker.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 ding komen Roosmarijn en Dorien wel overeen, die afschuwelijke stem.Voordeel voor Dorien is dat ze een fantastisch lichaam heeft, over Roosmarijn zal ik maar niet beginnen.
Kan niet anders dan nep zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn die tieten van Dorien echt of nep?
Beth Ditto kan tenminste nog zingen en een show geven, Roosmarijn tjaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iets weg van Beth Ditto, alleen iets slanker.
Iemand moest het doen.
Maar Ancilla was wel minstens 3x zo lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nep natuurlijk, maar dat waren die van Ancilla ook.
Dat hebben alle (ex-) rokers.Alleen die tanden al![]()
Probeert vooral geforceerd grappig te doen enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beth Ditto kan tenminste nog zingen en een show geven, Roosmarijn tja
3x zo lekker weet ik niet, wel een stuk minder irritant qua stemquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar Ancilla was wel minstens 3x zo lekker. Al zou ik Dorien voor een avondje niet afslaan
.
Prioriteitenlijstje van Ofyles2:quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar Ancilla was wel minstens 3x zo lekker. Al zou ik Dorien voor een avondje niet afslaan
.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Prioriteitenlijstje van Ofyles2:
1. Ancilla Tilia
2. Katy Perry
3. Taylor Swift
4. Emiliana Torrini
...
999. Dorien Rose
* Ofyles2 alvast kruisraketten in stelling brengt
| Forum Opties | |